Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
giantgiantus schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:25:
Ik speel de taken king op de Xbox one. Nu heb ik bijna alle missies van het spel en de 2 uitbreidingen gedaan. Ben nog niet begonnen aan de taken king missies. Ik merk dat ik met matchmaking niemand meer vind voor de strikes (crota BV). Zijn er hier mensen die het leuk vinden om een aantal strikes samen te doen?

Het valt me overigens wel tegen dat er dus blijkbaar zo weinig mensen interesse hebben om de oude strikes te spelen.
Crota's End, Vault of Glass en King's Fall zijn raids. Bij raids is er geen matchmaking en moet je in een fireteam van 6 mensen doen. Vandaar dat je geen andere mensen automatisch zal vindem :-)

PSN: Fruitschaaltje

Productief avondje trials,
3x helm binnen voor titan, hunter en warlock
307 sniper, 307 fusion en 309 pulse met hidden hand en 307 titan mark.

Laatste potje tegen een team gespeeld die onze fireteam leader een ddos gaf.
1 gast was diep rood qua ping en zorgde bij de fireteamleader ervoor dat hij niet meer kon lopen, ammo pakken en steeds loading screens kreeg.
Echt bizar gewoon een focking spelletje, hoe trots kan je zijn op je zelf in de lighthouse.
Zn psn is remdingovic94 jammer dat Bungie dit niet aanpakt.

PC Specs

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-11 11:29

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zo, via the100 net voor de eerste keer VoG gedaan, met een aantal andere nieuwelingen en twee ervaren spelers. Leuk en uitdagend! Ook een leuke chatter white shader opgepikt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 10-11-2015 00:35 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:37
Griffx schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:19:
Productief avondje trials,
3x helm binnen voor titan, hunter en warlock
307 sniper, 307 fusion en 309 pulse met hidden hand en 307 titan mark.

Laatste potje tegen een team gespeeld die onze fireteam leader een ddos gaf.
1 gast was diep rood qua ping en zorgde bij de fireteamleader ervoor dat hij niet meer kon lopen, ammo pakken en steeds loading screens kreeg.
Echt bizar gewoon een focking spelletje, hoe trots kan je zijn op je zelf in de lighthouse.
Zn psn is remdingovic94 jammer dat Bungie dit niet aanpakt.
Maar de nades waren awesome
:P

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 16:43

Vuvuzela

My spire is forming

Thrace Grumble schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:34:
Zo, via the100 net voor de eerste keer VoG gedaan, met een aantal andere nieuwelingen en twee ervaren spelers. Leuk en uitdagend! Ook een leuke chatter white shader opgepikt :)
:D

vroeger was het:
Afbeeldingslocatie: http://img.ifcdn.com/images/a875806c0abf1f131f2386aa84b84bcdc9c449a0fba12c9eeaface4b807e0db2_3.jpg

I served in a company of heroes.

Gearloose schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:37:
[...]

Maar de nades waren awesome
:P
Ja inderdaad, twee voidwalkers met voidvang vestment was geniaal in die kamer.
321, grenade spam, teamwipe >:)

PC Specs

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:48
Fruitschaal schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:11:
[...]

Crota's End, Vault of Glass en King's Fall zijn raids. Bij raids is er geen matchmaking en moet je in een fireteam van 6 mensen doen. Vandaar dat je geen andere mensen automatisch zal vindem :-)
Nee, het zijn echt de strikes. Ik weet dat je raids zelf de matchmaking moet doen. Maar ook bij de strikes vind ik bijna nooit mensen.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
Year 1 content is gewoon dood, behalve een Prison of Elders voor wat makkelijke strange coins. Deal with it.

Er valt verder niks te halen daar en dan kan je mensen het ook niet kwalijk nemen dat ze daar hun tijd niet aan verspillen. Ik kan het Bungie ook niet kwalijk nemen, want je kan in no time lv26 zijn voor TTK content.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51

Superkiwi

Hoi doei

Ik doe nog wel eens year 1 strikes, gewoon omdat ze heel tof zijn en omdat de beperkte playlist van TTK ook wel de neus uit komt nu. Nooit problemen met mensen vinden eigenlijk.

