Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:26:
Ik doe ook graag mee, ben 294, maar heb gisteren de hele middag met oryx lopen kloten dus ik denk dat ik nu wel weet hoe t moet. ( tot 20% )
Jij was met ons mee toch?
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:26:
[...]

Ik was in het begin met 1 - 2 - 3 - 4 - 5 Titans. Ik als enigste met mijn Hunter. en Titans gaan toch wel wat hoger in die jumppuzzle met de schepen. Maar ik kon weer beter corrigeren. Zo heeft elke class zijn voor- en nadeel. Ik vind het alleen al prachtig dat er echt TEAMWORK moet zijn.

En inderdaad die maze :+ Misschien gaat ie wel open als we hier allemaal staan? JAAAAA hij gaat open xD. Dat was wel mooi. 1 iemand wist het allemaal al wel tot en met Golgoroth, (was buiten clan) maar zei gewoon niks :+ heel soms kleine hints.. komt bij ons zitten er een paar in de clan die nogal eigenwijs zijn (ik zelf included :+) dus 20x proberen en geen steek vooruitkomen enzo... maar wel iedere keer proberen te kijken wat er veranderd, wat komt er in beeld. Ik vond het werkelijk waar prachtig. (Dit is eigenlijk mijn 1e RAID waar ik echt blind ben in gegaan).
Lol met 5 titans :o Wij hadden in het begin 2 hunters, 2 titans en 2 locks, op een gegeven moment 3 locks en dan maar 1 hunter.

Dat eigenwijze hebben wij ook last van :+ Raid blind in gaan is echt super leuk en sowieso de hele raid is fucking episch.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:43:
Lol met 5 titans :o Wij hadden in het begin 2 hunters, 2 titans en 2 locks, op een gegeven moment 3 locks en dan maar 1 hunter.

Dat eigenwijze hebben wij ook last van :+ Raid blind in gaan is echt super leuk en sowieso de hele raid is fucking episch.
:+ Ja, iedereen zijn main van onze clan is eigenlijk Titan (1 iemand heeft 3 warlocks). en waar dat niet zo was zijn alsnog overgestapt naar Titan :+. Ik blijf het enige huntertje... RAID is echt vet, ze hebben echt een geode job gedaan en belooft wat ze gezegd hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
tha_crazy schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:59:
[...]

Offcourse.
Zo snel mogelijk de tactics van de rest onder de knie krijgen.
De totems lukken al wel makkelijk Warpriest gaat wat lastiger worden.

Maar gorgoth of hoe die gast ook heet is erg lastig om aan te leren vind ik.

[...]

Wij hebben er geen poging op gedaan.
Eerst maar voor de rest even wat gear gehaald
Warpriest is redelijk eenvoudig met een goed team ( ja doh, alles is daar redelijk eenvoudig mee ). Maar de mechanics zijn opzich niet zo heel erg spannend. Golgoroth is 100% communicatie, 2 personen die de buff hebben moeten elke keer 'vijf seconden' roepen, zodat het DPS team kan switchen naar de andere bal aan het plafond.

En altijd 1 persoon de thralls laten killen, plus een stormcaller is super handig bij de Taken die daar spawnen.

Denk dat we alle mechanics goed down hebben, moeten alleen Oryx oefenen, de eikel.
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:45:
[...]

:+ Ja, iedereen zijn main van onze clan is eigenlijk Titan (1 iemand heeft 3 warlocks). en waar dat niet zo was zijn alsnog overgestapt naar Titan :+. Ik blijf het enige huntertje... RAID is echt vet, ze hebben echt een geode job gedaan en belooft wat ze gezegd hadden!
Ja de raid is echt mega epic, echt belachelijk. Dat eigenwijze is bij ons ook haha, maar goed, het is mooi om te zien dat je elkaar loopt te bashen en daarna alles is vergeten, zoals het hoort.

Iedereen is ook super hyped tijdens zo'n eerste run offcourse.

[ Voor 25% gewijzigd door steffeh op 21-09-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:38

tha_crazy

Mafketel

Pinjataaa schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:42:
[...]

Dat moet lukken ja. Ik kan vanavond ook om 21:30 online zijn mocht het nodig zijn.
Is goed, dan heb ik voor beiden nog 1 plek vrij.
Vanavond en morgen +/- 7 uur/half 8
steffeh schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:46:
[...]

Warpriest is redelijk eenvoudig met een goed team ( ja doh, alles is daar redelijk eenvoudig mee ). Maar de mechanics zijn opzich niet zo heel erg spannend. Golgoroth is 100% communicatie, 2 personen die de buff hebben moeten elke keer 'vijf seconden' roepen, zodat het DPS team kan switchen naar de andere bal aan het plafond.

En altijd 1 persoon de thralls laten killen, plus een stormcaller is super handig bij de Taken die daar spawnen.

Denk dat we alle mechanics goed down hebben, moeten alleen Oryx oefenen, de eikel.
Agreed, wij liepen er erg lang bij te kutten omdat we dachten dat t de manier was hoe je de knights killde _O-

Tevens tip voor Golgoroth, ipv een stormcaller, neem 1 of 2 nightstalkers mee.
Thether met blood bound.
Orbs for days en extra damage op die eikel

[ Voor 60% gewijzigd door tha_crazy op 21-09-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:43:
[...]

Jij was met ons mee toch?

[...]

Moet vanavond trainen dus ga t niet redden om met jullie mee te doen, 9 uur thuis. Half 10 ben ik online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:45:
[...]

Bij ons was dat vroegah met Locks :+ Stef en ik zijn de enige trouwe Titans, maar hoop mensen rollen als alt een Titan, dus hebben zo zelfde probleem als jullie als raid gaan doen met de alts :+

Absoluut! Bungie stelt niet teleur. Ik las laatst ergens dat we eigenlijk gewoon een jaar lang een Beta hebben gespeeld en dat de game nu pas is zoals ie had moeten zijn bij de release. Kan ik me wel in vinden.
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:50:
[...]

Moet vanavond trainen dus ga t niet redden om met jullie mee te doen, 9 uur thuis. Half 10 ben ik online
Wij gaan vanavond ook niet, maar ik zag je naam, toen dacht ik HEY die ken ik :w

[ Voor 16% gewijzigd door Kasai op 21-09-2015 10:52 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:51:
[...]

Bij ons was dat vroegah met Locks :+ Stef en ik zijn de enige trouwe Titans, maar hoop mensen rollen als alt een Titan, dus hebben zo zelfde probleem als jullie als raid gaan doen met de alts :+

Absoluut! Bungie stelt niet teleur. Ik las laatst ergens dat we eigenlijk gewoon een jaar lang een Beta hebben gespeeld en dat de game nu pas is zoals ie had moeten zijn bij de release. Kan ik me wel in vinden.
dat was precies wat ik zei toen ik met de taken king campaign begon..zo had year 1 moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
tha_crazy schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:38:
Laat ik t dan maar zo doen.

Oryx. 21:30

- Ik zei de gek
- M0nkeymen81
- Joshua1402
- Michel8704 (clan)
-
-

[...]

Kan jij morgen om 19:00 online zijn?
Ik wil anders ook wel mee proberen als jullie man te weinig hebben? Wss gaat mijn clan niet meer verder voor de reset dus en ben ook bij oryx. PSN: FlyLighter heb een warlock 296 :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GMacD schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:52:
[...]

dat was precies wat ik zei toen ik met de taken king campaign begon..zo had year 1 moeten zijn!
Idd! Bij de reveal stream werd ik ook heel blij van zaken die eigenlijk best vanzelf sprekend zouden moeten zijn 8)7

Ben benieuwd of mensen die Destiny in year 1 zat waren of het nooit echt een kans hadden gegeven, nu weer terug komen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:51:
[...]

[...]

Wij gaan vanavond ook niet, maar ik zag je naam, toen dacht ik HEY die ken ik :w
Valt wel mee, 1 heeft 2 titans 1 warlock, 1 3 warlocks. Rest heeft volgens mij allemaal wel 3 verschillende poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:21

Pinjataaa

Hit me!

- Ik zei de gek
- M0nkeymen81
- Joshua1402
- Michel8704 (clan)
- Pinjataaa (Maakt graag plaats voor iemand die gister al bezig was)
-

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:59:
[...]

Idd! Bij de reveal stream werd ik ook heel blij van zaken die eigenlijk best vanzelf sprekend zouden moeten zijn 8)7

Ben benieuwd of mensen die Destiny in year 1 zat waren of het nooit echt een kans hadden gegeven, nu weer terug komen.
ben ik ook benieuwd naar..ik denk dat het maar een kleine percentage zal zijn..
elke keer had ik iets van 'finally!!'

ook met de vanguard krijg je wat meer feeling mee ipv dat ze gewoon soort van vendors zijn.. Cayd is funny tho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
het is al vaker gezegd maar nu Taken King er is voelt Destiny vanilla aan als een beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voelde het sowieso al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:59:
[...]

