Honor 7 in rusland
YouTube: Honor 7 has been exploded! How did it happended? Watch the video
YouTube: Honor 7 has been exploded! How did it happended? Watch the video
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Eerste indruk is goed, mooi stevig toestel wat luxe aan voelt met een retesnel vingerafdruk scanner.FlowDesign schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:05:
[...]
En hoe bevalt ie?![]()
Heb je ook een foto van de achterkant? Tuurlijk, heb achter mn vorige bericht geplakt
[ Voor 7% gewijzigd door Cosmo_nl op 15-09-2015 22:37 ]
Verwijderd
5.0, wakelocks?FlowDesign schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:32:
Welke versie van Android staat er nu eigenlijk op de Honor 7?
En hebben jullie geen last van wakelocks?
Tja of de vraag is meer dan ze verwacht hadden.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:31:
Vandaag weer status veranderd! Nu duurt het weer 4 dagen. Vmall is duidelijk niet kapabel genoeg om fatsoenlijk een telefoontje te leveren, hnnnggg.
[ Voor 51% gewijzigd door Cosmo_nl op 16-09-2015 23:45 ]
Toch vreemd dat ze er niet meteen 5.1 op hebben gezet.
Ik heb hier zo'n hardcase gekocht, past goed en laat toch nog wat van het toestel zien: http://stores.ebay.de/pho.../_i.html?_fsub=5546110015dasystemcheck schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:32:
Op dit moment nog maar weinig fatsoenlijke stootkussens te vinden, maar ik kan iedereen een natural TPU cover aanraden; het toestel mag gezien worden!
Dit is dan neem ik aan de Gold versie? en via Amazon.com besteld?Hanske1 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:05:
Ja hoor, ik heb de 64 gb versie sinds gisteravond binnen, besteld via Amazon. Moet zeggen: impressed
Klopt helemaal, ziet er trouwens erg goed uit.ruudbeest schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:17:
[...]
Dit is dan neem ik aan de Gold versie? en via Amazon.com besteld?
Voor 590 US Dollar?!Hanske1 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:00:
[...]
Klopt helemaal, ziet er trouwens erg goed uit.
Komt via Hong Kong uit China, heb geen importkosten betaald, Aliexpress is denk ook een alternatief.FlowDesign schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:06:
[...]
Voor 590 US Dollar?!![]()
En uit welk land komt ie dan? Eventueel nog kans op importkosten ook?
Via Ali incl. shipping met gegarandeerd geen importkosten betalen (gaat via de UK) voor $535:
http://www.aliexpress.com...RAM-64GB/32383908948.html
Rechtstreeks uit HK gekomen of ook via de UK gegaan?Hanske1 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:13:
[...]
Komt via Hong Kong uit China, heb geen importkosten betaald, Aliexpress is denk ook een alternatief.
Een mens kan toch niet zonder mazzelFlowDesign schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:14:
[...]
Rechtstreeks uit HK gekomen of ook via de UK gegaan?
Als het rechtstreeks was dan heb je mazzel gehad
Haha, mooi gezegd
Dit zou ik ook wel willen weten, hoe kan je dit testen?vipinholland schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:12:
zit er trouwens een groot snelheidsverschil tussen het gebruik van een sd kaart als opslag of het geheugen van het toestel. Heb er nu 32gb in zitten en gebruik deze als standaard opslag..
[ Voor 9% gewijzigd door german8 op 18-09-2015 14:54 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2015 16:03 ]
bedankt!KlaasHof schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:27:
[...]
Dit zou ik ook wel willen weten, hoe kan je dit testen?
Ik heb expres een SanDisk Extreme Class10/UHS-I/U3 gekocht omdat dit 1 van de snelste is (4K2K video opnames mogelijk) en dan ben ik klaar voor de toekomst.
Voorlopig heb ik echter nog geen apps op de SD gezet en kan de Honor 7 geen 2k/4k video opnemen.
Ik heb A1 SD Bench gedraaid;
SD kaartje;
Read 41MB/s - Write 22.66MB/s
Internal mem;
Read 109.8MB/s - Write 78.9MB/s
Pfff wat een vraag zeg. Kun je dat niet zelf uitmaken? Grow a pair.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:44:
Bol.com heeft de leverdatum verschoven van 18-09 (vandaag) naar 06-10... Annuleren en bij VMall bestellen of rustig afwachten?
Edit: Ik zie dat ik VMall op de 21e weer die 50 euro korting geeft op de H7. Dus de pluspunten van bestelling bij Bol annuleren en bij Vmall bestellen zijn:
- Waarschijnlijk eerdere levering (een paar dagen eerder of later maakt mij niet bijzonder veel uit), omdat de prioriteit bij VMall klanten ligt.
- Besparing 50 euro
Zijn er ook minpunten te benoemen?
Met shipping via de UK?ruudbeest schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:42:
via ali-express een honor 7 (PLK-AL10) 64GB grijs besteld. Hopelijk snel binnen!
[ Voor 30% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-09-2015 22:51 ]
Dhl express, zoals ik het begrijp gaat het dan via UK ja.
Heb je dat ook als je het via je power knop doet?Stephaniedt schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:29:
Na enkele weken nog steeds super tevreden! Krijg er ook veel reacties op, het design maakt indruk.
Toch al 1 ergernis gevonden in EMUI: ik zet de optie "vibrate in silent mode" uit, omdat ik een hekel heb aan het getril op m'n bureau. Maar elke keer je het volume weer aan zet en nadien terug naar silent mode gaat, staat die vibrate weer aan.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 14:15 . Reden: Toevoeging vraag cover. Toevoeging uiteindelijke keuze. ]
[ Voor 6% gewijzigd door Cosmo_nl op 21-09-2015 23:24 ]
Verwijderd
Werkt dit ook op de Honor-6 L04?Cosmo_nl schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:23:
Ik ben een beetje aan de hobby met de emui themes.[afbeelding]
Voor de geïnteresseerden kan je hem hier downloaden https://mega.nz/#!g54zSCb...TIqc7ad8AAWRodXzfuS_lsXzk Deze moet je in de HWThemes map stoppen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 09:38 ]
Verwijderd
Dan heb ik zeker nog mazzel gehaddmod schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:15:
Volledig uitverkocht op vmall ???
Hoop het voor jou. Ik zie veel negatieve berichten op facebook van bestellingen die blijven hangen.
Verwijderd
Icoon ingedrukt houden en naar boven slepen en in de prullenbak loslaten.Sjoepap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:
bij mij is mijn honor 7 net toegekomen, al een beetje mee gespeeld en bevalt me ten zeerste.
Maar hoe krijg ik die bloatware eraf?? Dragon mania etc... moet ik allemaal niet hebben
Verwijderd
Op mijn 6 kreeg ik zo al die trial-games eraf, misschien heeft een ander de oplossing.Sjoepap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:39:
dat werkt bij alle apps die ik zelf heb geinstalleerd. Maar niet bij diegene die er al opstonden (zoals bvb Dragon Mania etc...)
Als je niet wilt rooten, moet je ze gewoon uitschakelen bij apps beheer. Instellingen --> Apps beheren, app zoeken en uitschakelen.Sjoepap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:
bij mij is mijn honor 7 net toegekomen, al een beetje mee gespeeld en bevalt me ten zeerste.
Maar hoe krijg ik die bloatware eraf?? Dragon mania etc... moet ik allemaal niet hebben
Zo werkt het inderdaad wel, thanks voor de tip!Cosmo_nl schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 09:01:
[...]
Heb je dat ook als je het via je power knop doet?
Power knop ingedrukt houden, en je geluid icoontje door drukken tot dat die op stil staat.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 18:06 ]
nostyle
Verwijderd
Dat is snel! Ik heb maandagochtend ook besteld maar ik heb nog niks gehoord. Jij hebt zeker de witte genomen? Daarvan zeiden ze maandag dat ie met 3 a 4 dagen in huis zou zijn. Mijn zwarte zou er in ongeveer 7 dagen moeten zijn.sketcher schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:12:
Maandag om 12u met korting besteld en volgens DHL vanavond aan de deur gebracht. Ik ben benieuwd. Moest nog wel snel een nieuw sim kaartje regelen kwam ik achter☺
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 13:44 . Reden: Tikfout ]
Hier ook vanavond de nieuwe honor 7 binnensketcher schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:12:
Maandag om 12u met korting besteld en volgens DHL vanavond aan de deur gebracht. Ik ben benieuwd. Moest nog wel snel een nieuw sim kaartje regelen kwam ik achter☺
Verwijderd
Fly or Die
Wellicht dat ik hem tijdelijk als daily driver ga gebruiken ja.it0 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:46:
@Fjeze Ga je hem als daily driver gebruiken? Aangezien het nogal een IOS lookalike is ben ik benieuwd hoe de telefoon voor jou aanvoelt..
Fly or Die
Kun je die telefoons tegenwoordig ook al als auto gebruiken?it0 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:46:
@Fjeze Ga je hem als daily driver gebruiken? Aangezien het nogal een IOS lookalike is ben ik benieuwd hoe de telefoon voor jou aanvoelt..
Je weet toch dat apple daarmee bezig is?FlowDesign schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:07:
[...]
Kun je die telefoons tegenwoordig ook al als auto gebruiken?
Fly or Die
Hoe schiet je kiekjes dan?Fjeze schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:14:
Hele korte eerste indruk.
- mooie bouwkwaliteit
- mooi scherm
- fijn formaat (moet niet groter worden)
- hele goede vingerafdrukscanner (dubbele woordwaarde scrabble)
- (zeer) matige camera
- geen lag
Verdere ervaringen volgen als ik het toestel wat langer heb kunnen gebruiken.
Helaas van de camera, dat vind ik toch steeds belangrijker op een telefoon aangezien je deze altijd bij je hebt.
dit staat onder de developer opties(dit menu kun je bereiken door bij instellingen naar over deze telefoon te gaan en iets van 10x op buildnumber te drukken..renehag schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:58:
weet iemand waar ik kan instellen dat het scherm altijd aan moet blijven tijdens het laden van de batterij? Ik kan het bij deze telefoon niet vinden...
vipinholland schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:10:
[...]
dit staat onder de developer opties(dit menu kun je bereiken door bij instellingen naar over deze telefoon te gaan en iets van 10x op buildnumber te drukken..
[ Voor 3% gewijzigd door Largamelion op 01-10-2015 09:12 ]
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ik kan me niet herrineren dat ik ze had vergeleken. Ik gaf alleen mijn mening over de videokwaliteit, gebrek aan NFC en het jammere feit dat Android 5.1.1. niet is geleverd met dit "nieuwe" modelKlaasHof schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:33:
De Honor 7 met een GT-I9305 vergelijken is hetzelfde als appels met peren vergelijken.
Toevallig had m'n pa een S3 en die heeft vorige week net een Honor 7 binnen, dus als je het echt heel lief vraagt dan wil ik best even een vergelijking voor je maken hoorrtunru schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:49:
[...]
Ik kan me niet herrineren dat ik ze had vergeleken. Ik gaf alleen mijn mening over de videokwaliteit, gebrek aan NFC en het jammere feit dat Android 5.1.1. niet is geleverd met dit "nieuwe" model
Zou je dat willen doen voor me?FlowDesign schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:10:
[...]
Toevallig had m'n pa een S3 en die heeft vorige week net een Honor 7 binnen, dus als je het echt heel lief vraagt dan wil ik best even een vergelijking voor je maken hoor
Dank je, heb ik zelf al gedaan.FlowDesign schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:10:
[...]
Toevallig had m'n pa een S3 en die heeft vorige week net een Honor 7 binnen, dus als je het echt heel lief vraagt dan wil ik best even een vergelijking voor je maken hoor
[ Voor 5% gewijzigd door rtunru op 01-10-2015 17:32 ]
Op het vlak van filmpjes bedoel je?rtunru schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:30:
[...]
Dank je, heb ik zelf al gedaan.
Ik heb ze namelijk beide
Ze zijn echt aan elkaar gewaagd
[ Voor 33% gewijzigd door Cosmo_nl op 01-10-2015 20:40 ]
[ Voor 95% gewijzigd door rtunru op 02-10-2015 09:02 ]
Alles wat je noemt was al bekend voordat men het toestel in Europa begon uit te leveren. Had je zelf ff wat beter op moeten lettenrtunru schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:29:
Het is niet mijn bedoeling om die 2 te vergelijken.
Wat ik wil zeggen is dat ik waarschijnlijk dit mobieltje niet zou kopen wegens het ontbreken van NFC, draadloos laden, oudere Android, niet werkende infrarood etc.
Wat ik hiervan geleerd heb is dat de marketing van Huawei heel goed is.
Als ze vaag zijn over iets, ga dan maar ervan uit dat het niet op zit.
Ik ben blij voor al die mensen die wel tevreden zijn, maar, ik zou waarschijnlijk iets anders kopen voor dat geld als ik dit geweten had. Ter informatie, ik heb de 4 G versie van S3
[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 02-10-2015 09:44 ]
Ik zit 2 deuren verder van Huawei in Amsterdam Zuidoost, Ik zal tegen hun zeggen dat je heel erg tevreden bent. en dat jouw infrarood wel werktFlowDesign schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:43:
[...]
Alles wat je noemt was al bekend voordat men het toestel in Europa begon uit te leveren. Had je zelf ff wat beter op moeten letten![]()
De meeste smartphones hebben niet eens infrarood, maar hoezo werkt infrarood niet?
Kun je ook nog gewoon normaal reageren of heb je zand in je vagijn?rtunru schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Ik zit 2 deuren verder van Huawei in Amsterdam Zuidoost, Ik zal tegen hun zeggen dat je heel erg tevreden bent. en dat jouw infrarood wel werkt
FlowDesign schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:50:
[...]
Kun je ook nog gewoon normaal reageren of heb je zand in je vagijn?
Huilen dan
Ik ben ook maar even met de infarood gaan pielen.rtunru schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Ik zit 2 deuren verder van Huawei in Amsterdam Zuidoost, Ik zal tegen hun zeggen dat je heel erg tevreden bent. en dat jouw infrarood wel werkt
[ Voor 13% gewijzigd door german8 op 02-10-2015 10:36 ]
Zal ik proberen Klaas, als die meneer in zijn kamertje zit en niet onderweg isKlaasHof schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
Kan je Huawei niet even zeggen dat ze eens een reviewsample van de Honor7 naar tweakers.net moeten sturen voor een review?
Doe Dimitri de groeten :Wrtunru schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Zal ik proberen Klaas, als die meneer in zijn kamertje zit en niet onderweg is
Op m'n Honor 6 Plus heb ik het tot nu toe maar weinig gebruikt, maar met een Philips en een Samsung tv ging het tot nu toe goed.KlaasHof schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
Ik ben ook maar even met de infarood gaan pielen.
Infrarood werkt op 2 tv's (Lg + Samsung) maar niet op mn LG Blu-ray speler en ook niet op de Ziggo Horizon box (Samsung box).
Ook kom ik niet in het smart TV gedeelte van 1 van de TVs. De originele AB heeft een dedicated Smart-tv knop die niet in de infrarood app zit...
Ik zie die infrarood meer als een leuke gimmick, ga het niet veel gebruiken.
Maar de performance van de Huawei app is dus wel wisselend, ik ga nog wel eens kijken of er geen betere apps voor infrarood zijn.
Kan je Huawei niet even zeggen dat ze eens een reviewsample van de Honor7 naar tweakers.net moeten sturen voor een review?
Kijk even bij Settings > Notification center of Telegram de rechten heeft om notificaties te laten zien.vipinholland schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:43:
heeft iemand toevallig ook telegram geïnstalleerd op zijn of haar Honor 7. Ik krijg namelijk plotseling geen meldingen meer van binnenkomende berichten. Heb van alles geprobeerd...
hartelijk bedankt...echter krijg nog steeds geen meldingenFlowDesign schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:27:
[...]
Kijk even bij Settings > Notification center of Telegram de rechten heeft om notificaties te laten zien.
Daarnaast misschien verstandig om zulke apps in te stellen als Protected app, zodat deze niet op de achtergrond worden afgesloten om batterij te sparen.
Enkel bij Telegram of ook bij andere apps en heb je het over meldingen op de lock screen?vipinholland schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:43:
heeft iemand toevallig ook telegram geïnstalleerd op zijn of haar Honor 7. Ik krijg namelijk plotseling geen meldingen meer van binnenkomende berichten. Heb van alles geprobeerd...
Enkel bij telegram. WhatsApp krijg ik wel gewoon binnen. Ik heb het over alle meldingen. Ik moet eerst de applicatie openen en dan pas komen de berichten binnen.Largamelion schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Enkel bij Telegram of ook bij andere apps en heb je het over meldingen op de lock screen?
vipinholland schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Enkel bij telegram. WhatsApp krijg ik wel gewoon binnen. Ik heb het over alle meldingen. Ik moet eerst de applicatie openen en dan pas komen de berichten binnen.
Tja dat zal er helemaal aan liggen wie die eventueele review zal gaan uitvoeren.rtunru schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:06:
Ik hoop dat het beter wordt dan deze:
reviews: Huawei Mate S: bij lange na zijn prijs niet waard
Die review was ik het deels wel mee eens, maar met name vanwege de prijs van het toestel welke nergens op slaat.rtunru schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:06:
Ik hoop dat het beter wordt dan deze:
reviews: Huawei Mate S: bij lange na zijn prijs niet waard
Dat kan toch nooit want dan moet je toestellen van 100€ vergelijken met toestellen van 700€. Op die manier wordt zeker elk budget toestel afgekraakt want het zal nooit kunnen tippen aan een high-end. Ik vind net dat een reviewer niet genoeg rekening kan houden met de prijs. Er zijn al genoeg reviewers die goedkope toestellen de grond inboren omdat ze een high-end gewoon zijn en die altijd in het achterhoofd houden, dat zie je hier op Tweakers soms ook vind ik, zeker bij Chinese toestellen. You get what you pay for en als dat niet zo is dan wil ik dat graag weten.Cosmo_nl schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:39:En ik zelf vind dat je een toestel los van de prijs moet beoordelen.
Klopt, heb ik al meermaals gelezen dus ik vrees dat je enkel notificaties krijgt met het standaard magazine thema.Sjoepap schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 10:15:
gebruiken jullie lockscreen notifications in combinatie met 'non - magazine' lockscreens? Bij mij werken die lockscreen notifications niet meer als ik een andere lockscreen neem
[ Voor 21% gewijzigd door Largamelion op 03-10-2015 12:00 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq