LFG bied meer dan je denkt! Ik heb nu al meerdere malen de raid en quest missions sneller voltooid met LFG dan met tweakersDarkElement schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:12:
En weer niet gelukt met die kut black spindle. Moet nu werken en vanavond is er geen mens meer online als ik thuis ben Nou tot de volgende Black Spindel dag maar weer
[ Voor 69% gewijzigd door kidicoke op 02-11-2015 12:16 ]
Clan maatje zij "wie zit zn controller te bashen" er zit autofire op de ToM.
En echt 3 man (ik ook) wtf autofire meen je niet
Echt al 3 weken me controller te bashen op Oryx als ik de ToM gebruik
[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 02-11-2015 12:18 ]
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:18:
Mooiste moment dit weekend was tijdens Oryx normal.
The first casualty in war is always the truth...
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:18:
Mooiste moment dit weekend was tijdens Oryx normal.
Mijn momentje was tijdens de jump puzzle, iemand hield telkens zijn adem in tijdens het springen wat duidelijk hoorbaar was in de party. Vervolgens reageerde iemand "U can breathe while jumping u know". Iedereen lach in een deuk
haha, nee helaas niet, en gelukkig was ik niet alleen, Xennox en Gearloose hadden er ook last vanDarkElement schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:22:
Haha dat heb je na 3 minuten schieten met dat wapen toch wel door
echt zo'n wtf momentje,
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 02-11-2015 12:25 ]
Jup.Neefdave schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:23:
Is vandaag de daily voor black spindle dan?
Weet ik meteen wat ik vanavond kan doen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Zoek nog 1 persoon.
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 02-11-2015 12:31 ]
Can i join?
[ Voor 7% gewijzigd door Silverscope op 02-11-2015 12:39 ]
Just grow old with grace
wil wel mee darkieDarkElement schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:30:
Nog meer mensen die in het late dienst'schuitje zitten en na 0.00 nog een keer willen proberen? ik ga niet slapen voor ik dat ding heb.
Zoek nog 1 persoon.
PSN: libbes1979
Nou ok, als twee mensen het al OP vinden dan zal het wel zo zijnVerwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:45:
Titan super vind ik ook OP. Kost te weinig moeite om veel kills te halen.
Thorn was absoluut niet gamebreaking. Hij was te sterk maar hij werd ook teveel gebruikt. Tlw was broken.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Op status confirmedUTADDICT schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:51:
Als er nu nog een 3e bijkomt is het zo duidelijk dat ik Bungie ga bellen.
Begin maar gauw. Stomme Hammers in PvP. Ik begin altijd maar heel hard weg te rennen.UTADDICT schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:51:
Als er nu nog een 3e bijkomt is het zo duidelijk dat ik Bungie ga bellen.
PSN - M4uSzi // -
Voor Bojsuh: trollololol
[ Voor 46% gewijzigd door Crashhill op 02-11-2015 12:56 ]
Haha, je gooide gewoon mis.Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:54:
Hammer overleefd zelfs nova bomb, zo OP is ie
Voor Bojsuh: trollololol
PSN - M4uSzi // -
Okee wacht.M4uSzi schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:03:
Jaja. Dat zeggen ze altijd. Je meende het wel RichardGeboortedatum =P
Hammer is zo OP, zelfs striker krijgt hem niet dood
Voor Bosjuh: trolololol
PSN - M4uSzi // -
Heeft ie alsnog tijd om 1 a 2 hammers te gooien voordat zijn ulti weg gekaapt is, echt kut is dat. Slowmo tether
Nerf please
Heel misschien gaat iemand van de clan mee als die toch niet kan mag je mee.
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:24:
[...]
haha, nee helaas niet, en gelukkig was ik niet alleen, Xennox en Gearloose hadden er ook last van
echt zo'n wtf momentje,
Nou ja, scout rifles met autofire is natuurlijk zwaar OP en cheaten en cheesen en glitchen en final rounden en titan hammers en golden gun en thorn en lagswitch en rangefinder en health buff.
Dus bungie plz ban iedereen die autofire gebruikt op z'n scout, shit is broken.
okee maar wil wel ff zekerheid want ga nie wachte tot bepaalde tijd als het alsnog niet doorgaat...DarkElement schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:12:
[...]
Heel misschien gaat iemand van de clan mee als die toch niet kan mag je mee.
PSN: libbes1979
Haha, je echt he gewoon iedere titan die autofire gebruikt bannen.Gearloose schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:13:
[...]
En ik kwam er ook echt pas achter toen ik mijn controller neerlegde en de trigger bleef hangen....
Nou ja, scout rifles met autofire is natuurlijk zwaar OP en cheaten en cheesen en glitchen en final rounden en titan hammers en golden gun en thorn en lagswitch en rangefinder en health buff.
Dus bungie plz ban iedereen die autofire gebruikt op z'n scout, shit is broken.
Had ik al gezegd dat ik met mijn titan op pad ga vanavond in de trials
[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 02-11-2015 13:25 ]
#customcontroller #viezecheaterdieikben #yolo
Jumpiefox schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:26:
Ik heb autofire op elke scout en pulse rifle die er is.
Hier gaan mensen iets van vinden!
Nirwerns mercy met autofire...kzeg nikssssssGearloose schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:27:
[...]
Wat een boefje!!
Hier gaan mensen iets van vinden!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Special kids hebben altijd iets nodig om te kunnen presteren, het is niet ergJumpiefox schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:26:
Ik heb autofire op elke scout en pulse rifle die er is.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Jij bent sowieso OP. #NerfLowLow_Profile schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:29:
Ik schiet sneller zonder autofire dan met, dus ik ben ook OP... deal with it!
PSN - M4uSzi // -
Wait, wut?Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:18:
Ga ik volgende keer eens proberen dan
Pff, vanavond maar eens een begin maken aan de 25 crucible kills met mij zwaard (ab-so-luut geen zin in).
Heb nu alle 3 de zwaarden volledig gelevelled en tot boven 280 gebracht, maar slechts voor 1 zwaard de quest voor crucible/major kills.
Hopelijk als ik die quest step klaar heb krijg ik voor de andere 2 zwaarden ook de volgende exotic quest steps.
Wat wel apart is: ik heb mijn 2e en 3e zwaard ook geinfused naar 280+ en volledig geupgrade, maar daar nog geen exotic quest voor gekregen
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2015 14:14 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Fijn he die hidden perksdvdkiwi schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:33:
[...]
Wait, wut?
![]()
Ga ik volgende keer eens proberen dan
Pff, vanavond maar eens een begin maken aan de 25 crucible kills met mij zwaard (ab-so-luut geen zin in).
Heb nu alle 3 de zwaarden volledig gelevelled en tot boven 280 gebracht, maar slechts voor 1 zwaard de quest voor crucible/major kills.
Hopelijk als ik die quest step klaar heb krijg ik voor de andere 2 zwaarden ook de volgende exotic quest steps.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Als sniper fanatic al weken een natte droom van mij
[ Voor 24% gewijzigd door Silverscope op 02-11-2015 13:59 ]
Just grow old with grace
Psn @ robdegekste
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Holy shitLow_Profile schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:01:
Nog ff infusen, en dan ga ik ToO maar eens ownen met m'n nieuwe sniper! Wel ff een leuk sniper plekje zoeken nog
[afbeelding]
Iedereen is nu opeens goed in snipen met al die high impact high aim assist snipers. Ik wil die van jou ook, met ambush scope...Drool drool.
Kan een Uzume daar ook mee rollen? Een uzume met die low zoom scope, 50%meer dmg en handlaid stock. orgasm sniper..
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpiefox op 02-11-2015 14:07 ]
Nice man!Low_Profile schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:01:
Nog ff infusen, en dan ga ik ToO maar eens ownen met m'n nieuwe sniper! Wel ff een leuk sniper plekje zoeken nog
[afbeelding]
Ik heb die van New Monarcy gekocht, die heeft ook die guerilla perk, maar dan ook nog unflinching en snapshot.
Atlas#22744
Is die van new monarchy goed jah? die guerilla perk ook?Kasai schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:08:
[...]
Nice man!
Ik heb die van New Monarcy gekocht, die heeft ook die guerilla perk, maar dan ook nog unflinching en snapshot.
Die van low is natuurlijk wel koning denk ofniet, hoef je alleen maar te bukken je 1 hit mensen dus.
Nog niet geprobeerdCrashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:15:
[...]
Is die van new monarchy goed jah? die guerilla perk ook?
Die van low is natuurlijk wel koning denk ofniet, hoef je alleen maar te bukken je 1 hit mensen dus.
Atlas#22744
Die guarilla is ook damage resistance, dus je kunt beter damage opvangen. Low schiet juist 50% meer damage.
Oh ik zit te slapen blijkbaarCrashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:17:
[...]
Die guarilla is ook damage resistance, dus je kunt beter damage opvangen. Low schiet juist 50% meer damage.
Atlas#22744
Nice ik heb hem zelf met als scope Longview SLR20, Last resort, perfect balance en Hidden hand.Low_Profile schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:01:
[afbeelding]
Schiet alleen maar headshots met dat ding.
Dacht ik al nu is iedereen ondertussen 310+ (i.i.g. de meeste)Neefdave schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:59:
Black spindle binnen. Is best goed te doen.
Toen zat iedereen tegen de 300 te hikken, toen hij voor het eerst uitkwam.
Maar dan kan hopelijk vanavond geen black spindle weg bij mij in het overview van PSN/Xbone gebruikers
Can i join?Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:06:
[...]
Dacht ik al nu is iedereen ondertussen 310+ (i.i.g. de meeste)
Maar dan kan hopelijk vanavond geen black spindle weg bij mij in het overview van PSN/Xbone gebruikers
Just grow old with grace
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Atlas#22744
Bummer! Andere mensen die poging gaan wagen en die nog een plekje vrij hebben?
Just grow old with grace
Ik doe hem 1x daarnaar niet meerKasai schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:14:
Lekker boeien, haal gewoon uit de kiosk.
Wij gaan vanavond ook en zijn nu met 2 man. Kan alleen nog niet zeggen hoe laat. Maar zal denk eerder rond 20:00 a 20:30 zijn. Dus dan kan je altijd ook nog mee.Silverscope schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:14:
[...]
Bummer! Andere mensen die poging gaan wagen en die nog een plekje vrij hebben?
Als dat kan graag! Mij maakt tijd niet zoveel uit. Anders ff tel nrs uitwisselen via PM?TiMMieJ schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:17:
[...]
Wij gaan vanavond ook en zijn nu met 2 man. Kan alleen nog niet zeggen hoe laat. Maar zal denk eerder rond 20:00 a 20:30 zijn. Dus dan kan je altijd ook nog mee.
Just grow old with grace
Ik ben zelf 305.Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:06:
[...]
Dacht ik al nu is iedereen ondertussen 310+ (i.i.g. de meeste)
Stuur een friend request en dan kan ik je meteen toevoegen en via PSN app kan je chatten toch?Silverscope schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:19:
[...]
Als dat kan graag! Mij maakt tijd niet zoveel uit. Anders ff tel nrs uitwisselen via PM?
Done!TiMMieJ schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:26:
[...]
Stuur een friend request en dan kan ik je meteen toevoegen en via PSN app kan je chatten toch?
Ja dat is waar. Was ik alweer vergeten ^^
Just grow old with grace
Silverscope schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:30:
[...]
Done!
Ja dat is waar. Was ik alweer vergeten ^^
Welke strategy gebruiken de meeste mensen hier? 2 op boss en 1 op de orbs? Of met hunter en dan team invisibility en alles op de boss gooien?
ja precies! moet met 3 man inderdaad wel lukken.TiMMieJ schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:35:
[...]
mooi toch juist van die app! Enne nu vanavond maar eens kijken of het wil lukken. We zijn nu met 2x titan dan van 296 en 295 en jij dan met 293. Moet wel kunnen dan.
Welke strategy gebruiken de meeste mensen hier? 2 op boss en 1 op de orbs? Of met hunter en dan team invisibility en alles op de boss gooien?
via planetdestiny had ik aantal tips gezien, zal ze voor onze start nog ff lezen
Speel idd 293/295 hunter. Heb ook evt nog een warlock maar die is 285/290ish.
Just grow old with grace
1e ruimte iedereen alles kapot rossen, 2e ruimte: 1 op snipers 1 op orbs 1 begint alvast op witches. zodra die zwarte orbs neer zijn met zn 2en die heksen slopen. alles dood? door sjeesen naar de boss.Silverscope schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:40:
[...]
ja precies! moet met 3 man inderdaad wel lukken.
via planetdestiny had ik aantal tips gezien, zal ze voor onze start nog ff lezen![]()
Speel idd 293/295 hunter. Heb ook evt nog een warlock maar die is 285/290ish.
Boss gelijk neer knallen met zn allen en dan gezamelijk de boel kort en klein slaan met zwaarden.
Zorg ervoor dat je 6 min en 30 sec hebt voordat je bij de boss bent.. dan heb je zat tijd. Succes!
Ok sweet, thx voor de tips!Headblast schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:46:
[...]
1e ruimte iedereen alles kapot rossen, 2e ruimte: 1 op snipers 1 op orbs 1 begint alvast op witches. zodra die zwarte orbs neer zijn met zn 2en die heksen slopen. alles dood? door sjeesen naar de boss.
Boss gelijk neer knallen met zn allen en dan gezamelijk de boel kort en klein slaan met zwaarden.
Zorg ervoor dat je 6 min en 30 sec hebt voordat je bij de boss bent.. dan heb je zat tijd. Succes!
Just grow old with grace
Mochten jullie t echt niet halen en ik ben niet aan t raiden kom ik wel met 312 warlock om de boel te slopen voor jullie
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En anders gewoon met snipers bij spawn die gast ownen en eerst gelijk de orb links clearen..dan de boss.
Als je 305+light bent gaat het sowieso makkelijk.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 6% gewijzigd door zekerpixels op 02-11-2015 17:20 ]
Wat betreft Spindle. Paar keer die zwaard+bubble tactic geprobeerd, werkte nooit echt lekker. Kan komen doordat we maar 291-295 waren, alleen legendary swords hadden of de boss die het nodig vond ineeens een meter naast m'n net gedropte bubble te verkassen meerdere keren, maar met de tactic van 1 focused op boss en 2 die rondlopen (sunbreaker en stormcaller erg handig) en adds mollen en orb spawns callen was het in 1x gecleared.
ben je nog steeds een 34 hunter?AlexMar schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:03:
1 iemand vanavond voor trials?!
(staat nog in je ondertitel)
Heb je een Hunter? Lekker bladedancer gaan en je radar goed in de gaten houden, zodra iemand in de buurt komt stealth gaan en dan mensen twee keer bashen met je steeltje. Lekker om hoekjes wachten! Werkte ideaal voor mij, denk dat met 5 potjes klaar was.Jackal131 schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:42:
Ik ben anti PvP, dus geen exotic zwaard voor mij.
Ik heb ook niks met pvp maar dat zwaard wil je echt hebben. En die kills heb je sneller dan je denkt.Jackal131 schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:42:
Ik ben anti PvP, dus geen exotic zwaard voor mij.
Als ik met iemand mee kan, mijn PSN is jmanig1988
Ik ben niet steeds op het forum aan het kijken, speel op de ps4. Als ik een invite langs zie komen weet ik genoeg
[ Voor 54% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 02-11-2015 18:09 ]
Xbone natuurlijk, Microsoft heeft money, Sony niet.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:10:
[...]
Haha I know, I know..
Arme student hierzo, mijn vorige loonstrookje er doorheen geschoten met een upgrade voor mijn PC. (Fallout 4 Preps)
Eind van de maand ga ik misschien een PS4 aanschaffen, of toch misschien een xbone.
Ik heb het gevoel dat de PS4 ook een grotere Destiny audience heeft, maar Xbone heeft weer een paar vette exclusive titels.
Wat raden jullie aan voor Destiny? PS4 heeft natuurlijk wel iets meer content maar het gaat mij vooral erom dat er actieve mensen op zitten.
Nee maar, als op de 360 speelt kun je die over zetten naar de Xbone.
[ Voor 21% gewijzigd door Resinman op 02-11-2015 18:39 ]
Jawel! Add mij maar op PSN. Ik kom nu online.Resinman schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:32:
Mensen zin in de NF?
Eyeballing this topic, is mijn gevoel ook dat de PS4 op tweakers meer aanhang heeft bij Destiny. Ook op een andere forum merk ik dat de PS4 meer Destiny aanhangers heeft (wordt gewoon al vanuit gegaan dat er groepjes gemaakt worden voor de PS4 totdat er specifiek xbone wordt genoemd).Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:10:
[...]
Haha I know, I know..
Arme student hierzo, mijn vorige loonstrookje er doorheen geschoten met een upgrade voor mijn PC. (Fallout 4 Preps)
Eind van de maand ga ik misschien een PS4 aanschaffen, of toch misschien een xbone.
Ik heb het gevoel dat de PS4 ook een grotere Destiny audience heeft, maar Xbone heeft weer een paar vette exclusive titels.
Wat raden jullie aan voor Destiny? PS4 heeft natuurlijk wel iets meer content maar het gaat mij vooral erom dat er actieve mensen op zitten.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan