Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
I know ;) vandaar dat ik het even neerzette.

Je kan strikes dus nog prima fatebringen en gjallarhornen :)
Viper® schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:51:
is er wel een verschil tussen y1 en y2 wapens. Volgens mij is bij 2.0 de damage value omgezet naar een light level, waarbij de y1 wapens op max 170 zitten.
y2 beginnen vanaf de 150 oid en lopen tot hoger op. Volgens mij is er eigenlijk niet echt een specifiek verschil.
Klopt, de Y1 gear en wapens zijn gewoon gecapped op 170 (het vroegere 365 attack / lightlevel 34)
Enige verschil zijn de Y2 versies van de exotics

[ Voor 71% gewijzigd door gise op 21-09-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
Gisteren eindelijk lvl 40 geworden met mijn lockje(pas 214 light) en dat met alleen pvp.
Nu met mijn hunter(lvl 34) de quest line volgen en dan maar is kijken of ik mijn eerste Raid kan gaan doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Hebben jullie ook dat wanneer je een quest inlevert en je wéér een vervolg quest krijgt dat je aangenaam verrast bent. "holy shit, nog meer vervolg quest's".

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
met 214 light ben je nog lang niet klaar voor de raid, zou eerst je tijd steken in het levelen van je main char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Flix20 schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:55:
Hebben jullie ook dat wanneer je een quest inlevert en je wéér een vervolg quest krijgt dat je aangenaam verrast bent. "holy shit, nog meer vervolg quest's".
Ja, een aantal keer gehad... ook dat ik iets in een patrol gedaan had, en vervolgens in tower een nieuwe quest klaar stond... lekker!!:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
mfreriks schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:57:
[...]

Ja, een aantal keer gehad... ook dat ik iets in een patrol gedaan had, en vervolgens in tower een nieuwe quest klaar stond... lekker!!:d
Vraag me af of je nog bij bijv. rank 10 gunsmith of rank 50 faction nog quests krijgt. Niet dat ik ooit zover ga komen denk ik. Maar op een gegeven moment zijn de quests natuurlijk wel op. Ik heb veel gespeeld en ik heb nu niet meer 2 volle pagina's met quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Flix20 schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:55:
Zeker! En helemaal nadat je de story mode had gedaan! Echt een WTF momentje. Heerlijk spel zoals het nu is. En je hebt veel langer een doel ipv striken en raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Destiny is niet klaar met The Taken King. Komen nog meer uitbreidingen tegen de tijd dat we met zijn allen overal doorheen zijn.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
TiMMieJ schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:01:
[...]

Zeker! En helemaal nadat je de story mode had gedaan! Echt een WTF momentje. Heerlijk spel zoals het nu is. En je hebt veel langer een doel ipv striken en raiden.
Ja precies.
Na 2 uurtjes spelen was ik al wel door de story heen, dus toen had ik zoiets van really... is dit het.
Maar dan blijven de questen zich opstapelen.
Ik ben ook zowaar ineens weer Patrol aan het spelen door de quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ze hebben inderdaad echt mooi werk geleverd met die quests, (je hoort het vaker) maar dit had er echt al vanaf het begin in moeten zitten.

Na het completen van de story denk je met de quests die je dan hebt staan van dit is het, en als ik deze allemaal completed heb dan is het klaar, maar telkens als ik er één inlever krijg ik weer een nieuwe questline ervoor terug, Momenteel heb ik er weer/nog 12 open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
gise schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:55:
met 214 light ben je nog lang niet klaar voor de raid, zou eerst je tijd steken in het levelen van je main char :)
Haha als ik lees dat je minstens 290 nodig hebt ben ik nog lang niet klaar
Maar mijn "main" moet nog de hele questline doen en heb daar alleen maar pvp mee gedaan.
Ik ga me aanmelden bij de Xbox clan, want in je eentje gaan raiden is ook niet echt handig te noemen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waar zijn al die haters nou O-)

geintje, hier zitten geen haters, alleen maar pre-orderers.
Ze hebben er in ieder geval wel wat werk in gestoken.
Misschien dat ze nog een optie toevoegen om de oude dinkeldoy ghost voice te kiezen voor y1 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Viper® op 21-09-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Nu 288 light! Bíjna raid-ready.
Wel nog veel quests die gedaan moeten worden! Vooral met die taken targets!
Al met al is er nog zó veel te doen, en gear 'grinden' is écht leuk, vooral als je blauwe beter is dan legendary gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik zou het idee vergeten en gewoon niet omkijken.
Als je een 170 wapen hebt en de rest allemaal op de 310 zou hebben kom je uit op een Lightlvl van 293

Zou je net de raid mee kunnen doen. maar dan moet je dus echt alle andere slots maxed hebben

Enige reden dat ik oude raid primaires bewaar is omdat ze een burn hebben, en er bounties zijn waarbij je mobs moet killen met een burn, dus daar zijn ze goed voor, verder gewoon lekker bewaren en af en toe naar kijken, maar voor serieuze shit gewoon nieuwe spullen gebruiken. :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexMar schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:12:
Nu 288 light! Bíjna raid-ready.
Wel nog veel quests die gedaan moeten worden! Vooral met die taken targets!
Al met al is er nog zó veel te doen, en gear 'grinden' is écht leuk, vooral als je blauwe beter is dan legendary gear!
Klopt de "grind" duurt best lang (als je kijkt hoeveel uur je erin moet stoppen :P). Maar elke blauwe engram die dropt wordt je gewoon blij. Is ook HEERLIJK tijdens de RAID, dat er gewoon egrams droppen dat hebben ze echt top gedaan! Je kunt gewoon 300 worden met alleen maar blauwe :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatebringer, yolohorn en ice breaker zijn zoooooo year 1 ;)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:22:
Fatebringer, yolohorn en ice breaker zijn zoooooo year 1 ;)
Toch zijn die nieuwe wapens nog niet zo episch als bovenstaande zover ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Vanavond Oryx proberen te verslaan. Gister de 3e boss verslagen (kreeg een mooie Hunter cloak eruit, ben nu light 298) maar werd te laat om nog aan Oryx te beginnen. Nu even nog 20 van Molderding Shards fixen en gelijk die 'extra' rewards meepakken :) Heb er nu 17, zo even kistjes farmen en weer 3 kopen. Hopelijk krijg je niet alleen maar een extra wapen ofzo, maar iets wat echt alleen kan droppen als je 20 van die shards hebt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:04:
Bij het preordenen van de ps4 bundel + ttk kreeg ik een code voor wapens. Ik zie ze echter niet als ik naar de tower ga bij de Vanguard Quartermaster. Ik ben nog maar lvl7 maar aangezien het een code is leek het me dat ik die direct kon krijgen?
Die kreeg ik bij de Gunsmith. Kreeg wel gelijk level 38 gear terwijl ik lvl 5 was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbierman schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:36:
[...]

Toch zijn die nieuwe wapens nog niet zo episch als bovenstaande zover ik heb gezien.
Mijn black suros is anders aardig episch.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:43:
[...]

Once you go black...? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Mist alleen de perk dat je hele ammovoorraad het magazijn wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 13-09 02:43
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:41:
[...]

Die kreeg ik bij de Gunsmith. Kreeg wel gelijk level 38 gear terwijl ik lvl 5 was...
zit met hetzelfde probleem, zie ze ook nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:47:
[...]

Mist alleen de perk dat je hele ammovoorraad het magazijn wordt :P
Dat zit wel op mijn raid machine gun, althans zoiets.

Cocoon; When stowed for a short time, this weapon is automatically reloaded from your reserves.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:49:
[...]

Dat zit wel op mijn raid machine gun, althans zoiets.

Cocoon; When stowed for a short time, this weapon is automatically reloaded from your reserves.
Mja doel eigenlijk die spinup perk van Suros 2.0 tegen de tijd dat de snelheid erin zit is je magazijn leeg :+

PVP wordt door de perks van dit wapen denk ik weer suros galore, spinup en half full, time to kill van de oude The last word is er niets bij :X

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 21-09-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:50:
[...]

Mja doel eigenlijk die spinup perk van Suros 2.0 tegen de tijd dat de snelheid erin zit is je magazijn leeg :+
Je kan ook nog voor focused fire kiezen, maar die spinup perk werkt wel lekker tegen mobs met meer health. Overigens reload de Suros lekker snel, helemaal met auto rifle loader gloves :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
[...]

Tja niet om te zeuren... maar dat vind ik niet echt een nieuw wapon. Ander jasje en iets aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbierman schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:53:
[...]

Tja niet om te zeuren... maar dat vind ik niet echt een nieuw wapon. Ander jasje en iets aangepast.
Oke oke!

Mijn Zhalo Supercell is nog episher! Als Titan fucking lightning schieten, je hoeft er niet eens warlock voor te rollen ;) Bovendien is het een primary met arc.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Boolean Gemini - beest van een scout rifle, Mida -> uit het oog uit het hart
Zhalo Supercell - Bad Juju on steroids :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
[...]

Welke Y2 exotics heb je zelf dan dat je ze niet zo episch vindt?
Ik ben bijvoorbeeld behoorlijk blij met m'n Bolean Gemini en m'n Telesto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:51:
[...]

Je kan ook nog voor focused fire kiezen, maar die spinup perk werkt wel lekker tegen mobs met meer health. Overigens reload de Suros lekker snel, helemaal met auto rifle loader gloves :)
Die focused fire in pvp is echt heerlijk, met 1 clip 2/3 guardians killen, en komen ze om het hoekje, gewoon niet inzoomen, brrrrrrrrrrrrrt weg. (maar dan met suros geluid :+ )

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:02:
[...]

Die focused fire in pvp is echt heerlijk, met 1 clip 2/3 guardians killen, en komen ze om het hoekje, gewoon niet inzoomen, brrrrrrrrrrrrrt weg. (maar dan met suros geluid :+ )
Ik ga focused fire weer eens proberen dan, spin up viel me namelijk tegen :P

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
gise schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:57:
[...]

Welke Y2 exotics heb je zelf dan dat je ze niet zo episch vindt?
Ik ben bijvoorbeeld behoorlijk blij met m'n Bolean Gemini en m'n Telesto
Ik heb die zhalo supercell... oke die is wel lekker voor groepen. Maar waardeloos vind ik hem in pvp.
Die hereafter nog niet zoveel mee gespeeld, maar eerste impressie... icebreaker was stukken beter.
En ik heb de Telesto. Die is erg leuk in pvp.

En ja dan nog year 2 suros. Die is gewoon goed.

Gjallarhorn.. ik denk niet dat er nog zo'n overpowered (maar erg nice) wapen in TTK komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbierman schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:03:
[...]

Ik heb die zhalo supercell... oke die is wel lekker voor groepen. Maar waardeloos vind ik hem in pvp.
Die hereafter nog niet zoveel mee gespeeld, maar eerste impressie... icebreaker was stukken beter.

Gjallarhorn.. ik denk niet dat er nog zo'n overpowered (maar erg nice) wapen in TTK komt.
Ik mag hopen van niet, te veel fights in Year 1 was een kwestie van 'Yolohorn in pompen'.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
We weten momenteel nog niet wat de Sleeper Stimulant gaat doen, misschien wordt dat wel een gjallarhorn killer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
sbierman schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:03:
[...]

Touch of Malice schijnt wel heel sterk in sommige situaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
gise schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:05:
We weten momenteel nog niet wat de Sleeper Stimulant gaat doen, misschien wordt dat wel een gjallarhorn killer :)
Touch of malice staat btw al gameplay van op youtube. (Daar was die Luke Smith enthousiast over.)

Daarnaast wacht ik momenteel op die weekly reset ivm chaperone :) dat lijkt me wel een toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:05
Gjallarhorn is trouwens nog steeds erg sterk in vanguard legacy strike playlist. En erg sterk voor een lvl 20 :P

[ Voor 16% gewijzigd door Trishul op 21-09-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:03:
[...]

Ik ga focused fire weer eens proberen dan, spin up viel me namelijk tegen :P
Das het enige nadeel, ff in cover blijven staan. :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Hoe hebben jullie die 3of coin gebruikt?
Gebruiken julllie ze stuk voor stuk, stack je de 5 direct of stack je meer?
En welke activiteit lopen jullie daarna?

Ik heb ze 4 keer gekocht, 4 heroic strikes gelopen waar ik 5 3oC gebruikt heb, en heb er alleen een 4th horseman uit gehaald.
Als ik op Reddit lees dat mensen een 75% exotic drop hebben gehad denk ik bij mezelf wat doe ik fout of ben ik weer genaaid door RNGsus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Flix20 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:22:
Hoe hebben jullie die 3of coin gebruikt?
Gebruiken julllie ze stuk voor stuk, stack je de 5 direct of stack je meer?
En welke activiteit lopen jullie daarna?

Ik heb ze 4 keer gekocht, 4 heroic strikes gelopen waar ik 5 3oC gebruikt heb, en heb er alleen een 4th horseman uit gehaald.
Als ik op Reddit lees dat mensen een 75% exotic drop hebben gehad denk ik bij mezelf wat doe ik fout of ben ik weer genaaid door RNGsus.
Gebruik er per keer 1tje, heb er nu 7 gebruikt en 1 exotic... wordt ook genaaid denk ik... zie namelijk exotic drops 2 of 3 tegelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

50x oid venus boss gekilled stuk of 8 engrams, paar keer gepopt bij taken events en in strikes ook wat engrams

Denk uiteindelijk 1 uit 8 gemiddeld gehaald. altijd maar 1 3oC gebruikt

Enige is dat ik veel dezelfde shit gehad heb, 5x 4th horseman paar keer de nieuwe warlock helm en paar keer de nieuwe gloves.

Dus netto niet echt veel aan overgehouden, wel nieuwe The last Word en Suros 2.0
en natuurlijk exotics van 290 om legs mee te infusen :)

Had graag de zhalo en/of hakwmoon gehad eigenlijk :P

[ Voor 47% gewijzigd door Bokkie op 21-09-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Bokkie schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:23:
50x oid venus boss gekilled stuk of 8 engrams, paar keer gepopt bij taken events en in strikes ook wat engrams

Denk uiteindelijk 1 uit 8 gemiddeld gehaald. altijd maar 1 3oC gebruikt
Same here. 1 op de 7-8 een exotic gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
deed de scourge missie, gebruike 1 coin voor de bossfight..doodmaken/suicide..geen engram? nog 1 poppen en weer, meestal had ik na 4 á 5 coins een engram..soms eerder, soms later! Zo 3x die arc rifle binnen gehaald, helm, 4th horseman en gauntlets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Dit weekend dan maar eens losse coins gebruiken.
Ik heb nu dus 1 exotic uit 20 coins gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik heb ze per stuk gebruikt, uit 75 Three of Coins heb ik 14 exotics gekregen. heb nu nog 15 ToCs over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kreeg gemiddeld om de 5 Three of Coins een exotic engram. Had ongeveer 65 coins gebruikt en kreeg 14 exotic engrams.
Ik gebruikte de coins per stuk, dus niet gestacked.

Erg lekkere farming plek verder ook voor glimmer, etherseeds voor heavy bij variks, en natuurlijk de blauwe en de af en toe voorkomende legendary engrams!

Ik ben verliefd op de Supercell exotic primary. Wat schiet die lekker! En de perks! Gebruik hem natuurlijk alleen voor PvE.
In PvP is de Telesto verrassend leuk.

Ik heb verder regelmatig sword gevechten in PVP. Waarbij je de zwaarden hoort ketsen!!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Per stuk gebruiken en scourge of winter doen en hele tijd 1 munt gebruiken en jezelf met roxket opblazen. 1 op 4 heb je een exotic.

Cozmoo heeft al gezegd met Deej dat dit niet de bedoeling is, dus gaat morgen vrijw zeker gepatched worden.

Vandaag ga ik nog 100 3 of coins erdoorheen jagen en dan heb ik genoeg exotics voor year 2 rekeninghoudend met infuse opties voor andere characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Saai eigenlijk dat iedereen nu al zoveel exotics heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom gebruik ik ze alleen in strikes. Alleen jammer genoeg alleen nog exoticarmengrams gehad. =X

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
M4uSzi schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:56:
Daarom gebruik ik ze alleen in strikes. Alleen jammer genoeg alleen nog exoticarmengrams gehad. =X
Heb ik ook gedaan inderdaad! vanavond gaan de laatste 7 er wel aan in source winter... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:56:
[...]

Heb ik ook gedaan inderdaad! vanavond gaan de laatste 7 er wel aan in source winter... :+
Ik doe gewoon strike list afwerken. Meteen kan op wat andere loot.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik ben van handcanons naar scout in pvp. Man heerlijk die exploding headies in rift als ze met 5 man die bal lopen af te likken.
Gebruik de Hung Jury SR4, Triple tap en firefly.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-07 23:24
iemand ff zin om samen te spelen? Heb titan 285 .. heb paar tier 1 coins vlgs mij ook nog ;) PSN: headblast1987

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
M4uSzi schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:58:
[...]
Ik doe gewoon strike list afwerken. Meteen kan op wat andere loot.
Hoeveel heb je er? Het is ongeveer 1 op 5 dat je iets krijgt bij de Scourge Winter, gewoon doen! Het is super EZ en je mag er nog even van genieten, althans, van Deej :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Qualixo schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:05:
Ik ben van handcanons naar scout in pvp. Man heerlijk die exploding headies in rift als ze met 5 man die bal lopen af te likken.
Gebruik de Hung Jury SR4, Triple tap en firefly.
Dat is mijn lieveling scout, ook year one wapens meegerekend! Schiet zo heerlijk en triple tap + firefly is een heerlijke combinatie. Zeker met scout reload gloves en al helemaal wild als je als Hunter Gunslinger speelt met stability+reload speed met elke precision kill.

Heb het magazijn op 20 gezet, elke 3 precisions een kogel terug, elke headshot kill firefly, plus gelijk snellere reload + stability x3 stack en dan ook nog nog sneller reloaden me scout gloves.

Heb de hele raid daarmee gespeeld, kan gewoon 26x ermee schieten op bosses gezien ik 99% van de keren een precision/headshot ermee doe.

Heb deze nu op 295 gezet, deze gaat dus mooi naar 310! Gebruik wel de raid wapens hiervoor, meer dan waard.

De Nightstalker subclass is echt mn favoriet geworden door de super. Dit was een van mijn "FUCK YEAH" momenten.

En door Blood Bonds skill kan ik erg lekker mobs in mn eentje neerhalen, gebruik die skill veel liever tegenover die drie arrows.

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 21-09-2015 16:55 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:48
We zoeken nog 1 iemand voor de kings fall raid, wie is 290+ en heeft zin om mee te lopen. We zijn bij de warpriest.

Lijkt het je leuk voeg me even toe

Psn tollenaar24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

michel2412 schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:05:
We zoeken nog 1 iemand voor de kings fall raid, wie is 290+ en heeft zin om mee te lopen. We zijn bij de warpriest.

Lijkt het je leuk voeg me even toe

Psn tollenaar24
hoelaat?

vanaf 2000 kan ik waarschijnlijk wel

light 297

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:48
strompel schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:16:
[...]

hoelaat?

vanaf 2000 kan ik waarschijnlijk wel

light 297
Is goed, voeg je zo wel ff toe. Tot vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:21:
[...]

Hoeveel heb je er? Het is ongeveer 1 op 5 dat je iets krijgt bij de Scourge Winter, gewoon doen! Het is super EZ en je mag er nog even van genieten, althans, van Deej :9
Klopt wel ongeveer. 4 of 5 had ik er en iets van 20 a 25 gebruikt. Maar gaat wel sneller via die "cheese" om het zo maar te noemen. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
is 289 goed genoeg voor raid? mn wapens zijn 291 en 294..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Is het deze cheese trouwens?
Voor die engrams
YouTube: Destiny - Scourge Of Winter Exotic Engram Farm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

iemand mee champions killen op mars , is alleen nogal een gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:56

nFo

Is die ja, maar je krijgt maar om de 5-10x een Exotic, dus alleen doen als je nog bergen Coints over hebt.
En je krijg natuurlijk weer te maken met RNG, dus grote kans op dubbele.
Ik zal maar niet zeggen wat ik naast die Zhalo nog meer kreeg gister bij de Nightfall. :P

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 21-09-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
nFo schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:36:
[...]

Is die ja, maar je krijgt maar om de 5-10x een Exotic, dus alleen doen als je nog bergen Coints over hebt.
En je krijg natuurlijk weer te maken met RNG, dus grote kans op dubbele.
Ik zal maar niet zeggen wat ik naast die Zhalo nog meer kreeg gister bij de Nightfall. :P
Onderweg naar die spot nog even een champion tegengekomen. Maar terwijl we met de taken captains bezig zijn besloten de falen ook nog even een devil Walker neer te zetten. Feest met 3 andere spelers.

Anyhoe, had nog 5 coins. Heb m 8 keer gekilled. Y2 280Helm of inmost light en een 286 legendary autorifle aan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

moet iemand nog irxori in de skywatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
Headblast schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:48:
is 289 goed genoeg voor raid? mn wapens zijn 291 en 294..
Tot oryx lukt dat wel, maar je moet wel teammates hebben met +290.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 09:22

RawChild

PSN: Rawchild

Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:42:
[...]

Story verder spelen, komt hij vanzelf tevoorschijn er is namelijk een misse Patrol Dreadnaught ofzo... en dan speel je hem ook vrij, moet je volgens mij van die beacons plaatsen etc. etc.
Even hier nog op terug komend.die missie ben ik uit gegaan, want ik moest weg. maar nu heb ik geen opties meer in dreadnaught. Hoe krijg ik het weer voor elkaar dat die missie weer beschikbaar komt? iemand enig idee?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om wat heroic strikes te runnen? Ik zit nu op 258 light, net iets te laag misschien, maar moet wel lukken! Marcel317 is mijn PSN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:00
Wij hebben nog een Oryx checkpoint en willen deze graag verslaan. Ik zelf heb hem al gecomplete en wil graag 2 vrienden helpen. We hebben nog plek voor 3 man extra. Zijn er mensen geintreseerd om het z.s.m. te runnen?

- Senaxx 297 light
- Base1981 293 light
- Flylighter 296 light

[ Voor 13% gewijzigd door Senaxx op 21-09-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
steffeh schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:14:
[...]

Tot oryx lukt dat wel, maar je moet wel teammates hebben met +290.
ah ok naja ben nu 291 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
DarkElement schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:35:
[...]

Die klootzak kwam bij mij en headblast ook pas na 8 events.
ja vriend ik moet die quest nog een x doen opeens.. Dikke bug denk ik want ik had hem dus al voordat wij m deden gedaan. blijft raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Ik zit al een tijdje vast op light 255, iemand tips om hoger te krijgen? PVP is niet echt mijn ding voor legendary marks.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Baiko schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:54:
Ik zit al een tijdje vast op light 255, iemand tips om hoger te krijgen? PVP is niet echt mijn ding voor legendary marks.
Veel strikes op level 36 achter elkaar spelen en blauwe engrams verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Doe die normale strikes een paar keer ofzo. Alle blauwe enegrams die je eruit haalt niet gelijk in 1 keer identificeren maar gewoon 1 doen en dan uit het scherm gaan en opnieuw met die man praten en weer een nieuwe indentificeren. Hierdoor gaat geleidelijk je light level gear omhoog.

Nadat je op 260 zit ofzo de heroics gaan pakken en dit weer opnieuw doen. Alle blauwe gewoon 1 voor 1 doen, trust me!

Zodra je 65 vanguard marks hebt zou ik een ghost shell kopen bij vanguard gezien dit echt heel snel helpt. Ter illustratie ik was vanochtend 260 en nu 291 (ja met exotic gear maar het werkt wel..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:38

Vuvuzela

My spire is forming

Ondanks dat je PVP niet je ding is.. Zou ik t wel doen die daily. Potje is max 10 minuten en dan weer 15 marks erbij.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Welke vanguard dan? Die ene in de hangar? Ik kan daar geen shells kopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

tiguan schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:26:
Welke vanguard dan? Die ene in de hangar? Ik kan daar geen shells kopen hoor.
Je class quartermaster verkoopt een ghost shell met 285 light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
net ff patroltje op de dreadnaught, kom ik bij die summoning portal. ff met 6 man paar keer gedaan, grappig :D

Ghost haal je toch gewoon bij de speaker. Ownee die zijn 170 he, die andere haal je inderdaad bij de faction verkopers

[ Voor 37% gewijzigd door Viper® op 21-09-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 man gezocht, raid oryx zijn bij de totems.
Iemand die ff wil helpen?

[ Voor 27% gewijzigd door Griffx op 21-09-2015 22:26 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
AlexMar schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:52:
[...]

Mijne niet, maar ik ben nog geen rank 1, moet je dat eerst zijn?
Oh wacht je bedoelt die van de drie poppetjes achterin :o

[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 21-09-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 14-09 19:38

tha_crazy

Mafketel

1 plek vrij voor Kings Fall Raid begin.
280 light minimum.
Gaan nu beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Laatst online: 05-07 09:53
Telesto wat een bazen wapen! Fusion met soort wolfpack rounds, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Laatst online: 05-07 09:53
Ik dismantelde in y1 standaard alle fusion maar deze is echt over de top sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexMar schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:52:
[...]

Zie max 280 helaas, of kijk ik ergens overheen?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Griffx schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:18:
[...]

Zie max 280 helaas, of kijk ik ergens overheen?
Zijn 280 maar helpen je wel ontzettend! Gewoon sparen en kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Headblast schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:19:
[...]

Hah dat vindt de Nederlander in mij zonde, ik heb een ghost van 275.
Dan liever pvp gear bij elkaar sparen :+

Eerste stukje van de raid gedaan tot de totems.
Echt super vet, en ja je was de eerste Jedi.

Kan iemand het totem stukje uitleggen in spoiler tags, we kwamen een eind en we hebben de mechanics voor 80% door.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Headblast schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:19:
[...]

Heb er net een gekocht, maar mijn light ging er niet bepaald van omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 09:10
Hele raid incl. Oryx 2x verslagen... Echt super tof die raid.

Light level is nu 301, kan niet wachten op reset en hard mode :D

[ Voor 5% gewijzigd door piqueno11 op 22-09-2015 01:51 ]

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vanavond Oryx verslagen, erheen gegaan met 20 molding shards. Kreeg 2 wapens en een cloak. Die cloak kreeg ik eerder in de raid al (toen met 302 light, nu 306). Nou poeh poeh, die 20 molding shards waren het echt waard.... niet dus. Had wel een speciaal loot table verwacht voor molding shards eerlijk gezegd.......

Pagina: 1 ... 19 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan