Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[CiP] PPG Corner Desk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PindaPowerGame
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 01-12-2016
Dag allemaal,

Ik ben nieuw tot de casemodding forum, heb zo genoten van andere mensen. Dat ik met veel genoegen mijn eigen PPG (PindaPowerGamin) Corner Desk mod met jullie wil delen.

Foto's album: hier
Website: http://pindapowergamin.nl

Zelf had ik een bureau wat te klein was voor mijn spullen. Het geld was er niet, dus heb ik voor aantal jaren volgehouden. Nu heb ik geld beschikbaar om mijn plan uit te werken.
Na het bekijken van andere mods, vond ik dat de ‘desk mod’ het mooiste en praktisch zijn voor wat mij doel is. Zodoende is het idee gemaakt om zo functioneel mogelijk twee computer te kunnen verwerken in een bureau. Waardoor ik meer ruimte zou krijgen en bezig kan zijn met computer modding.
even de binnenkant van mijn ogen bekijken (copyright bassie en adriaan XD ), hoe de verleden er uit ziet. Ik heb het

oude bureau dat kan wel een update gebruiken.

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 04-07-2016 14:43 (114%)

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
Wat heb ik op mijn verlanglijstje staan? We gaan boodschappen doen.

1. Ik heb een bedrijf in de buurt gevonden, dat zich bezig houd met het maken van metalen onderdelen. Zo wilde ze ook mij helpen om mijn bureau te maken.

2. Hardware
Naam: Main-PC
Coolermaster V850 ATX23 (Full-modulair)
Intel I7-4770K
Asus Z87-Deluxe
ATI R9 290X
2 x Kingston Fury Black 8GB
M4-CT128M4 SSD 128GB
Western Digital WD10EADS HDD 1TB
2 x Liyama LXB2483HSU-B1

Naam: Server-PC
AMD Athlon II X4 640
Asus M4A78LT-M
Samsung Spinpoint M8 500GB
Kingston KVR13N9S8H/4

3. accesoares
Logitech G400S
Cooler Master Spped-RX Large
Razer Kraken 7.1

4. Watercooling stuff
EK-FC R9 290X – Nickel
Koolance Drain Valve 10mm (1/2 OD)
2 x Akasa 5-poorts ventilator kabel
6 x Bitfenix Spectre 120mm rood led
10 x 10mm 1/2OD schroeffitting G1/4
Alphacool VPP655
Bitspower Water Tanks Z-Multi 150
DangerDen DD-M6 Brass CPU Block
EK-Coolstream PE 360 Radiator
Feser Tube UV
2 x Lian Li PW-IS40AV85AIO I/O-panel
Mesh panel

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 11-12-2015 11:22 (217%)

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
Na overleg kon het bedrijf niet alles gemaakt worden op mijn getekende manier. De machines konden de afmeteing niet aan dus er zijn wat veranderen gemaakt. Het worden dus nu losse onderdelen die aan de onderkant 'gelijmd' worden en boven met een blokje zodat de bovenplaat op zijn plek blijft.https://farm6.staticflickr.com/5775/21579142843_85dfae0be0.jpg

Verder zijn de bureau onderdelen binnen. Hoop dat ik genoeg tijd heb om alle andere spullen te fotograferen. Werk is zo 8)7 8)7 :Z :Z
https://farm6.staticflickr.com/5706/21935936095_b4a9b81ae4.jpg
https://farm1.staticflickr.com/591/21923893542_ac326fa03c.jpg

Het ziet er mooi uit, even kijken hoe het er uit gaat zien
https://farm6.staticflickr.com/5726/21945694881_94051acf91.jpg
https://farm1.staticflickr.com/594/21749066439_c43400cb47.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5623/21935972855_42a29fcf1a.jpg

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 01-11-2015 16:06 (255%)

pindapowergamin.nl

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zodra je wat foto's hebt van de bouw is het in orde, het verhaal is duidelijk, maar 1 foto geeft nog niet echt veel discussievoer. Als je aan het bouwen bent en daarvan wat foto's plaatst zet ik hem door richting casemodding :)

• PindaPowerGame
Ik heb de Casemod in Progress Policy gelezen maar doordat ik nieuw bent op het forum. Vindhet prettig dat er de mogelijkheid om het te laten controleren. Dit is dan ook mijn gedachten met deze aanvraag.

Wanneer geheel goed is, zou het terecht komen op het computer case modding forum gedeelte:
Casemodding

Deze eisen zou ik hebben voldaan door:
• De casemod moet iets unieks, vernieuwends, bijzonders, extreems, origineels etc. bevatten.
Ja, concept van bureau is niet nieuwe maar het vorm, grote, achtergrond en doel zijn anders.

• Er is al een duidelijke impressie van wat je gaat bouwen.
Omdat ik nieuwe ben is dit wat lastiger. Hoop door tekeningen en voldoende foto's, de zelfde verwachte resulaat te geven.

• Het project moet niet doodbloeden.
De mod is al bijna af, de buildlog is er bij ingeschoten. Dit maakt het wel mogelijk dat ik per afspraken tijden een upate plaats.

• Naamsvermelding, website of een logo van (hardware)sponsors is geen issue, zolang het beperkt van omvang blijft.
Naam, gedaan. Website, komt er aan. Logo, komt er aan. Sponsors, heb ik niet
quote:
_ferry_ schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:15:
Zodra je wat foto's hebt van de bouw is het in orde, het verhaal is duidelijk, maar 1 foto geeft nog niet echt veel discussievoer. Als je aan het bouwen bent en daarvan wat foto's plaatst zet ik hem door richting casemodding :)
Komt voor elkaar. Zal vandaag en morgen foto's als voorblad en in eerste post zetten.
*UPDATE*
Ben de hele tekst eerst in Word aan het opschrijven.
ps
VRAAG: worden alle behalve de eerste bericht weggehaald?

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 15-10-2015 22:27 (62%)

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
Nu alles binnen is, ga ik gaten maken. Zodat ik kan testen of alles past en later alles geanoiseerd/in elkaar gezet kan worden. Ik bespaar jullie

De voorkant voor de USB_e-sata_audio module

Zijkant voor de radiotor

Achterkant er uit gehaald voor de IO-panel

Alle gaten zijn nu gespligeld gemaakt, ik ga nu de laatste gaten maken.

Aan de voorkant gaten gemaakt voor de power-on knop.

Extra kabel gaten gemaakt.

En het gaat er zo uit zien

Volgende momenten ga ik alles in de bureau zetten. Om vervolgens alles nog een keer te schuren en alles op te sturen voor anodiseren.

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
Ik heb alles zojuist terug gekregen in een mooie zwarte kleur. Het ziet er prachtig uit.
https://farm6.staticflickr.com/5769/22272322370_e6c2431b74.jpg
https://farm1.staticflickr.com/664/22460286925_bbf039203d.jpg

Zoals al eerder zichtbaar is in de foto's, heb ik geen onderstel gemaakt. Voor het onderstel wilde ik mijn oude bureau gebruiken maar ik wist niet wat ik mooier vind. Een glasplaat onder of boven op het bureau. Heb het even zitten testen met een oude bureau blad.
Het is er op neer gekomen dat een groot glasplaat er boven op, mooier is dan onder het bureau. Zodoende ga ik het glasplaat regelen en kan het bureau/de poten klaar gemaakt worden voor opbouw/gebruik.
https://farm1.staticflickr.com/650/21749220269_e2532aa8e0.jpg

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 01-11-2015 16:04 (6%)

pindapowergamin.nl

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mooi werk dusver! Ziet er knap uit zo in het zwart. Door naar CM.

• l3p
  • Laatst online: 09:45

l3p

www.^.nl

Ziet er al goed uit!

L3p.nl - Highflow.nl - Facebook

• steineken
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 31-08 11:30
Ziet er heel strak uit in het zwart.

Wat komt er in de rechtse hoek voor hardware?

• PindaPowerGame
quote:
quote:
_ferry_ schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:42:
Mooi werk dusver! Ziet er knap uit zo in het zwart. Door naar CM.
THanks
quote:
steineken schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:30:
Ziet er heel strak uit in het zwart.

Wat komt er in de rechtse hoek voor hardware?
Voor nu mijn oude PC/test-server maar het is ingericht voor mogelijke toekomstige verandering ;)
AMD Athlon II X4 640, Asus M4A78LT-M, Samsung Spinpoint M8 500GB en Kingston KVR13N9S8H/4

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 05-11-2015 20:02 (25%)

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
Het is nu pas zichtbaar maar had in korte tijd nog even gaten gemaakt in de onderplaat voor bevestiging van de poten.
De poten zijn ook ingekort en heb direct alles geschuurd en zwart gespoten. Het ziet er nu een stuk beter uit

Nu lekker zoveel mogelijk spullen inbouwen om zo snel mogelijk een lek test uit te voeren.

Verder en verder in het bouw proces

Ik vond het niet mooi maar heb de schroeven/bouten nog even even zwart gemaakt. Het ziet er zo NICE uit. Kijk maar of je ze kan vinden :)

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 14-11-2015 14:27 (9%)

pindapowergamin.nl

• Hukkel80
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 09-09 11:43

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Ziet er netjes uit!

Eindelijk iemand die niet zelf een Cross Desk wil maken van MDF!!!!

Ik snap alleen de plaatsing van de DVD speler niet helemaal. Maak je zo'n tof idee en lay-out. Ga je er zo een dvd speler in steken.

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

• deguus
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13:55

deguus

shit pf laad nit

dat ziet er prima uit top

maar ik zie weinig airflow ??????????//

its the Guus

• sfinx333
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 08-03 19:57
geweldig bureau zeg!
je hebt wel even getest of je je benen er wel goed onder kan krijgen?

Retrocade-X HS arcadekast minicade

• PindaPowerGame
Sorry voor de late reactie en de (late/geen) post. Dit komt er aan.
quote:
Hukkel80 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:51:
Ziet er netjes uit!

Eindelijk iemand die niet zelf een Cross Desk wil maken van MDF!!!!

Ik snap alleen de plaatsing van de DVD speler niet helemaal. Maak je zo'n tof idee en lay-out. Ga je er zo een dvd speler in steken.
Ja dankje. MDF is ook niet mij ding, liever meer tijd voor meer moeite. 8)
De DVD komt er niet in, het is er in gezet voor illustratie. Zo was voor mij zichtbaar dat er genoeg ruimte is en mogelijkheid tot aanpassing in de toekomst.
quote:
deguus schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:13:
dat ziet er prima uit top

maar ik zie weinig airflow ??????????//
Is over te praten. Over-druk of onder-druk maar denk dat met gaten aan de voorkant, openingsruimte voor kabels en niet alles 'water-dicht' is dit geen probleem zal zijn.

[SPOILER] Heb wel wat vreemde problemen gehad met de stress-test/lek-test. De tank begon te lekken bij temp van 60graden+ en heb hierdoor alles uit laten blazen en pomp wat sneller laten draaien.
quote:
sfinx333 schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:15:
geweldig bureau zeg!
je hebt wel even getest of je je benen er wel goed onder kan krijgen?
Ja en nee. Het blijft deels afwachten maar ik heb de bureau afgestemd met mijn huidige bureau. In mijn gedachten zijn er aantal keuzes/opties: 1. voorkant veranderen, 2. bureau verhogen en glasplaat onder het bureau of 3. bureau verlagen en glasplaat bovenop het bureau.
Ik heb gekozen voor optie 3 en komt tot goed uit. Benen kan ik er onder kwijt en zit zonder pijn te krijgen in mijn spieren. Afgezien van het veranderen van de stoel hoogte :) Is ingesteld voor mij door mij :*) O+

pindapowergamin.nl

• l3p
  • Laatst online: 09:45

l3p

www.^.nl

quote:
PindaPowerGame schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:26:

[SPOILER] Heb wel wat vreemde problemen gehad met de stress-test/lek-test. De tank begon te lekken bij temp van 60graden+ en heb hierdoor alles uit laten blazen en pomp wat sneller laten draaien.
Wat werd er dan 60graden+ ?
Ik mag toch hopen dat dit niet je water temperatuur is?
Ik lees bij de specs 'EK-Coolstream PE 260' (240? 280?) Dat is ook aan de krappe kant met een 4770K + 290X
Normaal gesproken bij genoeg koel-capaciteit bij het stress testen wordt het water maar een paar graden warmer.

l3p wijzigde deze reactie 13-11-2015 00:11 (9%)

L3p.nl - Highflow.nl - Facebook

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 06:55

Damic

Afwezig soms

Mooie grote desk alleen waarom heb je niet ineens de bevestigingsgaten me laten snijden (misschien zien ik erover en heb je dat wel gedaan)?

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• PindaPowerGame
quote:
l3p schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:08:
[...]

Wat werd er dan 60graden+ ?
Ik mag toch hopen dat dit niet je water temperatuur is?
Ik lees bij de specs 'EK-Coolstream PE 260' (240? 280?) Dat is ook aan de krappe kant met een 4770K + 290X
Normaal gesproken bij genoeg koel-capaciteit bij het stress testen wordt het water maar een paar graden warmer.
CPU 62C en video 68C, het water heb ik niet gemeten. Had wel leuk geweest. #toekomstplan.
Ik weet niet of het mee te maken heeft maar 'normaal' gesproken gaat de lucht uit de kast. Dit koelt alles en de kast wordt 'niet heel warm'. Tot mijn verbazing was de glas-plaat erg warm, warm in gevoelsmatig 25-30C. Ik ga het nog testen met 3uit fans en 2uit-1in fans blazen.

ps Klopt 'EK-Coolstream PE 260' moet 'EK-Coolstream PE 360' zijn 8)7 . Verdanderd
quote:
Damic schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:30:
Mooie grote desk alleen waarom heb je niet ineens de bevestigingsgaten me laten snijden (misschien zien ik erover en heb je dat wel gedaan)?
Als je praat over de onderstel-bevestiging-gaten dat was plan-technisch makkelijker. De tijd dat ik hier in heb gestoken, is niet terug te zien in de tijd tussen de post. Toen ik alles heb opgestuurd, wist ik niet wat het 'beste' oplossing voor het onderstel zou zijn. Ik heb gekozen om alles op te sturen en verder te zoeken in winkels en op het internet naar een goed onderstel/oplossing.
Een aantal problemen die ik had waren:
  • Internet, stroom kabelgoot die uitsteekt
  • Uitstekende kamer spullen (plankje-onderstel, deur)
  • 1m ruimte en 0,5m speelruimte
Toen heb ik keuze gemaakt dat goedkoper/makkelijk was om oude bureau onderstel te gebruiken. Voordeel:
  • Goedkoper
  • Steving genoeg
  • Past in de ruimte die ik heb
Bedankt dit je vraag? ben niet helemaal zeker. Laat maar weten.

pindapowergamin.nl

• Booster.
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23-09 22:59
Hoelang heb je de stress test gedaan?
Voor een 10 min zal het water inderdaad niet veel warmer worden.
Maar heb je hem voor een aantal uren lopen kan de temperatuur toch nog aardig oplopen.
(is natuurlijk wel afhankelijk van hoe snel je de fans en pomp hebt draaien en hoeveel radiator oppervlak je hebt ;) )

Verder, hoeveel lucht zit er nog in de reservoir?

Hoe warmer het water hoe meer het uitzet.
Als er geen lucht in het reservoir zit zullen de slangen het wel opvangen, maar dit resulteert wel een hogere druk op het koel systeem.

Misschien is dit mede/de oorzaak voor de lekkage.

• PindaPowerGame
quote:
Booster. schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:42:
Hoelang heb je de stress test gedaan?
Voor een 10 min zal het water inderdaad niet veel warmer worden.
Maar heb je hem voor een aantal uren lopen kan de temperatuur toch nog aardig oplopen.
(is natuurlijk wel afhankelijk van hoe snel je de fans en pomp hebt draaien en hoeveel radiator oppervlak je hebt ;) )

Verder, hoeveel lucht zit er nog in de reservoir?

Hoe warmer het water hoe meer het uitzet.
Als er geen lucht in het reservoir zit zullen de slangen het wel opvangen, maar dit resulteert wel een hogere druk op het koel systeem.

Misschien is dit mede/de oorzaak voor de lekkage.
De test heb ik twee fase gedaan. Een 24uur let test en 24uur stress test (dit was zonder glasplaat erop). 8)7
Heb geen idee hoe snel het is maar de pomp staat op stand 4-5 (6 is max). De fans zijn constant (3pin) aan het draaien met momenteel 3 uit blazende.

Je gedachten helpt, het is een verdomt lastig probleem. :S :S

ps filmje en foto's
Opniew ff de test gedaan, nu opgenomen.

EDIT
toevallig zelfde hardware :)

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 23-11-2015 21:17 (4%)

pindapowergamin.nl

• Achim Pieters
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 07-09-2017

Achim Pieters

www.studiopieters.nl

.

Achim Pieters wijzigde deze reactie 07-09-2017 16:33 (100%)

Google me This, Google me That ...

• PindaPowerGame
Inbouwen van alles en alles 24uur lek-test en 24uur stres-test

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
2e ('server') pc inbouwen
https://farm1.staticflickr.com/661/21747984640_a791c7f87b.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5695/21945822691_4a0077a801.jpg

heel random een recyle PC gevonden
https://farm1.staticflickr.com/688/21747994210_025973fe1d.jpg

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
Ik wacht nog op een paar rubber HDD behuizing tegen trilling en daarna nog ff kabels netjes maken. Hoog waarschijnlijk ga ik het bureau nog verplaatsen en oude beeldscherm aansluiten.

BIJNA KLAAR

pindapowergamin.nl

• WybrenPC
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23-09 10:49
Ziet er echt fantastisch uit! was ik maar zo handig :P

• martijnvkk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 10-04 12:26
Ziet er goed uit

• Matthijs_mods
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-08 13:23
nice!
op welke manier blijft de bovenkant vastzitten? en welke systemen komen er uiteindelijk in?

• PindaPowerGame
quote:
Thanks
quote:
WybrenPC schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:15:
Ziet er echt fantastisch uit! was ik maar zo handig :P
Dankje, dat kan geregeld worden. Ik regelen dat je naast jouw schoen-veter-diploma ook een handigheid diploma krijgt :P :P
quote:
Thanks
quote:
Matthijs_mods schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:51:
nice!
op welke manier blijft de bovenkant vastzitten? en welke systemen komen er uiteindelijk in?
Dank je.
Je kan zien op de foto's dat er niks op de plaat zit/ligt. Dit zou betekenen dat het glas kan gaan schuren. Via de bedrijf waar alles gesneden is, hadden ze ook een stoffe ophoging strip. Dit zorgt er voor dat het glas niet 'makkelijk' gaat schuiven en minder krassen krijgt. Het blijft verder op zijn plaats door het gewicht van het glas zelf en de beeldschermen. Ik kan een foto ervan maken als je wilt, laat maar weten. Anders is het zichtbaar in de laatste 'finish' foto's.
Ik heb de 2e post ff aangepast, daar staat alle gebruikt hardware in dit project. Vanaf de voorkant van de bureau, links in de main-pc en recht is 'server'-pc.

Heel anders, de vogelde en (waarschijnlijk) laatste post voordat het af is, zal even op zich wachten. Ik moet ff knallen met het project 'scriptie'.

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame
Yes, tijd om alles af te maken. De laatste 'in proces' post over het project.
lichtstrip is binnen gekomen en heb het nog zwart gespoten. Heb alles meteen in elkaar gezet en ik vind het resultaat geweldig.
https://farm6.staticflickr.com/5667/21936093035_02cbef749e.jpg
https://farm1.staticflickr.com/744/21748011180_310a2697e4.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5647/21748013500_79d300a02f.jpg

Met spullen op het bureau
https://farm1.staticflickr.com/778/23787514555_e629bedc0f.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5635/23761392296_8039d25122.jpg

Zonder spullen op het bureau
https://farm6.staticflickr.com/5772/23160696093_a2711ea763.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5720/23787499365_feb4214a0b.jpg
https://farm1.staticflickr.com/586/23160690803_850b1f0ed6.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5771/23160689483_a35d44271a.jpg

pindapowergamin.nl

• Adinias
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 00:34
Ziet er tof uit! Ook erg gaaf dat er twee PC's in passen!
RGB verlichting maakt het helemaal af :D

In ieder geval, geniet van dit prachtige bureau en fijne kerstdagen!

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

• PindaPowerGame
ONTzettend laat maar ONTzettend bedankt.

Bent benieuwd hoe andere modding mensen er over na denken

pindapowergamin.nl

• Aramiss
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09-09 22:30
Wat een prachtige setup heb je gemaakt!

Echt tof gedaan.

Zie ik goed dat je een speciale hdd behuizing hebt gebruikt voor je server?
Ziet er wel netjes uit zo opgestapeld, hoe zit dat met de temperatuur?

Hoe zit het met het geluid van je bureau? Gaat dat met het vele mentaal resoneren?

PSN: dixeN1337

• PindaPowerGame
quote:
Aramiss schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:38:
Wat een prachtige setup heb je gemaakt!

Echt tof gedaan.

Zie ik goed dat je een speciale hdd behuizing hebt gebruikt voor je server?
Ziet er wel netjes uit zo opgestapeld, hoe zit dat met de temperatuur?

Hoe zit het met het geluid van je bureau? Gaat dat met het vele mentaal resoneren?
Bedankt man _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ja klopt. Help tegen beschadigingen, eventueel geluid of vibraties. Maar belangrijker dat je gemakkelijk kan stapelen.

Als het gaat om temperatuur, mmm. Het zijn die niet de zuinige onderdelen als het gaat om stroom en warmte, dus ja. Denk dat ik met gem ~40graden netjes zit en 60-70graden

Mmm vind wel mee vallen. Ik heb overal gezorgd dat alles 'vast zat' en door de constructie van glas erom trilt het minder. Moet wel zeggen dat ik anti-tril spul gebruik heb bij de pomp.

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 13-04-2016 12:52 (4%)

pindapowergamin.nl

• Aramiss
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09-09 22:30
Je hebt het mooi gemaakt!

Wat voor rubberen HD behuizing heb je gekocht? Want voor mijn situatie in een normale pc is het wellicht interessant.

PSN: dixeN1337

• PindaPowerGame
Ik heb gereageerd op je PM.

pindapowergamin.nl

quote:
PindaPowerGame schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:26:
Ja en nee. Het blijft deels afwachten maar ik heb de bureau afgestemd met mijn huidige bureau. In mijn gedachten zijn er aantal keuzes/opties: 1. voorkant veranderen, 2. bureau verhogen en glasplaat onder het bureau of 3. bureau verlagen en glasplaat bovenop het bureau.
Ik heb gekozen voor optie 3 en komt tot goed uit. Benen kan ik er onder kwijt en zit zonder pijn te krijgen in mijn spieren. Afgezien van het veranderen van de stoel hoogte :) Is ingesteld voor mij door mij :*) O+
Dat komt vanzelf wel. Als ik bij mijzelf meet, kom ik op een hoogte van ongeveer 10-12 centimeter tussen de onderkant van mijn armen en bovenkant van mijn dijbeen. Dit is veel meer dan dat, waardoor je je schouderbladen in een onnatuurlijke houding dwingt.

Het ziet er allemaal stoer uit, maar juist het gedeelte waar je gaat zitten moet in verhouding zijn met je zithoogte.

• PindaPowerGame
Zekers, het ergonomisch is een lastig verhaal. Zo te horen komt het bij jouw wel goed met de afstand 8)

Heb je gelijk in, als ik de zithoogte goed wil hebben moet ik dingen aanpassen. Nu is het bureau in combi met mijn stoel krap. Het had geregeld kunnen worden als ik ander poten gebruik en een schuin voorkant had gemaakt.

pindapowergamin.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PindaPowerGame
En ik vond het grappig, klein simpel filmpje gemaakt.

PindaPowerGame wijzigde deze reactie 24-04-2016 01:43 (18%)

pindapowergamin.nl

• Berreber
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08-09 20:02
Ziet er zeer goed uit! Ik wil ook nog een keer een PC in een bureau bouwen, viel het je mee of?

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PindaPowerGame
quote:
Berreber schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:18:
Ziet er zeer goed uit! Ik wil ook nog een keer een PC in een bureau bouwen, viel het je mee of?
Voor de eerste keer was het zeer leuk, maar het was veel regelen, uitzoeken enz. Voor alles is het een eerste keer, waarbij ik achteraf dingen anders had gedaan.

pindapowergamin.nl

• PindaPowerGame

pindapowergamin.nl

Pagina: 1

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True