Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Buizerd__NL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Ga er maar vanuit helemaal niks! net als alle weken ervoor.
Hij verkoopt altijd wat. Geen leugens verspreiden!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
behalve wapens

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:56:
[...]

Hij verkoopt altijd wat. Geen leugens verspreiden!
Hij verkoopt wel wat, maar troep verkoopt die net als mijn leugens! ;)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jawel man, legacy engrams vorige week nog :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11 07:34

strompel

PSN: jansoe13

Hmm ik hoop op engram voor de handjes zodat ik die op 310 kan krijgen :)

PSN: jansoe13

Die shotpackage zou in de IB of Trials toch niet gebruikt worden, of is deze perk op de huidige shotguns nog steeds aanwezig?

Het is wel jammer, in PvP pakte ik nu nog mijn fellwinter of matador.
Bokkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:00:
[...]

Jawel man, legacy engrams vorige week nog :+
Ik krijg daar alleen maar Year 1 uit. :> }:O

[ Voor 35% gewijzigd door Griffx op 09-10-2015 10:05 ]

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:04:
Die shotpackage zou in de IB of Trials toch niet gebruikt worden, of is deze perk op de huidige shotguns nog steeds aanwezig?

Het is wel jammer, in PvP pakte ik nu nog mijn fellwinter of matador.

[...]

Ik krijg daar alleen maar Year 1 uit. :> }:O
Shotpackage wordt verwijderd. En wordt vervangen door andere perk.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Shotpackage wordt verwijderd. En wordt vervangen door andere perk.
Klopt dat zag ik helaas >:)
Bedoelde dat ze in IB of trials niet gebruikt worden ivm de 170dmg.

[ Voor 21% gewijzigd door Griffx op 09-10-2015 10:08 ]

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Jij vroeg: Die shotpackage zou in de IB of Trials toch niet gebruikt worden, of is deze perk op de huidige shotguns nog steeds aanwezig?

Of ik mis wat :P

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-11 23:08

Ryada

She/Her

Ereaser schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:48:
[...]

Ik zou vooral een console kiezen op basis waar je vrienden zitten, dan op de 2e plek exclusives.
Een Xbox controller zou je altijd nog kunnen aansluiten via zo'n Xim ding, kost alleen redelijk wat extra geld :P

Er zijn ook wel redelijk wat tweakers actief op Destiny, alleen de meeste zitten niet op dit forum. Kom namelijk geregeld mensen tegen in de tower die in de GoT clan zitten. (Alleen op Xbox One :P)
Vrienden zitten verspreid over beide consoles dus dat zal niet veel helpen. De exclusives maken niet zo heel veel uit voor mijzelf aangezien ik toch meer destiny dan andere console games zal spelen (op final fantasy na)

Steam: Ryada.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:09:
[...]

Jij vroeg: Die shotpackage zou in de IB of Trials toch niet gebruikt worden, of is deze perk op de huidige shotguns nog steeds aanwezig?

Of ik mis wat :P
Ja je mist wat ;)

Ik vroeg of deze perk nu nog steeds dropt op de huidige shotguns, aangezien oude shotguns niet in IB of trials gebruikt gaan worden.

Het had er inderdaad wat duidelijker kunnen staan :+

PC Specs

Griffx schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:13:
[...]

Ja je mist wat ;)

Ik vroeg of deze perk nu nog steeds dropt op de huidige shotguns, aangezien oude shotguns niet in IB of trials gebruikt gaan worden.

Je kan de perk nog krijgen inderdaad. Maar gelukkig zit er geen reforging in Year 2.

Atlas#22744

Verwijderd

Ik had ook niet echt een duidelijke voorkeur maar iedereen die ik IRL kende (op 1 na) had een XB1 dus dan is de keuze wel makkelijk ineens.
Voor Destiny (toen nog niet in zicht) is dat dan wel een ander verhaal want dat speelt maar een bekende van me.

Ben dus wel eens jaloers dat het hier zo'n PS klucht is en je door 2 pagina's moet spitten om een platformgenoot te zien.
Die Sleeper Simulant quest heb ik gisteren gewoon nog kunnen doen. Komt dat omdat ik al die fusion rifle elements al wel heb gehad?

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:15:
Ik had ook niet echt een duidelijke voorkeur maar iedereen die ik IRL kende (op 1 na) had een XB1 dus dan is de keuze wel makkelijk ineens.
Voor Destiny (toen nog niet in zicht) is dat dan wel een ander verhaal want dat speelt maar een bekende van me.

Ben dus wel eens jaloers dat het hier zo'n PS klucht is en je door 2 pagina's moet spitten om een platformgenoot te zien.
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar geen van mijn vrienden spelen destiny dus dat is weer jammer. Ben nu aan het kijken of de xb1 usb headsets ondersteund zo ja ga ik gewoon een xbox halen denk ik. Want ik wil gewoon mn hyperx cloud 2 kunnen gebruiken eigenlijk. En dan bedoel ik dat ook de microfoon werkt :(

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:47

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Crashhill schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:19:
Die Sleeper Simulant quest heb ik gisteren gewoon nog kunnen doen. Komt dat omdat ik al die fusion rifle elements al wel heb gehad?
Ik kon m inderdaad ook gewoon nog doen, had ook al die 4 Dvalin dingen gevonden. Had gisteren alleen geen tijd meer om op die 3 warsats te wachten. Vanmiddag ff afmaken :)
wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Ja ik snap wat je bedoelt. Maar geen van mijn vrienden spelen destiny dus dat is weer jammer. Ben nu aan het kijken of de xb1 usb headsets ondersteund zo ja ga ik gewoon een xbox halen denk ik. Want ik wil gewoon mn hyperx cloud 2 kunnen gebruiken eigenlijk. En dan bedoel ik dat ook de microfoon werkt :(
Even off-topic, maar als je voor de X1 kiest, moet je nu alvast even Tomb Raider kopen. Is nu gratis met Games for Gold op de X1. Als je dan een X1 koopt, heb je die alvast gratiesch :) En als je m niet koopt maakt t ook weinig uit

[ Voor 44% gewijzigd door CrackSlet op 09-10-2015 10:24 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:02

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren 290 geworden :)
Vijf strikes uit de Heroic strike playlist gedaan met iedere keer andere randoms, dat was lastig :P
Maar er vielen wel wat mooie drops uit voor mij.
Qua rotatie viel er helemaal niet veel te beleven: 2x Fallen Saber, 2x Undying Mind en 1x Shield Brothers.
Vanmiddag maar eens gaan kijken naar de Nightfall...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

CrackSlet schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Ik kon m inderdaad ook gewoon nog doen, had ook al die 4 Dvalin dingen gevonden. Had gisteren alleen geen tijd meer om op die 3 warsats te wachten. Vanmiddag ff afmaken :)

[...]

Even off-topic, maar als je voor de X1 kiest, moet je nu alvast even Tomb Raider kopen. Is nu gratis met Games for Gold op de X1. Als je dan een X1 koopt, heb je die alvast gratiesch :) En als je m niet koopt maakt t ook weinig uit
Mijn probleem is een beetje dat ik geen zin heb in al die questjes :P. Moet op men Warlock en Titan ook nog alle quests doen :'( #helemaalgeenzinin #250-275Artifactforlife!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:13:
[...]

Ja je mist wat ;)

With the deployment of Update 2.0.1, we will wholesale remove the Shot Package perk from all Shotguns. Any shotgun with Shot Package (depending on the exact weapon) will now have Close and/or Personal, Crowd Control, or Knee Pads. This change has not negatively impacted our PVE playtests.

Staat alleen niet bij of het op rng shotguns dropt.

• gise
  • Niet online
Er staat in ieder geval wel dat de perk even op de "workbench" gaat, dus ik denk dat hij voorlopig ook even niet dropt totdat ze weten hoe ze het willen gaan inzetten, zonder dat het OP wordt

• Ryada

Ryada

She/Her

CrackSlet schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:20:

[...]

Thanks maar heb die al voor de pc :p
Ik ga denk ik toch voor de x1 een vriend van me gaat die binnenkort halen en wss ook destiny spelen omdat ik het er steeds over heb haha.

• Buizerd__NL
Weer kut loot, next!

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Zo, dat is weer lekker dramatisch -_-

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

tha_crazy

Mafketel

mfreriks schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Zo, dat is weer lekker dramatisch -_-
Echt niet.
Moet nog steeds y2 dont touch me's <3

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-11 13:37

zekerpixels

Victory Loves Preparation

wie iemand helpen met de lvl 42 280light S.A.B.E.R strike?.

Edit: er is matchmaking, probeer dat eerst wel

[ Voor 33% gewijzigd door zekerpixels op 09-10-2015 11:14 ]

Pff wat een troep weet doe xur. Jammer genoeg.

PSN - M4uSzi // -

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:18
Three of Coins !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:42:
[...]

Ja snap ik. Zelf hebben ze evenveel voor als nadelen voor mij. Enige probleem is dat je de karakters niet mee naar de ps4 van de xbox360 kan nemen als ik het goed heb dus dat is dan weer wel vervelend.

[...]

Opnieuw beginnen valt nu nog wel mee voor mij ben pas level 10 dus dat heb ik binnen een weekend wel ingehaald. Leek mij gewoon heel leuk om samen met een paar tweakers destiny beetje te spelen. Word dus nog ff kijken wat ik ga kiezen om op te spelen.
Zitten hier best wat X1 spelers. Zijn alleen niet van die spammers zoals de ps4 spelers :9
Hebben ondertussen wel een leuk groepje welke groot genoeg is om wekelijks mee te raiden.

Stond zelf 4 maanden terug ook voor dezelfde keuze als jou.
Vriendengroep verdeeld over x1 en ps4.
Maar oa dat ik zelf van Xbox afkom én d'r controller van de ps4 echt helemaal kut vind en die van de X1 zo fijn ben ik voor de x1 gegaan.
Dat en Halo.

Hebben op destiny ook een tweakers groep/clan aangemaakt waar we ondertussen met 25 man inzitten.

PSN: Flix20-NL

• Buizerd__NL

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:08
M4uSzi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:18:
Pff wat een troep weet doe xur. Jammer genoeg.
Zei ik toch Maus.... Zooi!

• zekerpixels

zekerpixels

matchmaking word het niet stel sukkels

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:40

UTADDICT

NERF

zekerpixels schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:22:

matchmaking word het niet stel sukkels
Waarom niet? omdat ze niet door het eerste stuk heenkomen?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• zekerpixels

zekerpixels

UTADDICT schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:23:
[...]
Waarom niet? omdat ze niet door het eerste stuk heenkomen?
ja, en naast contuinue dood gaan ( zelfs nog voordat de warsat er is ), hun super poppen om of een skiff te gooien

[ Voor 11% gewijzigd door zekerpixels op 09-10-2015 11:37 ]

Had toch gehoopt een wapen. Is toch alweer 2 weken terug toen ie de hawkmoon verkocht.

PSN - M4uSzi // -

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:25:
Claws of Ahamkara en het zoveelste handschoenen engram ;(

Hallo three of coins :)
Toch, die three of coins is ook wel lekker! Geeft mij toch wel wat meer drive om strikes te doen! geeft in ieder geval het gevoel dat je niet voor niets aan het farmen bent...

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-11 16:32
Is dit wat Xur heeft deze week? of wat?

Heb gisteren met....ik weet even niet z'n Tweakers nick, maar z'n PSN is Lekkerboeie86...gespeeld. Ik zag dat ie online een missie aan 't doen was, dus ik heb 'm simpelweg gejoined. Bleek dat hij bezig was om dat strange artifact voor dat Exotic Weapon te halen en hij was in de aanloop naar die boss fight.

Dus toen heb ik hem geholpen, maar omdat ik die 4 weapons voor de Gun smith nog niet had gevonden (pas 2 of 3) kreeg ik dat artifact niet, omdat ik die hele missie op mijn map ook niet had staan, maar ik kon hem dus wel spelen omdat ik hem joinde. Ik was op dat moment 263 Light.

Nou, uiteindelijk hebben we samen die quest gedaan voor die 5 Heroic Strikes (waar ik er nog 3 van moest). Ik vond uiteindelijk dat 4e weapon, waardoor ik die missie ook kon spelen, dus die nog een keer gespeeld voor het artifact.

Daarna moest ik die missie doen dat je binnen 4 minuten ofzo boven in die tower moet zijn en die 3 Wizards moet killen. Daar heb ik fucking 10x over gedaan ofzo, en daarna zijn we gaan hunten voor die 3 Defend the Warsat public events, nadat ik in de Tower een Heavy legendary gedismantled had.

Van die 3 PE's moeten we er nu nog 1, die op aarde. We hebben daar 2x gepost, en 2x kwam daar een PE, maar was het niet DtW. Inmiddels was het toen 00:20u dus toen vond ik het wel mooi geweest. Ook geleerd dat je veel van je inventory ook simpelweg kunt ruilen tegen Faction Rep :+ Ben ik bij Dead Orbit van level net geen 1 naar level 3 gegaan :+

Daar een leuke Auto Rifle voor terug gekregen, en inmiddels ben ik Light 278. Was een gezellige avond samen met m'n mede Tweakert, en het heeft me veel opgeleverd :) :)

Och ja, je moet toch wat he.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:10

justifire

Shut up and squat !!

Aan zijn handelswaren te zien zal hij wel weer beneden in de kroeg hangen :+
Op de een of andere manier heeft hij iedere keer items die ik net gevonden heb...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:08
M4uSzi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
Had toch gehoopt een wapen. Is toch alweer 2 weken terug toen ie de hawkmoon verkocht.
Wat dacht je van leg armor voor Titan! Die RNG klopt geen ruk van. Heb al dik 2 weken alles 295+ ,behalve leg armor en heavy weapon. Krijg alleen maar <280.... ! Rest valt wel 295+ .
Dacht, dan koop ik wel een exotic 290 om nog iets te verhogen en misschien vallen er dan hogere.
Gisteren ook, 3 blauwe en 1 legendary leg engram: Allemaal lager dan 275 |:(

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
zooi? Voor een speler als ik die hopelijk dit weekend 40 gaat worden is het een awesome begin :) liever dat, dan rondlopen met witte zooi :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat moet je eigenlijk hebben om zo'n heavy weapon engram te kopen van Xur ? Ik moet namelijk alleen nog een heavy weapon legendary + voor die trophy dat je alles een legendary+ equipped hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ricmaniac schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:44:
Wat moet je eigenlijk hebben om zo'n heavy weapon engram te kopen van Xur ? Ik moet namelijk alleen nog een heavy weapon legendary + voor die trophy dat je alles een legendary+ equipped hebt.
Niet kopen, is een legacy engram. Dus er komen year 1 exotics uit met 170 light.

• Ryada

Ryada

She/Her

Flix20 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Zitten hier best wat X1 spelers. Zijn alleen niet van die spammers zoals de ps4 spelers :9
Hebben ondertussen wel een leuk groepje welke groot genoeg is om wekelijks mee te raiden.

Stond zelf 4 maanden terug ook voor dezelfde keuze als jou.
Vriendengroep verdeeld over x1 en ps4.
Maar oa dat ik zelf van Xbox afkom én d'r controller van de ps4 echt helemaal kut vind en die van de X1 zo fijn ben ik voor de x1 gegaan.
Dat en Halo.

Hebben op destiny ook een tweakers groep/clan aangemaakt waar we ondertussen met 25 man inzitten.
Ah nice. Ik heb uiteindelijk besloten om voor de xbox te gaan. Eind deze maand zal ik een xbox in huis gaan nemen. Hopelijk kan ik dan als noob de clan joinen en uiteindelijk ook meedoen met raiden :) lijkt me een stuk gezelliger als eenzaam op de 360 spelen haha

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:10

justifire

Shut up and squat !!

wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

Ah nice. Ik heb uiteindelijk besloten om voor de xbox te gaan. Eind deze maand zal ik een xbox in huis gaan nemen. Hopelijk kan ik dan als noob de clan joinen en uiteindelijk ook meedoen met raiden :) lijkt me een stuk gezelliger als eenzaam op de 360 spelen haha
Gezellie :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:24:
Gisteren 290 geworden :)
Vijf strikes uit de Heroic strike playlist gedaan met iedere keer andere randoms, dat was lastig :P
Maar er vielen wel wat mooie drops uit voor mij.
Qua rotatie viel er helemaal niet veel te beleven: 2x Fallen Saber, 2x Undying Mind en 1x Shield Brothers.
Vanmiddag maar eens gaan kijken naar de Nightfall...
Ging daarna toch best wel lekker samen;)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:06

Pinjataaa

Hit me!

Yes handschoenen, hopelijk weer een 310 erbij en dan infusen :)
Wel slecht eigenlijk, ik gebruik exotics op dit moment alleen om te infusen..

[ Voor 38% gewijzigd door Pinjataaa op 09-10-2015 11:54 ]

Verwijderd

Niet veel boeiends deze keer, laatste weken elke keer wel iets dat ik kon gebruiken.

Ach, ik mag niet klagen;
Afgelopen week voor het eerst Oryx neergehaald waarbij ik door de drops op alleen hem ging van 299 naar 301 en ik kon mijn sniper infusen van 295 naar 302 :)
Volgende week komt mijn Tialoc (moet nog een klein beetje rep)
Bij de sword quest ben ik nu zover dat ik nog op Armsday moet wachten.
Mijn flakes voor de Touch of Malice zijn binnen.

Ja, dit was een goede week :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:05:
Iemand morgen zin om met onze clan mee te gaan met King's Fall, we zoeken er nog 1!

King's Fall - Zaterdag 10-10-2015 (14:00, PS4)

1. stony-times
2. DarkElement1987
3. Paardenklit
4. Paardenpiemol
5. Malt007
6.

Full run!
Ik ben pas net 40 geworden, mag ik mee of moet ik dan hoger zijn ? nu 200 light ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Ricmaniac schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Ik ben pas net 40 geworden, mag ik mee of moet ik dan hoger zijn ? nu 200 light ofzo
290+ :P

• gise
  • Niet online
Ik heb gister tot aan Oryx gedaan me een 250 Warlock :)

Verwijderd

Topicstarter
gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:08:
Ik ben gister gecarried tot aan Oryx met een 250 Warlock :)
FTFY

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:07:
200 light is veel te laag sorry, zat te denken aan 295 of hoger.
oke geen probleem, ik heb gewoon geen idee nog wat waar nodig is XD vannochtend 40 geworden, vanavond verder kijken ;p

Als je met je cursor op de raid gaat staan bij de Dreadnaught map staat er toch echt "Recommended Light +290" een paar levels daarboven vind ik wel wat prettiger, just in case.

Als het niet anders is kan een 290 met ervaring ook gewoon mee.

Ik en een andere speler kennen alle tactics, de overige 4 kennen de tactics t/m Daughters.

:p

Graag quoten of een pm als je mee wilt, anders hou ik het niet bij in dit topic!

[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2015 12:12 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• gise
  • Niet online
Oh neuh hoor, orbs zijn geen hoge enemies, totems was alles prima neer te krijgen, warpriest ging ook prima met damage (wel goeie wapens). Warpriest was down met twee totems
Ogre ging zonder problemen en Daughters hadden we 1x een wipe, en zat toen ook even hoog qua damage

[ Voor 4% gewijzigd door gise op 09-10-2015 12:13 ]

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:09:
[...]

oke geen probleem, ik heb gewoon geen idee nog wat waar nodig is XD vannochtend 40 geworden, vanavond verder kijken ;p
Gaat zo snel het levelen..
Ik was gisteren begin van de avond level 30 met een light van (ongeveer 140 denk ik).
Einde van de avond level 40 met een light van 225..

Vandaag even kijken of ik richting de 250 kan gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:11:
[...]

Oh neuh hoor, orbs zijn geen hoge enemies, totems was alles prima neer te krijgen, warpriest ging ook prima met damage (wel goeie wapens)
Ogre ging zonder problemen en Daughters hadden we 1x een wipe, en zat toen ook even hoog qua damage
Kan je de game linken? of je psn/gt posten.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja ik heb alleen wat minder uur de tijd om te spelen :P misschien 3 uurtjes op een avond dat ik al kan spelen ofzo doordeweeks

Hoe kan je nou hoge damage doen als je 50 light levels onder je enemies zit. edit 40

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2015 12:14 ]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:13:
Hoe kan je nou hoge damage doen als je 50 light levels onder je enemies zit.
Niet, je bent dan net een proppeschieter :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hoe kan je nou hoge damage doen als je 50 light levels onder je enemies zit.
Hij is tussendoor naar de toren geweest om te decrypten, bij daughters was hij 285 met de loot die hij onderweg kreeg

Verwijderd

Topicstarter
tiguan schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

Niet, je bent dan net een proppeschieter :P
Supressive fire!
Bokkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

Hij is tussendoor naar de toren geweest om te decrypten, bij daughters was hij 285 met de loot die hij onderweg kreeg
Dat werd er niet bij gezegd.

Hoe kan je nou hoge damage doen als je 50 light levels onder je enemies zit. edit 40
Als jij gewoon 290-300 wapens hebt. Schiet je gewoon net zoveel damage. Je bent alleen naar 1 of 2 knight bommen op je kop dood.

Bosjuh legde dit laatst netjes uit.

Bosjuh!!! waar ben je en explainnnnn!

Verwijderd

Topicstarter
Bokkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

Hij was tot de daugthers 250?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DarkElement schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:15:
[...]

Dat werd er niet bij gezegd.
Hij mained een titan, wat verwacht je nou :+ #warlockmasterrace

En inderdaad met 290+ wapens doe je gewoon de juiste dmg, je pakt dan alleen ook meer damage

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 09-10-2015 12:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Als jij gewoon 290-300 wapens hebt. Schiet je gewoon net zoveel damage. Je bent alleen naar 1 of 2 knight bommen op je kop dood.

Das niet waar. Als jij lightlevel 200 ben en je heb een 310 wapen. dan doe je 200 light dmg.
Maarrrrrrrrrrrrrr @ Crash, ook zijn de enemies niet level 40, maar level 42 (als ik het goed heb) dat moet ook zeker wel uit maken met je damage output! Dat gecombineerd met je eigen lage light lijkt me niet prettig raiden.

[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2015 12:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bokkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:17:
[...]

Hij mained een titan, wat verwacht je nou :+ #warlockmasterrace

En inderdaad met 290+ wapens doe je gewoon de juiste dmg, je pakt dan alleen ook meer damage
Als jij lightlevel 200 ben en je heb een 310 wapen. dan doe je 200 light dmg.

• gise
  • Niet online
M'n lightverloop was:
Orbs: 250
Totems: paar groene engrams gevonden bij orbs, toen was ik 253
Warpriest: paar groene engrams gevonden bij totems, toen was ik 259
Ogre: Begonnen als 259, Raidchest gekregen van Ogre
Jumppuzzle ben ik naar tower gegaan, alle blauwe dingen decrypten die ik onderweg had gevonden
Daughters: Gejoined met nu 285 light, daughters down, geen loot.
Oryx: geswitcht naar 305 Titan, we wilden het graag snel afmaken :) wel eerst twee runs gedaan met mijzelf als runner, maar ik ben daar niet zo goed in, doe liever gewoon een platform

Verwijderd

Topicstarter
gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:20:
M'n lightverloop was:
Orbs: 250
Totems: paar groene engrams gevonden bij orbs, toen was ik 253
Warpriest: paar groene engrams gevonden bij totems, toen was ik 259
Ogre: Begonnen als 259, Raidchest gekregen van Ogre
Jumppuzzle ben ik naar tower gegaan, alle blauwe dingen decrypten die ik onderweg had gevonden
Daughters: Gejoined met nu 295 light, daughters down, geen loot.
Oryx: geswitcht naar 305 Titan, we wilden het graag snel afmaken :) wel eerst twee runs gedaan met mijzelf als runner, maar ik ben daar niet zo goed in, doe liever gewoon een platform
Dus tot en met ogre was je useless :P Alleen als gaze had je iets kunnen doen.

• gise
  • Niet online
En ik deed mee als DPS ;)

Orbs is niemand useless, deuren openen en adds killen ging prima als 250-er.
Totems is niemand useless, iedereen moet hetzelfde doen. Boomer was nog steeds in 2 schoten neer van m'n sniper.
Warpriest en Ogre uiteraard wel minder DPS gedaan, ik deed 60K damage ipv 100K met m'n sniper

[ Voor 85% gewijzigd door gise op 09-10-2015 12:24 ]

Crashhill schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Laat mij lekker lurken :+

Uhm, light gebeuren is net als vroegah, zit je eronder, doe je minder damage. Ben je gelijk of hoger, doe je 100 % damage.

Atlas#22744

Verwijderd

Topicstarter
Dan ben ik wel benieuwd hoeveel dmg je echt gedaan heb.

• zekerpixels

zekerpixels

Kasai schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Laat mij lekker lurken :+

Uhm, light gebeuren is net als vroegah, zit je eronder, doe je minder damage. Ben je gelijk of hoger, doe je 100 % damage.
incomming damage word wel redused volgen mij als je light hoger is

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Wat mensen die ff court of oryx willen doen? tier 1/2/3

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:23:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd hoeveel dmg je echt gedaan heb.
Heb hierboven en aangepast. Warpriest niet echt opgelet, maar Ogre deed ik met Crits 60K damage met m'n sniper, met m'n 305 Titan normaal gesproken 100K.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:58
Vanavond rond 20:00/21:00 KINGS FALL

XBOX ONE

- Greyfox1987 (Hunter 300Light, Touch of Malice)
- Dingleboober (Warlock 290 Light, Touch of Malice)
- Blijksem (Titan 300 Light, Touch of Malice)
- Grey Lucifer (Warlock, 300 Light)
- Mitchwe (??, 290 Light)
- ??

Nog eentje nodig, nu weet ik niet of ik PMs ofzo gemist heb, maar mocht je mee willen doen, stuur me even een PM op de forums of ff een berichtje op XBL :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 13:06

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Hmm heb na hard mode end of crota niet meer gespeeld een weekje nu met ttk begonnen. Ben 285 light maar zie dat ik nu veel moeite heb om hoger te komen in light. Alles decrypt lager... Had 20 blue gedecrypt mote of light of 275 of lager. Nog tips? Of raid al proberen?

[ Voor 10% gewijzigd door Freedom_Fighter op 09-10-2015 12:31 ]

• zekerpixels

zekerpixels

gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Heb hierboven en aangepast. Warpriest niet echt opgelet, maar Ogre deed ik met Crits 60K damage met m'n sniper, met m'n 305 Titan normaal gesproken 100K.
welke sniper gebruik je op je titan? 1000-yard ofzo

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:58
Freedom_Fighter schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:30:
Hmm heb na hard mode end of crota niet meer gespeeld een weekje nu met ttk begonnen. Ben 285 light maar zie dat ik nu veel moeite heb om hoger te komen in light. Alles decrypt lager... Had 20 blue gedecrypt motr of light
Strikes lopen.. court of oryx geeft ook een hele berg loot :-)

(Dikke pc heb je trouwens in je sig staan! :-p)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• gise
  • Niet online
zekerpixels schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

welke sniper gebruik je op je titan? 1000-yard ofzo
310 Yasmin (raidsniper). M'n 1000Y-S zit pas rond de 300 Light

[ Voor 8% gewijzigd door gise op 09-10-2015 12:33 ]

• zekerpixels

zekerpixels

gise schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:33:
[...]
310 Yasmin (raidsniper). M'n 1000Y-S zit pas rond de 300 Light
die gebruik ik ook maar dan als 306, dan zit er nog wel een verschil qua damage tussen 306 en 3010

• kidicoke
Wie o wie voor cort of oryx farmen :) ?

• gise
  • Niet online
Kan 'm ook nog erin zitten of je Weapons of Light / Hunter tether of beide tegelijk gebruikt :)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

Met shadowshot oid dan? Black spindle doet ongeveer 77 basis, 97 met shadowshot of WoL, 127 met beiden.. en heel soms zie ik 137 langskomen ik denk door een sunbreaker titan truuk

I served in a company of heroes.

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-11 16:32
Freedom_Fighter schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:30:
Hmm heb na hard mode end of crota niet meer gespeeld een weekje nu met ttk begonnen. Ben 285 light maar zie dat ik nu veel moeite heb om hoger te komen in light. Alles decrypt lager... Had 20 blue gedecrypt mote of light of 275 of lager. Nog tips? Of raid al proberen?
Wat ik begrepen heb is dat je je blue 1 voor 1 moet decrypten, en direct na elke decrypt moet kijken of dat hoger is dan iets wat je op dat moment equipped hebt. Als dat zo is, dat nieuwe ding equippen en dan de volgende blue decrypten. Schijnbaar (maar ik weet niet of dit waar is) wordt de kans dat uit je blue dan iets met meer Light komt groter, ipv alle 20 blue achter mekaar decrypten.

Och ja, je moet toch wat he.

Verwijderd

kidicoke schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:35:
Zou graag mee doen, maar met mijn light van 225 kom ik nog niet zo ver denk ik :)

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Zou graag mee doen, maar met mijn light van 225 kom ik nog niet zo ver denk ik :)
Juist voor jouw is het nuttig, tier 1 moet wel lukken

[ Voor 4% gewijzigd door M0nkeymen op 09-10-2015 12:42 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Verwijderd

Dan zeg ik..
Voeg me maar toe wie dat wilt spelen, en ik doe lekker mee haha..

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:02

Superkiwi

Hoi doei

kidicoke schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:35:
Ik heb nog een zooi aan runes liggen, vanmiddag kom ik meedoen! :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• kidicoke
Is goed kiwi, zie je straks wel ;) . Jan van mij mag je vanmiddag meedoen als je me ff add. Verder nog wat mensen? wil toch ook wel tier 2/3 doen
Pagina: 1 ... 57 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan