Atlas#22744
IdemM4uSzi schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:45:
[...]
Hier ook 2 maal gehaald. Met 2 verschillende groepen.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Mare doet NERF niet meer aan raids?
[ Voor 60% gewijzigd door M0nkeymen op 18-12-2015 13:59 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Nightfall 1 reward: Carlton dansje.
Nightfall 2 reward: een toeter voor de scooter.
Kom op zeg
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Atlas#22744
Jawel, maar we hebben maar 1 of 2 avonden per week dat iedereen kanM0nkeymen schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:56:
3x met dezelfde groep#InglouriousGuardiansNL
[...]
Mare doet NERF niet meer aan raids?
Bovendien hebben we alles eigenlijk al op de challenges na.
Atlas#22744
NF2: Zhalo Supercell
NF3: ghost van -100.
notbad.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Maar dan wel met onze lootstealer Psyviri erbijM0nkeymen schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:56:
3x met dezelfde groep#InglouriousGuardiansNL
[...]

Herkenbaar, Destiny raakt uitgeput voor de year 1 gamers zolang er pas in april nieuwe content komt. Jammer aangezien er best veel potentie in zit.Kasai schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:44:
NERF heeft een soort burnout.
[ Voor 38% gewijzigd door Griffx op 18-12-2015 15:23 ]
dvdkiwi schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:41:
Ja dus? Het blijft een schijtreward uit de Nightfall.
I served in a company of heroes.
Idd en mensen er maar voor betalenKasai schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:37:
Carlton dance is fucking 5 euro.
PSN: willem100
(@ Timmehhh84 we hebben dezelfde groep als dinsdag, heb je een PS bericht gestuurd maar nog geen reactie gehad)
Als jullie te kort hebben wil ik wel aanvullen, heb hem al wel gedaan, dus als er iemand is die hem nog niet gedaan heeft mag die wel eerst.Grommm99 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:30:
Nog plek voor 1 challenge mode. We hebben cp bij oryx
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
We hebben net iemand gevonden die m nog niet gedaan heeft. Thnx voor je aanbodM0nkeymen schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:31:
[...]
Als jullie te kort hebben wil ik wel aanvullen, heb hem al wel gedaan, dus als er iemand is die hem nog niet gedaan heeft mag die wel eerst.
Psn: Dutch-President
Edit: vol
[ Voor 7% gewijzigd door randy_e op 18-12-2015 20:41 ]
psn: Dutch-President
Griffx schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:29:
[...]
Ja twee keer de Oryx Challenge in 3 kwartier was best nice![]()
En 3 exotics van de Echo
Deze tactic met 16 bommen blijven we voortaan gebruiken, ook geen gezeur met rennen waarbij Gearloose steeds dood gaat.

Wel lekker dat ik na de patch weer kan rennen ipv iedere 10 seconde stil vallen

Maar rennen blijft ruk dus lekker challenge methode gebruiken, met pompoen op je kop!
WIj hadden dit keer echt een flawless run.
automation fanboy
Ik wil wel, heb je al een derde?Henkie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:10:
Nog mensen vandaag zin in trials/bounties? Vanaf 0900?
Atlas#22744
[ Voor 68% gewijzigd door -Timmehhh- op 19-12-2015 09:33 ]
PSN: Timmehhh84
ja add me-Timmehhh- schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:33:
Nop op zoek naar een derde?
Jup met dank aan Maciejk. Beetje jammer dat je er steeds werd uit gegooid, was mooi vervelend.
PSN - M4uSzi // -
Mooi! Was een beetje jammer ja. Dit weekend dan nog maar ergens anders mn 3e character doen.M4uSzi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:38:
[...]
Jup met dank aan Maciejk. Beetje jammer dat je er steeds werd uit gegooid, was mooi vervelend.
Zoeken der nog 1.
NLRev0lution en M4uSzi
PSN - M4uSzi // -
CheckM4uSzi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:00:
Wie heeft er zijn om tegen 1300 wat trials te spelen. Just fun en bounties.
Zoeken der nog 1.
NLRev0lution en M4uSzi
1. darkelement1987
2. Grommm99
3. stony-times
4. NeefDave (onder voorbehoud)
5.
6.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 13:11 ]
1. Grudgie7
2.
3.
4.
5.
6.
Weet niet of ik een topper ben, maar mocht er plek zijn doe ik graag mee. Add me maarDarkElement schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:05:
3 toppers gezocht voor Oryx challenge om 1400 uur. Ik zeg bij voorbaat al wel dat mocht er dan toch nog animo zijn binnen de clan dat wel voorgaat dus zie jezelf als reserve.
1. darkelement1987
2. Grommm99
3. stony-times
5.
6.
[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 13:22 ]
Oei, vergeten te vermelden! Hunter lvl 40 xp 284 en heb al diverse Challenges gedaan en... gehaaldDarkElement schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:22:
Wat is je light level en ervaring? Hard al eens voltooid, of de challenge?
Ik wil wel mee met mijn 310 TitanDarkElement schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:05:
3 toppers gezocht voor Oryx challenge om 1400 uur. Ik zeg bij voorbaat al wel dat mocht er dan toch nog animo zijn binnen de clan dat wel voorgaat dus zie jezelf als reserve.
1. darkelement1987
2. Grommm99
3. stony-times
5.
6.
Boehoehoe... jammer! Wordt dus nog even flink doorlevelen dus... Veel phun anyway!DarkElement schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:28:
Heb bij oryx helaas niet veel aan light 284sorry
1. darkelement1987
2. Grommm99
3. stony-times
5. Grudgie
6.
1 gezocht + 1 reserve voor dave mocht hij uitvallen. Bij deze 310+ of het liefst nog wat hoger.
Heeft iedereen tot zover een ToM of een Sleeper Simulant voor het flinchen van Oryx? Ook een redelijke sniper (1000Yard/Eirene/Stillpiercer) of voor mijn part een rocket launcher, als die knights maar down gaan.
EDIT: Dave doet mee, dus nog 1 gezocht!
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 13:41 ]
wil wel meeDarkElement schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:35:
14:00 Oryx Challenge
1. darkelement1987
2. Grommm99
3. stony-times
5. Grudgie
6.
1 gezocht + 1 reserve voor dave mocht hij uitvallen. Bij deze 310+ of het liefst nog wat hoger.
Heeft iedereen tot zover een ToM of een Sleeper Simulant voor het flinchen van Oryx? Ook een redelijke sniper (1000Yard/Eirene/Stillpiercer) of voor mijn part een rocket launcher, als die knights maar down gaan.
EDIT: Dave doet mee, dus nog 1 gezocht!
PSN: libbes1979
ok grudgie is er.
[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 14:05 ]
okayDarkElement schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:03:
Zaten net vol libbes sorry, Grudgie kom je nog. Als grudgie niet online is in 5 minuten kan je wel mee.
PSN: libbes1979
1. Cityhunter
2. darkelement1987
3. stony-times
4. Grommm99
5.
6.
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 16:11 ]
1. Cityhunter
2. darkelement1987
3. stony-times
4. Grommm99
5. TheAppie
6.
Ik wil ook wel mee voor een late night run.
Ik ga mee met mijn Hunter of Warlock. Neem aan gewoon fresh HM run.AppieNL schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:27:
Ik wil wel mee samen met wat clanmates. 315/316 Warlock afhankelijk van wapeneuze. Wel graag vanaf het begin van de raid als het kan.
1. Cityhunter
2. darkelement1987
3. stony-times
4. Grommm99
5. TheAppie
6. Grudgie7
Wouden tegen 2000 beginnen.
[ Voor 155% gewijzigd door M4uSzi op 19-12-2015 18:33 ]
PSN - M4uSzi // -
Was lachen, same time next week?
Atlas#22744
1 gezocht dus.
edit: hij doet toch mee, excuses voor het ongemak
[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 19:05 ]
Wil wel mee doenM4uSzi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:28:
Zoeken nog 2 mensen voor Crota vanavond. We willen voor de flawlessraider trophy gaan.
Wouden tegen 2000 beginnen.
Ik moet hem ook nog doen. Wanneer wil je hem doen? Wordt mn eerste keer overigens.R3M1 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:38:
Is er nog een groep dat VoG moet/gaat doen? Ik ben met de quest bezig en moet een keer Athnenon klappen - Destiny LFG is gewoon frusterend .... Doe het liever met Tweakers groepje
PSN: DeNachtBaron
Sorry Willem ze zaten al vol. En had dat nog niet gezien.
PSN - M4uSzi // -
3/4 ervaren spelers met 2-3 noobs per team? Lijkt mij een geweldige ervaring en maakt op ten suur het organiseren van HM mode runs alleen makkelijker
Je inlezen in de materie als noob ter voorbereiding lijkt mij een pre overigens, ook om wipes te vermijden.
[ Voor 18% gewijzigd door MGSNK op 19-12-2015 21:12 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik wil best mee als sherpa, dus mocht je nog iemand nodig hebben hoor ik het wel!MGSNK schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:11:
Kunnen we binnenkort een Kngs Fall normal mode newbie run organiseren met 2 groepen?
3/4 ervaren spelers met 2-3 noobs per team? Lijkt mij een geweldige ervaring en maakt op ten suur het organiseren van HM mode runs alleen makkelijker
Je inlezen in de materie als noob ter voorbereiding lijkt mij een pre overigens, ook om wipes te vermijden.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Niet bang zijn dat je niet goed genoeg bent ofzo.
YouTube: Destiny: King's Fall FOR DUMMIES! | Complete Raid Guide and Walkthrough
Crota was binnen 25 minuten gedaan.
Ik zou gewoon wat verschillende filmpjes kijken voor wat je te verwachten staat. Tactieken worden je wel uitgelegd waneer je met de eerste raid mee gaat. Iedereen doet het toch even net een klein beetje anders. Of legt het anders uit. En door het te ervaren leer je het het makkelijkste.MGSNK schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:04:
Kan een van de veterans eens naar deze guide kijken en beoordelen of dit voor jullie gangbare tactieken zijn?
YouTube: Destiny: King's Fall FOR DUMMIES! | Complete Raid Guide and Walkthrough
Ik wil trouwens ook wel meelopen. Heb de tijd de eerst komende weken.
PSN - M4uSzi // -
Enne, mijn platinum ook in de pocket! Bedankt Kiwi en Maus! (en de rest van de flawless run uiteraard)
[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 22:26 ]
Sorry, kan toch niet mee. De laatste paar uur een kop vol snot ontwikkeld wat ook niet minder lijkt te worden en ik weet uit ervaring dat dat voor geen meter gamed, dus kunnen jullie beter een andere zoeken.AppieNL schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:27:
Ik wil wel mee samen met wat clanmates. 315/316 Warlock afhankelijk van wapeneuze. Wel graag vanaf het begin van de raid als het kan.
1. Cityhunter
2. darkelement1987
3. stony-times
4. Grommm99
5. TheAppie
6. Grudgie7
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 19-12-2015 22:27 ]
Ik meld me als noob voor de noob-poule: DeNachtBaron (dan heb je hem alvastMGSNK schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:11:
Kunnen we binnenkort een Kngs Fall normal mode newbie run organiseren met 2 groepen?
Al een vervanger?DarkElement schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:27:
Iemand die wil/kan invallen zo? +/- 23:00 starten! (Full HM)
Laten we het even simpel houden. Noobs die minaal light level 290 zijn mogen zich bij mij aanmelden. Ik zal dan na het weekend even een lijstje posten. Geef ook even aan wat je mogelijke gaming dagen/avonden zijn. Hou rekening met een speeltijd van 3 uur.
De veterans kunnen zich gewoon melden via posts hier, ik zal eind zondag alle posts teruglezen en de info verzamelen en samenvatten
Avast bedankt voor jullie hulp Veterans en bedankt noobies voor jullie medewerking.
P.S, light level 290 kan je vrij makkelijk halen zonder end gaming gedaan te hebben. Mocht je in de buurt zijn van 290 kan je je ook alvast aanmelden. Hoe groter de pool, des te groter de kans is dat we regelmatig kunnen raiden.
[ Voor 27% gewijzigd door MGSNK op 19-12-2015 23:09 ]
Ik kan wel keer mee als sherpa. Regelmatig online, al gaan mn eigen clan runs wel voor.MGSNK schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:07:
De veterans kunnen zich gewoon melden via posts hier, ik zal eind zondag alle posts teruglezen en de info verzamelen en samenvatten
Avast bedankt voor jullie hulp Veterans en bedankt noobies voor jullie medewerking.
VoG, Crota, Skolas en Oryx komt allemaal goed. Enige eis is een Sleeper Simulant op 320 light.
Ik ook, ding is veel leuker tijdens Oryx dan een touch of malice.
Alleen als ik een vaste floater ben gebruik ik liever ToM
PSN - M4uSzi // -
Meld mij natuurlijk aan voor de n00b's, momenteel Hunter, lvl 40 light 289. Aankomende periode is zowel overdag als 's avonds mijn Auto Rifle beschikbaarMGSNK schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:07:
Ok dit wordt concreet zo
Laten we het even simpel houden. Noobs die minaal light level 290 zijn mogen zich bij mij aanmelden. Ik zal dan na het weekend even een lijstje posten. Geef ook even aan wat je mogelijke gaming dagen/avonden zijn. Hou rekening met een speeltijd van 3 uur.
P.S, light level 290 kan je vrij makkelijk halen zonder end gaming gedaan te hebben. Mocht je in de buurt zijn van 290 kan je je ook alvast aanmelden. Hoe groter de pool, des te groter de kans is dat we regelmatig kunnen raiden.
NM wil ik wel mee.Grudgie schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:49:
Wie wil morgen ofzo Kings raid op NM of HM doen voor King's Fall quest, voor ToM quest lijn.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan