Toon posts:

AMD Athlon 1.1Ghz goed beter daan P3 866

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al dat is dus ook gelijk mijn vraag. Welke van deze proccesoren is de beste.

Bedankt voor jullie reactie

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
-waar wil je hem voor gebruiken
-UTFS (staat voor Use The Fucking Search)

ga dit eerst maar eens doen/vertellen

Verwijderd

wat wil je nou dan :? tuurlijk is de amd 1.2ghz beter...hoop trouwens niet dat dit een flamebait gaat worden

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 22:15
dus amd natuurlijk.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Zucht :z :z

Zie je dat knopje bovenin??? Ja, die met "Search" erop ja. Druk daar nou eerst eens op.

• marteltor
  • Laatst online: 20:08
die 486 die je opnoemde is sneller

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

de Athlon,en nog goedkoper ook :)

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 22:12

SG

SG surft naar info hardewaren

De Athlon maakt ook beter gebruik van DDR dan de PIII platform en is in hogere clock varianten verkrijgbaar

PIII tot 1Gighz
TB tot 1,4Gighz

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Master_Egg
  • Laatst online: 27-01 23:36

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

blaat... |:(

[off topic]
emmzz wat is de code voor de springende schaap?
[/off topic]

• dawuss
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

|:( |:( |:( |:(

maar om er antwoord op te geven:

neem de Athlon thunderbird. Goede cooler erbij, en met wat geluk haal je de 1.33 gHz

succes

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Ik zal proberen ontopic te gaan. :)

Ik werk veel met softsynth's e.d. Dan gaat het gewoon om brute rekenkracht naar mijn weten. Wat zou je dan het beste kunnen kiezen? Hier ben ik dus nog niet helemaal over uit namelijk.
Ik ben in de veronderstelling dat AMD meer voor de gamer is en de Intel voor de 'Office' gerelateerde programma's. Of is dit achterhaald?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:12
Op maandag 18 juni 2001 19:31 schreef Prankster het volgende:
Ik zal proberen ontopic te gaan. :)

Ik werk veel met softsynth's e.d. Dan gaat het gewoon om brute rekenkracht naar mijn weten. Wat zou je dan het beste kunnen kiezen? Hier ben ik dus nog niet helemaal over uit namelijk.
Ik ben in de veronderstelling dat AMD meer voor de gamer is en de Intel voor de 'Office' gerelateerde programma's. Of is dit achterhaald?
als het al ooit zo was, is dat nu iig niet meer :)

m'n pa heeft een AMD 486 gehad, die draaide win95 prima :)
inc. office 95 ofzo

dus: neem gewoon die AMD :)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 19:34 schreef Cutebritney het volgende:
als het al ooit zo was, is dat nu iig niet meer :)
m'n pa heeft een AMD 486 gehad, die draaide win95 prima :)
inc. office 95 ofzo
dus: neem gewoon die AMD :)
Goede duidelijke redenering. |:(
Tuurlijk draait het op een 486, maar hebben we die tegenwoordig nog? Het gaat mij om wat de sofsynth's gebruiken van een processor en welke van de 2 daar beter in is.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

:Z

tsss. UTFS

Van de titel word ik niet echt wijzer.. maarja.

Whatever.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 19:42 schreef meendering het volgende:
Van de titel word ik niet echt wijzer.. maarja.
Van jou postings ook niet. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie o zo duidelijke postings maar ik heb momenteel een P3 866 met extra ventilator van 40cm er naast staan van HP omdat de koeling niet goed is en ze vinden het niet meer de moeite (hij is al 2keer eerder weg geweest) om het te maken dus hebben ze ons een nieuw systeem aangeboden kijk dit zijn de specs http://www.hp-expo.com/NL/PRODUCTS/HOMEPC/3044.html?id=3044

edit:foute url

• Paitor
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

Op maandag 18 juni 2001 19:49 schreef ChicaneBT het volgende:
Bedankt voor jullie o zo duidelijke postings maar ik heb momenteel een P3 866 met extra ventilator van 40cm
typo mag ik hopen???
Anders vliegt ie weg >:)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 19:56 schreef Paitor het volgende:

[..]

typo mag ik hopen???
Anders vliegt ie weg >:)
Nee het is de realiteit anders houd hij het hoofd niet meer koel :'( En de vorige keer was de DVD-speler kaduuk bij aflevering al.

• BenJoep
Leer hiervan en koop nooit meer een hp of compraq ofzow (alleen als je een laptop wilt hebben). En stal de volgende keer je comp zelf samen, en met die mooie faq die ergens op got tevinden is kom je er denk ik wel uit, om hem inelkaar te zetten, en anders dan ken je vast wel iemand die dat ff voor je kan doen. Verder gewoon laten ruilen natuurlijk, je gaat er alleen maar op vooruit.

• BenJoep
en die 40cm fan is denk ik niet echt reeel! Want anders hebbie toch een helikopter effect.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 18:51 schreef ChicaneBT het volgende:
De titel zegt het al dat is dus ook gelijk mijn vraag. Welke van deze proccesoren is de beste.

Bedankt voor jullie reactie
ja duh athlon natuurlijk een athlon 1,2 draaid een p4 1,4 eruit

• Paitor
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

Sorry, maar ik ben heel erg pro HP.
Marteltor had een pc (compraq) met 32 mb ram, een cd speler enz. De standaard dus...
Hij kan alleen maar compaq geheugen bij plaatsen, heeft niet zoals ik 4x PCI 3x ISA
Ik heb een heatsink en 8x8 casefan, hij alleen heatsink in een minitower met zonder airflow.
Het enige jammere is dat ik een P 166 en hij een AMD 233, ik 22 MB geheugen en hij 32... Maar ik ben heel tevreden over HP!!!

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• BenJoep
Op maandag 18 juni 2001 20:09 schreef Paitor het volgende:
Sorry, maar ik ben heel erg pro HP.
Marteltor had een pc (compraq) met 32 mb ram, een cd speler enz. De standaard dus...
Hij kan alleen maar compaq geheugen bij plaatsen, heeft niet zoals ik 4x PCI 3x ISA
Ik heb een heatsink en 8x8 casefan, hij alleen heatsink in een minitower met zonder airflow.
Het enige jammere is dat ik een P 166 en hij een AMD 233, ik 22 MB geheugen en hij 32... Maar ik ben heel tevreden over HP!!!
hp enzow gebruiken vaak van die mini-mobo's dus erg veel uitbereiden kan niet, wat je vaak ook ziet is dat je videokaart bv het geheugen van je geheugen snoept, ipv dat het zijn eigen geheugen heeft. Daarnaast betaal je vaak veelste veel voor zo'n systeem omdat het alleen maar een naam heeft terwijl jij voor hetzelfde geld een betere pc inelkaar kan draaien en nog zelf kan aangeven wat je er in wilt hebben. Het enige dat je wel moet weten wat er bv niet gaat werken, bv bepaalde chipsets willen niet altijd samen gaan enzow. Maar als je je goed laat informaren en je zoekt ff op i-net dan kan je altijd vinden wat er niet samen gaat endergelijke.

Dus daarom:
maak je eigen pc

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar ben ik nu ook achter printers zijn ze goed maar wij hebben het met hun pcŽs niet getroffen. En die 40 cm ventilator is wel zo je weet wel zoŽn ding wat normaal op je bureau of in zoŽn winkerl staat.

• BenJoep
Als we het over printers hebben dan zou ik ook geen HP nemen maar en Epson. Maarjah das mijn persoonlijke voorkeur, zijn meer kleuren en vaak ook beter (patent op die prut techniek heeft Epson).

Verwijderd

blaat |:(

• dawuss
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

/onzin?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Delerium