Verwijderen feedback Ramonuss, Ilias1991, gjb1981

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukeInl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 17:32
Beste mods,

Ik zou graag mijn feedback bij de volgende personen laten verwijderen:

Ramonuss, ik heb hem een slechte review gegeven omdat hij niet reageerde op zijn advertentie over zijn ram. Echter is dit gewoon niet verdient (heeft te maken met dat ik zelf daarna door iemand anders ben opgelicht en chagrijnig was) en wil ik deze weg laten halen. gallery: Ramonuss
V&A aangeboden: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9

Ilias1991, ik heb hem een slechte review gegeven omdat hij niet reageerde op zijn advertentie over zijn ram. Echter is dit gewoon niet verdient (heeft te maken met dat ik zelf daarna door iemand anders ben opgelicht en chagrijnig was) en wil ik deze weg laten halen. Ook heeft deze tweaker bij mij een slechte reactie achtergelaten, we hebben het overlegt en hebben besloten bij beide de review te laten verwijderen. gallery: Ilias1991

gjb1981, ik heb van deze tweaker USB sticks overgenomen, echter kwam er maar 1 usb stick aan en reageerde hij niet meer op zijn berichten. Later heeft hij nog contact met mij opgenomen en zijn we tot een oplossing kunnen komen, dus zand erover. Dus bij deze mag de review die ik heb achtergelaten ook weg. gallery: gjb1981
V&A aangeboden: ICIDU Mini Drive USB Stick 8GB 8GB

[ Voor 14% gewijzigd door lukeInl op 13-10-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 17:41
Akkoord, de mijne mag ook bij lukelnl verwijderd worden.

Vanwege een misverstand en frustraties is dit tot stand gekomen. Dus wat mij betreft mag het verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonuss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05 12:59
Ik ga akkoord met het verwijderen van de slechte review op mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukeInl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:09:
Beste mods,

Ik zou graag mijn feedback bij de volgende personen laten verwijderen:

Ramonuss, ik heb hem een slechte review gegeven omdat hij niet reageerde op zijn advertentie over zijn ram. Echter is dit gewoon niet verdient (heeft te maken met dat ik zelf daarna door iemand anders ben opgelicht en chagrijnig was) en wil ik deze weg laten halen. gallery: Ramonuss

Ilias1991, ik heb hem een slechte review gegeven omdat hij niet reageerde op zijn advertentie over zijn ram. Echter is dit gewoon niet verdient (heeft te maken met dat ik zelf daarna door iemand anders ben opgelicht en chagrijnig was) en wil ik deze weg laten halen. Ook heeft deze tweaker bij mij een slechte reactie achtergelaten, we hebben het overlegt en hebben besloten bij beide de review te laten verwijderen. gallery: Ilias1991

gjb1981, ik heb van deze tweaker USB sticks overgenomen, echter kwam er maar 1 usb stick aan en reageerde hij niet meer op zijn berichten. Later heeft hij nog contact met mij opgenomen en zijn we tot een oplossing kunnen komen, dus zand erover. Dus bij deze mag de review die ik heb achtergelaten ook weg. gallery: gjb1981
V&A aangeboden: ICIDU Mini Drive USB Stick 8GB 8GB
Done. Die bij gjb is niet zo relevant meer, daar speelde andere zaken.

@TS: Ik wil je verzoeken je sowieso te houden aan de richtlijnen. Als er geen concrete poging is tot elkaar te komen, is een beoordeling niet op zijn plaats. Simpelweg geen reactie is dus geen beoordeling. Het enige dat je op deze manier bereikt is dat je ons meer werk bezorgt.

Dat geldt dus óók voor je andere review. Als je al begint met "ik hoop hem nog aan te passen" al 2 dagen na overeenkomst, dan is dat dus niet een afgerond geheel. In het algemeen dus: reviews zijn er *NIET* om even je onvrede te uiten.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukeInl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 17:32
Ik had een belofte naar gjb toe dat wanneer ik mijn geld of de USB sticks kreeg de review weg mocht dus kan ik heb me er dan ook aan te houden, ookal heb ik helaas van andere het verhaal gehoord ja.

Ik heb zelf ook ingezien dat het niet netjes is om een review daarvoor achter te laten, vandaar dat ze dus ook weg mogen. Dit had echter te maken met het volgende puntje (het was gewoon dom doordat ik daarna voor mijn weten opgelicht ben, waardoor ik onterecht deze reviews plaatse).

Over de andere review. Ik heb na een maand nog steeds niet het product binnen waar het om gaat... Daarom heb ik deze review gegeven (ten tijde van de review was al enige tijd overheen gegaan).