Ja 13:00 is ook goed!! Ruwi_NL
Hard raid/ oryx challenge:
Ruwi_NL
DarkElement
...
....
....
....
Nog 4 plaatsen over!
Ruwi_NL
DarkElement
...
....
....
....
Nog 4 plaatsen over!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:00:
Ja 13:00 is ook goed!! Ruwi_NL
Ruwi_NL
DarkElement
Libbes1979
....
....
....
Nog 3 plaatsen over!
PSN: libbes1979
Ik wil wel bijspringen als het nodig is, heb hem alleen nog nooit gedaan. Hunter 310.DarkElement schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:55:
Ach het is dood hier, word de zoveelste keer voor mij dat de raid niet compleet is voor we willen beginnen. Morgen nog 1 poging op de challenge en anders maar weer een maandje wachten
PSN: DeNachtBaron
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 20-12-2015 13:28 ]
Ik moet nog NF doen op mijn Hunter en Warlock, ik wil wel mee!DarkElement schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:28:
1 persoon gezocht voor de nightfall met mijn kinderguardian. (Referral quest)
[ Voor 33% gewijzigd door M4uSzi op 20-12-2015 14:28 ]
PSN - M4uSzi // -
zou wel kunnen maar pas vanaf 20.30Grudgie schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:18:
Vanavond rond uur of 20:00 HM Raid King's Fall.
1. Grudgie7
2.
3.
4.
5.
6.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ook prima. Maakt mij niet uit.
doe je een extra rondje ogres.. pakt een floater of de runner de laatste orb. geen probleem toch.DarkElement schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:38:
Lol tering bug hier tijdens de challenge, in ronde 2 besloot een ogre even naar het midden te teleporten lol
[ Voor 14% gewijzigd door Henkie op 20-12-2015 15:43 ]
Haha. Das kut. Naar toch lekker om bij 8-0 te komenfritske23 schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:44:
Pfff 8-0 in trials, verlies je daarna de volgende:(
PSN - M4uSzi // -
Ja dat wel, 309 Gauntlets en 310 Auto-rifleM4uSzi schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:52:
[...]
Haha. Das kut. Naar toch lekker om bij 8-0 te komen
Das wel lekker.fritske23 schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:58:
[...]
Ja dat wel, 309 Gauntlets en 310 Auto-rifle
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 20-12-2015 16:50 ]
I served in a company of heroes.
Aangevuld. Nog 3 man. Iemand zin om te joinen?Grudgie schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:18:
Vanavond rond uur of 20:00 HM Raid King's Fall.
1. Grudgie7
2. Henkiepenkie56
3. Zuperkiwi
4.
5.
6.
Heb je post over het hoofd gezien. Sorry daarvoor, buiten dat werd 23:00 vanavond veel te laat want moet morgen 4:00 weer naast mijn bed staanCityhunter schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:24:
Ik wil vanavond opnieuw HM raid proberen met darkelement en co. Gisteren niet gelukt omdat we geen vervanger vonden voor een afmelder. Rond 23u opnieuw. Misschien kan ik echter ook genoeg vrienden bijeenkrijgen, maar ik zou graag een backupplan hebben (itt de titan arms), want in lfg quitten er toch steeds mensen na 1 of 2 fails.
[ Voor 97% gewijzigd door DarkElement op 20-12-2015 19:07 ]
PSN Biacas
Tipje: Voeg ook gewoon mensen van hier toe. Bij velen staat het wel onder hun post, en vraag gewoon om hulp meesten zijn zeer behulpzaam.DeepSeven schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:26:
Ik speel Destiny sinds een paar weken (op PS4) en zou het leuk vinden om af en toe ook eens met anderen te spelen. Zit nu rond light lvl 278 en speel op de daily pvp na alleen PVE. PSN id: Naeblish
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 141% gewijzigd door M4uSzi op 20-12-2015 21:41 ]
PSN - M4uSzi // -
Add me gerustDeepSeven schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:26:
Ik speel Destiny sinds een paar weken (op PS4) en zou het leuk vinden om af en toe ook eens met anderen te spelen. Zit nu rond light lvl 278 en speel op de daily pvp na alleen PVE. PSN id: Naeblish
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
PSN - M4uSzi // -
Nog 1 gezocht, wie wilt.. Beginnen als 3e er is.M4uSzi schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:44:
3de gezocht voor trials. Over klein half uurt
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Arme jongen toch! Maar is niet leuk als je straks 320 bent! Dan hoef je nergens meer voor te spelen.Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:48:
haha netjes!
Gisteren de challenge op me 3e char gehaald wat denk je! 320 Primary! en 319 helm.
jesus zeg. 3x gedaan 0x een 320 helm gekregen. Ook uit het sparrowracen nog geen 320 helm gekregen.
wel een class item van 320
Jawel, voor de leukigheid en om jou te helpenTiMMieJ schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:01:
[...]
Arme jongen toch! Maar is niet leuk als je straks 320 bent! Dan hoef je nergens meer voor te spelen.
welcome to my worldCrashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:48:
haha netjes!
Gisteren de challenge op me 3e char gehaald wat denk je! 320 Primary! en 319 helm.
jesus zeg. 3x gedaan 0x een 320 helm gekregen. Ook uit het sparrowracen nog geen 320 helm gekregen.
wel een class item van 320
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ja zelfde hierM0nkeymen schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:02:
[...]
welcome to my worldIk heb ik ook geen helmpies gekregen uit de challenge, is niet zo vanzelf spreken dus dat je hem krijgt
Ik ben nu de SRL aan het grinden, wel al een stuk of 6 320 helmen zien droppen maar niet bij mij.
Ik kom met SLR racen ook niet boven de 316 helmen uit.Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:04:
[...]
Ja zelfde hier
al mijn favo helmen zijn allemaal 317+ voor alle characters, maar nog steeds geen 320 drop gekregen wel 1 319 1 318 en behoorlijk wat 317..
MAAR GEEN 320! potverdikkeme!
Zo lezen we het graag!!Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:02:
[...]
Jawel, voor de leukigheid en om jou te helpen
Fout 320 is meer dan een getalHenkie schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:07:
Ach die 320 is ook maar een getal. Het gaat allemaal om de looks!
Van het weekend ook mijn laatste (Arc) Flayer cloak gehosseld, dikke prima!
Nu nog deze week even wat races grinden, en da klaarstomen voor Iron Banner
Die Solar cloak is foeilelijk, oversaturated, past nergens bijCrashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:09:
[...]
Fout 320 is meer dan een getal.
Ik moet alleen nog de solar cloak.
Iron Banner.
Gelukkig valt ie samen met de golgoroth challenge
Henkie schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:21:
[...]
Die Solar cloak is foeilelijk, oversaturated, past nergens bij. Maar dan moet je even de nightfall grinden nog vandaag!
En ik heb liever 3x een 319 helm dan er 1 van 320
Ben wel benieuwd morgen, of de challenge anders is @ Warpriest, of dat hij hetzelfde is.
ahh
Normale strikes hebben een retarded lage droprate.Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:53:
[...]
ahhje kunt ook de gewone strike opstarten he. dan loop je er doorheen als een malle..
en als je er solo inzit kun je zelfs iedere keer de laatste killen voor die flayer mantle.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
De oplossing is je hunter weggooienHenkie schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:21:
[...]
Die Solar cloak is foeilelijk, oversaturated, past nergens bij. Maar dan moet je even de nightfall grinden nog vandaag!
En ik heb liever 3x een 319 helm dan er 1 van 320
Ben wel benieuwd morgen, of de challenge anders is @ Warpriest, of dat hij hetzelfde is.
[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 21-12-2015 14:07 ]
Atlas#22744
Verwijderd
Het lijkt me dat je er nog maar 5 nodig hebtVerwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:18:
Ik heb 6 mensen nodig voor een kings fall raid normal
ik ben light level 291
-sventhepro10
-
-
-
-
-
Tijd word nog gezegd waarschijnlijk morgen na 2 uur
Ik heb zelf GEEN ervaring met de kings fall raid
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
Ja klopt maar met mijzelf erbij 6M0nkeymen schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:21:
[...]
Het lijkt me dat je er nog maar 5 nodig hebt
automation fanboy
Verwijderd
HelaasCrashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:38:
Ik wil het liefst vanavond nog een run tot en met de dochters doen, ik heb alleen maar tijd van 18:30 tot 20:00. Dus graag mensen die niet teveel uitleg nodig hebben, Warlock,Hunter,Titan whatever you like
Kings Fall HM Fresh Run t/m Dochters
- Richard19111989
-
-
-
-
-
Reserve:
Kasai schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:36:
Hallo,
NERF zoekt nog een 6de persoon voor de oryx challenge, we willen om 2015 starten.
Atlas#22744
Zal ik je uit de brand helpen?
PSN - M4uSzi // -
knip
[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 21-12-2015 13:57 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Je artifact is erg laag, best wat je kan doen is naar Court of Oryx gaan. Daar mee doen aan een gevecht, vervolgens naar Eris gaan in de tower, zij heeft een quest voor je. Daarvoor moet je een aantal Tier1, tier2 en 1 tier 3 doen. Voor die quest krijg je een 300 artifact.Valandin schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:49:
Zou iemand mij tips kunnen geven hoe ik verder mijn gear moet upgraden?
Link char: https://www.bungie.net/en...83242/2305843009352937706
Ik heb van een nightfall missie (Thanks Richard!) ook een 281 defense Arc Flayer mantle gekregen maar ik zie niet zo goed waarom die beter zou moeten zijn. Enige wat ie doet is upgrade rate verbeteren en meer Vanguard rep geven. De Racing Scarf die ik heb lijkt me veel beter.
Maar waar ik nou vooral op zoek naar ben is wáár moet ik heen om gear te vervangen. Waar moet ik vooral naar zoeken voor PvE (Nightstalker) en voor PvP (Bladedancer)
Ik weet niet zo goed waar ik naar moet zoeken. Dus ik raap nu massaal Intelligence bij elkaar en de rest kloot ik maar wat aan.
Voor PvP speel ik meestal met de Scout Rifle die ik nu aan heb en met een 290 light Exotic Shotgun (Invective). En PvE speel ik met de Scout Rifle en de Sniper rifle die ik nu aanheb.
Atlas#22744
Je bent redelijk rap omhoog gegaan volgens mij. Ik denk dat ik wel wat man bij elkaar kan krijgen zo dat je volgende week normal mee kunt doen. (en dan ook nog eens normal Challenge mode, dan krijg je een 310 artifact)Valandin schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:49:
Link char: https://www.bungie.net/en...83242/2305843009352937706
Ik heb van een nightfall missie (Thanks Richard!) ook een 281 defense Arc Flayer mantle gekregen maar ik zie niet zo goed waarom die beter zou moeten zijn. Enige wat ie doet is upgrade rate verbeteren en meer Vanguard rep geven. De Racing Scarf die ik heb lijkt me veel beter.
Maar waar ik nou vooral op zoek naar ben is wáár moet ik heen om gear te vervangen. Waar moet ik vooral naar zoeken voor PvE (Nightstalker) en voor PvP (Bladedancer)
Ik weet niet zo goed waar ik naar moet zoeken. Dus ik raap nu massaal Intelligence bij elkaar en de rest kloot ik maar wat aan.
Voor PvP speel ik meestal met de Scout Rifle die ik nu aan heb en met een 290 light Exotic Shotgun (Invective). En PvE speel ik met de Scout Rifle en de Sniper rifle die ik nu aanheb.
De quest heb ik inderdaad al. Wist niet dat ik die reward zou krijgen.Kasai schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:51:
[...]
Je artifact is erg laag, best wat je kan doen is naar Court of Oryx gaan. Daar mee doen aan een gevecht, vervolgens naar Eris gaan in de tower, zij heeft een quest voor je. Daarvoor moet je een aantal Tier1, tier2 en 1 tier 3 doen. Voor die quest krijg je een 300 artifact.
Je kunt ook de Nightfalls proberen te doen daar is de kans nu groot op een betere ghost. Daarnaast ook three of coins inzetten voor exotic engrams. En proberen eens met een normal KF raid mee te gaan.Valandin schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:49:
Ik heb inderdaad wel even zitten strijden wat avondjes! Veel gePvP'd en daar kreeg ik best leuke rewards van. Ben nu net een weekje level 40 ofzo.. Vermaak me érg goed met het spel. Een beetje trophy's en grimoire punten aan het verzamelen nu.Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:56:
[...]
Je bent redelijk rap omhoog gegaan volgens mij. Ik denk dat ik wel wat man bij elkaar kan krijgen zo dat je volgende week normal mee kunt doen. (en dan ook nog eens normal Challenge mode, dan krijg je een 310 artifact)
We gaan een avondje plannen
MGNSK kan eventueel ook mee als hij wilt.
Dan gaan we raiden! heb je zo wat extra grimoire en je zult gelijk (helemaal als we challenge ook doen) rond de 295-300 uitkomen na 1 raid en je krijgt wat gear.Valandin schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:57:
[...]
Ik heb inderdaad wel even zitten strijden wat avondjes! Veel gePvP'd en daar kreeg ik best leuke rewards van. Ben nu net een weekje level 40 ofzo.. Vermaak me érg goed met het spel. Een beetje trophy's en grimoire punten aan het verzamelen nu.
Hoe werken die three of coins? Ik had snel gezocht en gezien dat je ze bij Xür kan kopen, alleen die kan ik nooit vinden in the tower. Hoe gebruik je ze dan? Gebruik je er eentje voordat je een strike doet, en als je na de strike geen exotic hebt er nog eentje usen?TiMMieJ schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:56:
[...]
Je kunt ook de Nightfalls proberen te doen daar is de kans nu groot op een betere ghost. Daarnaast ook three of coins inzetten voor exotic engrams. En proberen eens met een normal KF raid mee te gaan.
Lache! Stuur me maar een berichtje als we eens gaan raidenCrashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:59:
[...]
Dan gaan we raiden! heb je zo wat extra grimoire en je zult gelijk (helemaal als we challenge ook doen) rond de 295-300 uitkomen na 1 raid en je krijgt wat gear.
[ Voor 22% gewijzigd door Valandin op 21-12-2015 14:01 ]
Komt goed.Valandin schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:00:
Lache! Stuur me maar een berichtje als we eens gaan raiden
Je koopt ze inderdaad bij Xur welke er van vrijdag t/m zondagochtend is. Je betaalt met strange coins die je krijgt van strikes, engrams e.d. Vervolgens zet je ze aan voordat je een ultra om gaat leggen. Denk hierbij aan de laatste baas van een strike. Als je ze gebruikt dan krijg je bij options bij je character een romeins cijfer teken te zien linksbovenin naast het hoofd van je character. Deze is dan automatisch actief totdat je een ultra killt. Dan word hij gebruikt en heb je kans op een exotic engram voor extra loot.Valandin schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:00:
Hoe werken die three of coins? Ik had snel gezocht en gezien dat je ze bij Xür kan kopen, alleen die kan ik nooit vinden in the tower. Hoe gebruik je ze dan? Gebruik je er eentje voordat je een strike doet, en als je na de strike geen exotic hebt er nog eentje usen?
UiteraardCrashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:56:
[...]
Je bent redelijk rap omhoog gegaan volgens mij. Ik denk dat ik wel wat man bij elkaar kan krijgen zo dat je volgende week normal mee kunt doen. (en dan ook nog eens normal Challenge mode, dan krijg je een 310 artifact)
We gaan een avondje plannen
MGNSK kan eventueel ook mee als hij wilt.
Ik moet gewoon werkenMGSNK schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:21:
Ik heb de gehele volgende week vrij, dus kan overdag bijna altijd, 's avonds passen en meten
Kunnen jullie aankomende Woensdag om 19:00?
Rond 19:00 - 19:30 zou ik wel aanwezig kunnen zijn!Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:29:
[...]
[...]
- Richard
- Houtvlot
- MGSNK
- Valandinz
-
-
Er mogen ook nog 2 extra nieuwelingen mee. Dat maakt het wel gelijk een stuk moeilijker maar misschien ook leuker. Niet dat jullie gelijk overal door gecarried gaan worden maar ook daadwerkelijk er iets voor moeten doen haha!
Als je nog ervaren wilt wil ik wel mee.Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:29:
[...]
[...]
- Richard
- Houtvlot
- MGSNK
- Valandinz
-
-
Er mogen ook nog 2 extra nieuwelingen mee. Dat maakt het wel gelijk een stuk moeilijker maar misschien ook leuker. Niet dat jullie gelijk overal door gecarried gaan worden maar ook daadwerkelijk er iets voor moeten doen haha!
PSN - M4uSzi // -
Dat is prima toch! 3-3 is het leukst. Dus eigenlijk nog een nieuweling zien te paaien.
Mag ik jou adopteren als mijn n00b?Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:36:
[...]
Dat is prima toch! 3-3 is het leukst. Dus eigenlijk nog een nieuweling zien te paaien.
Dan kun je mooi koppeltjes van 2 maken #beetjegayisokee
PSN: Houtvlot
Richard, hoeveel tijd moeten we hier voor uittrekken?Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:36:
[...]
Dan kun je mooi koppeltjes van 2 maken #beetjegayisokee
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 21-12-2015 14:53 ]
Ik zou toch minimaal 2 uurtjes hiervoor uittrekken. en dan hopen dat het allemaal goed gaat.MGSNK schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:51:
[...]
Richard, hoeveel tijd moeten we hier voor uittrekken?
Nog iemand er bij nodig?Crashhill schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:53:
[...]
Ik zou toch minimaal 2 uurtjes hiervoor uittrekken. en dan hopen dat het allemaal goed gaat.
Helemaal omdat ik het liever geen harde carry van wil maken.
Maar dat jullie de volgende keer ook beter snappen hoe het werkt etc.
Anders is het alleen leuk voor de loot maar de rest gaat aan je voorbij.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq