Vanochtend aangeschaft ziet er top uit
De nano doet het goed met hairworks aan
En 1440p vanavond weer verder
De nano doet het goed met hairworks aan
En 1440p vanavond weer verder
Het is tegenwoordig ook een hoop schieten waarbij het bij de eerste Tombraider's vrijwel alleen klimmen was. Als iemand die de originele ook gespeeld heeft is de nieuwe serie meer dan prima hoor. Goede graphics, aardig wat puzzelen en klimmen, maar ook wat flink schieten. De nieuwe games zijn erg goed, zowel deze als de eerste.Turfschipper schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:43:
Ik heb al heel lang geen tombraider meer gespeeld. Maar als we terug gaan naar de ps1, Tombraider 2.
Is deze game weer een beetje zoals die game? Weet iemand dat toevallig?
(Staat denk in mijn top 5 van games ooit. Daarna vond ik het steeds minder worden)
Ik zou je aanraden de 'eerste' Tomb Raider (2013) voor een eurootje of 5 aan te schaffen online, of in een steam sale. Dan weet je ook gelijk of de nieuwe, Rise of the Tomb Raider, wat voor je is.. Het is gewoon het vervolg van de Tomb Raider.Turfschipper schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:43:
Ik heb al heel lang geen tombraider meer gespeeld. Maar als we terug gaan naar de ps1, Tombraider 2.
Is deze game weer een beetje zoals die game? Weet iemand dat toevallig?
(Staat denk in mijn top 5 van games ooit. Daarna vond ik het steeds minder worden)
[ Voor 24% gewijzigd door Zuurstok op 18-02-2016 15:57 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Added new option to disable the camera automatically centering behind the player when strafing.
Fixed problems where animals may not appear on a 2nd play-through of the game.
Fixed a problem where occasionally the door to the Voice of God tomb is closed and cannot be opened.
Fixed a problem causing the game to not start on machines with 32 or more hardware threads.
Fixed some foliage flickering when Dynamic Foliage is set to High while the game is running 30fps or lower.
Fixed artifacts when SSAO/HBAO+ was enabled in combination with SSAA.
A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.
While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we made a Beta available on Steam, Build 615.5, that can be used to switch back to the previous version.
Steam profiel UPlay JirnsumNL
[ Voor 7% gewijzigd door s0kkie op 25-02-2016 20:40 ]
PC Patch notes for patch 1.0.629.3 (Patch #4)
- Stereoscopic 3D rendering support added.
- [list]
- Supports explicit side-by-side rendering for 3D TVs.
- Supports NVIDIA 3DVision or AMD HD3D (On Steam version).
- Supports Windows DXGI 1.2 Stereo 3D (On Windows Store version).
- [/list]
- Addressed some problems when the display DPI was not set to 100%, including not being able to select all resolutions.
- Added some logic to retroactively grant achievements in cases where Steam failed to grant them shortly after release.
- A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.
Ik ben echt blij met de 3D support
[ Voor 11% gewijzigd door MN-Power op 02-03-2016 11:40 ]
Een 680Ti bestaat niet het is een 660Ti of een 680jaapstobbe schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:57:
Wat een geweldige game, ik speel tombraider al vanaf deel 1 op de allereerste 3d kaart (met 4 MB geheugen) Net uitgespeeld.
Loopt stabiel op 60FPS met alle toeters en bellen (en FXAA) op GTX 680ti.
[ Voor 62% gewijzigd door calsonic op 02-03-2016 15:47 ]
Ik bedoel 980ti uiteraard....calsonic schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:45:
Deze game gebruikt overigens wel veel ram - zie hem net gewoon op 10918mb staan !
Gelukkig zit er 16GB in want met 8GB heb je blijkbaar tekort.
[...]
Een 680Ti bestaat niet het is een 660Ti of een 680![]()
Draai hem hier overigens op een 970 met alles op max en SMAA en zit tussen de 50-120 FPS in.
ik prefereer de constante 60Hz met alle andere toeters en bellen op max. MSAA heeft wel erg veel impact op de performance.calsonic schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:34:
[...]
Met die kaart kun je hem gewoon op 4X msaa draaien ziet er veel beter uit als fxaa
Die had ik nog niet gezien, meteen maar even uitgeprobeerd. Wel behoorlijk zwaar voor mijn kaartje, de GTX 690, maar erg gaaf!
AMD ook niet, hoor. Ik lever 20% in qua fps in de benchmark, en in-game is het eigenlijk niet eens te doen, veel te veel framedrops tot Powerpoint-niveau.CMSTRR schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 00:55:
Nieuwe patch is uit met dx12 support. Helaas heeft nvidia er weinig baat bij. Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat dit komt doordat hun drivers het nog niet "aan" hebben staan..
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 10-08-2016 23:36 ]
Anoniem: 406530
Ik ga binnenkort maar even een preorder plaatsen (PS4).Darkmach schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:17:
Het spel al enige tijd geleden met zeer veel plezier uitgespeeld.
Indien er mensen zijn die hem nog niet gespeeld hebben dan raad ik hem zeker aan.
Die webshop verkoopt volgens mij alleen maar accounts met de game in plaats van keys die je in je eigen account kunt activeren.rens-br schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:37:
Wil dit spel graag gaan spelen voor de PS4 en nu zag ik op deze website dat die maar 34 euro kost, in tegenstelling tot 50 euro elders, maar zijn er mensen met ervaring van deze webshop?
[ Voor 7% gewijzigd door Ample Energy op 27-09-2016 13:45 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dat was bij andere games inderdaad wel zo. Kijk bijv. maar eens naar Mafia III, daar staat inderdaad bij dat je het spel geleverd krijgt op een PSN account. Lijkt me inderdaad ook niks.Ample Energy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:43:
[...]
Die webshop verkoopt volgens mij alleen maar accounts met de game in plaats van keys die je in je eigen account kunt activeren.
Playstation Code. Activate the code on the Playstation Network to download your game. Requires an internet connection.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Je hebt me overtuigd. Playstation games via zulke key websites kopen is dus gewoon een slecht idee. Bedankt voor de info en de links. Ga er nog even over na denken. Heb nu nog AC Unity, AC Syndicate, GTA V en The Witcher 3 die ik moet spelen. Dus heb nog wel even de tijd.Ample Energy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:50:
Als ik jou was zou ik dit alleen doen als je van de webshop de garantie krijgt dat het spel niet met meer mensen dan alleen jij wordt gedeeld en je het wachtwoord van het PSN-account kunt wijzigen.
[ Voor 49% gewijzigd door Tom op 04-10-2016 15:28 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
De pc/xbox-versie waren al eerder uit, daar was iedereen die het vorige deel ook had gespeeld er erg positief over. Ik verwacht het daarom ook te zijn. Blijft over of de PS4 versie dan even goed is als op de Xbox. Kan daar niet over oordelen. Ik heb 'm nog maar een half uurtje gespeeld. Ziet er allemaal prima uit, geen gekke dingen qua bugs/performance/etc.Mldn schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:46:
Ben benieuwd wat jullie van het spel vinden! Krijg hem als het goed is morgen binnen van YGZ.
Anoniem: 816539
Ik vermaak me in tegenstelling tot vele anderen prima met Mafia 3 maar de waarheid mag gezegd worden, Rise of the Tombraider is de betere game en heb deze inc uitbreidingen met veel plezier gespeeld.Anoniem: 816539 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:47:
Ik was me eigenlijk aan het voorbereiden om tot koop van Mafia III over te gaan.
Deze game totaal over het hoofd gezien...en aan het enthousiasme hier, lijkt me dit itt Mafia III, geen teleurstelling.
Ik hebme precies 2 avonden kunnen vermaken met maffia III, daarna werd het saai (go there kill that, come back, etc etc)Anoniem: 816539 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:47:
Ik was me eigenlijk aan het voorbereiden om tot koop van Mafia III over te gaan.
Deze game totaal over het hoofd gezien...en aan het enthousiasme hier, lijkt me dit itt Mafia III, geen teleurstelling.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
PS4? Heb je wel met Gigabit ethernet aangesloten? Wifi op de PS4 is ruk.Flagg schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:06:
[...]
