Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Ik snap het wel.. hij was natuurlijk bang dat hij werdt geraakt door Oryx, dus ff bobbeltje is alleen maar goed toch :).
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:32:
Ik snap het wel.. hij was natuurlijk bang dat hij werdt geraakt door Oryx, dus ff bobbeltje is alleen maar goed toch :).
Was een normal gelukkig, maar je ziet dat het al te easy wordt waardoor je gaat lopen kloten :D
Hoe is het de rest hier in de trials vergaan?

PC Specs

Kasai schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:36:
Nieuwe trials matchmaking is bullshit.
Hoezo?
We hadden gisteren pas sterke teams vanaf 6 wins ongeveer, we zijn tot de 7 gekomen.

PC Specs

Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:37:
[...]

Hoezo?
We hadden gisteren pas sterke teams vanaf 6 wins ongeveer, we zijn tot de 7 gekomen.
Ja klopt, we hadden 8 wins.

Daarna of fucking goede teams of cheaters. Erg leuk.

Atlas#22744

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11 15:55
Heb nog geen tijd gehad voor trials helaas, wellicht ga ik vanavond nog een poging wagen
Kasai schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:39:
[...]

Ja klopt, we hadden 8 wins.

Daarna of fucking goede teams of cheaters. Erg leuk.
Ja we hadden op de 6-0 een team met een lagger, die snipte ons vanaf zijn spawn.
Daarna te frustie om nog goed te spelen }:O

Snap alleen die bounties nog niet.
Uit de silver kreeg ik alleen maar troep, wat motes en een coin.
Uit de Gold kreeg ik schoentjes.
Faaz0 schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:40:
Heb nog geen tijd gehad voor trials helaas, wellicht ga ik vanavond nog een poging wagen
Neem je sniper maar mee ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Griffx op 02-11-2015 09:43 ]

PC Specs

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:52
sorted.bits schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:16:
[...]

De no knight strategie is wel lekker simpel. 2 gasten bovenop de torens met een blessing of light. Die 2 zijn de enigen die op de ogres knallen. Ze brengen ze allemaal naar low health en zodra de relic opgepakt is gaat iedereen bovenop die toren staan. Relic runner slaat Vessel en iedereen kan vanaf boven op hem schieten. Oryx slaat dan op de plate en je zorgt er voor dat je hem staggered.

Op dat moment heb je 30 - 40 seconden om je ogres down te brengen en de bommen te laten ontploffen. Die knights spawnen pas als je de ogres omlegt, dus die hebben geen tijd om bij de bommen te komen. In de tussentijd dropt de relic houder naar het midden en doe je met z'n allen damage op Oryx.
Dat klinkt idd makkelijk maar na verschillende pugs en clan runs merk je toch dat het zo makkelijk niet is. Relic holder kan dood gaan door ogres, teveel damage en ogres enragen, te weinig en ze gaan aan de haal. Rondjes rennen fase kan je 2 knights hebben die je eraf proberen te knallen tijdens het rennen.. etc etc..

Het is volgens mij ook ontzettend veel geluk hebben dat alles goed loopt. Dat gezegt te hebben.. bij het staggeren op de 1% mark werd ik gedisconnect dus ben wel even klaar met bungie en Oryx :(

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Je hebt met die tactiek best veel tijd, dus je moet mensen uitleggen dat hun health prio heeft.

Iemand dood = wipe.

Atlas#22744

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik had laatst ook een Oryx run met een PUG, 1 man bij Oryx telkens down om niks..uiteindelijk een hele cleane run gehad met 5 man levend Oryx kunnen slopen :D

Verwijderd

Hey hoi,

Ik ben echt een extreme noob in Destiny en heb ook NOG geen taken king, ga ik wel aanschaffen heb ik een paar vraagjes over VoG?

-Hoe kan ik VoG starten/doen?
-Hoeveel players heb je nodig
-Je hebt er geen DLC voor nodig toch?
-Recommended level?

Thanks in advance. ;)

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:54:
Hey hoi,

Ik ben echt een extreme noob in Destiny en heb ook NOG geen taken king, ga ik wel aanschaffen heb ik een paar vraagjes over VoG?

-Hoe kan ik VoG starten/doen? Venus
-Hoeveel players heb je nodig. 6
-Je hebt er geen DLC voor nodig toch? Nope
-Recommended level? 26 voor normal, 28/29 voor hard uit mn hoofd

Thanks in advance. ;)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hey hoi,

-Recommended level?

