ok dan..... Het viel me op dat de meeste problemen met het cpu`tje degene van`t zelfde merk zijn "vreemd" toch nah dat was`t eigenlijk wel grtzz wizzArd
Kinderachtig
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
win xp beta, mag jij daar wel meespelen??
| I've got permission to color outside the lines |
Nope die dappere vent was een trolletje aan het opzetten over AMD en veranderde toen gauw zijn posting.
Inderdaad. Vandaar ook mijn reactie. Blijf het overigens nog steeds kinderachtig vinden om dan snel de inhoud volledig te veranderen.Op maandag 18 juni 2001 20:00 schreef Titanicfanatic het volgende:
Nope die dappere vent was een trolletje aan het opzetten over AMD en veranderde toen gauw zijn posting.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ja wasda voor iets man !
laat gewoon staan waar de topic over ging
laat gewoon staan waar de topic over ging
wat een onzin zeg!
ik ben niet de persoon om te oordelen, maar toch: slotje!
ik roep dit niet snel, maar
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
nu dit topic toch waardeloos is:
wat is nu precies de definitie van een troll? weet wel ongeveer wat het is, maar toch.
wat is nu precies de definitie van een troll? weet wel ongeveer wat het is, maar toch.
micheljansen.org
The page cannot be foundOp maandag 18 juni 2001 20:52 schreef Molybdenum het volgende:
wat een onzin zeg!
Verwijderd
Hij bedoeld dus te zeggen dat de meeste problemen die op dit forum gepost worden voorkomen op AMD systemen...
grtz....
grtz....
Daarom zit jij achter een IntelOp maandag 18 juni 2001 22:01 schreef wizzardrobbie het volgende:
jawel maar moest weg: was overgeclockt en doorgebrand :)die 3 wieler dus
als je een 3 wieler al niet goed ken houden laat staan een AMD
geen Intel/AMD flames hier please
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
hehe iedereen wil die 150 posts...
Ok deze topic kan dicht.
Ok deze topic kan dicht.
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
ja .... ok tja nah jah gevoel voor humor hebbie wel man!!Op maandag 18 juni 2001 22:14 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
Daarom zit jij achter een Intel
als je een 3 wieler al niet goed ken houden laat staan een AMD
geen Intel/AMD flames hier please
is dit topic nog steeds open?? Hoe kan dat nou??!!!!
lol
maar ik heb 3 intels en 1 AMD thuis....maakt me echt niks uit....ze doen het goed. En zeg nou zelf....hoe vaak gebruik je je volle 1 GHz....
lol
maar ik heb 3 intels en 1 AMD thuis....maakt me echt niks uit....ze doen het goed. En zeg nou zelf....hoe vaak gebruik je je volle 1 GHz....
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
De hele dag lekker dnetten natuurlijkEn zeg nou zelf....hoe vaak gebruik je je volle 1 GHz....
dit topic is nou al meer dan een dag in leven! zitten de modjes te slapen ofzo?
micheljansen.org
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()