micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
[topic=164728]
Lees de reden van Jotti eens om 'm op slot te gooien
Lees de reden van Jotti eens om 'm op slot te gooien
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ja, maar het ging al niet meer over dat virus, maar over IE
micheljansen.org
Dat is zo, maar
1. er is een apart virustopic, daar had ie in gemoeten
2. zoals je al zei, het ging min of meer offtopic.
en in dit geval is 1+2 gewoon 3
Als er een nieuw probleem was (met IE in dit geval) had degene gerust een nieuw topic mogen openen hoor. En idd, het feit dat soortgelijke topics wel/niet een slotje hebben en deze niet/wel, dat ligt aan zoveel dingen. Mods kunnen niet overal tegelijk zijn (zien dingen over het hoofd), zijn niet perfect (beoordelen niet 100% correct) en iedere mod is 'mens' en daarmee anders dan zijn/haar collega. Dat is het 'probleem' eigenlijk.
1. er is een apart virustopic, daar had ie in gemoeten
2. zoals je al zei, het ging min of meer offtopic.
en in dit geval is 1+2 gewoon 3
Als er een nieuw probleem was (met IE in dit geval) had degene gerust een nieuw topic mogen openen hoor. En idd, het feit dat soortgelijke topics wel/niet een slotje hebben en deze niet/wel, dat ligt aan zoveel dingen. Mods kunnen niet overal tegelijk zijn (zien dingen over het hoofd), zijn niet perfect (beoordelen niet 100% correct) en iedere mod is 'mens' en daarmee anders dan zijn/haar collega. Dat is het 'probleem' eigenlijk.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
he dat Topic had toch een goede vraag AMD 1.1 Ghz of een P3 866mmx. Ik vond het topic wel goed al zeg ik het zelf. Maar het klopt wel het ging helemaal de andere richting in.
Ik heb in ieder geval antwoord op mn vraag gekregen.
Ik heb in ieder geval antwoord op mn vraag gekregen.
Was ook niet commentaar tegen jou persoonlijk jotti, maar het is gewoon zo dat ik bij sommige topics het nut niet inzie van een slotje en bij andere snap ik juist niet waarom ze nog open zijn. Dat met dat marijuana virus was een beetje een twijfelgeval ja.
micheljansen.org
Pagina: 1