Only USA.Joosie200 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:03:
Upgrade program is een nuttige toevoeging. Gaan ze dus nu direct de telco's beconcurreren
live photos * klap klap klap *
en dan ook nog 16b * wooo klap klap klap *
echt prachtig dit
maar even serieus, het is niks nieuws maar Apple weet wel het moet. Zoals de live photos, al 3 jaar terug op de Note te vinden maar niet zo straks als dit
Dit zeg natuurlijk helemaal niks he.PWM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:59:
Als de iPhone 6s 1 ding duidelijk maakt, is het dat de mobiele telefoon uitontwikkelt is. Niets wat er al niet is. Niks geks, zie hetzelfde bij Android. Geen innovatie meer.
Van deze gaan ze er vast ook weer 125 miljard verkopen
En dan komt de 7 of 8 die ineens weer voor vernieuwen zorgt waar je over 4 jaar niet meer zonder kan.
De hele integratie wordt steeds meer en meer. osX, iOS, TVos, WatchOS. Dat is wel een goede zaak. En Android doet precies hetzelfde. Ze kopiëren elkaar. Maak tniet uit, ik hou van gemak en integratie.
Als ik zie hoeveel ik nu met mijn iPhone doe... Qua gebruik en home-automation.
Mwah,UltraSub schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:03:
[...]
Dat zijn er wel verrekte weinig. Meer en meer mensen om me heen die nu toch echt spijt hebben gekregen van 16GB aanschaf.
Sinds ik geen Spotify offline meer heb staan red ik het prima met de ruimte.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
32,- Pm en elk jaar een nieuwe.
Kost nu meer (iPhone verkopen + geld bijleggen)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
.. and will roll out to the rest of the world later. (Tim Cook zei dit echt)
Dat zijn dollars. Euro's zal het wel 35 ofzo worden.Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:04:
Dat iPhone plan is niet verkeerd zeg.
Mja, en hoe stap je er weer uit? Als ik naar een andere fabrikant wilDonstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:04:
Was het niet de vanaf-prijs?Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:04:
Komt niet in Nederland.....MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:05:
[...]
Dat zijn dollars. Euro's zal het wel 35 ofzo worden.
Verwijderd
Ja, echt sick... wat?alwaysleft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:05:
Wel sick die reclame zeg. Only thing that changed, is everything....sick
Precies, het wordt niet je eigendom, dat is de truc van dit geintje. Nee, dank je.UltraSub schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:05:
[...]
Mja, en hoe stap je er weer uit? Als ik naar een andere fabrikant wil
Serieus, dat zou brekend zijn...MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:04:
[...]
.. and will roll out to the rest of the world later. (Tim Cook zei dit echt)
Lijkt toch vele maler roze..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Homekit is ook al zo dood als een pier...Fietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:06:
FFS, geen homekit nieuws?
Zal wel gewoon een contract zijn?MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:05:
[...]
Precies, het wordt niet je eigendom, dat is de truc van dit geintje. Nee, dank je.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ze zijn niet zo enthousiast
Zou het klap-klap geluid versterkt zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door gekke-gerrit op 09-09-2015 21:07 ]
WWDC = software / developmentFietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:06:
FFS, geen homekit nieuws?
Special Event = hardware
Wat een super mooie achterkant van de iPhone S!!!
Power to the beat.
Klopt, hoorde het ook...Rivanov schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:06:
Upgrade Program is US Only. Het stukje over 'rest of the world, later this year' ging over verkoop van iPhone 6S.
yups dood kindje aan de beademingUltraSub schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:06:
[...]
Homekit is ook al zo dood als een pier...
39
Dat zie ik dan wel weer.UltraSub schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:05:
[...]
Mja, en hoe stap je er weer uit? Als ik naar een andere fabrikant wil
Ik zit nu zo in het Apple systeem (Macs, iPhone, iPad, watch) dat ik dat niet zo snel zie gebeuren
U2 staat in Ziggo domeVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:07:
Onerepublic? Je maakt een geintje zeker?
Dan ga ik er maar eens vandoor.
Hardware release van homekit producten.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:06:
[...]
WWDC = software / development
Special Event = hardware
39
Maar wil je iets gaan leasen dan? ik heb toch veel lievers iets wat mijn eigendom is. Daarom is de lease constructie van o.a. KPN en Vodafone in NL ook gefaald.Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:07:
[...]
Dat zie ik dan wel weer.
Ik zit nu zo in het Apple systeem (Macs, iPhone, iPad, watch) dat ik dat niet zo snel zie gebeuren
[ Voor 9% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 21:08 ]
Ik keek voornamelijk voor de iPads, en die hebben mij absoluut positief verrast. Nog even bedenken dus of ik een iPad Pro haal en m'n rMBP verkoop, of een iPad Mini 4 erbij haal en m'n rMBP houdt.
Tesla M3LR '21
VInd het anders erg prettig dat ik een lease-auto heb hoor.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:08:
[...]
Maar wil je iets gaan leasen dan? ik heb toch veel lievers iets wat mijn eigendom is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Philips nieuwe bridge is er wel compatible mee. Het duurt even, maar dat gaan ze niet zomaar droppen. Er zit een goede toekomst in.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Van de week was nog de homekit versie van Hue op de frontpage: nieuws: Philips introduceert Hue Bridge die geschikt is voor Apple HomeKitFietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:08:
[...]
Hardware release van homekit producten.
Had er ook wel iets van verwacht eigenlijk.
Er zijn genoeg mensen die liever jaarlijks de nieuwste iPhone hebben, maar er niet elk jaar zoveel geld voor over hebben. Voor hen is iPhone Upgrade Plan de perfecte oplossing. De telefoon is ook gewoon los verkrijgbaar.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:08:
Maar wil je iets gaan leasen dan? ik heb toch veel lievers iets wat mijn eigendom is. Daarom is de lease constructie van o.a. KPN en Vodafone in NL ook gefaald.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2015 21:09 ]
En het "Heeft de iPhone 6s nu 1 of 2 GB RAM"?sww89 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:08:
Was gezellig zie jullie in het iPhone levertijden topic
Om eerlijk te zijn had ik dat wel verwacht en zou dat wel een gigantische domper zijn (m.n. voor de Plus) als het toch 1 GB blijft.
Blijft hetzelfde neem ik dan aan?
ik vond het echt top. Nieuwe iPad, iPhones, Apple Tv met apps! Wat wil je nog meerLas Vegas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:08:
Al met al toch een vrij teleurstellende avond, hoewel ik er ook niet heel veel van verwacht had..
http://www.xbmcfreak.nl/
ik zie mijn vagrant-box nog niet op een iPad draaien, dus ik ben nog blij met mijn MB AirLas Vegas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:08:
Ik keek voornamelijk voor de iPads, en die hebben mij absoluut positief verrast. Nog even bedenken dus of ik een iPad Pro haal en m'n rMBP verkoop, of een iPad Mini 4 erbij haal en m'n rMBP houdt.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
4.7 inch en 5.5 inch, heeft Phil het over gehad. De resolutie zal wel hetzelfde blijvenSanderH_ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:09:
Er is trouwens niets over de afmetingen gezegd van de 6S.
Verder heb je denk ik ook niet echt iets gemist als je niet gekeken hebt, vind ik dan. Ik ben niet meer 100% tegen iPhone zoals enkele jaren geleden, maar het kan mij gewoon nog steeds niet warm maken, het is iedere keer weer een minimale verbetering en iedere keer weer een x aantal euro's op de stapel erbij en iedereen blijft die dingen maar kopen...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
jip_86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:09:
[...]
Van de week was nog de homekit versie van Hue op de frontpage: nieuws: Philips introduceert Hue Bridge die geschikt is voor Apple HomeKit
Had er ook wel iets van verwacht eigenlijk.
Juist daarom had ik nu iets verwacht te horen van apple, maar we zullen het wel zien. In elk geval ga ik de nieuwe bridge asap halen.ZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:09:
[...]
Philips nieuwe bridge is er wel compatible mee. Het duurt even, maar dat gaan ze niet zomaar droppen. Er zit een goede toekomst in.
39
Als het goed is, is het formaat gelijk geblevenSanderH_ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:09:
Er is trouwens niets over de afmetingen gezegd van de 6S.
Was ook al te verwachten, omdat alle hoesjesmakers al nieuwe versies hadden die niet echt afweken van de 6 versie.
[ Voor 18% gewijzigd door SideSwipe op 09-09-2015 21:11 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Genieten van de muziekVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:10:
Het publiek is overleden ofzo? Beetje tam
SaaitSwiep !SideSwipe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:10:
[...]
Als het goed is, is het formaat gelijk gebleven
39
Dat zeggen ze er nooit bij. Moet je wachten op een teardown of benchmark die dat bevestigt.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:09:
[...]
En het "Heeft de iPhone 6s nu 1 of 2 GB RAM"?
Om eerlijk te zijn had ik dat wel verwacht en zou dat wel een gigantische domper zijn (m.n. voor de Plus) als het toch 1 GB blijft.
Er niet zoveel geld voor over hebben?CptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:09:
[...]
Er zijn genoeg mensen die liever jaarlijks de nieuwste iPhone hebben, maar er niet elk jaar zoveel geld voor over hebben. Voor hen is iPhone Upgrade Plan de perfecte oplossing. De telefoon is ook gewoon los verkrijgbaar.
€ 35 * 12 = € 420 elk jaar om de nieuwste iPhone te hebben.
Koop een nieuwe: € 699, verkoop na 1 jaar voor € 500+ = € 200 aan kosten.
Reken jij nog maar eens uit waar je wel of geen geld voor hebt.
Uiteraard. Dat komt pas bij de iPhone 7 misschien, met een design change.mprkooij schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:10:
[...]
4.7 inch en 5.5 inch, heeft Phil het over gehad. De resolutie zal wel hetzelfde blijven
Innovatie-schminnovatie.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hoomdisjk!
Verwijderd
Lolkuusj98 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:10:
Ligt het nu aan mij of is dit gewoon een ellendig hoopje kattengejank uit een grafkist? Jesus Christus man...
Verder heb je denk ik ook niet echt iets gemist als je niet gekeken hebt, vind ik dan. Ik ben niet meer 100% tegen iPhone zoals enkele jaren geleden, maar het kan mij gewoon nog steeds niet warm maken, het is iedere keer weer een minimale verbetering en iedere keer weer een x aantal euro's op de stapel erbij en iedereen blijft die dingen maar kopen...
Exact. Zal mij ook ontzettend benieuwen...yassiro schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:06:
Er wordt niets gezegd over de accuduur en het werkgeheugen
- iPad Pro is leuk, maar het originele formaat werkt voor mij nog het beste. Maar geloof wel dat er een doelgroep voor is. Prijs vond ik reuze meevallen.
- Apple TV is een leuke upgrade, maar denk dat die fancy Siri commando's niet zullen werken met bijv. Netflix. Dat maakt het voor mij al minder interessant, enige wat ik op m'n tv doe is gewoon wat via Netflix afspelen en dat kan m'n TV en PS4 ook al. Op apps zit ik ook niet zo te wachten, dat doe ik liever op een iPad.
- iPhone 6S vond ik nog het leukste, dat 3D touch hebben ze zo te zien wel op een toffe manier geïmplementeerd in iOS. Denk dat dat best tijd kan besparen. Ik koop echter elke major versie van de iPhone, dus sla deze weer over.
Al met al geinige keynote, maar niet spectaculair. En voor mij zit er sowieso niets tussen.
je vergeet dat er wel applecare+ bijzit.....reken je even opnieuw dan?MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:11:
[...]
Er niet zoveel geld voor over hebben?
http://yor.minitroopers.com
ongetwijfeld het zelfde of beter.. er zit nu taptic feedback in die ook ruimte opslokt.Wouter lucassen schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:11:
[...]
Exact. Zal mij ook ontzettend benieuwen...
CPU zal ongetwijfeld zuiniger zijn!
Ik denk dat er ook mensen zijn, die makkelijker 35 dollar per maand kunnen missen dan 700 dollar in een keer. Het iPhone Upgrade Plan is zoals ik begreep, minimaal 2 jaar. 840 euro dus, voor 2 iPhones!MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:11:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2015 21:14 ]
Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green
Tja het is en blijven it'ers over het algemeen heVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:10:
Het publiek is overleden ofzo? Beetje tam
€500,- voor een jaar oude is wel lastig hoor.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:11:
[...]
Dat was meer een Steve dingetje toch?_birdie_ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:13:
One more thing ?
Dat klopt, maar ga je graag terug naar school ofzo?Yor schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:12:
[...]
je vergeet dat er wel applecare+ bijzit.....reken je even opnieuw dan?
€ 99 voor 2 jaar AppleCare+. Dat is € 50 per jaar. Dus € 250 aan kosten ten opzichte van € 420.
Alleen krijg jij dan geen 500 meer voor je iPhone want die mensen hebben dan zo'n abonnement. Iet dat ik dat zou nemen hoor...geef mij maar iets dat van mezelf is.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:11:
[...]
39
En ook nog in de kwaliteit gezongen die de meeste kleine meisjes en eigenlijk alle jongeren hebben op hun telefoon, willen ze misschien aangeven dat de audio niet geweldig is op de nieuwe apparaten?Plankton schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:12:
Popmuziek voor kleine meisjes
iPad Pro prijs valt me mee, voor Apple standaarden. Ik zou me nog steeds 10x sneller een Surface Pro kopen dan een iPad Pro, wat moet je ermee? 3" groter is leuk en aardig, maar met iOS erop kun je er nog alleen je krant op lezen als je op de WC zit, alleen is die krant nu wat groter haha...
- ipad.. kut ik hoopte op air3 zodat ik EINDELIJK een test toestel kan aanschaffen (ipad 4 ofzo voor 100 euro?) nu blijft dat ding enorm overpriced
- apple tv.. who cares
- iphone 6s, jeuj misschien zakt de prijs voor de iphone 6 naar 299 ofzo, kan ik eindelijk een test toestel aanschaffen
of.. apple. geef developers is gratis test troep, ik gebruik het niet en ga echt niet 1 miljoenmiljard betalen voor die zooi,limiteer je test-iphone mij betreft, ik koop wel je macbook en mac pro enzo, dat is ook niet goedkoop
Elk jaar de nieuwste iPhone, voor 420 dollar... Is toch wel minder dan de 699 dollar die jij noemde hoor, maar zal wel aan mij liggen. Heb door de keynote wel het idee, dat Apple ook bezig is om haar producten goedkoper in de markt te zetten.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:14:
[...]
Dat klopt, maar ga je graag terug naar school ofzo?![]()
€ 99 voor 2 jaar AppleCare+. Dat is € 50 per jaar. Dus € 250 aan kosten ten opzichte van € 420.
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2015 21:16 ]
De goedkoopste staat op Aanbod voor € 495.Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:13:
Wanneer komt die GM nou.
[...]
€500,- voor een jaar oude is wel lastig hoor.
Maar laten we er € 450 van maken. Dan nog zijn je kosten € 300 per jaar als je zelf verkoopt. Bespaar je alsnog € 120 ten opzichte van de lease constructie waar je aan vastzit en geen eigenaar van het toestel bent.
39
Verwijderd
De reacties waren ook oorverdovend stil.Fietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:16:
hihih hahahahah een grapje! de iJacket, hihi hahahaha hihihi ROFL ....
Daar is oktober voor dacht ik?Fietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:14:
hopelijk updaten ze de store met nieuwe imacs, maar dat zal waarschijnlijk pas later in het jaar zijn (fingers crossed)
Siri werkt met de iTunes Store, Netflix, HBO, Showtime en Hulu.Tom schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:11:
- Apple TV is een leuke upgrade, maar denk dat die fancy Siri commando's niet zullen werken met bijv. Netflix. Dat maakt het voor mij al minder interessant, enige wat ik op m'n tv doe is gewoon wat via Netflix afspelen en dat kan m'n TV en PS4 ook al. Op apps zit ik ook niet zo te wachten, dat doe ik liever op een iPad.
- iPhone 6S vond ik nog het leukste, dat 3D touch hebben ze zo te zien wel op een toffe manier geïmplementeerd in iOS. Denk dat dat best tijd kan besparen. Ik koop echter elke major versie van de iPhone, dus sla deze weer over.
Al met al geinige keynote, maar niet spectaculair. En voor mij zit er sowieso niets tussen.
je kon de Pencil's horen vallen ... badumtschhVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:16:
[...]
De reacties waren ook oorverdovend stil.
39
Gasten, serieus ga terug naar school!CptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:15:
[...]
Elk jaar de nieuwste iPhone, voor 420 dollar... Is toch wel minder dan de 699 dollar die jij noemde hoor, maar zal wel aan mij liggen.
Na 1 jaar moet je de iPhone weer inleveren hoor. Koop je hem zelf, dan mag je hem of houden, of je verkoopt hem en dan heeft het je dus ergens tussen de € 250 en 300 gekost. Veel minder dan € 420 iig.
Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green
Achterkant toch nog voorzien van die lelijke aanduidingen... JAMMER!
Power to the beat.
Die hoge zangtonen ookFietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:17:
[...]
je kon de Pencil's horen vallen ... badumtschh
En geen gezever hebt met verkopen, en Apple care Plus.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:16:
[...]
De goedkoopste staat op Aanbod voor € 495.
Maar laten we er € 450 van maken. Dan nog zijn je kosten € 300 per jaar als je zelf verkoopt. Bespaar je alsnog € 120 ten opzichte van de lease constructie waar je aan vastzit en geen eigenaar van het toestel bent.
Vind het niet zo gekke deal eigenlijk.
Ik ben ook niet echt een fan van ze, maar zeur niet zo man. Wat moet het dan zijn? Metal of iets in die richting zekerPlankton schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:12:
Popmuziek voor kleine meisjes
En nou nog de nieuwe kopen... Aangezien het Upgrade Plan minimaal 2 jaar is en je elk jaar een nieuwe iPhone krijgt.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:17:
Gasten, serieus ga terug naar school!![]()
Na 1 jaar moet je de iPhone weer inleveren hoor. Koop je hem zelf, dan mag je hem of houden, of je verkoopt hem en dan heeft het je dus ergens tussen de € 250 en 300 gekost. Veel minder dan € 420 iig.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2015 21:19 ]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Metal? Daar schrijven ze apps op toch?Saven schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:17:
[...]
Ik ben ook niet echt een fan van ze, maar zeur niet zo man. Wat moet het dan zijn? Metal of iets in die richting zeker
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.