I served in a company of heroes.
Haha, ik heb hem ook ja. Niet normaalVuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:20:
Holy shit dat gewei op the Stag is huge.
Dankje, net mezelf in de lijst gezetOrnathon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:08:
[...]
Spamt de lijst opnieuw. Misschien wordt deze aangevuld met wat nieuwe XB1's of kan je iig de twee die er in staan toevoegen.
https://docs.google.com/s...YPHDRpANwwQWDs/edit#gid=0
Top. Zal je toevoegen als ik weer thuis benmfreriks schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:11:
[...]
Voeg me maar toe! Speel met Just1fire vooral. altijd plek voor meer:)
300? wtf heb je 20 engrams gekocht ofwat?To easy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:46:
300 coin armer. Heb beidenieuwe titan helm gekregen maar Jezus wat lelijk en die perks zijn om te janken.
https://www.bungie.net/en...78817/2305843009240663726Crashhill schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:36:
Iemand al een nieuwe helm gekregen? showittttt
The Stag
[ Voor 5% gewijzigd door fritske23 op 18-09-2015 11:48 ]
Proberen de XB1 GoT spelers hier te verzamelen. We zijn wel in de minderheidVays schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:01:
Ik zie enkel PS4 clans in de startpost. Niemand die bij een NL XB1 clan zit?
https://www.bungie.net/en/Clan/Forum/1244345
Die gele teikonaut ofzo... lijkt me wel een toppertje.To easy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:46:
300 coin armer. Heb beidenieuwe titan helm gekregen maar Jezus wat lelijk en die perks zijn om te janken.
Staat bij mij gewoon 281.. schoon helmpje die nieuwe warlock helm haha..
Ja nu ook bij mij:)Crashhill schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:52:
[...]
Staat bij mij gewoon 281.. schoon helmpje die nieuwe warlock helm haha..
Bij aangesloten.-d- schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:48:
[...]
Proberen de XB1 GoT spelers hier te verzamelen. We zijn wel in de minderheid
Momenteel slechts lvl 16 Hunter. Dus ik moet nog even aan de bak.
TTK in bezit? krijg je dan niet een pakketje die je naar lvl 25 brengt in 1 klap?Vays schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:54:
[...]
Bij aangesloten.
Alleen als je al voor TTK high level char hebtmfreriks schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:55:
[...]
TTK in bezit? krijg je dan niet een pakketje die je naar lvl 25 brengt in 1 klap?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Jeuken je handjes ook al! Ik kan niet wachten om vanavond blind die raid in te knallenCrashhill schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:08:
Nu wil ik naar huis he voor die engrams, maar gewoon nog ff 5 uurjtes werken
Ik zou dit topic eens goed doorlezen, alleen vandaag al zijn er requests geweest voor X1 spelersDefnosh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:15:
Hallo allemaal, ik ben samen met een vriend van me weer begonnen met Destiny na de release van The Taken King. (warlock en hunter). We spelen op XB1 en willen op termijn ook wel eens wat raids gaan spelen:) Is hier een topic/lijst voor? Of wie kunnen we hiervoor benaderen? Misschien is het al voorbij gekomen in dit topic, maar het gaat nog al snel met de pagina's
Potver hee.. blind die raid in, Xur, potverdikkeLipst3r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:15:
[...]
Jeuken je handjes ook al! Ik kan niet wachten om vanavond blind die raid in te knallen!
Okee ga ik vanavond even doenBiatch schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:16:
[...]
Ik zou dit topic eens goed doorlezen, alleen vandaag al zijn er requests geweest voor X1 spelers
Ereaser is volgens mij xbox speler die ook redelijk veel post of zit ik er nu compelet naast?Defnosh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:17:
[...]
Okee ga ik vanavond even doenIs er ook een persoon die dit organiseerd voor de X1 spelers?
Ik denk het niet, maar:Defnosh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:17:
[...]
Okee ga ik vanavond even doenIs er ook een persoon die dit organiseerd voor de X1 spelers?
Vays schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:54:
[...]
Bij aangesloten.
Ik denk dat we op de xboxone nog niet genoeg mensen met genoeg light hebben om een raid te doen, maar ik ben er zeker voorstander van om dit in de toekomst te gaan doen!Defnosh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:17:
[...]
Voeg mij maar toe als je wilt: AbusingMussel41Defnosh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:15:
Hallo allemaal, ik ben samen met een vriend van me weer begonnen met Destiny na de release van The Taken King. (warlock en hunter). We spelen op XB1 en willen op termijn ook wel eens wat raids gaan spelen:) Is hier een topic/lijst voor? Of wie kunnen we hiervoor benaderen? Misschien is het al voorbij gekomen in dit topic, maar het gaat nog al snel met de pagina's
Nog niet in bezit. Onlangs pas de Destiny disc van me broertje geleend. Binnenkort deze maar aanschaffen denk ik: Destiny: The Taken King - Legendary Editionmfreriks schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:55:
[...]
TTK in bezit? krijg je dan niet een pakketje die je naar lvl 25 brengt in 1 klap?
Hier misschien aansluiten Defnosh? Maakt het wat makkelijker.-d- schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:48:
[...]
Proberen de XB1 GoT spelers hier te verzamelen. We zijn wel in de minderheid
[ Voor 43% gewijzigd door Panini op 18-09-2015 12:26 ]
Verwijderd
Anders koop ik ergens wel een dikke impact sniper
[ Voor 25% gewijzigd door Crashhill op 18-09-2015 12:56 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Vuvuzela op 18-09-2015 14:09 ]
Ik wil zo wel meedoen, nog niet gedaanVuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:13:
Iemand court of oryx?
Voeg mij maar toe, ben ook een fanatieke high level X1 Destiny spelernoloog schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:21:
[...]
Ik denk dat we op de xboxone nog niet genoeg mensen met genoeg light hebben om een raid te doen, maar ik ben er zeker voorstander van om dit in de toekomst te gaan doen!
gt: prim3rs
PSN: Fruitschaaltje
Nu de taken king raid released gaat worden ben ik op zoek naar een gezellige, hulpzame en soms ook geduldige clan.
Momenteel heb ik een lvl 40 titan, lvl 34 hunter en een lvl 34 warlock.
Gamen doe ik vooral in de avonden na mijn werk en in de weekenden als het uitkomt.
Ook niet geheel onbelangrijk ik speel op de Playstation 4.
Kan iemand mij een leuke clan aan raden? Nederland of Engels maakt niet zo veel uit.
PSN: Maiky1001
ff langs xur en dan kan ik meeFruitschaal schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:03:
Iemand de daily doen? ( rond lightlevel 240 is handig)
PSN: jansoe13
Wij hebben al teveel members. Helemaal nu TTK er is, maar je kan me altijd toevoegen, als we plek en tijd hebben kun je altijd mee. Wrecking Balzz zitten wel mensen die geduldig zijn (maar wel heeeeeel veel pratenbogersss schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:09:
Beste,
Nu de taken king raid released gaat worden ben ik op zoek naar een gezellige, hulpzame en soms ook geduldige clan.
Gamen doe ik vooral in de avonden na mijn werk en in de weekenden als het uitkomt.
Kan iemand mij een leuke clan aan raden? Nederland of Engels maakt niet zo veel uit.
Gelukkig zeg jij nooit wat.Crashhill schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:19:
[...]
Wij hebben al teveel members. Helemaal nu TTK er is, maar je kan me altijd toevoegen, als we plek en tijd hebben kun je altijd mee. Wrecking Balzz zitten wel mensen die geduldig zijn (maar wel heeeeeel veel praten) en volgens mij zoeken ze nog mensen.
Vergeleken met Vin ben ik als een pup van een broodfokker
Wel lief zijn tegen mij heCrashhill schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:23:
[...]
Vergeleken met Vin ben ik als een pup van een broodfokker.
[ Voor 16% gewijzigd door tha_crazy op 18-09-2015 14:40 ]
Verwijderd
Heb er igg weer zin, net de nog-wat edition met alle dlc ontvangen, nu nog even wachten op mijn modem
Care to explain (what you dont have time to explain?)Vuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:01:
Ik denk dat die three of coins snel gepatched zal worden.. in 10 minuten 3 exotic engrams :x
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

[ Voor 10% gewijzigd door Pinjataaa op 18-09-2015 15:08 ]
Hoeveel heb je gestacked?Vuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:01:
Ik denk dat die three of coins snel gepatched zal worden.. in 10 minuten 3 exotic engrams :x
Je moet er maar 1 per keer doen. En ja iedereen zit vol te cheesen al haha.
Zet je em op heroic of op normal?Vuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:04:
Scourge of winter. Aan het eind van de missie heb je een Ultra vanaf de trap paar keer in hoofd snipen en er naartoe rennen met rocketlauncher. Kill hem en jezelf in 1 keer. 1 Three of Coin per keer gebruiken.. mensen hebben het over 3 exotics in 10 pogingen. bij mij waren dat er 20 maar dan nog
doe maar een aanvraag bij ons als je wiltbogersss schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:09:
Beste,
normal werkt.
enige voorwaarde is dat het een ultra is lijkt het op.
Hoe hoog moet dat zijn dan ?Lipst3r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:57:
[...]
Alleen als je al voor TTK high level char hebt
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Minimaal 100 meter!
hopelijk na uurtje of 7. Kan ik thuis dit nog ff proberen ^^sbierman schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:33:
dit moet denk ik wel snel een patch krijgen...
4 engrams daar uit gehaald, heb de telesto nu ook. Yay!
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
Hoe vaak heb je t gedaan dan?steffeh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:35:
[...]
4 engrams daar uit gehaald, heb de telesto nu ook. Yay!
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2015 15:37 ]
Echter kwam er daarna de 1e paar tellen die teller in beeld van 'The darkness consumed you', maar gelijk hierna zei die 'Nice work' en was de missie afgelopen. (btw ook nog geen exotic drops).
Weg checkpoint
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 18-09-2015 15:38 ]
Vin jongen, als ik een vrouw was en tinder had, had ik je geliked (heet dat zo?) haha!
En die exotic engram farming ziet er opzich wel leuk uit xD! FARMEN !!!! als ik thuis kom
Test opnieuw, haha!DarkElement schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:37:
Volgens mij werkt het al niet meer, heb het getest bij de Gatelord missie, ik liet een heel klein stukje over op zijn healthbar, toen schoot ik hem en mezelf daarna af met mn Rocket.
Echter kwam er daarna de 1e paar tellen die teller in beeld van 'The darkness consumed you', maar gelijk hierna zei die 'Nice work' en was de missie afgelopen. (btw ook nog geen exotic drops).
Weg checkpoint
[ Voor 35% gewijzigd door Vuvuzela op 18-09-2015 15:41 ]
Dit is gewoon een fout van Bungie.UTADDICT schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:39:
Hey gasten, kappen met die glitches en doe de boel even op de manier verdienen zoals het is bedoeld!
Nee het is precies wat de deveopers hebben bedoeld!Vuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:40:
Het is geen glitch.. dat is nog het ergste
Nou, als je dat snapt. Hoef je hem toch niet te exploiteren?
[ Voor 34% gewijzigd door UTADDICT op 18-09-2015 15:43 ]
Je blaast jezelf moedwillig op om er voordeel van te krijgen, dat heet een exploit.DarkElement schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:43:
Wat is de fout dan? Je doet toch wat je moet doen, je gebruikt gewoon een checkpoint.
Verwijderd
We weten nu al dat Bungie het gaat patchen, het is een glitch.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:43:
Het is geen glitch, het is net als strikes doen/ kopen van Xur een methode. Waarvan ik vind dat het best in dit soort games mag zijn
DarkElement schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:43:
Wat is de fout dan? Je doet toch wat je moet doen, je misgebruikt gewoon een checkpoint.
[ Voor 4% gewijzigd door M0nkeymen op 18-09-2015 15:45 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Hoezo elke keer is toch 7 strange coins... als je gemiddeld 3 moet doen kost het toch 21 strange coins. Kans dat je dubbelel dus krijgt wordt alleen maar groter. dus voor 5 exotics ben je ook gewoon 100 strange coins kwijt.. Helm Engram kost 17? is het misschien nog wel duurder:O!UTADDICT schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:44:
[...]
We weten nu al dat Bungie het gaat patchen, het is een glitch.
Dat je na één dag zo'n beetje alle exotics bij elkaar kan krijgen. Dat lijkt me nou niet echt de bedoeling.DarkElement schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:43:
Wat is de fout dan? Je doet toch wat je moet doen, je gebruikt gewoon een checkpoint.
Verwijderd
Ja, knap omgedraaid. Het gaat niet om het resultaat en / of je het kunt matchen aan iets dat wel mag. Het gaat om de manier waarop je het doet, dat is een glitch.Crashhill schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:45:
[...]
Hoezo elke keer is toch 7 strange coins... als je gemiddeld 3 moet doen kost het toch 21 strange coins. Kans dat je dubbelel dus krijgt wordt alleen maar groter. dus voor 5 exotics ben je ook gewoon 100 strange coins kwijt.. Helm Engram kost 17? is het misschien nog wel duurder:O!
Dat zelf opblazen bespaard 5 minuten.. Als het geheel 10 minuten zou duren zouden mensen alsnog hetzelfde doen. Bungie heeft t idee met coins niet goed doordacht..UTADDICT schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:43:
[...]
Je blaast jezelf moedwillig op om er voordeel van te krijgen, dat heet een exploit.
Het is een exploit omdat bungie het denk ik niet zo bedoeld heeft, maar het wel zo werkt. Dus gewoon een fout in design. Zal straks wel voor bazen met level boven 40 worden ofzo... of je kan het maar één keer in zoveel tijd proberen.Vuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:47:
[...]
Dat zelf opblazen bespaard 5 minuten.. Als het geheel 10 minuten zou duren zouden mensen alsnog hetzelfde doen. Bungie heeft t idee met coins niet goed doordacht..
Daar zijn we het dan wel weer over eens.Vuvuzela schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:47:
[...]
Bungie heeft t idee met coins niet goed doordacht..
Je moet juist niet stacken. Althans dat las ik op reddit.Faaz0 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:46:
als jullie ff de sweetspot zoeken met hoeveel van die dingen gestacked elke keer een exotic engram valt doe ik het morgen wel :-)
[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 18-09-2015 15:51 ]
Ja, dat is inderdaad het meest waarschijnlijke scenario. (sarcasme, natuurlijk)sbierman schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:52:
Hopelijk is het een complete troll van bungie.
[ Voor 4% gewijzigd door UTADDICT op 18-09-2015 15:53 ]
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan