Yup ik had hem woensdag besteld en levering zou binnen 24-48 uur zijn maar vrijdag had ik nog niks dus even gebeld en hij zou hem die dag op de bus doen en kreeg netjes een mailtje met het track en trace nummer half uurtje later en vandaag was ie binnen en toestel is gewoon toppie!!!rvdm- schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
Ik heb ze gisteren gesproken, toen waren ze nog niet binnen. Gisteren zeiden ze dat ze maandag binnen zouden komen, maar vandaag ging de website naar 'op voorraad'. Vandaag een Z5 wit besteld, nog geen verzendbevestiging ontvangen.
Ik kom ook van de Z. Kan je vertellen dat de z5 echt heerlijk is. Super snel en hij voelt enorm premium.fantastico schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:56:
Sta te popelen. Heb extra lang met mijn sony uitgehouden, wachtend op de z5, z1-z2-z3 ma overgeslagen.
Nu hopen dat het waard was. Mag men trouwe z werkpaardje met pensioen.
Z5c via KPN zaterdag binnen gekregen.
Met netjes een nano-sim er bij en de pre-order koptelefoon.
Wat een lekker toestel zeg, handig unlocken ook. Ik was al verwend door mijn Z1c natuurlijk, maar dit is toch weer een stap omhoog.
Met netjes een nano-sim er bij en de pre-order koptelefoon.
Wat een lekker toestel zeg, handig unlocken ook. Ik was al verwend door mijn Z1c natuurlijk, maar dit is toch weer een stap omhoog.
Trotse vader!
Na gedoe met tele2 ging ik toch maar van coolblue naar belsimpel (koptelefoon erbij, zelfde prijs). Er staat nogsteeds toestel wordt 12-10 verwacht... Iemand al de groene binnen van belsimpel?
Had 'm uiteindelijk ook bij belsimpel besteld, maar die hebben hem ook gewoon niet, ondanks de status op hun website. De groene lijkt helaas heel slecht te verkrijgen.
lol, mijn vriendin zei vanochtend dat op belsimpel ze de groene wel hebben MET hoofdtelefoon.
Lees ik nu jullie reacties...
Dan maar de zwarte. Iemand ervaring met Belsimpel? Voor eventuele garantie??
edit: maar als je goed kijkt, zie je bij de zwarte dit staan:
"Voor 23.30 uur besteld, morgen gratis in huis*"
Dat zie je niet bij de groene staan.
Lees ik nu jullie reacties...
Dan maar de zwarte. Iemand ervaring met Belsimpel? Voor eventuele garantie??
edit: maar als je goed kijkt, zie je bij de zwarte dit staan:
"Voor 23.30 uur besteld, morgen gratis in huis*"
Dat zie je niet bij de groene staan.
[ Voor 27% gewijzigd door streamnl op 13-10-2015 10:08 ]
Dan hebben ze dat inmiddels wel aangepast. Toen ik 'm bestelde stond het er namelijk gewoon bij (en is het zelfs nog telefonisch én per e-mail bevestigd). Uiteindelijk hadden ze 'm toch gewoon niet (zoals nu uit de statusupdate blijkt).
Anoniem: 313096
Ik heb afgelopen donderdag de groene besteld bij Belsimpel omdat er stond dat ik 'm de dag erna zou krijgen.
Met een nieuwe abonnement met nummerbehoud welke in december in gaat.
Inmiddels is het dinsdag en heb ik nog steeds niets. Ook gaan ze het abonnement pas regelen bij KPN zodra de groene Z5 binnen is bij hen. Niet echt tijdsefficient lijkt me.
Met een nieuwe abonnement met nummerbehoud welke in december in gaat.
Inmiddels is het dinsdag en heb ik nog steeds niets. Ook gaan ze het abonnement pas regelen bij KPN zodra de groene Z5 binnen is bij hen. Niet echt tijdsefficient lijkt me.
Ik zie bij mijn orderstatus nu 14/10/2015. Hopelijk dus morgen. Vandaag in de MM de groene gezien, hebben ze 1 van liggen. Ziet er geweldig uit.
Het is inderdaad een hele chique verschijning, die groene. Mooi materiaal, niet erg vingerafdrukgevoelig en de kleur groen is mooi donker/mat. Ik ben normaal altijd van blauw of grijs, maar dit is echt prachtig.
Beetje offtopic, heeft niks met levertijden/prijzen te maken. Maar ik kan me goed voorstellen dat de groene juist minder goed leverbaar is; het is weer eens wat anders qua kleur die niet schreeuwerig is of snel gaat vervelen IMO.
Beetje offtopic, heeft niks met levertijden/prijzen te maken. Maar ik kan me goed voorstellen dat de groene juist minder goed leverbaar is; het is weer eens wat anders qua kleur die niet schreeuwerig is of snel gaat vervelen IMO.
Ik denk dat de leveringsproblemen vooral ligt bij het onderschatten van de vraag tov aanbod. Meestal verkoopt zwart en wit heel goed en valt het erg mee met de andere kleuren. Dit x lijkt de vraag naar groen wel erg groot.Soeski schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:11:
Het is inderdaad een hele chique verschijning, die groene. Mooi materiaal, niet erg vingerafdrukgevoelig en de kleur groen is mooi donker/mat. Ik ben normaal altijd van blauw of grijs, maar dit is echt prachtig.
Voor de mensen die 'm graag snel in het groen willen: ik heb gisterenavond laat (na mijn ervaring met belsimpel) de telefoon direct op de website van Sony Mobile (of diens distributiepartner ModusLink BV) besteld en deze is inmiddels alweer klaar voor verzending met track en trace nummer. Morgen in principe dus in huis, als DHL geen roet in het eten gooit
Ik zou anders ook is kijken naar recente reviews van belsimpel bij Shopreviews hier op Tweakers, meeste zijn niet echt positief. Ik zat ook nog te twijfelen om belsimpel te gaan, maar toen ik die reviews lal, wist ik het wel :-)
Getypt op een groene Z5 via coolblue.
Getypt op een groene Z5 via coolblue.
[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 13-10-2015 16:11 ]
Anoniem: 504118
Iemand hier ervaring mee?
http://www.simplyelectron...YJN4fPzAzWpXweBoC_nDw_wcB
Prijzen stuk goedkoper, en wil HEEEEEEL graag een Dual sim versie. Die hier in Nederland niet te koop zijn.
http://www.simplyelectron...YJN4fPzAzWpXweBoC_nDw_wcB
Prijzen stuk goedkoper, en wil HEEEEEEL graag een Dual sim versie. Die hier in Nederland niet te koop zijn.
Kan ik beter hier voor gaan. Las dat SimplyElectronics slechte beoordelingen krijgt
http://www.expansys.com.h...&utm_campaign=banner-hero
Toch even benieuwd.
Zijn er hier mensen die een witte Z5 hebben binnengekregen? Nog mooier als dat via Naztel is geleverd/besteld.
Ik heb 'r daar eentje besteld (afgelopen weekend), zou vandaag (of gisteren) geleverd worden. Gisteravond 'n telefoontje over leverproblemen. Naztel heeft inmiddels de witte Z5 van de website afgehaald, en de zwarte verhoogd in prijs.
Vooralsnog pakken ze 't redelijk op, al baal ik wel dat hij later komt (stond 'op voorraad' tijdens bestellen tot afgelopen maandag).
Zijn er hier mensen die een witte Z5 hebben binnengekregen? Nog mooier als dat via Naztel is geleverd/besteld.
Ik heb 'r daar eentje besteld (afgelopen weekend), zou vandaag (of gisteren) geleverd worden. Gisteravond 'n telefoontje over leverproblemen. Naztel heeft inmiddels de witte Z5 van de website afgehaald, en de zwarte verhoogd in prijs.
Vooralsnog pakken ze 't redelijk op, al baal ik wel dat hij later komt (stond 'op voorraad' tijdens bestellen tot afgelopen maandag).
Ik heb dit weekend een zwarte z5 compact besteld bij Naztel en deze is gewoon gisteren verstuurd en vandaag geleverd. Het is dan wel geen witte, het laat in ieder geval wel zien dat ze legitiem zijn.rvdm- schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:23:
Toch even benieuwd.
Goed om te horenMrWisent schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:54:
[...]
Ik heb dit weekend een zwarte z5 compact besteld bij Naztel en deze is gewoon gisteren verstuurd en vandaag geleverd. Het is dan wel geen witte, het laat in ieder geval wel zien dat ze legitiem zijn.
Ik ben op zoek naar een nieuwe simonly (toestel is nog goed genoeg), maar er zijn geen goede aanbiedingen. Het is in sommige gevallen zelfs goedkoper om een abo met telefoon te pakken, en die telefoon los te verkopen. In dit geval zou ik er een 5(C) bij kunnen bestellen, die ik vervolgens voor een nette prijs direct door zou verkopen. Lijkt dit je interessant stuur me dan even een PB'tje.
Toestel is sinds gister of vandaag weer op voorraad bij Belsimpel, maar er staat nog steeds bij mijn bestelling:
Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 14-10-201
En nu?Anoniem: 313096 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:56:
Toestel is sinds gister of vandaag weer op voorraad bij Belsimpel, maar er staat nog steeds bij mijn bestelling:
Ik kreeg net een smsje en een email. 20-10 pas op voorraad...
Serieus? Ben ik blij dat ik mijn bestelling daar heb geannuleerd en direct bij Sony heb besteld 
Weliswaar geen koptelefoon er bij, maar dit bericht plaats ik vanaf mijn groene Z5 die binnen 24 uur bij mij binnen was

Weliswaar geen koptelefoon er bij, maar dit bericht plaats ik vanaf mijn groene Z5 die binnen 24 uur bij mij binnen was
Wrijf het er maar in jaEDIT schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:49:
Serieus? Ben ik blij dat ik mijn bestelling daar heb geannuleerd en direct bij Sony heb besteld
Heb ik ook gekregen. Blijkbaar dus aardig in trek die groene. ;-)Burr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:29:
[...]
En nu?
Ik kreeg net een smsje en een email. 20-10 pas op voorraad...
In ieder geval blij dat ze nu normaal comminiceren over verwachte levering in plaats van zo'n rare stilte zonder dat er iets verzonden wordt.
Is er toevallig iemand die een screenshot heeft van de Vodafone website waar de gratis hoofdtelefoon op vermeld staat?
Inmiddels is de datum gewijzigd naar 23 oktober voor de groene..... 
Edit: en alweer naar 28 oktober....
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 313096 op 16-10-2015 15:33 ]
En ik heb de Z5 inmiddels geannuleerd. 29 oktober komt de Moto X force en zal die vergelijken met de Z5 voor ik mijn keuze maak.Anoniem: 313096 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:
Inmiddels is de datum gewijzigd naar 23 oktober voor de groene.....
Zojuist even met Vodafone gebeld omtrent de hoofdtelefoon;
Ze hebben de vraag al vaak gehad, Door de drukte rond de i6s is er wat vertraging rond de levering van de hoofdtelefoons. laatste info die de telefoniste had was dat de hoofdtelefoons klaar liggen en in de komende weken uitgeleverd gaan worden.
opzich goed nieuws maar eerst zien dan geloven natuurlijk
en jammer dat vodafone er niet over communiceerd.
edit 20151023: wederom geen communicatie van Vodafone maar vandaag als een verrassing geleverd.
Ze hebben de vraag al vaak gehad, Door de drukte rond de i6s is er wat vertraging rond de levering van de hoofdtelefoons. laatste info die de telefoniste had was dat de hoofdtelefoons klaar liggen en in de komende weken uitgeleverd gaan worden.
opzich goed nieuws maar eerst zien dan geloven natuurlijk
edit 20151023: wederom geen communicatie van Vodafone maar vandaag als een verrassing geleverd.
[ Voor 10% gewijzigd door willemoldemans op 23-10-2015 18:39 ]
De koptelefoon uit de pre-order heb ik inmiddels teruggestuurd naar bol.com. Deze zat nog in de verpakking en was nog niet open gemaakt. Bol.com heeft EUR 99,- naar me overgemaakt. Dus uiteindelijk maar EUR 499,- betaald voor de Z5 Compact :-)
Hallo, ik ga binnenkort naar Japan. Weet iemand hoeveel een japanse Xperia Z5 kost? Alvast bedankt.
Heeft weinig zin. Als je 'm al kan kopen, zal 'ie alleen verkocht worden met een Docomo of Softbank abonnement (locked). Mocht je 'm 'los' vinden, dan betaal je meer dan hier.sawtomyer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:47:
Hallo, ik ga binnenkort naar Japan. Weet iemand hoeveel een japanse Xperia Z5 kost? Alvast bedankt.
Je kan in Japan ook zonder BTW kopen als buitenlander. Dan krijg je een papiertje in je paspoort waarmee je mee naar de doune moet, voor de terugvlucht, in Japan, die halen hem er dan uit.sawtomyer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:47:
In NL kan je hem op de terugweg gewoon in je zak doen
Ondertussen staat de groene Z5 als helemaal niet meer leverbaar bij Coolblue. Slechte zaak van Sony als ze niet meer kunnen leveren. Wel krijg je er weer een headphone bijgeleverd; de Sony MDR-10RC
Heb je dit uiteindelijk nog geprobeerd? Zoja, is het gelukt? Ik zou ook graag de Z5 dual halen maar het lijkt lastig om hem te kopen... Op amazon.de staan ze wel maar dan staat er duidelijk bij dat er geen garantie op zit... vind ik ook niet zo'n heel fijn idee. Ook al zullen bijna alle defecten toch niet onder de garantie vallen.Anoniem: 504118 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:49:
Kan ik beter hier voor gaan. Las dat SimplyElectronics slechte beoordelingen krijgt
Heb 'm gekocht en eindelijk binnen bij mobileshop.eu MAAR maak niet dezelfde fout als dat ik deed. Wat ee K*T bedrijf is dat zeg.
Na bestelling 9 dagen gewacht op het pakketje. Maak het open, is het de HTC one M9 &%^$%$$%^$
Gebeld, gebrekkig engels te horen gekregen dat ik voor 20 euro het pakket terug mag sturen.
Gedaan. Duurde weer een 1,5 week voordat m'n xperia z5 dual werd verstuurd.
Na weer 6 dagen wachten heb ik 'm binnen.
Dus een kleine maand verder heb ik 'm eindelijk, de groene versie voor 750 euro. Oh ja das ook nog zoiets. De bprijzen veranderen daar per dag. vorige week was die namelijk opeens 700 euro.
Customer service kennen ze daar echt niet, hongaars k*t bedrijf!
Zou het gewoon doen via dual-sim.nl heb je gewoon garantie enzo, en vet snelle levering.
Succes en laat maar horen wat het is geworden.
Na bestelling 9 dagen gewacht op het pakketje. Maak het open, is het de HTC one M9 &%^$%$$%^$
Gebeld, gebrekkig engels te horen gekregen dat ik voor 20 euro het pakket terug mag sturen.
Gedaan. Duurde weer een 1,5 week voordat m'n xperia z5 dual werd verstuurd.
Na weer 6 dagen wachten heb ik 'm binnen.
Dus een kleine maand verder heb ik 'm eindelijk, de groene versie voor 750 euro. Oh ja das ook nog zoiets. De bprijzen veranderen daar per dag. vorige week was die namelijk opeens 700 euro.
Customer service kennen ze daar echt niet, hongaars k*t bedrijf!
Zou het gewoon doen via dual-sim.nl heb je gewoon garantie enzo, en vet snelle levering.
Black Friday deal mediamarkt, na cashback 724
Inmiddels besteld via dual-sim.nl en netjes op tijd geleverd. Het is wel duidelijk een buitenlands ding maar lijkt tot nu toe prima te werken.Anoniem: 504118 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:46:
- Oplader heeft een britse stekker (wat ze in Hong Kong ook gebruiken trouwens, daar zal die dus wel vandaan komen)
- Handleiding in Engels/Roemeens
- Taal telefoon Engels/Chinees
Ze hebben overigens voor de britse stekker direct ook een omzetstekker geleverd en nog een extra lader voor als je die niet wil gebruiken. Tot nu toe echt heel netjes geleverd door dual-sim, geen idee hoe het met garantie zit enzo maar ik ben tot nu toe tevreden
hoi, mijn z1C is best gaar nu en ik mag sinds 25 November verlengen.
Nu heeft mijn huidige provider gratis quickchargers bij de z5 reeks.
Daar betaal ik dan 37,50 pm met eigen bijdrage van 119,95
bij Pdashop betaal ik 37,50 pm en eigen bijdrage van 37,00
of ik nu inlog en "mijn verlengbonus" gebruik of als nieuwe klant aankom. het blijft hetzelfde aanbod en/of verschil.
Bovenstaande is bij 1Gb internet met onbeperkt bel/sms en de 120 min. EU.
zelf geef ik niet echt om een quick charger en "wil vrijdagmiddag dan de telefoon gaan halen.
ps: ik had ooit een abo vergelijkingssite als abo.nu of iets in die trand, maar die linkt naar iets spaans.
wellicht weet iemand de juiste link?
Nu heeft mijn huidige provider gratis quickchargers bij de z5 reeks.
Daar betaal ik dan 37,50 pm met eigen bijdrage van 119,95
bij Pdashop betaal ik 37,50 pm en eigen bijdrage van 37,00
of ik nu inlog en "mijn verlengbonus" gebruik of als nieuwe klant aankom. het blijft hetzelfde aanbod en/of verschil.
Bovenstaande is bij 1Gb internet met onbeperkt bel/sms en de 120 min. EU.
zelf geef ik niet echt om een quick charger en "wil vrijdagmiddag dan de telefoon gaan halen.
ps: ik had ooit een abo vergelijkingssite als abo.nu of iets in die trand, maar die linkt naar iets spaans.
wellicht weet iemand de juiste link?
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Anoniem: 806969
hoi,
Weten jullie toevallig hoe het komt dat de sony xperia z5c nergens aan te komen is? ik heb hem nu besteld bij kpn maar komt pas volgens de kpn site 26 aug binnen.
Dat ik even moet wachten vind ik verder geen probleem, maar nu wilde ik het officiële hoesje op internet bestellen maar deze is ook al nergens leverbaar...
hebben jullie enig idee hoe het komt dat en de telefoon zelf leveringsproblemen heeft en de hoesjes ook ?
( ben erg benieuwd of de tel wel binnen komt volgende week
)
groeten
Weten jullie toevallig hoe het komt dat de sony xperia z5c nergens aan te komen is? ik heb hem nu besteld bij kpn maar komt pas volgens de kpn site 26 aug binnen.
Dat ik even moet wachten vind ik verder geen probleem, maar nu wilde ik het officiële hoesje op internet bestellen maar deze is ook al nergens leverbaar...
hebben jullie enig idee hoe het komt dat en de telefoon zelf leveringsproblemen heeft en de hoesjes ook ?
( ben erg benieuwd of de tel wel binnen komt volgende week

groeten
Heb de z5c donderdag besteld bij Coolblue. Coolblue had hem ook 2 week niet op voorraad. Zij hebben donderdag weer nieuwe voorraad gekregen.
Ik heb geen idee waardoor de telefoon slecht leverbaar is. Er is volgens mij nog geen vervanger door Sony aangekondigd dus het lijkt me ook niet dat ze de telefoon niet meer maken.
Ik heb geen idee waardoor de telefoon slecht leverbaar is. Er is volgens mij nog geen vervanger door Sony aangekondigd dus het lijkt me ook niet dat ze de telefoon niet meer maken.
lijkt me inderdaad snel als ze hem nu al niet meer zouden maken..
ben benieuwd!
ben benieuwd!
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 806969 op 22-08-2016 22:51 ]
en ? heb je hem al binnen ?bwienke schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:00:
Heb de z5c donderdag besteld bij Coolblue. Coolblue had hem ook 2 week niet op voorraad. Zij hebben donderdag weer nieuwe voorraad gekregen.
Zeker. Had hem die donderdag direct besteld en de volgende dag in huis.
[ Voor 7% gewijzigd door bwienke op 26-08-2016 10:01 ]
nou kan opgebeld word nu pas 5 sept verwachtbwienke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:59:
[...]
Zeker. Had hem die donderdag direct besteld en de volgende dag in huis.
Beetje off-topic, maar er komt nu dan toch een opvolger aan. De Xperia X Compact. Nog steeds 4.6" 720p scherm, maar wel 3GB RAM (eindelijk), betere SoC en verbeterde camera.
Helaas niet meer waterdicht (net als de grote X).
http://www.gsmarena.com/sony_at_ifa_2016-review-1486p3.php
[ Voor 3% gewijzigd door henri86 op 02-09-2016 08:51 ]
Mja, de SoC lijkt mij niet beter. Eerder een stap terug. Wel zou deze SoC wellicht een betere accuduur mogelijk moeten maken.henri86 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:51:
Beetje off-topic, maar er komt nu dan toch een opvolger aan. De Xperia X Compact. Nog steeds 4.6" 720p scherm, maar wel 3GB RAM (eindelijk), betere SoC en verbeterde camera.
Echter, van het niet waterdicht maken baal ik het meest. Dit maakt de nieuwe X-compact voor mij gewoon in 1 klap niet meer interessant.
Als bezitter van de Z1-compact raak je toch gewend aan de zekerheid die je voelt met de wetenschap dat je een waterdicht toestel hebt. Niet dat ik er dagelijks of zelfs wekelijks mee onder water ga, maar wel de onbezorgdheid waarmee ik 'm gewoon in de stromende regen toch op m'n fiets bevestig, gebruik, etc.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Waterdichtheid is ergens logisch, gezien het de compact versie van de X is en die ook niet waterdicht is. Wel erg jammer natuurlijk.Anoniem: 806969 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:04:
Heb nu net een weekje de z5c binnen en bevalt me super! Ik las het inderdaad ook van de zxc vandaar dat de leveringen denk ik zo slecht zijn... Wel jammer dat ze hem niet waterdicht hebben gemaakt..
Inderdaad de Xperia x is inderdaad ook niet waterdicht.. Maar de x performance wel. Wellicht komt daar ook nog een compact versie van.
Hmm... enerzijds hoop ik het, maar anderzijds wacht ik al een tijd en wil ik echt een dezer dagen voor een nieuw toestel gaan. Huidige Z1 Compact gaat het niet lang meer uithouden, tenzij het lukt om de accu te vervangen en dat hem inderdaad nieuw leven in gaat blazen (pakketje uit Azië is onderwegAnoniem: 806969 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:46:
Inderdaad de Xperia x is inderdaad ook niet waterdicht.. Maar de x performance wel. Wellicht komt daar ook nog een compact versie van.
Sterk aan het twijfelen: Z5C, of het gebrek aan waterdichtheid voor lief nemen en de nieuwe X Compact toch proberen? Betere accuduur is voor mij wel een belangrijk punt namelijk.
Mocht er echt een nieuwe aankomen dan zou ik misschien liever nog voor een Z3 gaan als - tijdelijke - vervanger. Ik kom er echt niet uit wat ik zal doen. Compact moet hij sowieso zijn, dat wel.
Nieuw model betekent meestal wel dat de andere modellen goedkoper worden lijkt me :-) ik ben iig erg blij met mijn z5c!
Laten we het hopen! De Z5c is nu net ietsje goedkoper als de nieuwe compact, als dat nog iets zakt trekt het me misschien over de streep. Kan helaas nog geen leuke aanbieding i.c.m. abonnement vinden waarmee ik goedkoper uit ben dan mijn huidige sim only van Simyo (€17,- per maand - 500 minuten + 2GB internet).Anoniem: 806969 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:49:
Nieuw model betekent meestal wel dat de andere modellen goedkoper worden lijkt me :-) ik ben iig erg blij met mijn z5c!
Hoe lang doe jij ongeveer met je accu en is je toestel vaak met water in aanraking geweest? Waterdicht vind ik wel heel fijn, maar mijn Z1c heb ik tot twee keer toe teruggestuurd omdat hij waterschade had. De tweede keer is misschien niet zo gek (omdat hij is opengebroken door Dynafix) maar de eerste keer was toch wel een onaangename verrassing.
De Z5c heeft een waterafstotend laagje, zo lijkt het op filmpjes, dus dat gaat misschien beter. Is het wel echt mogelijk om hem een keer af te spoelen onder de kraan?
[ Voor 17% gewijzigd door Sarrr op 03-09-2016 11:41 ]
Ligt het aan mij of is de Z5 Compact de afgelopen dagen 40-50 euro duurder geworden? Vorige week was de zwarte versie nog te krijgen voor ongeveer 400 euro. Laagste prijs in pricewatch is nu 440 euro.
Iemand weet van einde verkoop/productie? Ik ben namelijk aan het wachten op hem aan te schaffen. Lang genoeg zodat hij in prijs daalt en ik mijn huidige nog kan gebruiken, maar niet zó lang dat ie van de markt is en duur & zeldzaam wordt.
Iemand weet van einde verkoop/productie? Ik ben namelijk aan het wachten op hem aan te schaffen. Lang genoeg zodat hij in prijs daalt en ik mijn huidige nog kan gebruiken, maar niet zó lang dat ie van de markt is en duur & zeldzaam wordt.