Wel een geil schermpie hoor.
Sensoren voor toetsenbord denk ik. Zoals de Surface Pro.ZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:21:
Ben benieuwd wat die puntjes zijn.
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Speakers waarschijnlijkZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:21:
Keyboard dock? Accessoire poort? Charge?ZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:21:
4 speakers... En opladen?ZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:21:
Maar om nou echt zo lekker vast te houden met één hand? nee lijkt mij niet
...
Movies? Hmm... het is nog steeds 3:2 zo te zien. Foei Apple!
Ik zet, force touch
op de ipad pro

...
Nope, dat is 13,3" en de iPad Pro is 12,9".DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:22:
13" .... wtf, dat is net zo groot als de XPS13 waar k nu op werk xD

Thats what she saidjip_86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:22:
Pff, ik vind 10 inch al aan de grote kant om vast te houden.
39
Ooh dan valt het meeMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:22:
[...]
Nope, dat is 13,3" en de iPad Pro is 12,9".

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik hou toch al iedere dag een ding van 10+ inch vast 

Dat wordt plaatjes updaten naar @4x ... 

[Voor 13% gewijzigd door gekke-gerrit op 09-09-2015 19:23]
...
Dit is toch net als de Surface Pro 3? Kan prima hoor die grootte maar je moet het wel willen. Lijkt mij wel vet om in je handen te hebben hoor. Niet dat ik er interesse in heb.
wel als er force touch in komtPepper92 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:23:
Lijkt me niet echt chill typen
...
iPad pro deed mij gelijk hier aan denken: YouTube: iPad 2 Review - Hands On [HD] 17th of February 2011
Mooi dingetje! Iets wat ik alleen niet begrijp is dat ze steeds films laten zien zonder borders. 4:3 formaat films is toch totaal niet handig?
PSN: Melkazar | Xbox Live: Melkaz
Desktop class performance. Dus sneller dan de Core M MacBook? Dat zou nog eens wat zijn...
die desktop class performace was voordat de Intel 6700K uitkwam!
niet slecht! zeker niet.. maar desktop ?
niet slecht! zeker niet.. maar desktop ?
...
Dan valt het niet op dat het geen 16:9 tablet is. Typisch Apple marketing.Melkaz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:25:
Mooi dingetje! Iets wat ik alleen niet begrijp is dat ze steeds films laten zien zonder borders. 4:3 formaat films is toch totaal niet handig?

Hangt ervan af welke desktop he 

I'll do what I can, but expect very little.
80% sneller dan de de laptops? Wat een claim!
Apple marketing praat voor "even snel als de GPU's in consoles". Ik denk dat ze Wii bedoelen. ;-)A4553 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:25:
Wat is een "console class GPU" dan...?
Sneller dan 80% van de verkochte laptops, niet 80% sneller dan laptops.alwaysleft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:26:
"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty
wat? 3x 4k video's bewerken? tegelijkertijd?
...
4:3 is bij ALLES fijner, behalve bij films kijken.Melkaz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:25:
Grafisch alleen he. De meeste laptops zijn ruk natuurlijk als het daarop aankomt.alwaysleft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:26:
Sneller dan 80 procent van alle laptops is de juiste vertaling 

MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:26:
[...]
Apple marketing praat voor "even snel als de GPU's in consoles". Ik denk dat ze Wii bedoelen. ;-)

2732 x 2048 pixels nice 

Over een tijdje komen er wel Macs met hun eigen processoren.
Wie gaat dat op een iPad doen?!gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:26:
wat? 3x 4k video's bewerken? tegelijkertijd?
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Ik wil stereo speakers op de gewone ipad's 

I'll do what I can, but expect very little.
Wow, die speakers zien er wel tof uit! Automatisch aangepast op hoe je hem vasthoudt.
VLC link (!)Pepper92 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:27:
Jullie lopen echt 3 minuten op mij voor qua Keynote xD
Hier zal toch ook nog een en ander aan accessoires bij moeten komen. Een dock en bijv keyboard zijn hier toch wel noodzakelijk om echt te kunnen profiteren van de extra grootte.
VLC en dan 2500kbps stream nemenPepper92 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:27:
Jullie lopen echt 3 minuten op mij voor qua Keynote xD
1 was wel net wat te zwaar om de hele dag vast te houden imho. En met een groter scherm zal je het meer voelen.
Touch Cover. 

712 gram (1.57 lb)sww89 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:28:
Gewicht valt dus wel mee. Iets van 650 gram?
Woehoee een surface tablet!!
...
En daar is je smart keyboard.jip_86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:28:
Hier zal toch ook nog een en ander aan accessoires bij moeten komen. Een dock en bijv keyboard zijn hier toch wel noodzakelijk om echt te kunnen profiteren van de extra grootte.
MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight
Hij wordt wel zwaar zo te zien,
Net zo zwaar als de originele iPad en die was oncomfortabel zwaar.
Net zo zwaar als de originele iPad en die was oncomfortabel zwaar.
Kijk.. wat zei ik over die aansluiting. 

Wow, Apple kopieert alles van Microsoft:
- 12" tablet
- "smart keyboard cover"
- 3:2 schermverhouding
- smart connector magnetisch op het keyboard
- 12" tablet
- "smart keyboard cover"
- 3:2 schermverhouding
- smart connector magnetisch op het keyboard
Haha ja, prachtig!461943 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:29:
[...]
Shht, dat mogen ze niet weten![]()
Een Apple-woven fabric? Hahaha

...
OS X is niet gemaakt voor touch. Daarom hebben ze iOS.depl0y schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:29:
Als dat ding nou OSX zou draaien...

Ben benieuwd of ze dezelfde fout gaan maken als MS. Teveel geld vragen voor een losse cover met een toetsenbord.
Steve draait zich om..
461943
Wanneer hebben zij ooit niet ergens veel geld voor gevraagd?A4553 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:
Ben benieuwd of ze dezelfde fout gaan maken als MS. Teveel geld vragen voor een losse cover met een toetsenbord.
Het blijft wel Apple heA4553 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:

Ben bang van wel.A4553 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:
En nog een kopie-actie van Microsoft: een pen!
Laat ik het anders zeggen, als ze nu pro apps zouden releasen voor dat ding. Xcode, etc.Rivanov schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:
[...]
OS X is niet gemaakt voor touch. Daarom hebben ze iOS.
kijk eens naar de prijzen die apple hanteert voor normale covers... het wordt duurA4553 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:
...
De grenzen tussen iOS en OSX zijn toch aan het vervagen?
Eerst maar eens afwachten hoe iOS op dit ding draait.
Dat potlood...
Dat potlood...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Jup, die keert zich nu om in zijn grafDaan00 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:31:
Laat de meme's met Steve en de Apple Pencil maar komen...

...
Snap de keuze voor een stylus heel goed bij de grotere iPad.
Weer een nieuwe connector?
Maar iOS is te beperkt.Rivanov schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:
[...]
OS X is niet gemaakt voor touch. Daarom hebben ze iOS.
iOS 11 = OSX 11Ramzzz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:31:
De grenzen tussen iOS en OSX zijn toch aan het vervagen?
Dat potlood...
when 1 and 1 becomes 1

39
Een filmpje met Jony Ive.
Die kan zelfs een zak nat papier aan de man brengen denk ik.
Die kan zelfs een zak nat papier aan de man brengen denk ik.
Wow, prachtig om te zien dat die dikte van de lijnen zo goed verandert.
Die zit links, er zit ook een Lightning connector op.mark de man schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:32:
Weer een nieuwe connector?
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.