Weer een geval van "Je hoeft het niet te kijken"...Donstil schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:01:
[...]
Dit is een wat oude quote maar laat wel precies zien wat er fout gaat bij velen.
Ze dwingen je namelijk helemaal nergens toe, je hoeft het immers niet te kijken. Content is geen recht wat elke wereld burger heeft hoor.
"Ik vind het te duur (of het is niet beschikbaar) dus dan steel ik het maar".
Je geeft het zelf ook direct erna al aan -> "of het is niet beschikbaar"
Als het niet beschikbaar is in jou regio en je het dus niet kan/mag kijken van de uitgever... dan lopen ze ook geen geld mis wanneer je het download
Ik betaal waar op een normale manier voor betaald kan worden. Indien de leverancier niet aan mij/NL wilt verdienen tja... Geen aanbod = stimuleren (of op zijn minst vragen om) te downloaden mijn inziens.
Gisteren verschillende berichten over fysieke winkels die over de kop dreigen te gaan... ook omdat ze onder anderen niet met hun tijd mee zijn (willen) gaan. Hierbij is ook het online aanbod een groot deel van de oorzaak. Ik download geen kleding? Nee... maar ik bestel het wel online... waarom kan ik dat niet met alles wat ik bij het Blu-Ray rek kan vinden in de Media-Markt ofwel Amazon.com?...
En nogmaals: Indien van een bepaalde film/serie geen aanbod is in NL = Geen gemiste verkoop... je kon het geeneens kopen! En downloaden is nog altijd geen stelen maar hooguit copyright schending.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW