RNG denk ik, kreeg gister op rank 5 FWC, een 245 sniper.Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:45:
Bepaalt de hoogte van de rank (DO, FWC) ook de kwaliteit van de drop die je kan krijgen?
Ben namelijk dringend op zoek naar nieuwe wapens.
Nice!NLRev0lution schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:44:
[...]
Heb m ook niet gekocht, viel uit legendary engram
Nee.Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:45:
Bepaalt de hoogte van de rank (DO, FWC) ook de kwaliteit van de drop die je kan krijgen?
Ben namelijk dringend op zoek naar nieuwe wapens.
Wat je kan doen om sneller te levelen, natuurlijk strikes.
Echter, als je je engrams inlevert, doe er 1 en kijk of die beter is.
Zo ja, doe hem GELIJK aan.
De resterende engrams zijn dan hogere kans om ook hoger te zijn.
Dit geld ook met faction-boosten trouwens.
Zie ook deze SGA
https://www.reddit.com/r/...ne_at_a_time_to_increase/
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 17-09-2015 10:50 ]
Dat las ik dus nu net ook. Beetje jammer dat ik daar nu pas achter kom.tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:50:
[...]
Nice!
[...]
Nee.
Dit geld ook met faction-boosten trouwens.
Zie ook deze SGA
https://www.reddit.com/r/...ne_at_a_time_to_increase/
PSN - M4uSzi // -
Iemand al de exotic Jolly Holliday quest begonnen..? Die eerste stap is vreselijk..
PSN: Fruitschaaltje
Nu weet ik waarom ik altijd zo'n afschuwelijke zooi krijg uit engrams, had altijd lower light level wapens aantha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:50:
Nee.
Heb um ook ja, 100 Last Word kills...Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:51:
Iemand al de exotic Jolly Holliday quest begonnen..? Die eerste stap is vreselijk..
Hoeven niet met TLW te zijn, als je hem maar aanhebt.fritske23 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:52:
[...]
Heb um ook ja, 100 Last Word kills...
En unconfirmed, maar als je hem niet aan hebt verlies je ook geen punten
Al bekend wat voor rewards je krijgt. Zal het de year 2 TLW zijn?fritske23 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:52:
[...]
PSN - M4uSzi // -
Niet helemaal waar.. Je moet kills maken als je TLW equipped.. Dus kills met je super/nades tellen ook.. Volgens mij zelfs rift igniten.. Gisteren in een potje rift tot 54% gekomen.. Toen terugval tot 24%... Daarna even doorgebikkeld en de 100% gehaald.. Tot 2 uur 's nachtsfritske23 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:52:
[...]

Nice, wat is de volgende stap?Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:55:
[...]
Niet helemaal waar.. Je moet kills maken als je TLW equipped.. Dus kills met je super/nades tellen ook.. Volgens mij zelfs rift igniten.. Gisteren in een potje rift tot 54% gekomen.. Toen terugval tot 24%... Daarna even doorgebikkeld en de 100% gehaald.. Tot 2 uur 's nachts![]()
Ik zit zelf op 76%!Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:51:
For the first step, the tip is a bit misleading. The completion of the step is gauged by a meter that goes from 0-100% depending on guardians killed, headshots, multikills, games won, assists, killsteaks, as well as deaths. The percent per each goes about as follows.
Non-Headshot kill: 1% Headshot: 2% Assist: 1% Multikill: 1-2% bonus (Never got anything higher than a double, may be a higher multiplier the higher you go) Super Kill: 1% bonus? (Couldn't tell for sure) Kill streak: 5% or higher bonus Death: 1-2% loss
spoiler: Follow up
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ja, is bekend...M4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:53:
[...]
Al bekend wat voor rewards je krijgt. Zal het de year 2 TLW zijn?
spoiler:
CHAPERONE
Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:56:
[...]
Ja, is bekend...
spoiler:CHAPERONE
aight. Nice, moet der toch eens even aan beginnen dan.Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:56:
[...]
Ja, is bekend...
spoiler:CHAPERONE
PSN - M4uSzi // -
Gister avond een paar uur Crucible gedaan, ben opnieuw begonnen en ondanks dat ze zeggen dat er 'level balance' aanwezig moet zijn, krijg ik toch echt het idee dat een level 40 personage zoveel beter uit de verft komt dan een level 13
Alsnog erg vermakelijk en kon altijd wel een top plek opeisen, mijn oude halo tijd komt nog van pas
Alsnog erg vermakelijk en kon altijd wel een top plek opeisen, mijn oude halo tijd komt nog van pas
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ligt vooral aan de wapens die je geequipped hebt.
Volgens mij kun je zelfs 1 min of 1000 punten voor einde vna de match switchen naar je hoogste light level spul. Waarschijnlijk krijg je dan ook hogere light level rewards. Dit alles met het nieuwe systeem hoe je in light omhoog gaat.
Volgens mij kun je zelfs 1 min of 1000 punten voor einde vna de match switchen naar je hoogste light level spul. Waarschijnlijk krijg je dan ook hogere light level rewards. Dit alles met het nieuwe systeem hoe je in light omhoog gaat.
Stap 2:
spoiler:
De cryptarch / Amanda Holliday omkopen ( 15.000 glimmer
) Klote glimmerdigger
Stap 3:
spoiler:
Shotgun kills maken in crucible of yellowbar-pve vijanden.. Crucible kills is 2 of 3% per kill
Stap 4:
spoiler:
Profit? Weet ik nog niet..
Ik ga ook niet zo snel. Kan maar paar uurtjes per dag. Heb mn Hunter en Warlock op lvl 40. Moest wel eerst de content van de eerste 2e dlc spelen voordat ik met TTK kan beginnen. Dat is volgens mij met beide nu gebeurt. De boost gebruikt voor de Titan, maar nog niet mee gespeeld verder.
Moet eigenlijk mn hunter sneller op niveau krijgen zodat ik de Daily heroic kan spelen.
Moet eigenlijk mn hunter sneller op niveau krijgen zodat ik de Daily heroic kan spelen.
Ik wil eerst zorgen dat ik me hunter door de RAID kan, daarnaar me Titan, die hammer wil ik zo graag doen he!!! maar gewoon rustaaaaag wachten tot ik met me Hunter door de RAID heen kan pas dan is het HAMMER TIME!!!
Hammertime in crucible -->Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:08:
Ik wil eerst zorgen dat ik me hunter door de RAID kan, daarnaar me Titan, die hammer wil ik zo graag doen he!!! maar gewoon rustaaaaag wachten tot ik met me Hunter door de RAID heen kan pas dan is het HAMMER TIME!!!

Alleen jammer dat ik Titans van mijlenver zie aankomen. Die gloeiende pompoenen haal ik overal uitFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:09:
[...]
Hammertime in crucible -->-->
--> OP
Die gekke warlock ook hoor goeiendag, dat ding blijf half jaar actiefFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:09:
[...]
Hammertime in crucible -->-->
--> OP
Je hoort zelfs de hamerslag door de hele map galmen...Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:14:
[...]
Alleen jammer dat ik Titans van mijlenver zie aankomen. Die gloeiende pompoenen haal ik overal uit
Hahah dat klopt. Ik moest al allemaal nieuwe geluiden leren/herkennen. Opeens hoor je overal van die MC Hammers losgaanFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:16:
[...]
Je hoort zelfs de hamerslag door de hele map galmen...
alle supers zijn echt heel gaaf bedacht imo.. ik ka ook niet wachten om op de hunter te gaan spelen maarja eerst titan eens fatsoenlijk light krijgen
Yup een goede nightstalker is gigantisch fijn voor defense. Waar Titan en Warlock jusit weer een Attack erbij kregen, hadden natuurlijk al defense class (Defender en Sunsinger)Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:18:
[...]
Hahah dat klopt. Ik moest al allemaal nieuwe geluiden leren/herkennen. Opeens hoor je overal van die MC Hammers losgaanIk moet zeggen dat hunters toch ook wel goed uit de voeten kunnen met hun super, toch al een paar dikke skillshots gezien. Gisteren meerdere malen gelocked door een hunter bij het aanzetten van mijn stormcaller super. Fantastische move in mijn ogen
Nightstalker kan ook voor veel damage zorgenCrashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:21:
[...]
Yup een goede nightstalker is gigantisch fijn voor defense. Waar Titan en Warlock jusit weer een Attack erbij kregen, hadden natuurlijk al defense class (Defender en Sunsinger)
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
iemand nog tips voor die johnny holiday(last word) quest... ik ben toch geen slechte crucible player, maar vind het verdomd lastig
Klopt maar hij is vooral fijn voor de verdeding, dat vind ik i.i.g. Helemaal in de nightfall was hij fijnASNNetworks schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:
[...]
Nightstalker kan ook voor veel damage zorgenTethered damage aan en je wiped een groep mobs in je eentje met een sniper shot!
Je moet kills maken met TLW equipped. Zo zou je bijvoorbeeld kunnen spelen met een ander wapen en wachten op de heavy ammo drop. Ammo halen, TWL equippen en dan weer ik het veld gaan. Of je wacht op je super en equipped dan pas TWL.sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:
iemand nog tips voor die johnny holiday(last word) quest... ik ben toch geen slechte crucible player, maar vind het verdomd lastig
Ik moet zeggen dat het mij extra motiveert om niet dood te gaan bij het halen van deze quest. Ik maak er een trainingsessie van door heel defensief te spelen (Denk bijvoorbeeld aan: Punt A verdedigen in een pot Control). LET OP: Ga niet campen, want dan komen ze je zowieso halen.
Succes met je Quest!
Das verdomd handig idd... die heavy truc. Daar had ik nog niet aan gedacht... Thanks!Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:28:
[...]
Je moet kills maken met TLW equipped. Zo zou je bijvoorbeeld kunnen spelen met een ander wapen en wachten op de heavy ammo drop. Ammo halen, TWL equippen en dan weer ik het veld gaan. Of je wacht op je super en equipped dan pas TWL.
Ik moet zeggen dat het mij extra motiveert om niet dood te gaan bij het halen van deze quest. Ik maak er een trainingsessie van door heel defensief te spelen (Denk bijvoorbeeld aan: Punt A verdedigen in een pot Control). LET OP: Ga niet campen, want dan komen ze je zowieso halen.
Succes met je Quest!
Johny Hollidaysbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:

Probeer een game te pakken waar je objective iets anders is als killen.. ( dus geen rumble/clash ).. Bij mij ging rift goed.. 37 kills in een game en maar 1 carry, dus veel kills als je niet voor je objective gaat.. Op tijd je super benutten.. ( als tegenstander met 6 man rond de spark staat te dansen: doe je super
Als je bijvoorbeeld in pantheon zit, kun je er voor kiezen om een rondje niet TLW te dragen ( dan gaan er ook geen % af als je dood gaat..) TLW is in pantheon namelijk niet ideaal.. Of je moet al een verdomd goede snipert zijn..
Andere mogelijkheid is om een andere primary te gebruiken ( als tlw je niet ligt ) en bij heavy/ super switchen naar TLW..
Voetnoot: je hoeft dus alleen TLW te equippen. Kills met je secondary, heavy, super, multikills (!), killstreaks (!), nades, melee, wins, assists (?), rift ignite ( ? ) tellen ook mee!
Uiteindelijk gaat het dus om een positieve K/D te halen dan red je het welFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:34:
[...]
Johny Holliday![]()
Probeer een game te pakken waar je objective iets anders is als killen.. ( dus geen rumble/clash ).. Bij mij ging rift goed.. 37 kills in een game en maar 1 carry, dus veel kills als je niet voor je objective gaat.. Op tijd je super benutten.. ( als tegenstander met 6 man rond de spark staat te dansen: doe je super)
Als je bijvoorbeeld in pantheon zit, kun je er voor kiezen om een rondje niet TLW te dragen ( dan gaan er ook geen % af als je dood gaat..) TLW is in pantheon namelijk niet ideaal.. Of je moet al een verdomd goede snipert zijn..
Andere mogelijkheid is om een andere primary te gebruiken ( als tlw je niet ligt ) en bij heavy/ super switchen naar TLW..
Voetnoot: je hoeft dus alleen TLW te equippen. Kills met je secondary, heavy, super, multikills (!), nades, melee, wins, assists (?), rift ignite ( ? ) tellen ook mee!
Hoe zit het nou eigenlijk met de Nightfall nu? De weekly kunnen we 3x per week doen voor 10 marks, waarbij het niet uitmaakt op welke char je ze doet, is dat met de nightfall nu ook zo, of is deze maar 1x per week nu?
Nou dit kan erg lang duren. Gezien dood gaan minus 2% is geloof ik en 1 normale bodyshot kill maken geldt maar plus 1%. Natuurlijk heb je wel assists, objectives, headshots etc.... anders zou het behoorlijk lastig zijn.Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:35:
[...]
Uiteindelijk gaat het dus om een positieve K/D te halen dan red je het wel.
Maar ik faalde omdat ik niet goed gelezen had dat die enkel equipped hoeft te zijn. Dus op grote maps... is dat redelijk verneukt omdat je vaak van afstand gekilled wordt en ik met TLW totaal geen dmg kon doen vanwege die afstand.
Als je KD 1.0 is bij 15 kills, ga je toch 15% achteruit ( kan althans).. Maar het helpt wel...Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:35:
[...]
Uiteindelijk gaat het dus om een positieve K/D te halen dan red je het wel.
Ik heb zelf de sony ps4 headset. € 90,00 draadloos. Omgeving blijft lekker stil (vind de vriendin en de buren ook wel fijn).CrackSlet schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:57:
[...]
Altijd goed om een nieuwe guardian te zien opgroeien![]()
Geloof me, dat "hold out against *random enemy* while robot does some scanning" ga je nog vaker terug zien![]()
Maar die headset ga je wel nodig hebben ja, ik gamede (is dat zo goed?) ook nooit met andere, maar Destiny is zó veel leuker met andere mensen.
Ik gebruik overigens nog steeds dat cheap-ass oortje wat standaard bij de PS4 zit.
T stelt geen drol voor, maar ik hoor mensen goed en zij mij ook, dus zo lang m'n hond m niet kapot kauwt (nu in 2 weken al 2 draadjes door gekauwd), blijf ik m lekker gebruiken.
Tuurlijk,er zullen vast beter headsets zijn, maar als je het eens wilt proberen, voldoet die ook eerst prima voordat je een of andere unit van 200e koopt
Hij is iig lastiger als de thron bounty hahahaFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:54:
[...]
Als je KD 1.0 is bij 15 kills, ga je toch 15% achteruit ( kan althans).. Maar het helpt wel...
Anoniem: 404669
Vraagje over Xur.
Ik las een paar pagina's terug het advies om marks te bewaren. Kun je bij Xur straks niet meer met SC iets kopen?
Ik las een paar pagina's terug het advies om marks te bewaren. Kun je bij Xur straks niet meer met SC iets kopen?
Nee. Maar stel je koopt nu een chest om level up te gaan, en xur verkoopt straks een exotic chest.Anoniem: 404669 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:16:
Vraagje over Xur.
Heb je 125 marks oid voor niks uitgegeven..
Wapens hetzelfde.
Jawel maar je kunt dan weer juist daarop je aankopen van marks op baseren.Anoniem: 404669 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:16:
Vraagje over Xur.
Stel je voor je koopt nu een chest van 280 defense (legendary) voor zeg 80 marks.
Misschien verkoopt Xur wel een exotic chest? Dan is dat natuurlijk een beetje sonde. Heb je dus 2 280+ items van hetzelfde stukje armor. Terwijl je misschien beter een helm bijv kon gebruiken.
#telaat #zininvanavond #weerhelemaalloco!
[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 12:20 ]
Is het al bijna xur tijd dan. =$
PSN - M4uSzi // -
Anoniem: 404669
Niet echt maar ik hoop morgen mijn controller terug te krijgen.
Als ik dan nog marks moet gaan farmen dan wordt het een druk weekend
Ben weer gerustgesteld dus nu
Als ik dan nog marks moet gaan farmen dan wordt het een druk weekend
Ben weer gerustgesteld dus nu
nog een dagje heM4uSzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:20:
Is het al bijna xur tijd dan. =$
Jammer genoeg nog wel een dag ja.Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:26:
[...]
nog een dagje henu wordt het weer spannend met Xur agent of the nine!
Wordt zeker weer spannend zo. Ben heel benieuwd wat hij zoal zou hebben morgen.
PSN - M4uSzi // -
Heb je hier een linkje voor? Ik zie namelijk ook berichten met het feit dat je nog steeds spullen kan kopen met SC bij Xur.tha_crazy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:18:
[...]
Nee. Maar stel je koopt nu een chest om level up te gaan, en xur verkoopt straks een exotic chest.
Het gaat ook niet om strange coins of elgendary marks maar hoe je snel hoger light level haal.Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:28:
[...]
Heb je hier een linkje voor? Ik zie namelijk ook berichten met het feit dat je nog steeds spullen kan kopen met SC bij Xur.
Dat doe je erder met een 280 legendary helm en 290 exotic chest dan 280 legendary chest en 290 exotic chest
Waar je het mee betaald maakt niet uit, desnoods helium. Gaat er om dat het zonde is als je alles 240 hebt je een 280 chest koopt en een dag later verkoopt xur alleen maar 290 chests.Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:28:
[...]
Heb je hier een linkje voor? Ik zie namelijk ook berichten met het feit dat je nog steeds spullen kan kopen met SC bij Xur.
I served in a company of heroes.
Misverstandje.. Naar mijn weten betaal je gewoon met SC..Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:28:
[...]
Ik lees te snel, mijn excuses. Zit helemaal in de ban van Xur en was al bang dat mijn SC farm niks opleverde ^^Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:29:
[...]
Het gaat ook niet om strange coins of elgendary marks maar hoe je snel hoger light level haal.
Dat doe je erder met een 280 legendary helm en 290 exotic chest dan 280 legendary chest en 290 exotic chest
Verder sta ik achter het standpunt om te wachten op Xur voordat je andere gear koopt met marks. Je weet maar nooit wat Xur onder zijn jas heeft verstopt. Morgen is het ZOVER! *voelt vervroegd weekend griepje aankomen*.
Pff ik heb tijd gehad voor 1 missie. Meer heb ik sinds de release nog niet gedaan
Voel met je mee. Same here.Neefdave schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:38:
Pff ik heb tijd gehad voor 1 missie. Meer heb ik sinds de release nog niet gedaan
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Max light level : 310
Dat is wat ik overal een beetje lees, misschien toch 300 light voor de RAID? :O! SPANNEND!!!
Dat is wat ik overal een beetje lees, misschien toch 300 light voor de RAID? :O! SPANNEND!!!
Handig linkje voor mensen die hun volgende karakter gaan levelen: https://www.reddit.com/r/...om_other_classes_but_you/
I don't know if this has been posted, but if you've grinded one character to high level, you can power level the others by sending armor over to be infused into low level legendary armor on your alts.
[ Voor 38% gewijzigd door dinges op 17-09-2015 13:41 ]
PSN: Houtvlot
Nog even terugkomend op de normal/hard discussie. Wat Luke heeft gezegd, is dat ze de raid hebben ontworpen op hard niveau, om vervolgens later (nadat hij af was) dingen terug te schalen. Reken er maar op dat vrijdag gewoon raid normal uitkomt. Als ik de geruchten mag geloven, zal deze 290 Light zijn.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
heb je m al dandinges schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:40:
Handig linkje voor mensen die hun volgende karakter gaan levelen: https://www.reddit.com/r/...om_other_classes_but_you/
[...]

haha, bestel dat ding.. je bent nu gewoon koppig..
Cool zojuist zelf een puzzle opgelost op de dreadnought.
spoiler:
Bepaalde vijand killen waardoor een deur op gaat, tegelijk op 2 knopjes drukken waardoor weer een andere deur op gaat en vervolgens een dikke eindbaas killen.
[ Voor 11% gewijzigd door Pinjataaa op 17-09-2015 13:55 ]
Bedoel je de commander beacon ( Cabal?) Die heb ik gister althans opgelost..Pinjataaa schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:54:
Cool zojuist zelf een puzzle opgelost op de dreadnought.
spoiler:Bepaalde vijand killen waardoor een deur op gaat, tegelijk op 2 knopjes drukken en een dikke eindbaas killen.
Overigens wel mooi al die verschillende kistjes die op verschillende manieren opgelost worden.
Dat langzame kistje waar je dood gaat als je in de grot staat naast Court..
spoiler:
Ik heb 'm met een bubbel --> armor of light gedaan.. Denk niet de echte 'oplossing', maar ik heb het kistje..
Dat kistje met 'a certain scent' en blind thralls..
spoiler:
als je vanuit die 'chest met a scent' richting mausoleum gaat, kun je de 2e of 3e gang rechts ingaan. Daar is links zo'n smal hol waar je in kunt gaan , als je dan weer links boven je kijkt staat daar een chest of maggots oid ( en een calcified fragment overigens). Je kunt onderaan het kistje wachten tot je zicht langzaam groen wordt en een timer begint te lopen. Twee minuten is aan de krappe kant en is makkelijker als een fireteamlid die zwevende stenen richting a 'certain chest' zichtbaar voor je maakt 
Dit dus.Michaelg schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:46:
Nog even terugkomend op de normal/hard discussie. Wat Luke heeft gezegd, is dat ze de raid hebben ontworpen op hard niveau, om vervolgens later (nadat hij af was) dingen terug te schalen. Reken er maar op dat vrijdag gewoon raid normal uitkomt. Als ik de geruchten mag geloven, zal deze 290 Light zijn.
Light level schiet nog niet echt op.
Gister een handje vol strikes gedaan en wat missies na de main TTK story met Vegas NL.
Hier en daar wel wat betere gear gekregen maar 't als ik dan ff potje PvP ga doen en ik lvl 280's tegen kom dat ik denk tell me how?!
Wat zijn de voornamlijkste bronnen voor goede light gear?
PSN: Flix20-NL
Paar tips die hier al zijn langsgekomen... doe je beste gear aan als je loot gaat ontvangen. Ook als je engrams gaat ontcijferen. Check 1 voor 1 die engrams... als er iets beters tussenzit gelijk aantrekken en dan pas de volgende engram. Daarnaast gewoon alles doen... daily en strikes als je zover bent. Infuse wapens en zorg dat je je legendary marks uitgeeft aan wat je zwakste item is. Gewoon veel spelen dus.Flix20 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:10:
[...]
Dit dus.
Light level schiet nog niet echt op.
Gister een handje vol strikes gedaan en wat missies na de main TTK story met Vegas NL.
Hier en daar wel wat betere gear gekregen maar 't als ik dan ff potje PvP ga doen en ik lvl 280's tegen kom dat ik denk tell me how?!
Wat zijn de voornamlijkste bronnen voor goede light gear?
Legendary marks uitgeven is discutabel.. Misschien krijg je wel betere gear bij Xur of vanuit je Daily, engram of gewone strike.. Zelf kan ik verleiding ook niet weerstaan hoor..sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:14:
[...]
Paar tips die hier al zijn langsgekomen... doe je beste gear aan als je loot gaat ontvangen. Ook als je engrams gaat ontcijferen. Check 1 voor 1 die engrams... als er iets beters tussenzit gelijk aantrekken en dan pas de volgende engram. Daarnaast gewoon alles doen... daily en strikes als je zover bent. Infuse wapens en zorg dat je je legendary marks uitgeeft aan wat je zwakste item is. Gewoon veel spelen dus.
Heb nu 57 Legendary marks. Maar ga sowieso ff aankijken wat xursday met zich mee gaat brengen.
Also, die nieuwe strikes gaan écht een bitch worden met NF burns.
Zie het al gebeuren dat we die Cabal broeders krijgen met Arc en Solar burn.. Whelp...
Also, die nieuwe strikes gaan écht een bitch worden met NF burns.
Zie het al gebeuren dat we die Cabal broeders krijgen met Arc en Solar burn.. Whelp...
[ Voor 24% gewijzigd door Flix20 op 17-09-2015 14:18 ]
Daar ging het niet om... het ging erom hoe je 280 wordt.Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:17:
[...]
Legendary marks uitgeven is discutabel.. Misschien krijg je wel betere gear bij Xur of vanuit je Daily, engram of gewone strike.. Zelf kan ik verleiding ook niet weerstaan hoor..
Overigens is dat toch nog niet bevestigd?
[ Voor 5% gewijzigd door sbierman op 17-09-2015 14:19 ]
Iedereen uit mijn clan is aan het spelen en ik ben aan het werken, ik wil ook spelen zo kom ik nooit aan 290 light dan gaat het 2 jaar duren.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Dude, relax. Ik heb nog 0x kunnen opstarten sinds de release ;-)Buizerd__NL schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:20:
Iedereen uit mijn clan is aan het spelen en ik ben aan het werken, ik wil ook spelen zo kom ik nooit aan 290 light dan gaat het 2 jaar duren.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Haha, maar het is zo verslaafd dus mij advies begin er niet aan.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Dan ga je weekje later de raid in. 90% van de mensen die vrijdag de raid in willen faalt toch moeilijk hardBuizerd__NL schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:20:
PS: wees blij dat je gewoon baan hebt
[ Voor 15% gewijzigd door FlyLight3r op 17-09-2015 14:34 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Met 150 legendary marks kun je je oude exotics upgraden.. Als je bv. nog geen fatsoenlijke helm hebt, kun je dan je helm upgraden met behulp van die marks.. Of wat bedoel je anders met niet bevestigd is?sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:18:
[...]
Daar ging het niet om... het ging erom hoe je 280 wordt.
Overigens is dat toch nog niet bevestigd?
Bungie heeft gewoon klasse werk geleverd, en dat zie je terug aan de hoeveelheid tweakers die deze pagina in de gaten houden op het werk of school. En zoals Buizerd__NL adviseert, begin er niet aan als je vervolgens niet veel tijd hebt 
Ik kan me niet echt storen aan het feit dat ik nog niet binnen 3 dagen op 300ish light zit. Ik ben fijn aan het genieten van de content en struin de planeten af op zoek naar nieuwe avonturen. Ik zit nu op 240 light en zie elke dag progressie!
Ik kan me niet echt storen aan het feit dat ik nog niet binnen 3 dagen op 300ish light zit. Ik ben fijn aan het genieten van de content en struin de planeten af op zoek naar nieuwe avonturen. Ik zit nu op 240 light en zie elke dag progressie!
Dit forum is compensatiegedrag..Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:36:
Bungie heeft gewoon klasse werk geleverd, en dat zie je terug aan de hoeveelheid tweakers die deze pagina in de gaten houden op het werk of school. En zoals Buizerd__NL adviseert, begin er niet aan als je vervolgens niet veel tijd hebt
Ik merkte al een sterk "My dick is bigger than yours"- gedrag
But(t) it is.Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:58:
[...]
Wel vermakelijk om te zien hoe mensen die-hard bezig zijn met light en weer anderen het behandelen als een adventure game
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Anoniem: 293244
Dus wat ik dus begrijp zijn er 6of 7 strikes op de heroic playlist ( afhankelijk van console ).piqueno11 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:25:
[...]
Ook de oude strikes maar dan moeilijker en vernieuwd. (met taken)
Sommige zaken kun je niet omheen..Irrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:58:
[...]
Iemand?gise schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:43:
Hoe zit het nou eigenlijk met de Nightfall nu? De weekly kunnen we 3x per week doen voor 10 marks, waarbij het niet uitmaakt op welke char je ze doet, is dat met de nightfall nu ook zo, of is deze maar 1x per week nu?
1x per week (per char) dus 3x
Weekly heroic 3x per account (Maakt char dus niet uit)
En als je zaterdag gaat? dan 80%?Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:33:
[...]
Dan ga je weekje later de raid in. 90% van de mensen die vrijdag de raid in willen faalt toch moeilijk hard
[ Voor 39% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 15:11 ]
Als we na 3 uur langs het 1e gedeelte komen en ik krijg iets legendaries met 310? light. Dan ben ik eigenlijk al wel tevreden
Oki, thanks!Crashhill schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:10:
[...]
1x per week (per char) dus 3x
Weekly heroic 3x per account (Maakt char dus niet uit)
...
Heb m'n titan op 267 light zitten, hunter zit nog op 200-ish en warlock nog niet mee gestart. Wordt dus 1x NF deze week
Euhm... je had het over Xur. Niet over kopen oude exotics.Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:35:
[...]
Met 150 legendary marks kun je je oude exotics upgraden.. Als je bv. nog geen fatsoenlijke helm hebt, kun je dan je helm upgraden met behulp van die marks.. Of wat bedoel je anders met niet bevestigd is?
Ja, het zou zonde zijn als je vandaag je je oude exotic chest-piece upgrade en morgen Xur een exotic chest-piece verkoopt. Dan heb je 150 legendary marks weg gegooid.. Dat was mijn hele punt. Dus het heeft wel met elkaar te maken..sbierman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:42:
[...]
Euhm... je had het over Xur. Niet over kopen oude exotics.
Falen ftw!
btw koop nou maar eerst even taken king, zoeen rijke tatta en nog steeds geen taken king
[ Voor 22% gewijzigd door Crashhill op 17-09-2015 15:48 ]
FTFYIrrival schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:58:
[...]
Ik merkte al een sterk "My dick is bigger light is higher than yours"- gedrag
Om betere gear te krijgen moet je lightlevel omhoog dus zo verkeerd is het niet om je marks af en toe te spenderen aan wat gear van 280. Je moet toch omhoogFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:47:
[...]
Ja, het zou zonde zijn als je vandaag je je oude exotic chest-piece upgrade en morgen Xur een exotic chest-piece verkoopt. Dan heb je 150 legendary marks weg gegooid.. Dat was mijn hele punt. Dus het heeft wel met elkaar te maken..
PreciesLipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:53:
[...]
Om betere gear te krijgen moet je lightlevel omhoog dus zo verkeerd is het niet om je marks af en toe te spenderen aan wat gear van 280. Je moet toch omhoog. Zou altijd wel wat achter de hand houden maar nu xur zo dichtbij is mss beter wachten idd

Aahhh op die manier... Fair enough.Fruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:47:
[...]
Ja, het zou zonde zijn als je vandaag je je oude exotic chest-piece upgrade en morgen Xur een exotic chest-piece verkoopt. Dan heb je 150 legendary marks weg gegooid.. Dat was mijn hele punt. Dus het heeft wel met elkaar te maken..
2e character gaat behoorlijk snel. Om te testen m'n beste wapens en ghost overgezet. En daarna blauwe gear engrams openen equipen open equipen etc. Misschien toch een 2e NF voor de weekly reset
Punt is als je nu 180 hebt bijvoorbeeld en je bent 250 light en cap is 200 marks kan je beter investeren en nieuwe marks verzamelen. Dat bedoelde ik eigenlijkFruitschaal schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:56:
[...]
Precies, Xur maar eens afwachten..

Nice Fix, Flix
My lightlevel brings all the guardians to the yard, damn right... it higher than yours!
Infusen Guardian Infuse!!!!!!!!!!!!!!!! kost ook legendary marks en niemand houd zich er nog mee bezig, maar wil je voor altijd met blauwe gear rondlopen? Nee dat wil je niet, waarom niet? Legendary gear verzorgd meer Intellect/Discipline/Strength. En ook over het algemeen betere perks.
je kunt natuurlijk altijd met blauwe rond blijven lopen maar denk dat mijn punt duideiljk is xD
je kunt natuurlijk altijd met blauwe rond blijven lopen maar denk dat mijn punt duideiljk is xD
Ik ben nog op vakantie, nog even geduld tot de 24e om de uitbreiding te kunnen downloaden :-)Lipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:33:
[...]
Dan ga je weekje later de raid in. 90% van de mensen die vrijdag de raid in willen faalt toch moeilijk hard
PS: wees blij dat je gewoon baan hebtIk werk ook fulltime deze week en ik ken het gevoel van kriebelen maar op nou vrij te nemen.
Anoniem: 696285
Legendary marks hebben geen cap, denk dat je ze beter kunt sparen, tenzij je nog een laag light level hebt en morgen de raid wil doen.. Ik kan ook wel een dagje wachtenLipst3r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:57:
[...]
Punt is als je nu 180 hebt bijvoorbeeld en je bent 250 light en cap is 200 marks kan je beter investeren en nieuwe marks verzamelen. Dat bedoelde ik eigenlijk. Legendary gear is bij mij gemiddeld 1 uur goed en dan komt er blauwe overheen
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan