Des Apples....het klinkt geiler, dus wordt het gebruikt..MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:38:
[...]
Dat weet ik nog zo net niet. 3D Touch lijkt toch net wat geavanceerder, maar we shall see.
Jawel! Volgens mij mag het nu in de software worden geplaatst.gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:31:
[...]
aint gonna happen.. dat moet.. tenzij hij open kan dat daar de keurmerken staan.. maar dat is niet zo
Verwijderd
Die zou binnenkort toch First Lady worden? Past precies bij elkaarCptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:38:
"Emergency selfie" klinkt als een telefoon voor Kim Kardashian...
"Totally epic"... Android heeft een dergelijke app switcher al jaren...
Zo voegt forceTouch toch best wat toe.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Alles wordt wel veel makkelijker zo.....zeker foto maken enz gaat veel sneller.
Een e-mail zegt: "Hey Folks, we are planning a trip for 18 September"
Let maar op: dat wordt de dag waarop de iPhone uitkomt (in de VS).
Let maar op: dat wordt de dag waarop de iPhone uitkomt (in de VS).
Die switcher was er al, maar is nu makkelijker bij te komen.CptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:39:
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ze melden het alleen nooit, Apple wel...en iedereen vindt het amazing..CptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:39:
Ik vind het meer een gimmick eigenlijk.Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:39:
Zo voegt forceTouch toch best wat toe.
Stel je voor dat je per ongeluk je locatie deelt via facebook door iets te snel los te laten 
Maar voor de rest wel echt chill
Maar voor de rest wel echt chill
[ Voor 15% gewijzigd door Pepper92 op 09-09-2015 20:40 ]
Ben benieuwd hoeveel mensen op leeftijd het lastiger gaan vinden om deze functies uit elkaar te kunnen houden en niet per ongeluk de foute gebruiken.
zuchtCptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:39:
Ik zou het doen!
Nu de specs graag
De A9 woehoee
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Idd, de app switcher al wel maar dan zonder de taptic engine en force touch. Dat maakt het weer compleet anders vermoed ik.
I am the great Cornholio!
ook desktop class cpu... net als de iPad pro..
Kom we noemen alles desktop class!
Kom we noemen alles desktop class!
[ Voor 29% gewijzigd door gekke-gerrit op 09-09-2015 20:41 ]
Gewoon wegdoen je desktop, alles op je iPhone gaan doengekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:41:
ook desktop class cpu... net als de iPad pro..
update de airport's , dan kan ik tenminste iets gaan kopen, want tot op heden is het nog niks voor mij
39
60% faster CPU
90% faster GPU
Dat is toch de grootste verbetering sinds de 5s.
90% faster GPU
http://www.iculture.nl/el...-september-te-downloaden/
Deze hint had ik gemist!
Deze hint had ik gemist!
Jeetje de software teams hebben samengewerkt met de hardware teams, briljant!
Je kan je er maar druk om maken...
Verwijderd
Op papierMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:41:
60% faster CPU
90% faster GPU
Ze gaan zeker miet meer zeggen dat de iPad pro ook 3D touch heeft? Da's vast voor de Pro2...zucht.
Je hebt door dat je niet snapt dat het niet om de switcher zelf ging welke er al was, maar dat je nu vanuit een app met 1 swipe naar een andere app kan gaan? Kon je dat wel op Android? Op de iPad kon het al wel met een drie vinger swipe. Maar een telefoon scherm is wat kleiner. Nu kan je het dus gewoon met je duim doen.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:41:
[...]
Inderdaad jammer dat Apple dit soort dingen schaamteloos kopieert.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Zo loop je een uur achter?Kafka schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:42:
Yes, the iCar!
Leuk die demo's, maar helft zie je dus niet vanwege je vingers
[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 09-09-2015 20:43 ]
Apple's claims kloppen vaak wel aardig. 50-70% sneller CPU en 80-100% sneller GPU zeg maar.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:42:
[...]
Op papierLaten we de benchmarks maar afwachten.
Zit ik al de hele tijd te wachten op die geweldige innovatie, krijg ik 3D touch wat een lauwe douche is (geen koud, dat moet nog blijken).
Wat een deceptie. Zal ongetwijfeld een geweldige telefoon zijn, maar die 3D touch was het niet. Met die game zie ik wel nut, maar daar heb ik zakelijk niet zoveel aan
Wat een deceptie. Zal ongetwijfeld een geweldige telefoon zijn, maar die 3D touch was het niet. Met die game zie ik wel nut, maar daar heb ik zakelijk niet zoveel aan
Voor het eerst klapt de stream er uit hier
Verwijderd
Ja, dat kon ik. Appje genaamd handbox, of iets in die richting.ZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:42:
[...]
Je hebt door dat je niet snapt dat het niet om de switcher zelf ging welke er al was, maar dat je nu vanuit een app met 1 swipe naar een andere app kan gaan? Kon je dat wel op Android? Op de iPad kon het al wel met een drie vinger swipe. Maar een telefoon scherm is wat kleiner. Nu kan je het dus gewoon met je duim doen.
Hoe ver loop jij voor met je stream? Of zit jij er live bij?!Kafka schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:42:
Yes, the iCar!
de M9 wordt niet meer door NL gemaakt
Nu door Samsung
Nu door Samsung
Vind helaas niet iets met handbox, maar ben wel benieuwd.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:43:
[...]
Ja, dat kon ik. Appje genaamd handbox, of iets in die richting.
Gaaaaaap
Haters everywhere but I don’t really care
Hij begint weer over health... niet weer zo'n kut huisarts app.
timemachine app op de apple tv gebruikt denk ik..levik7 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:43:
[...]
Hoe ver loop jij voor met je stream? Of zit jij er live bij?!
Waar haal je dat vandaan?gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:44:
de M9 wordt niet meer door NL gemaakt![]()
Nu door Samsung
Bouw s een controller dan.
Haters everywhere but I don’t really care
Touch id is toch versie 3.0? ipv 2.0?
5s
6
en nu 6S
5s
6
en nu 6S
Nee, 5s en 6 zijn identiek.gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:45:
5s
6
en nu 6S
5s en 6 hebben geen aanpassing gehad..gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:45:
5s
6
en nu 6S
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Was op de 6 de Touch ID veranderd?gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:45:
5s
6
en nu 6S
Nieuwe camera, voor het eerst 12 megapixel
Wuut, mijn iphone ging net af XD (Siri reageerde) (heb hem ook aan de lader)
[ Voor 40% gewijzigd door muhda op 09-09-2015 20:46 ]
Maar de belangrijkste vraag blijft: heeft ie nog steeds 16gb
HIER haal ik dat vandaan: nieuws: Teardown toont aan dat NXP nfc en M8 levert voor iPhone 6 - update
Beetje late vraag maar hoe zet je die ondertitels uit? Word er gek van.
Ik meende inderdaad ook dat hij anders was op de iPhone 6.sww89 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:46:
Jawel de 6 ging van 300 naar 600 dpi (?) ofzo
Ondertitels?/torp schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:47:
Beetje late vraag maar hoe zet je die ondertitels uit? Word er gek van.
De iPhone is tot nu toe voor mij, zoals verwacht, niet een gigantische update, maar wel een goede update.
Prachtige foto's trouwens, lukt mij nou nooit
'Hey Siri' zonder oplader wordt een chaos op scholen en kantoren haha...
Verwijderd
Ah, ik heb het weer: glovebox.ZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:44:
[...]
Vind helaas niet iets met handbox, maar ben wel benieuwd.
Op t CC knopje drukken
Dat weet ik, maar ik doelde op M9 die door Samsung gemaakt wordt.gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:47:
[...]
HIER haal ik dat vandaan: nieuws: Teardown toont aan dat NXP nfc en M8 levert voor iPhone 6 - update
OMG! een betere camera! dat hadden we nou niet verwacht bij het S model! x]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Niet alle miljoenen, dat wordt uitbesteed, maar volgens mij maken ze wel "de eerste" zeg maar, welke als referentie is voor de producenten.PWM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:47:
Wie bouwt die sensor? Hij zegt wel "our engineers" maar Apple bouwt dat ding echt zelf niet.
PWM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:47:
Wie bouwt die sensor? Hij zegt wel "our engineers" maar Apple bouwt dat ding echt zelf niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Peaky op 09-09-2015 20:49 ]
Is hij net aan het tonen hoe goed de camera is schiet de stream naar 240p 😜
Ah, nou dat is het gerucht iig dat samsung de nieuwe cpu's maakt voor AppleMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:48:
[...]
Dat weet ik, maar ik doelde op M9 die door Samsung gemaakt wordt.
Ik snap nooit hoe ze zulke foto's maken..SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:48:
De iPhone is tot nu toe voor mij, zoals verwacht, niet een gigantische update, maar wel een goede update.
Ik kan niet eens een normale foto welke rondom scherp is maken, laatst staan in een donkere omgeving..
Ik maak nu al prachtige platen met de iPhone. Is wel echt mogelijk hoor.Famous schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:49:
[...]
Ik snap nooit hoe ze zulke foto's maken..
Ik kan niet eens een normale foto welke rondom scherp is maken, laatst staan in een donkere omgeving..
Is er een mogelijkheid om de resolutie te veranderen? Ik kijk via VLC.Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:48:
Is hij net aan het tonen hoe goed de camera is schiet de stream naar 240p 😜
Sorry, dat bedoel ik ookZpAz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:48:
[...]
Niet alle miljoenen, dat wordt uitbesteed, maar volgens mij maken ze wel "de eerste" zeg maar, welke als referentie is voor de producenten.
Ja, maar al is dat zo, dan zijn het puur de werkuitvoerders, meer niet.gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:49:
[...]
Ah, nou dat is het gerucht iig dat samsung de nieuwe cpu's maakt voor Apple
Mijn stream hapert als een gek, bij wie nog meer?
Verwijderd
Perfecte lichten opzetten, paar filters, perfecte instellingen, veel nabewerking, veel tijd nemen?Famous schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:49:
[...]
Ik snap nooit hoe ze zulke foto's maken..
Soms...Deeeemy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:50:
Nog niet overtuigd om m'n 6 plus te verkopen en een 6S aan te schaffen...
Geen knopje aanwezig op iPad.MetaFrame schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:48:
Op t CC knopje drukken
Soms moet je even herstarten als ie vaag doet. Daarna gaat ie weer goed.Deeeemy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:50:
De 2500kbps stream kiezen in VLC, die is het best.levik7 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:49:
[...]
Is er een mogelijkheid om de resolutie te veranderen? Ik kijk via VLC.
4K video... woehoe
haha die foto van die rode papegaai is geniaal. opscheppen over hoe gedetailleerd de foto's zijn gemaakt. wat ze er echter niet bij vertellen is dat de lichtomstandigheden daar ronduit uitstekend waren wat automatisch resulteert in een veel beter niveau van detail...
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Misschien, van de camera weet ik het niet. Maar bijvoorbeeld de SOC maken ze wel zelf, misschien is het een collaboratie.PWM schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:49:
[...]
Sorry, dat bedoel ik ookNee, natuurlijk bouwen ze hem niet zelf. Maar, ze hebben hem ook niet zelf ontwikkelt. Andere fabrikanten zijn er veel beter in. Ik gok inderdaad een Sony ontwikkeling.
En dat doen ze (volgens hun) dus niet.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:50:
[...]
Perfecte lichten opzetten, paar filters, perfecte instellingen, veel nabewerking, veel tijd nemen?
4k video ziet er echt geweldig uit op de stream XD (2500kbps )
Nee, 'straigt out of iPhone' ...Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:50:
[...]
Perfecte lichten opzetten, paar filters, perfecte instellingen, veel nabewerking, veel tijd nemen?
Phil: "ik toon je nu even een 4K video, let op!"
Alsof je dat verschil tussen 1080p en 4K kan zien in een 960x540 stream.
Alsof je dat verschil tussen 1080p en 4K kan zien in een 960x540 stream.
Hopelijk geen 16GB storage.. en ik hoop op een hogere resolutie :-)
Hou hier even rekening mee The iPhone 6s can capture 4K videos....but can't play them back. (The screen doesn't have 8 million pixels.)
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.