Gisteren eerste paar pogingen op Flawless Raider gedaan.
Redelijk hopeloos gefaald :P
Wat een k#ttrophy :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Iemand vanavond nog iemand nodig?

Heb wel zin in een raid ofzo.

PSN - M4uSzi // -

Nightfall is Shield Brothers

Small arms
grounded
match game
trickle

Atlas#22744

Verwijderd

Topicstarter
Smallarms Hypu!
AppieNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:28:
Year 1 content is gewoon dood, behalve een Prison of Elders voor wat makkelijke strange coins. Deal with it.

Er valt verder niks te halen daar en dan kan je mensen het ook niet kwalijk nemen dat ze daar hun tijd niet aan verspillen. Ik kan het Bungie ook niet kwalijk nemen, want je kan in no time lv26 zijn voor TTK content.
Echt zuur dat nieuwe spelers geen reet (haha) hebben aan oude raids en PoE.

Gear | Last.fm | twitch.tv

DarkElement schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:13:

[...]

Echt zuur dat nieuwe spelers geen reet (haha) hebben aan oude raids en PoE.
straks als iedereen 320 is, dan komen de andere raids puur voor fun weer in beeld.

PC Specs

Snap niet dat Bungie de moeilijkheidgraad niet verhoogd of andere/verbeterde loot toevoegd aan oude raids.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je gif is stuck
there I fixed it :Y)
Afbeeldingslocatie: http://mashable.com/wp-content/uploads/2013/07/Dr.-Who.gif
DarkElement schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:16:
Snap niet dat Bungie de moeilijkheidgraad niet verhoogd of andere/verbeterde loot toevoegd aan oude raids.
Ik vermoed dat ze er nog wel dingen mee gaan doen. Je hebt toch ook quests waarbij je weer Atheon moet verslaan. Lijkt me vet als ze VoG en Crota redesignen voor side mission, extra taken etc.

[ Voor 34% gewijzigd door Viper® op 10-11-2015 10:23 ]

DarkElement schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:16:
Crota is dood, daarom is Oryx boos. Dan moet er weer een verhaal komen dat de moeder van Crota hem weer tot leven heeft geroepen ofzo :+

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
De post is verwijdert, snap echt niet waarom mensen dat zo vaak doen op reddit (heb het iig al vaker meegemaakt)

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 11:49
http://planetdestiny.com/best-way-three-of-coins/

Hier komt het op neer.
"We believe that there is a direct relation with the vanguard strike streak to our precious 3oC. This method has given us 9 exotics out of 10 coins used.
Make sure that you do not have the 3oC buff active (kill a ultra if you do)
Load into the vanguard strike playlist (Heroic strikes seem to work as well)
Complete two strikes without 3oC
On the beginning of the third strike (once you have loaded in, and are on the ground) activate a Three of Coin and proceed the strike as normal
Killing an ultra has given us a 90% chance of an exotic"

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• giantgiantus
Wel apart dan dat er zo weinig nieuwe spelers zijn. Als je bv WoW begint zijn er genoeg spelers om samen te spelen.

Nuja ik klaag niet. Heb al 20 uur op de teller staan en begin nu pas met de taken king. Geweldige game!
giantgiantus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:44:
Wel apart dan dat er zo weinig nieuwe spelers zijn. Als je bv WoW begint zijn er genoeg spelers om samen te spelen.

Nuja ik klaag niet. Heb al 20 uur op de teller staan en begin nu pas met de taken king. Geweldige game!
Zijn zat nieuwe spelers. En iedere strike die je opstart hoor via matchmaking ook gewoon 3 mensen te vinden. Enige kans is dat er soms wat hogere tussen zitten.

PSN - M4uSzi // -

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 07:48
M4uSzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:03:
Iemand vanavond nog iemand nodig?

Heb wel zin in een raid ofzo.
Je kan bij ons aansluiten als je wil, start 20 u met een full run HM. Doen?

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:59

M0nkeymen

Monkeystyle!

