I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En Azerty kan tijdreizen?
[ Voor 12% gewijzigd door dcm360 op 21-11-2015 15:23 ]
ETA 17:20 oid
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Oops, was niet de bedoeling om dat publiek te makendcm360 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:22:
Jeej, OV-kaart kwijt. Dat even allemaal geregeld en ik ben er over ruim een uurtje als het goed gaat verder.
En Azerty kan tijdreizen?
Zijn er bijnaaaa...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Moet dat nou?
* Firesphere is eindelijk uit Zwolle vertrokken
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Although wel "bijna". ETA 00:49 Groningen en ik denk half uur later thuis...

Nou, het was een aardig drukke laatste keer. Dit doe ik niet weer!
Was enorm leuk!
Voor het eerst in de afgelopen 3 jaar dat ik me herinner, was er ruimschoots genoeg om ook bij Gauchos te betalen!
GefaaldCodeCaster schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:12:
Dan zal ik proberen eens niet last-minute af te zeggen. Voorlopig staat 21 november gereserveerd.
Gelopen of gevlogen?azerty schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:26:
En ondertussen terug een uurtje ofzo op kamer in Oostenrijk... Trip volledig geslaagd dus
Als het maar gezellig was!
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Foto die ik snel had getrokken
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja, had je er deze keer niet bij kunnen zijn? Nu heb ik je geen knuffel kunnen geven!NMe schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:15:
Ziet er in elk geval ouderwets gezellig uit. Volgende keer ben ik er weer gewoon bij!
Gave foto!
What happens at devschuur meetup stays at devschuur meetup?
Het was voor mij een geslaagde meetup in ieder geval.
Is er toch nog mooi een lichtpuntje aan het feit dat ik er niet bij kon zijn.Firesphere schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:28:
[...]
Ja, had je er deze keer niet bij kunnen zijn? Nu heb ik je geen knuffel kunnen geven!
Ik heb trouwens begrepen dat het regelen van de beloofde biertjes op kosten van Tweakers vanwege de problemen met de Devv Answer-contest er helemaal bij ingeschoten is (toch?). Dat was uiteraard niet de bedoeling, het was een beetje een samenloop van het feit dat ik er zelf niet bij kon zijn en de mensen die er wel aan dachten mij of zeef niet tijdig hebben kunnen bereiken. Ik heb met zeef afgesproken dat we dat aanbod doorschuiven naar de volgende meeting. Herinner me er te zijner tijd aan, want ik ga dit vergeten.
Dat zou wel verklaren waarom ik de foto van de vorige meet nooit gepost heb.Zilla schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:32:
[...]
What happens at devschuur meetup stays at devschuur meetup?
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 24-11-2015 19:38 ]
Misschien dat we volgende keer beter kunnen regelen dat zeef per aanwezige X euro sponsort in plaats van de huidige vage bewoording, past meteen ook beter bij de gebruikelijke bestellingen.Creepy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:35:
Ik heb nog een poging gewaagd. Maar bij Olivier waren het (voornamelijk) te dure speciaal bieren, en bij Gaucho's betaalde ineens iedereen netjes
Ja, ik viel ook haast steil achterover dat ik ruim 800 euro in m'n handen had, in plaats van de normale 50 euro te weinig!Creepy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:35:
Ik heb nog een poging gewaagd. Maar bij Olivier waren het (voornamelijk) te dure speciaal bieren, en bij Gaucho's betaalde ineens iedereen netjes
Het enige dat me tegenhield was de muur achter me.
Ook wat mij betreft trouwens, schuif lekker door naar de volgende meeting. En herinner P-Storm er even aan, of denk er zelf aan, of zet een reminder, of een alarm, ofzo.
[ Voor 16% gewijzigd door Firesphere op 24-11-2015 19:45 ]
Toffe foto. 'T was plezant, ook de roadtrip met de andere Belgen was gezellig.
Enige minpuntje was die rare gast in Antwerpen die 's nachts op onze auto wilde meppen met zo'n gele verkeerspaal

NMe schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:33:
[...]
Is er toch nog mooi een lichtpuntje aan het feit dat ik er niet bij kon zijn.
Ja, foto's van jou, smijtend met wijn, da's niet erg aanlokkelijk om nieuwelingen aan te trekken. Dus maar goed ook[...]
Dat zou wel verklaren waarom ik de foto van de vorige meet nooit gepost heb.Granted, dat was een slechte foto, maar toch.
Inderdaad, maar ik geloof dat iedereen wel plots weer klaarwakker was daarnaOtherside1982 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:49:
[...]
Enige minpuntje was die rare gast in Antwerpen die 's nachts op onze auto wilde meppen met zo'n gele verkeerspaal
Reminders zonder datum werken niet zo lekker.Firesphere schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:44:
En herinner P-Storm er even aan, of denk er zelf aan, of zet een reminder, of een alarm, ofzo.
Hah, toffe ondertitel
Laat ik het er op houden dat er subtiele druk uitgeoefend werd door niet nader te noemen mensen op de meeting
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qUbJnwGYboM]azerty schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:53:
[...]
Laat ik het er op houden dat er subtiele druk uitgeoefend werd door niet nader te noemen mensen op de meeting![]()
Inderdaad een fijne tripOtherside1982 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:49:
[...]
En voor de duidelijkheid; ik was niet de persoon in Antwerpen die op Otherside's auto wilde meppen
Maak dat de kat wijs!Styxxy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:25:
[...]
Inderdaad een fijne trip.
En voor de duidelijkheid; ik was niet de persoon in Antwerpen die op Otherside's auto wilde meppen.
Jaaaja....azerty schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:50:
Styxxy zat op dat moment nog gezellig met ElkeBxl op de achterbank van de auto
U jelly bro?azerty schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:50:
Volgens mij is hij wel jaloers, maar niet op jou, wel op Elke. Volgende keer mogen jullie samen achteraan zitten en kan Elke op haar gemak vooraan naast mij.
Jup
FTFYazerty schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:50:
Deal!Otherside1982 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:27:
[...]
Volgens mij is hij wel jaloers, maar niet op jou, wel op Elke. Volgende keer mogen jullie samen achteraan zitten en kan Elke op haar gemak vooraan naast mij.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ben je daar wel zeker van dat dat een goed idee is?Otherside1982 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:27:
[...]

- Geen wijn gooien.
- Niet uit onverwachte hoek ineens iemand een klap geven.
- Niet uit onverwachte hoek ineens iemand een knuffel geven.
- Als je in Olivier binnenkomt en je ziet geen bleke mensen in nerdshirts aan de staantafels of als die vol zijn aan de bar, dan ben je de eerste.
- Geen bier drinken als je daar niet tegen kunt zodat de lieve dames van de Gauchos de WC's en/of wastafel niet hoeven schoon te maken.
- Friet kost ook geld.
Meetingmanager online