Geen enkele reactie terug...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP.PC Supplies
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 17:13
Hallo,ik weet niet of er een probleem is maar als ik reageer op een V & A dan krijg ik geen enkele reactie terug,geen bevestiging dat het akkoord is....of juist niet.
Ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dr kunnen tig redenen zijn waarom een aanbieder niet of niet direct reageert. Mijn glazen bol is stuk, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Stuur een DM naar de aanbieder als dat kan zou ik zeggen.
Plus ik weet niet hoe lang je wacht, maar realiseer je even dat het momenteel herfstvakantie is en mensen mogelijk minder online zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:50
Dat ligt aan de tekst die je naar diegene stuurt of aan die gene.

Ik heb zelf 2x een advertentie geplaatst. 20x komt er dan iemand met een belachelijk laag bedrag en bijbehorende tekst.
ik biet 20 ja?
Op zulke dingen ga ik niet reageren.

Aan de andere kant heb je ook mensen die al een (ver)koop geregeld hebben en dus iedereen die daarna komt negeert. En dan heb je ook nog mensen die wat te doen hebben in het leven. En dus niet continu kijken of ze een bericht hebben.

Kan dus aan allerlei dingen liggen. Zolang jij niet verteld wat er precies is kan je dus ook allerlei dingen gaan aanwijzen als oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP.PC Supplies
Hallo,
In mijn geval is dat niet zo,ik ben akkoord gegaan met iemand zijn prijs,dus die zal wel op vakantie zijn...
Maar ik vind het wel vreemd dat van de 4 berichten aan verschillende tweakers er geen één terug reageert.

Ik zal nooit belachelijk lage bedragen geven/vragen, ik zet zelf ook advertenties en krijg ook voostellen die nergens op slaan dus ik snap die frustratie.

Het was ook maar een vraag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP.PC Supplies
Ik heb gereageerd op V&A aangeboden: Intel Core i7-5960X Boxed
en wat staat er onder de advertentie bij berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:50
En het was zeker geen aanval. ;) en zijn laatste bericht is gisteren om 17:15. Hij zal wel deze of morgenavond een reactie versturen.

[ Voor 21% gewijzigd door __R__ op 21-10-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:45
Je hebt kans dat men een slechte User Review plaatst als je niet (tijdig) reageert met de nodige gevolgen van dien. Tenzij het inderdaad onzin biedingen of reactie's zijn.

Ik zou het zelf niet netjes vinden als er niet binnen 1-2 dagen wordt gereageerd.

Verwijderen feedback Ramonuss, Ilias1991, gjb1981
Verwijdering User Review corporalnl over IceStorm
Geen koopovereenkomst, wel v&a feedback

[ Voor 9% gewijzigd door Ketho op 22-10-2015 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
JP.PC Supplies schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:44:
Ik heb gereageerd op V&A aangeboden: Intel Core i7-5960X Boxed
en wat staat er onder de advertentie bij berichten?
Na iets langer wachten staat er denk ik dit?
Mogelijk iets mis gegaan met meldingen oid...
(Iets met langer wachten dan enkele minuten/uren omdat sommige mensen ook een leven naast Tweakers hebben, ik weet dat het een leuke site is, maar zo leuk is het hier ook weer niet :+)

[ Voor 3% gewijzigd door RGAT op 22-10-2015 01:17 ]

Fixing things to the breaking point...

Pagina: 1