Valt wel mee, 1 heeft 2 titans 1 warlock, 1 3 warlocks. Rest heeft volgens mij allemaal wel 3 verschillende poppetjes.
Wij hebben sinds kort ook allemaal alle classes, Faris is van zijn Warlock geloof afgestapt en heeft zelfs een HUNTER :o
GMacD schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:01:
[...]

ben ik ook benieuwd naar..ik denk dat het maar een kleine percentage zal zijn..
elke keer had ik iets van 'finally!!'

ook met de vanguard krijg je wat meer feeling mee ipv dat ze gewoon soort van vendors zijn.. Cayd is funny tho!
Ja die shit is legendarisch, ik kan ook iedereen aanraden de Nightstalker quest te doen voor de hunter.
Ik weet niet, ik voelde alleen maar aan jou :9~

wat /3

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
tha_crazy schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:49:

Agreed, wij liepen er erg lang bij te kutten omdat we dachten dat t de manier was hoe je de knights killde _O-

Tevens tip voor Golgoroth, ipv een stormcaller, neem 1 of 2 nightstalkers mee.
Thether met blood bound.
Orbs for days en extra damage op die eikel
Wat wij deden: 1 x WOL met Saint 14 voor de ingang waar de thralls de arena binnenkomen ( dan aan de kant waar je de eerste bal dropt ), dan heb je daar tot de 3e ball ( dus 2e rotatie ) geen last van.

2 x stormcaller voor de taken trashmobs en 1 x Nightstalker, we deden 100k damage per sniper schot. Op een gegeven moment riep ook iemand 'holy fuck, de game kan z'n health counter niet bijhouden'. Toen deden we in 1 ronde ook +40% damage op die hufter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dropt er nog een beetje loot in de begin delen van de raid, ben nu light 293, ben opzoek naar een betere Ghost (275)
Anders wil ik (met een deel van onze clan) wel kijken hoever we kunnen komen vanavond, puur voor de loot.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ja een ghost niet zo ver van het eerste heb ik gister gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
ik kreeg shards uit de eerste kist ( flashback VOG ) en ik wilde zo graag de ghost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is kans op een ghost met 300-310 light in de eerste kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:13:
Dropt er nog een beetje loot in de begin delen van de raid, ben nu light 293, ben opzoek naar een betere Ghost (275)
Anders wil ik (met een deel van onze clan) wel kijken hoever we kunnen komen vanavond, puur voor de loot.
3 van ons kregen een 300 + ghost. Die van mij was toevallig 303.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:14:
Er is kans op een ghost met 300-310 light in de eerste kist.
Kijk das goed om te horen, ook als in het een RNG kans, dan schiet ik tenminste naar 294/295.
Blijf ff hangen nu.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:14:
[...]

3 van ons kregen een 300 + ghost. Die van mij was toevallig 303.
Heb tot nu toe alleen maar shards, shards, shards gehad hahahaha... Straks heb ik er al 20+ als ik bij Oryx ben als we niet wat vaker bij elkaar zijn met onze clan hahahaha!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:15:
[...]

Heb tot nu toe alleen maar shards, shards, shards gehad hahahaha... Straks heb ik er al 20+ als ik bij Oryx ben als we niet wat vaker bij elkaar zijn met onze clan hahahaha!!!
Ik alleen de ghost. Oryx dropt wel een primary gegarandeerd. (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:15:
[...]

Balen man :(

Ik had redelijk veel mazzel, 303 ghots dus en 306 heavy machine gun.

Maar onze exotic boy is toch wel Stef :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:35:
Ik meld me hier ook maar even :)
Van het weekend de demo gespeeld en dat beviel wel, dus vanmiddag de complete edition maar eens bestellen. Voor 49,95 een mooie deal lijkt me.
In de demo kon ik levellen tot level 7, ik ben benieuwd of ik straks verder kan met mijn huidige poppetje (hunter) of een nieuw character moet aanmaken. In beide gevallen geen probleem ;)

Ik zal voornamelijk bezig gaan met het uitzoeken hoe alles precies werkt, maar als er andere (lage levels?) samen willen spelen laat het maar weten, Twee (of 3, of 4) weten uiteraard meer dan een ;)

Nu er geen nieuwe BF uitkomt dit jaar (nee, StarWars is geen BF) zoek ik een game waar ik me weer lange tijd mee kan vermaken. Buiten Destiny zie ik niet echt kandidaten...
Je kan verder met je char uit de trial.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik ben nog niet begonnen aan de nieuwe raid, eerst maar bezig met levelen. Heb m'n titan nu op 291 Light zitten dus kan zo langzamerhand even naar de raid kijken.

Heb nog niks aan footage gekeken of gelezen. Heeft iemand nog tips voor me qua voorbereiding? bepaalde wapens/perks/gear/stats (zonder te spoilen) die ik nodig ga hebben?

Zo was het bij Crota handig om een sniper te hebben voor de Swordbearer en een Rocket Launcher met tracking voor Crota.
In VoG was het handig om een void shotgun te hebben voor de Minotaurs en later uiteraard de Oracle Disruptor wapens, maar die dropten pas in de raid zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:17:
[...]

Balen man :(

Ik had redelijk veel mazzel, 303 ghots dus en 306 heavy machine gun.

Maar onze exotic boy is toch wel Stef :+
Bij ons maar 1 iemand iets gekregen tot Golgoroth..(een 310 heavy machine gun)

[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 21-09-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gise schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:20:
Ik ben nog niet begonnen aan de nieuwe raid, eerst maar bezig met levelen. Heb m'n titan nu op 291 Light zitten dus kan zo langzamerhand even naar de raid kijken.

Heb nog niks aan footage gekeken of gelezen. Heeft iemand nog tips voor me qua voorbereiding? bepaalde wapens/perks/gear/stats (zonder te spoilen) die ik nodig ga hebben?

Zo was het bij Crota handig om een sniper te hebben voor de Swordbearer en een Rocket Launcher met tracking voor Crota.
In VoG was het handig om een void shotgun te hebben voor de Minotaurs en later uiteraard de Oracle Disruptor wapens, maar die dropten pas in de raid zelf.
Sniper is weer handig en een heavy machine gun ook.

Qua primary maakt niet zo heel veel uit, al is een goede scout rifle voor de range wel lekker.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gise schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:20:

Voor het begin, geode scout of auto rifle en een sniper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Welkom Kiwi. *O* oOo

Je weet onze chat nog te vinden?? We gaan je er wel doorheen helpen. d:)b

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
iemand die vanavond zin heeft om de raid te doen? fresh desnoods, heb ook een checkpoint bij de warpriest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Oke, thanks voor de tips!

Qua scout heb ik die DO Scout gekocht, geleveled en infused naar 292.
Qua sniper heb ik nog geen goede legendary, heb in dat slot nu een 285 blauwe sniper zitten, als ik het goed heb krijg je uit die 'Taken War: Earth'-quest de 1000-yard stare. die vanavond maar even afmaken en levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond 20:30 Oryx raid, ff kijken hoever we komen, gaat puur om de loot, minimaal 290 light.
Vol.

[ Voor 49% gewijzigd door Griffx op 21-09-2015 13:27 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Verrek, die heb ik al gehad, moest zo'n ding plaatsten, maar toen moest ik ook ineens zo'n patrol Scout missie doen. Maar dat scouten begon maar niet, pijl bleef maar omhoog wijzen. Moest toen ook weg, dus ben eruit gegaan. Maar dan is die missie niet goed geeindigd. Vreemd genoeg geeft ie nu niks aan, want het ging om die bovenste op de kaart...

MIsschien heb ik tijdens het plaatsen van dat ding per ongeluk een scout partol missie aangezet of zo...ga vanavond uit het werk eens zien of ik weer die missie in kan zodat ik dat alsnog kan doen... of zo.

Je kan btw wel je beeindigde quests zien, maar is er ook een plek waar je je gehaald quests kan zien?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb trouwens weer een tier-3 court of oryx rune.
Zullen we deze week weer met 3 fireteams gaan knallen? Want dat was echt gruwelijk vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Pinjataaa schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:29:
Ik heb trouwens weer een tier-3 court of oryx rune.
Zullen we deze week weer met 3 fireteams gaan knallen? Want dat was echt gruwelijk vet :D
ja heb ook zon ding wil ik ook doen is heerlijk die chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
RawChild schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:29:
Verrek, die heb ik al gehad, moest zo'n ding plaatsten, maar toen moest ik ook ineens zo'n patrol Scout missie doen. Maar dat scouten begon maar niet, pijl bleef maar omhoog wijzen. Moest toen ook weg, dus ben eruit gegaan. Maar dan is die missie niet goed geeindigd. Vreemd genoeg geeft ie nu niks aan, want het ging om die bovenste op de kaart...

MIsschien heb ik tijdens het plaatsen van dat ding per ongeluk een scout partol missie aangezet of zo...ga vanavond uit het werk eens zien of ik weer die missie in kan zodat ik dat alsnog kan doen... of zo.

Je kan btw wel je beeindigde quests zien, maar is er ook een plek waar je je gehaald quests kan zien?
Je moet helemaal op het bovenste plankje staan! duurde bij mij ook even voordat ik het door had! daarnaast ligt ook een shard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe wil je dat afspreken Via tweakers dan ;) als je fireteam 1 vol hebt bijv, hoe dan verder?

Ja je zou mensen van hier bij de randoms om jou heen kunnen laten joinen maar dan heb je niet 9 Tweakers :p

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 21-09-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Zit nu met m'n titan op light leven 284.
Was is de beste manier om nog extra light levels te halen zodat ik richting die 295 ga?
Hebben de (heroic) strike playlists zin?

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Flix20 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:31:
Zit nu met m'n titan op light leven 284.
Was is de beste manier om nog extra light levels te halen zodat ik richting die 295 ga?
Hebben de (heroic) strike playlists zin?
strikes achter elkaar doen, bouw je streak op en betere rewards!
engram inleveren, per stuk, kijken of het hoger is..equippen, dan pas de volgende doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
DarkElement schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:30:
Hoe wil je dat afspreken Via tweakers dan ;) als je fireteam 1 vol hebt bijv, hoe dan verder?

Ja je zou mensen van hier bij de randoms om jou heen kunnen laten joinen maar dan heb je niet 9 Tweakers :p
Kan ook zonder randoms.

https://www.reddit.com/r/...man_team_in_the_court_of/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Wij hebben zaterdagavond de Raid gehaald.. Ik vind hem heeel erg vet in elkaar gezet!

Let op: probeer 20 Moldering Shards te hebben, deze geven een extra loot drop!

Ondertussen via verschillende wegen al flink wat leuke gear gevonden en nu Light lvl 303
Voor wie stiekum wil gluren: klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ralphoman schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:32:
Wij hebben zaterdagavond de Raid gehaald.. Ik vind hem heeel erg vet in elkaar gezet!

Let op: probeer 20 Moldering Shards te hebben, deze geven een extra loot drop!

Ondertussen via verschillende wegen al flink wat leuke gear gevonden en nu Light lvl 303
Voor wie stiekum wil gluren: klik hier
Waar dropte de artifact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:30:

Afgelopen zaterdag tier 3 gehaald met 3 random dudes.
Waren steeds tier 2 aan het spelen, en opeens gaf mijn Eris Quest aan dat tier 3 behaald was.
Vond het al wat drukker qua bosses. :+ :D
Waren wel alle 4 290+ light.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap de truc niet helemaal.

Normaal als iemand die met jou meeloopt uit een ander fireteam een ander gebied in gaat dan zie je 'm toch verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Laatst online: 12-09 15:40
GMacD schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:32:
[...]

strikes achter elkaar doen, bouw je streak op en betere rewards!
engram inleveren, per stuk, kijken of het hoger is..equippen, dan pas de volgende doen
Ja dat laatste is me bekend.
Blijf voornamelijk rares krijgen uit de strikes.

Zelfs na 6x 5 3oC gebruikt te hebben kwam er één legendary uit dus ik begon me al af te vragen of ik nou goed zit voor de loot of dat ik gewoon geshafed word door RNGsus.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Griffx schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:34:
[...]

Afgelopen zaterdag tier 3 gehaald met 3 random dudes.
Waren steeds tier 2 aan het spelen, en opeens gaf mijn Eris Quest aan dat tier 3 behaald was.
Vond het al wat drukker qua bosses. :+ :D
Waren wel alle 4 290+ light.
Had van de week een tier 3 of een andere te pakken... weet niet hoe maar we waren met 6man, grote ogre bij de portal down, komt er nog een wizard uit.. die down kwam er weer een dikke ogre uit :o :+ bug? iig t3 niet gehaald... stond vol verbazing te kijken dat er zoveel uit die portal kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
mfreriks schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:36:
[...]

Had van de week een tier 3 of een andere te pakken... weet niet hoe maar we waren met 6man, grote ogre bij de portal down, komt er nog een wizard uit.. die down kwam er weer een dikke ogre uit :o :+ bug? iig t3 niet gehaald... stond vol verbazing te kijken dat er zoveel uit die portal kwam :+
nee klopt..ogre's slopen en de grotere ogre ook..daarna kan de wizard down geloof ik..zo heb ik ém gehaald met een zooi randoms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
is geen bug die tweede grote ogre, die komt als je een bepaalde volgorde niet aanhoud of een bepaald checkpoint niet optijd haalt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:21:
[...]

Bij ons maar 1 iemand iets gekregen tot Golgoroth..(een 310 heavy machine gun)
Tot nu toe 300 ghost, 300 shotgun en 303 chest, dus qua light nog niet geweldig, maar goed, beter dan niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de wizard niet snel genoeg neer is begint het hele zooitje weer opnieuw, dus let op, zodra de GROTE ogre dood is ren je als gekken naar boven en vuur je supers en shotguns in z'n face en is het klaar d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus_01
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 20:57
Eerste keer dat ik een bericht hier plaats.
Maar aangezien een hoop maatjes het spel links hebben laten liggen probeer ik via deze weg wat extra mensen te vinden.

Wil graag de nieuwe raid doen.
Heb op dit moment een titan op 293 light.
Dit zou hoog genoeg moeten zijn toch?

Veel ervaring met de vorige raids, de nieuwe alleen het begin even geprobeerd.

Mocht ik welkom zijn, zit op xbox one.
GT: N3m3siss86

Zou top zijn om wat meer mensen te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
als ik die T3 rune erin knal als ik daar sta en ik zie wat gasten en hij mislukt ben ik hem dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Flix20 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:35:
[...]

Ja dat laatste is me bekend.
Blijf voornamelijk rares krijgen uit de strikes.

Zelfs na 6x 5 3oC gebruikt te hebben kwam er één legendary uit dus ik begon me al af te vragen of ik nou goed zit voor de loot of dat ik gewoon geshafed word door RNGsus.
Werkte hier gisteren gewoon nog. Geloof ook niet dat ze dat zomaar veranderd hebben. En als ze het wijzigen dan zal dat met een hotfix (welke verschijnt als je weer online komt) gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ralphoman
spoiler:
Na het halen van de Raidquest die Eris geeft (3 bosses killen) krijg je die van Eris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
gise schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:38:
is geen bug die tweede grote ogre, die komt als je een bepaalde volgorde niet aanhoud of een bepaald checkpoint niet optijd haalt volgens mij
Ah, dan zou dit de fout geweest zijn :+ denk al... dat is anders nooit te halen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

mfreriks schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:30:
[...]

Je moet helemaal op het bovenste plankje staan! duurde bij mij ook even voordat ik het door had! daarnaast ligt ook een shard :)
Haha meen je niet, zag zo snel geen manier om daar te komen, en dan stomme scout missie. ik stop ermee.
Houdt dat mijn hele progressie tegen...de tering. maar bedankt :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
vegetto1983 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:39:
als ik die T3 rune erin knal als ik daar sta en ik zie wat gasten en hij mislukt ben ik hem dan kwijt?
Je houdt de Rune totdat de event completed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:05
Bertus_01 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:39:
Eerste keer dat ik een bericht hier plaats.
Maar aangezien een hoop maatjes het spel links hebben laten liggen probeer ik via deze weg wat extra mensen te vinden.

Wil graag de nieuwe raid doen.
Heb op dit moment een titan op 293 light.
Dit zou hoog genoeg moeten zijn toch?

Veel ervaring met de vorige raids, de nieuwe alleen het begin even geprobeerd.

Mocht ik welkom zijn, zit op xbox one.
GT: N3m3siss86

Zou top zijn om wat meer mensen te vinden!
Je kan je hier aanmelden:https://www.bungie.net/en/Clan/Forum/1244345

We zijn nu voornamelijk bezig met strikes maar waarschijnlijk dat er in de toekomst raids gedaan kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

- Ik zei de gek
- M0nkeymen81
- Joshua1402
- Michel8704 (clan)
-
-

[...]

Kan jij morgen om 19:00 online zijn?
Heb gemist wat jullie in het weekend hebben gedaan maar doe graag weer mee vanavond.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
RawChild schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:39:
[...]

Haha meen je niet, zag zo snel geen manier om daar te komen, en dan stomme scout missie. ik stop ermee.
Houdt dat mijn hele progressie tegen...de tering. maar bedankt :)
Voor Tier 3 is er maar één variatie van het gevecht, op de lagere levels zijn er meerdere variatie gevechten. hieronder een uiteenzetting van het Tier 3 gevecht:

spoiler:
1.Hide behind the left and right rocks at the back of the court, there will be a main ogre and 2 other ogres summoned in at times that will kill you very quickly with eye blast in the open.

2.Kagoor is a wizard who is immune to damage as long as his Ogre is alive. The ogre has a massive pool of hit points, and without the proper buff you will not be able to kill him in the allotted time.

3.There will be enemies summoned called Malificient eyes that are basically Acolyte's eyes. Whenever you kill one, you get a 20-second buff called Ogres Fury. This buff can stack up to 3 times and is what allows you to do the bonus damage needed to kill the ogres. Kill the eyes whenever your buff is about to end - it is an individual buff, not a team buff.

4.When the main ogre dies, Kagoor will be vulnerable to damage. This will only last about 30 seconds before he will summon another ogre - if this happens you will almost certainly fail, it is pretty much impossible to kill 2 of the main ogres in the allotted time. Because of this you will want to coordinate and make sure your entire team has supers and heavy ready before you finish off the ogre.

5.Our group all popped supers and charged Kagoor as soon as the ogre died. With our group of 8 (5 Stormcallers, 1 Sunbreaker, 2 Nightstalkers) he was dead before our supers ran out. If you are doing it with a smaller group you will want heavy ammo, too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus_01
Ja, niet gehaald dan heb je hem niet meer.
En ze zijn al lekker zeldzaam :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Volgens mij wel, maar met 3 fireteams moet het lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Tijdens de reveal stream zeiden ze dat je het inderdaad met 9 man kon doen en ze ook wilden dat mensen die public events meer samen gingen doen.
Alleen zie ik nooit iemand bezig met de Court als ik een keer patrol aan het doen ben op de dreadnaught, dus tot nu toe nog niet echt geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
Pinjataaa schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:47:
[...]

Volgens mij wel, maar met 3 fireteams moet het lukken :+
Nee, je verliest 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
L490 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:50:
[...]

Nee, je verliest 'm niet.
ik lees dat men het ook met minder dan 9 doet.. lijkt me ook wel logisch mits je hoog in light zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 fireteams is genoeg rond de 290 light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
vegetto1983 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:54:
[...]
ik lees dat men het ook met minder dan 9 doet.. lijkt me ook wel logisch mits je hoog in light zit..
We pakken hem vanavond wel even :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Ja ik heb hem gisteren (2x) met 5 andere gedaan en het was goed te doen. Mits je dus wel weet wat je moet doen,

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
[...]

Ja, met 9 man red je het makkelijk, maar 6 is ook prima te doen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door L490 op 21-09-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Goed ik heb dan voor vanavond voor een gooi op Oryx deze mensen.
Alleen de quotes meegepakt, want t is soms niet meer te volgen hier als je aan t werk bent

- Ik zei de gek
- M0nkeymen81
- Joshua1402
- Michel8704 (clan)
- Pinjataa
- FlyLighter

Maciejk8 (R)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Faaz0 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:54:
[...]

We pakken hem vanavond wel even :Y
ff kijken of ik er ben en hoelaat, moet ook soms beetje aandacht verdelen al zou ik graag elke avond gamen haha maar dat zit er niet altijd in... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

OH, de raid is al gespeedrund in 45 minuten-ish
https://www.reddit.com/r/...th_bombsqaudkittens_just/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus_01
noloog schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:42:
[...]

We zijn nu voornamelijk bezig met strikes maar waarschijnlijk dat er in de toekomst raids gedaan kunnen worden.
Kan de link niet openen.
Wat is de naam van de clan?

Voeg me anders toe op xbox one, is makkelijker.
N3m3siss86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

noloog schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:42:
[...]

Ik ben zo vrij geweest me aan te melden, gamertag Amrantas. Strikes, yay! Raids, yay! Speel pas een paar dagen weer, maar het gaat steeds beter ;)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:05
Bertus_01 schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:07:
[...]

Kan de link niet openen.
Wat is de naam van de clan?

Voeg me anders toe op xbox one, is makkelijker.
N3m3siss86
Je hebt wel een lastige naam om te typen maar het is gelukt ;)

Voeg mij ook maar toe: Noloog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klopt, met zn 4'ren gedaan. :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus_01
noloog schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:10:
[...]

Je hebt wel een lastige naam om te typen maar het is gelukt ;)

Voeg mij ook maar toe: Noloog
Valt toch wel mee haha.
Heb je toegevoegd.
Gooi maar invite als je iemand nodig hebt!
Heb nog me hunter en warlock die nog op level 34 staan, genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Nou.. sta ik dan met mn 18 uur tot oryx :9 (wel blind)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
nee, dat is alleen oryx zelf als ik het goed gezien heb.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:13:
[...]

nee, dat is alleen oryx zelf als ik het goed gezien heb.
Nee het is echt de hele RAID alleen de film duurt 4 uur maar in de eerste 3 kwartier halen ze gewoon heel de RAID :+ lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Crashhill schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:15:
[...]

Nee het is echt de hele RAID alleen de film duurt 4 uur maar in de eerste 3 kwartier halen ze gewoon heel de RAID :+ lol
zat nog ff een keer goed te kijken en idd... wauw.. ik vond VoG al snel in 41 minuten xD

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een vraag. hoe belangrijk is de attackwaarde van een wapen zelf nou.

Stel ik heb een 160 raket met exact dezelfde basisstats als 1 va 270. En stel ik pas de rest van mijn gear aan zodat mijn totale light output 275 is bijvoorbeeld. doen die wapens dan dezelfde damage?

Zou voor mij bijvoorbeeld een reden zijn mijn fatebringer te equipen, of een bepaald year 1 armorstuk en de rest van mijn armor dan te focussen op mijn totale light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:24:
Ik heb nog een vraag. hoe belangrijk is de attackwaarde van een wapen zelf nou.

Stel ik heb een 160 raket met exact dezelfde basisstats als 1 va 270. En stel ik pas de rest van mijn gear aan zodat mijn totale light output 275 is bijvoorbeeld. doen die wapens dan dezelfde damage?

Zou voor mij bijvoorbeeld een reden zijn mijn fatebringer te equipen, of een bepaald year 1 armorstuk en de rest van mijn armor dan te focussen op mijn totale light.
Volgens mij is de attackwaarde puur je weapon damage, en je weapon damage wordt volgens mij niet bepaald door je gemiddelde light.
Kan er naast zitten hoor.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij je totale light staat anders dat DAT je damage output bepaald dus volgens mij kan je gewoon y1 wapens en armor pakken zolang gemiddeld light maar hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:26:
[...]

Volgens mij is de attackwaarde puur je weapon damage, en je weapon damage wordt volgens mij niet bepaald door je gemiddelde light.
Kan er naast zitten hoor.
Ik denk zelf dat het een grote combinatie is. Ik bedoel ga als 250 light de nightfall doen met 290 wapens en kijk of het makkelijk is.
Misschien doe je wel net zoveel damage. maar je bent natuurlijk wel sneller af. Combinatie van beide blijf ik wel bij haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Volgens mij telt je damage wel van het wapen. Ik heb gisteren een wapen met hogere damage ge-equipped, en toen ging mn light omhoog volgens mij.

Kan het mis hebben hoor... na een hele dag destiny wordt je wel gaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Volgens mij gaat het alleen om dat gemiddelde getal, je totale light level.
De nummers op je gear staan er alleen maar om je lightlevel te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortalboy[NL] schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:30:
Volgens mij telt je damage wel van het wapen. Ik heb gisteren een wapen met hogere damage ge-equipped, en toen ging mn light omhoog volgens mij.

Kan het mis hebben hoor... na een hele dag destiny wordt je wel gaar...
Dat bedoel ik niet. Ik kan bijvoorbeeld een 275 totaal set maken met een y1 wapen ertussen en een 275 set met y2 wapen met zelfde stats. Volgens mij heb je dan gewoon dezelfde damage output.

Natuurlijk kan je met y2 only een stuk hoger.

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 21-09-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar om op 275 te komen met een y1 wapen (170) zal de rest een hogere light value moeten hebben.
Met een y2 wapen kom je dan direct een stuk hoger uit.

De vraag is dus, waarom zou je dat willen. Je zou het kunnen testen natuurlijk, maar dat klinkt weer als werk :+

[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 21-09-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
DarkElement schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:45:
[...]

Dat bedoel ik niet. Ik kan bijvoorbeeld een 275 totaal set maken met een y1 wapen ertussen en een 275 set met y2 wapen met zelfde stats. Volgens mij heb je dan gewoon dezelfde damage output.

Natuurlijk kan je met y2 only een stuk hoger.
waarom? welk wapen wil je zo graag dragen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Als je met een Y1, 170 damage wapen, een totaal light level hebt van 250 en dat vergelijkt met een totaal light level van 250 terwijl je een 290 Y2 wapen hebt, heb je volgens mij dezelfde damage output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
is er wel een verschil tussen y1 en y2 wapens. Volgens mij is bij 2.0 de damage value omgezet naar een light level, waarbij de y1 wapens op max 170 zitten.
y2 beginnen vanaf de 150 oid en lopen tot hoger op. Volgens mij is er eigenlijk niet echt een specifiek verschil.
Pagina: 1 ... 18 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan