Mag ik?Griffx schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:20:
Iemand voor Oryx CP hard?
Graag wel ll 308+ en ervaring met de no knight tactiek, willen er als het kan snel doorheen gaan.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Jo ik wil welsteffeh schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:30:
Nightfall iemand?
PSN: Timmehhh84
Ik heb je in m'n vriendenlijst geloof ik, ik begin wel. Join me maar :-) heb ff geen voice
Ik wil ook wel mee!steffeh schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:32:
[...]
Ik heb je in m'n vriendenlijst geloof ik, ik begin wel. Join me maar :-) heb ff geen voice
Begintijd. (1330)
- M4uSzi
- NLRev0lution
- Grudgie
- Giootje
- Uhhu
-
Nog 1 persoon.
[ Voor 28% gewijzigd door M4uSzi op 09-11-2015 11:47 ]
PSN - M4uSzi // -
Aardige loot ook wel: 302 sniper, 304 mark, 304 chest, 308 handjes, 310 helm of saint-14 en uit een exotic engram 310 exotic handjes. De sniper en de exotic helm hou ik, de rest is nutteloos
Filmpje van het Oryx fight:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IgCsIcX-VfM]
Het was wel mijn laatste normal raid, want buiten de heavy en een ghost boven de 300 dropt er echt weinig nuttigs meer.
Mijn armor nu, na een stuk of 8 raids:
Hunter: 310 helm, 310 handjes, 303 chest, 308 benen, 302 cloak, 310 artifact.
Warlock: 310 helm, 310 handjes, 310 chest, 308 benen, 300 bond, 310 artifact.
Titan: 310 helm, 310 handjes, 310 chest, 306 benen, 307 mark, 310 artifact.
Tijd voor hard!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maarjaa.a.. vanavond maar weer eens een normal
Hadden wij gisteren ook.Crashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:24:
Gisternavond liep Oryx hard, voor geen meter, toch apart hoe soepel de ene run gaat en hoe moeilijk de andere.
Maarjaa.a.. vanavond maar weer eens een normal
2x oryx cp op hard.
1x heel soepel en hadden die kromme zo down.
Effe switchen en nog een keer maar daar ging het steeds mis....
Na 3 kwartier maar genokt, vanavond wellicht nog eens proberen.
Deze week uit de hard runs in ieder geval wel een 320 snipah en 320 rocket launcher met tracking gekregen
Voor de rest meuk
Eerste run was binnen twee keer down.Gearloose schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:57:
[...]
Hadden wij gisteren ook.
2x oryx cp op hard.
1x heel soepel en hadden die kromme zo down.
Effe switchen en nog een keer maar daar ging het steeds mis....
Na 3 kwartier maar genokt, vanavond wellicht nog eens proberen.
Deze week uit de hard runs in ieder geval wel een 320 snipah en 320 rocket launcher met tracking gekregen![]()
Voor de rest meuk
Tweede run was een draak.
Ja wie gaat er nou 3x achter elkaar dood bij het rond rennen in de bommen fase
zucht......
Vanavond weer trials, ff die helm halen op mijn tweede en derde char
[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 09-11-2015 10:11 ]
Niet overdrijven heGriffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:10:
[...]
Eerste run was binnen twee keer down.
zucht......
Was maar twee keer
4x zelfs, 2x boven op het daughters platform en 2x rond je eigen platform
en de keren niet te vergeten dat een oger je uit de lucht schoot
[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 09-11-2015 10:13 ]
Pff, wat boeit t nou of er iemand down gaatGriffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:10:
[...]
Eerste run was binnen twee keer down.
zucht......
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qxE0Om3o-Qk]
Nice, maar aangezien wij hem pas voor de tweede keer down hebben, doen we gewoon een reset als iemand in ronde 1 dood gaat, is het de rondes erna dan is het geen probleem.tha_crazy schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:19:
[...]
Pff, wat boeit t nou of er iemand down gaat
[video]
Als je nog moet rondrennen ben ik wel voorstander om te wipen, maar als je echo van Oryx moet afknallen en iemand is dood gewoon doorgaan. Zorgen dat 1 van de 2 floaters altijd weet wat hij moet doen (Als jumper dood is of iemand die pilaren doet) is het eigenlijk altijd goed.Griffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:26:
[...]
Nice, maar aangezien wij hem pas voor de tweede keer down hebben, doen we gewoon een reset als iemand in ronde 1 dood gaat, is het de rondes erna dan is het geen probleem.
Ik zuig echt hard in pvp
tip, doe rift, ga bij de rift staan om een hoekje, sla ze neer zodra ze de rift pakken.Grudgie schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:33:
Wie van jullie is goed in PVP en wil voor mij even 25 kills maken voor de zwaard quest?
Ik zuig echt hard in pvp
En je hoeft geen heavy te hebben voor je kills.
Anderen toevallig ook al eens gehad dat je bij de Echo een exotic ziet vallen, maar hij niet bij de postmaster ligt achteraf?
[ Voor 17% gewijzigd door Griffx op 09-11-2015 10:38 ]
Wat je ook kunt doen is met twee of meer als fireteam free for all doen en dan gewoon elkaar opzoeken.Grudgie schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:33:
Wie van jullie is goed in PVP en wil voor mij even 25 kills maken voor de zwaard quest?
Ik zuig echt hard in pvp
Werkte uitstekend bij mij
Dat is wel erg fijntjes ja. Want ik ben echt zo slecht in pvp.Frijns.Net schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:40:
[...]
Wat je ook kunt doen is met twee of meer als fireteam free for all doen en dan gewoon elkaar opzoeken.
Werkte uitstekend bij mij
Ik ben ook slecht in pvp en had de 25 kills in 3 potjes.
Gewoon control doen en lafjes afwachten om hoekjes. Niet gaan solo'en maar bij je teammates in de buurt blijven. Mochten hun iemand aanschieten dan kan jij het afmaken.
Niet té snel willen, gewoon je tijd nemen.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2015 10:51 ]
Dat je, als je in de bubbel staat, een exotic buiten de bubbel ziet liggen en eenmaal weer buiten de bubbel niks ziet liggen?Griffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:35:
[...]
Anderen toevallig ook al eens gehad dat je bij de Echo een exotic ziet vallen, maar hij niet bij de postmaster ligt achteraf?
Dat heb ik vorige week ook gehad ja. Soort van spook-exotic
[ Voor 94% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2015 11:08 ]
Ja klopt, dat je de echo hem ziet droppen, je er overheen loopt en hij aangeeft inventory vol, maar niets bij de postmaster ligtdvdkiwi schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:54:
Ik ook niet
[...]
Dat je, als je in de bubbel staat, een exotic buiten de bubbel ziet liggen en eenmaal weer buiten de bubbel niks ziet liggen?
BumpM4uSzi schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:32:
Wie vandaag een fresh run KF NM.
Begintijd. (1330)
- M4uSzi
- NLRev0lution
- Grudgie
- Giootje
- Uhhu
-
Nog 1 persoon.
PSN - M4uSzi // -
Je kan 3ofcoins gebruiken bij de echo ja, dan verschijnt die keurig bij de postmaster, had ik deze weekdvdkiwi schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:54:
Ik ook niet
[...]
Dat je, als je in de bubbel staat, een exotic buiten de bubbel ziet liggen en eenmaal weer buiten de bubbel niks ziet liggen?
Ik hoef het niet te doen maar loop wel mee.
Wie vandaag een fresh run KF NM.
Begintijd. (1330)
- M4uSzi
- NLRev0lution
- Grudgie
- Giootje
- Uhhu
- Deef_K
Weet niet wat je LL is maar vanaf 300 kan je het begin van hard al wel aan.dvdkiwi schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:42:
Dat ging soepeltjes vanavond jongens![]()
Aardige loot ook wel: 302 sniper, 304 mark, 304 chest, 308 handjes, 310 helm of saint-14 en uit een exotic engram 310 exotic handjes. De sniper en de exotic helm hou ik, de rest is nutteloos
Filmpje van het Oryx fight:
[video]
Het was wel mijn laatste normal raid, want buiten de heavy en een ghost boven de 300 dropt er echt weinig nuttigs meer.
Mijn armor nu, na een stuk of 8 raids:
Hunter: 310 helm, 310 handjes, 303 chest, 308 benen, 302 cloak, 310 artifact.
Warlock: 310 helm, 310 handjes, 310 chest, 308 benen, 300 bond, 310 artifact.
Titan: 310 helm, 310 handjes, 310 chest, 306 benen, 307 mark, 310 artifact.
Tijd voor hard!
Filmpje van het Oryx gevecht is eigenlijk best leuk om te zien. Heb er de laatste keer ook 1 geupload. Oryx Ogres en knights dood manier.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ik6ynZqEQjE]
I served in a company of heroes.
Vanaf 296 lukt makkelijk tot en met OryxVuvuzela schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:55:
[...]
Weet niet wat je LL is maar vanaf 300 kan je het begin van hard al wel aan.
Filmpje van het Oryx gevecht is eigenlijk best leuk om te zien. Heb er de laatste keer ook 1 geupload. Oryx Ogres en knights dood manier.
[video]
Tot dusver vermaak ik me wel!
Dat moet met hoge lightlevels niet echt een probleem worden toch?
Vault of Glass lijkt me vanwege de jumppuzzle niet zo'n goed idee
Als je em solo kan, doe dat.dvdkiwi schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:09:
Heeft iemand (PS4) zin om een keer de Crota normal raid te doen voor de trophy dat er niemand in je fireteam dood mag gaan?
Dat moet met hoge lightlevels niet echt een probleem worden toch?
Vault of Glass lijkt me vanwege de jumppuzzle niet zo'n goed idee
Meer man = meer kans op dood.
Plus dat je dan al gelijk een full team moet hebben, of je moet 3 man hebben die de brug kunnen bouwen/solo builden.
Solo gaat 'm dus niet worden
en ik heb hem nota bene al
Waarschijnlijk komen de trophy hunters komende weken weer boven drijven dan zal er vast ook meer VoG en Crota komen, tenzij Bungie denkt om snel Challenge Mode of een nieuwe RAID uitbrengt
Ik wil sowieso een VoG doen van de week, even de NTTE binnen halen.Crashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:40:
MMhhh verleidelijk.... maar ben op het moment te druk met Oryx bezig..
en ik heb hem nota bene al.
Waarschijnlijk komen de trophy hunters komende weken weer boven drijven dan zal er vast ook meer VoG en Crota komen, tenzij Bungie denkt om snel Challenge Mode of een nieuwe RAID uitbrengt
Alleen de vraag is even wanneer.
Nu ben ik dus 34 wat dus de lvlcap is, maar moet ik nu perse ttk kopen om verder te komen.
Want mijn lightninglvl is nu ook 164 en ik weet gewoon niet wat ik moet doen, buiten even de daily quests om.
Waarom niet gelijk the Legendary Edition gekocht dan?
Als je geld voor hebt zeker kopensyntesia schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:43:
Ik heb nu dus een weekej destiny, en geen taking king.
Nu ben ik dus 34 wat dus de lvlcap is, maar moet ik nu perse ttk kopen om verder te komen.
Want mijn lightninglvl is nu ook 164 en ik weet gewoon niet wat ik moet doen, buiten even de daily quests om.
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Bosjuh heb je die Eyasluna Hand Canon alKasai schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:45:
Iemand trials om 1900? Met Shadow en ik.
[ Voor 20% gewijzigd door Crashhill op 09-11-2015 14:49 ]
deze zat bij mijn ps4 die ik had overgenomen, anders had ik dat zeker gedaan.dvdkiwi schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:45:
Een weekje Destiny?
Waarom niet gelijk the Legendary Edition gekocht dan?
En dacht nog wel eventjes zoet te zijn met de normale destiny, maar schijn bedriegt heb nog niet eens zoveel gespeeld en merk nu al dat er niks meer te beleven valt.
Jawel hoor, je kan nog de Y1 raids doen.syntesia schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:50:
[...]
deze zat bij mijn ps4 die ik had overgenomen, anders had ik dat zeker gedaan.
En dacht nog wel eventjes zoet te zijn met de normale destiny, maar schijn bedriegt heb nog niet eens zoveel gespeeld en merk nu al dat er niks meer te beleven valt.
VoG & Crota.
En je kan je nog vermaken in Prison of Elders.
Ja dat is helaas jammer maar komt grotendeels door de nieuwste DLC, VoG of Crota of PoE wordt eigenlijk nooit gespeeld. Met Legendary Edition haal je voor 50 euro? echt een goede game in huis. Met behoorlijk veel content.syntesia schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:50:
[...]
deze zat bij mijn ps4 die ik had overgenomen, anders had ik dat zeker gedaan.
Neh hand cannons zijn toch ruk.Crashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:47:
[...]
Bosjuh heb je die Eyasluna Hand Canon alof welke ander high impact HC al
Met beetje goeie perks heb je echt wel weer een beest in je handen.
Atlas#22744
Ik heb echt alleen destiny zonder enige expensions. Veel is dus gesloten voor mij momenteeltha_crazy schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:51:
[...]
Jawel hoor, je kan nog de Y1 raids doen.
VoG & Crota.
En je kan je nog vermaken in Prison of Elders.
En mja kan wel legendary kopen voor 50 euro, maarja heb binnen 2 weken al weer bijna 450 euro er doorheen gegooid, wou even goedkoop een ps4 kopen, maar dan verkijk jij je altijd op de dingen die er nog bij moeten !
Eens, Pulse zijn the way to go nu in de trials.
Iron Banner pulse
Ligt eraan. Goede perks en je hebt gewoon weer een beest in je handen.
Nah, je legt het met een handcanon af tegen een pulse nu.Crashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:57:
[...]
Gisteren hadden we diverse teams tegen ons met een hawkmoon, maar die waren bij hun 2de schot al kapot.
De retarts een nieuwe naam gekregen?
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 09-11-2015 14:59 ]
1) Qtz
2)
3)
4)
5)
6)
Ben benieuwd! Wie heeft er zin in?
Als je later op de avond nog een tweede run doet dan wel, maar 19:00 zit ik zelf ook in de trials.Kasai schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:45:
Valt wel mee hoor.. tenzij je met Pulse alles raak schiet maar dat is natuurlijk hetzelfde met handcannon.. ik heb mezelf echt verbaasd over hoe dat handcanon nog schiet. Wel met een super dikke range natuurljik.Griffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:59:
[...]
Nah, je legt het met een handcanon af tegen een pulse nu.
Gisteren hadden we diverse teams tegen ons met een hawkmoon, maar die waren bij hun 2de schot al kapot.
Coun't me intha_crazy schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:41:
[...]
Ik wil sowieso een VoG doen van de week, even de NTTE binnen halen.
Alleen de vraag is even wanneer.
Leugens!Crashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:57:
[...]
Nee dat is zo, maar ze hebben allemaal minder range enzo. Ace of Spades is wel grappig
Eenmaal andermaal?Kasai schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:45:
Atlas#22744
Dan gewoon VoG spelen.syntesia schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:55:
[...]
Ik heb echt alleen destiny zonder enige expensions. Veel is dus gesloten voor mij momenteel.
En mja kan wel legendary kopen voor 50 euro, maarja heb binnen 2 weken al weer bijna 450 euro er doorheen gegooid, wou even goedkoop een ps4 kopen, maar dan verkijk jij je altijd op de dingen die er nog bij moeten !
Of inderdaad upgraden
Zodra ik de wanneer weet laat ik t wel weten.
Weet niet eens of ik morgen kan raiden.
[ Voor 19% gewijzigd door tha_crazy op 09-11-2015 15:40 ]
Minder rangeKasai schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:38:
[...]
Leugens!
Nee dat is zo, maar ze hebben allemaal minder range enzo. Ace of Spades is wel grappig
[...]
Eenmaal andermaal?
Ik dacht dat de range van alle hand cannons was generfed, maar het is;Crashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:39:
[...]
Minder rangeer zijn gewoon hand canons met juiste perks over 60 range
Start damage falloff closer to the player to limit long range lethality
Small reduction in ADS accuracy, targeted at making long range snap-shooting less reliable
Reduce final accuracy when firing from hip
Fast firing from hip is less reliable
Reduce magazine size for all base inventory stats
Reduce base Optics (zoom) for all Hand Cannons
ADS now grants more width in favor of depth
Atlas#22744
Start damage falloff closer to the player to limit long range lethality = Range nerf.Kasai schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:57:
[...]
Ik dacht dat de range van alle hand cannons was generfed, maar het is;
Start damage falloff closer to the player to limit long range lethality
Small reduction in ADS accuracy, targeted at making long range snap-shooting less reliable
Reduce final accuracy when firing from hip
Fast firing from hip is less reliable
Reduce magazine size for all base inventory stats
Reduce base Optics (zoom) for all Hand Cannons
ADS now grants more width in favor of depth
Dus een meter boven het hoofd schieten zodat de kogel alsnog in het hoofd poptVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:00:
[...]
Start damage falloff closer to the player to limit long range lethality = Range nerf.
Tis geen battlefieldGriffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:01:
[...]
Dus een meter boven het hoofd schieten zodat de kogel alsnog in het hoofd popt
Maar voor veraf heb je je sniper toch.. HC sniper, pulse shotgunVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:07:
[...]
Tis geen battlefieldHet is gewoon range nerf. Als je ver van iemand af ben doe je minder dmg.
Bump wie wilt Oryx HM doen vanavond 19:00/19:30P-Nut schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:00:
HM Oryx cp 19:00? minimum LL 310 no knight strat.
1) Qtz
2)
3)
4)
5)
6)
Ben benieuwd! Wie heeft er zin in?
Een gedeelte van de retarts is samen een gedeelte van ZUIG verder gegaanGriffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:59:
[...]
PSN: Houtvlot
[ Voor 4% gewijzigd door L490 op 09-11-2015 16:28 ]
Kom jij er ook weer bij?L490 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:27:
Deserteurs!
Wat Arthur zegt.Griffx schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:59:
[...]
Thanks voor de invite hé, lolCrashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:30:
[...]
Wat Arthur zegt.. Retarts zijn beetje uit elkaar gevallen en zo zijn er behoorlijk groep retarts en zuigers bij elkaar gekomen, en dat zijn nu Alleen Maar Professionals.
Invite :O! ZUIG moet je bij Arthur zijn he
https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1343313
[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 09-11-2015 16:38 ]
Crashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:30:
[...]
Wat Arthur zegt.. Retarts zijn beetje uit elkaar gevallen en zo zijn er behoorlijk groep retarts en zuigers bij elkaar gekomen, en dat zijn nu Alleen Maar Professionals.

Dus grapjes over Zuigers zijn verledentijd? Of zijn jullie nu professionele zuigersCrashhill schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:30:
[...]
PSN - M4uSzi // -
Change of plans.
[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 09-11-2015 16:58 ]
ik ben [TUIG]M4uSzi schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:52:
[...]
Dus grapjes over Zuigers zijn verledentijd? Of zijn jullie nu professionele zuigers
Uiteraard zuigen we nog steedsM4uSzi schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:52:
[...]
Dus grapjes over Zuigers zijn verledentijd? Of zijn jullie nu professionele zuigers
Gelukkig. Stelletje zuigers.
Succes met jullie "nieuwe" groep
[ Voor 9% gewijzigd door M4uSzi op 09-11-2015 17:04 ]
PSN - M4uSzi // -
Dus we hebben nu retarded zuigers in destinydinges schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:25:
[...]
Een gedeelte van de retarts is samen een gedeelte van ZUIG verder gegaan
Je mag me gerust toevoegen 😃
PSN = Rub1con76
PSN: Rub1con76
Zet je "vrienden" specifiek tussen quotes omdat het eigenlijk onbekende lamballen zijn die je alleen via gamen kent en niet echt vrienden zijn. Of is het omdat ze liever BO3 spelen dan Destiny met jou.Rub1con schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:27:
Hey hallo. Wegens dat zowat de helft van mijn "vrienden" overgestapt zijn naar BO3 ben ik steeds vaker alleen bezig. Daarom zoek ik nieuwe mensen om mee te raiden en trails te spelen.
Je mag me gerust toevoegen 😃
PSN = Rub1con76
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
De meesten ken ik enkel van destiny.Viper® schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:36:
[...]
Zet je "vrienden" specifiek tussen quotes omdat het eigenlijk onbekende lamballen zijn die je alleen via gamen kent en niet echt vrienden zijn. Of is het omdat ze liever BO3 spelen dan Destiny met jou.
PSN: Rub1con76
Nog iemand nodig?Kasai schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:45:
Of zijn er nog mensen die CP vanaf Warpriest willen doen op Hard?/ fresh run op normaal snel?
[ Voor 22% gewijzigd door M4uSzi op 09-11-2015 19:30 ]
PSN - M4uSzi // -
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Laat maar iets weten..
PSN: Fruitschaaltje
Vandaar ook de naam Three of Coins
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Heeft matchmaking...
[ Voor 9% gewijzigd door Millert op 09-11-2015 20:30 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ik wil wel mee.. Maar ben geen trials veteraan. Dus als lighthouse het enige is waar je voor gaat dan kan je beter een ander meenemenFruitschaal schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:08:
Hallo! Wij zoeken nog iemand voor Trials of Osiris zo snel mogelijk vanavond... Dus een beetje pvp-skills zijn dan wel handig..
Laat maar iets weten..
I served in a company of heroes.
Zie inviteVuvuzela schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:28:
[...]
Ik wil wel mee.. Maar ben geen trials veteraan. Dus als lighthouse het enige is waar je voor gaat dan kan je beter een ander meenemen
PSN: Fruitschaaltje
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
22u VoG?Mother_Goozz schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:53:
Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik weer online. Verhuizing achter de rug. Nog iets te doen hier?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Het valt me overigens wel tegen dat er dus blijkbaar zo weinig mensen interesse hebben om de oude strikes te spelen.
[ Voor 16% gewijzigd door giantgiantus op 09-11-2015 22:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan