Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
PSN: jansoe13
HM of NM?strompel schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:33:
nog 2 voor oryx wie o wie
PSN: ZogstotenV
hm
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
PSN: ZogstotenV
Verwijderd
Ik wil beginnen aan een 2e poppetje(hunter). Kan ik dan bijvoorbeeld een helm van 310 van mijn titan infusen op de helm van mijn hunter, of kan je alleen infusen als het van dezelfde class is?
Dit is mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:42:
Nog even een vraagje.
Ik wil beginnen aan een 2e poppetje(hunter). Kan ik dan bijvoorbeeld een helm van 310 van mijn titan infusen op de helm van mijn hunter, of kan je alleen infusen als het van dezelfde class is?
Zo gaat je 2de en/of 3de char heeel snel light up. Mijn titan had toen nog geen quest gezien. En was al 304. Kon meteen de raid in.
PSN - M4uSzi // -
Bedenk alleen wel dat je helm nooit gelijk 310 is dan. Hiervoor zul je dus meerdere helmen moeten hebben..... Gebruik bijv een infuse calculator om dit uit te rekenen.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:42:
Nog even een vraagje.
Dus stel je hebt een 300 helm en je infused die met een 310 helm, dan wordt je helm (10x0,8= 8 ) 308.
Wat ik wel gemerkt heb is dat je, als je infused met een item wat zeldzamer is dan je ge-equipte item, je nieuwe waarde iets boven die 80% verschil extra uitkomt. Dus als je bv een legendary helm infused met een exotic helm.
Andersom, als je een legendary item infused met een rare item zal de nieuwe waarde nét iets onder die 80% verschil extra uitkomen.
Of het echt zo is weet ik niet 100% zeker, maar zo ervaar ik het.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nog een groep die iemand mist vandaag of ergens van de week? En nog iemand kan gebruiken? =D
PSN - M4uSzi // -
Golgorot is taken en schiet 100 ballen tegelijk. Er is geen pool dus dmg is laag. Good luck!M4uSzi schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:35:
Jaja. Vandaag reset dag. Kom maar op met de golgoroth challenge. Laat het speculeren maar beginnen hoe en wat.
Nog een groep die iemand mist vandaag of ergens van de week? En nog iemand kan gebruiken? =D
Daar ben jij dan weer niet vies van.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:36:
[...]
Golgorot is taken en schiet 100 ballen tegelijk. Er is geen pool dus dmg is laag. Good luck!
Zal iets in de trend zijn dat je geen deaths mag hebben in die fase, gaze niet verliezen en 6 pools moet gebruiken per gaze sessie?
GAAAAF. Dat lijkt me echt superVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:36:
[...]
Golgorot is taken en schiet 100 ballen tegelijk. Er is geen pool dus dmg is laag. Good luck!
PSN - M4uSzi // -
Denk zelf dat er verschillende gaze dragers moeten zijn.steffeh schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:39:
[...]
Daar ben jij dan weer niet vies van.
Zal iets in de trend zijn dat je geen deaths mag hebben in die fase, gaze niet verliezen en 6 pools moet gebruiken per gaze sessie?
PSN - M4uSzi // -
Ik ga m vanavond niet kunnen doen. Heb dan alleen morgen nog of zaterdag om m te doen....M4uSzi schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:35:
Jaja. Vandaag reset dag. Kom maar op met de golgoroth challenge. Laat het speculeren maar beginnen hoe en wat.
Denk inderdaad dat er minimaal 2 gazer dragers moeten zijn, en je alle 6 de pools moet gebruiken.M4uSzi schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:41:
[...]
Denk zelf dat er verschillende gaze dragers moeten zijn.
Ja dat je 3 x 2 personen afwisselt, goed mogelijk. We gaan het meemaken.M4uSzi schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:41:
[...]
Denk zelf dat er verschillende gaze dragers moeten zijn.
Haal je vespa maar uit de schuur
Ik denk zelf gewoon 6 bollen. Doodgaan, wipen, etc. mag allemaal gewoon. Zolang er maar 6 bollen worden gebruikt.
Warpriest was ook niet zo moeiiljk gewoon verschillende aura houders. Hier gewoon 6 bollen.
