Populaire blogs/topics?

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Ongetwijfeld al vaker gemeld maar sommige blogs/topics komen naar boven drijven alsof de database-server zelf willekeurig iets opvist en dat op de frontpage plakt.

Zo kwam ik net onderstaande tegen en ik klik de Blog van Arnoud aan. Iets over een keylogger; leuk om te lezen. He, een URL in de blog met een testje. Klikkerdeklik -> error 404? :? :? Nog een keer lezen: laatste reaktie op het blog: december 2011.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/61Xerdo3YPcAezuRtQEGChfG/full.jpg
Gestrekt been: Geheime keylogger op je telefoon? Test het zelf :)

Waar komt deze "populariteit" vandaan waardoor dit soort zaken op de Frontpage verschijnen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Zie ook [Nu op het forum] zeer oude topics en Nu op het forum (alleen dan meer dan een jaar terug); waar de populariteit in eerste instantie vandaan komt is moeilijk te zeggen, maar zodra het eenmaal bij de populaire dingen verschijnt wordt er meer op geklikt waardoor het dus populairder wordt enz. Crisp zegt in een van de gelinkte topics dat er binnenkort een leeftijdscheck op komt (bij de forumtopics), en het lijkt me niet onlogisch dat dat ook voor de tweakblogs geldt. Je vraag waar de populariteit vandaan komt vind ik wel een interessante.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't is een paar dagen terug nog gemeld, evenals in de nodige oude topics. [fp] Populaire tweakblogs

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Raven schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:41:
't is een paar dagen terug nog gemeld, evenals in de nodige oude topics. [fp] Populaire tweakblogs
Nah und? Er gebeurt niets mee dus excuse me maar daar open ik dus een extra/nieuw topic voor.

Sowieso; de randomness van sommige events lijkt echt uit de hoge hoed van "SELECT * FROM Tweakblogs ORDER BY RAND ()".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan kick je een van de nog openstaande topics? ;) Vooral daar de laatste nog geen week terug was :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het lijkt me hoe dan ook niet nodig om hier op tig verschillende plekken tegelijk over te praten. Ga gerust even verder in [fp] Populaire tweakblogs. Voor LA is dit sowieso geen onderwerp. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.