Michaelg schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:34:
http://planetdestiny.com/best-way-three-of-coins/

Hier komt het op neer.
"We believe that there is a direct relation with the vanguard strike streak to our precious 3oC. This method has given us 9 exotics out of 10 coins used.
Make sure that you do not have the 3oC buff active (kill a ultra if you do)
Load into the vanguard strike playlist (Heroic strikes seem to work as well)
Complete two strikes without 3oC
On the beginning of the third strike (once you have loaded in, and are on the ground) activate a Three of Coin and proceed the strike as normal
Killing an ultra has given us a 90% chance of an exotic"
Als je verder leest dan zijn er te veel mensen die het niet kunnen reproduceren. Dus waarschijnlijk klopt het niet.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

JeroenMeloen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:09:
[...]

Je kan bij ons aansluiten als je wil, start 20 u met een full run HM. Doen?
Check. Zal der zijn

PSN - M4uSzi // -

Professionals zoeken n00bs om alle hoeken van de raid te laten zien!Omdat wij het tof vinden om onervaren (of minder ervaren) mensen mee te nemen, bij deze een buitenkansje! Raid met Richard12345678 en ome Houtvlot, en krijg een gratis koekje!
Donderdag 20:00, slechts enkele plekken vrij!

Iedereen is welkom, maar n00bs zijn lief. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
- Gereserveerd voor een ervaren persoon die het ook leuk vindt om onervaren te helpen!
-
-
-

Light Level vanaf 290

• Michaelg
Lief van jullie :) Zullen veel mensen blij mee zijn.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32

TiMMieJ

PSN: Orixez

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:12:
Professionals zoeken n00bs om alle hoeken van de raid te laten zien!
En ze doen het echt! Ik heb het voorrecht al mee mogen maken. Altijd gezellig met Richard111111111!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Griffx schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:19:
[...]

Zeker weten dat je zin klopt?
moet het niet zijn n00bs zoeken professionals :+ :D
It's true... We zoeken sherpa's! :'(
TiMMieJ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:15:
En ze doen het echt! Ik heb het voorrecht al mee mogen maken. Altijd gezellig met Richard111111111!
EN IK DAN! :(

[ Voor 30% gewijzigd door dinges op 10-11-2015 11:21 ]

PSN: Houtvlot

• snakeroel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-02-2022

snakeroel

psn: Snakeroel

Vanavond 20:00 NM kings fall ps4
Wie wil =)

1.Snakeroel
2.
3.
4.
5.
6.

iRacing Profiel

dinges schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:20:
[...]

It's true... We zoeken sherpa's! :'(
;) pro tip voor iedereen die mee gaat, "Als je dood gaat het ligt niet aan je skills altijd aan een glitch" was gesproken Houtvlot. oOo

PC Specs

TiMMieJ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:15:
[...]

Je vergeet Houtvlot, die is een stuk gezelliger als ik :P.

• giantgiantus
M4uSzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:02:
[...]
Zijn zat nieuwe spelers. En iedere strike die je opstart hoor via matchmaking ook gewoon 3 mensen te vinden. Enige kans is dat er soms wat hogere tussen zitten.
Op de Xbox niet misschien? Had waarschijnlijk destiny beter op ps4 kunnen kopen maar de X1 elite controller is geniaal...

• Michaelg
snakeroel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:21:
Wie wil =)

1.Snakeroel
2.SaSha1103
3.Sevyx
4.Koningtosti
5.Rokz04
6.
Ons groepje zocht nog 2 man :D Dus ik heb ons team even aangevuld :)

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Professionals zoeken n00bs om alle hoeken van de raid te laten zien!Omdat wij het tof vinden om onervaren (of minder ervaren) mensen mee te nemen, bij deze een buitenkansje! Raid met Richard12345678 en ome Houtvlot, en krijg een gratis koekje!

Iedereen is welkom, maar n00bs zijn lief. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
- Gereserveerd voor een ervaren persoon die het ook leuk vindt om onervaren te helpen!
-
-
-

Light Level vanaf 290
Indien er geen 3e ervaren persoon is hou ik me wel aanbevolen.
Ik zet mezelf expres nog even niet op de lijst, omdat ik ergens morgen pas weet of ik daadwerkelijk kan.

PSN: Res_Binshou

• dinges
  • Niet online
Griffx schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:21:
[...]

;) pro tip voor iedereen die mee gaat, "Als je dood gaat het ligt niet aan je skills altijd aan een glitch" was gesproken Houtvlot. oOo
Dat je dat hebt onthouden :D Heeft indruk gemaakt dus? :P

• TiMMieJ

TiMMieJ

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:24:
[...]

Dat is wel waar idd!

Maarre er waren geen koekjes vorige keer!?!?!?!? Enkel Piem..s.
TiMMieJ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:37:
[...]

Dat is wel waar idd!

Maarre er waren geen koekjes vorige keer!?!?!?!? Enkel Piem..s.
Ja sorry, ligt aan die muur he. Deed Kabamboo toen mee trouwens? dat verklaart een hoop :'(

• Viper®
  • Niet online
Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:24:
[...]

dan ik :>

• TiMMieJ

TiMMieJ

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:37:
[...]

Ja sorry, ligt aan die muur he. Deed Kabamboo toen mee trouwens? dat verklaart een hoop :'(
Nope dat was nog het genaaide!?! Dan kon je het nog enigsinds plaatsen....

• JeroenMeloen
Ik heb nog 1 plekje voor HM oryx vanavond om 20 u in de aanbieding. Wie wil?

• dinges
  • Niet online
Ik was helemaal vergeten dat ik met je eerste VoG mee was! Gelukkig ben je uiteindelijk toch nog goed terecht gekomen ;)

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
- Binshou (op voorbehoud?)
-
-
-

Light Level vanaf 290

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
JeroenMeloen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:40:
Ik heb nog 1 plekje voor HM oryx vanavond om 20 u in de aanbieding. Wie wil?
Ik wil wel :)

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:37
Zekers, kreeg na mijn eerste vog run gelijk een yolohorn *O* *O*

En dan de haat van de andere fireteamleden _O-

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Iemand nu raid hm?
Gearloose schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:03:
[...]

Zekers, kreeg na mijn eerste vog run gelijk een yolohorn *O* *O*

En dan de haat van de andere fireteamleden _O-
Ik spawnde in voor iemand die weg moest, en pakte gelijk de Vex.
Heb hem nog steeds in mijn kluis liggen O+

PC Specs

• JeroenMeloen
Top, je staat erbij. Ik voeg je zo toe op psn voor vanavond 20 u.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
-
-
-

Light Level vanaf 290
Zou als noob graag joinen, maar ik kan pas vanaf een uurtje of 22u.. Mocht er nog een run dan lopen en een plek voor me vrij, join ik graag!!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
JeroenMeloen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:43:
[...]

Top, je staat erbij. Ik voeg je zo toe op psn voor vanavond 20 u.
Thrace Grumble schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:44:
[...]

Zou als noob graag joinen, maar ik kan pas vanaf een uurtje of 22u.. Mocht er nog een run dan lopen en een plek voor me vrij, join ik graag!!
Hee, ik heb net even je PSN bekeken, en ik denk dat het lastig voor je gaat zijn om Donderdag 290 Light te zijn. (was je 280-285 geweest hadden we het even aan kunnen kijken).

Je mag me sowieso toevoegen voor als je vragen hebt etc. je zult zelf eerst nog wat strikes/story etc. moeten spelen eerdat je 280-285 bent. En dan kunnen we je een andere keer zeker meenemen!
22:00 zal een lastige tijd worden. Aangezien de meeste van ons s'ochtends weer vroeg op moeten om te gaan werken :).. Misschien tot snel O+

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:51:
[...]

Hee, ik heb net even je PSN bekeken, en ik denk dat het lastig voor je gaat zijn om Donderdag 290 Light te zijn. (was je 280-285 geweest hadden we het even aan kunnen kijken).

Je mag me sowieso toevoegen voor als je vragen hebt etc. je zult zelf eerst nog wat strikes/story etc. moeten spelen eerdat je 280-285 bent. En dan kunnen we je een andere keer zeker meenemen!
22:00 zal een lastige tijd worden. Aangezien de meeste van ons s'ochtends weer vroeg op moeten om te gaan werken :).. Misschien tot snel O+
Begrijpelijk, had ff niet niet bedacht dat om KF ging. 290 wordt lastig inderdaad ;) Zal je sowieso ff toevoegen op PSN, kan altijd handig zijn :D
Werk zit ik zelf ook mee, maar heb ook sociale verplichtingen tov de TV en vrouwlief, zodoende pas tijd meestal na 21.30/22u :p

[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 10-11-2015 12:56 ]

Thrace Grumble schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:54:
[...]

Begrijpelijk, had ff niet niet bedacht dat om KF ging. 290 wordt lastig inderdaad ;) Zal je sowieso ff toevoegen op PSN, kan altijd handig zijn :D
Werk zit ik zelf ook mee, maar heb ook sociale verplichtingen tov de TV en vrouwlief, zodoende pas tijd meestal na 21.30/22u :p
Geen probleem. En je kunt niet 1x, hééééééééél lief kijken en vragen of je om 20:30 mag beginnen? En Houtvlot heeft trouwens een prachtige stem, dus als je dan af en toe vrouwlief er naar laat luisteren is die ook weer blij *O*
Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:13:
[...]

Geen probleem. En je kunt niet 1x, hééééééééél lief kijken en vragen of je om 20:30 mag beginnen? En Houtvlot heeft trouwens een prachtige stem, dus als je dan af en toe vrouwlief er naar laat luisteren is die ook weer blij *O*
Ja of je kan permanent om 20:30 beginnen :+

PC Specs

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vandaag kunnen we weer verder met de NTTE questline!
Ik ben benieuwd.

Ook maar weer eens de treurige 3 Petra bounties oppikken ;)
Zo duurt het nog wel 3 weken om rank 3 te worden...

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:27:
[...]

Wij beginnen meestal om 20:00 is dat zo laat dan :P.
Nee wel mooie tijd. Wij beginnen meestal tussen 1900/1930. Maar wij zijn ook geen professionals. :9

PSN - M4uSzi // -

M4uSzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:33:
[...]
Nee wel mooie tijd. Wij beginnen meestal tussen 1900/1930. Maar wij zijn ook geen professionals. :9
Sinds we professionals zijn wordt er rekening gehouden met een zogenaamde kwekkwek tijd :+

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is er een Hunter in de zaal die me wil helpen vinden van Spinmetal? Voor de zeptocyte cores. Heb zelf geen ghost die spinmetal detecteert :(
Grudgie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:51:
Is er een Hunter in de zaal die me wil helpen vinden van Spinmetal? Voor de zeptocyte cores. Heb zelf geen ghost die spinmetal detecteert :(
Ga naar de speaker eentje kopen 5 motes of light usen en go your gang!

• Grudgie

Grudgie

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:55:
[...]

Ga naar de speaker eentje kopen 5 motes of light usen en go your gang!
Al geweest, verkoopt Ghost die Iron detecteert.
Grudgie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:56:
[...]

Al geweest, verkoopt Ghost die Iron detecteert.
Hoeveel legendary marks heb je? Dan weet ik namelijk zeker dat Lord Shaxx ze verkoopt :P

• Grudgie

Grudgie

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:58:
[...]

Hoeveel legendary marks heb je? Dan weet ik namelijk zeker dat Lord Shaxx ze verkoopt :P
Ja, maar moet ik Rank 2 zijn. Ben Rank 0 :P

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:57:

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
-
-
-

Light Level vanaf 290
Chill man, ik doe graag mee. heb amper VoG raid gedaan dus wil graag vaker deze raid doen.
tilt schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:03:
[...]

Chill man, ik doe graag mee. heb amper VoG raid gedaan dus wil graag vaker deze raid doen.
Dit gaat om King's Fall he niet VoG :P
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:21:
Vandaag kunnen we weer verder met de NTTE questline!
Ik ben benieuwd.

Ook maar weer eens de treurige 3 Petra bounties oppikken ;)
Zo duurt het nog wel 3 weken om rank 3 te worden...
Wacht even tot ik thuis ben anders dan doen we m samen! Edit: dat is rond 15.00 :p

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 10-11-2015 14:13 ]

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
[...]

Dit gaat om King's Fall he niet VoG :P
haha ok geen probleem, had ik een verkeerde post te pakken.

• Viper®
  • Niet online
Grudgie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:59:
[...]

Ja, maar moet ik Rank 2 zijn. Ben Rank 0 :P
Je kan toch via je faction reputation je crucible/vanguard reputation ranken door gifts te doneren (motes of light o.a.) ?

• Grudgie

Grudgie

Kan dat bij de crucible? Waar dan? Weet wel dat het bij andere kan, maar bij de crucible?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-11 15:31
Thrace Grumble schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:54:
[...]

Ken het, zit ook beetje met dezelfde tijden. Net een kindje gekregen dus kan nooit lang gamen. Voeg je ff toe, oke? Ben light 289 en nog nooit de raid gedaan. Heet robdegekste @ psn

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Nog mensen die zin hebben om HM vanavond te doen?

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 16:51
Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:57:

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
-
-
-

Light Level vanaf 290
Dit is een leuke uitnodiging. Wil wel meedoen donderdag. :*)

SupderDRE9 op PSN. Light 297. Warlock, nog nooit een raid gedaan, wel teveel filmpjes ervan bekeken 8)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Versteegrob schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:01:
[...]

Ken het, zit ook beetje met dezelfde tijden. Net een kindje gekregen dus kan nooit lang gamen. Voeg je ff toe, oke? Ben light 289 en nog nooit de raid gedaan. Heet robdegekste @ psn
Prima!

atomix9 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:16:
[...]

Dit is een leuke uitnodiging. Wil wel meedoen donderdag. :*)

SupderDRE9 op PSN. Light 297. Warlock, nog nooit een raid gedaan, wel teveel filmpjes ervan bekeken 8)

King's Fall Normal, Donderdag 20:00, slechts enkele plekken vrij!

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
- Binshou (voorlopig)
- SuperDRE9 (297)
-
-

Light Level vanaf 290

Heb je er bij gezet TOP!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Hard mode tot en met oryx alleen maar mindere gear gehad. 😕

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 16:51
Dank u,

Ik zie dat ik in mijn enthousiasme een foutje heb gemaakt, het is : SuperDRE9 (zonder d in super)

Wellicht handig om nog even te wijzigen ;-)

• Michaelg
snakeroel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:21:
Wie wil =)

1.Snakeroel
2. Sasha1103
3. Rokz04
4. Sevyx
5. Koningtosti
6.
Hebben we al een 6de?

• Grudgie

Grudgie

Ik wil wel mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Grudgie op 10-11-2015 16:52 ]

• snakeroel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-02-2022

snakeroel

psn: Snakeroel

ja dus =)

iRacing Profiel

• JeroenMeloen
Ik zoek voor 19 u nog een derde voor twee keer de nf, wie kan en wil?

• GerritjanNL
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-02-2017
Crashhill schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:47:
[...]

King's Fall Normal, Donderdag 20:00, slechts enkele plekken vrij!

- Richard19111989
- Ome Houtvlot
- Binshou (voorlopig)
- SuperDRE9 (297)
- Gewoon_GJ
-

Light Level vanaf 290

Heb je er bij gezet TOP!

PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock

• GerritjanNL
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-02-2017
JeroenMeloen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:08:
Ik zoek voor 19 u nog een derde voor twee keer de nf, wie kan en wil?
Ik wil wel mee doen

PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock

• JeroenMeloen
Goed! Zie je 19 u dan.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:27
Laat maar :)

[ Voor 94% gewijzigd door Nol_NL op 10-11-2015 17:41 ]

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
Nog een groepje dat vanavond nog iemand kan gebruiken voor KF HM? 311-312 titan. Vanaf een uurtje of 19:00 beschikbaar tot laat.

Psn: TheAppie

• Grommm99
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-10-2020
Op zoek naar 2 toppers voor oryx nrm full run. Om 21.00 uur. Wie wil mee?
Psn: Grommm99
-Droeiloet
-Holydiver1985
-Bertus1987_NL
-Grommm99
-...
-...

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Grommm99 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:07:
Op zoek naar 2 toppers voor oryx nrm full run. Om 21.00 uur. Wie wil mee?
Psn: Grommm99
-Droeiloet
-Holydiver1985
-Bertus1987_NL
-Grommm99
-Timmehhh84
-...
Ik ben van de partij!

PSN: Timmehhh84

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Potdomme ik kan het kistje niet vinden :(

Pagina: 1 ... 106 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan