De titel zegt het al dat is dus ook gelijk mijn vraag. Welke van deze proccesoren is de beste.
Bedankt voor jullie reactie
Verwijderd
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
als het al ooit zo was, is dat nu iig niet meerOp maandag 18 juni 2001 19:31 schreef Prankster het volgende:
Ik zal proberen ontopic te gaan.
Ik werk veel met softsynth's e.d. Dan gaat het gewoon om brute rekenkracht naar mijn weten. Wat zou je dan het beste kunnen kiezen? Hier ben ik dus nog niet helemaal over uit namelijk.
Ik ben in de veronderstelling dat AMD meer voor de gamer is en de Intel voor de 'Office' gerelateerde programma's. Of is dit achterhaald?
Verwijderd
Goede duidelijke redenering.Op maandag 18 juni 2001 19:34 schreef Cutebritney het volgende:
als het al ooit zo was, is dat nu iig niet meer
m'n pa heeft een AMD 486 gehad, die draaide win95 prima
inc. office 95 ofzo
dus: neem gewoon die AMD
Whatever.
Verwijderd
Van jou postings ook niet.Op maandag 18 juni 2001 19:42 schreef meendering het volgende:
Van de titel word ik niet echt wijzer.. maarja.
typo mag ik hopen???Op maandag 18 juni 2001 19:49 schreef ChicaneBT het volgende:
Bedankt voor jullie o zo duidelijke postings maar ik heb momenteel een P3 866 met extra ventilator van 40cm
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Nee het is de realiteit anders houd hij het hoofd niet meer koelOp maandag 18 juni 2001 19:56 schreef Paitor het volgende:
[..]
typo mag ik hopen???
Anders vliegt ie weg
Verwijderd
ja duh athlon natuurlijk een athlon 1,2 draaid een p4 1,4 eruitOp maandag 18 juni 2001 18:51 schreef ChicaneBT het volgende:
De titel zegt het al dat is dus ook gelijk mijn vraag. Welke van deze proccesoren is de beste.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
hp enzow gebruiken vaak van die mini-mobo's dus erg veel uitbereiden kan niet, wat je vaak ook ziet is dat je videokaart bv het geheugen van je geheugen snoept, ipv dat het zijn eigen geheugen heeft. Daarnaast betaal je vaak veelste veel voor zo'n systeem omdat het alleen maar een naam heeft terwijl jij voor hetzelfde geld een betere pc inelkaar kan draaien en nog zelf kan aangeven wat je er in wilt hebben. Het enige dat je wel moet weten wat er bv niet gaat werken, bv bepaalde chipsets willen niet altijd samen gaan enzow. Maar als je je goed laat informaren en je zoekt ff op i-net dan kan je altijd vinden wat er niet samen gaat endergelijke.Op maandag 18 juni 2001 20:09 schreef Paitor het volgende:
Sorry, maar ik ben heel erg pro HP.
Marteltor had een pc (compraq) met 32 mb ram, een cd speler enz. De standaard dus...
Hij kan alleen maar compaq geheugen bij plaatsen, heeft niet zoals ik 4x PCI 3x ISA
Ik heb een heatsink en 8x8 casefan, hij alleen heatsink in een minitower met zonder airflow.
Het enige jammere is dat ik een P 166 en hij een AMD 233, ik 22 MB geheugen en hij 32... Maar ik ben heel tevreden over HP!!!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq