Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Kasai schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Laat mij lekker lurken :+

Uhm, light gebeuren is net als vroegah, zit je eronder, doe je minder damage. Ben je gelijk of hoger, doe je 100 % damage.
wtf :+ jij zat laatst heel verhaal te vertellen :P.. of was dat iemand anders met percentages en reddits etc. etc. :+.

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Heb hierboven en aangepast. Warpriest niet echt opgelet, maar Ogre deed ik met Crits 60K damage met m'n sniper, met m'n 305 Titan normaal gesproken 100K.
Dan doe je veel damage elke keer. Ik ben 309 met black spindle 310 en doe rond 73k de hit, zonder buffs natuurlijk

psn vagr-ant

Verwijderd

kidicoke schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:48:
Is goed kiwi, zie je straks wel ;) . Jan van mij mag je vanmiddag meedoen als je me ff add. Verder nog wat mensen? wil toch ook wel tier 2/3 doen
Gedaan;).
En prima hoor,
Ga nog even snel mijn light omhoog proberen te krijgen nu, dan kijken we wel hoe het gaat :)
Crashhill schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:49:
[...]

wtf :+ jij zat laatst heel verhaal te vertellen :P.. of was dat iemand anders met percentages en reddits etc. etc. :+.
Crazyvin beweerde geloof ik dat je eigen light niet uitmaakte, maar light van je wapen qua damage die je doet. Ik heb wel mee gedaan aan die discussie geloof ik, maar ik was het iig niet met hem eens :P

Atlas#22744

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 13:06

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Just_A_User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat je je blue 1 voor 1 moet decrypten, en direct na elke decrypt moet kijken of dat hoger is dan iets wat je op dat moment equipped hebt. Als dat zo is, dat nieuwe ding equippen en dan de volgende blue decrypten. Schijnbaar (maar ik weet niet of dit waar is) wordt de kans dat uit je blue dan iets met meer Light komt groter, ipv alle 20 blue achter mekaar decrypten.
Yup doe ik ook alleen als het als maar lager is kan ik dus niet swappen :-)

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:16
Voor de mensen die te laat waren voor de eerste quest van de Sleeper. Je kan deze quest nog steeds doen door iemand te joinen die hem al gedaan heeft. Je krijgt dan aan het einde gewoon het quest item en kan door met de warsat hunt. ;)
ASNNetworks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:34:
[...]

Je light zelf heeft geen invloed, het is namelijk niks anders dan een indicatie wat jouw gear gemiddeld is. Je wapens en gear bepalen nu direct hoeveel damage je doet en hoeveel je aan kan dmv de attack en defense waarden. De light is enkel een indicatie om aan te geven of je het met je gear gemiddeld gezien aan zou kunnen.

Als ik light 302 ben doet mijn sniper met 295 attack, minder damage dan iemand die light 280 is, maar diezelfde sniper heeft met 298 attack. Echter, gezien ik hogere light heb, kan je aannemen dat ik waarschijnlijk betere armor of wapens in zn totaliteit heb. Dus de kans op overleven is voor mij hoger, omdat ik hogere defense en attack values heb, gemiddeld gezien.

Light is dus niks anders dan een indicatie. Een raid doen dat light 290 aanbeveelt terwijl je light 295 bent, maar een sniper en scout gebruikt van attack 280 heb je dus ook niks aan. Daarom kijk ik altijd naar de wapens van mensen en niet enkel naar de light level.
Deze post kan dus naar de prullenbak verwezen worden :P het was dus niet Bosjuh xD!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-11 13:37

zekerpixels

Victory Loves Preparation

waarom kan je de sleeper simulatan niet overzetten, zowel met towerghost als de bungie app/site gaat het niet

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
greyfox1987 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:30:
Vanavond rond 20:00/21:00 KINGS FALL

XBOX ONE

- Greyfox1987 (Hunter 300Light, Touch of Malice)
- Dingleboober (Warlock 290 Light, Touch of Malice)
- Blijksem (Titan 300 Light, Touch of Malice)
- Grey Lucifer (Warlock, 300 Light)
- Mitchwe (??, 290 Light)
- ??

Nog eentje nodig, nu weet ik niet of ik PMs ofzo gemist heb, maar mocht je mee willen doen, stuur me even een PM op de forums of ff een berichtje op XBL :)
Doe eens aardig! Light lvl 296 Hunter voor Mitchwe ja! >:)

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
dvdkiwi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:47:
[...]

Ik heb nog een zooi aan runes liggen, vanmiddag kom ik meedoen! :)
ga nu eerst booschappen doen want ik moet koken vanavond :+ . Daarna kunnen we :D

Verwijderd

kidicoke schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:07:
[...]

ga nu eerst booschappen doen want ik moet koken vanavond :+ . Daarna kunnen we :D
toppie..

Ik ben alweer lekker aan het patrouilleren :P

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 20:16

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

greyfox1987 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:30:
Vanavond rond 20:00/21:00 KINGS FALL

XBOX ONE

- Greyfox1987 (Hunter 300Light, Touch of Malice)
- Dingleboober (Warlock 290 Light, Touch of Malice)
- Blijksem (Titan 300 Light, Touch of Malice)
- Grey Lucifer (Warlock, 300 Light)
- Mitchwe (??, 290 Light)
- ??

Nog eentje nodig, nu weet ik niet of ik PMs ofzo gemist heb, maar mocht je mee willen doen, stuur me even een PM op de forums of ff een berichtje op XBL :)
Onder voorbehoud doe ik mee.
Weet niet of ik op tijd thuis ben vanavond.

Titan 291 Light

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

zekerpixels schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:01:
waarom kan je de sleeper simulatan niet overzetten, zowel met towerghost als de bungie app/site gaat het niet
Nog niet ondersteund

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gister tijdens de raid 6 molten shards gehad, verder heulemaal niks jonguh

stom spel

Verwijderd

Topicstarter
Viper® schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:26:

stom spel
Molten shards? Die ken ik niet.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

[ Voor 80% gewijzigd door gise op 09-10-2015 13:50 ]

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

Viper® schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:26:

stom spel
Doe de rest van de raid ook dan :>

I served in a company of heroes.

• Viper®
  • Niet online
We kwamen niet verder dan je moeder Golgoroth

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:17

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Me too! haha.
Ik zat te denken, heeft dit item nou dan gewoon een veel mindere kans om te droppen of zitten er nog andere afhankelijkheden aan, bijvoorbeeld dat deze alleen kan droppen als je een Three of Coins gebruikt op een bepaalde boss ofzo? Zou wel RNG to the max zijn

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Just_A_User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:29:
[...]

Is dit wat Xur heeft deze week? of wat?

Heb gisteren met....ik weet even niet z'n Tweakers nick, maar z'n PSN is Lekkerboeie86...gespeeld. Ik zag dat ie online een missie aan 't doen was, dus ik heb 'm simpelweg gejoined. Bleek dat hij bezig was om dat strange artifact voor dat Exotic Weapon te halen en hij was in de aanloop naar die boss fight.

Was een gezellige avond samen met m'n mede Tweakert, en het heeft me veel opgeleverd :) :)
Was zeker heel gezellig! Die 3e warsat op earth heb ik nog ff op gewacht. Vanavond kunnen we als het goed is de laatste quest bij banshee ophalen. Mocht je rond 19.30 zin en tijd hebben :p

Misschien wilt nog iemand mee voor de laatste missie? :)
gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:57:
[...]

Me too! haha.
Ik zat te denken, heeft dit item nou dan gewoon een veel mindere kans om te droppen of zitten er nog andere afhankelijkheden aan, bijvoorbeeld dat deze alleen kan droppen als je een Three of Coins gebruikt op een bepaalde boss ofzo? Zou wel RNG to the max zijn
Ik heb sowieso het idee dat RNG niet volledig RNG is, dragon's breath dropte bijvoorbeeld veel vaker in Crota's End dan andere exotic wapens.

Denk niet dat het alleen kan droppen van een bepaalde boss.

Atlas#22744

• Jurix
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

Was zeker heel gezellig! Die 3e warsat op earth heb ik nog ff op gewacht. Vanavond kunnen we als het goed is de laatste quest bij banshee ophalen. Mocht je rond 19.30 zin en tijd hebben :p

Graag moet ook nog me quest afronden vandaag.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:20
gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:57:
[...]

Me too! haha.
Toen je 3 of Coins nog kon misbruiken, kreeg ik 4 exotic body engrams. 4 Alpha Lupi, waarvan 2 voor Hunter. Later ook in een random strike nog een Titan lupi met 3 of Coins.

Small sample, blabla, maar valt zeker wat voor te zeggen dat je hem minder snel krijgt?

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:53
Kasai schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:59:
[...]

Ik heb sowieso het idee dat RNG niet volledig RNG is, dragon's breath dropte bijvoorbeeld veel vaker in Crota's End dan andere exotic wapens.

Denk niet dat het alleen kan droppen van een bepaalde boss.
RNG is sowieso kapotstuk.
Krijg standaard de telesto uit een exotic special weapon engram.

En bungie maar zeggen dat ze in de drops rekening houden met wat je al hebt, no way jose

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:12
Moet iemand nog taken assault:venus doen?
Gearloose schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:37:
[...]

RNG is sowieso kapotstuk.
Krijg standaard de telesto uit een exotic special weapon engram.

En bungie maar zeggen dat ze in de drops rekening houden met wat je al hebt, no way jose
Geldt dat ook voor exotics?

Ik dacht alleen voor faction packages.

Atlas#22744

Kasai schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Nou daar werkt het anders ook niet. Hoevaak ik die dead orbit helm al wel niet heb gehad :+

PSN - M4uSzi // -

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Even een n00b vraag: Moet ik bij het lvlen nog opletten waar ik mijn talents aan besteed of moet ik die opsparen oid?
siempievk schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:44:
Even een n00b vraag: Moet ik bij het lvlen nog opletten waar ik mijn talents aan besteed of moet ik die opsparen oid?
Wat bedoel je met talent?

PSN - M4uSzi // -

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
M4uSzi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Wat bedoel je met talent?
Hij bedoeld de talent waarmee je ook de special doet. :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Gearloose
Kasai schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Zo ver ik kan lezen slaat het nergens specfiek op maar gewoon op alle drops.

Bron: http://www.shacknews.com/...loot-system-in-destiny-20

The other important thing to take away from this is the changes that Bungie will be making to the RNG loot system. In Destiny 2.0 the system will have some procedures in place to limit the range of chosen items that can drop for you. This limit will be determined by the gear you already have as well as the weapons that have already dropped for you. Bungie has stated that these changes are meant to make each drop more meaningful - by reducing the amount of duplicate drops players get - and also to increase the chances of each drop actually pushing you forward in your level and goal of hitting the maximum level in Destiny.

[ Voor 4% gewijzigd door Gearloose op 09-10-2015 14:50 ]

• siempievk
Buizerd__NL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:47:
[...]

Hij bedoeld de talent waarmee je ook de special doet. :+
Precies! Ik kies nu gewoon die gene die kan :), maar geen idee of ik dat goed doe.
M4uSzi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Nou daar werkt het anders ook niet. Hoevaak ik die dead orbit helm al wel niet heb gehad :+
Ik kreeg altijd Bittersteel van Dead Orbit, maar sinds TTK eindelijk Revenant en The Nowhere gekregen.

Atlas#22744

siempievk schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

Precies! Ik kies nu gewoon die gene die kan :), maar geen idee of ik dat goed doe.
Gewoon alles unlocken wat je kan. Kunt straks gewoon kiezen wat voor jouw het beste/fijnste speelt. Tis niet zo van, eenmaal gekozen en je kunt niet veranderen. Kunt het altijd weer wat anders kiezen.

PSN - M4uSzi // -

• siempievk
Ok, bedankt! Heb je ze uiteindelijk gewoon allemaal?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je unlocked alles en kan gewoon ingame (zelfs in coimbat) wisselen naar wat je op dat moment nodig denk te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 09-10-2015 14:53 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-11 16:32
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

Dat zeg ik! Euh...je kunt die quest alleen vandaag nog ophalen? Ik niet waarschijnlijk, omdat ik die 3e Warsat nog niet gedaan heb. Ik heb veel zin, ik heb alleen geen tijd, want wij hebben vanavond een verjaardag, en mijn vriendin komt dus om half 8 thuis en dan kunnen we vrijwel direct onderweg naar die verjaardag }:|

Als ik 'm wel kan ophalen, moet ik 'm dan ook per se vanavond doen of kan dat ook morgen (bijv?)

Mijn vriendin moet namelijk morgenvroeg werken, dus die moet op tijd in bed liggen (op tijd = ruim voor 12u) dus we zijn maar een paar uurtjes weg. Ik gok dat als we tussen 20 en 20.30u op die verjaardag zijn, dat we om 23u weer thuis zijn, waarna zij naar bed gaat, en ik de PS4 nog even aanslinger.

Ik weet niet of jij er dan bent, maar mocht je er zijn, dan vind ik 't wel gezellig om weer wat samen te spelen (al heb ik geen zin meer in zo'n klote race level :P )

Och ja, je moet toch wat he.

siempievk schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:52:
Ok, bedankt! Heb je ze uiteindelijk gewoon allemaal?
Joah zeker. :)

PSN - M4uSzi // -

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:08
Gearloose schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:49:
[...]

Zo ver ik kan lezen slaat het nergens specfiek op maar gewoon op alle drops.

Bron: http://www.shacknews.com/...loot-system-in-destiny-20

The other important thing to take away from this is the changes that Bungie will be making to the RNG loot system. In Destiny 2.0 the system will have some procedures in place to limit the range of chosen items that can drop for you. This limit will be determined by the gear you already have as well as the weapons that have already dropped for you. Bungie has stated that these changes are meant to make each drop more meaningful - by reducing the amount of duplicate drops players get - and also to increase the chances of each drop actually pushing you forward in your level and goal of hitting the maximum level in Destiny.
Jaja! merk ik anders niks van!!!

• Lekkerboeie86
Just_A_User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:54:
[...]

Dat zeg ik! Euh...je kunt die quest alleen vandaag nog ophalen? Ik niet waarschijnlijk, omdat ik die 3e Warsat nog niet gedaan heb. Ik heb veel zin, ik heb alleen geen tijd, want wij hebben vanavond een verjaardag, en mijn vriendin komt dus om half 8 thuis en dan kunnen we vrijwel direct onderweg naar die verjaardag }:|

Als ik 'm wel kan ophalen, moet ik 'm dan ook per se vanavond doen of kan dat ook morgen (bijv?)

Mijn vriendin moet namelijk morgenvroeg werken, dus die moet op tijd in bed liggen (op tijd = ruim voor 12u) dus we zijn maar een paar uurtjes weg. Ik gok dat als we tussen 20 en 20.30u op die verjaardag zijn, dat we om 23u weer thuis zijn, waarna zij naar bed gaat, en ik de PS4 nog even aanslinger.

Ik weet niet of jij er dan bent, maar mocht je er zijn, dan vind ik 't wel gezellig om weer wat samen te spelen (al heb ik geen zin meer in zo'n klote race level :P )
Dat is een goeie.. omdat je die laatste warsat niet hebt krijg je waarschijnlijk die quest niet. Maar wellicht morgen wel als je die warsat vanavond doet. Misschien weet iemand hier of je nog een dag extra krijgt om hem te completen?

Of ik om 23.00 nog online ben weet ik niet zeker.

• Just_A_User
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:23:
[...]

Dat is een goeie.. omdat je die laatste warsat niet hebt krijg je waarschijnlijk die quest niet. Maar wellicht morgen wel als je die warsat vanavond doet. Misschien weet iemand hier of je nog een dag extra krijgt om hem te completen?

Of ik om 23.00 nog online ben weet ik niet zeker.
Naja ik ben rond half 6 thuis vanmiddag van werk, dus om 18u ben ik terug thuis met de hondjes. Mijn vriendin is om 19u klaar met werken en zal rond half 8 thuis zijn. Dus in principe heb ik vanaf 18u ook 1,5 uur. Dat zou genoeg moeten zijn om die laatste Warsat op Earth te doen, waarna ik de quest kan gaan halen bij de Gunsmith.

Maar ja, dan moet ik wel de tijd krijgen nog om 'm te completen. Ik lees overal dat dat wapen niet heel erg jofel is, dus zo wakker lig ik er niet van als ik 'm niet heb. Ik wil wel graag een Nightfall doen, om die ene quest step te completen zeg maar. :)

• zekerpixels

zekerpixels

Just_A_User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:26:
[...]
Naja ik ben rond half 6 thuis vanmiddag van werk, dus om 18u ben ik terug thuis met de hondjes. Mijn vriendin is om 19u klaar met werken en zal rond half 8 thuis zijn. Dus in principe heb ik vanaf 18u ook 1,5 uur. Dat zou genoeg moeten zijn om die laatste Warsat op Earth te doen, waarna ik de quest kan gaan halen bij de Gunsmith.

Maar ja, dan moet ik wel de tijd krijgen nog om 'm te completen. Ik lees overal dat dat wapen niet heel erg jofel is, dus zo wakker lig ik er niet van als ik 'm niet heb. Ik wil wel graag een Nightfall doen, om die ene quest step te completen zeg maar. :)
Nadat je die core helemaal hebt geactiveerd, (warsat enzo) geeft je die aan de gunsmith. Dan moet je wachten tot de daily reset voor het ophalen van de missie, dus je krijgt niet direct de quest van hem.

Zo heb ik twee dagen terug de missies gedaan en de core op 1 warsat na geactiveerd, de laatste warsat heb is gisteren gedaan en aan de gunsmith gegeven, vandaag na de reset kreeg ik de quest van de gunsmith.

• Just_A_User
zekerpixels schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:30:
[...]

Nadat je die core helemaal hebt geactiveerd, (warsat enzo) geeft je die aan de gunsmith. Dan moet je wachten tot de daily reset voor het ophalen van de missie, dus je krijgt niet direct de quest van hem.

Zo heb ik twee dagen terug de missies gedaan en de core op 1 warsat na geactiveerd, de laatste warsat heb is gisteren gedaan en aan de gunsmith gegeven, vandaag na de reset kreeg ik de quest van de gunsmith.
Dus ik kan in principe de core voor 2/3e activeren en dan aan de Gunsmith geven. Dan moet ik wachten tot de daily reset en dan krijg ik de quest, maar moet dan dus nog steeds die 3e warsat doen, maar dat kan ik dan dus ook morgen of overmorgen doen, begrijp ik het zo goed?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
corset schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

same here! :D

PSN: the_8bit_hamster
siempievk schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:01:
[...]

And same here!

PSN: Siempievk
Ik voeg jullie vanavond even toe aan mn vriendenlijst, mocht iemand nog een tip hebben voor een clan voor n00bs, dan graag :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Just_A_User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:36:
[...]

Dus ik kan in principe de core voor 2/3e activeren en dan aan de Gunsmith geven. Dan moet ik wachten tot de daily reset en dan krijg ik de quest, maar moet dan dus nog steeds die 3e warsat doen, maar dat kan ik dan dus ook morgen of overmorgen doen, begrijp ik het zo goed?
Nee

- Quest voor core
- Warsats + venus missie + heavy dismantle
- fixed core inleveren
- wachten op reset
- laatste quest voor frame
-- frame inleveren voor sleeper

Je kan de fixed core pas inleveren als je alle warsats + venus missie + heavy dismantelen gedaan hebt en de core weer hebt geactiveerd

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:56
Magic schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:42:
[...]

[...]

Ik voeg jullie vanavond even toe aan mn vriendenlijst, mocht iemand nog een tip hebben voor een clan voor n00bs, dan graag :P
Je mag mij ook wel toevoegen, ik zoek ook nog wat meer destiny gamers. Mijn psn is Micmulder.

• zekerpixels

zekerpixels

Just_A_User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:36:
[...]
je moet de core helemaal activeren, dus legendairy heavy weapon dismantelen, the archive missie spelen en de warsat PE op earth, moon en mars, hierna activate aanklikken en kun je deze aan de gunsmith geven.

Dan moet je wachten tot de daily reset voordat je de quest krijgt, deze quest is simpelweg een lvl 42 versie van de S.A.B.E.R. strike spelen. Hierna krijg je de Sleeper Simulant van de gunsmith.

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
zekerpixels schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:45:
[...]

Dan moet je wachten tot de daily reset voordat je de quest krijgt, deze quest is simpelweg een lvl 42 versie van de S.A.B.E.R. strike spelen. Hierna krijg je de Sleeper Simulant van de gunsmith.
Saber strike is wel met matchmaking of dat niet?

• Just_A_User
zekerpixels schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:45:
[...]

je moet de core helemaal activeren, dus legendairy heavy weapon dismantelen, the archive missie spelen en de warsat PE op earth, moon en mars, hierna activate aanklikken en kun je deze aan de gunsmith geven.

Ja, maar dan moet ik dus toch vandaag die warsat PE op earth nog doen, wil ik nog op tijd zijn?

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:32
mfreriks schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Saber strike is wel met matchmaking of dat niet?
Ja die is met matchmaking

psn = bjornnl22

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:32
Just_A_User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Ja, maar dan moet ik dus toch vandaag die warsat PE op earth nog doen, wil ik nog op tijd zijn?
Als jij vandaag de warset haalt zal je morgen bij de reset de missie ophalen voor de saber strike

psn = bjornnl22

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Op tijd voor wat?

Om morgen na 11:00 (reset tijd) de laatste missie te krijgen moet je voor die tijd de core ingeleverd hebben en dus inderdaad alle warstats + venus + heavy dismantle gedaan hebben.

Na het inleveren van de fixed core moet je gewoon wachten tot de volgende reset (11:00 's ochtends ) voor je de laatste missie krijgt.

Of je dat nu vandaag doet, morgen of volgende week. Je zal pas na de eerstvolgende reset de laatste missie krijgen

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Nee, VZIW was alleen de allereerste quest tijdsgebonden.. Als je die eenmaal hebt gedaan kan je 1 warsat per week doen whatever.. Als je vervolgens alles compleet hebt lever je het bij de gunsmith in en dan krijg je de volgende dag de SABER strike.

I served in a company of heroes.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Ik weet niet of het al bekend was...
Maar voor degene die het hebben gemist:
https://www.reddit.com/r/...rewall_quest_theres_hope/

• Just_A_User
Vuvuzela schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Nee, VZIW was alleen de allereerste quest tijdsgebonden.. Als je die eenmaal hebt gedaan kan je 1 warsat per week doen whatever.. Als je vervolgens alles compleet hebt lever je het bij de gunsmith in en dan krijg je de volgende dag de SABER strike.
Ahhh kijk, dat is wat ik bedoelde inderdaad. Dan moét ik dus niet per se vanavond want er is geen sprake meer van 'op tijd'. Oke, dan heb ik wat meer rust nu :P

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
micmulder schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Je mag mij ook wel toevoegen, ik zoek ook nog wat meer destiny gamers. Mijn psn is Micmulder.
Zal ik doen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
Viper® schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:54:
ik stel voor dat we hem afmaken vanavond, nu al 4 keer gestrand daar en wil nou wel eens verder. Anyone else op de PS4?

• tiguan
Viper® schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:54:
Lol. ik kan niet vanavond jammer genoeg.
Vanavond 21:30 Oryx full raid run, we zoeken nog 1 guardian.
Light 290+, ervaring is niet nodig, we slepen je er wel doorheen met uitleg ;)
Wellicht hebben we nog een tweede nodig, dat weten we pas tegen 21:30.

Ps4 overigens

[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 09-10-2015 16:16 ]

PC Specs

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

Griffx schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:15:

Ps4 overigens
ja, ik wil :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Fonzie27
Griffx schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:15:

Ps4 overigens
En mocht je een tweede zoeken dan houd ik me aanbevolen mits we hem zelf nog niet afmaken ;)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-11 15:50

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Magic schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:42:
[...]

[...]

Voeg mij ook maar toe, gisteren begonnen op de PS4 met een Hunter
Hunter. Coöpen lijkt me tof, dus add me gerust!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Viper®
  • Niet online
Ik heb misschien vanavond wel tijd voor een Raid

mijn cv:
- lult teveel
- veel zeiken weinig doen
- gaat vaak dood
- roept vaak kut
- enorme piemel
- dat laatste was gelogen

• Gearloose
Viper® schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:44:

mijn cv:
- lult teveel
- gaat vaak dood
- roept vaak kut
- enorme piemel
Dan blijf jij maar lekker een eind uit de buurt bij ons!

• Viper®
  • Niet online
Light 295 en Warlock trouwens.

Zeker om het laatste :P

• Gearloose
Nice! Spreek je vanavond ouwe!

• Fonzie27

mijn cv:
- lult teveel
- gaat vaak dood
- roept vaak kut
- enorme piemel
eerst 4 punten kunnen we bevestigen..... >:)

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Vraagje: is het nuttig om meerdere 3 of coins te gebruiken voor de ultra die je gaat doden? Of blijft de dropchange hetzelfde dan als je één 3 of coins gebruikt?

• Viper®
  • Niet online
meerdere verhoogt je kans. Volgens mij is de dropkans wel naar beneden aangepast sinds de release.

Volgens mij zit er nu ook een cooldown op

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:20
Het spul stacked geloof ik tot 5, maar voor de aanpassing was het al aangetoond dat het niet beter is om er meer te gebruiken dan 1 per keer.

• Jurix
Zijn er nu mensen die de strike willen doen voor de sleeper. Ik kan ook vanavond maar wil em graag hebben ^^

• tiguan
Jurix schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:07:
Zijn er nu mensen die de strike willen doen voor de sleeper. Ik kan ook vanavond maar wil em graag hebben ^^
Ik heb wel ff tijd hoor

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:57

justifire

Shut up and squat !!

crzyhiphopazn schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Onder voorbehoud doe ik mee.
Weet niet of ik op tijd thuis ben vanavond.

Titan 291 Light
Ik zou van 20.00-21.30 kunnen, als je het niet haalt zou je daarna mijn plek over kunnen nemen ?
Is maar een idee van een 297 Warlock ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 20:16

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

justifire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:13:
[...]

Ik zou van 20.00-21.30 kunnen, als je het niet haalt zou je daarna mijn plek over kunnen nemen ?
Is maar een idee van een 297 Warlock ;)
Als ik er niet ben dan kan Justifire mijn plek innemen :)
Althans zo lees ik zijn zin :P

Btw
handen beginnen te jeuken om mijn zwarte X1 500GB in te wisselen/verkopen voor de Xbox One Halo 5 limited edition

[ Voor 15% gewijzigd door crzyhiphopazn op 09-10-2015 17:17 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Lekkerboeie86
Jurix schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:07:
Ik kan rond 19.00 /19.30

Maar als je nu kan en wil is dat natuurlijk prima. Ben nog aan op het werk.

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Is er toch nog 1 die alle jumps makkelijk kan doorlopen /3

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sleeper en malice vandaag gehaald, vind sleeper wel erg dik, malice ziet er dik uit maar vind hem niet super knallen ofzo..
Heb nu nog exotic sword strike open en the brothers met shottie..
Misschien vanaaf ff raidje meepakken..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11 07:34

strompel

PSN: jansoe13

Only schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:12:
Sleeper en malice vandaag gehaald, vind sleeper wel erg dik, malice ziet er dik uit maar vind hem niet super knallen ofzo..
Heb nu nog exotic sword strike open en the brothers met shottie..
Misschien vanaaf ff raidje meepakken..
De malice is baas in de laatste 2 delen van de raid

PSN: jansoe13

• Ryada
  • Laatst online: 23-11 23:08

Ryada

She/Her

Ik heb nu zo iets raars. Als ik mijn titan selecteer krijg ik de melding dat ik het max lvl van de trail bereikt heb. Terwijl ik destiny en alle uitbreidingen op mn xbox heb staan en via de store gekocht heb. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Steam: Ryada.

• Viper®
  • Niet online
Bij de PS4 heb je een optie om je licenses te renewen, bij xbox ook, misschien lukt het zo: http://support.xbox.com/n...t-play-downloaded-content

rustig hier

is Star Wars Battlefront uitgekomen ofzo :+

[ Voor 14% gewijzigd door Viper® op 09-10-2015 19:15 ]

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 07:48

mijn cv:
- lult teveel
- gaat vaak dood
- roept vaak kut
- enorme piemel
Je bent aangenomen! 20 u starten, psn Paardenklit

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 17:40

nFo

Ik heb die Suros variant: Suros PDX-45 misschien nog iets beter zo te zien.
Maar ligt ook aan welke rolls je krijg denk ik.
Schiet wel lekker, weet alleen niet meer hoe ik er aan kom.
https://www.bungie.net/en...3&itemname=SUROS%20PDX-45
Wij zoeken iemand voor oryx volledige run om 20.00. Viper? Zin om mee te gaan? en low__profile kan jij nou of niet? :)

Anders zoeken we er 2.

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2015 19:32 ]

• Fonzie27
DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:31:
Wij zoeken 2 iemand voor oryx volledige run om 20.00. Viper? Zin om mee te gaan? en low__profile kan jij nou of niet? :)

Anders zoeken we er 2.
Ik kan evt...
Genoteerd. Nog even reactie van low afwachten en anders kunnen we gaan. wat is je level jouk?

• Lekkerboeie86
Mag ik ook mee? Light 289 <3

• Fonzie27
DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:32:
Genoteerd. Nog even reactie van low afwachten en anders kunnen we gaan. wat is je level jouk?
Lvl 40, 293-295 afhankelijk van wapenkeus
Jullie kunnen mee. 283 is laag maar met drops gaat dat wel omhoog.

Edit las niet goed

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2015 19:40 ]

• Lekkerboeie86
Wow vet! Ben echt benieuwd :) kan nog ff langs Xur misschien heeft ie nog een upgrade zodat ik op 290 uit kom :)
Oh de rest van de clan wil liever iemand van 295+ hoor ik. kijk even op je daar bovenkomt anders.

Sorry Lekkerboeie er is net iemand anders geregeld hoor ik net. volgende keer beter

[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2015 19:44 ]

• Jurix
gaan er nog mensen alleen oryx?

• Lekkerboeie86
DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:42:
Oh de rest van de clan wil liever iemand van 295+ hoor ik. kijk even op je daar bovenkomt anders.

Sorry Lekkerboeie er is net iemand anders geregeld hoor ik net. volgende keer beter
6 light level up red ik niet in 15 minuten

• Lekkerboeie86
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:45:
[...]

6 light level up red ik niet in 15 minuten
Hunter artifact en ghost shell zitten het meest onder het gemiddelde. Verder heb ik wel een zhalo supercell exotic auto rifle :)

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Ik heb een checkpoint voor Oryx, iemand geïnteresseerd?

• Viper®
  • Niet online
ik heb een golgoroth checkpoint volgens mij

• Lekkerboeie86
Iemand die mee wilt doen voor de laatste missie voor sleeper? Hij is vrij pittig heb ik door..
Pagina: 1 ... 58 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan