Ik kan ze wel aanwijzen voor jeVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:37:
[...]
Ik heb er twee van die ragers in mn team. Het is altijd lag en ligt nooit aan hun
Als iemand je door de muur sniped, is er iets van lag ja
Atlas#22744
Nee joh. Dat zijn skills Bosjuh.
PSN - M4uSzi // -
Je kan toch zien waar mijn orb ligt als je me gaat ressenVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:22:
Upload je gameplay of i call bs!
Atlas#22744
Als jij hun niet ziet, kan het soms zijn dat zij jou wel zienKasai schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:21:
Als iemand je door de muur sniped, is er iets van lag ja
Ik denk ook vaak "ze zien me niet" pats headshot.
[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 07-12-2015 11:26 ]
Maar dan heb je het ook niet over door een muur heen snipen
Atlas#22744
Waarom zou ik zoiets verzinnen?
Atlas#22744
Zijn er geen snipers meer met pierced rounds?Kasai schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:27:
Maar dan heb je het ook niet over door een muur heen snipen
Maar mee eens, dit is puur lag.
Waarom niet?Kasai schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:29:
Skillz compensatieKasai schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:29:
Altijd maus
[ Voor 31% gewijzigd door Griffx op 07-12-2015 11:32 ]
Vroeger wel jaGriffx schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:29:
[...]
Zijn er geen snipers meer met pierced rounds?![]()
Maar mee eens, dit is puur lag.
Maar in year 2 trials word ik te vaak nog gesniped terwijl ik al achter cover zit.
Atlas#22744
Kreeg gisteren trouwens in de trials de Handcanon met (hele) goede perks:
Steady hand/Quickdraw/Sureshot is
Rangefinder
Quickdraw/reinforced barrel/hand-laid stock
Hidden hand
Op 310
Steady hand/Quickdraw/Sureshot is
Rangefinder
Quickdraw/reinforced barrel/hand-laid stock
Hidden hand
Op 310
Blij dat Trials weer de adrenaline van iedereen wat omhoog krijgt, altijd mooi, passie en discussie!
Ik kreeg deze week allemaal haat mail omdat 'ik complete fireteams platlegde met mijn chaperone. Ik was een chaperone bitch en whore volgens dudes. Arme jongens staan alleen maar ingezoomed met snipers en worden geflankt. Mooiste was nog de heavy round, waarbij ik 2 omlegde die op me afkwamen met heavy en ik daarna door gruwelijke lag nog werd gekilled door teleporterende kogels.AlexMar schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:45:
Blij dat Trials weer de adrenaline van iedereen wat omhoog krijgt, altijd mooi, passie en discussie!
Faaz0 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:15:
Zijn er hier leute die vanavond tussen 19:00-20:00 de HM warpriest challenge willen doen? Aub alleen mensen met ervaring. Indien tijd over, wil ik ook nog wel Golgoroth doen.
Ik heb warpriest cp. Mocht iemand totems cp hebben en die eerst willen doen, vind ik ook prima. Kan nog wel een hogere ghost gebruiken.
- cssfir3
- michel8704
- RoystonRicky
- iManchuu
- ...
- ...
Ik kreeg dit weekend geen haat berichten vanwege double tripmine kills, jammer genoegsteffeh schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:48:
[...]
Ik kreeg deze week allemaal haat mail omdat 'ik complete fireteams platlegde met mijn chaperone. Ik was een chaperone bitch en whore volgens dudes. Arme jongens staan alleen maar ingezoomed met snipers en worden geflankt. Mooiste was nog de heavy round, waarbij ik 2 omlegde die op me afkwamen met heavy en ik daarna door gruwelijke lag nog werd gekilled door teleporterende kogels.
Altijd mooi als iemand alleen maar staat te hardscopen en zie niks in de gaten hebben als je flankt.
Wel kwamen we een nightstalker tegen die snipte tijdens shadestep en blink, maar dat was door de lag.
