Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi All,

Ik wil volgende maand ein-de-lijk een spiegelreflex camera kopen, maar ik weet niet zo goed welke. Ik zou daarom graag jullie hulp willen.

Eerlijk gezegd vind ik wel dat de camera niet veel duurder dan €1.000,- moet zijn, aangezien de lenzen ook duur zat zijn. De eisen die ik eigenlijk stel aan de camera (als beginner) is dat ik er goed landschappen mee wil kunnen fotograferen, de maan ermee kan fotograferen (als dit met een niet al te dure lens kan) en tot slot wil ik ook graag personen en random mensen op straat kunnen fotograferen :D

Mijn volgende vraag is dan ook, welke camera kan ik het beste kopen en welke lenzen moet ik er later bij aanschraffen?

Hartstikke bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 14:59

mennovanw

Canon? You can!

[starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2015 10:42 ]

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Deze komt alleen wel uit 2011, zijn de camera's die niet erg verouderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
De laatste post is van afgelopen woensdag. Wel even op de laatste pagina kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vragen die je daar dient te beantwoorden zijn nog steeds grotendeels actueel en zorgen dat je de op Tweakers gevraagde inzet toont.
Als je in dat topic een nette en onderbouwde post maakt, dan helpen we je graag verder. Dit topic gooi ik dan wel dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:47:
De vragen die je daar dient te beantwoorden zijn nog steeds grotendeels actueel en zorgen dat je de op Tweakers gevraagde inzet toont.
Als je in dat topic een nette en onderbouwde post maakt, dan helpen we je graag verder. Dit topic gooi ik dan wel dicht.
OK. Eerste keer dat ik dit gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks anyway all :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.