Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
PSN: Flix20-NL
helemaal niks, maar dat was m'n vangst @ xur in week 1jezzer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:18:
[...]
Misschien rare vraag maar wat heb je aan 14 obsidian minds?
Ik wou nog een keer uitzoeken welke de allerbeste stats heeft, en had ze dus maar in m'n kluis gegooid. Inmiddels heb ik een aantal 310 helmpjes, en vind ik het niet eens meer de moeite om het uit te zoeken, dus blijven ze lekker daar in liggen.
edit: om even terug te komen op de light vs damage discussie, dit vond ik na ff zoeken op reddit:
"I will say damage falloff for under level weapons is very huge crit wise.
a 280 Jade Rabbit at 280 overal will only crit for 1829 vs 4295 from a 300 rated JB at the same overall light level.
So the drop off for below seems like it is very harsh mainly for crits, as the body shots are only about 200 off from each other.
(just checked)
the difference between a 280 weapon at 280 vs 290 light is a cut in 50% damage to crits(1829/3658), meaning every 5 levels should be about 25% damage +-."
[ Voor 38% gewijzigd door Low_Profile op 13-10-2015 14:25 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Mede dankzij de perks op Jade Rabbit "Chain body shots to gain bonus damage on your next precision shot and return ammo to the mag."
Atlas#22744
Lijkt me niet dat hij de perk gebruikt.Kasai schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:33:
Ik heb dat topic ook gelezen, maar volgens mij kloppen die cijfers niet helemaal.
Mede dankzij de perks op Jade Rabbit "Chain body shots to gain bonus damage on your next precision shot and return ammo to the mag."
Mij ook niet, maar die cijfers zijn zo raar.Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:35:
[...]
Lijkt me niet dat hij de perk gebruikt.
Atlas#22744
beetje jammer dat hij niet een standaard scout zonder weird perks gebruikt idd.Kasai schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:36:
[...]
Mij ook niet, maar die cijfers zijn zo raar.
Dan maar zelf een keertje gaan testen als ik zin heb
https://www.reddit.com/r/...attack_a_damage_analysis/Low_Profile schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:38:
[...]
beetje jammer dat hij niet een standaard scout zonder weird perks gebruikt idd.
Dan maar zelf een keertje gaan testen als ik zin heb
Dit topic moet beter zijn, ik kan alleen niet in google docs vanaf hier.
Atlas#22744
Yeah, interessant docje.Kasai schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:40:
[...]
https://www.reddit.com/r/...attack_a_damage_analysis/
Dit topic moet beter zijn, ik kan alleen niet in google docs vanaf hier.
Bij het tabje gun comparison vergelijken ze een 170 Suros regime met een groene y2 Suros (197) en een answering chord y2 (215). (allemaal auto rifles met dezelfde impact stat, maar op zich maakt dat niet uit).
Tot en met lvl 29 mobs doet de suros regime y1 veruit de meeste damage, maar daarboven halen de andere 2 wapens hem in.
M.a.w. gebruik in Iron Banner liever geen y1 spul
Gaat Lowtje IB in? De PVE God gaat bezig met pvp?Low_Profile schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:48:
[...]
Yeah, interessant docje.
Bij het tabje gun comparison vergelijken ze een 170 Suros regime met een groene y2 Suros (197) en een answering chord y2 (215). (allemaal auto rifles met dezelfde impact stat, maar op zich maakt dat niet uit).
Tot en met lvl 29 mobs doet de suros regime y1 veruit de meeste damage, maar daarboven halen de andere 2 wapens hem in.
M.a.w. gebruik in Iron Banner liever geen y1 spul
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Zijn jouw worden.
PvP is gewoon chill. Vooral met een groepje. Zoals jullie ook doen, dat maakt het ook veel leuker.
PSN - M4uSzi // -
Zodra ik 1 voet in PVP zet zul je zien hoe mere mortal ik benM4uSzi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:51:
[...]
Gaat Lowtje IB in? De PVE God gaat bezig met pvp?
Ik ga wel ff kijken of de rewards de moeite waard zijn though
IB loot "zou" voornamelijk tijdens PVP zelf moeten vallen. Maar goed, leer ons de RNG van bungie kennenLow_Profile schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:56:
[...]
Zodra ik 1 voet in PVP zet zul je zien hoe mere mortal ik ben![]()
Ik ga wel ff kijken of de rewards de moeite waard zijn though
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
TeabagIrrival schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:15:
Ik hoor niets meer over de nieuwe dansjes. Heeft iemand al een nieuwe signature move gehaald? Zo ja, welke? ^^
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 13-10-2015 15:17 ]
Heb vorige week ergens begrepen dat je er 2/3 kan krijgen.gise schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:32:
Ben benieuwd hoeveel "gratis" silver we krijgen en hoeveel emotes we daarvoor kunnen halen, ik wil graag de slowclap, voor als ik eindelijk het einde van de jumppuzzle haal
Beetje zoals crack dealers. Eerste een paar samples geven om je vervolgens verslaafd terug te krijgen.
Ik kan gelukkig sterven!gise schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:38:
Carlton zit er sowieso bij, vannacht al de previews van allemaal bekeken.
Moet wel stiekem toegeven dat de animaties van al deze moves er strak uitzien
Je heb gewoon een emote kiosk...Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:48:
Hopelijk zijn de emotes niet char gebonden, maar zal wel.
Bij de jukebox waar je straks al je kekke dansjes kunt oefenen/showen
Eigenlijk wel jammer, zie liever een Hunter aan de MJ en een Titan ala big joe (lean back)
Daar ben ik ook al bang voor!Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:48:
Hopelijk zijn de emotes niet char gebonden, maar zal wel.
Dan heeft de titan 2 leuke dansjes Hammer time en dan Carlton.
PSN: CobusNL
Klopt waarbij er nog steeds verschil is tussen hunter/titan en warlock.
dit is namelijk bij de legendary emotes ook zo, dus hopelijk niet bij de emote's die je moet 'betalen'
Sowieso worden die dansjes niet char gebonden, alleen die dansjes van de Legendary Edition zijn class gebonden, maar dat komt omdat die dansjes bij de 3 nieuwe subclasses horen.
Linkje met de Quest omschreven
http://www.primagames.com...h-rune-destiny-taken-king
Destiny clan: NERF - Never Ending Rifle Fire
Die is uitgezet omdat er een glitch was waarmee je het reward kistje oneindig kon openen.. Wie weet is dat vanavond al gefixt.Bustakiller schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:53:
Guys, ben begonnen aan de grote calcified fragment farm voor de the touch of malice. Maar loop vast met 1 van de 50... Degene waarvoor je de Agonarch Rune voor moet gebruiken lijkt gebugd. De rune is charged, maar de switch werkt niet. Iemand enig idee hoe en wat nu?
Linkje met de Quest omschreven
http://www.primagames.com...h-rune-destiny-taken-king
Volgens mij hebben een hele hoop hier alleen TTK gekocht voor 40. Maar dan moest je wel TDB en HoW al hebben.Distrax1988 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:54:
Denkt iemand dat de laatste uitbreiding ook als DLC los te koop gaat worden? alleen de TTK?
[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 13-10-2015 15:56 ]
I served in a company of heroes.
Aha vandaar. Heb er nu 43.. Bijna klaar dusVuvuzela schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:55:
[...]
Die is uitgezet omdat er een glitch was waarmee je het reward kistje oneindig kon openen.. Wie weet is dat vanavond al gefixt.
YouTube: Destiny - NEW EMOTES REVEALED!
0.16 Carlton!
Ja, zie de PSN store. Heeft bijna iedereen hier, daar gehaald.Distrax1988 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:54:
Denkt iemand dat de laatste uitbreiding ook als DLC los te koop gaat worden? alleen de TTK?
[ Voor 19% gewijzigd door DeBaroN op 13-10-2015 15:59 ]
Die zijn class specifiek. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat je maar 1x hoeft te betalen.Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:52:
[...]
Klopt waarbij er nog steeds verschil is tussen hunter/titan en warlock.
dit is namelijk bij de legendary emotes ook zo, dus hopelijk niet bij de emote's die je moet 'betalen'
Ja helaas staat die daar op niet beschikbaarbaronruud schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:56:
Filmpje emotes:
0.16 Carlton!
[...]
Ja, zie de PSN store. Heeft bijna iedereen hier, daar gehaald.
Je hebt HOW en DB? Anders die even opnieuw "kopen/activeren/downloaden" .Distrax1988 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:00:
[...]
Ja helaas staat die daar op niet beschikbaar
Dan weet PSN ook weer dat je ze hebt en kun je TTK ook halen.
Had ik ook destijds.
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 13-10-2015 16:02 ]
Ja heb ze beide, thanks ik ga aan de slag!baronruud schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:01:
[...]
Je hebt HOW en DB? Anders die even opnieuw "kopen/activeren/downloaden" .
Dan weet PSN ook weer dat je ze hebt en kun je TTK ook halen.
Had ik ook destijds.
https://www.reddit.com/r/...w_emotes_coming_tomorrow/
Voor de Touch of Malice heb je er toch ook maar 45 nodig ?Bustakiller schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Aha vandaar. Heb er nu 43.. Bijna klaar dus
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik mis er ook nog een paar uit de raid, jammer genoeg daar dus weer in om te zoeken.
Waarom jammer genoeg? Raid is super leuk!sorted.bits schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:04:
Net als Bustakiller ben ik op zoek naar de Calcified fragments. Ik zit nu op 38/50. Het duurt langer dan verwacht 😕.
Ik mis er ook nog een paar uit de raid, jammer genoeg daar dus weer in om te zoeken.
Ja dat wel, maar onze groep heeft al de grootste moeite om hem zo te halenVerwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:05:
[...]
Waarom jammer genoeg? Raid is super leuk!
Klopt inderdaad. Heb nu bijna alles gevonden behalve:Zethiel schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:04:
[...]
Voor de Touch of Malice heb je er toch ook maar 45 nodig ?
- 1x Agonarch rune quest
- 1x Tier 2
- 2x Tier 3
- 3x Onbekend
Laatste 3 zullen wel in de hard raid zitten
Wie wilt er mee?
Je moet minimaal karakters hebben van 295 Light, en de tactics kennen.
je kan mij een bericht sturen
Hoop voor je dat je dan kan starten... maintenance...Roshnak schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:13:
Onze raidgroep mist vanavond 1 persoon, we gaan 3x King's Fall clearen vanaf 19:30.
Wie wilt er mee?
Anders maar 20:00, raid duurt hoogstens 1 uur en 15 minuten.sbierman schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
Hoop voor je dat je dan kan starten... maintenance...
Als ik het relic pak kan ik geen damage op hem doen omdat ie mij al dood slaat voor ik bij 'm kan komen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Net zoals Crota, Swordbearer killen, shield wegschieten en meppen.dvdkiwi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:19:
Hoe de hell werken de mechanics voor Thalnok, die nieuwe tier 3 CoO???
Als ik het relic pak kan ik geen damage op hem doen omdat ie mij al dood slaat voor ik bij 'm kan komen
Zodra het shield weg is zal Thalnok net als Crota knielen, en kun je dus dichtbij komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Zethiel op 13-10-2015 16:22 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
hehe lol. TTK newbies.dvdkiwi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:19:
Hoe de hell werken de mechanics voor Thalnok, die nieuwe tier 3 CoO???
Hoewel ik nooit Crota had gedaan, zag ik iemand Thalnok op de goede manier mollen de eerste keer dat ik er was (en ik zit zat met wat anderen op z'n shield te schieten aangezien we zagen dat het er wel af ging). Vervolgens komt er een half uurtje later iemand anders constant z'n pop verpesten omdat die al naar hem rende met zwaard terwijl wij nog bezig waren z'n shield te mollen (ging niet zo vlot met z'n 2en, ik was light 280 die week of zo).gise schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:20:
Do you even Crota?
Haha, iedereen zou wat silver krijgen om 1 of 2 emotes te kunnen kopen. Ik vermoed dat deze emote net 1 silver te duur is.baronruud schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:56:
Filmpje emotes:
0.16 Carlton!
[...]
Ja, zie de PSN store. Heeft bijna iedereen hier, daar gehaald.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Ja je moet inderdaad ook constant damage blijven doen, anders is zn schild weer zo volAppieNL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:39:
[...]
Hoewel ik nooit Crota had gedaan, zag ik iemand Thalnok op de goede manier mollen de eerste keer dat ik er was (en ik zit zat met wat anderen op z'n shield te schieten aangezien we zagen dat het er wel af ging). Vervolgens komt er een half uurtje later iemand anders constant z'n pop verpesten omdat die al naar hem rende met zwaard terwijl wij nog bezig waren z'n shield te mollen (ging niet zo vlot met z'n 2en, ik was light 280 die week of zo).
Maar voor de goede orde, de manier waarop je 'm moet doen is:
- Wizards links en rechts schieten
- Swordbearer schieten
- Eén iemand pakt het zwaard, gaat richting die boss
- Anderen doen damage op boss zodat z'n schild eraf gaat en hij op z'n knietjes gaat
- Persoon met het zwaard hakt 'm paar keer (3, 4 of 5 keer, afhankelijk van wanneer hij begint met hakken)
- Repeat totdat hij dood is
Dan koop ik een silver extra.jezzer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:47:
[...]
Haha, iedereen zou wat silver krijgen om 1 of 2 emotes te kunnen kopen. Ik vermoed dat deze emote net 1 silver te duur is.
It's zo easygise schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:47:
[...]
Ja je moet inderdaad ook constant damage blijven doen, anders is zn schild weer zo vol
- Swordbearer schieten
- Anderen doen damage op boss zodat z'n schild eraf gaat en hij op z'n knietjes gaat
- Persoon met het zwaard hakt 'm paar keer (3, 4 of 5 keer, afhankelijk van wanneer hij begint met hakken)
PSN - M4uSzi // -
Moet wel zeggen, dat DPSen op 'm gaat wat lastiger zonder Ghorngise schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:47:
[...]
Ja je moet inderdaad ook constant damage blijven doen, anders is zn schild weer zo vol
- Swordbearer schieten
Vorige keer dat baby-Crota de T3 was heb ik het moeten doen met 5 rando's die overduidelijk ook nooit crota gedaan hebben. Zonder manier om te communiceren was het best lastig om 'm down te krijgen.
Of ze bleven maar op baby-crota schieten, of wanneer de sword bearer neer was pakte een rando het zwaard op en ging daar vervolgens thralls mee neermaaien...
Uiteindelijk zowel baby-crota neer kunnen krijgen én ik het zwaard vast kunnen pakken en dmg op 'm gekregen. Na 2/3 keer dat had de rest het ook eindelijk door...
Daarna 3 keer easy verslagen.
hahahhaFlix20 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:53:
[...]
Moet wel zeggen, dat DPSen op 'm gaat wat lastiger zonder Ghorn![]()
... of wanneer de sword bearer neer was pakte een rando het zwaard op en ging daar vervolgens thralls mee neermaaien...
DPS zonder GHorn is inderdaad iets lastiger, en zonder communicatie met randoms ook ja
Het kan ook solo tho
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yt4j085vKh8]
Sja, we kunnen niet allemaal zwaardkoning zijn
Wil wel mee, Ik heb alleen maar 2 characters waarmee ik de raid kan clairen. 303 warlock en 299 hunter op beide al gecleared.Roshnak schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:13:
Onze raidgroep mist vanavond 1 persoon, we gaan 3x King's Fall clearen vanaf 19:30.
Wie wilt er mee?
Heb wat hulp gehad van de paardepiemel clan.
Sorry, ik speel pas een paar weekjes destiny en ben vaak niet helemaal bekend met de mechanics.
Zo te zien aan alle poppetjes die initieel met mij in de ring stonden ben ik niet de enige
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 13-10-2015 18:28 ]
pfft, sleepergise schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:54:
[...]
hahahha![]()
![]()
![]()
DPS zonder GHorn is inderdaad iets lastiger, en zonder communicatie met randoms ook ja
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
https://store.playstation...zoeken/q=destiny%20silver
500 = 4,99 euro
1000 = 9,99
2000 = 19,99 euro
[ Voor 52% gewijzigd door DarkElement op 13-10-2015 18:39 ]
Voor 2 uur ?
[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 13-10-2015 18:40 ]
Ook even kijken hoe dit gaat werken voor mensen die destiny digitaal uit de us hebben en spelen op een nl account.
[ Voor 52% gewijzigd door KookSpook op 13-10-2015 18:47 ]
Och ja, je moet toch wat he.
Tja....wie plant dat nou midden op een avond.......nFo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:37:
Start ik braaf destiny om: 18.01 uur, is die in onderhoud.....![]()
Voor 2 uur ?![]()
Hop,hop,hop!
1. Jouk30
2. Fonzie27
3. TheSentinel81
4. Fuhuang
5. Freedom_Fighter
6.
Is dat nog actueel? Of wat is de status?
Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:20:
Oke, de Raid van 20u, met de volgende mensen die vast stonden
1. Jouk30
2. Fonzie27
3. TheSentinel81
4. Fuhuang
5. Freedom_Fighter
6.
there's your statusBungie says:
This system is temporarily disabled for maintenance.
Ja. dat weet ik. Maar dat zou om 20u klaar zijn dus de raid zou daarna beginnen, vandaar de vraag.
Wat mij betreft wel, sorry, kon niet eerder reageren, moest ook even werken tussen doorJust_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:20:
Oke, de Raid van 20u, met de volgende mensen die vast stonden
1. Jouk30
2.
3. TheSentinel81
4. Fuhuang
5. Freedom_Fighter
6.
[ Voor 3% gewijzigd door Fonzie27 op 13-10-2015 19:38 ]
Mja, volgens mij Fuhuang = Freedom_Fighter, dus we moeten nog 3 man. 2030 werkt ook voor mijFonzie27 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:37:
[...]
Wat mij betreft wel, sorry, kon niet eerder reageren, moest ook even werken tussen door, ik stond wel twee x in de lijst dus we zoeken nog twee man, ik kan alleen pas vanaf 2030
Redelijk ervaren met alles, Daughters het minst, Light level 301
Ik wil ook wel mee, volgens mij is het nu zo:Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:40:
[...]
Mja, volgens mij Fuhuang = Freedom_Fighter, dus we moeten nog 3 man. 2030 werkt ook voor mij
1. Jouk30
2. M0nkeymen81
3. TheSentinel81
4. Freedom_Fighter
5.
6.
[ Voor 17% gewijzigd door M0nkeymen op 13-10-2015 19:54 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ja, van mij mag je hoor, maar ik heb 0 ervaring en Fuhuang (= Freedom Fighter) ook vrijwel geen. Ik begreep van Fonzie27 dat als er 2 mee gaan die geen ervaring hebben, hij voor de overige 3 (excl hijzelf) wel ervaren lui wil hebben.
Geen idee of jij ervaring hebt. Nogmaals, van mij mag je prima mee, begrijp me niet verkeerd maar ik kan niet inschatten hoe (on)mogelijk het dan wordt indien jij ook geen ervaring zou hebben
edit: ik ga heel even snel douchen zodat ik (ruim) op tijd er klaar voor ben
[ Voor 6% gewijzigd door Just_A_User op 13-10-2015 19:55 ]
Met de ervaring zit ut wel goedJust_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:55:
[...]
Ja, van mij mag je hoor, maar ik heb 0 ervaring en Fuhuang (= Freedom Fighter) ook vrijwel geen. Ik begreep van Fonzie27 dat als er 2 mee gaan die geen ervaring hebben, hij voor de overige 3 (excl hijzelf) wel ervaren lui wil hebben.
Geen idee of jij ervaring hebt. Nogmaals, van mij mag je prima mee, begrijp me niet verkeerd maar ik kan niet inschatten hoe (on)mogelijk het dan wordt indien jij ook geen ervaring zou hebbenDat zou Fonzie27 dan even moeten roepen?
edit: ik ga heel even snel douchen zodat ik (ruim) op tijd er klaar voor ben![]()
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Je vergat er eentjeM0nkeymen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:52:
[...]
Ik wil ook wel mee, volgens mij is het nu zo:
1. Jouk30
2. M0nkeymen81
3. TheSentinel81
4. Freedom_Fighter
5. TheAppie
6.
Zo moet het alleen updaten psn gaat traag. Voorbereiden downloaden op 84%M0nkeymen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:52:
[...]
Ik wil ook wel mee, volgens mij is het nu zo:
1. Jouk30
2. M0nkeymen81
3. TheSentinel81
4. Fuhuang=psn (Freedom_Fighter)
5. TheAppie
6.
[ Voor 13% gewijzigd door Freedom_Fighter op 13-10-2015 20:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
carlton en slow clap kosten 500.. de rest 200. Shit die slow clap wilde ik.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan