• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-05 13:26

Pinjataaa

Hit me!

strompel schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:42:
zijn er nog mensen rond 260 light die straks de nightfall willen doen ?
Hoe laat?

Anoniem: 696285

Iemand daily strike? Zit bij endboss..

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Dinges en Hatsa willen vast wel!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-05 13:26

Pinjataaa

Hit me!

Never mind..

[ Voor 73% gewijzigd door Pinjataaa op 16-09-2015 20:12 ]

Anoniem: 696285

Heb 150 marks nu zal ik m'n year 2 suros halen of ga ik voor mijn 2 ontbrekende legendary armor peaces??
Advies om de Quest 'High-Value Targets' nog niet te voltooien, de marks die je hoort te krijgen schijn je nog niet te krijgen! (Bug)

http://www.gamefaqs.com/b...2-destiny/72498645?page=1

Gear | Last.fm | twitch.tv

Anoniem: 293244

Vraagje, in Vanguard Heroic Strike playlist zitten hier nu alle strikes in of alleen de laatste nieuwe( + de remix).

• thedude182
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Iemand zin om samen wat Missies te spelen? Zit nu bij Dreadnaught: enemy of my enemy..
Alleen is ook maar saai.

Username: thedude182NL

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-05 22:09
Anoniem: 293244 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:10:
Vraagje, in Vanguard Heroic Strike playlist zitten hier nu alle strikes in of alleen de laatste nieuwe( + de remix).
Ook de oude strikes maar dan moeilijker en vernieuwd. (met taken)

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 21:57

Vuvuzela

My spire is forming

Anoniem: 696285 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:25:
Heb 150 marks nu zal ik m'n year 2 suros halen of ga ik voor mijn 2 ontbrekende legendary armor peaces??
Ik zou wachten tot Xur.. en dan pas beslissen. Mischien verkoopt hij wel een Suros y2 of een andere exotic primary en hetzelfde geld voor gear. Dat blauwe gear voelt raar maar het enige wat je mist zijn de evt perks. Qua light heb ik blauw spul dat hoger is dan m'n exotics :D
283 nu.. klaar voor de raid :>
DarkElement schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:54:
Advies om de Quest 'High-Value Targets' nog niet te voltooien, de marks die je hoort te krijgen schijn je nog niet te krijgen! (Bug)

http://www.gamefaqs.com/b...2-destiny/72498645?page=1
Die heb ik niet gekregen idd -O-

I served in a company of heroes.

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Nightfall gedaan, krijg ik coins die exotic drop rate verhogen bij de volgende ultra kill. (5 stuks, stackable)

Consume ze allemaal tegelijk in heroic strike playlist. Krijg een exotic special weapon engram bij de eerstvolgende boss. Wat denk je... friggin Invective y2 :')

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• piqueno11
Low_Profile schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:16:
Nightfall gedaan, krijg ik coins die exotic drop rate verhogen bij de volgende ultra kill. (5 stuks, stackable)

Consume ze allemaal tegelijk in heroic strike playlist. Krijg een exotic special weapon engram bij de eerstvolgende boss. Wat denk je... friggin Invective y2 :')
Allemaal tegelijk in 1 heroic strike? krijg je dan 5x meer kans?

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• Low_Profile
piqueno11 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:46:
[...]

Allemaal tegelijk in 1 heroic strike? krijg je dan 5x meer kans?
Yep, ik dacht liever 1 relatief grote kans dan 5 kleine; )

• piqueno11
Low_Profile schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:47:
[...]

Yep, ik dacht liever 1 relatief grote kans dan 5 kleine; )
Hahah, misschien kreeg je wel 5 exotics als je 1 voor 1 deed 8)7

• Low_Profile
Of misschien helemaal niks... :p

De nieuwe strike op aarde was goed. Benieuwd naar de rest vanmiddag! Ben zeer spreken over de DLC tot dusver.

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:42
Gisteravond eindelijk de tijd gehad om eens echt een paar uurtjes erin te steken.
Dinsdag al ff wat bounties ingeleverd en de eerste missie, was toen al onder de indruk.

Nu een paar missies verder en ik moet zeggen, me like it very much :9~

Komend weekend me eigen maar afsluiten van de buitenwereld :+

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
PS4 bundel maar gekocht met Taken King erbij. Erg toffe missies! Alleen bij strike playlists kan ik alleen kiezen voor lvl 20 strike?

Inmiddels ben ik lvl 37-38 maar ik kan nog steeds geen hogere strike playlist kiezen.

Moet ik handmatig naar de nieuwe strikes gaan om de list te unlocken, of hoe zit dat?

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:42
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:01:
PS4 bundel maar gekocht met Taken King erbij. Erg toffe missies! Alleen bij strike playlists kan ik alleen kiezen voor lvl 20 strike?

Inmiddels ben ik lvl 37-38 maar ik kan nog steeds geen hogere strike playlist kiezen.

Moet ik handmatig naar de nieuwe strikes gaan om de list te unlocken, of hoe zit dat?
Je zal denk ik de quests moeten voltooien wil je de strikes unlocken, of je light level is nig niet hoog genoeg.
Heb ik nu ook gezien ik Light level 205 heb en 240 vereist is.

Btw je characters van PS3 beschikbaar op de PS4 of moest je opnieuw beginnen?

[ Voor 64% gewijzigd door M.Koers op 17-09-2015 08:10 ]

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 15:43
Gisteren quests gespeeld tot de Kings Fall quest. Nu nog wat meer light en dan is het raidtime :D!

Die court of oryx is erg leuk. Gisteren nog een tier 3 geprobeerd maar gemiddelde overlevingstijd in de arena was 3 seconden. Dus daar wachten we voorlopig nog ff mee :D.

Nu 271 light. Vanavond Nightfall en wat quests en dan hopen dat ik langzaam richting de 290 kan farmen. Maar wat een spel! Weer helemaal verslaafd.

Eerst maar weer eens tot half 5 Solidworks'en :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Low_Profile schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:16:

Hier ook de nightfall gedaan (we hadden hem echt net unlocked alleen kabamboo was redelijke light die voldeed) Mooie nightfalletje! Echt super spannend. Rondjes lopen rondjes lopen rondjes lopen :+ Last Guardian Standing, rondjes lopen reviven :P. Was trouwens de enige die geen exotic kreeg uit nightfall :( een legendary armpje van 274 defense :+

Ondertussen al wel 3 heroic strikes gedaan maar nog geen lvl 36 playlist voor de quest.
Verder ben ik nu 279 light, ook heb ik gisteren in court of oryx zoeen stolen rune erin gepropt, ook wel aardig aangezien het dan net iets moeilijker is 8).

Vanavond even paar lvl36 strikes doen. Wat is trouwens die strike dat je die bol iedere keer moet verplaatsen (bij de eindbaas) een leuk schauwspel, verder merk ik nu wel dat ik rond 270-280 light level zit dat alles rustig aan wel gemakkelijker begint te worden. Maar dat is geen complete ramp, dat was ook wel te verwachten. Maar er s nu zoveel te doen.Ook nog even 2 pakketjes besteld bij de gunsmith, Pulse Rifle en een Shotgun.

Ook denk ik erachter tezijn dat je rare krijgt hoger dan legendary puur voor de infuse, je legenadary equipement hebben grotendeels namelijk meer perks/intellect en/of Discipline en/of Strength. Infuse gaat het allemaal worden.

Gisteren na de nightfall trouwens nog een heavy legendary engram gekregen, kwam plots de nieuwe Truth uit 8)

• corset
  • Laatst online: 09-05 16:14
Nou, level 5 (Light? 44 oid, geen idee). Eerste heavy weapon gekregen.

Uiteindelijk een uitdagend stukje gevonden, hold out against fallen while robot does some scanning. Ik haat captains! :D

wel leuk om te doen, alleen bang dat ik dan echt een headset nodig ga hebben.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• FlyLight3r
corset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:45:

Uiteindelijk een uitdagend stukje gevonden, hold out against fallen while robot does some scanning. Ik haat captains! :D

WAcht maar tot je de taken king captains tegen gaat komen.. haten is niet eens het goede woord meer.. wat een verschrikking zijn die gasten geworden :P

• CrackSlet

CrackSlet

Altijd goed om een nieuwe guardian te zien opgroeien ;)
Geloof me, dat "hold out against *random enemy* while robot does some scanning" ga je nog vaker terug zien :P
Maar die headset ga je wel nodig hebben ja, ik gamede (is dat zo goed?) ook nooit met andere, maar Destiny is zó veel leuker met andere mensen.
Ik gebruik overigens nog steeds dat cheap-ass oortje wat standaard bij de PS4 zit.
T stelt geen drol voor, maar ik hoor mensen goed en zij mij ook, dus zo lang m'n hond m niet kapot kauwt (nu in 2 weken al 2 draadjes door gekauwd), blijf ik m lekker gebruiken.
Tuurlijk,er zullen vast beter headsets zijn, maar als je het eens wilt proberen, voldoet die ook eerst prima voordat je een of andere unit van 200e koopt

Hoezo headset? gewoon telefoonoortje van 2 tientjes of de playstation oortje zelf, werkt perfect.
Tenzij je natuurlijk xbox hebt, dan moet je wel headset kopen volgens mij? (zit die er niet bij ? )
CrackSlet schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:57:
[...]

Altijd goed om een nieuwe guardian te zien opgroeien ;)
Geloof me, dat "hold out against *random enemy* while robot does some scanning" ga je nog vaker terug zien :P
Maar die headset ga je wel nodig hebben ja, ik gamede (is dat zo goed?) ook nooit met andere, maar Destiny is zó veel leuker met andere mensen.
Ik gebruik overigens nog steeds dat cheap-ass oortje wat standaard bij de PS4 zit.
T stelt geen drol voor, maar ik hoor mensen goed en zij mij ook, dus zo lang m'n hond m niet kapot kauwt (nu in 2 weken al 2 draadjes door gekauwd), blijf ik m lekker gebruiken.
Tuurlijk,er zullen vast beter headsets zijn, maar als je het eens wilt proberen, voldoet die ook eerst prima voordat je een of andere unit van 200e koopt
Die dure units van 200euro werken op de playstation maar halven bak haha :P

[ Voor 44% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 09:00 ]

• CrackSlet

CrackSlet

Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:59:
[...]

Hoezo headset? gewoon telefoonoortje van 2 tientjes of de playstation oortje zelf, werkt perfect.
Tenzij je natuurlijk xbox hebt, dan moet je wel headset kopen volgens mij? (zit die er niet bij ? )
Jawel, zit zelfs zo'n ding bij wat over je hoofd gaat met een microfoontje op een stokkie.
Zeker wel €1,50 waard t.o.v. die €0,25 bij PS4 ;)

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:46

tha_crazy

Mafketel

Nou, light 276 light eindelijk.
Vanavond nog een avond grinden en dan moet ik wel goed genoeg zijn voor de Raid hoop ik.

Van t weekend alleen erg weinig tijd om te spelen ;(
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:04:
Nou, light 276 light eindelijk.
Vanavond nog een avond grinden en dan moet ik wel goed genoeg zijn voor de Raid hoop ik.

Van t weekend alleen erg weinig tijd om te spelen ;(
Haha same here, even normale strikes grinden (5 voor quest), en hoop stiekem toch wel 280 te worden vanavond (bedoel ben nu 279 :+)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:11:
[...]

Haha same here, even normale strikes grinden (5 voor quest), en hoop stiekem toch wel 280 te worden vanavond (bedoel ben nu 279 :+)
Voor vanavond staat bij mij op de planning de daily heroic, daily pvp & de NF
Daarna heroic strikes grinden
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:13:
[...]

Voor vanavond staat bij mij op de planning de daily heroic, daily pvp & de NF
Daarna heroic strikes grinden
Sowieso daily heroic story, daarnaar daily crucible 1 potje :P en daarnaar rocken op 5 lvl36 strikes :).want dat moet nog gebeuren met quests, daarnaar 5 heroic strikes. Dan zit het er denk ik ondertussen op.

Wil dus 5 lvl36 strikes achter elkaar doen daarnaar 5 heroic strikes zonder te orbitten als het goed is krijg je dan beter spul :P.

Ben zwaaaaaaar benieuwd hoe hoog ik morgen ga eindigen zodat ik de RAID in kan _/-\o_
Hij is trouwens normaal lvl40 toch? Ik denk wel dat het een flink uitdaging gaat zijn, maar verbaas me niks als hij toch wel mee gaat vallen. Weekend is in ieder geval vrij op een hondencursusje naar haha _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 09:19 ]

• FlyLight3r
Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:15:
[...]

Ben zwaaaaaaar benieuwd hoe hoog ik morgen ga eindigen zodat ik de RAID in kan _/-\o_
Hij is trouwens normaal lvl40 toch? Ik denk wel dat het een flink uitdaging gaat zijn, maar verbaas me niks als hij toch wel mee gaat vallen. Weekend is in ieder geval vrij op een hondencursusje naar haha _/-\o_
Denk lvl 41 en light recommended was 290 wat ik zo meekreeg :)

[ Voor 26% gewijzigd door FlyLight3r op 17-09-2015 09:21 ]

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05 17:52
Gisteren (eindelijk? :P) aan TTK begonnen. Nieuwe storyline is erg leuk (Go Clade!) en indrukwekkend dat zeker. Maar wel wat aan de korte kant hoor. En om over dat einde maar niet te beginnen... Valt me wel op dat ze echt 100 dingen over je heen gooien. */ It's raining Quests, HALLULUJAH */

Oké genoeg negatief gedoe. Eindelijk weer een reden om Destiny te spelen! :D Nieuwe strikes zijn vet (moeilijk)! The Taken trouwens ook. Eindelijk weer flink wat uurtjes om in Destiny te investeren, want Y1 begon na 2 maanden toch al flink saai te worden.

Ik ben blij!

Mijn V&A Advertenties!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 11:48
Spel + playstation gekocht. Na een mislukte bezorgpoging, gisteren het pakket opgehaald.
Na (BELACHELIJK LANG) het updaten, 5 uurtjes gespeeld. Wat is het toch een vet, verslavend, leuk spel!

Online veel verschillende mobi, voor ieder wat wils. Ook zijn de quests leuk, zeker als je met Bounties not wat leuke extras kan krijgen. Nu pas lvl 11 na 1 avondje, maar ik zie mezelf dit nog wel ff spelen

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-05 22:52
Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:15:
[...]

Sowieso daily heroic story, daarnaar daily crucible 1 potje :P en daarnaar rocken op 5 lvl36 strikes :).want dat moet nog gebeuren met quests, daarnaar 5 heroic strikes. Dan zit het er denk ik ondertussen op.

Wil dus 5 lvl36 strikes achter elkaar doen daarnaar 5 heroic strikes zonder te orbitten als het goed is krijg je dan beter spul :P.

Ik heb gehoord dat ze beginnen met Hard en daarna naar Normal, dus dat ze dit keer andersom doen dan alle vorig gaande raids.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• FlyLight3r
Buizerd__NL schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:28:
[...]

Ik heb gehoord dat ze beginnen met Hard en daarna naar Normal, dus dat ze dit keer andersom doen dan alle vorig gaande raids.
:?

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Hij bedoeld denk ik t ontwikkelen ervan ;)

• FlyLight3r
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:32:
[...]

Hij bedoeld denk ik t ontwikkelen ervan ;)
Ik dacht dat hij bedoelde dat ze eerst Hard raid uitbrengen.. daarna normal :)

• Buizerd__NL
Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:34:
[...]

Ik dacht dat hij bedoelde dat ze eerst Hard raid uitbrengen.. daarna normal :)
Ja klopt ook! :)

• FlyLight3r

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Dat lijkt me erg vreemd, want dan speelt niemand normal.

Ik denkd at je in de war bent met de uitspraak dat ze de raid acherstevoren hebben ontwikkeld.
We gaan het vrijdag allemaal zien! 8) dan wordt toch maar stats boosten naar 290 vanavond dan hahahaha!

• Buizerd__NL
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:39:
[...]

Dat lijkt me erg vreemd, want dan speelt niemand normal.

Ik denkd at je in de war bent met de uitspraak dat ze de raid acherstevoren hebben ontwikkeld.
Zou kunnen hoor dat je gelijk hebt hoor, we moeten helaas afwachten tot morgen.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Buizerd__NL schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:41:
[...]

Zou kunnen hoor dat je gelijk hebt hoor, we moeten helaas afwachten tot morgen.
Maar voor de raid, eerst Xursday

• Vegetto
  • Laatst online: 10-05 12:44
dat court of oryx kan je dat alleen met zon rune of moet je er 3 hebben?

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-03 16:51
vegetto1983 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:48:
Je kunt één rune offeren.. Maar er zijn drie tiers ( moeilijkheidsgraad)...

PSN: Fruitschaaltje

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:49:
[...]

Je kunt één rune offeren.. Maar er zijn drie tiers ( moeilijkheidsgraad)...
Ps. Tier 2 is fucking moeilijk.
We waren gisteren met zijn 3en maar kregen de bosses tot 2 keer toe niet neer
vegetto1983 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:48:
Je kunt hem soloén maar vanaf de Stolen Rune is het toch handig als je met meer man bent. Als het niet lukt krijg je je rune wel gewoon terug.

• Fruitschaal
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:50:
[...]

Zijn het geheel andere bosses als tier 1?

• FlyLight3r
Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
[...]

Jup. Tier 2 is goed te doen met 3 man. Mits light hoog genoeg. Tier 3.. niet te doen nog XD

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
wat is een goeie manier om je light snel omhoog te krijgen? zit nu op 239, maar herioc is nog ff lastig :(
need some legendary gear asap!

• FlyLight3r
GMacD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:57:
wat is een goeie manier om je light snel omhoog te krijgen? zit nu op 239, maar herioc is nog ff lastig :(
271 hier met full blue.. legendarys zijn vaak lager hier xD

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 01:45
Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
[...]

Nee, maar je krijgt er 2 ipv 1.

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:58:
[...]

271 hier met full blue.. legendarys zijn vaak lager hier xD
dan snap ik het light systeem nog niet goed denk ik hahaha, ff googlen

• Fruitschaal
Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:54:
[...]

Jup. Tier 2 is goed te doen met 3 man. Mits light hoog genoeg. Tier 3.. niet te doen nog XD
Welk light level is recommended?

tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:50:
[...]

Valt nog wel mee :+ Tier 1 is goed te soloén. Tier 2 ligt eraan welke bosses je krijgt, en die pokke ogre ook die er iedere keer bijkomt hahaha...
Tier 3 nog niet gedaan maar wat ik zo geelezen even wachten tot ik wat betere gear heb.
Maarja soms is het zo jammer dat nog niemand zich bezig houdt met Court of oryx want blauwe die rondlopen kunnen ook gewoon meehlpen....

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 09:49
Kan iemand mij uitleggen hoe dat infusie nou precies werkt? Of een linkje na iets waar ik het rustig kan lezen?

Alvast bedankt.

• Buizerd__NL
GMacD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:57:
Je quests afmaken en normale strikes doen etc. Morgen komt Xur misschien ook nog met spullen die je kunt kopen bij hem.

• Fruitschaal
GMacD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:59:
[...]

dan snap ik het light systeem nog niet goed denk ik hahaha, ff googlen
Sommige blauwe gear heeft hogere defense --> dus hoger lightlevel.. Pretty weird..

Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:59:
[...]

Welk light level is recommended?
Tier 1 190
Tier 2 240
Tier 3 light unknown? :P hahaha

moet wel zeggen dat dat Court of Oryx een beetje kleine versie van PoE is haha..

[ Voor 16% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 10:01 ]

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 14:23

Rudios

Lost in space?

Mijn 3 dagen vrij begint vruchten af te werpen, light 284. Gisteren de NF een Crest of Alpha Lupi gekregen die ik er een uur voor gekocht had. Wel 290 light ipv 280 en andere perks. Sommige perks zijn voor exotics ook random, dus je zal nu ook mazzel moeten hebben - of wachten - totdat je een exotic hebt met jouw persoonlijke veurkeur kwa perks.

Whole lot of stars ***

• Fruitschaal
Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:00:
[...]

Tier 1 190
Tier 2 240
Tier 3 light unknown? :P hahaha

moet wel zeggen dat dat Court of Oryx een beetje kleine versie van PoE is haha..
Ik zag gister iemand in mijn lijst langskomen die al op 290 light zat :'( .. Wat doe ik verkeerd...? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rudios schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:02:
Mijn 3 dagen vrij begint vruchten af te werpen, light 284. Gisteren de NF een Crest of Alpha Lupi gekregen die ik er een uur voor gekocht had. Wel 290 light ipv 280 en andere perks. Sommige perks zijn voor exotics ook random, dus je zal nu ook mazzel moeten hebben - of wachten - totdat je een exotic hebt met jouw persoonlijke veurkeur kwa perks.
RUUUDDD!! dikke eindbaas, en let op hij verkoopt aankomende vrijdag crest of alpha lupi, en dan zeggen dat RNG verbeterd is en let op wat je al hebt hahaha!!!...

• CrackSlet

CrackSlet

Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:04:
[...]

Ik zag gister iemand in mijn lijst langskomen die al op 290 light zat :'( .. Wat doe ik verkeerd...? :+
Je geniet teveel ;)
Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:04:
[...]

RUUUDDD!! dikke eindbaas, en let op hij verkoopt aankomende vrijdag crest of alpha lupi, en dan zeggen dat RNG verbeterd is en let op wat je al hebt hahaha!!!...
Zou je t light van Exotics ook niet kunnen verhogen door infusen?

[ Voor 41% gewijzigd door CrackSlet op 17-09-2015 10:05 ]

• FlyLight3r
Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:04:
[...]

Vriend van mij ook hoor maar die speelt al 2 dagen 11.00 - 02:00/03:00 .. so :)

Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:06:
[...]

Vriend van mij ook hoor maar die speelt al 2 dagen 11.00 - 02:00/03:00 .. so :)
Maat van mij speelt ook zo en nog langer zelfs maar die zit nog niet op de 290 hoor :+

• FlyLight3r
Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:07:
[...]

Maat van mij speelt ook zo en nog langer zelfs maar die zit nog niet op de 290 hoor :+
RNG baby.. RNG.. speel zelf na mn werk tot uurtje of 24:00/01:00 dus heb er denk ik 14 uur inzitten en zit op 271. Het is gewoon geluk hebben ook met je gear af en toe :)

Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:09:
[...]

RNG baby.. RNG.. speel zelf na mn werk tot uurtje of 24:00/01:00 dus heb er denk ik 14 uur inzitten en zit op 271. Het is gewoon geluk hebben ook met je gear af en toe :)
Ik speel hetzelfde als jou en ik ben op 279 al moet ik zeggen dat ik op Dinsdag tot 03:00 had gegamed : haha

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Algemene tip
Bewaar je Marks!

JE weet niet wat Xur morgen verkoopt.
Koop je net een chest, verkoopt die een nieuwe chest.
etc etc.

Mocht je aan je max lopen, aangeraden wordt om dan een ghost shell, artifact of class emblem te kopen.
Deze zou Xur niet verkopen
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
Algemene tip
Bewaar je Marks!

JE weet niet wat Xur morgen verkoopt.
Koop je net een chest, verkoopt die een nieuwe chest.
etc etc.

Mocht je aan je max lopen, aangeraden wordt om dan een ghost shell, artifact of class emblem te kopen.
Deze zou Xur niet verkopen
Mijn ghost shell is 266 ofzo :P me laagste van alles jhaha..

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Man man wat een getallen hoor ik hier al. Zit pas op lvl35 :( (ok, toegegeven, heb nog pas 2 uur kunnen spelen)

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:13:
[...]

Mijn ghost shell is 266 ofzo :P me laagste van alles jhaha..
Die van mij pas 253
Moet nog 4 items, de rest is al boven de 280
En ik houd van mijn dead orbit auto rifle :D
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:15:
[...]

Die van mij pas 253
Moet nog 4 items, de rest is al boven de 280
En ik houd van mijn dead orbit auto rifle :D
Ja die is fucking fijn he! hb nu een crucible auto rifle, dingetje schiet ook wel lekker weg hoor!
Heb ook inderdaad ergens gelezen dat hard eerst komt. dacht op kotaku of planetdestiny.

• Fruitschaal
DarkElement schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:16:
Heb ook inderdaad ergens gelezen dat hard eerst komt. dacht op kotaku of planetdestiny.
Hard.. :O ...

Maar waarom hard eerst?

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:16:
[...]

Ja die is fucking fijn he! hb nu een crucible auto rifle, dingetje schiet ook wel lekker weg hoor!
Sterker nog, ik heb alleen maar Dead Orbit wapens _O-
Ook een sniper en een rocket launcher

[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 17-09-2015 10:19 ]

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]

Hard.. :O ...

Maar waarom hard eerst?
Om je ego compleet de grond in te boren :+.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

NLRev0lution schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:20:
[...]

Die heb ik toch al niet meer.

• Fruitschaal
NLRev0lution schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:20:
[...]

Daar hebben we al taken captains voor..

tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]

Sterker nog, ik heb alleen maar Dead Orbit wapens _O-
Ook een sniper en een rocket launcher
Jaloers. Heb wel dead orbit. Chest, handschoentjes, laarsjes en een Cloak.

Maar die autorifle al meer gehoord dat die zeer nice is.

PSN - M4uSzi // -

Heb gewoon de vangaurd rifle en die doet het ook super. Wil ook FWC nog'ranken voor de firefly handcannon

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

M4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:21:
[...]

Jaloers. Heb wel dead orbit. Chest, handschoentjes, laarsjes en een Cloak.

Maar die autorifle al meer gehoord dat die zeer nice is.
https://www.bungie.net/en...ame=Paleocontact%20JPK-43

Met grenadier en focused fire.
Gemeen. Pest me niet. Houdt op tegen mij.

Ga vanavond nog keertje lvl up met dead orbit. Ik hoop dat ik leuk wapen krijg. :+

PSN - M4uSzi // -

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

M4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:25:
[...]
Gemeen. Pest me niet. Houdt op tegen mij.

Ga vanavond nog keertje lvl up met dead orbit. Ik hoop dat ik leuk wapen krijg. :+
Ik heb er bijna al mn motes of light ingeramt _O-

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 22:33
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]

Je hebt, je hebt, je hebt....... Je hebt duidelijk veel tijd over ;)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Biatch schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]

Had ik dat maar, helaas zit ik weer in training vandaag ;(

• Fruitschaal
Biatch schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]

of een efficiënte manier van werken!

• Buizerd__NL
Court of Oryx Tier 3 Gameplay

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Destiny: The Taken King Court of Oryx Tier 3 Gameplay

• NLRev0lution
Heb nou deze AR: http://db.planetdestiny.com/items/view/93647185

Fitted stock, hand-laid stock en take a knee. Heerlijk wapen!

tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]

Tot nu toe. Hmm kleine 400 motes. En 150 heavy pakketjes.

Bijna lvl 25. Dus straks ook die exotic quest. :)

PSN - M4uSzi // -

• Fruitschaal
M4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:28:
[...]

Hoe, wat, waar?

• NLRev0lution
Als je lvl 25 van een faction behaalt dan krijg je een exotic quest.

Als je lvl 25 bij een faction bent. Kun je exotic cloak/bond/titan lapje krijgen.

PSN - M4uSzi // -

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

NLRev0lution schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:28:
[...]

Heb nou deze AR: http://db.planetdestiny.com/items/view/93647185

Fitted stock, hand-laid stock en take a knee. Heerlijk wapen!
Die is ook wel lekker ja.
Maar koop nu expres niks.
Zit op 161 marks, maar wacht Xur ff af, en de NF

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
M4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:28:
[...]

Heb die exotic quest... maar daar zit nog een addertje onder het gras. Je moet Faction gear dragen een faction emblem dragen en een faction shader. Dus die moet je eerst nog wel krijgen uit pakketjes of kopen van legendary marks :(

[ Voor 4% gewijzigd door sbierman op 17-09-2015 10:38 ]

sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:38:
[...]

Heb die exotic quest... maar daar zit nog een addertje onder het gras. Je moet class items dragen een class emblem dragen en een class shader. Dus die moet je eerst nog wel krijgen uit pakketjes of kopen van legendary marks :(
heb ikk gelukkig allemaal. Denk ik.

PSN - M4uSzi // -

sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:38:
[...]

Heb die exotic quest... maar daar zit nog een addertje onder het gras. Je moet Faction gear dragen een faction emblem dragen en een faction shader. Dus die moet je eerst nog wel krijgen uit pakketjes of kopen van legendary marks :(
Yup, als ik dat ondertussen had gedaan had ik hem gewoon al gehaald lol maarja.. iets met eigenwijs? :+ haha

• NLRev0lution
tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:38:
[...]

Die is ook wel lekker ja.
Maar koop nu expres niks.
Zit op 161 marks, maar wacht Xur ff af, en de NF
Heb m ook niet gekocht, viel uit legendary engram :D

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-05 04:50

Irrival

"Dispel the Darkness"

Bepaalt de hoogte van de rank (DO, FWC) ook de kwaliteit van de drop die je kan krijgen?

Ben namelijk dringend op zoek naar nieuwe wapens.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Pagina: 1 ... 10 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan