Weet iemand waarom je toch nergens in nederland nog de ASUS UX305LA versie kan kopen? Ze waren er heel even en nu nergens meer te vinden. Weet iemand hier misschien meer over?
Dank!
Dank!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 19% gewijzigd door NielsvBest op 23-09-2015 14:32 ]
Zie post erboven, het model heeft een skylake processor (m3-6Y30)on99 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:35:
https://www.yorcom.nl/art...0-4gb-128ssd-uma-w10.html
"Verwachte leverdatum: 30-10-2015"
Hoe dan ook, wacht even af wat voor een model dit is aangezien de nieuwe skylake er in zou moeten zitten...
Yep inderdaadNielsvBest schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:16:
[...]
Zie post erboven, het model heeft een skylake processor (m3-6Y30)
[ Voor 11% gewijzigd door marijn65 op 25-09-2015 19:19 ]
Inderdaad een uiterst gekke houding van die fabrikanten ja. Je producten al uit roulatie nemen wéken voor het nieuwe product gelanceerd wordt. Dat is wel een erg domme en irriterende verkoopsstrategie. Zeker als je bedenkt dat er bijvoorbeeld erg veel studenten momenteel naar een geschikte laptop zoeken.Frietsaus schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:21:
Ik wil zelfs wel genoegen nemen met een Broadwell ultrabook, maar zelfs daar is het aanbod belachelijk matig op het moment. Prima dat er nieuwe laptops komen, maar zo door je huidige voorraad heen zijn is toch wel killing hoor.
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
[ Voor 19% gewijzigd door jugger naut op 28-09-2015 13:05 ]
Enig idee of het geheugen bij dit model nu 4gb of 8gb is? Aangezien de shops verschillende info hierover presenterenFlipFluitketel schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:49:
Ik denk dat het niet alleen met de nieuwe CPU's te maken heeft maar ook met Windows 8/10.
Gisteren kreeg ik bij 4Launch melding dat de UX305LA-FC022T een levertijd van 1-5 werkdagen had en op voorraad was bij hun leverancier en die heb ik dan ook besteld (voor een klant die niet meer wilde wachten).
Waar precies als ik vragen mag?jugger naut schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:12:
ik zie nu levertijden staan bij webshops die uitgaan van eind oktober begin november..
pricewatch: Asus Zenbook UX305CA-FC004T
Hm jaa ik zie het inderdaad!jugger naut schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:50:
[...]
pricewatch: Asus Zenbook UX305CA-FC004T
Niet het LA model maar het nieuwe CA model, kan toch enige indicatie geven voor voorraad.
marijn65 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:52:
Ik citeer een medewerker van ASUS:
De oude modellen zijn helaas uitverkocht. Nieuwe modellen, met onder meer Windows 10 erop, komen binnen nu en 2 weken binnen bij de winkel. De UX303UA waarschijnlijk als eerste.
Veel specifieker kunnen we helaas nog niet zijn, omdat er altijd tijd zit tussen het verschepen van een laptop, en wanneer deze aankomt.
[ Voor 13% gewijzigd door Frietsaus op 06-10-2015 10:59 ]
Wel apart, staat namelijk dat ze met de oude i3i5i7 5XXX serie worden geleverd?Frietsaus schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:58:
In India is nu de UX305LA (i7/QHD) gelanceerd dus het zal hier toch hopelijk niet al te lang meer duren voor er iets nieuws komt. Wel apart dat het een Broadwell model is.
http://m.myinforms.com/en...unched-starting-rs-97990/
[ Voor 52% gewijzigd door Frietsaus op 06-10-2015 11:05 ]
Hm ja, dat zou inderdaad wel kunnen! Maar heeft dan denk ik niet veel te maken met de nieuwe versies.Frietsaus schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:01:
Oude voorraad opmaken in India gok ik? Ik ben wel geïnteresseerd in een i5 Skylake met minstens 2560x1440 pixels. Hopelijk komt Asus met een vergelijkbare config.
De klantenservice van Coolblue heeft mij gisteren ook kunnen vertellendat de UX303UA in ieder geval aan het eind van de maand binnenkomt. Misschien toch beste optie als de 303UB niet verkrijgbaar gaat zijn in Nederlandmarijn65 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:04:
[...]
Hm ja, dat zou inderdaad wel kunnen! Maar heeft dan denk ik niet veel te maken met de nieuwe versies.
Ze komen hier in ieder geval wel zeer binnenkort. Deze maand, kon ASUS mij toezeggen. (In ieder geval de 303UA). Andere modellen zullen dan ook snel volgen
Heb deze gekocht, thanks voor de linkCheck_Mate schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:41:
Hier kan je nog een UX305LA vinden in de aanbieding: http://www.komplett.nl/pr...305la-fc018h/details.aspx
Ik hoop dat je wel hebt gezien dat het om een refurbished product gaat :Qurius schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:43:
[...]
Heb deze gekocht, thanks voor de link.
Lang getwijfeld om de nieuwe skylake te kopen, maar
a) ik kan niet wachten
b) is vooral beter in graphics performance, heb ik niet per se nodig
c) komt met price premium (zag meeste prijzen stevig boven de 1000€ gaan)
Dus toch gedaan uiteindelijk. Normaliter is een Core-m wel genoeg, maar ik wil CS:GO fatsoenlijk kunnen draaien om soms te kunnen knallen.
Dit product is gebruikt, maar vertoont geen gebruikssporen. De doos is open geweest, maar onbeschadigd.
[ Voor 92% gewijzigd door marijn65 op 06-10-2015 19:59 ]
En?Marc Rademaker schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:17:
Aankomende week maken we bekend welke modellen in welke configuratie naar Nederland komen. Als Tweakers er niet over schrijft, meld ik me nog wel even in dit topic
Ja hoor, als het gefixt is, is het voor mij prima.jugger naut schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:36:
[...]
Ik hoop dat je wel hebt gezien dat het om een refurbished product gaat :
[...]
Zal ik doenjpstaman schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:59:
Zou best eens kunnen dat dat mijn oude flaptop isWiebelde als je het scherm voorbij 90 graden open klapte. Check het even als je hem binnen hebt!
Exact de configuratie zoals ik hem wil, ik kan wel leven met een 128GB ssd. Maar deze zal vast niet naar Nederland komen.UX305UA-FB004T-BE = QHD / i7-6500u cpu / 8gb / 128gb ssd] à E1350,-
De laptops waar jij op doelt zijn de 'oude' LA modellen die wellicht met de 5e generatie cpu gewoon weer terug in de verkoop komen samen met de nieuwere versies? Verwarrend, maar dat geeft coolblue ook aan.marijn65 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:00:
Op de website van Paradigit stromen ze nu ook langzaam binnen.
Staat gek genoeg wel de 5XXX serie "Verwacht over 30 dagen".
Misschien nog een foutje, en passen ze de oude versie aan tzt qua specs
Oh hmja, zoiets dacht ik al,NielsvBest schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:15:
[...]
De laptops waar jij op doelt zijn de 'oude' LA modellen die wellicht met de 5e generatie cpu gewoon weer terug in de verkoop komen samen met de nieuwere versies? Verwarrend, maar dat geeft coolblue ook aan.
[ Voor 9% gewijzigd door kizke op 08-10-2015 16:44 ]
Heb je een link naar waar die te koop zijn? (met Skylake processor natuurlijk).marijn65 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:51:
Nou de Dell XPS 13 en HP Spectre zijn al te koop.
Dell heeft levertijd binnen 8 dagen, en HP binnen 5 tot 10.
Van de ASUS kan ik nog geen concrete tijden vinden. Plus dat ik hem alleen maar als BE model zie.
[ Voor 5% gewijzigd door marijn65 op 08-10-2015 16:09 ]
Ooo, ja nee die is er helaas nog niet.. Niet op de NL website in ieder geval.kizke schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:44:
Tnx, bedoelde voor HP eigenlijk de Envy 13, en die van Dell werkt niet helemaal.
October 7, we'll take the stage with HP in BarcelonaTk55 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:57:
Ik las dat er morgen een aankondiging is van Microsoft en Asus. Morgen even afwachten, misschien weten we dan meer over de release datum.
http://store.hp.com/Nethe...l=NTB&ctrl=f&fc_sb_envy=1kizke schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:44:
Tnx, bedoelde voor HP eigenlijk de Envy 13, en die van Dell werkt niet helemaal.
Is het enige verschil nou de SDD van 128 -> 256 voor EUR 200 extra of mis ik wat?marijn65 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:20:
[...]
http://store.hp.com/Nethe...l=NTB&ctrl=f&fc_sb_envy=1
The Envy is there
Neen, je gaat ook van FullHD naar Quad HD!dijkhua schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:23:
[...]
Is het enige verschil nou de SDD van 128 -> 256 voor EUR 200 extra of mis ik wat?
[ Voor 15% gewijzigd door marijn65 op 09-10-2015 16:25 ]
Zat al even te wachten op de ASUS UX30xxx, maar dit is toch ook best een mooi beestje... is het intern geheugen van zoiets nog gemakkelijk uit te breiden? 4 GB lijkt me dan net weer wat weinig..marijn65 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:25:
[...]
Neen, je gaat ook van FullHD naar Quad HD!
Plus de processor gaat van een i5 naar een i7.
Zie ook maar 1 model met de i7 op dit moment
[ Voor 6% gewijzigd door ThunderaceNL op 09-10-2015 16:27 ]
Heb ik geen idee van. Vaak lastig bij ultrabooks omdat t op t moederbord is vast gesoldeerd..dijkhua schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:27:
[...]
Zat al even te wachten op de ASUS UX30xxx, maar dit is toch ook best een mooi beestje... is het intern geheugen van zoiets nog gemakkelijk uit te breiden? 4 GB lijkt me dan net weer wat weinig..
[ Voor 13% gewijzigd door marijn65 op 09-10-2015 16:35 ]
Loop nu een jaar of 2 met een HP Chromebook 13, qua formaat/gewicht vergelijkbaar met deze. Daarvoor een 15.6" laptop, stuk minder mobiel.marijn65 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Heb ik geen idee van. Vaak lastig bij ultrabooks omdat t op t moederbord is vast gesoldeerd..
Ik zat eigenlijk hard te twijfelen tussen de Spectre x360 en de Envy, beide i7.
Scheelt me dan wel weer 200 als ik voor de Envy ga. Maar dat tabletaspectje trekt me nu eigenlijk ook wel.
Handig in de trein, aantekeningen maken in de klas en noem maar op.
Plus gratis games nu, bij beide laptops
Niet dat ze veel voorstellen, maargoed..
EDIT: Deze is met een i7: http://store.hp.com/Nethe...d=N9Q77EA&opt=ABH&sel=NTB
Zeker waar! Chromebooks heb ik ook niet zoveel mee. Tijdje een gebruikt als leen laptop van de buren, maar daar was ik eerlijk gezegd na een weekje al klaar mee.. Hou toch wel van uitgebreide handelingen, en veel meer dan browsen, typen en films kijken kun je er niet op.dijkhua schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:38:
[...]
Loop nu een jaar of 2 met een HP Chromebook 13, qua formaat/gewicht vergelijkbaar met deze. Daarvoor een 15.6" laptop, stuk minder mobiel.
Voor onderweg is het formaat/gewicht perfect, met 1 hand mee te sjouwen en past fatsoenlijk in elke tas. Thuis op de bank idem. Maar loop nu toch steeds meer tegen de beperkingen aan. Gamen wil niet, fatsoenlijk een pdf lezen ook niet (moet dan weer in de browser. Met Linux erop wel verbetering maar toch).
Een ultrabook als deze of de Asus is voor mij dan wel weer voldoende, het zwaarste dat ik erop zal doen is wat gamen en dat hoeft wat mij betreft niet op het hoogste van het hoogste. Twijfel nog wel een beetje over de Intel Core M in de Asus maar dat lijkt me ook weer net wat licht. Deze ultrabook heeft dan toch net wat meer met de i5.
Ik heb de tijd, sinterklaas/kerst wordt het voor mij ben ik bang pasmarijn65 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:43:
[...]
Zeker waar! Chromebooks heb ik ook niet zoveel mee. Tijdje een gebruikt als leen laptop van de buren, maar daar was ik eerlijk gezegd na een weekje al klaar mee.. Hou toch wel van uitgebreide handelingen, en veel meer dan browsen, typen en films kijken kun je er niet op.
Heb nu een ASUS N56VJ, super ding, razendsnel maar weegt gewoon 2,7kg, en dat werkt gewoon niet meer in mijn schooltas elke dag.. Vreselijk
Vanavond gaat ASUS presenteren dus ik zou dat nog wel even afwachten!
Zijn er ook genoeg met een i5 of i7. Neem UX303UA bijvoorbeeld, staat ook al in meerdere webshops als binnenkort verwacht.
Ook erg interessant! De i7 variant met QHD kost 1079 euro met studentenkorting. Dat is flink goedkoper dan de XPS 13. Ik had mijn zinnen gezet op de XPS 13 (dat Infinity Displaymarijn65 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Heb ik geen idee van. Vaak lastig bij ultrabooks omdat t op t moederbord is vast gesoldeerd..
Edit: heb een hands-on gezien. Meneer verteld dat hij makkelijk te upgraden is. Veel schroefjes aan de onderkant.
Ik zat eigenlijk hard te twijfelen tussen de Spectre x360 en de Envy, beide i7.
Scheelt me dan wel weer 200 als ik voor de Envy ga. Maar dat tabletaspectje trekt me nu eigenlijk ook wel.
Handig in de trein, aantekeningen maken in de klas en noem maar op.
Plus gratis games nu, bij beide laptops
Niet dat ze veel voorstellen, maargoed..
EDIT: Deze is met een i7: http://store.hp.com/Nethe...d=N9Q77EA&opt=ABH&sel=NTB
[ Voor 5% gewijzigd door Frietsaus op 09-10-2015 17:26 ]
Jaa indeed! Al weet ik ook niet helemaal wat ik daarvan vind.. Wel gaaf, maar 1549 ex tegenover 1199 ex, ga ik toch eerder voor de HP.Frietsaus schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:24:
[...]
Ook erg interessant! De i7 variant met QHD kost 1079 euro met studentenkorting. Dat is flink goedkoper dan de XPS 13. Ik had mijn zinnen gezet op de XPS 13 (dat Infinity Display) maar dit is ook een goede kandidaat nu.
Wat is die shopkorting icm 2,5% cashback?marijn65 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:57:
[...]
Jaa indeed! Al weet ik ook niet helemaal wat ik daarvan vind.. Wel gaaf, maar 1549 ex tegenover 1199 ex, ga ik toch eerder voor de HP.
Maar dat is ook puur smaak en persoonlijke wens.
Plus dat al die Macbook'ers kan overtreffen met je 12,9 mm![]()
Oja, en shopkorting kan ook nog bij HP. Als je daarmee bekend bent.
Extra 2,5% cashback. Kun je een leuke sleeve van halen
Heb nu zelfs een website via een tweaker gekregen waar je 5% cashback krijgt.wind_surfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:10:
[...]
Wat is die shopkorting icm 2,5% cashback?
[ Voor 4% gewijzigd door marijn65 op 10-10-2015 13:46 ]
Yessir!wind_surfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:07:
En dat werkt ook icm studentenkorting?
Goed punt. Op de website van HP staat het zo omschreven: 4 GB DDR3L SDRAM (onboard). Lijkt me dan vast te zitten, echter in een eerdere reactie hierboven wordt verwezen naar een hands-on, waarbij het geheugen wél uit te breiden is. Als dat inderdaad kan dan is dit punt mooi opgelostjaspov schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:13:
Is de envy wellicht uit te breiden naar 8GB? Alleen als dat niet kan relevant.
6th Generation Intel® Core™ i5 processor with 8GB RAM and lightning-fast 256GB SSD storagekizke schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:33:
In de UK store vind ik hem wel: http://store.hp.com/UKSto...d=P0R94EA&opt=ABU&sel=NTB
[ Voor 9% gewijzigd door ThunderaceNL op 12-10-2015 11:39 ]
Je mag het proberen, maar ik heb ze vanochtend al gebeld. Wie weet zegt deze iets anders?dijkhua schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
6th Generation Intel® Core™ i5 processor with 8GB RAM and lightning-fast 256GB SSD storage
Dat is nou degene die ik graag zou willen! Hoop dat deze in Nederland ook komt.
Edit: ga HP zo even contacten hierover, mocht ik wat horen dan post ik het hier.
Heb ze al gebeld, dame had het idee dat deze wel naar NL komt maar ging het verder uitzoeken. Krijg als het goed is vandaag een mailtje. Hoop dan maar dat het positief is.marijn65 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Je mag het proberen, maar ik heb ze vanochtend al gebeld. Wie weet zegt deze iets anders?
Tegen mij: alles wat we op de site hebben staan, blijft voorlopig. Andere configuraties of zelf configureren zit er niet in
[ Voor 26% gewijzigd door Frietsaus op 13-10-2015 13:30 ]
Helaas....marijn65 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Je mag het proberen, maar ik heb ze vanochtend al gebeld. Wie weet zegt deze iets anders?
Tegen mij: alles wat we op de site hebben staan, blijft voorlopig. Andere configuraties of zelf configureren zit er niet in
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq