Embedded video werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
In m'n topic voor Les revenants ([Serie] Les revenants) werkt m'n embedded video niet meer. Is er iets veranderd aan de werking van de tags? Ik heb hier niks aan veranderd, en voorheen werkte dit uiteraard gewoon, maar nu zie ik gewoon een link op de plaats waar de video zou moeten zijn. Is er misschien iets mis met het embedden van vimeo links?

De tag ziet er zo uit bij mij:

[video width=580 height=340]http://vimeo.com/62354935[/video]

Maar dit levert dit op:

Make lovecraft not warcraft.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En geeft hier bij mij een video die ik af kan spelen. Wat is nou het probleem? Heb je wel plugins aan staan, of iig Flash beschikbaar? Als ik plugins uitschakel, dan wordt de video idd vervangen voor een URL, wat volkomen normaal gedrag is aangezien de embedded player niet aangeroepen kan worden ivm missende plugin.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Ah, dat klopt.. Ik heb Flash eindelijk weer uitgeschakeld.. Dan neem ik aan dat vimeo videos niet in html5 beschikbaar zijn? Maar zo lang ie werkt (voor anderen), vind ik 't prima. My bad.

edit:
Dat gezegd, op vimeo zelf kan ik de video gewoon bekijken, dus zij hebben ook een html5 player. Enige kans dat jullie ook een html5 player kunnen gebruiken voor vimeo videos?

[ Voor 33% gewijzigd door Sméagol op 28-09-2015 22:15 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je hier wat meer had gezocht en gekeken wat er gebruikt wordt, dan had je kunnen weten dat de video tag de Flash player gebruikt, ipv HTML5. Zie ook Is het niet eens tijd dat Tweakers stopt met Flash

[ Voor 22% gewijzigd door Hero of Time op 28-09-2015 22:28 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Dat geldt niet voor Youtube videos. Had vóór die laatste reply even snel een willekeurige topic geopend, met daarin een embedded Youtube video die gewoon werkt..

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat komt omdat YouTube gewoon de html5 player geeft ongeacht de link die je embed, vimeo doet dat blijkbaar anders.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

_David_ schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:49:
Dat komt omdat YouTube gewoon de html5 player geeft ongeacht de link die je embed, vimeo doet dat blijkbaar anders.
Nee, wij includen de flashplayer van Vimeo. Toen we dat integreerden hadden ze niets anders :P

Het staat ergens op de longlist om dat eens om te zetten naar hun HTML5 player...

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sméagol schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:12:
edit:
Dat gezegd, op vimeo zelf kan ik de video gewoon bekijken, dus zij hebben ook een html5 player. Enige kans dat jullie ook een html5 player kunnen gebruiken voor vimeo videos?
Daar is MF voor: Vimeo-player, Flash -> html5 O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Jep, dit is dubbel met de feature request voor het embedden van de HTML5 player. Weet je wat, ik maak er ook maar gewoon een ticket voor aan :P

Intentionally left blank

Pagina: 1