piotrbre schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:40:
Voor de gelukkige die er al wel een hebben weten te bemachtigen, hier een linkje naar hoe je je bootloader unlockt
http://forum.xda-develope...loader-unlocking-t3196243
Op deze manier is het voor mij niet helemaal duidelijk of je je garantie verliest, maar ik zou uitgaan van wel gezien je je EMEI nummer opgeeft bij Huawei.
Ook zijn er al roots beschikbaar maar die vind je zo als je even xda rondbrowsed.
Ik heb persoonlijk het gevoel dat het android development best wel eens op gang kan gaan komen voor de honor7 gezien de overweldigende vraag die het in alle beschikbare landen krijgt maar we zullen zien.
Dank voor de tip, ik zag echter wat problemen met TWRP bootloop.
Ik wacht nog even op de goede TWRP
Verder, ben ik er vrijwel zeker van dat de garantie dan vervalt omdat het unlocken buiten Huawei om gaat.
Het gaat om de generator voor Product ID.
Verder deze zinnen op de site van Huawei:
Unlocking the bootloader may result in unpredictable consequences for your device, including but not limited to those listed above. The user shall be held responsible in the event that the device malfunctions and cannot be recovered. Huawei will record your unlock request information; for software and hardware failures arising as a result of unlocking the bootloader, Huawei repair centers can provide repair services charged at the standard rate for repair work outside the scope of the warranty.
WAARSCHUWING:
De Product ID generator wordt door AVG en Malwarebytes als ongewenst aangemerkt.
UPDATE:
Product ID generator schijnt niet meer nodig te zijn:
The model PLK-L01 has been added so don't use HUAWEI Y300-0000 anymore., and you don't need the key generator.
Go here:
http://emui.huawei.com/en....php?id=unlock&mod=detail
Login with Facebook (It'll ask you for a nickname, put what you want)
The Entry Form will come up.
Select Smartphone from Dropdown Menu
Find the model PLK-L01 from the Model dropdown Menu.
Enter SERIAL NUMBER (from Settings, About Phone)
Enter IMEI 1 (from Settings, About Phone, Status)
Enter Product ID (In Phone Dialer, Enter *#*#1357946#*#* to get an 8-digit code)
Enter the CAPTCHA that you see.
Then you should get your unlock code underneath in red.
Daarna deze code gebruiken met fastboot
fastboot oem unlock MYUNLOCKCODE
[
Voor 44% gewijzigd door
rtunru op 06-10-2015 10:22
. Reden: Generator virus?? ]