Ik hebme precies 2 avonden kunnen vermaken met maffia III, daarna werd het saai (go there kill that, come back, etc etc)
Vanavond is tombraider wel klaar met installeren denk ik. Gisteren rond 19:00 de gekocht en de d/l tijd varieerde tussen de 24 en 41 uur.
Anoniem: 816539
Er is ook nog een locked 30fps 1080p modus met een soort van ultra graphics. Die pak ik denk ik, mits echt goed locked. Ik heb geen enkel probleem met 30fps.Joetje079 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 07:56:
Ik heb de game ook van de week gehaald en heb gisteren een stukje gespeeld (zit nu op 11% van het verhaal) Maar wat een gaaf spel! Het spel heeft wel een hoog uncharted gehalte maar daar houd ik juist van, ik vind dit zelfs leuker vanwege de vrijheid en het progressie systeem. Ik zit nu wel sterk te twijfelen om verder te gaan of om hem weg te leggen totdat ik de pro heb volgende maand. Schijnt dat daar de game nog beter tot z'n recht komt (1080p 60 fps of 4k 30 fps)
Ik had hem gekregen voor m'n verjaardag en ongeduldig als ik ben had ik hem maar even geïnstalleerd en opgestart omdat ik toch wel heel erg benieuwd wasbram1984 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 08:01:
[...]
Er is ook nog een locked 30fps 1080p modus met een soort van ultra graphics. Die pak ik denk ik, mits echt goed locked. Ik heb geen enkel probleem met 30fps.
Als je de Pro al zeker gaat halen, had je net zo goed kunnen wachten. Dat wordt sowieso de betere versie.
Nog helemaal niets van gemerkt en main story is al uit.Deatheyee schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:53:
Hebben jullie last van merkbare input lag bij het spel? Ik vind het super vervelend. Las dat de Xbox One versie hier ook last van had, en dat dit nog steeds niet opgelost. Hopelijk gebeurt dat wel bij de PS4 versie.
PSN: onyxke
Er is sinds vandaag een nieuwe patch uit, die fixt het deelsDeatheyee schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:53:
Hebben jullie last van merkbare input lag bij het spel? Ik vind het super vervelend. Las dat de Xbox One versie hier ook last van had, en dat dit nog steeds niet is opgelost. Hopelijk gebeurt dat wel bij de PS4 versie.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dankje! Heb het meteen geprobeerd met de nieuwe patch, de input lag is echt een stuk minder geworden! Eindelijk weekend, dus ik kan wat meer spelen..oisyn schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:54:
[...]
Er is sinds vandaag een nieuwe patch uit, die fixt het deels.
Heeft in z'n geheel niets met de nieuwe patch te maken, en reinstallen heeft geen zin. Er is iets mis met de verbinding naar de server. Als je met je console offline speelt, dan heb je nergens last van.Jelliuz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:45:
Hier crashed het spel de hele tijd als ik na het opstarten in het hoofdmenu terecht kom. Dit na installeren van nieuwe patch vandaag. Heb game verwijderd, opnieuw install en geen patch laten installeren en het werkt opnieuw. Staat hier ook nog eens beschreven : http://www.playstationlif...-report-crashes/#/slide/1
Goed om te horen!Deatheyee schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
Dankje! Heb het meteen geprobeerd met de nieuwe patch, de input lag is echt een stuk minder geworden! Eindelijk weekend, dus ik kan wat meer spelen.
[ Voor 72% gewijzigd door .oisyn op 21-10-2016 21:39 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sinds vanmorgen is patch 1.05 uit, deze zou de input latency nog verder terug moeten dringen. Ik ben benieuwd naar jullie meningenDeatheyee schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
Dankje! Heb het meteen geprobeerd met de nieuwe patch, de input lag is echt een stuk minder geworden! Eindelijk weekend, dus ik kan wat meer spelen.
[ Voor 51% gewijzigd door .oisyn op 07-11-2016 17:03 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Mrjraider op 07-11-2016 17:08 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Later in het verhaal.bram1984 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:13:
Iemand enig idee hoe bij deze Survival Cache te komen?
[afbeelding]
Nu pas de kans gehad om het uit te proberen. Werkt inderdaad weer beter, doet niet meer onder van Uncharted 4. Probleem lijkt opgelost te zijn.oisyn schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:02:
[...]
Sinds vanmorgen is patch 1.05 uit, deze zou de input latency nog verder terug moeten dringen. Ik ben benieuwd naar jullie meningen
De story 100% completion, is dat niet logisch om een game uit te spelen? Of heb je ook alle shit verzameld?-SaveMe- schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:40:
Game uitgespeeld. Story 100% completion en de Baba Yaga DLC (die is mooi in de story verwerkt).
Erg vette game. Bloedmooi op momenten en super gameplay. Echt van genoten. 9,5/10!
Nu eerst wat anders en dan ga ik de resterende DLC en modes eens bekijken ...
Ja het werkt zoals het hoort-SaveMe- schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:51:
Ik heb de Pro nu. In het menu kan ik togglen tussen drie grafische opties (die zien er altijd grey uit), 60fps of enhanced visuals of 4k/30. Is er geen normal PS4 mode of zie je deze opties niet op een gewone PS4?? ALs ik toggle tussen de settings(begin game) zie ik eerlijk gezegd weinig tot geen verschil. Ik kan ook 4k kiezen, terwijl ik geen 4k TV heb. Werkt dit zoals het hoort ?
Het zorgt daarentegen helaas voor een wat instabiele framerateDeatheyee schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:46:
[...]
Nu pas de kans gehad om het uit te proberen. Werkt inderdaad weer beter, doet niet meer onder van Uncharted 4. Probleem lijkt opgelost te zijn
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 22-11-2016 15:31 ]
High Framerate heb ik een kwartier geprobeerd, net als Enriched Visuals. Ik werd helemaal scheel van de aliasing en shimmering. Ik had bijna het idee dat ze die expres slechter hebben gemaakt. Kan me bijna niet voorstellen dat het er zo op de OG PS4 uitziet..oisyn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:29:
[...]
Ja het werkt zoals het hoorten de optie is er idd niet op de gewone PS4. Enhanced visuals voegt wat extra rendering technieken toe die de PC-versie ook heeft. 4k-mode rendert ook daadwerkelijk in 4k (nou ja, checkerboard rendering dan) als er een Full HD monitor aanhangt, hij zal de boel dan downscalen. Zie het als een vorm van AA, het geeft weldegelijk een beter beeld.
Persoonlijk zou ik gewoon in high framerate spelen trouwens.
[...]
Het zorgt daarentegen helaas voor een wat instabiele framerate. Frame drops zijn nu ook veel duidelijker. Ik ben aan het proberen hier wat aan te doen, maar de klok tikt helaas...
Ik herken wat je zegt helemaal niet. En nee, dat hebben we nietbram1984 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:58:
[...]
High Framerate heb ik een kwartier geprobeerd, net als Enriched Visuals. Ik werd helemaal scheel van de aliasing en shimmering. Ik had bijna het idee dat ze die expres slechter hebben gemaakt.
Er zit echt een groot verschil in IQ tussen de downsampled 4K mode en Enriched/High Famerate. Goed werk hoor, daar niet van..oisyn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:00:
[...]
Ik herken wat je zegt helemaal niet. En nee, dat hebben we niet
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 22-11-2016 16:17 ]
100% completion is alle shit verzameldbram1984 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:03:
[...]
De story 100% completion, is dat niet logisch om een game uit te spelen? Of heb je ook alle shit verzameld?
Ben benieuwd of ik ergens kan zien hoe lang ik al bezig ben.
Ja ik schrik er ook al vanbram1984 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:16:
[...]
Er zit echt een groot verschil in IQ tussen de downsampled 4K mode en Enriched/High Famerate. Goed werk hoor, daar niet van.
Ik schat zo in dat ik er nu een uurtje of 15 in heb zitten en zo nu en dan schakel ik "terug" naar Enriched/High Framerate en hoe langer ik speel, hoe schrikbarend groter het verschil lijkt te zijn (vanwege de gewenning).
[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 23-11-2016 09:28 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 23-11-2016 08:56 ]
Sinds jij zei dat jij geen problemen had met de besturing (waar ik een tijdje geleden last van had) heb ik het spel toch maar weer op de kop getikt. De laatste keer dat ik hem gespeeld heb was met maar 1 patch. Nu met alle patches... En wat een verschil maakt dat zegbram1984 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:40:
FAQ ook niet gelezen, zo te zien. Lekker laten gaan.
On: Ik ben nu voor mijn gevoel wel een beetje aan het einde van de game, volgens mij. Overall heel vet, maar er zijn 2 punten die ik minder vind.
1. Er zit erg veel filler in. Die challenges hadden er echt niet in gehoeven (serieus, ik heb pompoenen in tonnen staan gooien en kippen gevangen). Ja je kan ze negeren, maar volgens mij leveren ze wel XP op. Ook het aantal notes en bandjes had gehalveerd mogen worden. Die notes zijn op het begin nog wel interessant om je taalkennis op te vijzelen zodat je die palen kan ontcijferen voor Coin Caches, maar ik heb nu het idee dat het niet echt veel meer uitmaakt. Daarbij kost het ontzettend veel tijd om ze te lezen en wegklikken en op de achtergrond afdraaien gaat niet. Luisteren cq. lezen haalt dus enorm de pacing eruit.
2. Je wordt wel erg veel bij het handje genomen. Je komt op plekken waar zogenaamd duizenden jaren niemand is geweest, maar toch zie je overal dezelfde witte vlekken om aan te geven dat je daar omhoog kan. Uncharted heeft hier soms ook een handje van, maar in Tomb Raider wordt het wel heel bont gemaakt. Overal is ook heel toevallig touw aanwezig of zo'n ding waar je aan kan slingeren.
Ik ben op de PS4 Pro wel erg onder de indruk van de graphics met downsampling, wetende dat de game multiplatform is en ook op de X360 is uitgekomen. Op sommige momenten benadert de game zelfs Uncharted, hoewel in die game met name de animaties weer van een veel hoger niveau zijn.
Ja ik ken de oude situatie met de inputlag niet. Maar mooi dat het nu beter bevalt.Ikkuh84 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:34:
[...]
Sinds jij zei dat jij geen problemen had met de besturing (waar ik een tijdje geleden last van had) heb ik het spel toch maar weer op de kop getikt. De laatste keer dat ik hem gespeeld heb was met maar 1 patch. Nu met alle patches... En wat een verschil maakt dat zegHet speelt nu net zo lekker weg, net zo soepel als Tomb Raider (vorige versie)
Gisteren spel op seasoned raider uitgespeeld, en nu survival moeilijkheidsgraad proberen. Net als bij Bloodborne saved ie alleen bij bonfires
Kwam er gisteren al gelijk achter dat de eerste bonfire pas na Syrië kwam. Dus 1 stap verkeerd, en mocht weer de hele eerste tombe doen.
Maar wat jij zegt over dat het te makkelijk wordt gemaakt qua route vinden heb je zeker gelijk. Het enige wat je hoeft te doen, helaas, is naar witte stukken zoeken op klimbare routes. Haalt me toch wel een beetje uit de immersie (net zoals bij Uncharted 4 de kratten met wielen) van het spel. Maar in Uncharted 4 viel het me ook al op met de witte aanwijzingen.
Eens. Hoewel ik Geothermal Valley (weet niet of je daar al bent) wel een verbetering vind ten opzichte van het vorige deel. Dat was helemaal deprimerend (bijna nog somberder dan Bloodborne).Tom schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:52:
Ik weet niet precies hoe ver ik ben. Geniet er wel van, leuk spel. Grafisch ook heel mooi. Enige wat ik een beetje jammer vind zijn de locaties, het is veel ijs en soms een beetje buitenaards. Dat vind ik bij een Uncharted wat leuker, daar zit wat meer variatie in en de locaties voelen wat wereldser aan.
Mag ik vragen wat je precies realistischer vindt aan TR? Dat je een shotgun, assault rifle, pistool en boog gelijktijdig bij je draagt, die spontaan op je rug verschijnen als je ze selecteert of in het niets verdwijnen als je door een krappe doorgang moet? Of dat er overal random munitie ligt en her en der geld ligt begraven? Of dat je pijlen met enorme dikke touwen kan schieten? Of dat een slanke chick zwaar getrainde huurlingen fysiek aankan? Of lekker zwemmen in ijswater? Of survival sense?-SaveMe- schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:23:
Persoonlijk vind ik RotT beter dan UC4. Voelt mij allemaal wat realistischer aan en speelt ook lekkerder. Ben vast een van de weinigen die dat vindt. UC4 ging voor mij te veel van hot naar her...
Ja, het is wat wit/ijzig, grijs, grauw. Buiten dat zien de locaties er wel mooi uit qua detail, grootte, uitzichten enzovoort. Vorige deel had grauwe ook. Op bepaalde momenten vind ik het prima, maar vrijwel de hele game spreekt mij minder aan.bram1984 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:48:
[...]
Maar inderdaad: beetje meer flora, fauna en jungle zou niet misstaan in het volgende deel. Misschien nog wat bebouwde gebieden erbij.
Stadia / PSN : whenheco
Haha!bram1984 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:02:
[...]
Mag ik vragen wat je precies realistischer vindt aan TR? Dat je een shotgun, assault rifle, pistool en boog gelijktijdig bij je draagt, die spontaan op je rug verschijnen als je ze selecteert of in het niets verdwijnen als je door een krappe doorgang moet? Of dat er overal random munitie ligt en her en der geld ligt begraven? Of dat je pijlen met enorme dikke touwen kan schieten? Of dat een slanke chick zwaar getrainde huurlingen fysiek aankan? Of lekker zwemmen in ijswater? Of survival sense?
Gekkigheid natuurlijk, maar objectief gezien vind ik TR op vrijwel ieder vlak minder realistisch. Ook qua (gezichts)animaties is Uncharted een stuk verder.
Die krijg je als je de eerste optionele missie doet (die groen aangegeven worden op de map) sowieso al best vroeg in het spel.Sanction schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:26:
Misschien ben ik stekeblind, maar waar kan ik die lock-pick vinden? Ben nu aan het vechten tegen de undead om aan te geven waar ik ongeveer ben in het spel.
Misschien even spoilers tags gebruiken voor de mensen die nog moeten beginnen?Sanction schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:26:
Misschien ben ik stekeblind, maar waar kan ik die lock-pick vinden? Ben nu aan het vechten tegen de undead om aan te geven waar ik ongeveer ben in het spel.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ben hierdoor ook afgehaakt. Ook het teveel verzamelen van dingen ging tegenstaan.Harribo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:10:
Tis inderdaad een misser van het spel dat je zoveel in kampen moet rondrennen. Kan die Sovjet basis niet meer zien
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Waar is de tijd. Er komen direct een hoop herinneringen boven bij het lezen van bovenstaandeErapaz schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:31:
Waar zijn de epische puzzels van deel 1,2 en Anniversary? Ik wil niet op zoek naar optionele tombs voor mijn Tomb Raider fix. Ik wil vastzitten in de main story omdat ik moet nadenken hoe ik een puzzel oplos waar je ergens onderwater een schakelaar omzet waardoor 10 verdiepingen hoger een luik open gaat.
Met R1.zetje01 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:14:
Ik kan het niet googlen dus dan maar hier vragen:
Hoe schiet ik poison arrows met de PS4.
AAAhhh... Terwijl je al met de boog richt.
Inderdaad. Ik dacht eerst ook dat het ammo switch met dpad ofzo was.zetje01 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:45:
[...]
AAAhhh... Terwijl je al met de boog richt.
Bedankt!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 15% gewijzigd door Woask op 01-01-2017 21:51 ]
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 15-01-2017 05:00 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq