Toon posts:

[Cloud storage] "Stack" van TransIP

Pagina: 1 2 3 ... 46 Laatste
Acties:

• spaceone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05-2018
Kek schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:05:
upload ziet er vooralsnog goed uit, gaat nu met de volle 50mb die ik heb..
Ook 50 up en down via ipv6. Werkt prima had zelf al OwnCloud.geinstalleerd op een kleine VPS. Zal morgen eens kijken of het streamen via een Chromecast ook werkt.

[Voor 23% gewijzigd door spaceone op 30-10-2015 22:55]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:22
Gaat ook prima hier :)

My favorite programming language is solder.

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 20:24
sweebee schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:10:
21:20 aangevraagd
21:25 mail met bevestiging van aanvraag
22:26 activatiecode gekregen
22:37 kon ik aan de slag

Mijn Synology synchroniseert nu alle lokale backups via webdav :)
Hoe heb je die Synology backup voor elkaar gekregen? Ik kom niet verder als stack mounten als netwerk schijf op mijn Synology, maar daar kan je niet naar back-uppen :/

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 17:13

ZeroCode

Woopie

Up en Down hier volle mep ( 50mbit ), prima gratis alternatief. Alleen jammer dat ik net dropbox betaald heb voor een jaar :'(

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:39
Is het iemand al gelukt om stack via webdav te mounten op een synology? Ik krijg "conection refused by sever" als ik probeer connectie te maken.

Op osx kan ik stack wel gewoon munten als share...

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:42
Klopt het dat je in de iOS app niet aan kan geven. Of hij alleen van WiFi gebruik mag maken tijdens Foto upload. Ook mis ik de optie video upload.

• Thijs?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-05 13:03
Heb dat nagevraagd bij TransIp en alleen Android kan automatisch alleen op wifi uploaden. iOS doet het dus altijd, hooguit kan je mobiele data uitzetten voor de app via Instellingen.

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:42
Oke super dan is het enige wat ik mis miniatuur weergave van Foto's hoop dat dit nog toegevoegd word. Het werkt voor de rest prima👍

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:01
Meessen schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:55:
[...]

Ik kom niet verder als stack mounten als netwerk schijf op mijn Synology, maar daar kan je niet naar back-uppen :/
Hoe heb je stack gemount? Als ik probeer te mounten met het ip adres, krijg ik "unable to connect to server" - als ik de hostname invul in de "Remote Connection set-up Wizard" dan blijft het veld rood :(

• MaZZelPik
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-04 17:47
Zo te zien staan de linux clients er ook al op maar zijn ze nog niet productie klaar.

https://mirror.transip.net/stack/software/

• wian
  • Niet online
Net gekeken in CP: "Helaas, alle invites zijn vergeven."

[Voor 33% gewijzigd door wian op 31-10-2015 10:12]

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:13
eggda schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

Hoe heb je stack gemount? Als ik probeer te mounten met het ip adres, krijg ik "unable to connect to server" - als ik de hostname invul in de "Remote Connection set-up Wizard" dan blijft het veld rood :(
Had het in het synology topic al geplaatst:

Ik heb het volgende gedaan:

Gedeelde map maken met bijv de naam Backup.
Via backup en replica backups maken daar deze gedeelde map
Vervolgens even cloudsync installeren en de gedeelde map koppelen aan webdav (die keuze krijg je bij openen van cloudsync).

Vul de url als volgt in: https://sweebee.stackstorage.com/remote.php/webdav
dus de / na webdav weghalen (eg: https://sweebee.stackstorage.com/remote.php/webdav/)

beste kun je dit eigenlijk doen op een Back-up synology.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik mag hopen dat ze nog geen klanten laten betalen. :|

Vannacht tweede poging om 3,2GB bestand te uploaden. Het begon tenminste goed. In plaats van onmiddellijk te beweren dat 100% van het foutief als 2GB aangegeven bestand over was begonnen de MB en het percentage te tellen en de grootte werd ook goed aangegeven. Toen ik vanmorgen echter keek stond er "2GB (92%) van de 2GB geupload" met een correct lopende tijdteller eronder. Dat voorspelde dus weer weinig goeds. Het lijkt alsof met het overschrijden van de 2GB grootte het fout gaat en o.a. die bestandgrootte de fout in gaat. Ik heb de laatste seconden van de overdracht deze keer zien wegtellen en... Poef... het bestand was weer geheel foetsie. Voor de tweede keer dus. Na bijna 6,4GB uploaden nog steeds niet meer dan een enkel tekstbestandje van 500 bytes in mijn Stack. |:(

Grote klasse TransIP. :N Back to the drawing board.

Ook niet netjes dat ze regulier afronden zonder decimalen en het percentage al minutenlang op 100% staat voordat het bestand ook echt helemaal over is.

• sweebee
  • Laatst online: 20:13
Heeft denk ik met de webinterface te maken. Alles wat mijn synology upload via webdav is nog prima te benaderen.

• chris-drielsma
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:14
Ik gebruik de windows app van ze en ik moet zeggen dat het Uploaden hier behoorlijk snel verloopt.

Ik zie uploaden snelheden van 3,9Mb voorbij komen met uitschieters en het kapt geen grote bestanden af bij mij gelukkig.

• nooberke
  • Laatst online: 16:25
sweebee schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:12:
[...]

Vervolgens even cloudsync installeren en de gedeelde map koppelen aan webdav (die keuze krijg je bij openen van cloudsync).

dus de / na webdav weghalen (eg: https://sweebee.stackstorage.com/remote.php/webdav/)

TNX de / was het probleem hier _/-\o_

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 09:00
Kregen jullie die invites via de e-mail of via cp? Aangezien de mailtjes van transip niet echt lekker worden verstuurd blijkbaar zit ik nu steeds te F5-en...

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-05 12:13
Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:30:
Kregen jullie die invites via de e-mail of via cp? Aangezien de mailtjes van transip niet echt lekker worden verstuurd blijkbaar zit ik nu steeds te F5-en...
Hier hetzelfde.. Wacht ook op de invite. Heb trouwens ook geen bevestiging gekregen van het account wat ik heb gemaakt..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Henkie-Jan
harmpie21 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Hier hetzelfde.. Wacht ook op de invite. Heb trouwens ook geen bevestiging gekregen van het account wat ik heb gemaakt..
Ook dat niet inderdaad. Geen mail over gezien. Moet zo eigenlijk nog even naar de winkel maar durf haast amper te gaan. :P Gisteren ook al net misgelopen.

• Meessen
eggda schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

File Station > Tools > Remote Connection Setup > WebDav > bij IP je hostname.stackstorage.com invullen (als ik het goed herinner).
sweebee schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:12:
[...]

Dat is wel omslachtig zeg :/ Bovendien gebruik ik cloudstation al voor de sync naar me pc.

[Voor 45% gewijzigd door Meessen op 31-10-2015 12:48]

• Thijs?
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:37:[..] Het lijkt alsof met het overschrijden van de 2GB grootte het fout gaat en o.a. die bestandgrootte de fout in gaat. Ik heb de laatste seconden van de overdracht deze keer zien wegtellen en... Poef... het bestand was weer geheel foetsie. Voor de tweede keer dus. Na bijna 6,4GB uploaden nog steeds niet meer dan een enkel tekstbestandje van 500 bytes in mijn Stack. |:( [..]
Net even geprobeerd omdat ik nieuwsgierig was. Een bestand van 2,2 GB gepakt. Afronding is inderdaad wat lastig (2 GB van de 2 GB zegt ie op een gegeven moment) maar via Chrome op Windows, via de webinterface, geen probleem. In 1 x geupload.

Webinterface gaat tot 10 GB, want als ik een groter bestand pakt zegt ie:
Het is niet mogelijk om bestanden groter dan 10GB via je browser te uploaden. Voor grotere bestanden kun je gebruik maken van WebDAV of de STACK desktop client.

[Voor 13% gewijzigd door Thijs? op 31-10-2015 13:28]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Thijs? schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:26:
[...]
Net even geprobeerd omdat ik nieuwsgierig was. Een bestand van 2,2 GB gepakt.
Was dat ook groter dan 2GiB? Je zit net op de grens.

• Henkie-Jan
Nou, heb inmiddels ook stack maar dan als betalende klant. De 2TB versie. Want of ik nu nog een maand moet betalen aan Dropbox of aan TransIP doe ik dat liever aan die laatste aangezien de snelheden ook veel beter zijn. Het is momenteel nog NIET mogelijk om te downgraden dus dat laat ik even zo. Mocht er nog wel een invite komen dan kan je die volgens mij wel als een tweede account instellen... maar mooi rap, ongeveer 7 minuutjes voor 3GB. En hoef niet meer in afwachting te zitten. Zal zo eens even de NAS inregelen. :)

http://tweakers.net/ext/f/cn5yONSo7ON6mXyYLAhQ3cT3/thumb.jpg

[Voor 12% gewijzigd door Henkie-Jan op 31-10-2015 13:41]

• Thijs?
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:34:
[...]

Was dat ook groter dan 2GiB? Je zit net op de grens.
2,18 GB (2.345.809.032 bytes)

Maar speciaal voor jou :*) 7,93 GB (8.523.317.248 bytes) geupload, 12 minuten later stond ie er, in 1x.

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:26
Zoals ik al eerder vertelde heb ik geen Slack, maar heb eens op mijn eigen ownCloud getest, en daar kan ik perfect een 5GB bestand uploaden. (Duurt alleen meer als een uur met 12mbps). Heb ook eens bij dropbox gekeken, en daar gaat het even snel (of traag :P). Wat me wel opvalt die uploadvoortgang met percentages e.d. heb je niet in ownCloud, toch niet in de community edition. (wat eigenlijk hetzelfde is als de enterprise........)
EDIT: wolframalpha zegt dat het net iets minder als een uur zou moeten duren: http://www.wolframalpha.com/input/?i=upload+5gb+with+12mbps

[Voor 13% gewijzigd door LEDfan op 31-10-2015 14:30]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Thijs? schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Maar speciaal voor jou :*) 7,93 GB (8.523.317.248 bytes) geupload, 12 minuten later stond ie er, in 1x.
Vreemd dat het bij mij steeds mis gaat. Heb toch met dezelfde browsers bij andere online file storage soortgelijke bestanden zonder problemen geüpload. Van mijn kant doe ik weinig meer dan domweg bytes naar TransIP pompen. Zij moeten ze aan hun kant op de juiste manier verwerken. Zouden ze het tussen vanmorgen en nu gefikst hebben?

Ik heb wel vanmorgen gelijk maar even een ticket aangemaakt. Dit blijf ik niet proberen zonder expliciet vooruitzicht op verbetering. Vooral als je maar 1Mb max upstream hebt. :')

Het hinderlijke is dat je zo het vertrouwen snel gaat verliezen bij een dienst waar je juist blind op wilt kunnen vertrouwen. Als het nu eindelijk een keer wel gaat lukken zal ik de neiging hebben om het bestand eerst weer te downloaden en te vergelijken met het origineel voordat ik bereid ben te geloven dat ze het bestand zonder corruptie hebben overgehaald. Daarvoor zou ik het overigens wel zo handig vinden als je van elk bestand aan hun kant bijv. een SHA1 hash zou kunnen zien zodat je zonder zelf eerst te downloaden kunt verifiëren dat het bestand aan hun kant identiek is. Daar zie ik nu geen optie voor.

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:26
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Vreemd dat het bij mij steeds mis gaat. Heb toch met dezelfde browsers bij andere online file storage soortgelijke bestanden zonder problemen geüpload. Van mijn kant doe ik weinig meer dan domweg bytes naar TransIP pompen. Zij moeten ze aan hun kant op de juiste manier verwerken. Zouden ze het tussen vanmorgen en nu gefikst hebben?

Ik heb wel vanmorgen gelijk maar even een ticket aangemaakt. Dit blijf ik niet proberen zonder expliciet vooruitzicht op verbetering. Vooral als je maar 1Mb max upstream hebt. :')

Het hinderlijke is dat je zo het vertrouwen snel gaat verliezen bij een dienst waar je juist blind op wilt kunnen vertrouwen. Als het nu eindelijk een keer wel gaat lukken zal ik de neiging hebben om het bestand eerst weer te downloaden en te vergelijken met het origineel voordat ik bereid ben te geloven dat ze het bestand zonder corruptie hebben overgehaald. Daarvoor zou ik het overigens wel zo handig vinden als je van elk bestand aan hun kant bijv. een SHA1 hash zou kunnen zien zodat je zonder zelf eerst te downloaden kunt verifiëren dat het bestand aan hun kant identiek is. Daar zie ik nu geen optie voor.
Dan denk ik eignelijk dat het de combinatie is van jouw upload snelheid + het feit dat het niet "gechunked" upgeload wordt. Heb je met de sync client dezelfde problemen? Die upload de bestanden wel in stukken. Voor zover ik weet staat chunked upload vanuit de browser wel in de planning van oC.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:28
Wel raar dat sommige mensen 'm al eerder hebben gekregen.. Ik heb op de 29e rond een uur of 18.00 een account aangemaakt plus mijn email ingevuld om een code te krijgen. Enigste wat ik ontvangen heb is die "Een stap dichter bij je STACK" email, deze heb ik om 18:04 ontvangen.

Achja.. Gelukkig kan ik het prima redden met 30GB op OneDrive tot nu toe.

Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit

• Remco B
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:02
Weet iemand hoe je automatisch je icloud foto's upload naar Stack?

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:16
Hoe kan je nou eigenlijk als je meerdere users hebt elkaars files zien delen?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

• nooberke
Meessen schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

File Station > Tools > Remote Connection Setup > WebDav > bij IP je hostname.stackstorage.com invullen (als ik het goed herinner).

[...]
Die heb ik nu ook gekoppeld, maar daar kan ik vanuit backup en replicatie niks naar toe krijgen lijkt het :(

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

LEDfan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Dan denk ik eignelijk dat het de combinatie is van jouw upload snelheid + het feit dat het niet "gechunked" upgeload wordt. Heb je met de sync client dezelfde problemen? Die upload de bestanden wel in stukken. Voor zover ik weet staat chunked upload vanuit de browser wel in de planning van oC.
Hmm... het is ondertussen toch echt 2015. Ik mag toch verwachten dat ze daar zo langzamerhand weten hoe je grote bestanden betrouwbaar moet oversturen. Er is geen excuus voor als dat niet adequaat geïmplementeerd zou zijn.

Die sync client had ik als eerste bekeken maar die is hinderlijk beperkt qua functionaliteit. Als je wilt syncen met een lokale folder dan zal het vast wel prima werken maar als je gewoon wat bestanden wilt selecteren en oversturen dan moet je wat moeilijk doen en doen alsof je wilt syncen. Ik heb dat nu maar om te testen dan toch maar even gedaan en dat loopt nu.

Ik zou het ook een zeer goede zaak vinden als ze 'gewoon' ook FTP zouden ondersteunen maar dat doen ze momenteel blijkbaar niet. Eigenlijk wat vreemd aangezien dat voor webhosting de doodnormaalste zaak is en ze daar dus wel overweg mee zouden moeten kunnen.

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 13:17
nooberke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Die heb ik nu ook gekoppeld, maar daar kan ik vanuit backup en replicatie niks naar toe krijgen lijkt het :(
Je kan dan beter CloudSync gebruiken om een folder waarin je je backups wegschrijft laat syncen met STACK. Werkt goed hier (heb het net ingeschakeld). Snelheden van 8MB/s heb ik al gespot. Ben tevreden :)

• nooberke
Neyluzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:23:
[...]

Je kan dan beter CloudSync gebruiken om een folder waarin je je backups wegschrijft laat syncen met STACK. Werkt goed hier (heb het net ingeschakeld). Snelheden van 8MB/s heb ik al gespot. Ben tevreden :)
Ja daar was ik ook al mee aan het spelen, ik zat er eigenlijk aan te denken om gewoon een volledige hoofd map weg te schrijven naar de Stack en dan alleen lokale bestanden overnemen.

Dan kan ik vervolgens met de taakplanner instellen dat CloudSync één keer in de week 's nachts gaat draaien

Zie niet het voordeel om eerst een backup te maken op het zelfde volume en dan vervolgens deze backup weg te schrijven

• Neyluzz
nooberke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:27:
[...]

Ja daar was ik ook al mee aan het spelen, ik zat er eigenlijk aan te denken om gewoon een volledige hoofd map weg te schrijven naar de Stack en dan alleen lokale bestanden overnemen.

Dan kan ik vervolgens met de taakplanner instellen dat CloudSync één keer in de week 's nachts gaat draaien

Zie niet het voordeel om eerst een backup te maken op het zelfde volume en dan vervolgens deze backup weg te schrijven
Ben ik helemaal met je eens. Achteraf klopte mijn zin ook niet helemaal. De homefolder waarin de gebruikers staan schrijft hij nu encrypted weg. Dus er wordt niet eerst een backup gedraaid. Is dat de manier die jij hierboven ook beschrijft?

• Henkie-Jan
Hier wil ik graag op aansluiten. het was me niet duidelijk toen ik de Synology kreeg maar het blijkt dus dat je maar 1 map via cloudsync kan synchroniseren per dienst. Dus nu heb ik er een stuk of wat en die kan ik niet syncen met stack. Enige mogelijkheid om inderdaad eerst een lokale backup naar 1 gedeelde map te draaien en die te laten syncen met cloudsync. Lekker omslachtig en ws. heb ik ook te weinig ruimte voor een 2e versie van al mijn bestanden... :\

• nooberke
Neyluzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:37:
[...]

Ben ik helemaal met je eens. Achteraf klopte mijn zin ook niet helemaal. De homefolder waarin de gebruikers staan schrijft hij nu encrypted weg. Dus er wordt niet eerst een backup gedraaid. Is dat de manier die jij hierboven ook beschrijft?
Ja dat is hoe ik het ook heb gedaan, maar ik heb voor de zekerheid wel ingesteld dat hij alleen maar lokale bestanden synchroniseert

Kost dat encrypten veel cpu power? Mijn DS213 is niet zo snel, ik twijfel nog over encrypten

Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:41:

Hier wil ik graag op aansluiten. het was me niet duidelijk toen ik de Synology kreeg maar het blijkt dus dat je maar 1 map via cloudsync kan synchroniseren per dienst. Dus nu heb ik er een stuk of wat en die kan ik niet syncen met stack. Enige mogelijkheid om inderdaad eerst een lokale backup naar 1 gedeelde map te draaien en die te laten syncen met cloudsync. Lekker omslachtig en ws. heb ik ook te weinig ruimte voor een 2e versie van al mijn bestanden... :\
Zal is proberen of dat inderdaad niet gaat, dat zou ik wel jammer vinden want dan moet ik voor een andere backup map een extra account aanmaken op de Stack O-)

EDIT:
Inderdaad één keer per account, ach dan maar twee accounts toch O-)

• Henkie-Jan
Ook dat gaat helaas niet. Althans met dropbox niet. :(

• Ancoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-10-2021
Je kan proberen symlinks naar de mappen erin te gooien. Werkt bij mij met andere sync dingen vaak goed.

• nooberke
Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:58:
Ook dat gaat helaas niet. Althans met dropbox niet. :(
Je kan op de Stack onbeperkt accounts aanmaken, ik heb nu dus één account met foto's welke ik back-up en één account met muziek welke ik back-up

• Neyluzz
nooberke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

Ja dat is hoe ik het ook heb gedaan, maar ik heb voor de zekerheid wel ingesteld dat hij alleen maar lokale bestanden synchroniseert

Kost dat encrypten veel cpu power? Mijn DS213 is niet zo snel, ik twijfel nog over encrypten

[...]

DS214Play

• nooberke
Met wat voor uploadsnelheid?

• Neyluzz
nooberke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:10:
[...]

Met wat voor uploadsnelheid?
Piek 8.8MB/s op een 100Mb/s glasvezel lijn.

• nooberke
Neyluzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:11:
[...]

Piek 8.8MB/s op een 100Mb/s glasvezel lijn.
TNX dan moet dat zeker goed komen met mijn magere Ziggo upload :+

• Neyluzz
nooberke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:12:
[...]

TNX dan moet dat zeker goed komen met mijn magere Ziggo upload :+
Dat zeker! Trouwens, onderstaande grafiek lijkt me normaal gedrag. NAS moet eerst een gedeelte encrypten en kan het daarna weer wegschrijven.

• WimV
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:23
Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:41:
Ik heb symlinks gebruikt van mappen op mijn syno naar 1 map.
En die map sync met onedrive.

• Henkie-Jan
WimV schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:18:
[...]

Symlinks is met een totaal onbekend begrip. Begrijp dat het een soort snelkoppelingen zijn? :) Ik ga het eens onderzoeken. Bedankt

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:55
Jrz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:11:
Hoe kan je nou eigenlijk als je meerdere users hebt elkaars files zien delen?
In Owncloud (zelfde volgens mij): in web client op delen icoontje rechts van map klikken en dan andere gebruiker toevoegen.

Dat is denk ik ook de oplossing om meerdere gedeelde mappen vanaf een synology met cloud sync te syncen. Meerdere gebruikers aanmaken op je STACK en per gebruiker een gedeelde map syncen en dan alle folders van alle gebruikers met elkaar delen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

We gaan lekker daar bij TransIP.

Ik had gisterenmiddag de overdracht van het 3,2GB file maar eens gestart met de Windows sync-client. Zag ik eind van de avond dat de overdracht gestopt was. Foutmelding in log: "Het apparaat herkent de opdracht niet". Zo verhelderend. :X Ik forceerde opnieuw een sync en toen werd de overdracht blijkbaar hervat. Vannacht zijn er nog een paar zeer vreemde meldingen bijgekomen. Hoezo downloaden? Ik heb niets in gang gezet. En wat moet er gechunkt worden? En wat heeft het file gelockt? :?

In de webinterface staat het bestand nu in mijn Stack maar ik heb geen idee of het er compleet en correct staat. Bij grootte staat domweg 3GB. Een bestandsgrootte in bytes kan ik blijkbaar niet opvragen. Laat staan een of andere checksum. Iets als 'Properties' is er niet. |:(

Stukje log met iets verkorte regels.

code:
1
2
3
4
5
6
1-11-2015 2:55:29 Error downloading https://username.stackstorage.com/remote.php/webdav/bestandsnaam-chunking-1571515347-610-609 - server replied: Locked (Target file  is locked by another process.)3 GB      
1-11-2015 2:54:46 Error downloading https://username.stackstorage.com/remote.php/webdav/bestandsnaam-chunking-1571515347-610-609 - server replied: Locked (Target file  is locked by another process.)3 GB      
1-11-2015 2:54:23 Error downloading https://username.stackstorage.com/remote.php/webdav/bestandsnaam-chunking-1571515347-610-609 - server replied: Locked (Target file  is locked by another process.)3 GB      
1-11-2015 2:53:04 Error downloading https://username.stackstorage.com/remote.php/webdav/bestandsnaam-chunking-1571515347-610-609 - server replied: Internal Server Error3 GB      
31-10-2015 23:46:59 Het apparaat herkent de opdracht niet.3 GB      
31-10-2015 23:18:48 Het apparaat herkent de opdracht niet.3 GB

Wat een oeverloos gedoe. }:|

• netvista
Is het iemand al gelukt om op de normale manier zijn synology met de Stack webdav te connecten via:

Filestation => Tools => Remote connection => Connection setup => Webdav

Ik krijg namelijk elke keer "connection refused"....

[Voor 4% gewijzigd door netvista op 01-11-2015 11:09]

• Anoniem: 646678
  • Registratie: Januari 2015
  • Niet online
netvista schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:55:
Is het iemand al gelukt om op de normale manier zijn synology de Stack webdav te connecten via:

Ja, heb je de pad ingevuld? Hier moet je 'remote.php/webdav/' invullen, ik weet niet zeker of de / aan het einde moest.

• netvista
Ik had idd het pad ingevult, maar dan : /remote.php/webdav/ Met slash aan het begin dus. Slash nu weggelaten en het werkt idd ! Thanks!

• Henkie-Jan
Is het ook mogelijk om een soort administrator account te maken? Ik heb nu verschilende accounts voor cloudsync en werkt verder prima maar ik moet nu voor elke sharedmap een aparte inlog invoeren...

En inderdaad erg jammer dat je niet direct kan backuppen naar webdav. Het lijkt ergens dat Synology een deal heeft met de officiele cloud backup diensten...

Ow en ik dacht dat ze elke dag invites zouden weggeven maar volgens mij is er gister niks gebeurd. :+

[Voor 12% gewijzigd door Henkie-Jan op 01-11-2015 12:17]

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 23:51

HaTe

haat niet

Ik heb vrijdag een invite bemachtigd door toevallig eens in te loggen, er waren er nog 19 om 21:20. Geluk!

De upload snelheid via WebDAV valt mij tegen, ik haal maar 300kB/s, via de webinterface nog niet getest. Hebben meer mensen zo'n lage snelheid met WebDAV?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-05 21:41
HaTe schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:24:
Ik heb vrijdag een invite bemachtigd door toevallig eens in te loggen, er waren er nog 19 om 21:20. Geluk!

De upload snelheid via WebDAV valt mij tegen, ik haal maar 300kB/s, via de webinterface nog niet getest. Hebben meer mensen zo'n lage snelheid met WebDAV?
Ja ik, maar dat komt vooral door mijn lage uploadsnelheid van mijn provider - 9mbit down en ongeveer 0.8 mbit up ofwel 100kbs :'(
Glasvezel nog niet beschikbaar in nieuwbouwhuis en zit nog vast aan deze provider tot maart 2016.

Op werk ga ik zo testen, heb daar 20/20.

• Henkie-Jan
Heb hier met glasvezel via de webinterface de volle 100. Via webdav op de PC nog niet geprobeerd. Op de NAS gaat het nu met max. 3,8MB/sec maar dat is meer dan de nas alles bij elkaar moet harken. Zal eens webdav op de pc instellen :)

• Henkie-Jan
Even getest nog weer maar gaat ook keurig tot de 100.

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 09:51
Kun je vertellen wat je bedoelde met "invite bemachtigd door toevallig eens in te loggen"
je kunt toch alleen je mail adres achter laten en wachten op een invite?

share the knowledge, share the power..!

• HaTe
  • Laatst online: 28-05 23:51

HaTe

haat niet

NIK0 schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:43:
[...]

Kun je vertellen wat je bedoelde met "invite bemachtigd door toevallig eens in te loggen"
je kunt toch alleen je mail adres achter laten en wachten op een invite?
Blijkbaar niet. Ik had er niet meer aan gedacht dat ik op die wachtlijst stond en dus logde ik eens in op m'n account. Daar zag ik dat er invites beschikbaar waren.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 09:51
Oke thanks..even afwachten maar dus.. :)

share the knowledge, share the power..!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03

aex351

I am the one

Ik heb mij om vrijdag aangemeld om 14:30, en toen waren alle invites op. Ik vind het best apart te lezen dat er dan ineens op vrijdagavond om 22:00 invites beschikbaar waren. Ik heb ten iedere geval geen mail erover gekregen.

Maar goed, ik lees dat het op Owncloud draait. En laat dat nou niet erg stabiel zijn. Voorbeeld met 2 computers: Computer 1 start upload van 10GB, veel kleine bestanden, die dus per stuk worden geupload. Dat duurt "uren", ondertussen wordt de inhoud op computer 2 gedownload. Op computer 1 breek ik vervolgens alles af, en wis de map. Op computer 2 blijft alles behouden en wordt niets gewist. Lekker synchroon dus |:( .

[Voor 48% gewijzigd door aex351 op 01-11-2015 16:39]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Stroopwafels
  • Laatst online: 20:30
Heb net mijn invite ontvangen. :)
Vrijdag voor aangemeld.

[Voor 27% gewijzigd door Stroopwafels op 01-11-2015 17:03]

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:55
Mooi dat er toch wel invites worden uitgestuurd, wacht er zelf nog op 2.

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:58
Ik wacht ook nog op eentje. Ik had me afgelopen donderdag aangemeld.
Vraag me af hoe dat invite-systeem van ze werkt.

• Henkie-Jan
Bijzonder. op de CP staat niks. Blijkbaar delen ze ze nu alleen nog maar uit via de mail?

• Henkie-Jan
aex351 schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:36:
Maar goed, ik lees dat het op Owncloud draait. En laat dat nou niet erg stabiel zijn. Voorbeeld met 2 computers: Computer 1 start upload van 10GB, veel kleine bestanden, die dus per stuk worden geupload. Dat duurt "uren", ondertussen wordt de inhoud op computer 2 gedownload. Op computer 1 breek ik vervolgens alles af, en wis de map. Op computer 2 blijft alles behouden en wordt niets gewist. Lekker synchroon dus |:( .
Het is niet 100% owncloud. Zie dit bericht. http://www.lykledevries.n...is-stack-volgens-transip/ Maar zoveel verstand heb ik daar nou ook weer niet van :P

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 18:09

roelbb

knorretje

Ik heb middels webdav een netwerkschijf aangemaakt. Die wil ik gebruiken om een backup naar toe te schijven. Echter, als ik opnieuw opstart dan is er geen automatische connect met deze netwerkschijf. Als ik klik op de driveletter komt er een username/password venster naar voren waar alles correct ingevuld is. Ik kan dan gewoon verbinding maken. Alleen dat laatste is niet de bedoeling. ik wil die schijf beschikbaar hebben als ik inlog.

iemand een idee?

roelbb

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:01
netvista schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:13:
Ik had idd het pad ingevult, maar dan : /remote.php/webdav/ Met slash aan het begin dus. Slash nu weggelaten en het werkt idd ! Thanks!
Ik loop er al een paar dagen mee te kloten. Maar kom niet verder dan Operation Failed

Heb inmiddels: firewall rules aangepast, port settings voor 5005/6 aangemaakt / de user rechten voor webdav gegeven.
Ik zie vast iets heel simpels over het hoofd.... Iemand een tip?

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03

aex351

I am the one

Henkie-Jan schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:11:
[...]
Het is niet 100% owncloud. Zie dit bericht. http://www.lykledevries.n...is-stack-volgens-transip/ Maar zoveel verstand heb ik daar nou ook weer niet van :P
Zoals hier ook te lezen "https://www.transip.nl/vragen/110000539-waarom-stack-niet-netwerkschijf-toevoegen/" is het voor een groot deel gebaseerd op Owncloud. Kortom, het fundament is Owncloud en daar zijn ze afhankelijk van. Degene (waarschijnlijk een helpdeskmedewerker) die in je gelinkte bericht de vragen beantwoord geeft daarbij zelfs toe niet helemaal het fijne ervan te weten :+. Maar ik ben wel benieuwd of ze Owncloud dusdanig hebben weten te misbruiken, met hun hardware en OS 8) dat het stabiel en snel is geworden.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:23

Gerco

Professional Newbie

De upload snelheid via WebDAV valt mij tegen, ik haal maar 300kB/s
Geen last van. Ik haal minimaal 5MB/sec vanaf een TransIP VPS, meestal meer.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10! | Huis te koop in Barendrecht!

• nooberke
eggda schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:33:
[...]

Ik loop er al een paar dagen mee te kloten. Maar kom niet verder dan Operation Failed

Heb inmiddels: firewall rules aangepast, port settings voor 5005/6 aangemaakt / de user rechten voor webdav gegeven.
Heb niks in mijn firewall aan hoeven te passen, plaats is een screenshot van je invoer?

• netvista
eggda schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:33:
[...]

Hostname/IP : xxxx.stackstorage.com
Port: 443
Path: remote.php/webdav/
Account name: <je user account>
Password: <Je password>
Use webdav HTTPS connection: Check

Verder geen instellingen nodig. Zou moeten werken zo. Tenzij je port 443 dicht hebt gezet natuurlijk ;)

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 18:09

roelbb

knorretje

roelbb schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:15:
Ik heb middels webdav een netwerkschijf aangemaakt. Die wil ik gebruiken om een backup naar toe te schijven. Echter, als ik opnieuw opstart dan is er geen automatische connect met deze netwerkschijf. Als ik klik op de driveletter komt er een username/password venster naar voren waar alles correct ingevuld is. Ik kan dan gewoon verbinding maken. Alleen dat laatste is niet de bedoeling. ik wil die schijf beschikbaar hebben als ik inlog.

iemand een idee?
opgelost met een logon script.
map aanmaken en deze sharen als "Netlogon"

in deze map het volgende bestand aanmaken:
logon.bat
net use <driveletter>: https://<stackname>.stackstorage.com/remote.php/webdav /user:<username> <password>

in de windows home versie is eenmalig commando nodig:
open CMD als administrator, dan :
net user <username> /scriptpath:logon.bat

in de pro versie
open de MMC
user properties
profile
script: logon.bat

[Voor 14% gewijzigd door roelbb op 02-11-2015 10:22]

roelbb

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-03 13:37
Gerco schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:03:
[...]

Geen last van. Ik haal minimaal 5MB/sec vanaf een TransIP VPS, meestal meer.
Ik haal 21.6MB/s vanaf een Scaleway VPS, en dat is helaas de maximale netwerksnelheid van die VPS.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:02
Ik heb mijn stack met webdav verbonden met mijn computer.
Ik heb er iets naartoe proberen te kopieren, maar tot nu toe zonder resultaat, helaas.

231483

Hoi Yannickie111,

Vreemd, ik heb daar (met Windows) juist helemaal geen problemen mee.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:02
231483 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:53:
Hoi Yannickie111,

Vreemd, ik heb daar (met Windows) juist helemaal geen problemen mee.
Hmmz, nu werkt het wel. Opnieuw ingesteld.
Dit vind ik wel echt een hele handige functie. Ik stoei vaak op mijn laptop (met alleen een SSD) met te weinig opslagruimte. Voor onbelangrijke, volumineuze, data is dit erg handig.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Heeft er iemand vandaag al invites ontvangen? Hopelijk versturen ze er vandaag meer!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• rushcraft
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 15:31
Voor de geintreseede:
De backup functie die voor betalende gebruikers aanwezig is maakt om ongeveerd de 4 uur een backup van jou Stack. Er worden maximaal 5 back-ups van je Stack bewaard, dit houd dus weer in dat je 20 uur terug in de tijd kan om data terug te halen.
Tijdens het restoren van je Stack is het niet mogelijk om hem te benaderen. (Dit is althans mijn ervaring). een brick level restore lijk voor alsnog niet mogelijk. Na het restoren van een Stack Backup komen de rest van de gemaakte backups te vervallen. Het is dus echt een nood greep om een backup terug te zetten! ;)

[Voor 15% gewijzigd door rushcraft op 02-11-2015 12:38. Reden: Aanvulling]

|^^|

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:01

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik lees iets over CP? Control panel van je Transip vps? Dus je moet klant zijn?

Is een apart invite topic niet een idee?

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
48 invites op het moment van schrijven @ CP

edit: 43 alweer, gaat snel

[Voor 25% gewijzigd door Rylo op 02-11-2015 13:28]

• lubbertkramer
  • Laatst online: 20:36
Krijg net hint van Transip via twitter dat er invites in de CP staan, en ja hoor heb hem geactiveerd. Wees snel!
Gefeliciteerd! Je STACK wordt binnen enkele minuten opgeleverd.
edit:
en hij is live :)

[Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 02-11-2015 13:35]

• _trickster_
  • Laatst online: 12-05 07:51
Ik had precies het zelfde, 10 min geleden gekeken,
"Er zijn geen invites meer, maar u bent aangemeld, u krijgt een email als er weer invites zijn"
Na 5 min refresh --> 32 Invites beschikbaar & nu aangemaakt...

• makooy
Heb nu 2 accounts aangemaakt (1 voor mezelf en 1 voor een ander), de eerste is al wel helemaal rond, de 2de heeft nu bericht dat de bestelling nog niet opgeleverd kan worden en dat dit op korte termijn komt.

• darksnake88
  • Laatst online: 12:02
Zie ze niet meer staan net te laat.. Jammer dat ze geen emails versturen als ze beschikbaar komen

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:22
Ook hier net te laat, verdorie...

• lubbertkramer
  • Laatst online: 20:36
netvista schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:55:
Is het iemand al gelukt om op de normale manier zijn synology met de Stack webdav te connecten via:

Anoniem: 646678 schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:07:
[...]

Ja, heb je de pad ingevuld? Hier moet je 'remote.php/webdav/' invullen, ik weet niet zeker of de / aan het einde moest.
Een van jullie inmiddels gelukt, hier blijf ik namelijk "connection refused" krijgen

• makooy
Nu ook 2de account compleet opgeleverd.

• Meessen
[...]

Dit heb ik nu gedaan, bedankt. (haalde eerst CloudSync met Cloud Station door elkaar)

Wat wel vervelend is is dat je op één stack account niet meerdere backup taken kan draaien vanuit CloudSync. Ik heb bijv. drie root folders die gebackupped moeten worden, voor elk moet je een appart stack account aanmaken |:(

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-05 12:13
Meessen schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:53:
[...]

Dit heb ik nu gedaan, bedankt. (haalde eerst CloudSync met Cloud Station door elkaar)

Wat wel vervelend is is dat je op één stack account niet meerdere backup taken kan draaien vanuit CloudSync. Ik heb bijv. drie root folders die gebackupped moeten worden, voor elk moet je een appart stack account aanmaken |:(
Heee, het is gratis hé! Dan moet je er ook niet zoveel van verwachten! ';)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Meessen
harmpie21 schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:17:
[...]

Heee, het is gratis hé! Dan moet je er ook niet zoveel van verwachten! ';)
De limitatie komt geloof ik vanuit Synology's CloudSync. Bovenop Synology's limitatie niet meerdere root folders te kunnen syncen/back-uppen.

[Voor 14% gewijzigd door Meessen op 02-11-2015 14:28]

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:55
rushcraft schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:36:
Voor de geintreseede:
De backup functie die voor betalende gebruikers aanwezig is maakt om ongeveerd de 4 uur een backup van jou Stack. Er worden maximaal 5 back-ups van je Stack bewaard, dit houd dus weer in dat je 20 uur terug in de tijd kan om data terug te halen.
Tijdens het restoren van je Stack is het niet mogelijk om hem te benaderen. (Dit is althans mijn ervaring). een brick level restore lijk voor alsnog niet mogelijk. Na het restoren van een Stack Backup komen de rest van de gemaakte backups te vervallen. Het is dus echt een nood greep om een backup terug te zetten! ;)
Ik heb trouwens van de support begrepen dat dit on-site backups zijn itt de Big Storage backups die off-site plaatsvinden...

• M-Opensource
  • Laatst online: 28-05 17:07
Heeft iemand z'n Stack al werkend gekregen met de Android app FolderSync? Het maakt niet uit of ik een Owncloud account definieer of een WebDav account, bij beide krijg ik de melding: "Login failed".

- url (remote.php/webdav) en accountgegevens al 10x gecontroleerd, ook met copy/paste
- zit niet achter router, direct op 4G met smartphone

[Voor 3% gewijzigd door M-Opensource op 02-11-2015 16:05]

"Find what you love and let it kill you"

231483

@ M-Opensource,

wil je het eens proberen met een /
Dus:

remote.php/webdav/

• Anoniem: 646678
  • Registratie: Januari 2015
  • Niet online
lubbertkramer schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:51:
[...]

[...]

Een van jullie inmiddels gelukt, hier blijf ik namelijk "connection refused" krijgen
Mij is het gelukt, post eens wat je invult.

• M-Opensource
  • Laatst online: 28-05 17:07
231483 schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:12:
@ M-Opensource,

wil je het eens proberen met een /
Dus:

remote.php/webdav/
Met / of zonder maakt geen verschil helaas.

"Find what you love and let it kill you"

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

WimV schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:18:
[...]

Hmmm.....symlink naar mijn versleutelde bestanden, dan heb ik client side encrypted 1tb gratis :D Mooi eens kijken of je cloudsync scheduled kan draaien, dan heb ik een backup oplossing.

[Voor 12% gewijzigd door JT op 02-11-2015 16:40]

• rushcraft
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 15:31
M-Opensource schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:17:
[...]

Met / of zonder maakt geen verschil helaas.
Folder sync ga ik eens testen, kijken of het hier wel lukt.

Edit: Werkt hier ook niet. Misschien heeft het te maken met het feit dat TransIP een hoop zelf er aan heeft zitten knutselen.

[Voor 85% gewijzigd door rushcraft op 02-11-2015 20:55]

|^^|

• makooy
[...]

Hoe heb je CloudSync geconfigureerd op de Synology? Ik heb onderstaande maar dan krijg ik "Authorization failed"

Cloud Sync > Webdav
serveradres: https://username.stackstorage.com
user account: username
password: password

EDIT: paar pagina;s terug gevonden:

Cloud Sync > Webdav
serveradres: https://username.stackstorage.com/remote.php/webdav
user account: username
password: password

[Voor 13% gewijzigd door makooy op 02-11-2015 21:00]

• weert14
  • Laatst online: 28-05 21:34
Heeft iemand stack al aan de praat gekregen in Kodi of Infuse?
Pagina: 1 2 3 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de functies en performance van Stack en is niet bedoeld voor het bespreken van alternatieven, dat kan beter in: Het Online Backup Topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee