Zoals de titel doet vermoeden ben ik opzoek naar een dubbel din (auto)radio voor mijn auto.
Er zijn zoveel verschillende modellen met verscheidene mogelijkheden, hierdoor zie ik door de bomen het bos niet meer.
Mijn wensen/eisen:
- Navigatie (minimaal west europa) of zelf te installeren
- USB aansluiting
- Ingebouwde carkit
- Mogelijkheid om MP4 af te spelen (mkv, XVID e.d. mooi meegenomen maar minimaal MP4)
- Het liefst Android
- Wifi
- Niet meer als €500,-
- Minimaal 3RCA/tulp uitgangen
- Dual zone
- Aansluiting stuurwielbediening
Wat heb ik zelf al voor onderzoek gedaan?
Ik had voorheen een Kenwood DNX5240BT, dit was het net niet. Interface vond ik niet mooi en veel te oud ogen.
Nu heb ik sinds enkele dagen een Parrot Asteroid Smart, leuk. Voldoet ook aan de meeste eisen, helaas moet de radio geroot worden om meer mogelijkheden te krijgen. Opzicht ook niet heel erg, echter oudere android versie 2.3.7 hierdoor zijn een aantal applicaties niet te installeren/gebruiken.
Er zijn zoveel mogelijkheden maar bovenstaande is (voor nu) wel mijn minimum.
Wat zouden jullie aanraden? Wellicht andere tips?
DVD/CD speler is voor mij niet vereist.
Er zijn zoveel verschillende modellen met verscheidene mogelijkheden, hierdoor zie ik door de bomen het bos niet meer.
Mijn wensen/eisen:
- Navigatie (minimaal west europa) of zelf te installeren
- USB aansluiting
- Ingebouwde carkit
- Mogelijkheid om MP4 af te spelen (mkv, XVID e.d. mooi meegenomen maar minimaal MP4)
- Het liefst Android
- Wifi
- Niet meer als €500,-
- Minimaal 3RCA/tulp uitgangen
- Dual zone
- Aansluiting stuurwielbediening
Wat heb ik zelf al voor onderzoek gedaan?
Ik had voorheen een Kenwood DNX5240BT, dit was het net niet. Interface vond ik niet mooi en veel te oud ogen.
Nu heb ik sinds enkele dagen een Parrot Asteroid Smart, leuk. Voldoet ook aan de meeste eisen, helaas moet de radio geroot worden om meer mogelijkheden te krijgen. Opzicht ook niet heel erg, echter oudere android versie 2.3.7 hierdoor zijn een aantal applicaties niet te installeren/gebruiken.
Er zijn zoveel mogelijkheden maar bovenstaande is (voor nu) wel mijn minimum.
Wat zouden jullie aanraden? Wellicht andere tips?
DVD/CD speler is voor mij niet vereist.