Graag, ik post morgen wel wat pics... :-)Op woensdag 10 oktober 2001 22:47 schreef _Stryker_ het volgende:
Iemand in om wat herinneringen op te halen over de Goblins serie 1 t/m 3? Die waren ook errug gaaf
Zo uit m'n hoofd niet, maar moet je even langs http://come.to/neelonrokk gaan, voorbij de intropagina en dan PC-games - Day Of The Tentacle. Heb ik jaren geleden geschreven voor een BBS. Hij's in het nederlands, met engelse commands.Op woensdag 10 oktober 2001 22:58 schreef --tID-- het volgende:
[..]
Goblins 2 heb ik jaren geleden nog gedaan...weet jij toevallig nog wat je moet doen als je in een ballon zit die steeds gesloopt word door een **** ****** **** geit??
--------------------
Ik heb nou ook eindelijk DOTT!!!!
ik zit nou alweer vast...weet iemand nog hoe je die kersenboomgast de shattering teeth geeft????
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
The Dig heb ik gemist
alle LucasArts adventures gehad behalve die
PIII 800@804 Mhz
The Dig en nog vier andere spellen voor 49,-Op donderdag 11 oktober 2001 00:29 schreef ViperGTS het volgende:
The Dig heb ik gemistalle LucasArts adventures gehad behalve die
Als je die andere 4 al hebt of niet wilt schiet het natuurlijk niet op...
Verwijderd
George washingtonHet volgende:
Ik heb nou ook eindelijk DOTT!!!!
ik zit nou alweer vast...weet iemand nog hoe je die kersenboomgast de shattering teeth geeft????
je moet bij die gast bij de clown die klap sigaar pakken.
en die geef je aan george, dan valt zijn gebit uit. En dan geef je hem die klapper tanden
Ik weet alles
Zijn hier toevallig ook Under A Killing Moon liefhebbers? Ik heb hem laatst op mijn oude 486 geintalleerd, maar waar ik me altijd aan het geergerd is de zogenaamde 'choppy video play'. De filmpjes schokken vaak na een paar seconden. Als je met Google zoekt, vind je een patch ervoor, maar bij mij helpt het niet. Iemand een oplossing? Mijn 486 voldoet ruim aan de hardware eisen.
En ja, DOTT en Sam zijn inderdaad ook erg leuk
En ja, DOTT en Sam zijn inderdaad ook erg leuk
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Under a killing moon wil bij mij niet meer draaien
(daar heb ik flink wat avondjes aan zitten puzzelen zeg
)
En ik heb me iid ook echt rotgelachen met de Goblins serie, die waren errug lol
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
OK DAN!!! THANX!Op donderdag 11 oktober 2001 09:12 schreef Khaine het volgende:
[..]
George washington
je moet bij die gast bij de clown die klap sigaar pakken.
en die geef je aan george, dan valt zijn gebit uit. En dan geef je hem die klapper tanden
Ik weet allesDOTT owns
Ik was het ff vergeten....ik pak de sigaar, geef hem aan washington, iedereen denkt dat ie ut koud heeft, verwarming gaat aan, "brandalarm" gaat af ik kan dingen jatten uit die kamer...
Weet je ook nog hoe ik de human contest win?? Harold is al weg (fake barf = LOL) maar hoe krijg ik de andere weg??
edit:
Laat maar ik ben er al uit
Laat maar ik ben er al uit
Yeah, die Gobliiins waren ook erg leuk, ik heb die nog op mijn gouwe ouwe Commodore Amiga 500 gespeeld. Ach, die goeie ouwe tijdOp donderdag 11 oktober 2001 19:16 schreef Baski het volgende:
Under a killing moon wil bij mij niet meer draaien(daar heb ik flink wat avondjes aan zitten puzzelen zeg
)
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Dat spel ligt hier ook nog ergens. Indiana jones and the fate of atlantis was ook vet..... Jammer dat die er niet meer zijn
___||___
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
___||___
0
___||___
0
___||___
dieptebommen, gaaf
zag er uit zoals hierboven getekend
jij bent het bootje bovenaan, en op een knop drukken vuurt een bom af, jij vaart naar rechts, de anderen naar links
en je krijgt extra als je hem in het midden raakt
ik was maar wat tevreden dat het zo snel liep op die gave 8088 8mhz met 640 kb geheugen
het liep stukken trager op de laptop waar we het eerst op geprobeerd hadden , en nog kleuren ook (CGA)
0
___||___
0
___||___
dieptebommen, gaaf
zag er uit zoals hierboven getekend
jij bent het bootje bovenaan, en op een knop drukken vuurt een bom af, jij vaart naar rechts, de anderen naar links
en je krijgt extra als je hem in het midden raakt
ik was maar wat tevreden dat het zo snel liep op die gave 8088 8mhz met 640 kb geheugen
het liep stukken trager op de laptop waar we het eerst op geprobeerd hadden , en nog kleuren ook (CGA)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Moet je [ code ] Teking [ /code ] Gebruiken (alleen dan zonder spaties)Op vrijdag 12 oktober 2001 16:05 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
he bah, dat forum vreet geen spaties
hele tekening verkut