Toon posts:

past deze videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Verwijderd

Topicstarter
geforce gtx 770 kan ik krijgen van een vriend, ik heb nu een geforce gtx 750ti en me moederbord is een mp ms 7797. ik kan alleen nergens vinde of het kan.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ja, dat kan

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Welk merk en type voeding heb je nu? Een 770 verbruikt heel wat meer dan een 750 en heeft 2 PEG aansluitingen nodig.

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Wat een treurig Nederlands...

We weten niet wat voor kast je hebt, je kan een super kleine hebben, of een grote big tower. Dat is ook handig om erbij te vertellen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

De 770 past prima in een PCI-E slot, maar of deze ook in je behuizing past, past naast overige componenten en/of er een goede voeding aanwezig zijn dat is een 2e.

Het kan trouwens geen kwaad om iets beter te letten op hoe je je reacties formuleert/formatteert, want ik snap er bar weinig van.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste vampara,
Welkom op Tweakers! Graag wijs ik je op een aantal zaken. We stellen het hier altijd op prijs als topics aan bepaalde minimale voorwaarden voldoen. De belangrijkste zijn een duidelijk verhaal en eigen onderzoek. Een duidelijk verhaal zou in dit geval zijn:
1. Noemen om welke videokaart het exact gaat.
2. Noemen om welk moederbord het gaat.
3. Noemen om welke case het gaat.
Het makkelijkst is dus uiteindelijk gewoon je hele systeem te noemen.
4. Precies uitleggen wat je probleem is. Wil je weten of die fysiek past? Of die past qua aansluiting? Of je voeding krachtig genoeg is? enz. enz.

Onder eigen onderzoek verstaan we vervolgens wat je zelf al hebt geprobeerd om achter je antwoord te komen. Waar heb je gezocht, wat stond daar en waarom was dat niet duidelijk?

Eén en ander valt na te lezen in Het algemeen beleid en dan met name Het algemeen beleid #quickstart. Verder is het altijd handig de FAQ's en regels van een bepaald subforum eerst door te nemen. Die vind je altijd helemaal bovenaan de lijst met topic. In dit geval VB beleid en VB FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.