Kan iedereen om 19:00 al?NippleWarrior schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:49:
Zijn er hier leute die vanavond tussen 19:00-20:00 de HM warpriest challenge willen doen? Aub alleen mensen met ervaring. Indien tijd over, wil ik ook nog wel Golgoroth doen.
Ik heb warpriest cp. Mocht iemand totems cp hebben en die eerst willen doen, vind ik ook prima. Kan nog wel een hogere ghost gebruiken.
- cssfir3
- michel8704
- RoystonRicky
- iManchuu
- ...
- ...
[ Voor 56% gewijzigd door jimmeh22 op 07-12-2015 12:02 ]
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Als we 19:30 een optie is dan kan ik met paardepiemol mee.
Ik wel, crazyvin kan ook nog met ons mee?!
Klote Bungie, weer 1000silver van me aftroggelen. Denk dat ik morgen wel dat Race stats boekie koop. Best dope.
The first casualty in war is always the truth...
boekie?Jumpiefox schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:16:
Klote Bungie, weer 1000silver van me aftroggelen. Denk dat ik morgen wel dat Race stats boekie koop. Best dope.
Vandaag is The First Firewall missie voor de sleeper simulant ook weer online! deuvm!
Eververse:
1000 Silver - SRL Record Book, Vol. 1 - a book with different objectives (races finushed, tricks performed, gates hit etc.). When you complete them you get exclusive rewards
500 Silver - Victory Wave emote
500 Silver - Sparrow Toolkit (a random legendary sparrow is guaranteed)
100 Silver - Custom Horn Kit (a random legendary horn is guaranteed, you can also get EV-43 Lightrunner)
200 Silver - Fall 2015 Emote (random old emote, high chance to get an item you don't have yet)
300 Silver - Celebratory Bundle (Congrats+Blowing a kiss) or Trials and Tribulations Bundle (Evil Scheme+Cower)
https://www.reddit.com/r/..._20151205_destiny_reveal/Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:36:
vet! hoe kom je aan deze info?
En dit weekend ook door Deez op PSX aangekondigd, dat de nieuwe IB deze maand waarschijnlijk rift is, met PS4 exclusive IB gear.
Stelletje noobiesVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:33:
welk boekje...?
YouTube: Destiny - Sparrow Racing League. Detailed Guide/Tutorial, How It Works & Get Loot!
Bij 2min20 ongeveer laat hij het Boekie zien.
Naast de normale gear that is.Griffx schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:45:
, met PS4 exclusive IB gear.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Klinkt goed. Heb der nu al zin aan.Griffx schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:45:
En dit weekend ook door Deez op PSX aangekondigd, dat de nieuwe IB deze maand waarschijnlijk rift is, met PS4 exclusive IB gear.
Laat ik nu net na deze week vakantie hebben en tijd zat hebben tegen die tijd.
[ Voor 12% gewijzigd door M4uSzi op 07-12-2015 13:58 ]
PSN - M4uSzi // -
The SRL book comes in the quest, it was stated by bungie that it costs silver there because its a beta test.
van reddit.
van reddit.
rwillen er meelopen met p?
ik moet nog 4 potjes voor gold tier
PSN: jansoe13
Wat ik overigens wel "genaaid" vind is het volgende: tijdens wat gameplay beelden van wat youtubers zag je als rewards de huidige emotes. Laat een aantal van ons hier nou echt geld voor neergelegd hebben (ja ik weet het, je maakt zelf de keuze om er geld voor neer te leggen) , terwijl je "sparrow racing" gratis krijgt als je TTK in je bezit hebt en na elke race weer kans hebt op de "huidige" emotes....Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:58:
The SRL book comes in the quest, it was stated by bungie that it costs silver there because its a beta test.
van reddit.
Misschien passen ze dat nog aan en heb je unieke loot, maar dat zal wel weer niet

[ Voor 5% gewijzigd door NLRev0lution op 07-12-2015 14:02 ]
Wat mij betreft wel, dan hebben we er nog eentje nodig. Ik wil zelf graag om 19:00 beginnen, dus zou mooi zijn als iedereen dat redt.Michel8704 schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:57:
[...]
Ik wel, crazyvin kan ook nog met ons mee?!
We beginnen liever eerder...Malt007 schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:37:
[...]
Als we 19:30 een optie is dan kan ik met paardepiemol mee.
Beter! als dat echt zo is. Scheelt weer lekker 1000silver ;pVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:58:
van reddit.
Koop denk ik wel voor de lol een paar van die random sparrow packages.
ik heb nog 1800 silver. Ik kijk wel wat er te halen valtJumpiefox schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:01:
[...]
Beter! als dat echt zo is. Scheelt weer lekker 1000silver ;p
Koop denk ik wel voor de lol een paar van die random sparrow packages.
Doe je kunstgebit eens in je mond.strompel schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:58:
rwillen er meelopen met p?
Zou nog leuker zijn als je nades en supers kan gebruiken?
Zo'n hamerende titan achter je aan op een sparrow.
Die "Lumos" is wel wat voor Dark, ikzelf vind die arcrunner wel vet!Griffx schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:14:
[...]
Zou nog leuker zijn als je nades en supers kan gebruiken?
Zo'n hamerende titan achter je aan op een sparrow.
Die rode met vlammen vind ik echt dope, Solnogwat. Als dat boek echt gratis is dan spendeer ik wel wat silver voor random sparrows en anders koop ik dat boek en is het leuk geweest.
NLRev0lution schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:16:
[...]
Die "Lumos" is wel wat voor Dark, ikzelf vind die arcrunner wel vet!

Ik zie Darkie al voorbij blazen op zijn roze scooter, godver de godver weer een bocht gemist.
Die void of lightrunner
[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 07-12-2015 14:21 ]
De hype is weer real. Fallout al in de prullenbak gegooid?Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:02:
[...]
ik heb nog 1800 silver. Ik kijk wel wat er te halen valt
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
Daar gaat weer 50 euro straks
Voor?Crashhill schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:50:
FuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukDaar gaat weer 50 euro straks
Eververse Trading Company.. Nieuwe sparrow skins of sparrows. .. met die nieuwe dansjes hadden ze me ook al
Weer wat gameplay lopen chekcen en krijg toch echt een beetje het old skool wipe out gevoel. Niet net zo snel maar wel zo cool ;p
Jaja, Mij krijgen ze weer een paar weken aan het spelen. Heb echt weken niet gespeeld, gisteren nog ff snel 3x de Warpriest challenge gedaan met randoms en gelijk weer uitgelogd maar heb er nu weer zin in.
Hopelijk krijgen we ook snel wat nieuws over een nieuwe dlc ofzo...wordt toch wel tijd.
Jaja, Mij krijgen ze weer een paar weken aan het spelen. Heb echt weken niet gespeeld, gisteren nog ff snel 3x de Warpriest challenge gedaan met randoms en gelijk weer uitgelogd maar heb er nu weer zin in.
Hopelijk krijgen we ook snel wat nieuws over een nieuwe dlc ofzo...wordt toch wel tijd.
Serieus? Haha, ik zou daar toch niet snel geld aan uitgeven eerlijk gezegd. Ben sowieso een zondenaar op het moment, want ik heb Destiny al zeker 2 maanden niet aangeraaktCrashhill schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:57:
[...]
Eververse Trading Company.. Nieuwe sparrow skins of sparrows. .. met die nieuwe dansjes hadden ze me ook al

Naja, ik speel verder weinig games, zeg straks overal die 10-20 euro maanddjmelvee schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:00:
[...]
Serieus? Haha, ik zou daar toch niet snel geld aan uitgeven eerlijk gezegd. Ben sowieso een zondenaar op het moment, want ik heb Destiny al zeker 2 maanden niet aangeraakt
Heb je TTK wel dan?djmelvee schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:00:
[...]
Serieus? Haha, ik zou daar toch niet snel geld aan uitgeven eerlijk gezegd. Ben sowieso een zondenaar op het moment, want ik heb Destiny al zeker 2 maanden niet aangeraakt
Ja dat wel, uiteraard. Alleen de raid nog nooit gedaan omdat niemand wilt
Heb Destiny heel veel gespeeld, ben nu blijven hangen op een Warlock met 293 ofzo en een 2e en 3e char waarvan het 2e een hunter die iets lager in light zit en de 3e een titan is die nog extreem laag light is
Vaker op het forum kijken dan, zat mensen die hier vragen of er nog een raid gedaan wordt.djmelvee schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:09:
[...]
Alleen de raid nog nooit gedaan omdat niemand wilt
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:12:
Er worden hier per dag bijna miljoenen raids per dag gepland!

Of een PS4 als hij een Xbox heeftDarkElement schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:17:
Inderdaad, misschien even een brilletje aanschaffen haha
Of ze dan gedaan worden is een tweede...Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:12:
Er worden hier per dag bijna miljoenen raids per dag gepland!
Oh god...
Ben toch wel blij dat ik niet zo veel Destiny meer speel. Die micro transactions worden steeds erger..
Zie het probleem niet, je hoeft ze niet te kopen.Ereaser schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:27:
[...]
Oh god...
Ben toch wel blij dat ik niet zo veel Destiny meer speel. Die micro transactions worden steeds erger..
Zodra er weapons in de micro transactions komen is het over voor mij.
Maar verder beïnvloed het de gameplay toch niet?
Snap ik, maar heb het nu meer over mijn eigen vriendengroepjeNLRev0lution schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:11:
[...]
Vaker op het forum kijken dan, zat mensen die hier vragen of er nog een raid gedaan wordt.
Speel op dit moment te weinig Destiny om mee te doen, maar ga ik binnenkort nog wel eens doen
Even een bump, nog een 6e nodig:
Vanavond 19:00 // HM warpriest challenge (+ Golgoroth en voor de liefhebbers exotic chest)
- cssfir3
- michel8704
- RoystonRicky
- iManchuu
- crazyvin
- ...
Vanavond 19:00 // HM warpriest challenge (+ Golgoroth en voor de liefhebbers exotic chest)
- cssfir3
- michel8704
- RoystonRicky
- iManchuu
- crazyvin
- ...
im injimmeh22 schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:39:
Even een bump, nog een 6e nodig:
- cssfir3
- michel8704
- RoystonRicky
- iManchuu
- crazyvin
- Fruitschaaltje
PSN: Fruitschaaltje
Van wat ik lees hebben de items die je permanent kan unlocken juist wel invloed op de races.Griffx schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:29:
[...]
Zie het probleem niet, je hoeft ze niet te kopen.
Zodra er weapons in de micro transactions komen is het over voor mij.
Maar verder beïnvloed het de gameplay toch niet?
True, het is niet Destiny's main gameplay, maar het komt nu over alsof ze de races pay to win hebben gemaakt. Of in ieder geval de rewards "pay to keep".
Ook hebben de meeste al €135-140,- uitgegeven als je al sinds release speelt, dan mag je nu nog wat extra's betalen als je echt alles wil hebben. Dat gaat voor mij te ver
Ik weet ook niet hoe het allemaal precies werkt, maar wat ik in de comments van de reddit link lees:Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:57:
De spul die je daarvan krijgt dropt ook als game reward. Dus P2W en pay to keep is gelul.
"It's going to be very much like FotL in that you get a free lot of initial gear and can pay to get more if you'd like. You had the chance and option to choose which single mask you wanted to keep, plus a ton of other consumable items that remained after the event. You're going to earn racing suits, shaders, at least one sparrow, a horn, and some other gear".
Dus dan mag je daar tegen mensen gaan zeggen dat het gelul is
Schijnt dat die boek dus misschien hellemaal geen quest reward is. Als dat echt alleen via Silver te koop is dan heb je dus wel een boel "exlusive" gear die je alleen via dat boek kan krijgen. Eigenlijk best vies van ze..koop dat ding alsnog hoor daar niet van.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:57:
De spul die je daarvan krijgt dropt ook als game reward. Dus P2W en pay to keep is gelul.
Mwa, het is gear die er misschien wat anders uit ziet. Als je hem niet koopt heb je mischien een andere sparrow of helmpje.Jumpiefox schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:04:
[...]
Schijnt dat die boek dus misschien hellemaal geen quest reward is. Als dat echt alleen via Silver te koop is dan heb je dus wel een boel "exlusive" gear die je alleen via dat boek kan krijgen. Eigenlijk best vies van ze..koop dat ding alsnog hoor daar niet van.
Het is een keuze. Wil je het niet dan mis je weinig.
Net zoals:
- TTK = time to kill en the taken king.
- IB = Ice Breaker en Iron Banner.
Ik bedoel alleen maar dat toen the taken king net gereleased en er discussie was over weapon balance het nogal verwarrend kon zijn
Inderdaad en dan nog, main game is shooter, side step is nu racer.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:06:
[...]
Mwa, het is gear die er misschien wat anders uit ziet. Als je hem niet koopt heb je mischien een andere sparrow of helmpje.
Het is een keuze. Wil je het niet dan mis je weinig.
Dus als je die shit inderdaad niet koopt, mis je er niets aan.
Waar heb jij geen spuughekel aan?
Geintjuh!
Ook zoiets, die klote daily missies / quests waar je alleen bepaalde wapens kan halen. Sleeper, Black Spindle etc. Doe mij maar gewoon de oude RNG.DarkElement schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:47:
Zie net op reddit ook voorbij komen dat de eerste missie voor de Sleeper ook weer online is. "The first firewall", @cosmodrone.
Als je bijna nooit kan als ze er zijn is het wel een beetje jammer ja.
Maar als ik de eerst volgende keer kan, mogen jullie mij helpen dan
En ik denk dat er meer mensen blijven spelen met de oude RNG dan de nieuwe.
[ Voor 26% gewijzigd door DeBaroN op 07-12-2015 17:01 ]
Als er iemand wil helpen nu met de nightfall dan kan ie joinen. Lukt ons niet echt met 2 man. Psn: bjorneby
Edit: niet meer nodig
Edit: niet meer nodig
[ Voor 10% gewijzigd door Bjorneby op 07-12-2015 18:23 ]
Schaduwtje. Ik ben er denk rond 1915 a 1930. 1900 ga ik niet redden.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:57:
2manned that shit!
PSN - M4uSzi // -
primaM4uSzi schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:41:
[...]
Schaduwtje. Ik ben er denk rond 1915 a 1930. 1900 ga ik niet redden.
Is er nog animo voor een oryx kill vanavond, laten we zeggen 2030
1 jansoe13
2 subscorpio
3
4
5
6
1 jansoe13
2 subscorpio
3
4
5
6
Wil wel meedoen voor de fun.strompel schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:18:
Is er nog animo voor een oryx kill vanavond, laten we zeggen 2030
1 jansoe13
2 subscorpio
3 M0nkeymen81
4
5
6
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
mooi nog 3, kan er ook iemand het spring geneuzel doen, ik ben daar zelf niet al te sterk in, is gebleken
1 jansoe13
2 subscorpio
3 M0nkeymen81
4 Timmehhh84
5
6
PSN: Timmehhh84
is er nog iemand die met trials mee wil lopen, voor de bountys?
Kan ik eventueel welstrompel schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:33:
mooi nog 3, kan er ook iemand het spring geneuzel doen, ik ben daar zelf niet al te sterk in, is gebleken
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan