zie paar posts boven je...GMacD schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:14:
mocht een groep nog een plek vrij hebben voor Kings Fall, hou ik mezelf aanbevolen
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
Klinkt raar maar het werkt.
Ik heb er geen moeite mee hoorJust_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:55:
[...]
Ja, van mij mag je hoor, maar ik heb 0 ervaring en Fuhuang (= Freedom Fighter) ook vrijwel geen. Ik begreep van Fonzie27 dat als er 2 mee gaan die geen ervaring hebben, hij voor de overige 3 (excl hijzelf) wel ervaren lui wil hebben.
Geen idee of jij ervaring hebt. Nogmaals, van mij mag je prima mee, begrijp me niet verkeerd maar ik kan niet inschatten hoe (on)mogelijk het dan wordt indien jij ook geen ervaring zou hebbenDat zou Fonzie27 dan even moeten roepen?
edit: ik ga heel even snel douchen zodat ik (ruim) op tijd er klaar voor ben![]()
@GMacD, we hebben nog een plekje over als het goed is
[ Voor 3% gewijzigd door Fonzie27 op 13-10-2015 20:17 ]
Freedom_Fighter schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:59:
[...]
M0nkeymen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:52:
[...]
Ik wil ook wel mee, volgens mij is het nu zo:
1. Jouk30
2. M0nkeymen81
3. TheSentinel81
4. Freedom_Fighter
5. TheAppie
6. G2theNO
Zo moet het alleen updaten psn gaat traag. Voorbereiden downloaden op 84%
Ik ga nu alles opstarten en mensen adden. Zie jullie zo.
Och ja, je moet toch wat he.
I served in a company of heroes.
check even bij notificationsl, download wat de status isBvanOsch schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:27:
Mijn scherm blijft op 'Downloading Update File" hangen. Ook na reset...
Bijna klaar! Was zelf niet goed aan het kijken. Thanks!Viper® schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:28:
[...]
check even bij notificationsl, download wat de status is
Eerst de update nog binnenhalenJust_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:26:
[...]
Ik ga nu alles opstarten en mensen adden. Zie jullie zo.
Wie niet lol. Beetje suf dat niet alles even veel kost, maar goed.Vuvuzela schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:09:
+400 silver krijg je..
carlton en slow clap kosten 500.. de rest 200. Shit die slow clap wilde ik.
We zoeken nog 3 mensen! Post je psn + light lvl
Hhaha ook binnen, is winning...
Damm die wil ik !Vuvuzela schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:26:
Die Iron banner Pulse is lekker... met 3 stability perks om ons te trollen
Grinden tot Rank 5, hopelijk dropt die ook met dezelfe rolls, maar zal wel niet.
Maar ga vanaf donderdag/vrijdag weer verder, minder grinden enzo.
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 13-10-2015 22:15 ]
Al met al, zie heel veel red death
Zoeken jullie nog mensen? Warlock 306 met ToM PSN: Renesism. Als iemand ander me nog nodig heeft laat het maar weten!DeBierVampier schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:58:
Yo, iemand die niet bezig is met IB, toevallig zin om ons te joinen met een fresh start Kings Fall?
We zoeken nog 3 mensen! Post je psn + light lvl
Me gametag is Zh4nk0u
En topic op originele forum:
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/162303893/0/0/1
Haha ja heel erg veel fireteams. Kwam vooral veel shotguns tegenAlexMar schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:15:
Net paar rondjes IB gedaan, alleen maar volle fireteams!
Al met al, zie heel veel red death
Speel nu met de hawksaw, lekker wapen en vooral sneller dan de red death.
Zodra je 300+ bent, droppen de exotics met 310. Hier gebeurt dat ook. Ik level ineens weer als een malle. Gisteren 297, Oryx verslagen waardoor ik Armor, Scout Rifle en Auto Rifle kreeg.Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:57:
Zo droppen net 3 exotics bij ons in de springpuzzel.
3x310
Door deze upgrades was ik 301 and de exotics die droppen na bijvoorbeeld de nightfall zijn allemaal 310 (daar kreeg ik er 2, met 1 Three of Coins aan).
Verder is het wel jammer dat je niet alle emotes kunt veranderen naar die nieuwe.
Zie ook dat je veel munten (mote of light) kunt inwisselen? Voor? Waar kan je dit doen? Zoek eigenlijk een soort lange tutorial of handleiding zodat ik toch een beetje bij blijf
Klopt die wist ik, maar ik had nog niet eerder exotics uit het kistje van de springpuzzel gezien in de Kingsfall raidsorted.bits schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:21:
[...]
Zodra je 300+ bent, droppen de exotics met 310. Hier gebeurt dat ook. Ik level ineens weer als een malle. Gisteren 297, Oryx verslagen waardoor ik Armor, Scout Rifle en Auto Rifle kreeg.
Door deze upgrades was ik 301 and de exotics die droppen na bijvoorbeeld de nightfall zijn allemaal 310 (daar kreeg ik er 2, met 1 Three of Coins aan).
Verder is het wel jammer dat je niet alle emotes kunt veranderen naar die nieuwe.
Ik zou wel mee willen met je raid, ik heb een beetje ervaring(lees totems, warpriest en Gorgoloth)Zhankou schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 06:45:
Op zoek naar 4 mensen om King's Fall mee te raiden. Platform: XBOX ONE.
Me gametag is Zh4nk0u
Gamertag: Noloog
Is niet helemaal juist.sorted.bits schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:21:
[...]
Zodra je 300+ bent, droppen de exotics met 310.
Als je 300+ bent, dan is de kans een stuk groter dat de exotics droppen met 310. Dit is echter niet gegarandeerd. Ik heb ook wel eens 290 exotics gehad, ook al ben ik 300+
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Bij decrypten is het een kans.Jackal131 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:38:
[...]
Is niet helemaal juist.
Als je 300+ bent, dan is de kans een stuk groter dat de exotics droppen met 310. Dit is echter niet gegarandeerd. Ik heb ook wel eens 290 exotics gehad, ook al ben ik 300+
Maar ALS er een exotic uit Nightfall of raid dropped (dus geen engram), dan is 310 als je zelf 300 bent.
Atlas#22744
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ah ok, de 2 exotic drops die ik gehad heb sinds ik 300+ ben waren allebei 310, dus vandaar mijn conclusie.Jackal131 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:38:
[...]
Is niet helemaal juist.
310 fusion rifle gekregen, 304 ghost, 306 chest en 304 helm.
Waren allemaal upgrades voor me dus ben wel blij
psn: HertogJack
Als ik een Heroic Strike of raid speel ben ik 299, pas bij decrypten (als ik mijn sterkste spul equip) ben ik 300.
Ik weet ook even niet meer wat ik nu moet doen met mijn hunter
Heb alle missies, strikes en raids doorlopen. Pvp vind ik echt niks aan in deze game; al deed mijn ToM gisteren tijdens de daily wel goede zaken
Wellicht dat ik mijn andere poppetjes eens ga levellen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daar kwam ik gisteren ook achter dat ik geen springtalent benHertogJack schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:08:
Gister raid weer gecleared in 1,5 uur, had veel sneller kunnen zijn maar ik ben nou eenmaal geen spring talent
310 fusion rifle gekregen, 304 ghost, 306 chest en 304 helm.
Waren allemaal upgrades voor me dus ben wel blijDie fusion weet ik niet wat ik ermee ga doen, misschien infusen in mn 300 sniper rifle.
Die schepen ging nog, daar kwam ik in ieder geval niet als laatste aan de overkant, terwijl degene die als laatste kwam toch iemand met ervaring was.
Vervolgens van dat ene schip op die richel echter...man man man wat heb ik daar gefaald als een houten bankje met artritis. Ik heb het geloof ik wel 15 of 20x opnieuw moeten doen voor ik fatsoenlijk genoeg sprong om niet naar beneden te sodemieteren.
De warpriest ging nog relatief snel (niet dankzij mij) en daarna die doolhof zat ik ook weer te eikelen. Goed, alle begin is moeilijk, maar m'n gestuntel zorgde er wel voor dat ik de hele groep zo'n beetje mee trok. Dat was wel jammer. Er was iemand die op 't laatst, toen ik uit dat doolhof kwam, me begroette met dat sarcastische klapje
Bij die trol zijn we gestopt. Kan het kloppen dat ik/we vanaf daar nu verder kunnen? Als ik nl op die raid ga staan dan kan ik kiezen voor 'continue'.
Ja je bent nu gewon gesaved bij die trolJust_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:22:
[...]
Daar kwam ik gisteren ook achter dat ik geen springtalent benVoor de eerste keer (een deel van de) raid gedaan.
Die schepen ging nog, daar kwam ik in ieder geval niet als laatste aan de overkant, terwijl degene die als laatste kwam toch iemand met ervaring was.![]()
Vervolgens van dat ene schip op die richel echter...man man man wat heb ik daar gefaald als een houten bankje met artritis. Ik heb het geloof ik wel 15 of 20x opnieuw moeten doen voor ik fatsoenlijk genoeg sprong om niet naar beneden te sodemieteren.
De warpriest ging nog relatief snel (niet dankzij mij) en daarna die doolhof zat ik ook weer te eikelen. Goed, alle begin is moeilijk, maar m'n gestuntel zorgde er wel voor dat ik de hele groep zo'n beetje mee trok. Dat was wel jammer. Er was iemand die op 't laatst, toen ik uit dat doolhof kwam, me begroette met dat sarcastische klapje![]()
Volledig gepast in de situatie, en ook volledig terecht overigens.
Bij die trol zijn we gestopt. Kan het kloppen dat ik/we vanaf daar nu verder kunnen? Als ik nl op die raid ga staan dan kan ik kiezen voor 'continue'.
Ik zat te stuntelen met het opkomen van de toren voor de daughters
Drama, en wij maar wachtenHertogJack schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:27:
[...]
Ik zat te stuntelen met het opkomen van de toren voor de daughters![]()
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
I know my weaknessJust_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:22:
[...]
Die schepen ging nog, daar kwam ik in ieder geval niet als laatste aan de overkant, terwijl degene die als laatste kwam toch iemand met ervaring was.
Maar eerlijk is eerlijk, voor deze groep gingen we nog best aardig snel door de levels heen. Ja het springen nam veel tijd in beslag maar de wijze waarop de warpriest ging en het level daarvoor was gewoon goed!
Helaas wel weer gestrand bij Golgoroth die ik nog steeds neer moet halen voor een quest
300+ bij decrypten!dvdkiwi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:16:
Maakt het dan ook nog uit of je 300 bent op het moment dat de exotic valt of alleen als je gaat decrypten?
Als ik een Heroic Strike of raid speel ben ik 299, pas bij decrypten (als ik mijn sterkste spul equip) ben ik 300.
Ik weet ook even niet meer wat ik nu moet doen met mijn hunter
Heb alle missies, strikes en raids doorlopen. Pvp vind ik echt niks aan in deze game; al deed mijn ToM gisteren tijdens de daily wel goede zaken
Wellicht dat ik mijn andere poppetjes eens ga levellen.
Je moet gewoon een paar keer de raid doorlopen. Raidgear wat je niet geweldig vind moet je dan gebruiken om te infusen! Zo ga je vanzelf naar de 310!!
Rest van het springen ging redelijk, was iig niet steeds laatste
Alleen bij die toren ging het even mis.
Ga rest vd week maar even focussen op mn warlock, wil hem raidklaar maken. Met de guns etc van mn titan zit ie op 260 light nu ofzo.
Ja, daar deed je lang over, maar de rest sprong gewoon vrolijk van dat schip op dat richeltje, en daar faalde ik dan gewoon weer keihard. Ik heb wat blauwe engrams geraapt gisteren in de hoop dat het beter zou zijn dan wat ik had, maar no luck. Allemaal minder. Ik wil gewoon een fatsoenlijk wapen hebben, want ik heb dan nu wel An Answering Chord van 296 ofzo, maar dat ding is zo onzuiver als de pest. En gear. Gear zou ook zeer welkom zijn.Fonzie27 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
I know my weakness![]()
Maar eerlijk is eerlijk, voor deze groep gingen we nog best aardig snel door de levels heen. Ja het springen nam veel tijd in beslag maar de wijze waarop de warpriest ging en het level daarvoor was gewoon goed!
Helaas wel weer gestrand bij Golgoroth die ik nog steeds neer moet halen voor een quest
Haal die scout rifle van dead orbit (moet je wel rank 3 voor zijn).Just_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:35:
[...]
Ja, daar deed je lang over, maar de rest sprong gewoon vrolijk van dat schip op dat richeltje, en daar faalde ik dan gewoon weer keihard. Ik heb wat blauwe engrams geraapt gisteren in de hoop dat het beter zou zijn dan wat ik had, maar no luck. Allemaal minder. Ik wil gewoon een fatsoenlijk wapen hebben, want ik heb dan nu wel An Answering Chord van 296 ofzo, maar dat ding is zo onzuiver als de pest. En gear. Gear zou ook zeer welkom zijn.
Beest van een wapen, een van de beste voor pve.
Wel even infusen naar 300+ natuurlijk.
Ik voeg je vanavond toe in me buddy list. Je kan mij eventueel ook alvast toevoegen.noloog schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:32:
[...]
Ik zou wel mee willen met je raid, ik heb een beetje ervaring(lees totems, warpriest en Gorgoloth)
Gamertag: Noloog
Zh4nk0u. Dit zou betekenen dat we nog 3 mensen nodig hebben.
Kun jij normaal gesproken tussen 20:00 - 22:00 gamen?
Als we nog 3 andere mensen vinden, kunnen we er namelijk een standaard groepje van maken.
- shards
- 300 gloves
- Oryx 20 shard drop: 300 class item, 2 shards
Mn maten:
- shards
- 310 body armor
- 310 sniper rifle
- 310 scout rifle
- 310 class item (geen 20 shard drop Oryx)
Fuck deze shit, als dit volgende week weer gebeurt ben ik er klaar mee
RnGesus loves you!DeBierVampier schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:39:
Wat een ongelooflijke bullshit. Gister dus de raid gedaan met 2 maten van me. Mijn drops:
- shards
- 300 gloves
Mn maten:
- shards
- 310 body armor
- 310 sniper rifle
- 310 scout rifle
Ik ben rank 3 van Dead Orbit. Scout rifle zeg je? Hm, vanavond even kijken dan. Heeft dat ding toevallig auto fire? Want ik kan eigenlijk alleen maar overweg met AR's.HertogJack schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:38:
[...]
Haal die scout rifle van dead orbit (moet je wel rank 3 voor zijn).
Beest van een wapen, een van de beste voor pve.
Wel even infusen naar 300+ natuurlijk.
Ik kan niet infusen naar 300+ want het beste wapen wat ik heb is dus die AAC auto rifle, en die is maar 296.
Kan ik dan niet beter die AR van Dead Orbit scoren en die infusen? Of zeg ik nou iets geks?
[ Voor 12% gewijzigd door Just_A_User op 14-10-2015 09:44 ]
Daarna flawless uitgespeeld. Vreemde raid...
De buit: Handcanon, Helm en 310 Telesto.
Ik ben wel down. Maar doordeweeks kan ik alleen dinsdag en af en toe vrijdag, als ik geen plannen heb.Zhankou schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Ik voeg je vanavond toe in me buddy list. Je kan mij eventueel ook alvast toevoegen.
Als we nog 3 andere mensen vinden, kunnen we er namelijk een standaard groepje van maken.
Vanavond zou ik evt. >21:30. Maar om dan nog aan de raid te beginnen met een nieuwe groep waarvan ik niet weet hoe ervaren iedereen is.
Nope, ook niet waar. Heb zondag de NF gelopen als 303 en m'n reward was een 290 Zhalo Supercell.Kasai schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:47:
[...]
Bij decrypten is het een kans.
Maar ALS er een exotic uit Nightfall of raid dropped (dus geen engram), dan is 310 als je zelf 300 bent.
Ik geloof dat het zo zit
<300, kans op 280/290
>300 kans op 290/310
Heb eigenlijk nog nooit een 300 exotic zien droppen.
Maar gister was m'n Nightfall reward een freaking T3 rune
PSN: Flix20-NL
Wanneer je Oryx verslagen hebt komen de wapens jou kant opJust_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:35:
[...]
Ik wil gewoon een fatsoenlijk wapen hebben, want ik heb dan nu wel An Answering Chord van 296 ofzo, maar dat ding is zo onzuiver als de pest. En gear. Gear zou ook zeer welkom zijn.
Nee geen auto fire, maar geloof me het is een beestachtig wapenJust_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:41:
[...]
Ik ben rank 3 van Dead Orbit. Scout rifle zeg je? Hm, vanavond even kijken dan. Heeft dat ding toevallig auto fire? Want ik kan eigenlijk alleen maar overweg met AR's.
Ik kan niet infusen naar 300+ want het beste wapen wat ik heb is dus die AAC auto rifle, en die is maar 296.
Gebruik hem zelf ook, zie onder.
http://destiny.wikia.com/wiki/Hung_Jury_SR4
Hij heeft fire fly en tripple tap als perks.
Als er geen teamwork/goede communicatie is dan wipe je zelfs met ervaren mensen, zoiets zal het wel zijnJackal131 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:42:
Gisteren met een internationaal gezelschap wezen raiden. Allemaal mensen die de raid meer dan 10 keer hebben gecleared, maar wat ging het stroef in het begin. Zelfs 3x gewiped bij de pilars. Daarna een wipe bij de Warpriest terwijl we nog maar een paar schoten nodig hadden. De volgende ronde op de Warpriest was ie in 2 runs neer. Geen idee hoe het ineens kon dat we hem in de 1e run al op 40% hadden...
Ik zelf en me maat doen zo' beetje alles op Zo/Ma/Di/Woe/Do, en soms Vrij/Zat beetje afhankelijk van het vrouwtje. Me maat heeft overigens wel meer tijd, maar we zijn een team ;\ Samen questen/raiden, en onafhankelijk bounties en dergelijke.Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:45:
[...]
Ik ben wel down. Maar doordeweeks kan ik alleen dinsdag en af en toe vrijdag, als ik geen plannen heb.
Vanavond zou ik evt. >21:30. Maar om dan nog aan de raid te beginnen met een nieuwe groep waarvan ik niet weet hoe ervaren iedereen is.
[...]
Telesto master race! Heerlijk voor in PVP! Ik zou die ook graag op 310 hebben nu met IB en ToO
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ja, ik ben up voor verder gaan waar we gebleven zijn hoor. Hopelijk nu met minder gestuntel. Ik schaam me dr gewoon bijna voor.Fonzie27 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:46:
[...]
Wanneer je Oryx verslagen hebt komen de wapens jou kant op, je hebt nu een savepoint dus dat springen is nog maar 1x en dan op naar de hoofdprijs (en dat vraagt ook weer communicatie).
Geloof me dat eerste springstukje is slechts een voorproefje van wat er nog komen gaatJust_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:52:
[...]
Ja, ik ben up voor verder gaan waar we gebleven zijn hoor. Hopelijk nu met minder gestuntel. Ik schaam me dr gewoon bijna voor.
Je weet hoe moeilijk het is een fireteam bij elkaar te krijgenJackal131 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Je moet gewoon een paar keer de raid doorlopen. Raidgear wat je niet geweldig vind moet je dan gebruiken om te infusen! Zo ga je vanzelf naar de 310!!
Heb de raid nu 1x voltooid met jullie (310 handjes) en met de Tweakers zijn we gekomen tot aan het piemelmuur jumpgedeelte (geen drops).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben bang dat ik geen mensen weet die mee kunnen doen, de tijden liggen mij wel. Vanavond zal ik rond 20:30 online zijn dan hebben we het er verder wel over!Zhankou schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Ik voeg je vanavond toe in me buddy list. Je kan mij eventueel ook alvast toevoegen.
Dit heb ik dus ook al 2 weken achter elkaarDeBierVampier schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:39:
Wat een ongelooflijke bullshit. Gister dus de raid gedaan met 2 maten van me. Mijn drops:
- shards
- 300 gloves
Mn maten:
- shards
- 310 body armor
- 310 sniper rifle
- 310 scout rifle
PSN: CobusNL
Ah jammer.Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:45:
Nope, ook niet waar. Heb zondag de NF gelopen als 303 en m'n reward was een 290 Zhalo Supercell.
Ik geloof dat het zo zit
<300, kans op 280/290
>300 kans op 290/310
Heb eigenlijk nog nooit een 300 exotic zien droppen.
Maar gister was m'n Nightfall reward een freaking T3 runeKom op zeg Dice... die was het Warsat gedeelte echt niet waard!
Atlas#22744
PSN - M4uSzi // -
Schamen hoeft niet, deed je ook niet toen je leerde fietsen als het goed isJust_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:52:
[...]
Ja, ik ben up voor verder gaan waar we gebleven zijn hoor. Hopelijk nu met minder gestuntel. Ik schaam me dr gewoon bijna voor.
Vanavond kan ik in ieder geval niet, hoop het laatste deel donderdagavond te kunnen doen.
Met rando's moet je het wel écht treffen.Jackal131 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:42:
Gisteren met een internationaal gezelschap wezen raiden. Allemaal mensen die de raid meer dan 10 keer hebben gecleared, maar wat ging het stroef in het begin. Zelfs 3x gewiped bij de pilars. Daarna een wipe bij de Warpriest terwijl we nog maar een paar schoten nodig hadden. De volgende ronde op de Warpriest was ie in 2 runs neer. Geen idee hoe het ineens kon dat we hem in de 1e run al op 40% hadden...
Ik heb vorige week de raid gedaan met een stel gasten uit de USA via /r/fireteams
Had toen tot aan Golgotrol ervaring, maar had al wel youtube filmpjes gezien dus dat ook aangegeven.
En er was nog iemand die nog nooit de raid gedaan had.
De party leader nam rustig de tijd om alles en mijn rol uit te leggen.
Al met al waren we in één uur en 27 min klaar met een enkele whipe maar die was bewust want iemand activeerde Oryx spawn al terwijl we midden in de uitleg zaten.
Als ik niet zo zou zuigen in platformen en we geen uitleg nodig gehad zouden hebben hadden we het wel zeker binnen een uur en 15 min kunnen halen.
Hebben toen tevens ook bevestigd dat bij de derde jump puzzel, bij die gloryholes, die chest exotics kan droppen. Iemand kreeg een 310 Hawkmoon.
Gister zelf voor het eerst begonnen aan Iron banner.
Eerste potje solo, omdat de rest van een groep waar ik mee kon doen nog bezig waren.
Die ging als een speer. Begon met een killstreak van 11 waar ik meerdere zones ook kon pakken en beschermen.
http://destinytracker.com...0773989/3930674268?page=0
Dus ik dacht Ha, I've got this shit. Zo moeilijk is het helemaal niet.
Toen kwamen de potjes in een fireteam van 5/6.
Eerste keer pvp samenspelen en ik heb nog niet heel veel pvp in TTK gedaan dus de maps zijn nog nieuw ook.
Keer op keer gewoon kansloos afgedroogd... Echt bizar ook.
Dacht dat ik wel goede gear had met m'n lvl 302. Maar kennelijk 1shot mijn shotgun niet(imobius)
Die van iedere tegenstander wel...
Kennelijk 1shot headshot mijn 304 1000-yard niet... Die van hun wel...
Na 5 potjes er maar mee gekapt. ging echt nergens over.
Topnoloog schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:57:
[...]
Ik ben bang dat ik geen mensen weet die mee kunnen doen, de tijden liggen mij wel. Vanavond zal ik rond 20:30 online zijn dan hebben we het er verder wel over!
Haha...het was een internationaal gezelschap, maar geen randoms...Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:00:
[...]
Met rando's moet je het wel écht treffen.
Ik heb vorige week de raid gedaan met een stel gasten uit de USA via /r/fireteams
Het mooie was dat het gedeelte wat we flawless deden, dat er amper gecommuniceerd werd. Alleen als het echt nodig was. Ik bedoel dan dingen als "I'm on" en "everyone off/ mid" of "orbs". Iedereen weet precies wat hij moet doen en wat zijn rol is, maar het begin van de raid liep gewoon niet.
Just_A_User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:22:
[...]
Er was iemand die op 't laatst, toen ik uit dat doolhof kwam, me begroette met dat sarcastische klapje![]()
Volledig gepast in de situatie, en ook volledig terecht overigens.
Klopt! Wist je dat niet?Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:12:
Also, ik keek gister in m'n inventory. Zag ik dat m'n BS 280 is...
Atlas#22744
Oh was jij dat ja
Jawel, maar doet wel zeer om ineens je 300 naar 280 te zien gaan.
En ik dacht dat ze naar 290 zouden gaan.
De 310 is naar 290 gegaan...Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:15:
[...]
Jawel, maar doet wel zeer om ineens je 300 naar 280 te zien gaan.
En ik dacht dat ze naar 290 zouden gaan.
Maar ik geloof deze ze gewoon alle black spindles naar 280 gingen doen, dus ik heb die van mij infused op 1000 yard stare.
Atlas#22744
Mocht er iemand een raid maken voor donderdag, dan hou ik mij aanbevolen. Ik zoek het liefst een ervaren team wegens het feit dat ik maar één avond heb om KF te clearen
PSN: Irrival Gear
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ik wil wel mee 303 light warlock.vegetto1983 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:26:
Zoeken nog 1 of mogelijk 2 man vanavond rond 20 uur kf met wrecking bolz
Ik denk dat we de Carlton dance veel gaan zienIrrival schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:22:
Het was toch een lastige keuze tussen slowclap en Carlton, maar de Carlton is een feit!![]()
Mocht er iemand een raid maken voor donderdag, dan hou ik mij aanbevolen. Ik zoek het liefst een ervaren team wegens het feit dat ik maar één avond heb om KF te clearen
PSN: Irrival Gear
Atlas#22744
Ben ook wel in voor een vast groepje. lvl 293 warlock met ervaring op daughters. gamertag: snakeroelZhankou schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Voor 5 euri?? No way... never ever...Kasai schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:39:
[...]
Ik denk dat we de Carlton dance veel gaan zien
Je mag mij in elk geval adden als friend, ik speel door de week meestal 21:30 - 00:30.Zhankou schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 06:45:
Op zoek naar 4 mensen om King's Fall mee te raiden. Platform: XBOX ONE.
Me gametag is Zh4nk0u
max 305light, 2 full kings fall runs tot nu toe en nog is een halve ergens meegedaan.
Weet nog niet zeker of ik vanavond kan, maar als er veel mensen het nog niet gedaan hebben zal het misschien wat krap worden binnen mijn eerder vermelde uren.
GT: Gotjee
Ja oryx al een paar keer down op 2 verschillende chars. Heb ook ToM. Zit momenteel op me werk zal ff kijken of het met de app lukt op me telefoon.
Voor die 5 euro, kan je ook nog een andere emote kopen. Over de prijzen is niks te zeggen i.m.o.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Inderdaad ga de scout halen van dead orbit en infusen, al is ie maar 290 veel beter dan wat je nu gebruikt (striken voor blue engrams) en helemaal als die niet zuiver is. Probeer ook een sniper te halen van 290 en oefen ermee om weak points te raken. Desnoods rank 1 worden met banshee en een sniper daaruit halen met armsday alleen duurt dat weer een week. Je zat met je sniper en machinegun op 283 light. Dan doet alles pijn daar in de raid.
Als het kan kijk de youtube filmpjes.
YouTube: Destiny: King's Fall FOR DUMMIES! | Complete Raid Guide and Walkthrough
Heb ik ook gekeken onderandere scheelt echt veel en meteen heel wat duidelijk wat je moet doen
Helemaal top Snake ;\snakeroel schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:41:
[...]
Ben ook wel in voor een vast groepje. lvl 293 warlock met ervaring op daughters. gamertag: snakeroel
Ik zal je toevoegen.
Misschien ook idee om even te signen in de groep die ik heb aangemaakt.
https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1301622
Communicatie gaat dan makkelijker.
Top, zal je toevoegen.gotjee schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:00:
[...]
Je mag mij in elk geval adden als friend, ik speel door de week meestal 21:30 - 00:30.
max 305light, 2 full kings fall runs tot nu toe en nog is een halve ergens meegedaan.
Weet nog niet zeker of ik vanavond kan, maar als er veel mensen het nog niet gedaan hebben zal het misschien wat krap worden binnen mijn eerder vermelde uren.
GT: Gotjee
Eventueel kun je ook hier even signen; https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1301622
Groepje die ik had aangemaakt. Makkelijker qua communicatie, omdat iedereen in de groep hierin meedoet.
Kan die page hier vanaf kantoor niet openen, maar we hebben een groep van X1 tweakers ook. Hebben daar momenteel 25 leden.Zhankou schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:23:
[...]
Top, zal je toevoegen.
Eventueel kun je ook hier even signen; https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1301622
Groepje die ik had aangemaakt. Makkelijker qua communicatie, omdat iedereen in de groep hierin meedoet.
Ook is er een the100.io tweakers pagina.
Dit moet nog steeds allemaal een keer in de OP komen.
Haha lol. Nog nooit VoG runs moeten doen om lvl 30 te worden begrijp ik ?DeBierVampier schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:39:
- shards
- 300 gloves
Mn maten:
- shards
- 310 body armor
- 310 sniper rifle
- 310 scout rifle
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
oeps verkeerd gelezen ben ps4 =(Zhankou schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:23:
[...]
Helemaal top Snake ;\
Ik zal je toevoegen.
Misschien ook idee om even te signen in de groep die ik heb aangemaakt.
https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1301622
Communicatie gaat dan makkelijker.
sorry
Oh bummer, ja het is indeed voor xbox one ;\
lol weet nog wel.. 16 crota raids voor paar schoenen en wapen..Michaelg schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Haha lol. Nog nooit VoG runs moeten doen om lvl 30 te worden begrijp ik ?Als je het na een paar weken al beu bent...haha
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Moet ook wel. Het is nu écht de moeite niet waard.Vuvuzela schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:11:
"Nightfall Rewards can be underwhelming. Runes/low # of coins/no reputation burst/weak legendaries all feel like losing. We're gonna fix it" https://twitter.com/thislukesmith/status/654215700572073984
Tuurlijk is het leuk om iets uitdagends te doen, maar dan ga ik wel de raid in waar ik wel leuke loot kan krijgen om m'n gear beetje te upgraen.
Mwa, gister Dont touch me gekregen uit de NF op 310.Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Moet ook wel. Het is nu écht de moeite niet waard.
Tuurlijk is het leuk om iets uitdagends te doen, maar dan ga ik wel de raid in waar ik wel leuke loot kan krijgen om m'n gear beetje te upgraen.
Was ik best tevreden mee
Tis echt even zoeken nu naar de juiste weapon combo.
ik ging voor de raid pulse, 4th horseman, en legendary sword als gunslinger, met exotic gauntlets voor 2 tripmines van 30sec, en dat ging best wel goed, meestal 1.5+ k/d, en toch ongeveer elke match verloren omdat ik steeds in een slecht team terrecht kwam blijkbaarGriffx schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:35:
Moet zeggen dat Iron Banner wel ff wennen is zonder de thorn/matador en BTRD.
Tis echt even zoeken nu naar de juiste weapon combo.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan