Opladen aan je ipad xD Dusss
Maar laten we eerlijk zijn, we kunnen er lacherig over doen, maar stylussen waren er al voor de iPad en ik denk dat deze het beste werkt van allemaal (op de iPad) dankzij optimale ondersteuning in iOS met de Apple Pencil
Die stylus lijkt wel erg goed zijn werk te doen
Stylus is pencil genoemd... zodat het geen stylus is...
Steve is weer blij
Stylus is pencil genoemd... zodat het geen stylus is...
Steve is weer blij

...
Dit is goedkoper dan een Wacom scherm... 

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ben bang voor $999 en € 1099.
Hoop op $799.
Hoop op $799.
Die virtuele lineaal zag er wel tof uit zeg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
A Stylus?!

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Niet minder dan 699 voor de goedkoopste, 16GB opslag?DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:33:
Wat gokken jullie? 900 euro?
Mooi man die nieuwe Surface Pro van Apple 

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Oei hij liep hier voor de eerste keer vast
Zit in iOS 9 Notes.Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:34:
Die virtuele lineaal zag er wel tof uit zeg.

Je zou maar een uur moeten rondlopen met je potlood uit de ipad stekend 
Maar het ziet er verder wel goed uit!

Maar het ziet er verder wel goed uit!
M'n stream gaat raar doen
? Zal Steve het niet leuk vinden, die stylus ?

Dit is wel iets voor Steve Jobs, die zei over een stylus 'If you see a stylus, they blew it.'
Stream hapert een beetje 

I am the great Cornholio!
Oh ja, 16 GB zou echt BELACHELIJK zijn voor dit apparaat, ongeacht of het 699 of 999 kost. 32 of 64 GB minimum.mark de man schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:34:
[...]
Niet minder dan 699 voor de goedkoopste, 16GB opslag?
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Dat is precies wat ik dacht......WTF een Microsoft dude op het podium.....
Mensen, dit is een tijdperk NA Steve Jobs. Get over it. Apple gaat verder, het leven gaat verder, move on.
Hier ookDonstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:34:
Oei hij liep hier voor de eerste keer vast
huh MS... wat doet die daar!
...
Haha, microsoft, stilte
I'll do what I can, but expect very little.
Microsoft bij Aplle is toch wel erg tof.
WTF.. MS 

Tis geen stylus, tis een pencilalwaysleft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:34:
Dit is wel iets voor Steve Jobs, die zei over een stylus 'If you see a stylus, they blew it.'

Steve Jobs is zojuist Satan gaan vragen om Microsoft en Apple een enkeltje zijn kant op te geven.
Hij vond ook dat tablets dacht ik een bepaalde grootte moeten hebben, minimaal. Maar hij was nog geen jaar overleden of Apple kwam met de iPad mini. Hij heeft zich dus al vaker omgedraaid.Rivanov schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:
Steve draait zich om..

Fok die pencil is echt groot
MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight
Geeft goed aan de nieuwe weg die beide bedrijven zijn ingegaan......
Tyfus Die pen is wel giga.
Microsoft en Apple hebben al wel vaker samen gewerkt.
Bushalte schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:36:
Fok die pencil is echt groot
ja, net als een echt potlood

...
Ja, maar dit is wel bizar. Apple doet een Surface Pro rip-off en roept de maker daarvan on-stage om even de 'beste apps' te promoten.4bit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:37:
Microsoft en Apple hebben al wel vaker samen gewerkt.
True.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:38:
[...]
Ja, maar dit is wel bizar. Apple doet een Surface Pro rip-off en roept de maker daarvan on-stage om even de 'beste apps' te promoten.
Heet ook niet voor niets een Pencil, want het is het zo groot als een pencil, en ligt vast net zo lekker in de hand. Klein potloodje vind ik niks namelijk 

Erg slim van beide Apple en Microsoft.
Hiermee is het bedrijfsleven in 1 keer aan boord.
Jezus, ze gaan echt een half uur besteden aan die iPad... wat gaat ie kosten en wanneer is er en DOOR graag! 

Ik las Edward Snowden. 

adobe flash voor ipad pro!
...
Leuk, scribble conversie...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Jullie zijn blijkbaar van de generatie die nooit met een potlood heeft geschreven/getekend?Fietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:38:
Die Pencil lijkt meer op een giga toblerone
[afbeelding]

Was dus niet enige

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 16Gb G.Skill Flare C14 // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Hij doelde ook op het bedienen van het apparaat. Die pencil is duidelijk bedoeld voor tekenen en dergelijke. Niet voor de bediening van de interface.alwaysleft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:34:
Ja, maar MS zou toch liever hebben dat het bedrijfsleven de surface omarmt.SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:38:
Erg slim van beide Apple en Microsoft.
Hey Adobe... doet met gelijk denken aan Lightroom, dat zou ik geweldig vinden op de iPad Pro.
Deze al langsgekomen?
Uit 2012

Uit 2012

PSN: Melkazar | Xbox Live: Melkaz
Microsoft is niet heel erg goed in het verkopen van haar eigen producten. Zij het telefoons of tablets. Apple is daar veel beter in, ik vind het erg goed nieuws dat ze dit samen doen.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:38:
[...]
Ja, maar dit is wel bizar. Apple doet een Surface Pro rip-off en roept de maker daarvan on-stage om even de 'beste apps' te promoten.
Als ie een baas is noemt ie nog even of ie familie is van.. 

Als MS maar bedrijven kan inlijven met hun software, elke werknemer een jaar abo verkopen voor hun office pakket.
Dat bestaat ook al een tijdjeMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:40:
Hey Adobe... doet met gelijk denken aan Lightroom, dat zou ik geweldig vinden op de iPad Pro.
Oké kijk, nu gaan ze laten zien dat Photoshop naar de Pro komt.
Maar dan zonder al de plug-ins die het programma zo fijn maken
Maar dan zonder al de plug-ins die het programma zo fijn maken
461943
Die draait nonstop rondjesCptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:40:
[...]
Hoe vaak zou die zich intussen omgedraaid hebben?

Ik heb het idee dat mijn werk over gaat op iPad pro's... A designer thing...
...
Maar niet op de iPad Pro. De iPad vind ik juist te klein (heb een air).
Het gaat MS echt puur om hun software te verkopen. Ze hebben niet zoveel aan hun hardware-tak. Ze bestaan om software.levik7 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:39:
[...]
Ja, maar MS zou toch liever hebben dat het bedrijfsleven de surface omarmt.
Even een opsomming van de iPad Pro:
12,9"
2732 x 2048 pixels (5.6 MP)
10 hours battery life
4 speakers met auto adjustment
6.9 mm
1.57 lb
712 gram
Smart Keyboard / Pencil
draait iOS 9.x
12,9"
2732 x 2048 pixels (5.6 MP)
10 hours battery life
4 speakers met auto adjustment
6.9 mm
1.57 lb
712 gram
Smart Keyboard / Pencil
draait iOS 9.x
Ja oke, true thatMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:41:
[...]
Maar niet op de iPad Pro. De iPad vind ik juist te klein (heb een air).
Erg vet om dit te zien hoor. Supersnel en professioneel. Heel vet!
Whow een app voor wijven die zelf geen namaak glimlach kunnen.
Heeft iedereen het probleem dat je niet kan doorspoelen in die player ? 

^ Post is hierboven!
Moet je morgen proberen, dan werkt het welStrunkie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:43:

...
Ja, dat heet live streamStrunkie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:43:

Euhm, not sure if trollingStrunkie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:43:

WuhahahahahahaStrunkie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:43:
het is live
Over welke player hebben we het? Op onemorething? Pak dan de VLC link, staat nu zelfs in de topic warning.Strunkie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:43:

God medical school. Gaan we weer.
Kan ik mooi even een latte maken 😏
Kan ik mooi even een latte maken 😏
Wat een enge vrouw... En bepaalde dingen van haar anatomie hangen scheef op plekken waar ik liever niet aan denk...
[/puber modus uit]
[/puber modus uit]
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.