• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dit is geen topic om de smartphones te bespreken heh... Daarvoor zijn:
[Sony Xperia Z5 Compact] Ervaringen & Discussie
[Sony Xperia Z5] Ervaringen en Discussie
[Sony Xperia Z5 Premium] Ervaringen en Discussie

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 16-09-2015 19:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-05 22:22
Soeski schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:43:
[...]

Hij komt 01-10 in NL uit en jij krijgt hem vrijdag? :)
Dat doe je vlot.
Ja of niet. :F

Zie url:
https://www.t-mobile.nl/sony/xperia-z5-compact

Het stond vanmorgen bij het bestellen ook op 18 September. Dus heb het na gevraagd en het werd bevestigd. Zie ook bijlage.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/29blmvs.png

Dit is vanavond, muv de url, aangepast naar 28 september.

[ Voor 11% gewijzigd door t3dd3k op 16-09-2015 21:41 ]

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 08:08
Tikfoutje dus, 18 moest 28 zijn ;)

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-05 18:48
CLB schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:25:
Toen ik de wit/zilveren versie in handen had was ik in love...
Ook de S6 Edge vind ik nog steeds een mooie device.

Vandeweek maar een rondje webshops doen icm Vodafone..
Hey man, heb je de groene in handen gehad? Wat vind je mooier. Z5 groen of S6 edge groen? Welke straalt dus meer classe en beauty uit? :)

Edit: zal t in een andere topic posten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Burr op 17-09-2015 19:58 ]

• Hygri
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-07-2022

Hygri

DJLife.nl

Is er toevallig al iemand die via t-mobile de Z5 ontvangen heeft? Ik had hem direct na de launch besteld en de leverdatum stond toen op 18 September. Nu staat de status van mijn bestelling nog op "geen voorraad".

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:19
Heb hem gisteren bij t-mobile besteld de zwarte. Leverbaar vanaf 9 oktober staat er bij.
Hij moet immers nog uitkomen.

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 13:12
Is toch ook een beetje valse reclame... Ik geloof niet in deze zogenaamde 'misverstandjes'... Dat is gewoon doelbewust een eerdere datum aankondigen in de hoop zoveel mogelijk preorders te kunnen ontvangen van klanten die het toestel zo snel mogelijk/als eerste in handen willen krijgen en dan doodleuk de releasedatum opschuiven onder de noemer ':een misverstandje'.

Anoniem: 34124

minimaLL schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:54:
Is toch ook een beetje valse reclame... Ik geloof niet in deze zogenaamde 'misverstandjes'... Dat is gewoon doelbewust een eerdere datum aankondigen in de hoop zoveel mogelijk preorders te kunnen ontvangen van klanten die het toestel zo snel mogelijk/als eerste in handen willen krijgen en dan doodleuk de releasedatum opschuiven onder de noemer ':een misverstandje'.
Hoe kom je daarbij?
Ze hadden gezegd qua levertijden:
Z5 Compact vanaf 29-9
Z5 vanaf begin Oktober
Z5 Premium begin November

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 13:12
Anoniem: 34124 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:17:
[...]

Hoe kom je daarbij?
Z5 Compact vanaf 29-9
Z5 vanaf begin Oktober
Precies, waar t-mobile dan plots 18 september vandaan haalt weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Anoniem: 34124 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:17:
[...]

Hoe kom je daarbij?
Z5 Compact vanaf 29-9
Z5 vanaf begin Oktober
https://www.t-mobile.nl/sony/xperia-z5-compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja iets slordig maar als je op bestellen drukt staat er duidelijk:
Leverbaar vanaf 28 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Anoniem: 34124 schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:59:
[...]

Ja iets slordig maar als je op bestellen drukt staat er duidelijk:
Leverbaar vanaf 28 september
Klopt, maar dit was tot afgelopen woensdag ook 18 sept.
Zie ook enkele posts hierboven. Daar wordt 18 sept. ook als leverdatum door een medewerker bevestigd.

Het was voor mij een reden om de telefoon op dat moment bij tmob aan te schaffen.

Het blijkt echter dat Tmob ondertussen hun aanbieding heeft aangepast.
Zo betaal ik 16 euro per maand voor de z5 compact met een aanbetaling van 99 euro.
Bij hetzelfde abonnement nu, 12.50 per maand. Dat scheelt 84 euro!
Zelfs als ik geen aanbetaling doe ben ik 48 euro goedkoper uit.

[ Voor 42% gewijzigd door t3dd3k op 21-09-2015 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t3dd3k schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:46:
[...]

Klopt, maar dit was tot afgelopen woensdag ook 18 sept.
Zie ook enkele posts hierboven. Daar wordt 18 sept. ook als leverdatum door een medewerker bevestigd.

Het was voor mij een reden om de telefoon op dat moment bij tmob aan te schaffen.