Oryx, knight kill strategie. Dus gewoon de knights killen.
[ Voor 27% gewijzigd door Crashhill op 08-12-2015 08:56 ]
Ja zouden ze daarom de challenge mode geïntroduceerd hebben, om te laten zien hoe ze de raid bedoeld hadden.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:55:
Dus de normale tactiek.
Dus Oryx straks met de Ogers en de Knights killen.
Grotendeels denk ik wel ja. Ze gaan niet extra adds of iets anders toevoegen het is gewoon lvl 42 allemaal namelijk en ik heb i.i.g. niet meer spawn gezien bij de Warpriest.Griffx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:58:
[...]
Ja zouden ze daarom de challenge mode geïntroduceerd hebben, om te laten zien hoe ze de raid bedoeld hadden.
Dus Oryx straks met de Ogers en de Knights killen.
Dus het gaat er grotendeels allemaal om hoe dat je ze killed.
Warpriest heel veel mensen deden maar 1 misschien 2 aura dragers (1 doet rechts en midden, de andere doet in nood links). Zeggen ze gewoon, allemaal verschillende aura dragers.
Golgoroth, 95% gebruikt 1 bol (het is makkelijk, effectief en minder gerondren) Golgoroth moet je maar killen met 6 bollen, wil je de hoogste end gear krijgen (Zelf denk ik dat je ghost of class item 320 en armor piece op 320 gaat krijgen bij Golgoroth)
Oryx, iedereen doet de no knight strat. Het is inderdaad wat makkelijker, maar ga nu mar de knights killen jongens. woppa challenge mode. 320 Helm en 320 primary ofzo
Voor tweakers gaat Golgoroth en Oryx ook nog een challenge worden (gewoon even de tactiek aanpassen en gaan) maar voor 80% van de Destiny community is bovenstaande echt wel heel pittig hoor.
dat is i.i.g. wat ik denk
[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 08-12-2015 09:05 ]
Als ze het ECHT moeilijk willen maken dan mag je ook maar 1 x de gaze per persoon vast houden. Dan moet je ook tussen de gazes in dus wisselen met iemand in de pit.
Zou wel echt dope zijn.
The first casualty in war is always the truth...
1volledige run dus, binnen 6 orbs dood? Is dat iemand hier al eens gelukt?Jumpiefox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:10:
Ik denk dat je op Golg de gaze niet mag verliezen en hij binnen 6 orbs dood moet, dus binnen 1 volle ronde.
Als ze het ECHT moeilijk willen maken dan mag je ook maar 1 x de gaze per persoon vast houden. Dan moet je ook tussen de gazes in dus wisselen met iemand in de pit.
Zou wel echt dope zijn.
TSsk vespa??? 180CC Lyrics: http://songteksten.net/lyric/2903/49886/dhc/180cc.htmlGriffx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:54:
Scootah racen vanavond na de raid.
Haal je vespa maar uit de schuur

"m`n 180er is een beest
als we samen zijn is het altyd weer een feest
mense worde gek als haar geluid door de straat klinkt
ze is de trouwe moter achter mijn killer instinct
ze staat altyd voor me klaar
ze kent geen angst en geen gevaar
ze moet niets hebbe van olie en benzine
me sgatje voedt zichzelf met mijn adrenaline"
Ja Jonguhhh, Jumpie Nr #1
schroevedraaier, koevoet, flipepr en een baksteenJumpiefox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:12:
[...]
TSsk vespa??? 180CC Lyrics: http://songteksten.net/lyric/2903/49886/dhc/180cc.html![]()
"m`n 180er is een beest
als we samen zijn is het altyd weer een feest
mense worde gek als haar geluid door de straat klinkt
ze is de trouwe moter achter mijn killer instinct
ze staat altyd voor me klaar
ze kent geen angst en geen gevaar
ze moet niets hebbe van olie en benzine
me sgatje voedt zichzelf met mijn adrenaline"
Ja Jonguhhh, Jumpie Nr #1
Toen de raid net uit was en voor de 1 orb strat bekend was hadden wij een kill met 2 gaze runners die de gaze afwisselde en hij ging in 1,5ronde neer. Dat was met low light en zonder OP blackspindle. Denk dat het wel lukt nu hoor.Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:12:
[...]
1volledige run dus, binnen 6 orbs dood? Is dat iemand hier al eens gelukt?
Ben heel benieuwd. Het zal inderdaad vast wel lukken. Maar mensen die het ook echt hebben gedaan, zullen er maar weinig zijn. Vergeet niet dat naar de 1e ronde je black spindle op is.Jumpiefox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:14:
[...]
Toen de raid net uit was en voor de 1 orb strat bekend was hadden wij een kill met 2 gaze runners die de gaze afwisselde en hij ging in 1,5ronde neer. Dat was met low light en zonder OP blackspindle. Denk dat het wel lukt nu hoor.
Uiteindelijk kun je maar met 3 man dps doen. Want 1 iemand moet de adds clearen. en 2 man moet de gaze pakken.
#truethat
Dus nee ik geloof niet dat mensen hem in 6 bolletjes kunnen killen. Alhoewel je met die exploding light natuurlijk wel damage op oryx kunt doen en/of eventueel spawn af kunt houden
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 08-12-2015 09:20 ]
Jij kon nog wel eens helemaal gelijk hebben. Ik ga der ook niet vanuit dat het extreem moeilijk wordt omdat dan nog minder mensen het zouden halen. Er is sowieso maar een klein percentage dat de hele raid complete.Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:55:
Waarschijnlijk hebben we het gehoord voordat we allemaal thuis zijn van werk, school of bed
Ik denk zelf gewoon 6 bollen. Doodgaan, wipen, etc. mag allemaal gewoon. Zolang er maar 6 bollen worden gebruikt.
Warpriest was ook niet zo moeiiljk gewoon verschillende aura houders. Hier gewoon 6 bollen.
Oryx, knight kill strategie. Dus gewoon de knights killen.
PSN - M4uSzi // -
Dat wordt wel een challenge. De explosielight naar Oryx krijgenCrashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:19:
[...]
#truethathet blijft natuurlijk hard haha..
Dus nee ik geloof niet dat mensen hem in 6 bolletjes kunnen killen. Alhoewel je met die exploding light natuurlijk wel damage op oryx kunt doen en/of eventueel spawn af kunt houden. geen cursed thralls natuurlijk xD
PSN - M4uSzi // -
Vanavond de streams maar even volgen dan.
Haha dan ben je naar 6 bollen klaar toch? heeft iedereen de gaze gehad namelijk. Dus denk dat die vlieger niet opgaat. Zou me i.i.g. wel echt verbazen en dan heb je inderdaad challenge mode haha.Jumpiefox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:23:
Mjah, met warpriest mocht ook niet 2x dezelfde speler de aura hebben...zou me niks verbazen als ze dat op zijn minst ook op Golg door voeren.
Maar ik denk zelf dat je te moeilijk probeerd te denken.
Misschien welCrashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:24:
[...]
Haha dan ben je naar 6 bollen klaar toch? heeft iedereen de gaze gehad namelijk. Dus denk dat die vlieger niet opgaat. Zou me i.i.g. wel echt verbazen en dan heb je inderdaad challenge mode haha.
Maar ik denk zelf dat je te moeilijk probeerd te denken.
En vergeet niet dat na 2 pools je sniper ammo op is.steffeh schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:23:
1 run lukt echt niet. Het is nu hard mode, je mist 1 extra door de gaze en 1 haakt eerder af door exploding light. Je schiet in de praktijk dus altijd met 3.5 man, waarbij dan ook nog eens alle bollen perfect op de gazers afgestemd moeten zijn.
Vanavond de streams maar even volgen dan.
Ben wel benieuwd, straks ff kijken idd.
Jumpiefox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:26:
[...]
Misschien welZou het echt wel epic vinden. gaze niet verliezen + niemand 2x de gaze. Volgens mij moeilijker dan oryx dan .O, en binnen 2 rondes dood anders enrage.
Aantal streamers waren hier van de week op aan het oefenen. Allemaal rond de 317 à 318. Elke keer na 6 bollen achtereen had golgoroth nog 1/5 van z'n leven over.Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:12:
[...]
1volledige run dus, binnen 6 orbs dood? Is dat iemand hier al eens gelukt?
Of dat zegt dat het niet mogelijk is.. Weet ik niet. Ik weet wel dat het verdomd lastig gaat worden.
[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 08-12-2015 09:33 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dat ook nog eens inderdaad. Het zal wel net zo makkelijk worden als de warpriestGriffx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:27:
[...]
En vergeet niet dat na 2 pools je sniper ammo op is.
Ben wel benieuwd, straks ff kijken idd.
Is dat niet een beetje de bedoeling van Challenge mode?Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:40:
Niet dood gaan en 6pools is te moeilijk voor noobs, dus dat doen ze niet. Denk wel dat je 6 pools moet gaan gebruiken.
Dat het moeilijk is?
Ik denk zelf dat het een combi zal zijn van alle pools moeten gebruiken en dat je z'n gaze niet mag verliezen en dus écht binnen die 6 pools 'm dood moet hebben.
Dit is opzich wel te doen want met de 1orb strat heb je meestal 3-5 rondes nodig.
Echter ga je nu met ammo tekort zitten.
PSN: Flix20-NL
Maar het is nog niet gelukt, dus. Binnen 6 bollen dood gaat sowieso niet de challenge mode worden.NLRev0lution schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:30:
[...]
Aantal streamers waren hier van de week op aan het oefenen. Allemaal rond de 317 à 318. Elke keer na 6 bollen achtereen had golgoroth nog 1/5 van z'n leven over.
Of dat zegt dat het niet mogelijk is.. Weet ik niet. Ik weet wel dat het verdomd lastig gaat worden.
Ik weet dat het prachtig klinkt en is een hele uitdaging, maar het gaat hem gewoon niet worden.
Streamers proberen van alles om tactieken te oefenen etc. etc. ze zullen het nameljik op zijn minst proberen, extra viewers etc. etc..
Warpriest challenge: in het begin dachten mensen dat je niet mocht wipen, geen doden, verschillende aura dragers en bepaalde volgorode van hoe dat hij random moet vallen.
Uiteindelijk alleen maar verschillende aura dragers.
Golgoroth challenge: ik hoor de meest wilde ideeën, super vet daar hoor je mij niet over klagen
Maar het zal 1 simpel ding betreffen, wat dat is gaan we nog wel horen, maar hem binnen 6 bolletjes doodkrijgen zonder de gaze te verliezen. Gaat hem volgens mij niet worden
En met 6 pools heb je tijd verlies ivm pakken pool, ammo, explodie tralls en later taken.Flix20 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:44:
[...]
Is dat niet een beetje de bedoeling van Challenge mode?
Dat het moeilijk is?
Ik denk zelf dat het een combi zal zijn van alle pools moeten gebruiken en dat je z'n gaze niet mag verliezen en dus écht binnen die 6 pools 'm dood moet hebben.
Dit is opzich wel te doen want met de 1orb strat heb je meestal 3-5 rondes nodig.
Echter ga je nu met ammo tekort zitten.
Van mij mag het uitdagender zijn dan de warpriest inderdaad.
Je stopt alleen omdat er geen orbs meer komen.
Dus tussen de pools in, zouden de gaze holders de gaze heen en weer kunnen laten gaan terwijl de DPS mensen snel een ammo run doen.
Nee dit gaat echt té lastig worden.
Het zal me ook niets verbazen als het gewoon iets heel simpels gaat worden.
Dat als je de gaze eenmaal hebt je vanuit iedere pool een beetje dmg moet doen, maar je er gewoon 2/3/4 keer over mag doen.
volgens mij kan je de gaze beperkt switchen? correct me if i'm wrong..Flix20 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:57:
Wat ik me ook bedenk, Je kan Golgoroth z'n gaze toch blijven switchen?
Dus tussen de pools in, zouden de gaze holders de gaze heen en weer kunnen laten gaan terwijl de DPS mensen snel een ammo run doen.
Dat als je de gaze eenmaal hebt je vanuit iedere pool een beetje dmg moet doen, maar je er gewoon 2/3/4 keer over mag doen.
