Beste videokaart voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NacerDeen
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
hoi ik heb pas een nieuw systeem met de volgende specificaties :

i5 2400CPU @ 3.10GHZ
8GB RAM geheugen
en een SSD

nu zit er een intel HD graphics in

ik heb laatst watch dogs gekocht en deze hapert zelfs met settings op LOW

nu ben ik bang dat als ik gta 5 ga kopen het zelfde probleem ga krijgen ik denk dat ik dus een verkeerde pc heb gekocht??

vrienden zeggen het ligt aan het video geheugen dat je moet uitbreiden in de bios of een knallende videokaart moet kopen

wat zeggen jullie ?? en wat kan ik het beste halen wil max 250 euro uitgeven aan een eventuele videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NacerDeen
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
gebruik tevens een 27 inch monitor op 1920x1080 met een hdmi kabel (was ik vergeten te melden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Sorry wat??
Video geheugen uitbreiden in de bios? Je speelt met intel hd graphics? Denkt dat je een verkeerde pc hebt gekocht? Hoe kun je een pc met intel hd graphics kopen om vervolgens gta en watch dogs te willen spelen?

Er zit dus helemaal geen videokaart in op dit moment? Link eens al je specs, want hier kunnen we weinig mee.

[ Voor 20% gewijzigd door Assix op 15-09-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 15:50

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Intel HD graphics een onboard videokaart, niet echt voor gaming geschikt.
Als het een deal computer van bv de supermarkt is zal je voeding en of moederboard ook niet toereikend zijn om je GPU te ondersteunen.
3.2 ghz voor cpu is recommended dus je zal niet ultra mode gaan halen.
Als dit alles niet echt het geval is kan je er vast wel een nieuwe videokaart er in stoppen die gta5 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-05 09:27
pricewatch: Intel Core i5 2400 Boxed
met Intel HD 2000.

Allemaal verouderde rommel, moet je gewoon niet hebben. Hoe kun je nou een pc kopen met een i5 2400 en verwachten dat je daarmee gta 5 / watch dogs spelen zonder degelijke GPU?

Video geheugen zullen ze wel RAM mee bedoelen ,8gb zal het probleem niet zijn.

Breng maar terug, vraag je geld terug en vraag degelijk advies met je budget. Kant en klare dingen zijn nooit geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-05 12:44
Huh? Je weet de specs van z'n pc nog niet eens en hij moet hem al terugbrengen? :)

Misschien heeft ie de pc wel 2e hands gekocht en vallen de specs, die we dus nog wel moeten krijgen , wel mee.

Een i5 2400 draait, met de juiste GPU erbij, met gemak de laatste games..

Het gaat er ff om wat voor een voeding en behuizing de PC van NacerDeen heeft..
Of welk merk en typenummer de pc heeft.. Dan kunnen we pas meer advies geven.
Pagina: 1