Het blijkt echter dat Tmob ondertussen hun aanbieding heeft aangepast.
Zo betaal ik 16 euro per maand voor de z5 compact met een aanbetaling van 99 euro.
Bij hetzelfde abonnement nu, 12.50 per maand. Dat scheelt 84 euro!
Zelfs als ik geen aanbetaling doe ben ik 48 euro goedkoper uit.
Bel je ze op T-Mobile, annuleren mag tot 14 dagen na bestelling.
Maar meestal zijn ze wel coulant en bieden ze je hetzelfde aan.
Anders annuleren en opnieuw bestellen.
Weet wel wat prijzen van toestellen en abonnementen verschillen per dag...hoe dat komt kan geen idee maar is echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
jeroendh schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:20:
Heb hem gisteren bij t-mobile besteld de zwarte. Leverbaar vanaf 9 oktober staat er bij.
Hij moet immers nog uitkomen.
Net de bestelling weer geannuleerd en ga hem via studentmobiel aanvragen.
Deze hebben nu de ook de t-mobile versie. en deze is daar €404. Bij T-mobile betaalde ik €504.
Beetje groot verschil voor dezelfde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 09:45
Ik heb mijn Z5 afgelopen vrijdag gereserveerd bij Vodafone, hun aanbieding was icm 1jaar red essentials ~100euro goedkoper (op jaarbasis) dan los toestel + SO abo en andere aanbieders. nu hopen dat ze aan het einde van de maand gaan leveren zoals andere aanbieders dat ook beloven.

Weet iemand of je voor die gratis headset (MDR-10RC) nog wat anders moet doen dan het toestel bestellen en geduldig wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

willemoldemans schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:38:
Ik heb mijn Z5 afgelopen vrijdag gereserveerd bij Vodafone, hun aanbieding was icm 1jaar red essentials ~100euro goedkoper (op jaarbasis) dan los toestel + SO abo en andere aanbieders. nu hopen dat ze aan het einde van de maand gaan leveren zoals andere aanbieders dat ook beloven.

Weet iemand of je voor die gratis headset (MDR-10RC) nog wat anders moet doen dan het toestel bestellen en geduldig wachten?
Heb je dit online gedaan, of in de winkel?
Ik zie nergens dat je de koptelefoon ook ontvangt als je in de winkel de pre-order plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-05 01:35

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ikzelf zit heel erg te twijfelen tussen de zwarte variant of de gouden (T-Mobile).
Zwart is safe natuurlijk meer ook erg standaard, goud is niet altijd mooi, maar persoonlijk vind ik deze wel wat hebben van de z5. (Niet ordinair zeg maar).

De T-Mobile varianten zijn ook sim-lock vrij zag ik op studentmobiel en hebben geen operator logo, maar bevatten deze dan wel T-Mobile bloatware en opstart logo's??? En hoe zit het dan met de updates?

Ze zijn namelijk wel een heel stuk goedkoper als de reguliere uitvoeringen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroendh
De t-mobile versies van studentmobiel hebben wel T-mobile software erop zitten.
Zelfde als je hem bij hun zelf afsluit. Dus met een paar apps die je kan verwijderen.
Alleen heb je wel een logo bij opstarten.
Later even generic NL erop flashen dus als dat mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
Anoniem: 217197 schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:53:
[...]

Heb je dit online gedaan, of in de winkel?
Ik zie nergens dat je de koptelefoon ook ontvangt als je in de winkel de pre-order plaatst.
Als je naar de product pagina gaat dan staat er links in het midden (onder de afbeelding van de telefoon) een blauwe balk "Met gratis headset t.w.v. 119 euro". Bij de actie tab onderin staat "Nu met gratis headset!
Je krijgt de headset automatisch binnen 2 weken na levering van je nieuwe telefoon thuisgestuurd".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t3dd3k
Anoniem: 34124 schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:41:
[...]

Bel je ze op T-Mobile, annuleren mag tot 14 dagen na bestelling.
Maar meestal zijn ze wel coulant en bieden ze je hetzelfde aan.
Anders annuleren en opnieuw bestellen.
Weet wel wat prijzen van toestellen en abonnementen verschillen per dag...hoe dat komt kan geen idee maar is echt zo.
Geregeld! 84 euro snel verdiend. Betaal nu 399 voor de z5 compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi dat het geregeld is, je hebt mijn advies opgevolgd?
:7

willemoldemans schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:55:
[...]

Als je naar de product pagina gaat dan staat er links in het midden (onder de afbeelding van de telefoon) een blauwe balk "Met gratis headset t.w.v. 119 euro". Bij de actie tab onderin staat "Nu met gratis headset!
Je krijgt de headset automatisch binnen 2 weken na levering van je nieuwe telefoon thuisgestuurd".
Ja dat heb ik wel zien staan op de website.
Maar nog steeds niet gezien of die aanbieding alleen online geldt, of ook in de winkel.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-05 15:23
hopen dat vodafone met een goede aanbieding komt aangezien ik weer mag verlengen. dan kan meteen de z3 compact de deur uit..

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-05 13:35
Net een tegenvaller, heb ik gisteren alles uitgebreid uitgezocht, icm een verlenging bij t-mobile kon ik via studentmobiel en spaarwinkelen.nl de Z5 kopen voor maar 380 euro.

Hier nog even over na lopen denken, neem ik net de beslissing dit te gaan doen, zijn opeens de toestelprijzen met meer dan 120 euro verhoogd bij studentmobiel..

• willemoldemans
Ik ben niet ongeduldig maar heb zojuist even Vodafone gebeld om te vragen waarom mijn bestelling niet in "my Vodafone" staat, blijkbaar worden pre-orders op papier bijgehouden op de verkoop afdeling, welkom in de 21ste eeuw 8)7

• Xalopalyps
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:25
Vodafone kampt sowieso met wat problemen sinds ze intern zijn overgestapt op een nieuw systeem. Dit heb ik ook mogen ondervinden na 6 maanden verkeerde rekeningen (verrekening van korting) te ontvangen.

Ik heb momenteel een Red Super abonnement (ongelimiteerd sms/min, 6 GB data) voor €30,-/m voor 2 jaar, sim-only. Ik ben van plan om de Xperia Z5 erbij te nemen, ze hebben aangegeven dat dit €55,-/m gaat kosten, wat neerkomt op €600,- over 2 jaar in plaats van €700 euro los kopen. Om dit echter te doen, moeten ze eerst mijn account "openbreken" (zo werd het genoemd), om mijn contract te kunnen wijzigen. Dit duurt 2 dagen.

Ik ga proberen om de prijs omlaag te krijgen naar €50,-/m

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-05 20:49
Ik heb net mijn verlengaanbod van KPN gezien, icm Z5 Compact (ze leveren zwart en wit op 8 okt, inclusief die extra koptelefoon zolang de voorraad strekt):

In mijn geval (onbeperkt bel/sms, 1.5GB data, 2j) is dat €49/maand
Sim only met dezelfde voorwaarden, maar 1.25GB ipv 1.5GB data, is €27,50/maand.

Toestel kost dan nog maar een paar tientjes.
Reken je het verschil uit, kom je met bijbetaling precies op €549 en een paar centen.
Dat is precies de prijs van de beste aanbieding die ik kan vinden (Amazon.de) :-)

Ik zit nu dus serieus te overwegen om deze verlengaanbieding maar te nemen :-)
Nog even wachten op de eerste reviews.

Trotse vader!

Volgens een medewerker van het Vodafone forum geldt de aanbieding met koptelefoon óók in de winkel.

• Burr
In Frankrijk krijg je blijkbaar de Mdr NC 750 digital noise canceling oordoppen t.w.v €99. Hopen dat dit ook na de pre order het geval zal zijn in Nederland :)

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Burr schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:26:
In Frankrijk krijg je blijkbaar de Mdr NC 750 digital noise canceling oordoppen t.w.v €99. Hopen dat dit ook na de pre order het geval zal zijn in Nederland :)
Ja dat hoop ik ook, ik zou liever die oordopjes willen dan de hoofdtelefoon.

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Xalopalyps schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:07:
Vodafone kampt sowieso met wat problemen sinds ze intern zijn overgestapt op een nieuw systeem. Dit heb ik ook mogen ondervinden na 6 maanden verkeerde rekeningen (verrekening van korting) te ontvangen.

Ik heb momenteel een Red Super abonnement (ongelimiteerd sms/min, 6 GB data) voor €30,-/m voor 2 jaar, sim-only. Ik ben van plan om de Xperia Z5 erbij te nemen, ze hebben aangegeven dat dit €55,-/m gaat kosten, wat neerkomt op €600,- over 2 jaar in plaats van €700 euro los kopen. Om dit echter te doen, moeten ze eerst mijn account "openbreken" (zo werd het genoemd), om mijn contract te kunnen wijzigen. Dit duurt 2 dagen.

Ik ga proberen om de prijs omlaag te krijgen naar €50,-/m
Je bent dan via coolblue goedkoper uit, 2 jaar verlengen voor 35/mnd en dan 358 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344663

willemoldemans schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:38:

Als je goed op de vodafone site kijkt onder de specs zie je dat je de headset na 2 weken krijgt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalopalyps
ATCO schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:09:
[...]

Je bent dan via coolblue goedkoper uit, 2 jaar verlengen voor 35/mnd en dan 358 bijbetalen.
Mijn abonnement is in maart al verlengd, ik kan nu simpelweg een telefoon erbij nemen, maar ik heb hoe dan ook al een 2 jaar contract. Niet zoveel vrijheid dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28
Heb mijn tmobile abo net verlengt met 1 jaar via coolblue met een z5 compact. Toestelprijs was 417 euro incl btw met een maandelijks abonnement van 15,53 euro excl btw (zakelijk abo, 18,80 incl btw), 150 belminuten en 3000mb data/maand.
Dat is incl de sony koptelefoon.

Leek me geen slechte deal 😀

[ Voor 5% gewijzigd door pierce op 25-09-2015 14:11 ]

5564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalopalyps
Correctie! Ik heb net met de Vodafone klantenservice gebeld en openbreken is hetzelfde als een contract weer verlengbaar maken. Aan de lijn werd mij verteld dat ik dan ook via Coolblue kan verlengen, dus bedankt voor de tip! Nu nog kijken of ik hetzelfde kan bereiken via Vodafone zelf, omdat ik daar al 8 euro korting van loyalty krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xalopalyps schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:43:
[...]

Mijn abonnement is in maart al verlengd, ik kan nu simpelweg een telefoon erbij nemen, maar ik heb hoe dan ook al een 2 jaar contract. Niet zoveel vrijheid dus :+
Ja daarom neem ik ook nooit meer een 2 jarig contract :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xalopalyps schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:55:
Correctie! Ik heb net met de Vodafone klantenservice gebeld en openbreken is hetzelfde als een contract weer verlengbaar maken. Aan de lijn werd mij verteld dat ik dan ook via Coolblue kan verlengen, dus bedankt voor de tip! Nu nog kijken of ik hetzelfde kan bereiken via Vodafone zelf, omdat ik daar al 8 euro korting van loyalty krijg.
Denk dat die korting alleen is al je via vofafone zelf gaat bestellen want de prijzen van de abo's zijn al lager dan bij vodafone zelf. En als je via voda site besteld kan je ook meteen de blox voor onbeperkt internet aanzetten gratis :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 344663 op 25-09-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
Xalopalyps schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:07:
pfff puinhoop ten top blijkt na een mail wisseling en twee keer bellen met Vodafone, blijkt er dus geen en volgens de beste man die ik vandaag sprak is er geen papieren pre-order lijst (leek al onwaarschijnlijk maar toch). dus vandaag maar een nieuwe order geplaatst via de website van Vodafone. en had binnen een paar minuten een volledige order bevestiging in mijn mail ipv een vreemd "bedankt voor uw bestelling" email zonder enig detail. hopen dat het nu goed komt en dat ik over een paar dagen een koerier met een z5 compact aan mijn voordeur heb. 8)

• eijsenga
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-04-2020
Phonehouse heeft de (zwarte) Z5 Compact in de winkel. Heb dus maar de zwarte genomen... :)

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/cr46t58uz/P9260291.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/j67t3k4yj/P9260292.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door eijsenga op 26-09-2015 17:00 . Reden: foto's toegevoegd. ]

eijsenga schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:35:
Phonehouse heeft de (zwarte) Z5 Compact in de winkel. Heb dus maar de zwarte genomen... :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Man oh man die z3c blijft gewoon baas!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

NVM, zie ervaringen topic..

[ Voor 161% gewijzigd door thijsco19 op 26-09-2015 18:05 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• eijsenga
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-04-2020
Hoe voelt dat plastic van de zijkant aan? Op de foto's lijkt het op rubberized plastic?
Hard, niet rubberachtig. Andere foto in het Ervaringen & Discussie topic, deze post was alleen bedoeld om te melden dat Phonehouse hem in de winkel heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-05 17:19
Lijkt erop dat ze langzaam binnen druppelen. Typhone heeft hem nu 'ruim' op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557436

Vanmiddag de normale Z5 besteld (goud) bij T-Mobile met een abbonoment. Ben benieuwd of ik hem echt op 9 Oktober mag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:03
Helaas: Leider versendet dieser Verkäufer nicht in die Niederlande Siehe Details

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
gratiz schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:03:
[...]

Helaas: Leider versendet dieser Verkäufer nicht in die Niederlande Siehe Details
Jammer! De prijs is ook opeens significant hoger! €663 ipv €549 :(

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
TH0R schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:59:
[...]

Jammer! De prijs is ook opeens significant hoger! €663 ipv €549 :(
Na wat verder zoeken denk ik trouwens dat het uiteindelijk wel kan. Eerst moet Amazon hem zelf op voorraad hebben. Alleen externe verkopers kunnen soms niet aan NL leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 12:53
willemoldemans schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:44:
Ik ben niet ongeduldig maar heb zojuist even Vodafone gebeld om te vragen waarom mijn bestelling niet in "my Vodafone" staat, blijkbaar worden pre-orders op papier bijgehouden op de verkoop afdeling, welkom in de 21ste eeuw 8)7
Bizar, dat was ruim 2,5 jaar geleden ook al zo. Hoe kan zoiets nu nog bestaan :P

Abonnementen zijn wel echt flink duur geworden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 699443

Ik krijg mijn Sony xperia z5 compact in het zwart hoogstwaarschijnlijk morgenochtend binnen. Heb hem besteld bij t-mobile via een contractverlenging. Betaal 259 euro direct voor het toestel en 22 euro per maand (1000 MB, 120 belminuten in NL en Europa en onbeperkt sms'en + 5 euro voor het toestel). Best een prima deal al zeg ik het zelf. Voordeel is ook dat je nooit over je MB's heen kan gaan bij t-mobile, je internet wordt wanneer het op is alleen langzamer. Verder heb ik bij knaldeals.com ook al een hoesje + tempered glass protector kunnen aanschaffen, die ik ook morgen verwacht :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 699443 op 28-09-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-05 19:50
Vanochtend de Z5 Compact (zonder abo) bij Coolblue besteld; is nu de levertijd aangepast van 1 oktober naar 9 oktober, ietsjes langer wachten dus. Of weet iemand een (web)winkel waar ik de Z5C zonder abo eerder kan krijgen? Mijn huidige telefoon is op het moment niet meer zo fijn bezig namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 21:41
Met kpn gebeld wat ze voor me kunnen doen voor een 1 jarig abbo incl. met een sony xperia z5.

430 bijbetalen en 42.50 in de maand betalen is de beste deal die ik eruit kon krijgen. Dan heb ik een abbo wat perfect bij me past (hun basis abbo 200 belminuten/smsjes en 5 gb internet).

Wat zeggen jullie van deze deal? ga morgen ook nog even vragen wat ze voor me kan doen met een 2 jarig abbo. Want ze had al wel een deal zonder dat ik bij moest betalen en ik dacht voor rond de 45 euro in de maand. (nog even navragen).

Ik wil bij kpn netwerk blijven, denk dat ik geen betere deals ga vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:10
Ik zie nu ook dat de levertijd is aangepast bij CoolBlue. Beetje vervelend want mijn HTC one mini valt nu uit tussen de 35 en 55% batterij. Ik hoopte nog maar een paar dagen ermee te hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 14:04

E-Rick

I love it :7

Rokz schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:21:
Met kpn gebeld wat ze voor me kunnen doen voor een 1 jarig abbo incl. met een sony xperia z5.

430 bijbetalen en 42.50 in de maand betalen is de beste deal die ik eruit kon krijgen. Dan heb ik een abbo wat perfect bij me past (hun basis abbo 200 belminuten/smsjes en 5 gb internet).

Wat zeggen jullie van deze deal? ga morgen ook nog even vragen wat ze voor me kan doen met een 2 jarig abbo. Want ze had al wel een deal zonder dat ik bij moest betalen en ik dacht voor rond de 45 euro in de maand. (nog even navragen).

Lijkt me redelijk. Bij Vodafone heb ik 'm met een 1-jarig abbo, onbeperkt bellen en SMS, 7 GB data voor 35 per maand en €354 bijbetaling (via coolblue). Helaas wel net een mailtje gehad dat ik tot 9 oktober moet wachten.

edit: als ik jouw abo selecteer bij coolblue (ik ga uit van verlenging), dan kost 'ie 424 en 37,5 p/m, of 381 en 42,50 p/m. Goedkoper dus dan direct bij KPN.

[ Voor 7% gewijzigd door E-Rick op 29-09-2015 11:04 ]

Choose life - Shapeways shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
E-Rick schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:01:
[...]

Lijkt me redelijk. Bij Vodafone heb ik 'm met een 1-jarig abbo, onbeperkt bellen en SMS, 7 GB data voor 35 per maand en €354 bijbetaling (via coolblue). Helaas wel net een mailtje gehad dat ik tot 9 oktober moet wachten.

edit: als ik jouw abo selecteer bij coolblue (ik ga uit van verlenging), dan kost 'ie 424 en 37,5 p/m, of 381 en 42,50 p/m. Goedkoper dus dan direct bij KPN.
hmm bijzonder, als ik dus mijn abbo selecteer (1 jaar)

kom ik uit voor 't toestel op 507 euro en dan betaal ik 37.50 in de maand. en voor 42.50 betaal ik voor 't toestel nog steeds 460 euro. Wat dus uiteindelijk nog duurder is dan wat kpn mij aanbiedt.

Kan je me vertellen hoe je op deze bedragen bent gekomen? want als dat echt zo is is dat idd voordeliger dan kpn zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Ik denk dat ik het weet, ik had de compact geselecteerd. Dat verklaart het verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Belsimpel heeft de Z5 gratis voor 36 eu p.m. Zit je wel vast aan Tele2:
https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_20417_20551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
532,- inclusief verzendkosten voor de compact bij gsmweb: https://www.gsmweb.nl/ind...y%20Xperia%20Z5%20Compact
643,- inclusief verzendkosten voor de normale Z5: https://www.gsmweb.nl/ind...y&type=Sony%20Xperia%20Z5

Echter nog geen voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504118

Stpan schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:18:
Op GSM Arena wordt gesproken over eenXperia Z5 Dual Sim.

Hier op tweakers of andere websites heb ik daar nog niets over gelezen. Ik ben benieuwd of deze uitvoering ook naar Nederland komt. Een erg interessante optie om eindelijk eens mijn werk en privé telefoon te combineren.

Verder ben ik erg blij dat ik ten tijde van de Z3+ mijn geduld heb behouden en mijn abonnement niet heb verlengd. Ik heb nu nog de allereerste Xperia Z, en de Z5 is toch weer een leuke toestel geworden.

Mét SD kaart én fingerprint sensor en al het goede van de vorige Xperia's. Mijn keuze staat vast, de Xperia Z5 komt eraan.
Ik ben ook al een paar weken aan het kijken uit welk land ik het beste een Dual Sim versie kan bestellen. Nou zie ik dat Frankrijk ze ook gaat krijgen. Das wel het meest veilige en snelle oplossing. Wel europese prijzen. Maar goed voor een stukje veiligheid betaal je.
Hou jullie op de hoogte over de DUAL SIM Z5 versie

• Cyleo
Anoniem: 504118 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:58:
[...]

Ik ben ook al een paar weken aan het kijken uit welk land ik het beste een Dual Sim versie kan bestellen. Nou zie ik dat Frankrijk ze ook gaat krijgen. Das wel het meest veilige en snelle oplossing. Wel europese prijzen. Maar goed voor een stukje veiligheid betaal je.
Hou jullie op de hoogte over de DUAL SIM Z5 versie
In Frankrijk krijg je er volgens mij ook fancy in-ear dopjes twv 100 euro bij.

• san1980
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik kan nergens iets vinden van de voorwaarden van de levering met gratis headset. Is dit alleen bij pre-order? Ik ben op vakantie als hij wordt geleverd dus bestel liever later maar zou zonde zijn als ik de headset dan mis

• t3dd3k
Ik kan vandaag mijn z5 compact ophalen bij de Tmobile shop... alleen geen tijd

• gratiz
In Italie al onder de 500,- voor de Compact: http://www.amazon.it/gp/o...new?ie=UTF8&condition=new

[ Voor 6% gewijzigd door gratiz op 30-09-2015 20:23 ]

san1980 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:43:
Ik kan nergens iets vinden van de voorwaarden van de levering met gratis headset. Is dit alleen bij pre-order? Ik ben op vakantie als hij wordt geleverd dus bestel liever later maar zou zonde zijn als ik de headset dan mis
Dacht tot 4 oktober.

Anoniem: 699443 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:04:
Ik krijg mijn Sony xperia z5 compact in het zwart hoogstwaarschijnlijk morgenochtend binnen. Heb hem besteld bij t-mobile via een contractverlenging. Betaal 259 euro direct voor het toestel en 22 euro per maand (1000 MB, 120 belminuten in NL en Europa en onbeperkt sms'en + 5 euro voor het toestel). Best een prima deal al zeg ik het zelf. Voordeel is ook dat je nooit over je MB's heen kan gaan bij t-mobile, je internet wordt wanneer het op is alleen langzamer. Verder heb ik bij knaldeals.com ook al een hoesje + tempered glass protector kunnen aanschaffen, die ik ook morgen verwacht :) .
Bij vodafone kan je ook gewoon onbeperkt internet aanzetten en is ook gratis en heb toch liever vodafone dan tmob.

Ik ben voor de vodafone smart 500 gegaan van 26 euro per maand en eenmalig 349,21 euro bij 1 jarig contract met onbeperkt internet blox :)

breadje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 01:03:
Ik zie nu ook dat de levertijd is aangepast bij CoolBlue. Beetje vervelend want mijn HTC one mini valt nu uit tussen de 35 en 55% batterij. Ik hoopte nog maar een paar dagen ermee te hoeven doen.
Tja bij wehkamp staat 2-3 dagen....

http://www.wehkamp.nl/Win...ria-z5-compact-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191250

Kreeg zojuist een mail om een bezorgafspraak te maken voor een Z5 in samenwerking met een verlenging bij T-Mobile. Veel eerder dus dan 9 oktober. Zaterdag bezorgen ze hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zojuist besteld bij Coolblue, staat ook daar op 09-10, volgens Coolblue op Twitter "Kan dat nog wat verschuiven". Ik ben benieuwd!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28
DennusB schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:10:
Zojuist besteld bij Coolblue, staat ook daar op 09-10, volgens Coolblue op Twitter "Kan dat nog wat verschuiven". Ik ben benieuwd!
Als in het kan nog langer duren? :X

5564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Z5 is binnen. Ziet er strak uit. Heeft wel een T-Mobile opstartscherm en wat bloatware van T-Mobile (wat er zo af kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:21
pierce schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

Als in het kan nog langer duren? :X
Daar lijkt het helaas wel op. Ik heb er een besteld ter vervanging van mijn Xperia Z bij Wehkamp.nl. Levering zou op 1 oktober zijn. Nu is opeens de leverdatum drie weken opgeschoven omdat ze maar geen telefoons binnen krijgen en ook geen zekerheden hebben over de datum, als ik het goed begrijp.
Ik heb overigens de groene versie besteld, maar ik heb geen idee of dat wat uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm-
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 09:14
Anoniem: 191250 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:04:
Mijn Z5 is binnen. Ziet er strak uit. Heeft wel een T-Mobile opstartscherm en wat bloatware van T-Mobile (wat er zo af kan).
Gefeliciteerd :)

Ik ben benieuwd of er anderen zijn die hem al binnen hebben via niet-operators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Anoniem: 344663 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:20:
Ik ben voor de vodafone smart 500 gegaan van 26 euro per maand en eenmalig 349,21 euro bij 1 jarig contract met onbeperkt internet blox :)
Voor de z5 of de compacte? En waar besteld?

En degenen die de z5 al hebben, hebben die hem allemaal besteld bij t-mobile.

[ Voor 11% gewijzigd door Cyleo op 03-10-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Kpn besteld, nog niks binnen/te horen gekregen :) denk dat we geduldig moeten wachten... :)

ben benieuwd of ik nog wel me headset erbij krijg. mevrouw van kpn zij wel dat ik een van de eerste was die 'm bestelde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyleo schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Voor de z5 of de compacte? En waar besteld?

En degenen die de z5 al hebben, hebben die hem allemaal besteld bij t-mobile.
Ik dus bij T-Mobile. De headset zat overigens gelijk in de doos er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem bij de T-Mobile ge pre-ordered, maar wel aangegeven dat ik hem in de winkel mag ophalen. Nu hoop ik dat ik hem nu wel eerder op kan halen ipv gelijktijdig met de release van de nieuwe schaapphone 6
EDIT: Ik zie net dat de zwarte versie nu al beschikbaar is, voor de gouden geldt nog altijd 9 oktober bij T-Mobile.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 557436 op 03-10-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557436 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:06:
Ik heb hem bij de T-Mobile ge pre-ordered, maar wel aangegeven dat ik hem in de winkel mag ophalen. Nu hoop ik dat ik hem nu wel eerder op kan halen ipv gelijktijdig met de release van de nieuwe schaapphone 6
EDIT: Ik zie net dat de zwarte versie nu al beschikbaar is, voor de gouden geldt nog altijd 9 oktober bij T-Mobile.
Oh echt? Want tmobile is 1 van de eerste die hem al had voor oktober en ze vertelde dat hij ruim op voorraad was. Het lijkt dus dat tmob een betere deal heeft afgesloten met sony qua levering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen niet bij de gouden versie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665034

De Z5 kost 404 euro bij 2 jarig contract van T-mobile (via studentmobiel), zag ook de Z5c voor 273 deze worden geleverd door T-mobile. Zelf de Z5 met een verlening besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 665034 op 03-10-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik heb mijn contract verlengd bij KPN, met een zwarte Z5Compact er bij.
Uiteindelijk betaal ik €549 voor het toestel, op dit moment geen slechte aanbieding.

KPN geeft aan dat het toestel vanaf 9 oktober leverbaar is....

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
Wil ik de Z5 groen net gaan bestellen bij coolblue, zie ik dat de actie voorbij is....

EDIT: Net dus whatsappje uitgewisseld met coolblue (gewoon op een zondag!). Ik vroeg of de actie nog geldig was (ik wil toch geen koptelefoon btw) en of de prijs zou dalen als dat niet het geval was. De actie is op, geen koptelefoons meer over voor nieuwe pre orders. Een sterke prijsdaling zal ook niet heel gauw gebeuren tenzij de concurrentie met zijn allen gaan dalen.

Begrijpelijk ook.. coolblue is een hele goede webshop met hele goede service en ik betaal liever iets meer voor coolblue dan dat ik genoegen neem met gsmweb.nl.

Heb de Z5 groen besteld bij Coolblue.nl _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door Burr op 04-10-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321896

Rokz schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:21:

Ik heb het uitgerekend via studentmobiel en de 2e optie "subsidiering" is het voordeligst. Dan ben je zelfs met dat afbetaalprogramma van ze minder kwijt dan direct 100% betalen. De stap erna maakt het meteen een stuk duurder en minder interessant.

Z5 premium dan wel, maar toch.

zonder dat extra betalen per maand idee is het 27.50 en 653 bijbetalen voor 5gb en onbeperkt bellen en smsen voor 2 jaar.

Met 6.50 extra per maand kost het toestel slechts nog 454.

je krijgt dan dus 199 euro van het toestel af voor 156 euro. Scheelt maar 43 euro.. maar het maakt het eigenlijk toch weer goedkoper.

Oh, en als er nog een ander abbonement op je adres zit scheelt het je 5 euro per maand, dat heb ik wel alvast meegenomen in dit plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
Ik weet niet of ik door mag linken naar andere fora maar op Vodafone forum zeggen ze dat ze vanaf maandag gaan leveren.http://forum.vodafone.nl/...act-levertijd/td-p/254269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
willemoldemans schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 06:39:
Ik weet niet of ik door mag linken naar andere fora maar op Vodafone forum zeggen ze dat ze vanaf maandag gaan leveren.http://forum.vodafone.nl/...act-levertijd/td-p/254269
Daar gaat het over de Z5 Compact, niet de normale Z5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik zit enorm te twijfelen tussen de Z5 Groen en de S6 Edge Groen. Prijzen lopen niet ver uiteen en vind ze beiden erg chique. Natuurlijk zijn de mensen hier Sony minded (in dit topic), maar ik kom er nog niet uit. Ik houd van het strakke van de Z5 qua uiterlijk en de features, maar het "Samsung groen" vind ik ook wel erg gaaf.
De Z5 is mogelijk vanaf volgende week leverbaar in het groen zag ik, voor € 699,-. De S6 Edge Groen 32 GB is nu € 669,- en direct leverbaar. Hmz :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
Soeski schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:45:
Ik zit enorm te twijfelen tussen de Z5 Groen en de S6 Edge Groen. Prijzen lopen niet ver uiteen en vind ze beiden erg chique. Natuurlijk zijn de mensen hier Sony minded (in dit topic), maar ik kom er nog niet uit. Ik houd van het strakke van de Z5 qua uiterlijk en de features, maar het "Samsung groen" vind ik ook wel erg gaaf.
De Z5 is mogelijk vanaf volgende week leverbaar in het groen zag ik, voor € 699,-. De S6 Edge Groen 32 GB is nu € 669,- en direct leverbaar. Hmz :/
Ik heb precies over die twee telefoons getwijfeld.

S6 edge heeft een mooie amoled scherm, goede camera met ois en curved scherm wat er toch uniek uit ziet. Ik keek echter naar de 64 gb versie die nu 700 euro is.

De z5 heeft ook een goede camera met superieure focus en goede videostabiliteit. Ik heb het in de winkel vergeleken met mijn z3 en de scherm is niet meer blauwkleurig dus wel een mooie ips. Sd kaart is wel mogelijk en het is waterdicht.

Ik hoop iig dat hij niet te heet wordt want ik heb de Z5 groen al besteld:p

Nog een laatste punt, z5 groen is matte en s6edge groen is glanzend. Ik vind matte wat meer klasse uitstralen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

falcon123 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

Daar gaat het over de Z5 Compact, niet de normale Z5 :)
Nee de normale z5 ook http://forum.vodafone.nl/t5/Sony/Sony-xperia-Z5/td-p/254348
Maar of ze het ook gaan versturen deze week is nooit helemaal zeker bij voda en denk dat ze druk bezig zijn met de "branded" versie vandaar dat het zo langzaam gaat maar hij is wel officeel te koop nu als ik de sony site moet geloven.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 344663 op 06-10-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
^^ Ik lees daar niks over de gewone Z5, het gaat duidelijk om de compact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-05 19:44
Is de Z5 compact uit de T-mobile webshop simlockvrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Ben zojuist gebeld door Coolblue, ze verwachten vandaag de toestellen (comapct in ieder geval) binnen te krijgen en gaan als alles mee zit morgenochtend beginnen met uitleveren :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
E-Rick schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:41:
Ben zojuist gebeld door Coolblue, ze verwachten vandaag de toestellen (comapct in ieder geval) binnen te krijgen en gaan als alles mee zit morgenochtend beginnen met uitleveren :7
Nice! Ik had gister nog aan Coolblue via Fb gevraagd over de leverdatum van de normale Z5, toen zei die nog steeds 09-10. Hopelijk is ook van toepassing voor de normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
falcon123 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:05:
[...]

Nice! Ik had gister nog aan Coolblue via Fb gevraagd over de leverdatum van de normale Z5, toen zei die nog steeds 09-10. Hopelijk is ook van toepassing voor de normale.
Ik denk dat dit alleen gaat over de compact, die werd sowieso eerder geleverd toch?
Edit : Op de site staat de verwachting bij de compact ook op 07-10, bij de normale gewoon op 09-10 nog!

[ Voor 12% gewijzigd door DennusB op 06-10-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 17-12-2024
Balen, de headphone acties zijn bij verschillende aanbieders al over / op.
Ik wil graag de Z5 green bestellen.

Ik zit nu bij KPN en ben bereid over te stappen naar Vodafone, maar heb berekend dat het niet zo'n groot verschil maakt. Zeker niet doordat ik gebruik maak van Spotify. Heb studentmobiel, belsimpel.nl, coolblue.nl, vodafone.nl en kpn.com naast elkaar gelegd.
De beste deal die ik kan vinden bij mijn KPN verlenging is via Coolblue.

KPN onbeperkt 10GB + Spotify = €54 p/m en €128 toestel komt neer op €1424,00 over 24 maanden - €240 van Spotify = € 1184,00

Als ik daar Vodafone RED tegenover zet kom ik ook uit via Coolblue:
Vodafone RED onbeperkt 3GB €36 p/m en €240 toestel komt neer op €1104 over 24 maanden + €240 Spotify = €1344.

Er zit dus maar €80 verschil in. Daarvoor kan ik wel bij KPN blijven. Mensen die betere deals vinden met onbeperkt bellen ik hoor ze graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
Mijn bestelling voor de compact staat bij coolblue nog steeds op 9-10. Ik heb dus nog niks gehoord over een levering morgen.

en zo snel gaat het leven, nog geen 10 minuten later is de leverdatum veranderd in de 7de. :X

[ Voor 30% gewijzigd door breadje op 06-10-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalopalyps
CoolBlue belde mij voor een leverafspraak. Ik kon voor morgenochtend kiezen en deed dat. Vervolgens werd ik teruggebeld dat er een foutje was gemaakt en dat ze de Z5 vrijdag pas kunnen leveren. 09-10 it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Heb vanmiddag de Z5 zwart kunnen ophalen bij Studentmobiel (T-mobile versie)
Headset was direct meegeleverd. Nu alle apps erop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja op het vodafone forum is vertelt dat ze deze week zouden leveren maar heb ze net gebeld en kreeg te horen dat nog geen winkel hem verkopen en dat hij op 12 oktober uit zou komen. Tuurlijk is dat allemaal slap gelul daar want krijg elke iets anders te horen en dat bij z'n groot bedrijf als vodafone... erg slecht dus. Het is dat ik de preorder met headset heb besteld anders had ik hem al gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
De compact is nu idd wel op voorraad bij CoolBlue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
Yep, bestelling staat op inpakken bij Cool-Blue, dus ik ga er vanuit dat hij morgen bij een dichte deur geleverd wordt ;). Wel bijzonder dat Sony eerst aan de winkel gemeld had dat het vrijdag zou worden tot ze de telefoons kregen, terwijl ze er nu blijkbaar vandaag al waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuule
  • Laatst online: 05-05 19:50
Same here met CoolBlue. Order is ingepakt en wordt vandaag verzonden!

EDIT: Het gaat hier om de Z5 Compact Zwart

[ Voor 25% gewijzigd door Vuule op 06-10-2015 20:17 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste