Jij was met ons mee toch?Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:26:
Ik doe ook graag mee, ben 294, maar heb gisteren de hele middag met oryx lopen kloten dus ik denk dat ik nu wel weet hoe t moet. ( tot 20% )
Lol met 5 titansCrashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:26:
[...]
Ik was in het begin met 1 - 2 - 3 - 4 - 5 Titans. Ik als enigste met mijn Hunter. en Titans gaan toch wel wat hoger in die jumppuzzle met de schepen. Maar ik kon weer beter corrigeren. Zo heeft elke class zijn voor- en nadeel. Ik vind het alleen al prachtig dat er echt TEAMWORK moet zijn.
En inderdaad die mazeMisschien gaat ie wel open als we hier allemaal staan? JAAAAA hij gaat open xD. Dat was wel mooi. 1 iemand wist het allemaal al wel tot en met Golgoroth, (was buiten clan) maar zei gewoon niks
heel soms kleine hints.. komt bij ons zitten er een paar in de clan die nogal eigenwijs zijn (ik zelf included
) dus 20x proberen en geen steek vooruitkomen enzo... maar wel iedere keer proberen te kijken wat er veranderd, wat komt er in beeld. Ik vond het werkelijk waar prachtig. (Dit is eigenlijk mijn 1e RAID waar ik echt blind ben in gegaan).
Dat eigenwijze hebben wij ook last van
Atlas#22744