[fp] Populaire tweakblogs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik weet niet of dit een blog is of daadwerkelijk een bug, maar bij mij staan onder het kopje "Populaire tweakblogs" op de frontpage regelmatig oude blogpostings van enkele jaren oud.
Op dit moment staan bijvoorbeeld PWM's uitlaatplek: IENS Onbetrouwbaar Hersenspinsels: Bericht voor de rokers onder ons Het begin van Nooblifting: SHUT UP AND SQUAT! en Life as it is: Telco's net als soort van vroeger... ertussen. Alleen de laatste blog is hierbij van deze maand, de anderen zijn uit 2010, 2014 en 2013...

Hoe worden blogs precies toegevoegd aan het kopje populaire tweakblogs?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pawFrRlbYxwuBdnAlaTttneC/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

In principe via het aantal views de afgelopen periode. Als er ergens naar een oud blog wordt gelinkt, lopen de recente views op en wordt de blog weer als "populair" gemarkeerd.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het gebeurt nog wel eens dat bots een oude tweakblog vaak opvragen en dat komt die tweakblog weer op de FP en dat zorgt ook weer voor extra views. ;)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't is vaker gemeld:

[bug] Oude tweakblogs op frontpage
[FP]Oude inactieve blogs op FP

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 03-10-2015 15:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Prima dat het vaker is gemeld, maar het begint nu toch echt op te vallen/storend te worden.

Er staan op dit moment 5 topics, waarvan er 3 afgesloten zijn want te oud, tot aan een blog van Arnoud uit 2011 aan toe!
Kan daar niks aan gedaan worden? Bijvoorbeeld een block op dergelijke oude blogs dat ze niet meer verschijnen in de topic list? Want de Tweakers community heeft m.i. genoeg interessante blogs die WEL actueel zijn en dus WEL een plaats op de fp verdienen :)

Zoals ook al eerder werd voorgesteld:
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:09:

Misschien iets voor een volgende .plan iteratie? dat er alleen topics/blogs uit de laatste 6 maanden op dat lijstje kunnen eindigen?
Jammer genoeg wordt daar niet op gereageerd door de Tweakers-crew.

[ Voor 27% gewijzigd door Pietervs op 06-10-2015 22:12 . Reden: Aanvulling ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Er zit al een max age restrictie op als ik crisp in "Nu op het forum (alleen dan meer dan een jaar terug)" en crisp in "Nu op het forum (alleen dan meer dan een jaar terug)" moet geloven, alleen die staat blijkbaar nog niet strak genoeg.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad het zoveelste topic.
Ik vind het wel grappig moet ik zeggen. Zo zie je nog eens wat terug ;)
Hoe komen die steeds bovenaan vraag ik me af, want ik kan niet eens echt zoeken naar de oude blogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Zelfde issue; 4 blogs.. 1 uit 2015 (prima dus), maar 3 uit 2012... (reageren is niet meer mogelijk, info verouderd, URL's dood), etc...

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:03

koudepinda

Don't Panic

Kom ik de laatste tijd nu ook heel veel tegen, eerst helemaal geen last van, maar kom nu geregeld blogs van 2010 tegen. Het begon nu zo storend te worden dat ik er naar opzoek ging op het forum, en verrek er zijn meer slachtoffers

always bring a towel

Pagina: 1