Thanks in advance. ;)
- VoG is een Raid te vinden op Venus
- Technisch minimaal 3 volgens mij, ivm de sync plates. Maximaal 6 spelers. Vol fireteam is het leukste
- Nee, VoG was de eerste raid
- VoG normal 26 en hard 30 uit m'n hoofd

http://destiny.wikia.com/wiki/Vault_of_Glass

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57
Hey hoi,

-Recommended level?

Thanks in advance. ;)
VoG zit op Venus en kun je vanuit je overzichtsscherm kiezen.
Als je die nog niet kunt kiezen dan dien je die eerst vrij te spelen.
Je hebt 6 man nodig, minder kan ook maar dan wordt het lastiger.
Je hebt lvl 26 nodig maar hoger is beter omdat je wat minder snel neer gaat en dus niet meteen opnieuw hoeft te beginnen als er eentje neer gaat.
Het beste kun je eens mee open met een ervaren team.
Viper® schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:58:
[...]

- VoG is een Raid te vinden op Venus
- Technisch minimaal 3 volgens mij, ivm de sync plates. Maximaal 6 spelers. Vol fireteam is het leukste
- Nee, VoG was de eerste raid
- VoG normal 26 en hard 30 uit m'n hoofd

http://destiny.wikia.com/wiki/Vault_of_Glass
Technisch 4 man :) anders wordt je bij Atheon continu geinstawhiped..

Verwijderd

Kijk, een topic waar ik niet belachelijk word gemaakt omdat ik nog een rookie ben.
Ik speel op 360, ik ga uiteindelijk misschien nog wel een PS4 aanschaffen voor de echte experience.
Bedankt!
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:01:
Kijk, een topic waar ik niet belachelijk word gemaakt omdat ik nog een rookie ben.
Ik speel op 360, ik ga uiteindelijk misschien nog wel een PS4 aanschaffen voor de echte experience.
Bedankt!
In begin post staat een excel sheet. Daar staan wat Xbox spelers tussen. Misschien dat je ze eventueel kunt toevoegen. Al is momenteel volgens mij iedereen druk bezig met Oryx (Kings Fall, nieuwste RAID)

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:01:
Bedankt!
Wat?! je speelt op de xbox

Snel jongens, pek en veren en de hooivorken >:)

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:26
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:35:
[...]

Ik heb het gehaald! Ondanks dat ik de eerste keer m'n boons was vergeten te activeren en dus bleef steken op 7-0 is het uiteindelijk toch nog gelukt.

313 Scout Rifle en 310 Don't Touch Me gauntlets gekregen.
L490 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:04:
[...]

Ik heb het gehaald! Ondanks dat ik de eerste keer m'n boons was vergeten te activeren en dus bleef steken op 7-0 is het uiteindelijk toch nog gelukt.

313 Scout Rifle en 310 Don't Touch Me gauntlets gekregen.
Netjes, netjes, netjes, vet netjes.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren ff 2x Oryx HM het loodje laten leggen, 319 primary..leuk om te infusen :P Vrijdag 2x flawless run @ trials gedaan toen geen zin meer. Merk wel dat ik het allemaal steeds minder leuk vind...zoveel grind voor letterlijk dezelfde loot.

HM loot..precies hetzelfde als normal alleen een ander kleurtje en naam. Models precies hetzelfde.
Trials of Osiris...precies dezelfde armor sets als vorig jaar alleen een ander kleurtje.

Best lui eigenlijk,. :/

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

Viper® schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:04:
[...]

Wat?! je speelt op de xbox

Snel jongens, pek en veren en de hooivorken >:)
Haha I know, I know..
Arme student hierzo, mijn vorige loonstrookje er doorheen geschoten met een upgrade voor mijn PC. (Fallout 4 Preps ;) )
Eind van de maand ga ik misschien een PS4 aanschaffen, of toch misschien een xbone.
Ik heb het gevoel dat de PS4 ook een grotere Destiny audience heeft, maar Xbone heeft weer een paar vette exclusive titels.

Wat raden jullie aan voor Destiny? PS4 heeft natuurlijk wel iets meer content maar het gaat mij vooral erom dat er actieve mensen op zitten.
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:10:
[...]

Haha I know, I know..
Arme student hierzo, mijn vorige loonstrookje er doorheen geschoten met een upgrade voor mijn PC. (Fallout 4 Preps ;) )
Eind van de maand ga ik misschien een PS4 aanschaffen, of toch misschien een xbone.
Ik heb het gevoel dat de PS4 ook een grotere Destiny audience heeft, maar Xbone heeft weer een paar vette exclusive titels.

Wat raden jullie aan voor Destiny? PS4 heeft natuurlijk wel iets meer content maar het gaat mij vooral erom dat er actieve mensen op zitten.
Kijk maar naar het Excel lijstje in de startpost.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:26
Tja als je puur en alleen kijkt naar activiteit...dan is het denk ik hier 90 om 10.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:10:
[...]

Haha I know, I know..

Voor actieve mensen op destiny zal ik de toch echt voor de PS4 gaan. 85% wat hier rond hangt is PS4 speler.

PSN - M4uSzi // -

• Viper®
  • Niet online
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:01:
[...]

Technisch 4 man :) anders wordt je bij Atheon continu geinstawhiped..
Technisch gezien 3 man, hier doen ze de hele raid met 2, alleen bij de gorgon maze komt er een derde bij anders kun je niet verder.
Bij atheon gaat er 1 dood waardoor je niet gewarped wordt, hierna self res *O*
YouTube: Vault of Glass Insane Mode: Two Manning Heroic

Verwijderd

Damn, ik check nu het lijstje en daar staat idd ook het grootste aantal bij PS4..
Ik weet nog niet zeker of ik er een aanschaf omdat niemand van mijn maten ps4 heeft of er een aan wil schaffen..

We gaan t zien.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:35:

Door de bounties heeft het wat meer nut om te spelen, ook al verlies je flink, je kunt toch iets krijgen.
Een keer Lighthouse halen lijkt me leuk maar je komt toch teams tegen die ontzetten goed zijn met de sniper en in no time hun super hebben.
Viper® schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:12:
[...]

Technisch gezien 3 man, hier doen ze de hele raid met 2, alleen bij de gorgon maze komt er een derde bij anders kun je niet verder.
Bij atheon gaat er 1 dood waardoor je niet gewarped wordt, hierna self res *O*
YouTube: Vault of Glass Insane Mode: Two Manning Heroic
Uhu.. de hele RAID dus gewoon minimaal 4 man :+..
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:14:
Damn, ik check nu het lijstje en daar staat idd ook het grootste aantal bij PS4..
Ik weet nog niet zeker of ik er een aanschaf omdat niemand van mijn maten ps4 heeft of er een aan wil schaffen..

We gaan t zien.
Zit hier ook wel een redelijk groepje op de Xbox One. Plus je kunt voortgang dan gewoon meenemen.

PSN - M4uSzi // -

Verwijderd

M4uSzi schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:17:
[...]
Zit hier ook wel een redelijk groepje op de Xbox One. Plus je kunt voortgang dan gewoon meenemen.
Ik heb wel veel achievements, maar kan je ook je Destiny characters meenemen?

• Michaelg
Ja, je hele char wordt meegenomen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:21:
[...]

Ik heb wel veel achievements, maar kan je ook je Destiny characters meenemen?
Jup. Van de 360 naar de One. En voor Playstation 3 naar de PS4

PSN - M4uSzi // -

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-11 21:59

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik moet hem ook nog, zin om hem te proberen vanavond?

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik moet hem ook nog :-)

Ik heb het exotic void zwaard om hem snel te kunnen killen

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Physx schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:52:
Ik moet hem ook nog :-)

Ik heb het exotic void zwaard om hem snel te kunnen killen
Doe lekker mee :)

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Hoe laat?

Misschien dat ik met de clan mee loop. daar moeten er ook nog een aantal de BS. Misschien wat later op de avond? 8 uur / half 9?

[ Voor 28% gewijzigd door Physx op 02-11-2015 11:13 ]

Ja hoor, precies tijdens mijn late dienst is het weer Black Spindledag. Heb nu een uurtje de tijd dus wie kan nu? Graag 2 mensen die weten wat ze doen.

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 02-11-2015 11:08 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Uitgerekend op de dag dat het minst uitkomt.... Vriendin jarig, wat zal ik vrienden maken vanavond :P . Wacht wel op de volgende black spindle :'( :+

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dan doe je hem nu :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

kidicoke schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:06:
Uitgerekend op de dag dat het minst uitkomt.... Vriendin jarig, wat zal ik vrienden maken vanavond :P . Wacht wel op de volgende black spindle :'( :+
Same here.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Vuvuzela

My spire is forming

Na de "no knight strat", gisteren met lfg team wel de Ogres en knights gekilled. Volgens mij is dat minder chaotisch.. we hebben ook de enraged wipe gehaald met 6 man.
Titan (blessing) en hunter (shadowshot op ogre 4) boven en 3 man beneden. Na stagger 10 sec adds clearen richting bom lopen 321 en iedereen pakt hem tegelijk.

310 Ghost en 303 Handschoenen als reward :')

I served in a company of heroes.

Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:09:
[...]

je vriendin ook jarig, jullie delen dr toch niet :+
succes aan iedereen die voor de BS gaat vandaag
Heb late dienst zei ik :p zet je bril op. Maar goed wie kan nu?

1 darkelement
2 stony-times
3 ?

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 02-11-2015 11:11 ]

Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:07:
[...]

Heb hem al >:) berichtje was meer voor Crash bedoeld :P
Haha :P ja zag het.. misschien na het eten tot ong. 20:00 ff proberen..
wtf is er met die karma ding aan de hand.. ik wist dat ik karmakeizer Destiny was.. maar Ghost en limited edition, zijn er ook bijgekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 02-11-2015 11:14 ]

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Physx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:02:
[...]

Hoe laat?

Misschien dat ik met de clan mee loop. daar moeten er ook nog een aantal de BS. Misschien wat later op de avond? 8 uur / half 9?
Rond die tijd is goed.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:58
Trials is wel weer leuk. Meteen die vette titan helm weer gekregen. Ze hebben dat matchmaking wel goed gemaakt je komt echt sterkere tegenstanders tegen na een paar wins. 1 keer verloren tegen 3 selfress locks, wat blijven die irritant met hun 400 shields.
To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:16:
Trials is wel weer leuk. Meteen die vette titan helm weer gekregen. Ze hebben dat matchmaking wel goed gemaakt je komt echt sterkere tegenstanders tegen na een paar wins. 1 keer verloren tegen 3 selfress locks, wat blijven die irritant met hun 400 shields.
Irritant? Irritant? het meest irritante van heel Crucible nu is als je het geluidje "klink" hoort dat je als een motherfucking idioot moet rennen.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:55
DarkElement schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:06:
Ja hoor, precies tijdens mijn late dienst is het weer Black Spindledag. Heb nu een uurtje de tijd dus wie kan nu? Graag 2 mensen die weten wat ze doen.
Heb je hem nog steeds niet?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• To easy
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:17:
[...]

Irritant? Irritant? het meest irritante van heel Crucible nu is als je het geluidje "klink" hoort dat je als een motherfucking idioot moet rennen.
Ik zou je vertellen dat ik me in trials niet op voelde met een Hammer. Sws die klik waardoor iedereen weg rent Is al kut, maar snipers hebben je ook zo weg. Kan as mij liggen maar Hammer Is lang niet zo op als in een 6vs6 match.
To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:21:
[...]

Ik zou je vertellen dat ik me in trials niet op voelde met een Hammer. Sws die klik waardoor iedereen weg rent Is al kut, maar snipers hebben je ook zo weg. Kan as mij liggen maar Hammer Is lang niet zo op als in een 6vs6 match.
Hammer is OP. Het is nog irritanter als de bladedancers.. deze Titans kunnen gemiddeld, 6-8 hamers, gooien?. Als iemand hem erop knalt met tracking is ie echt wel dik OP.

Ze hebben shield van 2 ressende warlocks. (ik dacht dat bladedancers moeilijk af te maken waren :P, maar die zijn naar een shotgun/melee wel dood, die titans niet hoor, krijgt ook iedere keer lekker zijn leven terug. Maarja :+ enigste remedy is, zelf met Titan crucible doen hahaha
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:17:
[...]

Valt mee hoor, als ik dat geluid hoor dan ga ik een beetje achteraf zitten met een sniper, 2 shots en weg is ie.
Je ziet hem van ver al shinen, easy aim.

PC Specs

• Michaelg
haha nja een hamer is 9vd10 keer een team wipe. Heb gisteren paar uur trials via twitch zitten kijken en niet normaal hoe OP die hamer is.
Aantal zaken die ze echt aan moeten passen om hem wat geballanceerder te krijgen:
-defend buff moet ingeperkt worden.
-super moet sneller leeg lopen
-aantal hamer dat je kunt gooien moet een stuk minder zijn

Nu springt deze super er gewoon te ver bovenuit.

Michaelg schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:25:
haha nja een hamer is 9vd10 keer een team wipe. Heb gisteren paar uur trials via twitch zitten kijken en niet normaal hoe OP die hamer is.
Aantal zaken die ze echt aan moeten passen om hem wat geballanceerder te krijgen:
-defend buff moet ingeperkt worden.
-super moet sneller leeg lopen
-aantal hamer dat je kunt gooien moet een stuk minder zijn

Nu springt deze super er gewoon te ver bovenuit.
Net als bij de hunter super 3 hamers en done.
Snap niet waarom een hunter maar 3x mag schieten en een titan 7x mag gooien, beetje krom imho

PC Specs

• To easy
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:24:
[...]

Hammer is OP. Het is nog irritanter als de bladedancers.. deze Titans kunnen gemiddeld, 6-8 hamers, gooien?. Als iemand hem erop knalt met tracking is ie echt wel dik OP.

Ze hebben shield van 2 ressende warlocks. (ik dacht dat bladedancers moeilijk af te maken waren :P, maar die zijn naar een shotgun/melee wel dood, die titans niet hoor, krijgt ook iedere keer lekker zijn leven terug. Maarja :+ enigste remedy is, zelf met Titan crucible doen hahaha
Ja ik snap je wel Hammer Is idd erg sterk. Wat ik eigenlijk bedoelde Is dat Hoe verder je komt Hoe beter de tegenstander weet je Hammer te verprutsen. Maar alsnog blijven 3 selfress het ergste voor mij :+
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:25:
[...]

Valt mee hoor, als ik dat geluid hoor dan ga ik een beetje achteraf zitten met een sniper, 2 shots en weg is ie.
Je ziet hem van ver al shinen, easy aim.
Ja maar als je als een malle idioot gaat rushen als Titan, dan niet nee. Maar is hetzelfde met bladedancer, moet je ook niet in het midden van het veld lopen dansen.. (dat moet je volgens mij sowieso nooit doen) dan is Titan wel beest hoor met zijn hammer. Hij is OP.

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:26
Gisteren in Trials gooide ik één hamer... ----> 3 dooien bij de tegenpartij. :p
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:27:
[...]

Ja maar als je als een malle idioot gaat rushen als Titan, dan niet nee. Maar is hetzelfde met bladedancer, moet je ook niet in het midden van het veld lopen dansen.. (dat moet je volgens mij sowieso nooit doen) dan is Titan wel beest hoor met zijn hammer. Hij is OP.
Meeste titans in hun super denken, "rushen want ik ben unkillable" nou niet dus :+
L490 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:28:
Gisteren in Trials gooide ik één hamer... ----> 3 dooien bij de tegenpartij. :p
Gisteren 1 hunter tripmine op de heavy ammo en weg met zn 3en naar de andere heavy, Pats 3 dooien bij de heavy, echt geniaal.
Kwamen ook gelijk leuke berichten binnen van die gasten op psn.

[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 02-11-2015 11:29 ]

PC Specs

• To easy
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:26:
[...]

Net als bij de hunter super 3 hamers en done.
Snap niet waarom een hunter maar 3x mag schieten en een titan 7x mag gooien, beetje krom imho
Goldengun is meer een sniper hamer kun je nog dodgen. Daarom 3vs7
To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:28:
[...]

Dan blijft het wel vreemd dat je 2x met de GG moet schieten op een titan en hij je met 1 hamer kan killen.
Die hamers en GG zijn beide te dodgen.

Gewoon de titan 3x gooien en klaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 02-11-2015 11:32 ]

PC Specs

• Michaelg
Iedere titan gaat de super verdedigen dat het allemaal wel mee valt, maar als je objectief erna gaat kijken zijn het gewoon teveel hamers die je kunt gooien, en ben je te moeilijk dood te krijgen.

To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:28:
[...]

Met goldengun heb je ook nog eens gewoon leven als normaal.
Zo te zien hou je van Titans.. haha :P..

Hammer kun je niet dodgen, blijkt weer dat je niet super veel van Titans houd :=.. want er zit fuckign tracking op :P
Ik vind de hammer wel meevallen, Nightstalker heeft misschien niet zo'n goede super, maar wel heel veel andere handige abilities. Die venom smoke is nasty :)

Atlas#22744

• To easy
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:30:
[...]

Dan blijft het wel vreemd dat je 2x met de GG moet schoeten op een titan en hij je met 1 hamer kan killen.
Ja dat Is weer wat anders. En daar heb je gelijk in. Goldengun moet in elke situatie 1 shot kill zijn!
Kasai schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:31:
Ik vind de hammer wel meevallen, Nightstalker heeft misschien niet zo'n goede super, maar wel heel veel andere handige abilities. Die venom smoke is nasty :)
Keen scout! Super veel nightstalkers hebben van het laatste rijtje de 2e gequipped (van super). ik snap dat echt niet. Keen Scout is zo dodelijk. als je goede aim hebt pak je ze allemaal.. als je ze gedamaged hebt
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:33:
[...]

Keen scout! Super veel nightstalkers hebben van het laatste rijtje de 2e gequipped (van super). ik snap dat echt niet. Keen Scout is zo dodelijk. als je goede aim hebt pak je ze allemaal.. als je ze gedamaged hebt
Niet nodig gewoon in 1x killen 8)

PC Specs

• To easy
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:30:
[...]

Met goldengun heb je ook nog eens gewoon leven als normaal.
Zo te zien hou je van Titans.. haha :P..

Hammer kun je niet dodgen, blijkt weer dat je niet super veel van Titans houd :=.. want er zit fuckign tracking op :P
Me main is titan, maar ik laat mijn trial wins niet afhangen van hamers. Ik verneuk powers vaker eigenlijk. Maar die tracking Is niet zoals een rocket wat jij denkt. Je kan gewoon weg springen etc.

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Titan hamer is OP, Geen discussie. Doei.

Zou het bijna in dezelfde categorie plaatsen als pre-nerf final round, broken mechanics, moet gefixt worden.

[ Voor 58% gewijzigd door AlexMar op 02-11-2015 11:37 ]

• Michaelg
Oh yeah! Keen scout is wel echt heel fijn!
Ben nu ook zo gewend aan die radar, zou niet meer zonder willen.

Titan kan dan ook elke ronde zijn super gebruiken, dus ik snap wel dat mensen ze OP vinden.

Atlas#22744

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 18:37

UTADDICT

NERF

Ach ja. Als Titan Hammer OP is, is de hunter Golden Gun het ook (zelfde soort mechanics), wellicht dat de Hammer super iets makkelijker is. En als we het dan voor elkaar krijgen met OPOPOPOPOPOP-topcis om die twee te nerfen, dan is ineens Bladedancer OP. Dan doen we weer OPOMGOPBALANCEOP-topics, en nerfen we Bladedancer, wat ineens Novabomb OP maakt.

En dan beginnen we opnieuw.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:34:
[...]

Me main is titan, maar ik laat mijn trial wins niet afhangen van hamers. Ik verneuk powers vaker eigenlijk. Maar die tracking Is niet zoals een rocket wat jij denkt. Je kan gewoon weg springen etc.
Klopt ook, en ik zeg toch niet dat het net een rocket is. :+. Titan Hammer, kwa supers is gewoon OP.
Ik vind het geen gigantisch probleem, zo zijn ook sommigen wapens OP. Dat heb je nou eenmaal in Destiny. Alleen het niet onderogen zien dat iets OP is :P.

Ik was ook bladedancer vorige trails, dan was bladedancer ook behoorlijk OP hoor. Helemaal door dat je nog extra shield kreeg etc. ik begreep de klachten wel.

En als jij je wins niet met supers binnenhaald, dat kan. Maar dan wordt het er misschien wel makkelijker op. Als 1 iemand een goede geplande super doet, heb je er altijd minimaal 2. (Behalve Nightstalker op dit moment).

PS: ik praat over mensen met skills over dat goed geplande super gedeelte, ik verneuk het toch altijd :+

[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 02-11-2015 11:41 ]

UTADDICT schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:37:
Ach ja. Als Titan Hammer OP is, is de hunter Golden Gun het ook (zelfde soort mechanics), wellicht dat de Hammer super iets makkelijker is. En als we het dan voor elkaar krijgen met OPOPOPOPOPOP-topcis om die twee te nerfen, dan is ineens Bladedancer OP. Dan doen we weer OPOMGOPBALANCEOP-topics, en nerfen we Bladedancer, wat ineens Novabomb OP maakt.

Kijk en daarom in de Trials heavy weg en supers uit! _/-\o_

PC Specs

• To easy
Crashhill schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:38:
[...]

Klopt ook, en ik zeg toch niet dat het net een rocket is. :+. Titan Hammer, kwa supers is gewoon OP.
Ik vind het geen gigantisch probleem, zo zijn ook sommigen wapens OP. Dat heb je nou eenmaal in Destiny. Alleen het niet onderogen zien dat iets OP is :P.

Ik was ook bladedancer vorige trails, dan was bladedancer ook behoorlijk OP hoor. Helemaal door dat je nog extra shield kreeg etc. ik begreep de klachten wel.

En als jij je wins niet met supers binnenhaald, dat kan. Maar dan wordt het er misschien wel makkelijker op. Als 1 iemand een goede geplande super doet, heb je er altijd minimaal 2. (Behalve Nightstalker op dit moment).
Ja ik wil het wel snappen dat het op Is en het is miss nu idd te vergelijken met de bladedancers, maar ik deed Gister weer voor het eerst trials en kon het daar even niet merken. Terwijl ik het in 6vs6 wel merk.

O dat zou chill zijn no supers geen heavy ammo en dan allemaal dezelfde wapens ;)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Dit zou fun zijn als je:

A ) Geen heavy kistje hoefde te pakken maar gewoon ammo krijgt
B ) Geen andere wapens dan zwaarden mogelijk zijn, ook geen primary en secondary

Bungie LEES dit eens.

6v6 is het sowieso dikke OP inderdaad.
Trials ook, alleen daar lopen geen 3 titans rond bij de tegenstanders dus je ziet niet alleen maar hamers vliegen :P

• Michaelg
UTADDICT schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:37:

Yeah totdat het zo goed mogelijk gebalanceerd is.
(en een golden gun vergelijken met de hammer van dit moment is natuurlijk appels en peren vergelijken)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Michaelg schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:44:
[...]

Yeah totdat het zo goed mogelijk gebalanceerd is.
(en een golden gun vergelijken met de hammer van dit moment is natuurlijk appels en peren vergelijken)
Nee, je begrijpt het niet, ik was wat sarcastisch. Zo balanceer je niet. Het enige dat Bungie kan doen om goed te balanceren is de tijd nemen en een grote patch doen later dit jaar. Maar dat willen wij niet. Wij roepen allemaal om NU een nerf van de Hammers. En dan balanceer je niet.

Overigens, waarom geen vergelijking? Even afgezien van het wel/niet kunnen hebben van een super elke ronde is de mechanic exact hetzelfde. De een gooit een hamer, de ander schiet met een geweer. Bij GG heb je 4 I-WIN schoten, en bij Hammers rond de 4 I-WIN hamers. Tja.

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 02-11-2015 11:47 ]

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Als er een gamemode in PvP komt waar super en heavys uitstaan zou ik er gelijk voor tekenen. Die twee dingen zijn de enige reden waarom ik bijna geen PvP speel, vind er weinig skil aanzitten, je kan net zo goed stil gaan staan en je laten killen want door die defense buffs kom je toch niet heen met primary...

• Michaelg
8 a 9 hamers gooien vs 3 schoten met golden gun is toch totaal niet te vergelijken? (en dan hou ik armor nog even buiten beschouwing).

En ja iedereen wilt NU een nerf, en niet weer maanden wachten op een balance zoals het Thorn tijdperk.

Zie nu je edit:
Hunter heeft maar 3 shots golden gun (default), met een exotic helm worden het er 4.
Titan heeft echt niet maar 4 hamers die hij kan gooien, dat weet je zelf toch ook?

[ Voor 28% gewijzigd door Michaelg op 02-11-2015 11:51 ]

Wel handig, een maatje rende rond met het zwaard in defense en kon ons steeds reviven, en hun schoten hun heavy leeg op hem.
De ronde puur alleen daardoor gewonnen.

Gewoon tot de patch titans bannen van pvp, je hebt toch niets aan een titan, #huntermasterrace oOo *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 02-11-2015 11:51 ]

PC Specs

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Michaelg schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:49:
8 a 9 hamers gooien vs 3 schoten met golden gun is toch totaal niet te vergelijken? (en dan hou ik armor nog even buiten beschouwing).

En ja iedereen wilt NU een nerf, en niet weer maanden wachten op een balance zoals het Thorn tijdperk.
In de praktijk in PVP gooi je nooit 8/9 hamers RAAK op players, dus overdrijf je. Met rondlopen etc erbij heb je mazzel als je rond de 4/5 uitkomt.

Michaelg schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:49:

Kijk je dan ook even naar de andere perks van een Gunslinger? Dubbele trip mine, ranged melee.

Wat heeft een titan naast zijn t-rex armpjes? Juist alleen de hammer.
Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:50:
[...]

Wel handig, een maatje rende rond met het zwaard in defense en kon ons steeds reviven, en hun schoten hun heavy leeg op hem.
De ronde puur alleen daardoor gewonnen.
Hoe dan? Je kan toch geen raket blokken met je zwaard.

Ik kreeg van het weekend commentaar dat ik met mijn zwaard liep in plaats van een rocket launcher :+

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:52:
[...]

Kijk je dan ook even naar de andere perks van een Gunslinger? Dubbele trip mine, ranged melee.

Wat heeft een titan naast zijn t-rex armpjes? Juist alleen de hammer.

[...]

Hoe dan? Je kan toch geen raket blokken met je zwaard.

Ik kreeg van het weekend commentaar dat ik met mijn zwaard liep in plaats van een rocket launcher :+
Klopt zij liepen met MG's

PC Specs

Kasai schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:53:
[...]

Ah nice, dan is het wel chill :)
Ja was wel vet om te zien, 2 man met machine guns te blaffen op hem, en hij gewoon rustig ons reviven.
En toen hun heavy op was, heeft ie ze geslacht met zn zwaard, zal ff kijken of het had opgeslagen.

PC Specs

• Michaelg
UTADDICT schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:51:
[...]

In de praktijk in PVP gooi je nooit 8/9 hamers RAAK op players, dus overdrijf je. Met rondlopen etc erbij heb je mazzel als je rond de 4/5 uitkomt.
En in praktijk schiet ik ook niet 100% van mijn GG shots raak.

Serieus als jij niet in wilt zien dat de titan hammer nu OP is, dan moet je echt ff je oogkleppen afdoen.

Griffx schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:54:
[...]

Ja was wel vet om te zien, 2 man met machine guns te blaffen op hem, en hij gewoon rustig ons reviven.
En toen hun heavy op was, heeft ie ze geslacht met zn zwaard, zal ff kijken of het had opgeslagen.
Ben benieuwd :)

Spiders vroeg mij waarom ik een zwaard gebruikte en toen gebeurde er dit; YouTube: Waarom gebruik je een zwaard

(best lucky btw :p)

Atlas#22744

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Michaelg schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:55:
[...]

En in praktijk schiet ik ook niet 100% van mijn GG shots raak.

Serieus als jij niet in wilt zien dat de titan hammer nu OP is, dan moet je echt ff je oogkleppen afdoen.
Rustig, dat heb ik nergens gezegd, denk om je bloeddruk. Ik heb aangegeven dat de super nu vooral te gemakkelijk te krijgen is, wat ervoor zorgt dat een Titan tov van andere klassen te vaak met zijn hamertjes kan gooien. Het bij elkaar opgetelde resultaat van meer super-runs is dan vervelend, eens. De super an-sich, is dat wat mij betreft niet, nee.

Het woord OP wil ik er dan bijvoorbeeld ook zeker niet aan toekennen. Thorn was game-breaking in elk opzicht, dat is de Titan super zeker niet.

• Michaelg
Je spreek jezelf nu tegen he?: " Rustig, dat heb ik nergens gezegd, denk om je bloeddruk." " De super an-sich, is dat wat mij betreft niet, nee." :)

PS: het woord OP staat voor over-powered. (lees: sterker dan de rest).

[ Voor 19% gewijzigd door Michaelg op 02-11-2015 12:08 ]

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Deze discussie heeft geen eind.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Michaelg
Jawel hoor :) bij deze zal ik eind eraan maken. Ik vind dat de titan super op is, hij niet :)
Kusjes! en op naar de volgende :D

Pagina: 1 ... 96 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan