2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Utrecht zelf is niet per se nodig, alles wat zuidelijker gelegen is dan Utrecht is ook goed. Gewoon zodat ik de zondagochtend dan ofwel nog terugkan naar huis, ofwel rechtstreeks naar de luchthaven (Zaventem of eventueel Schiphol, maar dat kan ik pas bekijken als ik verder alles geregeld heb en de tickets boek).F.West98 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:09:
[...]
Helaas woon ik niet in Utrecht...
Misschien heeft .oisyn een plekje?
Daos heeft mij een luchtbed in de buurt van Amsterdam beloofd, dus dat is in elk geval al een goed begin
[ Voor 9% gewijzigd door azerty op 03-09-2015 21:16 ]
We are shaping the future
Alex) schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:19:
21 november een meeting in Utrecht? Misschien moet ik ook maar eens komen.

Hoezo, "misschien?"Alex) schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:19:
21 november een meeting in Utrecht? Misschien moet ik ook maar eens komen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hoezo 21 november?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dan moet ik veel te vroeg m'n bed uit
Het is 2 uur 's middags he, niet 's nachts.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat zeg ik toch?Firesphere schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:36:
[...]
Het is 2 uur 's middags he, niet 's nachts.
Nee, je had het over vroeg opstaan. Niet het tijdstip.
p.s.
Waar woon je? Kom ik je wel ophalen

[ Voor 11% gewijzigd door Firesphere op 03-09-2015 21:39 ]
Je mag ook later aansluiten, doe ik ook
Lijkt me grappig als het inderdaad gewoon 21 november wordt en jij al in NZ zit.
Gewoon om jou te itereren, heb ik m'n retourtje Amsterdam van de 18e tot de 22e geboekt. Nu je zin?NMe schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:56:
[...]
Lijkt me grappig als het inderdaad gewoon 21 november wordt en jij al in NZ zit.
[ Voor 0% gewijzigd door Firesphere op 03-09-2015 22:09 . Reden: typo ]
Er gaan maar heel weinig 'Ollanders bij zijn, de meesten van ons komen uit andere provincies.Otherside1982 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:58:
Ik ga eens kijken of ik dan vrij ben, ik heb wel zin om nog eens te komen. Ik kan ook moeilijk azerty als enige Belg daar tussen die 'Ollanders gaan laten zitten
Of bedoel je dat niet?
Ik ken het verschil tussen Holland en Nederland, maar er gaan dus vooral keuterboertjes van het platteland aanwezig zijn dan?NMe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:04:
[...]
Er gaan maar heel weinig 'Ollanders bij zijn, de meesten van ons komen uit andere provincies.
Of bedoel je dat niet?
Edit: Ben ik nog welkom nu?
[ Voor 4% gewijzigd door Otherside1982 op 04-09-2015 16:19 ]
Goed, ik snap de hint. Ik ga wel een maandje later verhuizen
Zijn er nog mensen met interesse in een NS Groepsretour?
Kun je daarmee van Roosendaal naar Utrecht en dan van Utrecht naar Amsterdam?Firesphere schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:09:
Nu de datum echt vaststaat, even een repost:
Nee, je begin en eindpunt moeten hetzelfde zijn.azerty schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:13:
[...]
Kun je daarmee van Roosendaal naar Utrecht en dan van Utrecht naar Amsterdam?
Wat je wel kan doen, als het goedkoper is natuurlijk, is dubbel inschrijven, voor 1 retour Roosendaal => Utrecht en 1 retour Utrecht => Amsterdam.
Met 8 man is een groepsretour per ticket zo'n 8 euro geloof ik.
[ Voor 29% gewijzigd door Firesphere op 12-09-2015 15:15 ]
Hoeveel is die combi weer? Terugrit kan ik altijd "missen" (en dan ander ticket kopen voor Utrecht -> Amsterdam)Firesphere schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:14:
[...]
Nee, je begin en eindpunt moeten hetzelfde zijn.
Dat zeg ik netazerty schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:15:
[...]
Hoeveel is die combi weer? Terugrit kan ik altijd "missen" (en dan ander ticket kopen voor Utrecht -> Amsterdam)
Ja! Ik!Firesphere schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:09:
Nu de datum echt vaststaat, even een repost:
* F.West98 gaat zometeen ook eventjes de MeetingManager schoppen, ik kan de andere dagen niet verwijderen....
Of ik geef die organisatie door aan iemand die het op tijd regelt.
[ Voor 11% gewijzigd door ElkeBxl op 16-10-2015 18:56 ]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
In de lijst met mensen die nu zijn ingeschreven alleen azerty volgens mij. Maar ik heb geen idee of die uit de buurt van Brussel komt.ElkeBxl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:50:
Zijn er nog belgen die gaan?
Nee, maar ik zou altijd de trein naar Brussel kunnen nemenNMe schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:06:
[...]
In de lijst met mensen die nu zijn ingeschreven alleen azerty volgens mij. Maar ik heb geen idee of die uit de buurt van Brussel komt.
Moi dusElkeBxl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:50:
Zijn er nog belgen die gaan? Ik ga mogelijk afkomen en als ik kom dan neem ik een auto (trein is echt duur blijkbaar, om nog maar te zwijgen van de reistijd). Ik zou dan vertrekken vanaf BrusselIk maak er geen probleem van om omwegje te doen.
[ Voor 37% gewijzigd door azerty op 16-10-2015 19:10 ]
Vanwaar kom je?azerty schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:09:
[...]
Nee, maar ik zou altijd de trein naar Brussel kunnen nemen
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Goed plan, met al die potentiële stalkers hier
Groepsretour is echt heel erg k*t geworden trouwens. Het is een soort "persoonlijke pagina" en je hebt geen "coupons" meer. Dus je kan andermans reisgegevens veranderen, en erger, je krijgt bij elke verandering een mail -_-Firesphere schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:22:
DM even. Of mail me naar devschuur@casa-laguna.net, dan verzamel ik de kandidaten en regel ik de groepsretour.
Of ik geef die organisatie door aan iemand die het op tijd regelt.
Mits de NMBS niet staakt natuurlijkazerty schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:09:
[...]
Nee, maar ik zou altijd de trein naar Brussel kunnen nemen
Touché
* NMe stalkt naar azerty's DM's.ElkeBxl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:15:
[...]
Goed plan, met al die potentiële stalkers hier
Grapje, uiteraard.
Jij hebt toch toegang tot DM's mocht je willen?NMe schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:54:
[...]
* NMe stalkt naar azerty's DM's.
Grapje, uiteraard.
Of is dat beperkt tot modjes zoals Floppus?
Admins hebben die rechten maar ik zou nooit in iemand's DM's kijken zonder toestemming of zware verdenking van ernstig ongewenst (of illegaal) gedrag.azerty schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:18:
[...]
Jij hebt toch toegang tot DM's mocht je willen?
Alle hoofdgroepadmins, Floppus, Dirk, zeef, de devvers en nog een paar andere mensen die die rechten met name nodig hebben om V&A leefbaar te houden.Of is dat beperkt tot modjes zoals Floppus?
Ik zei ook niet dat je het zou doen, maar theoretisch gezien kan jeNMe schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:43:
[...]
Admins hebben die rechten maar ik zou nooit in iemand's DM's kijken zonder toestemming of zware verdenking van ernstig ongewenst (of illegaal) gedrag.
[...]
Alle hoofdgroepadmins, Floppus, Dirk, zeef, de devvers en nog een paar andere mensen die die rechten met name nodig hebben om V&A leefbaar te houden.
Dat geldt alleen voor de organisator. De gewone tickets zijn amper veranderd.F.West98 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:15:
[...]
Groepsretour is echt heel erg k*t geworden trouwens. Het is een soort "persoonlijke pagina" en je hebt geen "coupons" meer. Dus je kan andermans reisgegevens veranderen, en erger, je krijgt bij elke verandering een mail -_-
Daarnaast, waar klaag je over? Het scheelt redelijk wat, 11 euro of 40 euro...
Dat klopt zekerFiresphere schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 02:07:
[...]
Dat geldt alleen voor de organisator. De gewone tickets zijn amper veranderd.
Daarnaast, waar klaag je over? Het scheelt redelijk wat, 11 euro of 40 euro...
Ik neem in ieder geval niet nog eens de trein, vorige keer was dat nogal problematisch voor de terugkeer.
Pas op dat hij zich niet te geliefd gaat voelen. Straks blijft 'ie nog.Otherside1982 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:00:
om Firesphere een afscheidsknuffel te geven voor hij naar NZ vertrekt.
Heb je de topicwarning wel gelezen?Otherside1982 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:00:
Ziezo, ik zal ook komen. Ik kan toch moeilijk een aanbod voor een mini-roadtrip met de andere Belgen afslaan en mijn kans missen om Firesphere een afscheidsknuffel te geven voor hij naar NZ vertrekt.
Ik neem in ieder geval niet nog eens de trein, vorige keer was dat nogal problematisch voor de terugkeer.
Wees gerust, zelfs jij kan me niet overhalen te blijven. Daarnaast is m'n vlucht geboekt.NMe schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:16:
[...]
Pas op dat hij zich niet te geliefd gaat voelen. Straks blijft 'ie nog.
Kwestie van knuffelen uit een verwachte hoek. Of gewoon niet "ineens".Firesphere schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:26:
Heb je de topicwarning wel gelezen?
Een terugvlucht is ook zo geboekt natuurlijk. Blijft een risico!Wees gerust, zelfs jij kan me niet overhalen te blijven. Daarnaast is m'n vlucht geboekt.
[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 22-10-2015 20:41 ]
Onverwachts en ineens is het nu niet meer, je bent nu toch gewaarschuwdFiresphere schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:26:
[...]
Heb je de topicwarning wel gelezen?
...
Mja, als jij betaaldNMe schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:39:
[...]
Kwestie van knuffelen uit een verwachte hoek. Of gewoon niet "ineens".
[...]
Een terugvlucht is ook zo geboekt natuurlijk. Blijft een risico!

Dan ben jij bij deze gewaarschuwd, dat ik niet subtiel ben in reacties. Mijn mogelijke reacties kunnen resulteren in lichamelijke schade, welke ik geen verantwoordelijkheid voor zal nemen.Otherside1982 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:01:
[...]
Onverwachts en ineens is het nu niet meer, je bent nu toch gewaarschuwd
[ Voor 36% gewijzigd door Firesphere op 22-10-2015 21:30 ]
Dus je wil geen knuffel van mij? Staat genoteerd...Firesphere schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:29:
Dan ben jij bij deze gewaarschuwd, dat ik niet subtiel ben in reacties. Mijn mogelijke reacties kunnen resulteren in lichamelijke schade, welke ik geen verantwoordelijkheid voor zal nemen.
Anders moeten we ineens een groepsknuffel geven aan Firesphere, there is no escape possible!
Ik zou't niet doen als ik jullie was.ElkeBxl schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
Dus je wil geen knuffel van mij? Staat genoteerd...![]()
Anders moeten we ineens een groepsknuffel geven aan Firesphere, there is no escape possible!
Ik kan ook gerust rijden (heb een bedrijfswagenElkeBxl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:50:
Zijn er nog belgen die gaan? Ik ga mogelijk afkomen en als ik kom dan neem ik een auto (trein is echt duur blijkbaar, om nog maar te zwijgen van de reistijd). Ik zou dan vertrekken vanaf BrusselIk maak er geen probleem van om omwegje te doen.
Was jij niet degene die de knuffeltraditie begonnen is?
Wordt voor mij nog even spannend om in Utrecht te komen. Ik heb de dag ervoor waarschijnlijk een verjaardagsfeestje in Maastricht. Als ik daar op de bank blijf slapen wordt mijn ochtend lekker hectisch als ik enigszins op tijd in Utrecht wil zijn én wil kunnen drinken. Eerst terug naar Eindhoven rijden en de auto thuis parkeren, dan met het OV richting Utrecht.
Dat is andersom. Dat is niet hetzelfde!NMe schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Was jij niet degene die de knuffeltraditie begonnen is?
Gewoon verjaardag skippen.Wordt voor mij nog even spannend om in Utrecht te komen. Ik heb de dag ervoor waarschijnlijk een verjaardagsfeestje in Maastricht. Als ik daar op de bank blijf slapen wordt mijn ochtend lekker hectisch als ik enigszins op tijd in Utrecht wil zijn én wil kunnen drinken. Eerst terug naar Eindhoven rijden en de auto thuis parkeren, dan met het OV richting Utrecht.Ach, we gaan het zien.
Sorry, maar de dame wiens verjaardag het is ziet er leuker uit dan jij.
Ik ga het gewoon allebei dan, dan maar haasten om op tijd te komen.
[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 26-10-2015 00:21 ]
That's unpossible!NMe schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:50:
[...]
Sorry, maar de dame wiens verjaardag er is ziet er leuker uit dan jij.
Waarom niet?
Styxxy schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:54:
Styxxy meldt zich! Kwestie van het Belgenteam te versterken.

[ Voor 28% gewijzigd door ElkeBxl op 25-10-2015 20:45 ]
Vraag dat liever aan de ervaringsdeskundigen dan aan mij.ElkeBxl schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:43:
[...]
Waarom niet?Moet ik schrik hebben van jou?
![]()
Fear teh firesphere!Firesphere schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:51:
[...]
Vraag dat liever aan de ervaringsdeskundigen dan aan mij.
Nu ben ik wel curieus hoorFiresphere schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:51:
[...]
Vraag dat liever aan de ervaringsdeskundigen dan aan mij.
Ealanrian
Zilla
Dark Blue
Ikzelf
P.Storm
NMe
F.West
Daos
Azerty (2x)
Dat maakt al het maximum van 10 op het eerste ticket. Wat neerkomt op (zo uit m'n hoofd) 7 euro en een beetje pp.
Mis ik iemand of doet iemand stiekem toch niet mee? Laat het even weten.
Er wordt potentieel bij mij wat roet in het eten gegooid waardoor ik misschien niet kan komen of waardoor ik later ben en daarom waarschijnlijk de auto pak om nog enigszins op tijd te zijn. Linksom of rechtsom ga ik dat treinkaartje zeer waarschijnlijk niet nodig hebben, dus count me out.Firesphere schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:42:
Kan ik in elk geval geen wijn over nietsvermoedende users heen gooien.
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 13-11-2015 19:02 ]
Kun je uitleggen hoe het gooien met wijn iets te maken heeft met je alcoholconsumptie?NMe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:02:
Als ik wel kan komen maar de auto neem wel ja.
Kan ik in elk geval geen wijn over nietsvermoedende users heen gooien.
Jij denkt dat ik wijn over mensen heen gooi als ik nog de volledige controle heb over mijn motorieke functies?Firesphere schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:09:
[...]
Kun je uitleggen hoe het gooien met wijn iets te maken heeft met je alcoholconsumptie?
Ik denk dat jij uberhaupt geen motorieke functies hebt eigenlijk....NMe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:10:
[...]
Jij denkt dat ik wijn over mensen heen gooi als ik nog de volledige controle heb over mijn motorieke functies?
En ik zie jou in je eigen huis ook wel flessen wijn gooien ja. "Hier, een wijnvlek, bitch!"
* Firesphere duikt
[ Voor 17% gewijzigd door Firesphere op 13-11-2015 19:15 ]
Het is naar de auto gewijzigd, dus mij mag je schrappen. Wist dat ik iets vergeten was door te gevenFiresphere schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:42:
Even indexeren hoor, mis ik iemand, zo ja, stuur me een DM!
Ealanrian
Zilla
Dark Blue
Ikzelf
P.Storm
NMe
F.West
Daos
Azerty (2x)
Dat maakt al het maximum van 10 op het eerste ticket. Wat neerkomt op (zo uit m'n hoofd) 7 euro en een beetje pp.
Roadtrip!azerty schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:48:
[...]
Het is naar de auto gewijzigd, dus mij mag je schrappen. Wist dat ik iets vergeten was door te geven

Ah, dat herinnert er mij aan dat ik dringend nog oordopjes moet gaan kopen!

Ik moest wel doorgeven dat er maximaal 8x onbeperk spareribs besteld kon worden door mensen, dus wie dat wilt moet het zelf maar uitvechten
Dit is een klein beetje mijn schuld, ik heb het normaal wel op een rijtje, maar de laatste tijd is het ietwat chaos, stress en drukte in mijn leven.P-Storm schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:31:
Ik heb net gereserveerd bij Gauchos voor 17 mensen. Weer lekker op tijd :V .
Ik moest wel doorgeven dat er maximaal 8x onbeperk spareribs besteld kon worden door mensen, dus wie dat wilt moet het zelf maar uitvechten.
Daarom ook even een hernieuwd verzoek:
Kan iedereen die mee wil doen in de Groepsretour van de NS mij een mailtje sturen op:
tweakers@codingplayground.nl
Ik ben namelijk lichtelijk de draad kwijt in alle DM's, gewone berichten hier, etc.
GEEN DM!, de vorige keer heb ik me rot gezocht naar iedereen die mee wilde doen etc. Graag gewoon mij mailen. Deze mailbox is speciaal voor Tweakers, dus dan heb ik alles centraal als ik ga bestellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 16-11-2015 20:49 ]
Is niet voor de zekerheid. Of ik je wel of niet persoonlijk ken, ik wil de lijst gewoon in m'n inbox hebben, anders zoek ik me een ongeluk naar de e-mailadressen van iedereenZilla schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:13:
@Firesphere, voor de zekerheid heb ik je net even een mail gestuurd.
Er zijn er 1 of 2 die ik uit m'n hoofd weet, maar de rest moet echt mailen, of je me persoonlijk kent of niet. Al ben je m'n buurman, mail me!
Ik heb net zelfs mezelf gemailt, zodat mijn eigen e-mailadres in de lijst staat die ik woensdag nodig heb
[ Voor 14% gewijzigd door Firesphere op 16-11-2015 21:23 ]
Dat heb ik dus zojuist gedaanFiresphere schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:22:
[...]
Is niet voor de zekerheid. Of ik je wel of niet persoonlijk ken, ik wil de lijst gewoon in m'n inbox hebben, anders zoek ik me een ongeluk naar de e-mailadressen van iedereen
Er zijn er 1 of 2 die ik uit m'n hoofd weet, maar de rest moet echt mailen, of je me persoonlijk kent of niet. Al ben je m'n buurman, mail me!
Ik heb je mail gezien
Je hebt geen reply gehad dat ik je mail heb ontvangen? Die zou namelijk wel verstuurd moeten zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Firesphere op 16-11-2015 21:31 ]
Ik ben er helaas zeker weten niet bij deze keer. Ik zit de dag ervoor in Maastricht en blijf daar op een bank crashen. Daarna meteen door naar Noord Limburg waar ik tot laat in de middag verwacht word bij het helpen van mijn ouders met een verbouwing van de keuken. Tegen de tijd dat ik daar weg kan zitten jullie al aan het voorgerecht.P-Storm schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:31:
Ik heb net gereserveerd bij Gauchos voor 17 mensen. Weer lekker op tijd :V .
Ik moest wel doorgeven dat er maximaal 8x onbeperk spareribs besteld kon worden door mensen, dus wie dat wilt moet het zelf maar uitvechten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Firesphere in "Devschuur meeting Y *Zaterdag 21 november in Utrecht!*"
Ah, dan hoef ik m'n wijnvlekverwijderaar dus toch niet mee te nemen.NMe schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:38:
[...]
Ik ben er helaas zeker weten niet bij deze keer. Ik zit de dag ervoor in Maastricht en blijf daar op een bank crashen. Daarna meteen door naar Noord Limburg waar ik tot laat in de middag verwacht word bij het helpen van mijn ouders met een verbouwing van de keuken. Tegen de tijd dat ik daar weg kan zitten jullie al aan het voorgerecht.
[ Voor 70% gewijzigd door Firesphere op 17-11-2015 18:47 ]
Noes!NMe schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:38:
[...]
Ik ben er helaas zeker weten niet bij deze keer. Ik zit de dag ervoor in Maastricht en blijf daar op een bank crashen. Daarna meteen door naar Noord Limburg waar ik tot laat in de middag verwacht word bij het helpen van mijn ouders met een verbouwing van de keuken. Tegen de tijd dat ik daar weg kan zitten jullie al aan het voorgerecht.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik kom waarschijnlijk s'middags wel een biertje drinken, maar eet sowieso niet mee, want heb 's avonds een reünie.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Jaja, hoe kan een reunie nou belangrijker zijn dan een paar nerds?Woy schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:10:
[...]
Ik kom waarschijnlijk s'middags wel een biertje drinken, maar eet sowieso niet mee, want heb 's avonds een reünie.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Heb jij je treinkaartje wel?P-Storm schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:23:
Blijkbaar een stopbus dus ben er pas rond 3 uur.
Wut? Jij zo al 4 uur in olivier te wachten? Hoeveel heb je al op!?
[ Voor 37% gewijzigd door Firesphere op 21-11-2015 13:59 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Lul!CodeCaster schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:29:
Het wordt een beetje een klassiekertje, maar ook ik moet de Sjaak Afhaak-kaart spelen. Sorry.
Voor de volgende keer. Als je je aanmeldt dan ben je er. Uitzondering is een zombie-apocalyps én één gebroken voet.
[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 21-11-2015 14:36 ]
- Geen wijn gooien.
- Niet uit onverwachte hoek ineens iemand een klap geven.
- Niet uit onverwachte hoek ineens iemand een knuffel geven.
- Als je in Olivier binnenkomt en je ziet geen bleke mensen in nerdshirts aan de staantafels of als die vol zijn aan de bar, dan ben je de eerste.
- Geen bier drinken als je daar niet tegen kunt zodat de lieve dames van de Gauchos de WC's en/of wastafel niet hoeven schoon te maken.
- Friet kost ook geld.
Meetingmanager online