Ik denk gewoon dat je als persoon niet 2x de gaze mag krijgen en bij Oryx gewoon niet 2x dezelfde runner. Het is volgens mij ook nog niet gezegd dat Golgoroth het wordt. Alleen dat het elke week een andere challenge is.Flix20 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:57:
Wat ik me ook bedenk, Je kan Golgoroth z'n gaze toch blijven switchen?
Bij deze bevestigd, het is golgorothM0nkeymen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:01:
[...]
Ik denk gewoon dat je als persoon niet 2x de gaze mag krijgen en bij Oryx gewoon niet 2x dezelfde runner. Het is volgens mij ook nog niet gezegd dat Golgoroth het wordt. Alleen dat het elke week een andere challenge is.
NLRev0lution schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:02:
[...]
Bij deze bevestigd, het is golgoroth
Vanavond weet vast iedereen wat de challenge mode inhoudt en dan ergens van de week 3x doen met tweakers/randoms etc.
Denk dat het voor de middag al wel bekent is.Jumpiefox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:04:
Vandaag iets eerder naar huis, kan ik in ieder geval ff een paar sparrow races doen...voordat de schoonfamilie op bezoek isSta toch dik in de plus uren nog.
Vanavond weet vast iedereen wat de challenge mode inhoudt en dan ergens van de week 3x doen met tweakers/randoms etc.
PSN - M4uSzi // -
IkNLRev0lution schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:10:
Wie heeft zin om de challenge zo dadelijk te doen?
PSN - M4uSzi // -
Was met Warpriest ookM4uSzi schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:10:
[...]
Denk dat het voor de middag al wel bekent is.
Giggle monster is al bezig met dubbele gaze runnerGriffx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:11:
Ben benieuwd, TrippleWreck gaat zo beginnen aan de Raid.
Ik wil wel meedoen als je er nog 4 hebt.NLRev0lution schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:10:
Wie heeft zin om de challenge zo dadelijk te doen?
die giggle monster is wel een baas he, haha..NLRev0lution schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:12:
[...]
Giggle monster is al bezig met dubbele gaze runner
Apart mannetje, triple is epicCrashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:14:
[...]
die giggle monster is wel een baas he, haha..
apart mannetje misschien, maar hij kan wel gamen hoor. TripleWreck is inderdaad ziek goed.
Maar ik zie liever giggle monster dan professor broman enzo.. die giggle monster zie ik ook gewoon heel vaak raak schieten vergeleken met andere streamers.
PS: jullie hadden hier allemaal wilde ideeën, deze kwam ik tgen op het Bungie forum. Die is nog wel het leukste van wat ik gehoord heb.
TheCrimzenKing
< 1m ago Permalink
Different gaze holders/bubbles would be my guess.
Or Bungie could be real sadistic and come up with something like Gogo must be killed with the unstable light detonation.
Reply Start Related Topic
Heb er al 2.. + jouMichel8704 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:13:
[...]
Ik wil wel meedoen als je er nog 4 hebt.
Heb evt nog warpriest cp mocht dat helpen
Als er mensen zjn die de nightfall nog doen, wacht hiermee tot de update van morgen. Dan zitten de nieuwe exotics in de loot pool.
Ik vind Broman en wat van die andere KF world first groep wel chill om naar te kijken!Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:18:
[...]
apart mannetje misschien, maar hij kan wel gamen hoor. TripleWreck is inderdaad ziek goed.
Maar ik zie liever giggle monster dan professor broman enzo.. die giggle monster zie ik ook gewoon heel vaak raak schieten vergeleken met andere streamers.
PS: jullie hadden hier allemaal wilde ideeën, deze kwam ik tgen op het Bungie forum. Die is nog wel het leukste van wat ik gehoord heb.
[...]
zijn niet zo uber serieus en hebben flink wat lol.
Je weet dat je je CP kwijt bent na de reset he?Michel8704 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:23:
[...]
Heb evt nog warpriest cp mocht dat helpenGeef maar gil via ps4 message als je zover bent.
Broman kan ik niet horen. Hij heeft het compleet verpest toen met die PoE teaser.Flix20 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:26:
BTW, een tip van Reddit.
Als er mensen zjn die de nightfall nog doen, wacht hiermee tot de update van morgen. Dan zitten de nieuwe exotics in de loot pool.
[...]
Ik vind Broman en wat van die andere KF world first groep wel chill om naar te kijken!
Geef ff een gil (psn) als je bijna wilt beginnen misschien red ik het ook
I served in a company of heroes.
Nog 1 nodig, dan willen we starten. Iemand?Vuvuzela schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:28:
[...]
Geef ff een gil (psn) als je bijna wilt beginnen misschien red ik het ook
Je weet dat je een CP kan overzetten als je in de raid zit voor 10 uur weekly reset en 2e persoon laat joinen, vervolgens wiped en beiden een nieuw cp hebt?Flix20 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:26:
BTW, een tip van Reddit.
[...]
Ik vind Broman en wat van die andere KF world first groep wel chill om naar te kijken!
[...]
Je weet dat je je CP kwijt bent na de reset he?
Die heb ik gemist, watskebeurt?Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:28:
[...]
Broman kan ik niet horen. Hij heeft het compleet verpest toen met die PoE teaser.
Scheelt dat ik pas in Mei ben begonnen met spelen en sinds vlak voor TTK een beetje sporadisch streams ben gaan kijken.
Vrijdag ochtend, op m'n vrije dag vind ik 't altijd chill om nog vanuit m'n nest naar Tefty en z'n Xursday stream te kijken. tot Xur er is, naar alle salt opmerkingen lachen en dan maar eens beginnen met de dag.
Nee dat wist ik niet want ik zit dan toch op kantoorMichel8704 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:31:
[...]
Je weet dat je een CP kan overzetten als je in de raid zit voor 10 uur weekly reset en 2e persoon laat joinen, vervolgens wiped en beiden een nieuw cp hebt?![]()
Net nog getest

[ Voor 24% gewijzigd door Flix20 op 08-12-2015 10:33 ]
Die stream zal vast nog wel ergens online staan. Ze noemden hem niet voor niks Bromnigull.Flix20 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:32:
[...]
Die heb ik gemist, watskebeurt?
Scheelt dat ik pas in Mei ben begonnen met spelen en sinds vlak voor TTK een beetje sporadisch streams ben gaan kijken.
Vrijdag ochtend, op m'n vrije dag vind ik 't altijd chill om nog vanuit m'n nest naar Tefty en z'n Xursday stream te kijken. tot Xur er is, naar alle salt opmerkingen lachen en dan maar eens beginnen met de dag.
Zo is hij altijd. Verpest kan niet als hij in zn stream altijd zo is. Dan vond hem nooit leukCrashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:28:
[...]
Broman kan ik niet horen. Hij heeft het compleet verpest toen met die PoE teaser.
#true. maarja. als je zo fucking irritant kunt zijn is het voor mij snel klaarVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:34:
[...]
Zo is hij altijd. Verpest kan niet als hij in zn stream altijd zo is. Dan vond hem nooit leuk
Zegt me nog steeds niets en Bromnigull nooit eerder gehoord.Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:33:
[...]
Die stream zal vast nog wel ergens online staan. Ze noemden hem niet voor niks Bromnigull.
Dan kijk je teveel streams en lees je niks haha..Flix20 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:37:
[...]
Zegt me nog steeds niets en Bromnigull nooit eerder gehoord.
Wat te proberen is, is gewoon twee gaze runners maar wanneer die gast op 50% zit ofzo gewoon de team weer naar boven laten springen en ondertussen wel de gaze blijven wisselen en de orbs schieten totdat de ronde voor bij is....beetje adds killen, ammo regelen/synths poppen en dan weer gaan.
Denk inderdaad niet dat Bungie het 1 ronde wilt gedaan hebben, zou wel cool zijn maar echt veel mensen gaat dat nooit lukken.
Oooohh dat zeg ik al hele tijdJumpiefox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:40:
Ben die stream aan het checken en ik denk inderdaad dat het niks te maken heeft met in 1 ronde Golg killen dus in 6 orbs. Maar dat je de gaze gewoon niet mag verliezen.
Wat te proberen is, is gewoon twee gaze runners maar wanneer die gast op 50% zit ofzo gewoon de team weer naar boven laten springen en ondertussen wel de gaze blijven wisselen en de orbs schieten totdat de ronde voor bij is....beetje adds killen, ammo regelen/synths poppen en dan weer gaan.
Denk inderdaad niet dat Bungie het 1 ronde wilt gedaan hebben, zou wel cool zijn maar echt veel mensen gaat dat nooit lukken.
Je ziet die gasten ook steeds wipen omdat het gewoon teveel wordt. Als ze nou gewoon slim spelen en een "pauze" inlassen...je kan gewoon relaxt de gaze blijven wisselen terwijl iedereen boven aan het chillen is en ammo aan het hunten isCrashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:42:
[...]
Oooohh dat zeg ik al hele tijdmaar de wildste ideeën, eerlijk is eerlijk, zou wel stuk challenger zijn als nu met 6 orb strategie. Alhoewel die 6 orbs ook nog wel even oefenen gaat worden voor de meeste haha.
nog steeds?NLRev0lution schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:30:
[...]
Nog 1 nodig, dan willen we starten. Iemand?
PSN: jansoe13
Nop, vol
helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 08-12-2015 11:21 ]
Deze gast heeft volgens mij wel het emblem al... Hij heeft het al gefixed...
http://destinystatus.com/psn/ThaPielius
waarschijnlijk verschillende gazeholders.
[ Voor 8% gewijzigd door M0nkeymen op 08-12-2015 11:27 ]
6 orbsM0nkeymen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:26:
[...]
Deze gast heeft volgens mij wel het emblem al... Hij heeft het al gefixed...
http://destinystatus.com/psn/ThaPielius
waarschijnlijk verschillende gazeholders.
elke orb een ander gaze holder
2 rotaties
okee dat wordt dus gewoon de 1bubble strat maar met iedere keer een andere gazeholdertha_crazy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:33:
[...]
6 orbs
2 rotaties
Eh, je moet alle 6 de orbs downen he.Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:34:
[...]
okee dat wordt dus gewoon de 1bubble strat maar met iedere keer een andere gazeholder
T is niet van 1 orb, pakken, failen volgende orb.
2 rotaties? Volgens mij moet het in 1 run.tha_crazy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:33:
[...]
6 orbs
2 rotaties
En dan bij elke orb een andere gaze grabber
correctVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:37:
dus totaal 12 pools?
Maar wellicht dat 3 rotaties ook mag, net als bij warpriest (2 is daar ook niet verplicht)
[ Voor 67% gewijzigd door tha_crazy op 08-12-2015 11:38 ]
Wie zegt dat? dat is de tactiek die hun gedaan hebben.tha_crazy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:35:
[...]
Eh, je moet alle 6 de orbs downen he.
T is niet van 1 orb, pakken, failen volgende orb.
1st gazer takes gaze while 5 others drop bubble. 5 people do dammge in pool of light.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:38:
maar na 6 orbs is hij dood?
2nd gazer jumps out before gaze ends, gets ready to take gaze, 4 others shoot down next bubble, 2nd gazer takes gaze. 5 others do dammge.
3rd gazer jumps out before gaze ends, gets ready to take gaze, 4 others shoot down next bubble, 3nd gazer takes gaze. 5 others do dammge.
4th gazer jumps out before gaze ends, gets ready to take gaze, 4 others shoot down next bubble, 4th gazer takes gaze. 5 others do dammge.
5th gazer jumps out before gaze ends, gets ready to take gaze, 4 others shoot down next bubble, 5th gazer takes gaze. 5 others do dammge.
6th gazer jumps out before gaze ends, gets ready to take gaze, 4 others shoot down next bubble, 6th gazer takes gaze. 5 others do dammge.
obviously doing a rotation such as L1, R1, L2, R2, L3, R3.
En dat dan 2-3 keer
Deze reactie op reddit zal t wat duidelijker maken:Crashhill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:39:
[...]
Wie zegt dat? dat is de tactiek die hun gedaan hebben.
Our group just killed him with 5 orbs, DIFFERENT gazers (only didn't use R3). No-one died when gazing but we had 3 deaths on R2 (fourth orb).
Did not get challenge mode.
slechts 5 orbs gebruikt ipv 6.
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 08-12-2015 11:42 ]
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan