Ik heb last van strepen in m'n beeld tijdens het gamen. Deze strepen zijn zwart en horizontaal over een midden gedeelte van mijn scherm.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals: Vsync aanzetten 3x bufferen en de settings van de game zelf wat lager zetten. Ze hielpen wel een beetje maar ik bleef strepen zien. Dus toen had ik hem maar via mijn tv aangesloten via hdmi waaruit blijkt dat de strepen weg waren.
Dus mijn vraag is kan ik het oplossen door van vga naar hdmi convertor te kopen en daarmee aan te sluiten of is het nog te doen via een andere manier wat tijd en geld bespaart?
Mijn beeldscherm is aangesloten via vga naar de videokaart. Daar zit hij aangesloten met dvi adapter.
M'n specs zijn als volgt:
Intel I5 4690
MSI B85-G43 Gaming
nvidia geforce GTX 960 2gb
8 GB Ram
600 Watt cooler master voeding
Beeldscherm ASUS vs228de
Ik hoop dat jullie mij veder kan helpen
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals: Vsync aanzetten 3x bufferen en de settings van de game zelf wat lager zetten. Ze hielpen wel een beetje maar ik bleef strepen zien. Dus toen had ik hem maar via mijn tv aangesloten via hdmi waaruit blijkt dat de strepen weg waren.
Dus mijn vraag is kan ik het oplossen door van vga naar hdmi convertor te kopen en daarmee aan te sluiten of is het nog te doen via een andere manier wat tijd en geld bespaart?
Mijn beeldscherm is aangesloten via vga naar de videokaart. Daar zit hij aangesloten met dvi adapter.
M'n specs zijn als volgt:
Intel I5 4690
MSI B85-G43 Gaming
nvidia geforce GTX 960 2gb
8 GB Ram
600 Watt cooler master voeding
Beeldscherm ASUS vs228de
Ik hoop dat jullie mij veder kan helpen
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 689138 op 28-08-2015 19:14 ]