PSN - M4uSzi // -
Hoe laat?strompel schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:42:
zijn er nog mensen rond 260 light die straks de nightfall willen doen ?
Dinges en Hatsa willen vast wel!RRCreations schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:41:
Iemand VoG hard?
[ Voor 73% gewijzigd door Pinjataaa op 16-09-2015 20:12 ]
Anoniem: 696285
http://www.gamefaqs.com/b...2-destiny/72498645?page=1
Anoniem: 293244
Alleen is ook maar saai.
Username: thedude182NL
Ook de oude strikes maar dan moeilijker en vernieuwd. (met taken)Anoniem: 293244 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:10:
Vraagje, in Vanguard Heroic Strike playlist zitten hier nu alle strikes in of alleen de laatste nieuwe( + de remix).
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Ik zou wachten tot Xur.. en dan pas beslissen. Mischien verkoopt hij wel een Suros y2 of een andere exotic primary en hetzelfde geld voor gear. Dat blauwe gear voelt raar maar het enige wat je mist zijn de evt perks. Qua light heb ik blauw spul dat hoger is dan m'n exoticsAnoniem: 696285 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:25:
Heb 150 marks nu zal ik m'n year 2 suros halen of ga ik voor mijn 2 ontbrekende legendary armor peaces??
283 nu.. klaar voor de raid
Die heb ik niet gekregen iddDarkElement schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:54:
Advies om de Quest 'High-Value Targets' nog niet te voltooien, de marks die je hoort te krijgen schijn je nog niet te krijgen! (Bug)
http://www.gamefaqs.com/b...2-destiny/72498645?page=1

I served in a company of heroes.
Consume ze allemaal tegelijk in heroic strike playlist. Krijg een exotic special weapon engram bij de eerstvolgende boss. Wat denk je... friggin Invective y2
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Allemaal tegelijk in 1 heroic strike? krijg je dan 5x meer kans?Low_Profile schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:16:
Nightfall gedaan, krijg ik coins die exotic drop rate verhogen bij de volgende ultra kill. (5 stuks, stackable)
Consume ze allemaal tegelijk in heroic strike playlist. Krijg een exotic special weapon engram bij de eerstvolgende boss. Wat denk je... friggin Invective y2
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Yep, ik dacht liever 1 relatief grote kans dan 5 kleine; )piqueno11 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:46:
[...]
Allemaal tegelijk in 1 heroic strike? krijg je dan 5x meer kans?
Hahah, misschien kreeg je wel 5 exotics als je 1 voor 1 deedLow_Profile schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:47:
[...]
Yep, ik dacht liever 1 relatief grote kans dan 5 kleine; )

Dinsdag al ff wat bounties ingeleverd en de eerste missie, was toen al onder de indruk.
Nu een paar missies verder en ik moet zeggen, me like it very much
Komend weekend me eigen maar afsluiten van de buitenwereld
Inmiddels ben ik lvl 37-38 maar ik kan nog steeds geen hogere strike playlist kiezen.
Moet ik handmatig naar de nieuwe strikes gaan om de list te unlocken, of hoe zit dat?
Je zal denk ik de quests moeten voltooien wil je de strikes unlocken, of je light level is nig niet hoog genoeg.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:01:
PS4 bundel maar gekocht met Taken King erbij. Erg toffe missies! Alleen bij strike playlists kan ik alleen kiezen voor lvl 20 strike?
Inmiddels ben ik lvl 37-38 maar ik kan nog steeds geen hogere strike playlist kiezen.
Moet ik handmatig naar de nieuwe strikes gaan om de list te unlocken, of hoe zit dat?
Heb ik nu ook gezien ik Light level 205 heb en 240 vereist is.
Btw je characters van PS3 beschikbaar op de PS4 of moest je opnieuw beginnen?
[ Voor 64% gewijzigd door M.Koers op 17-09-2015 08:10 ]
Die court of oryx is erg leuk. Gisteren nog een tier 3 geprobeerd maar gemiddelde overlevingstijd in de arena was 3 seconden. Dus daar wachten we voorlopig nog ff mee
Nu 271 light. Vanavond Nightfall en wat quests en dan hopen dat ik langzaam richting de 290 kan farmen. Maar wat een spel! Weer helemaal verslaafd.
Eerst maar weer eens tot half 5 Solidworks'en
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Hier ook de nightfall gedaan (we hadden hem echt net unlocked alleen kabamboo was redelijke light die voldeed) Mooie nightfalletje! Echt super spannend. Rondjes lopen rondjes lopen rondjes lopenLow_Profile schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:16:
Nightfall gedaan, krijg ik coins die exotic drop rate verhogen bij de volgende ultra kill. (5 stuks, stackable)
Ondertussen al wel 3 heroic strikes gedaan maar nog geen lvl 36 playlist voor de quest.
Verder ben ik nu 279 light, ook heb ik gisteren in court of oryx zoeen stolen rune erin gepropt, ook wel aardig aangezien het dan net iets moeilijker is
Vanavond even paar lvl36 strikes doen. Wat is trouwens die strike dat je die bol iedere keer moet verplaatsen (bij de eindbaas) een leuk schauwspel, verder merk ik nu wel dat ik rond 270-280 light level zit dat alles rustig aan wel gemakkelijker begint te worden. Maar dat is geen complete ramp, dat was ook wel te verwachten. Maar er s nu zoveel te doen.Ook nog even 2 pakketjes besteld bij de gunsmith, Pulse Rifle en een Shotgun.
Ook denk ik erachter tezijn dat je rare krijgt hoger dan legendary puur voor de infuse, je legenadary equipement hebben grotendeels namelijk meer perks/intellect en/of Discipline en/of Strength. Infuse gaat het allemaal worden.
Gisteren na de nightfall trouwens nog een heavy legendary engram gekregen, kwam plots de nieuwe Truth uit
Uiteindelijk een uitdagend stukje gevonden, hold out against fallen while robot does some scanning. Ik haat captains!
wel leuk om te doen, alleen bang dat ik dan echt een headset nodig ga hebben.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
WAcht maar tot je de taken king captains tegen gaat komen.. haten is niet eens het goede woord meer.. wat een verschrikking zijn die gasten gewordencorset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:45:
Nou, level 5 (Light? 44 oid, geen idee). Eerste heavy weapon gekregen.
Uiteindelijk een uitdagend stukje gevonden, hold out against fallen while robot does some scanning. Ik haat captains!
Altijd goed om een nieuwe guardian te zien opgroeiencorset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:45:
Geloof me, dat "hold out against *random enemy* while robot does some scanning" ga je nog vaker terug zien
Maar die headset ga je wel nodig hebben ja, ik gamede (is dat zo goed?) ook nooit met andere, maar Destiny is zó veel leuker met andere mensen.
Ik gebruik overigens nog steeds dat cheap-ass oortje wat standaard bij de PS4 zit.
T stelt geen drol voor, maar ik hoor mensen goed en zij mij ook, dus zo lang m'n hond m niet kapot kauwt (nu in 2 weken al 2 draadjes door gekauwd), blijf ik m lekker gebruiken.
Tuurlijk,er zullen vast beter headsets zijn, maar als je het eens wilt proberen, voldoet die ook eerst prima voordat je een of andere unit van 200e koopt
Hoezo headset? gewoon telefoonoortje van 2 tientjes of de playstation oortje zelf, werkt perfect.corset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:45:
Tenzij je natuurlijk xbox hebt, dan moet je wel headset kopen volgens mij? (zit die er niet bij ? )
Die dure units van 200euro werken op de playstation maar halven bak hahaCrackSlet schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:57:
[...]
Altijd goed om een nieuwe guardian te zien opgroeien![]()
Geloof me, dat "hold out against *random enemy* while robot does some scanning" ga je nog vaker terug zien![]()
Maar die headset ga je wel nodig hebben ja, ik gamede (is dat zo goed?) ook nooit met andere, maar Destiny is zó veel leuker met andere mensen.
Ik gebruik overigens nog steeds dat cheap-ass oortje wat standaard bij de PS4 zit.
T stelt geen drol voor, maar ik hoor mensen goed en zij mij ook, dus zo lang m'n hond m niet kapot kauwt (nu in 2 weken al 2 draadjes door gekauwd), blijf ik m lekker gebruiken.
Tuurlijk,er zullen vast beter headsets zijn, maar als je het eens wilt proberen, voldoet die ook eerst prima voordat je een of andere unit van 200e koopt
[ Voor 44% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 09:00 ]
Jawel, zit zelfs zo'n ding bij wat over je hoofd gaat met een microfoontje op een stokkie.Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:59:
[...]
Hoezo headset? gewoon telefoonoortje van 2 tientjes of de playstation oortje zelf, werkt perfect.
Tenzij je natuurlijk xbox hebt, dan moet je wel headset kopen volgens mij? (zit die er niet bij ? )
Zeker wel €1,50 waard t.o.v. die €0,25 bij PS4
Vanavond nog een avond grinden en dan moet ik wel goed genoeg zijn voor de Raid hoop ik.
Van t weekend alleen erg weinig tijd om te spelen
Haha same here, even normale strikes grinden (5 voor quest), en hoop stiekem toch wel 280 te worden vanavond (bedoel ben nu 279tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:04:
Nou, light 276 light eindelijk.
Vanavond nog een avond grinden en dan moet ik wel goed genoeg zijn voor de Raid hoop ik.
Van t weekend alleen erg weinig tijd om te spelen
Voor vanavond staat bij mij op de planning de daily heroic, daily pvp & de NFCrashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:11:
[...]
Haha same here, even normale strikes grinden (5 voor quest), en hoop stiekem toch wel 280 te worden vanavond (bedoel ben nu 279)
Daarna heroic strikes grinden
Sowieso daily heroic story, daarnaar daily crucible 1 potjetha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:13:
[...]
Voor vanavond staat bij mij op de planning de daily heroic, daily pvp & de NF
Daarna heroic strikes grinden
Wil dus 5 lvl36 strikes achter elkaar doen daarnaar 5 heroic strikes zonder te orbitten als het goed is krijg je dan beter spul
Ben zwaaaaaaar benieuwd hoe hoog ik morgen ga eindigen zodat ik de RAID in kan
Hij is trouwens normaal lvl40 toch? Ik denk wel dat het een flink uitdaging gaat zijn, maar verbaas me niks als hij toch wel mee gaat vallen. Weekend is in ieder geval vrij op een hondencursusje naar haha
[ Voor 32% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 09:19 ]
Denk lvl 41 en light recommended was 290 wat ik zo meekreegCrashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:15:
[...]
Ben zwaaaaaaar benieuwd hoe hoog ik morgen ga eindigen zodat ik de RAID in kan![]()
Hij is trouwens normaal lvl40 toch? Ik denk wel dat het een flink uitdaging gaat zijn, maar verbaas me niks als hij toch wel mee gaat vallen. Weekend is in ieder geval vrij op een hondencursusje naar haha
[ Voor 26% gewijzigd door FlyLight3r op 17-09-2015 09:21 ]
Oké genoeg negatief gedoe. Eindelijk weer een reden om Destiny te spelen!
Ik ben blij!
Na (BELACHELIJK LANG) het updaten, 5 uurtjes gespeeld. Wat is het toch een vet, verslavend, leuk spel!
Online veel verschillende mobi, voor ieder wat wils. Ook zijn de quests leuk, zeker als je met Bounties not wat leuke extras kan krijgen. Nu pas lvl 11 na 1 avondje, maar ik zie mezelf dit nog wel ff spelen
Ik heb gehoord dat ze beginnen met Hard en daarna naar Normal, dus dat ze dit keer andersom doen dan alle vorig gaande raids.Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:15:
[...]
Sowieso daily heroic story, daarnaar daily crucible 1 potjeen daarnaar rocken op 5 lvl36 strikes
.want dat moet nog gebeuren met quests, daarnaar 5 heroic strikes. Dan zit het er denk ik ondertussen op.
Wil dus 5 lvl36 strikes achter elkaar doen daarnaar 5 heroic strikes zonder te orbitten als het goed is krijg je dan beter spul.
Ben zwaaaaaaar benieuwd hoe hoog ik morgen ga eindigen zodat ik de RAID in kan![]()
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Buizerd__NL schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:28:
[...]
Ik heb gehoord dat ze beginnen met Hard en daarna naar Normal, dus dat ze dit keer andersom doen dan alle vorig gaande raids.
Ik dacht dat hij bedoelde dat ze eerst Hard raid uitbrengen.. daarna normaltha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:32:
[...]
Hij bedoeld denk ik t ontwikkelen ervan
Ja klopt ook!Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:34:
[...]
Ik dacht dat hij bedoelde dat ze eerst Hard raid uitbrengen.. daarna normal
Bron?
Dat lijkt me erg vreemd, want dan speelt niemand normal.
Ik denkd at je in de war bent met de uitspraak dat ze de raid acherstevoren hebben ontwikkeld.
Zou kunnen hoor dat je gelijk hebt hoor, we moeten helaas afwachten tot morgen.tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:39:
[...]
Dat lijkt me erg vreemd, want dan speelt niemand normal.
Ik denkd at je in de war bent met de uitspraak dat ze de raid acherstevoren hebben ontwikkeld.
Maar voor de raid, eerst XursdayBuizerd__NL schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:41:
[...]
Zou kunnen hoor dat je gelijk hebt hoor, we moeten helaas afwachten tot morgen.
Je kunt één rune offeren.. Maar er zijn drie tiers ( moeilijkheidsgraad)...vegetto1983 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:48:
dat court of oryx kan je dat alleen met zon rune of moet je er 3 hebben?
PSN: Fruitschaaltje
Ps. Tier 2 is fucking moeilijk.Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:49:
[...]
Je kunt één rune offeren.. Maar er zijn drie tiers ( moeilijkheidsgraad)...
We waren gisteren met zijn 3en maar kregen de bosses tot 2 keer toe niet neer
Je kunt hem soloén maar vanaf de Stolen Rune is het toch handig als je met meer man bent. Als het niet lukt krijg je je rune wel gewoon terug.vegetto1983 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:48:
dat court of oryx kan je dat alleen met zon rune of moet je er 3 hebben?
Zijn het geheel andere bosses als tier 1?tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:50:
[...]
Ps. Tier 2 is fucking moeilijk.
Jup. Tier 2 is goed te doen met 3 man. Mits light hoog genoeg. Tier 3.. niet te doen nog XDFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
[...]
Zijn het geheel andere bosses als tier 1?
need some legendary gear asap!
271 hier met full blue.. legendarys zijn vaak lager hier xDGMacD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:57:
wat is een goeie manier om je light snel omhoog te krijgen? zit nu op 239, maar herioc is nog ff lastig
Nee, maar je krijgt er 2 ipv 1.Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
[...]
Zijn het geheel andere bosses als tier 1?
dan snap ik het light systeem nog niet goed denk ik hahaha, ff googlenLipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:58:
[...]
271 hier met full blue.. legendarys zijn vaak lager hier xD
Welk light level is recommended?Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:54:
[...]
Jup. Tier 2 is goed te doen met 3 man. Mits light hoog genoeg. Tier 3.. niet te doen nog XD
Valt nog wel meetha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:50:
[...]
Ps. Tier 2 is fucking moeilijk.
Tier 3 nog niet gedaan maar wat ik zo geelezen even wachten tot ik wat betere gear heb.
Maarja soms is het zo jammer dat nog niemand zich bezig houdt met Court of oryx want blauwe die rondlopen kunnen ook gewoon meehlpen....
Alvast bedankt.
Je quests afmaken en normale strikes doen etc. Morgen komt Xur misschien ook nog met spullen die je kunt kopen bij hem.GMacD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:57:
wat is een goeie manier om je light snel omhoog te krijgen? zit nu op 239, maar herioc is nog ff lastig
Sommige blauwe gear heeft hogere defense --> dus hoger lightlevel.. Pretty weird..GMacD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:59:
[...]
dan snap ik het light systeem nog niet goed denk ik hahaha, ff googlen
Tier 1 190
Tier 2 240
Tier 3 light unknown?
moet wel zeggen dat dat Court of Oryx een beetje kleine versie van PoE is haha..
[ Voor 16% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 10:01 ]
Whole lot of stars ***
Ik zag gister iemand in mijn lijst langskomen die al op 290 light zatCrashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:00:
[...]
Tier 1 190
Tier 2 240
Tier 3 light unknown?hahaha
moet wel zeggen dat dat Court of Oryx een beetje kleine versie van PoE is haha..
RUUUDDD!! dikke eindbaas, en let op hij verkoopt aankomende vrijdag crest of alpha lupi, en dan zeggen dat RNG verbeterd is en let op wat je al hebt hahaha!!!...Rudios schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:02:
Mijn 3 dagen vrij begint vruchten af te werpen, light 284. Gisteren de NF een Crest of Alpha Lupi gekregen die ik er een uur voor gekocht had. Wel 290 light ipv 280 en andere perks. Sommige perks zijn voor exotics ook random, dus je zal nu ook mazzel moeten hebben - of wachten - totdat je een exotic hebt met jouw persoonlijke veurkeur kwa perks.
Je geniet teveelFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:04:
[...]
Ik zag gister iemand in mijn lijst langskomen die al op 290 light zat.. Wat doe ik verkeerd...?
Zou je t light van Exotics ook niet kunnen verhogen door infusen?Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:04:
[...]
RUUUDDD!! dikke eindbaas, en let op hij verkoopt aankomende vrijdag crest of alpha lupi, en dan zeggen dat RNG verbeterd is en let op wat je al hebt hahaha!!!...
[ Voor 41% gewijzigd door CrackSlet op 17-09-2015 10:05 ]
Vriend van mij ook hoor maar die speelt al 2 dagen 11.00 - 02:00/03:00 .. soFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:04:
[...]
Ik zag gister iemand in mijn lijst langskomen die al op 290 light zat.. Wat doe ik verkeerd...?
Maat van mij speelt ook zo en nog langer zelfs maar die zit nog niet op de 290 hoorLipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:06:
[...]
Vriend van mij ook hoor maar die speelt al 2 dagen 11.00 - 02:00/03:00 .. so
RNG baby.. RNG.. speel zelf na mn werk tot uurtje of 24:00/01:00 dus heb er denk ik 14 uur inzitten en zit op 271. Het is gewoon geluk hebben ook met je gear af en toeCrashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:07:
[...]
Maat van mij speelt ook zo en nog langer zelfs maar die zit nog niet op de 290 hoor
Ik speel hetzelfde als jou en ik ben op 279 al moet ik zeggen dat ik op Dinsdag tot 03:00 had gegamed : hahaLipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:09:
[...]
RNG baby.. RNG.. speel zelf na mn werk tot uurtje of 24:00/01:00 dus heb er denk ik 14 uur inzitten en zit op 271. Het is gewoon geluk hebben ook met je gear af en toe
Bewaar je Marks!
JE weet niet wat Xur morgen verkoopt.
Koop je net een chest, verkoopt die een nieuwe chest.
etc etc.
Mocht je aan je max lopen, aangeraden wordt om dan een ghost shell, artifact of class emblem te kopen.
Deze zou Xur niet verkopen
Mijn ghost shell is 266 ofzotha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
Algemene tip
Bewaar je Marks!
JE weet niet wat Xur morgen verkoopt.
Koop je net een chest, verkoopt die een nieuwe chest.
etc etc.
Mocht je aan je max lopen, aangeraden wordt om dan een ghost shell, artifact of class emblem te kopen.
Deze zou Xur niet verkopen
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Die van mij pas 253Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:13:
[...]
Mijn ghost shell is 266 ofzome laagste van alles jhaha..
Moet nog 4 items, de rest is al boven de 280
En ik houd van mijn dead orbit auto rifle
Ja die is fucking fijn he! hb nu een crucible auto rifle, dingetje schiet ook wel lekker weg hoor!tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:15:
[...]
Die van mij pas 253
Moet nog 4 items, de rest is al boven de 280
En ik houd van mijn dead orbit auto rifle
Hard..DarkElement schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:16:
Heb ook inderdaad ergens gelezen dat hard eerst komt. dacht op kotaku of planetdestiny.

Maar waarom hard eerst?
Sterker nog, ik heb alleen maar Dead Orbit wapensCrashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:16:
[...]
Ja die is fucking fijn he! hb nu een crucible auto rifle, dingetje schiet ook wel lekker weg hoor!

Ook een sniper en een rocket launcher
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 17-09-2015 10:19 ]
Om je ego compleet de grond in te borenFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]
Hard.....
Maar waarom hard eerst?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Die heb ik toch al niet meer.NLRev0lution schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:20:
[...]
Om je ego compleet de grond in te boren.
Daar hebben we al taken captains voor..NLRev0lution schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:20:
[...]
Om je ego compleet de grond in te boren.
Jaloers. Heb wel dead orbit. Chest, handschoentjes, laarsjes en een Cloak.tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]
Sterker nog, ik heb alleen maar Dead Orbit wapens
Ook een sniper en een rocket launcher
Maar die autorifle al meer gehoord dat die zeer nice is.
PSN - M4uSzi // -
https://www.bungie.net/en...ame=Paleocontact%20JPK-43M4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:21:
[...]
Jaloers. Heb wel dead orbit. Chest, handschoentjes, laarsjes en een Cloak.
Maar die autorifle al meer gehoord dat die zeer nice is.
Met grenadier en focused fire.
Gemeen. Pest me niet. Houdt op tegen mij.tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:23:
[...]
https://www.bungie.net/en...ame=Paleocontact%20JPK-43
Ga vanavond nog keertje lvl up met dead orbit. Ik hoop dat ik leuk wapen krijg.
PSN - M4uSzi // -
Ik heb er bijna al mn motes of light ingeramtM4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:25:
[...]
Gemeen. Pest me niet. Houdt op tegen mij.
Ga vanavond nog keertje lvl up met dead orbit. Ik hoop dat ik leuk wapen krijg.

Je hebt, je hebt, je hebt....... Je hebt duidelijk veel tijd overtha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]
Ik heb er bijna al mn motes of light ingeramt
Had ik dat maar, helaas zit ik weer in training vandaagBiatch schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]
Je hebt, je hebt, je hebt....... Je hebt duidelijk veel tijd over
of een efficiënte manier van werken!Biatch schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]
Je hebt, je hebt, je hebt....... Je hebt duidelijk veel tijd over
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubePSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Heb nou deze AR: http://db.planetdestiny.com/items/view/93647185tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:23:
[...]
https://www.bungie.net/en...ame=Paleocontact%20JPK-43
Fitted stock, hand-laid stock en take a knee. Heerlijk wapen!
Tot nu toe. Hmm kleine 400 motes. En 150 heavy pakketjes.tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]
Ik heb er bijna al mn motes of light ingeramt
Bijna lvl 25. Dus straks ook die exotic quest.
PSN - M4uSzi // -
Hoe, wat, waar?M4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:28:
[...]
Tot nu toe. Hmm kleine 400 motes. En 150 heavy pakketjes.
Als je lvl 25 van een faction behaalt dan krijg je een exotic quest.
Als je lvl 25 bij een faction bent. Kun je exotic cloak/bond/titan lapje krijgen.
PSN - M4uSzi // -
Die is ook wel lekker ja.NLRev0lution schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:28:
[...]
Heb nou deze AR: http://db.planetdestiny.com/items/view/93647185
Fitted stock, hand-laid stock en take a knee. Heerlijk wapen!
Maar koop nu expres niks.
Zit op 161 marks, maar wacht Xur ff af, en de NF
Heb die exotic quest... maar daar zit nog een addertje onder het gras. Je moet Faction gear dragen een faction emblem dragen en een faction shader. Dus die moet je eerst nog wel krijgen uit pakketjes of kopen van legendary marksM4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:28:
[...]
Tot nu toe. Hmm kleine 400 motes. En 150 heavy pakketjes.
[ Voor 4% gewijzigd door sbierman op 17-09-2015 10:38 ]
heb ikk gelukkig allemaal. Denk ik.sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:38:
[...]
Heb die exotic quest... maar daar zit nog een addertje onder het gras. Je moet class items dragen een class emblem dragen en een class shader. Dus die moet je eerst nog wel krijgen uit pakketjes of kopen van legendary marks
PSN - M4uSzi // -
Yup, als ik dat ondertussen had gedaan had ik hem gewoon al gehaald lol maarja.. iets met eigenwijs?sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:38:
[...]
Heb die exotic quest... maar daar zit nog een addertje onder het gras. Je moet Faction gear dragen een faction emblem dragen en een faction shader. Dus die moet je eerst nog wel krijgen uit pakketjes of kopen van legendary marks
Heb m ook niet gekocht, viel uit legendary engramtha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:38:
[...]
Die is ook wel lekker ja.
Maar koop nu expres niks.
Zit op 161 marks, maar wacht Xur ff af, en de NF
Ben namelijk dringend op zoek naar nieuwe wapens.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan