Graag de review die corporalnl achtergelaten heeft verwijderen. Er is geen transactie geweest, ik ben alleen vergeten om te reageren op een DM van hem (met daarin enkel de vraag aan welk bedrag ik zat te denken). Dat gebeurt me zelden maar ja, het is niet anders.
Nee dat is een zeer terechte beoordeling, ik heb het een paar keer gehad dat mensen niet reageerde, en dat is bijzonder irritant.
Je mag blij zijn dat hij je nog twee sterren heeft gegeven, ik had er maar een gegeven.
Heb sinds donderdag avond aangegeven dat ik wat wil kopen, en als ik daar morgen als ik thuis kom nog steeds geen antwoord op heb, geeft ik gewoon een ster voor communicatie, want als hij al is verkocht aan een ander zit ik 4 dagen voor Jan Lul te wachten.
Je mag blij zijn dat hij je nog twee sterren heeft gegeven, ik had er maar een gegeven.
Heb sinds donderdag avond aangegeven dat ik wat wil kopen, en als ik daar morgen als ik thuis kom nog steeds geen antwoord op heb, geeft ik gewoon een ster voor communicatie, want als hij al is verkocht aan een ander zit ik 4 dagen voor Jan Lul te wachten.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Hallo IceStorm,
Zoals eerder aangegeven laat ik mijn beoordeling staan. Dit omdat ik het zeer jammer vind dat er pas gereageerd word na 1 week. Terwijl het product al een paar dagen al op gereserveerd staat. Een stukje communicatie is ook van belang.
Ik sta open voor verdere opmerkingen of vragen.
Groet,
corporalnl
Zoals eerder aangegeven laat ik mijn beoordeling staan. Dit omdat ik het zeer jammer vind dat er pas gereageerd word na 1 week. Terwijl het product al een paar dagen al op gereserveerd staat. Een stukje communicatie is ook van belang.
Ik sta open voor verdere opmerkingen of vragen.
Groet,
corporalnl
Dat het irritant is wil ik ook niet ontkennen, alleen daar zijn de user reviews niet voor bedoeld. Ik vergeet 1 berichtje te beantwoorden en daardoor kun je een mening vormen over communicatie? Ik vind dat ver gaan.player-x schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:35:
Nee dat is een zeer terechte beoordeling, ik heb het een paar keer gehad dat mensen niet reageerde, en dat is bijzonder irritant.
Maar standpunten helder, laat een modje maar beslissen wmb.
Verwijder hem maar.
Feit blijft dat je makkelijk een antwoord had kunnen sturen. En dit als positieve feedback moet zien.
Groet,
Feit blijft dat je makkelijk een antwoord had kunnen sturen. En dit als positieve feedback moet zien.
Groet,
Ik zou zeggen:
Lees dit: How to - Feedback laten aanpassen
En feedback over communicatie is niet gewenst en mag gewoon verwijderd worden. Ik neem aan dat de modjes de feedback dus ook wel zullen halen als jij de regeltjes van bovenstaand linkje even bekijkt.
En feedback over communicatie is niet gewenst en mag gewoon verwijderd worden. Ik neem aan dat de modjes de feedback dus ook wel zullen halen als jij de regeltjes van bovenstaand linkje even bekijkt.
Dan zou ik zeggen zelf ook de regeltjes lezen.Powergrim schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:46:
Ik zou zeggen:
En ik heb al akkoord gegeven om te laten verwijderen.
[ Voor 5% gewijzigd door corporalnl op 13-09-2015 14:17 ]
Zelf bij geen verkoop is gebrek aan communicatie een reden om een beoordeling te geven, in dit geval het gebrek er van aan getoond, en zeker wel een reden om een lage waardering te geven, imho een terechte beoordeling dus.IceStorm schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:26:
Dat het irritant is wil ik ook niet ontkennen, alleen daar zijn de user reviews niet voor bedoeld. Ik vergeet 1 berichtje te beantwoorden en daardoor kun je een mening vormen over communicatie? Ik vind dat ver gaan.
En volgens mij heeft hij voor de rest nergens een beoordeling over gegeven
Het is wel een fout van Tweakers, als de twee andere beoordelingspunten die niet beoordeeld zijn, als 0 sterren wordt mee gewogen, of dat ook gebeurd of niet weet ik niet.
Waar staat dat?Powergrim schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:46:
De enige regel in het reglement is de volgende.
Daar hij een bod had gedaan, is hij duidelijk een partij, en heeft hij gewoon gelijk als hij zijn beoordeling niet wil veranderen, gebrek aan communicatie is duidelijk hier het geval, en zo als hij zij, een week later reageren is duidelijk een gebrek hier aan.Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.
Als ik met iemand een afspraak maak, en er niet kom opdagen, zal dat persoon zeggen dat er met mij geen afspraken te maken vallen, als dat vaker gebeurd, zullen meer mensen dat zeggen, en ik zal ik een slechte naam krijgen.
Daar het nu maar een keer is gebeurd, is er voor zijn gemiddelde score weinig aan de hand, en hij zal nu vast hebben geleerd, om van nu af aan gewoon te reageren op DM's.
Dat staat hier: Geen koopovereenkomst, wel v&a feedbackplayer-x schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:22:
Waar staat dat?
De enige regel in het reglement is de volgende.
En dan nog, maak eerst eens topic aan met de vereisten die staan in de link die ik eerder heb gegeven. Dat een modje dit topic nog niet heeft gesloten is een wonder. Dus alsnog, kijk naar mijn eerdere link en volg die stappen.
Volg zelf ook de stappen door niet hier te reageren.Powergrim schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:49:
[...]
Dat staat hier: Geen koopovereenkomst, wel v&a feedback
En dan nog, maak eerst eens topic aan met de vereisten die staan in de link die ik eerder heb gegeven. Dat een modje dit topic nog niet heeft gesloten is een wonder. Dus alsnog, kijk naar mijn eerdere link en volg die stappen.
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen.Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bentt. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.
Maar het is al klaar, heb al aangegeven dat hij verwijderd kan worden.
[ Voor 34% gewijzigd door corporalnl op 13-09-2015 14:59 ]
Op een onvolledige vraag komt natuurlijk een onvolledig antwoord.
Zodra je reageert met de intentie om een aangeboden product (mogelijk) te kopen ben je dus wel degelijk ook een partij, ook als er geen verkoop, of zelfs geen onderhandelingen, plaats vind.quote: How to - Feedback laten aanpassenHet is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.
[ Voor 3% gewijzigd door player-x op 13-09-2015 15:36 ]
Geen overeenkomst = geen review, dus weg.
@player-x: Je geeft zelf al aan "Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.". Waarom reageer je hier dan nog? En nee, ik wil geen reactie van je in dit topic (of via DM of wat dan ook) en ik wil dus van jou ook geen review zien als iemand niet op je DM/mail reageert.
@player-x: Je geeft zelf al aan "Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.". Waarom reageer je hier dan nog? En nee, ik wil geen reactie van je in dit topic (of via DM of wat dan ook) en ik wil dus van jou ook geen review zien als iemand niet op je DM/mail reageert.
[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 13-09-2015 17:08 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Dus wat jij zegt is, is dat als je interesse toont in een aangeboden product in V&A, doormiddel van bv een DM te sturen, je geen party bent?
Rare redenering imho, want het is heel wat anders dan het in "How to - Feedback laten aanpassen" staat, zoals ik het lees, want imho zodra je begint met een reactie dat wil kopen, je zeker ook een deelnemende partij bent.
Ben benieuwd wat anderen crew mebers daar van vinden, want persoonlijk vind ik het niet reageren verre van netjes, en daar mag imho best in een betrouwbaarheidsbeoordeling vermeld worden.
Als je namelijk niet reageert laat je mensen behoorlijk in het duister, en het is absoluut een kleine moeite om eventjes te reageren met een retour DM, dat hij verkocht, of gereserveerd is.
Rare redenering imho, want het is heel wat anders dan het in "How to - Feedback laten aanpassen" staat, zoals ik het lees, want imho zodra je begint met een reactie dat wil kopen, je zeker ook een deelnemende partij bent.
Ben benieuwd wat anderen crew mebers daar van vinden, want persoonlijk vind ik het niet reageren verre van netjes, en daar mag imho best in een betrouwbaarheidsbeoordeling vermeld worden.
Als je namelijk niet reageert laat je mensen behoorlijk in het duister, en het is absoluut een kleine moeite om eventjes te reageren met een retour DM, dat hij verkocht, of gereserveerd is.
Jij bent GEEN partij in dit topic (dat gaat tussen IceStorm en corporalnl) en je hoort hier dus ook niet te reageren.
Wil je het hebben over het wel/niet toegestaan zijn van een beoordeling bij 1 DM, dan open je een nieuw topic daarvoor (of zoek eerst eens want die discussie is al vaker gevoerd).
En hoezo is Geen koopovereenkomst, wel v&a feedback een onvolledige vraag? Het is een volledige vraag met een volledig (kort) antwoord.
Wil je het hebben over het wel/niet toegestaan zijn van een beoordeling bij 1 DM, dan open je een nieuw topic daarvoor (of zoek eerst eens want die discussie is al vaker gevoerd).
En hoezo is Geen koopovereenkomst, wel v&a feedback een onvolledige vraag? Het is een volledige vraag met een volledig (kort) antwoord.
[ Voor 16% gewijzigd door FlipFluitketel op 13-09-2015 19:38 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
De betreffende partijen zijn er al uit, in deze topic, dat het wat veder gebruikt wordt ter verduidelijking wat wel en niet kan is imho best wel wenselijk, waarom daarvoor een nieuw topic openen, als er hier in dit topic onduidelijkheid bestaat.
En in het door jouw aangehaalde topic werd niet gevraagd of iemand die op een aanbod reageert, maar niet de uiteindelijke koper is, maar ook geen reactie krijgt op zijn DM/e-mail (of erg laat zo als in dit geval) wel of niet een deel nemende partij is.
Imho wel, maar als ik jouw antwoordt goed lees niet.
Hoe moeilijk is het om daar een duidelijk antwoord op te geven.
Want corporalnl is trouwens van de zelfde mening
En in het door jouw aangehaalde topic werd niet gevraagd of iemand die op een aanbod reageert, maar niet de uiteindelijke koper is, maar ook geen reactie krijgt op zijn DM/e-mail (of erg laat zo als in dit geval) wel of niet een deel nemende partij is.
Imho wel, maar als ik jouw antwoordt goed lees niet.
Hoe moeilijk is het om daar een duidelijk antwoord op te geven.
Want corporalnl is trouwens van de zelfde mening
corporalnl schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:13:
Pagina: 1