Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nog mensen die vanavond een potje willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ThomasXIV schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:03:
Nog mensen die vanavond een potje willen doen?
Ik denk ik, tussen 22:00 en 00:00 denk ik, maar kan het niet met zekerheid zeggen, moet nog wat afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02

RawChild

PSN: Rawchild

Iemand die vanavond nog wat online wil knallen met iemand die niet van het hoogste niveau is maar toch ook liever niet alleen knalt, voeg me dan gerust toe (Nosferatu 360NL) sinds kort de one plus deze game, en nu eindelijk wat gewend (normaal speelde ik alleen cod en battlefield)
Maar aangezien al mijn "vrienden" op de PS4 zitten ben ik dat alleen spelen nu ook wel zat.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:13
Ik ben wel down voor wat potjes. Alweer paar dagen niet gespeeld. Begin al afkickverschijnselen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren in breakout een superfecta (winnen in een 1 vs 4 situatie) gehaald :D
Ik begin breakout een stuk leuker te vinden dan slayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ereaser schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:16:
Gisteren in breakout een superfecta (winnen in een 1 vs 4 situatie) gehaald :D
Ik begin breakout een stuk leuker te vinden dan slayer :)
Speelde gisteren voor het eerst Breakout op Altitude, werd bijna duizelig van die map. Bij Breakout is het nog belangrijker om de map te leren kennen en daar liep ik echt rond als een kip zonder kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:43:
[...]

Speelde gisteren voor het eerst Breakout op Altitude, werd bijna duizelig van die map. Bij Breakout is het nog belangrijker om de map te leren kennen en daar liep ik echt rond als een kip zonder kop.
Klopt ja. Het zijn maar een paar maps en ze zijn klein en symetrisch, dus heel lastig is het niet.
Ook is communicatie ontzettend belangrijk, als een enemy achter je kan komen ben je zo 2 team mates kwijt voordat je het door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Beltoni schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:55:
Ik ben wel down voor wat potjes. Alweer paar dagen niet gespeeld. Begin al afkickverschijnselen te krijgen.
Vanavond na de 11 november drukte (potje starten rond dit tijdstip is kansloos kom ik weer online. Vind je het goed als ik je toevoeg?
Iemand anders die vanavond nog wat slayer of iets anders wil doen? ---> Nosferatu 360NL verwacht geen pro play. just for fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
In Free For All Diamond behaald, wel maf want ik heb veel potjes heel slecht gespeeld (was dan wel tegen Onyx/Diamond lui, maar goed). Vind FFA wel lachen, behalve dat de spawns soms verschrikkelijk zijn. Komt te vaak voor dat je direct van je sokken wordt geblazen als je spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
RawChild schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:34:
[...]

Vanavond na de 11 november drukte (potje starten rond dit tijdstip is kansloos kom ik weer online. Vind je het goed als ik je toevoeg?
Iemand anders die vanavond nog wat slayer of iets anders wil doen? ---> Nosferatu 360NL verwacht geen pro play. just for fun :)
Natuurlijk. Als je me Halo ziet spelen mag je me altijd een invite sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 14:54
heej iedereen,
zijn er ook mensen met de special halo editie met de Guardian model by Metal Earth ? en hoeveel uren heeft het jullie gekost om dit in elkaar te zetten ?

verder heb ik de SP in legacy in 20 uren uitgespeeld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Weet iemand op welke datum Big Team Battle uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa. Halo 5 alle achievements unlocked. De laatste die moest was twee hunters naar beneden laten flikkeren. Heb ik zeer profi gedaan. We vielen met z'n drieën naar beneden. Mooie fail om de game mee af te sluiten. :)

20 uur in de campaign en een uurtje of 4 voor multiplayer. Al heb ik veel meer mp gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:16:
[...]

Natuurlijk. Als je me Halo ziet spelen mag je me altijd een invite sturen!
Top (Y)

Nou speel ik niet dagelijks (level 18 nu) maar ik unlock echt bizar weinig.
Nog maar 1 helm bvb. maar voor je loadout voor assault en battle rifle bvb heb ik nog niks van. Terwijl ik net maar weer eens een potje warezone ging doen ik van anderen wel behoorlijk wat gepimpte guns op kon pakken.

Ik speel eigenlijk alleen maar slayer. en heel af en toe warezone. Als ik in level omhoog ga kan ik een pack openen en als ik genoeg req points heb koop ik gold pack. Hoe krijg ik sneller meer?

Wie zin heeft om te knallen, voeg me toe Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
RawChild schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:26:
[...]

Top (Y)

Nou speel ik niet dagelijks (level 18 nu) maar ik unlock echt bizar weinig.
Nog maar 1 helm bvb. maar voor je loadout voor assault en battle rifle bvb heb ik nog niks van. Terwijl ik net maar weer eens een potje warezone ging doen ik van anderen wel behoorlijk wat gepimpte guns op kon pakken.

Ik speel eigenlijk alleen maar slayer. en heel af en toe warezone. Als ik in level omhoog ga kan ik een pack openen en als ik genoeg req points heb koop ik gold pack. Hoe krijg ik sneller meer?

Wie zin heeft om te knallen, voeg me toe Nosferatu 360NL
Met zilveren packs krijg je sneller nieuwe skins/armor/helmet. Bij gouden packs krijg je betere dingen voor warzone, maar het aantal permanent cards (of hoe ze ook heten) zijn bij beide packs hetzelfde. Voor 10k heb je bij 2 zilveren packs dus 4 van dat soort kaartjes terwijl er in een gouden pack maar 2 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:58
Heb een aantal van jullie toegevoegd, vind het ook leuker om samen te spelen. Sinds release probeer ik regelmatig online te spelen, maar na jaren van andere games als shooters moet ik weer even inkomen voor een positieve KDA. Komt vanzelf, gewoon doorspelen. Voeg me gerust toe, gamertag is: B1lz4r14n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:40:
Hoppa. Halo 5 alle achievements unlocked. De laatste die moest was twee hunters naar beneden laten flikkeren. Heb ik zeer profi gedaan. We vielen met z'n drieën naar beneden. Mooie fail om de game mee af te sluiten. :)

20 uur in de campaign en een uurtje of 4 voor multiplayer. Al heb ik veel meer mp gespeeld.
zag het filmpje inderdaad!! :) Gratz! heel lastig is het niet geweest geloof ik of wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:05:
[...]

zag het filmpje inderdaad!! :) Gratz! heel lastig is het niet geweest geloof ik of wel? :)
Neu. Makkelijkste Halo tot nu toe. Zeker in vergelijking met 2 is Legendary een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Legendary co-op vind ik echt een pain in the ass. 1 foutje en je bent weg :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
ThomasXIV schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:54:
Met hoeveel mensen speel je? Vond het met slechts 2 mensen een stuk pittiger dan met 3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Beltoni schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:06:
[...]

Met hoeveel mensen speel je? Vond het met slechts 2 mensen een stuk pittiger dan met 3 of 4.
Ik vond het juist met 4 lastiger, 3-4 schoten van een light rifle en je bent al down.
Met zijn 2en kon je toch wat meer hits aan en als je alleen speelt is het verschil helemaal merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasXIV schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:54:
Legendary co-op zou ik niet eens aan beginnen. Achievent voor co-op is Heroic. Of krijg je er een customisation dingetje voor? Vind het wel gek dat je geen emblem of stukje armor krijgt voor uitspelen op Legendary solo. Was vroeger altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:47:
[...]

Legendary co-op zou ik niet eens aan beginnen. Achievent voor co-op is Heroic. Of krijg je er een customisation dingetje voor? Vind het wel gek dat je geen emblem of stukje armor krijgt voor uitspelen op Legendary solo. Was vroeger altijd wel.
Haha, schrijf jij bij elk spel een plan hoe je de achievements het snelste kan halen? Legendary op co-op is toch juist het leukste aan de campaign? Zal zelf nooit alleen de campaign doen, dan vind ik het al snel te saai worden. Lekker met een groepje door de verhaallijn banjeren, zo heb ik Halo altijd gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:47:
[...]

Als je MCC op Legendary uitspeelt krijg je wel een mooie set :P. Zou 'm wel willen, maar goed... Kost zo veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:58:
[...]

Haha, schrijf jij bij elk spel een plan hoe je de achievements het snelste kan halen? Legendary op co-op is toch juist het leukste aan de campaign? Zal zelf nooit alleen de campaign doen, dan vind ik het al snel te saai worden. Lekker met een groepje door de verhaallijn banjeren, zo heb ik Halo altijd gespeeld!
Dat niet. Maar ik ben wel van efficient gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Pffff ik vraag me wel af hoe ik in de Gold tier terecht ben gekomen met team arena.... Het is echt enorm triest als je me ziet ingame :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Jezus, net een debiel moment, stonden 2-0 in CTF, hebben we hun vlag, zij de onze. Wij halen onze vlag terug, en de idioot die hun vlag droeg stond bij onze base rond te rennen maar hij wilde hem maar niet deliveren 8)7. Heb hem uiteindelijk maar neergehoekt en dat ding zelf gebracht, wat een vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasXIV schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:31:
Jezus, net een debiel moment, stonden 2-0 in CTF, hebben we hun vlag, zij de onze. Wij halen onze vlag terug, en de idioot die hun vlag droeg stond bij onze base rond te rennen maar hij wilde hem maar niet deliveren 8)7. Heb hem uiteindelijk maar neergehoekt en dat ding zelf gebracht, wat een vent.
Dude was helemaal in zijn nopjes met zijn Spartan armor, Halo uitstraling (hij was bang voor niks) en vlag in de handjes. Konimg van de wereld. En jij hoekt hem neer. Rotzak!

Iemand succes gehad in team doubles? Ik heb met mijn broerrje 5 verloren en 5 gewonnen. Alsnog goud. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 13:33

Mikayu

.srt

Wel leip dat er bij een co-op game een instabiele externe server nodig is terwijl je de game zelf host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Mikayu schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:00:
Wel leip dat er bij een co-op game een instabiele externe server nodig is terwijl je de game zelf host
Je bent de eerste waarvan ik lees dat de dedicated server die H5 gebruikt instabiel is. Natuurlijk doen er zich zo nu en dan problemen voor maar in alles sessies en potjes die ik gespeeld heb ben ik nog nooit problemen tegen gekomen. Ook de algemene geluiden die je hoort zijn zeer positief. Snel, lagvrij en rete stabiel.

Verder host je het spel helemaal niet. Dat doet dus de dedicated server waar ook jou als game starter connectie mee maakt. Echt perfect en voorkomt heel veel connectie problemen waar P2P games last van hebben.

Vanwaar jou mening? Welke ervaring heb jij en wat gebeurde er?

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Mikayu schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:00:
Nog niks van instabiele servers gemerkt. Wel af en toe een pannekoek die loopt te laggen en dus wat teleport, maar je kunt ze dan gelukkig nog wel neerschieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 13:33

Mikayu

.srt

In zeer korte tijd twee keer verbinding verbroken. Keek er een beetje gek van op dat zoiets kan gebeuren eigenlijk. Dacht dat ik eigen host was. Moesten wel opnieuw de checkpoint halen

Het zal wel een zeer plaatselijk iets zijn geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Tot nu toe heb ik nog altijd erg veel plezier met Halo MP. Ik vraag mijzelf echter wel af hoe het met de populatie zit (soms heb ik een beetje het idee dat het vrij underpopulated is). Dit baseer ik echter maar op Twitch.tv, waar Halo 5 altijd zeer weinig viewers trekt en tevens ook op de lange match making tijden op de hogere ranks. Hoe ervaren jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Ik ben nog steeds bezig met Halo MCC :+. Ben nu bij missie 12 van Halo 2..

Kom vast nog wel een keer toe aan halo 5 :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Nipje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:09:
Tot nu toe heb ik nog altijd erg veel plezier met Halo MP. Ik vraag mijzelf echter wel af hoe het met de populatie zit (soms heb ik een beetje het idee dat het vrij underpopulated is). Dit baseer ik echter maar op Twitch.tv, waar Halo 5 altijd zeer weinig viewers trekt en tevens ook op de lange match making tijden op de hogere ranks. Hoe ervaren jullie dit?
Helemaal niet, ik ben zelf Onyx in swat en Platinum in Team Arena, Slayer en Breakout maar ik kan met gemak matches vinden.

Moet zeggen dat Halo kijken ook niet zo heel spannend is imo. Pas als er een competitief event is wordt het pas interessant voor mij om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Begin het toch mateloos irritant te vinden hoeveel mensen er leaven tijdens een match. Er waren er net 2 weg in mijn team tijdens CTF, verliezen we weer 8)7. Zou mooi zijn als dat soort games gewoon niet meetellen voor je rang, gebeurt te vaak dat ik hierdoor weer een rang terug wordt geschroefd.

E: Nieuwe update is er trouwens wel! Nu aan het downloaden, 6.2GB. Neem aan dat het om Big Team Battle gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 18-11-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
^idd BTB
de battle of shadow and light update, hopelijk brengt het enkele verbeteringen mee

https://www.halowaypoint....attle-of-shadow-and-light

edit patchnotes:
https://www.halowaypoint....-and-light-update-is-here

[ Voor 23% gewijzigd door diknmuis op 18-11-2015 19:09 ]

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

BTB is echt geweldig. Top update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Die nieuwe mappen zijn wel echt super lelijk. Zeker als je battlefront ervoor hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Vind het ook wel jammer dat ze er Forge maps hebben ingestopt, kleine moeite om die maps mooi op te poetsen.. Vind Deadlock verschrikkelijk, recurve en basin ook gespeeld en die zijn al beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Wat ongelofelijk gaaf vind ik halo 5 nog steeds. Het bewegen met je character gaat zo soepel en daarnaast zijn alle toevoegingen zo goed uitgebalanceerd. Ook vind ik die 60fps voor iets mindere graphics ideaaal, het spel loopt zo smooth voor de ogen, hoe druk het gevecht ook is.

Aan de moves kant, vind ik die ground punch en die sprint bash ook waardevolle toevoegingen, die uitdagend en voldoenend zijn. De gewone boost is ook iets wat je met strategische overwegingen flink verder kan helpen.

Daarnaast vind ik alle game modes bizar gevarieerd. Warzone point made. Vroeger zou ik breakout en Swat niet zo snel spelen echter (voor afslachtingsangst :) ), maar door het goede matchmaking systeem speel je erg leuke potten.

Neem daar nog bij die REQ points die verslavend zijn en de servers die top zijn, kan ik persoonlijk niet anders dan concluderen dat dit de allerbeste shooter is die ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Poeh, multiplayer is wel lastig zeg! Meestal eindig ik ergens onderaan de lijst.
Oefening baart kunst zeker :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
J-air schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:37:
Wat ongelofelijk gaaf vind ik halo 5 nog steeds. Het bewegen met je character gaat zo soepel en daarnaast zijn alle toevoegingen zo goed uitgebalanceerd. Ook vind ik die 60fps voor iets mindere graphics ideaaal, het spel loopt zo smooth voor de ogen, hoe druk het gevecht ook is.

Aan de moves kant, vind ik die ground punch en die sprint bash ook waardevolle toevoegingen, die uitdagend en voldoenend zijn. De gewone boost is ook iets wat je met strategische overwegingen flink verder kan helpen.

Daarnaast vind ik alle game modes bizar gevarieerd. Warzone point made. Vroeger zou ik breakout en Swat niet zo snel spelen echter (voor afslachtingsangst :) ), maar door het goede matchmaking systeem speel je erg leuke potten.

Neem daar nog bij die REQ points die verslavend zijn en de servers die top zijn, kan ik persoonlijk niet anders dan concluderen dat dit de allerbeste shooter is die ik ooit heb gespeeld.
Haha leuk om te lezen dat er meer mensen super positief zijn over het spel! Ik vermaak mijzelf ook echt super met de multiplayer en ben ook bezig alle achievements binnen te halen.

Ik hoop dat we lang plezier kunnen blijven hebben van vooral de multiplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb precies hetzelfde. Na een tijdje ongezond veel gespeeld te hebben neemt het nu wel af naar normale proporties: alleen maar chiller. Elke keer als ik het speel vind ik het weer onwijs tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Gisteren de eerste 10 potjes van Big Team Battle eindelijk afgemaakt. Ben ik ingedeeld bij brons... Dacht dat het wel lekker gaat. Won niet alles maar met mijn scores was niet zoveel mis.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ly5jT/935c6b8da9.jpg

Dit potje Big Team Slayer spande wel de kroon. Was de enige in mijn team met meer kills dan deaths... Schandalig. Ach nu ik zo laag ben ingedeeld kan ik wel makkelijker hoog scoren :)

Merk wel dat er nog maar weinig mensen in mijn friendslist Halo spelen. Misschien dat het komt door FO4... Vermaak me er in ieder geval prima mee. Gamertag staat hieronder, stuur mij een bericht als je samen wilt knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Beltoni schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:45:
Merk wel dat er nog maar weinig mensen in mijn friendslist Halo spelen. Misschien dat het komt door FO4... Vermaak me er in ieder geval prima mee. Gamertag staat hieronder, stuur mij een bericht als je samen wilt knallen!
Begin binnekort aan halo 4 en zodra ik die uitgespeeld heb begin ik aan halo 5 :+. nog ff geduld hebben dus :9. Al hoop ik dat diegene die multiplayer wil doen het niet erg vind om de campaign te spelen in het begin O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die veel Team SWAT of Warzone spelen? Zo ja, voeg me dan toe: bT I Sanki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Krijg net een update van 3.8GB binnen, even onderzoek gedaan en het is Forge :D .

http://www.gamespot.com/a...orge-mode-n/1100-6433171/

Oh dat is maf, m'n rangen zijn allemaal verdwenen :F . Lijkt dat ze het per "seizoen" doen, staat namelijk nu january 2016 season.

[ Voor 26% gewijzigd door Thomas op 16-12-2015 22:36 ]

• Ereaser
ThomasXIV schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:36:
Krijg net een update van 3.8GB binnen, even onderzoek gedaan en het is Forge :D .

http://www.gamespot.com/a...orge-mode-n/1100-6433171/

Oh dat is maf, m'n rangen zijn allemaal verdwenen :F . Lijkt dat ze het per "seizoen" doen, staat namelijk nu january 2016 season.
Klopt, Forge is echt uitgebreid deze keer! Wel even wennen aan de controls, vooral dat A/B de camera is kan ik maar nog niet echt aan wennen.

En dat was van te voren al aangekondigd dat dit in seizoenen zou gaan. Ze hadden echter wel gezegd dat je iets zou krijgen als je geranked was (dus de 1e 10 potjes gespeeld had) dat je een req pack zou krijgen, maar heb niks gezien dus misschien dat dit pas vanaf dit seizoen telt :P

• Thomas
  • Niet online
Vind Forge ook érg mooi. Verder is de holiday casual een fijne toevoeging, en heb ook in die nieuwe Arena map gespeeld (Overgrown), een soort aangepaste versie van Plaza, een beetje wat Regret voor Truth is.

Dikke map is dat, de eerste keer dat ik er op speelde had ik direct het zwaard gepakt en ook gelijk al een prachtige killing spree. Verder leuk dat er een indicatie staat wie de meeste kills/assists of minste deaths heeft in de leaderboard (ook tijdens de game), en vind het ook wel handig dat je nu je req points kunt zien zonder helemaal dat menu in te gaan.

Al met al een fijne update.

• Ereaser
Inderdaad :) Ook fijn dat je de kwaliteit kan zien van items die je al bezit, is wel handig om te zien of je alle common items hebt bijvoorbeeld dan hoef je daarna geen bronze packs meer te openen :)

• Thomas
  • Niet online
Dat kon je in je collectie ook al zien! Zag ook dat er een nieuwe Forge Arena map is (een officiële), ook wel een mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Pff, ben nu in Slayer in Gold geplaatst... Constant rukteams, zelf nooit een negatieve K/D. Nouja, zal niet al te moeilijk zijn om me naar platinum op te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
ThomasXIV schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:56:
Pff, ben nu in Slayer in Gold geplaatst... Constant rukteams, zelf nooit een negatieve K/D. Nouja, zal niet al te moeilijk zijn om me naar platinum op te werken.
Gaat sowieso een stuk sneller als je in een party zit. In random teams moet je gewoon geluk hebben om gelijk een goede rating te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Yup, maar er zijn helaas niet altijd mensen online... Had vandaag lekker tijd. Inmiddels alweer gold 3, wel goed voor m'n K/D dit, haal scores waarvan ik in Diamond of Platinum alleen van kon dromen :p.

E: op overgrown is dat zwaard wel heel OP als je weet hoe je ermee moet spelen. Als je ook nog eens de camo hebt ben je haast niet dood te krijgen, bijna een gegarandeerde killing spree :p.

[ Voor 32% gewijzigd door Thomas op 18-12-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Iemand interesse in een code voor een Req Pack? Kwam bij een Skullcandy in-ears maar heb geen Halo 5 dus heb er niet veel aan. :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Guido001 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:35:
Iemand interesse in een code voor een Req Pack? Kwam bij een Skullcandy in-ears maar heb geen Halo 5 dus heb er niet veel aan. :P
Ik wil 'm wel als je hem nog hebt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
ThomasXIV schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:36:
[...]

Ik wil 'm wel als je hem nog hebt :) .
Ik zal em in een berichtje sturen. ^^

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Inmiddels zijn er wat Forge maps (door de community gemaakt) geselecteerd en worden in Arena playlists gebruikt, best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Vooral Mongoose Sumo is echt lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zo, nieuw seizoen is weer gestart! Ik pak Halo weer een beetje op, mocht iemand samen willen spelen voeg me maar toe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Wat vinden de tweakers van de nieuwe Torque map? Ik vind hem wel _/-\o_
Het gebruik van licht is echt prachtig gedaan. Ik heb hem nog niet super veel gespeeld maar als je er met minimaal 4 inzit heb je wel een paar gave plekken waar altijd wel iemand te vinden is.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Gisteren de game gehaald. Voor de SP welteverstaan. MP van Halo nooit gespeeld (op splitscreen na).
Dit is mijn eerste Xbox console waarbij ik gebruik maak van Xbox Live.

Wel ruk dat deze game geen splitscreen meer bevat. Was nou net het leukste aan Halo. Maar dat is een veelgehoorde klacht heb ik al begrepen.

Tot dusver vind ik de verhaallijn van de SP nog niet heel duidelijk overigens. Het is een aardige sprong in het diepe heb ik het idee. Ik heb de boeken niet gelezen, maar deel 1 t/m 4 wel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Bbfreak schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:15:
Wat vinden de tweakers van de nieuwe Torque map? Ik vind hem wel _/-\o_
Het gebruik van licht is echt prachtig gedaan. Ik heb hem nog niet super veel gespeeld maar als je er met minimaal 4 inzit heb je wel een paar gave plekken waar altijd wel iemand te vinden is.
Ga binnenkort weer eens online spelen, februari seizoen nog wel redelijk wat gespeeld. Goed dat ze in ieder geval nog veel maps toevoegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
PdeBie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:02:
Gisteren de game gehaald. Voor de SP welteverstaan. MP van Halo nooit gespeeld (op splitscreen na).
Dit is mijn eerste Xbox console waarbij ik gebruik maak van Xbox Live.

Wel ruk dat deze game geen splitscreen meer bevat. Was nou net het leukste aan Halo. Maar dat is een veelgehoorde klacht heb ik al begrepen.

Tot dusver vind ik de verhaallijn van de SP nog niet heel duidelijk overigens. Het is een aardige sprong in het diepe heb ik het idee. Ik heb de boeken niet gelezen, maar deel 1 t/m 4 wel gespeeld.
Inmiddels in level 10. Het verhaal wordt alleen maar onduidelijker. Ik snap er serieus geen zak van. Ben nu dus wel aan het spelen, maar beleef er eerlijk gezegd totaal geen lol aan doordat ik het verhaal niet ingezogen wordt.

Meerdere mensen deze ervaring met de single player campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vloeken in de kerk: Ik heb nog nooit wat begrepen van de Halo campaigns. Iets met Eites en Forerunners en Knights en weet ik veel wat. Ik beleef lol aan de intense gevechten, grootse slagvelden, imposant uitzicht en uitstekende gunplay met schitterende muziek op de achtergrond. Wat die rare aliens met elkaar uitspoken zal me eerlijk gezegd een zorg zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
PdeBie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:59:
[...]

Inmiddels in level 10. Het verhaal wordt alleen maar onduidelijker. Ik snap er serieus geen zak van. Ben nu dus wel aan het spelen, maar beleef er eerlijk gezegd totaal geen lol aan doordat ik het verhaal niet ingezogen wordt.

Meerdere mensen deze ervaring met de single player campaign?
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:13:
Misschien vloeken in de kerk: Ik heb nog nooit wat begrepen van de Halo campaigns. Iets met Eites en Forerunners en Knights en weet ik veel wat. Ik beleef lol aan de intense gevechten, grootse slagvelden, imposant uitzicht en uitstekende gunplay met schitterende muziek op de achtergrond. Wat die rare aliens met elkaar uitspoken zal me eerlijk gezegd een zorg zijn. :)
Uitroeing van de mensheid. En andersom van de aliens ;). Toch wel opgelet in halo CE waarbij de flood er ineens was en het slagveld uit 3 partijen bestaat?
Halo 2 zet dat allemaal door en proberen ze iets te activeren (ben er nog steeds niet helemaal over uit wat :+).
Halo 3 proberen ze de ringen te activeren van beide kanten: de mensheid om de flood te vernietigen wat cortana tegenhoud. En vanuit de elite (brutes?) kant om de mensheid te vernietigen. Echter waarom Cortana het tegenhoud is omdat de voedingsbron voor de flood vernietigd word (alles wat leeft). Kan zijn dat dit ook al gedeeltelijk voor halo 2 geld.
Halo 4 is daarna inderdaad een verhaal apart en verder in de toekomst met de forerunners erbij die ook weer proberen de wereld over te nemen. Halo 5 is eigenlijk een soort rescue van Cortana ofzo of juist het tegenhouden ervan :+ 8)7?

Dit is mijn gedachten erachter maar kan er uiteraard op wat punten naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
timmie271 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:35:
Halo 5 is eigenlijk een soort rescue van Cortana ofzo of juist het tegenhouden ervan :+ 8)7?
Nadat Cortana
spoiler:
was "overleden" aan rampancy
in Halo 4.

In Halo 5
spoiler:
is ze op een of andere magische manier in het forerunner netwerk "The Domain" terecht gekomen en daardoor kan ze overleven.

Omdat ze hier de kracht heeft om de Guardians te controleren wil ze vrede herstellen in het universum. Alleen op de dictator manier, dus iedereen die tegen is gaat dood.

Chief krijgt een visioen waardoor hij weet waar Cortana is en wil haar overhalen om te stoppen.
De UNSC vind dit niet goed en stuurt Locke achter Chief en Cortana aan.

Dan volgen de 2 teams Cortana wanneer zij op verschillende plekken Guardians activeert.

(Staan geen spoilers in over het einde, alleen het verloop van het verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ereaser schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:55:
[...]

Nadat Cortana
spoiler:
was "overleden" aan rampancy
in Halo 4.

In Halo 5
spoiler:
is ze op een of andere magische manier in het forerunner netwerk "The Domain" terecht gekomen en daardoor kan ze overleven.

Omdat ze hier de kracht heeft om de Guardians te controleren wil ze vrede herstellen in het universum. Alleen op de dictator manier, dus iedereen die tegen is gaat dood.

Chief krijgt een visioen waardoor hij weet waar Cortana is en wil haar overhalen om te stoppen.
De UNSC vind dit niet goed en stuurt Locke achter Chief en Cortana aan.

Dan volgen de 2 teams Cortana wanneer zij op verschillende plekken Guardians activeert.

(Staan geen spoilers in over het einde, alleen het verloop van het verhaal)
Heb de campaign pas 1x gespeeld dus dan onthoud ik ook nog niet alles, maar dit is inderdaad een duidelijke beschrijving van Halo 5. Bedankt hiervoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

timmie271 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:52:
[...]

Heb de campaign pas 1x gespeeld dus dan onthoud ik ook nog niet alles, maar dit is inderdaad een duidelijke beschrijving van Halo 5. Bedankt hiervoor :).
Ik ben een groot van van Halo en heb ook +-10 Halo boeken gelezen, maar ik moet je gelijk geven in het feit dat het verhaal soms niet duidelijk wordt in het spel. Met name in Halo 4.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rav schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:48:
[...]

Ik ben een groot van van Halo en heb ook +-10 Halo boeken gelezen, maar ik moet je gelijk geven in het feit dat het verhaal soms niet duidelijk wordt in het spel. Met name in Halo 4.
Hmm.. Bestaan er boeken van dan? Heb wel alle Halo spellen op de originele Halo CE na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
timmie271 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:58:
[...]

Hmm.. Bestaan er boeken van dan? Heb wel alle Halo spellen op de originele Halo CE na..
Wiki pagina met alle Halo Media ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Wij zoeken nog wat actieve mensen die halo spelen.
We zijn sinds een paar dagen actief, verder staat alle informatie op halowaypoint.
De link naar onze Spartan Company:
https://www.halowaypoint....utch%20demolition%20squad

Een berichtje naar JJNL77 op de xbox mag natuurlijk ook, voor als je erbij wil.

Gr JJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Halo 5 ook gekocht, 30 euro mooie prijs er voor. Ben benieuwd naar de MP. Al zal ik daar weinig tijd voor hebben. Maar lijkt me een gaaf spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Mars18 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:24:
Halo 5 ook gekocht, 30 euro mooie prijs er voor. Ben benieuwd naar de MP. Al zal ik daar weinig tijd voor hebben. Maar lijkt me een gaaf spel.
De MP is juist hetgeen mij het langste speelplezier geeft. Heb het spel sinds december en de SP uitgespeeld in dezelfde maand. Sinds die tijd ongeveer 2h per week MP _/-\o_
De nieuwe DLC die 343 uitbrengt is echt heel erg goed. Ze blijven tweaken en tunen en voegen veel nieuwe dingen toe.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bbfreak schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:02:
[...]

De MP is juist hetgeen mij het langste speelplezier geeft. Heb het spel sinds december en de SP uitgespeeld in dezelfde maand. Sinds die tijd ongeveer 2h per week MP _/-\o_
De nieuwe DLC die 343 uitbrengt is echt heel erg goed. Ze blijven tweaken en tunen en voegen veel nieuwe dingen toe.
Gister eindelijk de MP kunnen spelen, gaf weer een heerlijk Halo 2 gevoel dat ik zoveel online heb gespeeld.
Team SWAT ook weer heerlijk, voorlopig alleen arena gespeeld, dat vindt ik het leukst.

Kan je ook ergens al je medals bekijken?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Mars18 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:05:
[...]

Gister eindelijk de MP kunnen spelen, gaf weer een heerlijk Halo 2 gevoel dat ik zoveel online heb gespeeld.
Team SWAT ook weer heerlijk, voorlopig alleen arena gespeeld, dat vindt ik het leukst.

Kan je ook ergens al je medals bekijken?
Halowaypoint -> service record -> medals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na teleurgesteld te zijn in de beta van BF1, Battlefront veel te karig te vinden en ook de nieuw CoD mij niets lijkt begin ik te kijken naar alternatieven.
Halo 5 is al een tijdje uit. Hoe zijn de ervaringen nu en is er nog populatie op de servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:29:
Na teleurgesteld te zijn in de beta van BF1, Battlefront veel te karig te vinden en ook de nieuw CoD mij niets lijkt begin ik te kijken naar alternatieven.
Halo 5 is al een tijdje uit. Hoe zijn de ervaringen nu en is er nog populatie op de servers?
Kwalitatief goede shooter. Je kunt nog aardig wat matches vinden. Al is war zone (soort van horde mode) meestal drukker dan pure pvp.

Voor mij had de game niet genoeg staying power om elke keer dat ik wil fraggen op te starten. Speel eens per twee weken een paar potjes.

Verwijderd

Iemand hier die toevallig vandaag een code voor Forza Horizon 3 (Halo Warthog) heeft ontvangen, maar niet van de race games is? Ik heb geen Halo, maar zou wel graag zo'n code willen hebben. Als jij er een over hebt hoor ik graag, bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Bij deze vraag ik ook via deze weg naar een forza horizon 3 warthog code. Mocht iemand er niets mee doen meld ik mij als geïnteresseerd. Graag via PM als dit kan :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Dan sluit ik me bij deze aan in de rij :) Mocht iemand van zijn of haar code af willen voor de Halo Warthog in Forza Horizon 3 dan houd ik mezelf aanbevolen :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat is het hier rustig :) Heb sinds gisteren de game ook, ERG vet en het loopt allemaal erg smooth op de XBO. Mooie graphics en tot nu toe erg lekker speelbaar :) Nog meer mensen die het spelen hier?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Ja zeker :) blijft een heerlijke game! Zoek alleen nog mensen om samen mee te spelen. zowel arena als warzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:10
Rolde toevallig dit topic in en zag (jaja, ik weet dat het meer dan een maand geleden was) dat mensen de code voor de Warthog in Forza Horizon 3 zoeken. Mocht je die nog zoeken, ik heb er nog eentje (ik neem aan dat die nog wel werkt nu). Wie het eerst komt, het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
soldier wolf schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:23:
Ja zeker :) blijft een heerlijke game! Zoek alleen nog mensen om samen mee te spelen. zowel arena als warzone
Je kan me evt toevoegen op Xbox : DennusB91!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
top ga je vanavond toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16
Sinds kort een Gamer.... XBOX One met HALO 5 en Forza Horizon 3 en ook maar een Live Gold account. Nog geen spijt! Maar wat is het moeilijk!

HALO 5 online gaat nog te snel voor mij, hoe kunnen mensen zo makkelijk richten met een controller? Ik krijg het nauwelijks voor elkaar. Of zijn het allemaal toetsenbord en muis spelers?

Hoe kom je eigenlijk aan die eerder besproken code voor dat voertuig in Forza? Ik heb beide spellen.... Zou leuk zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
keyboard en muis is niet mogelijk op de xbox one.
Dus iedereen speelt met een controller.
Geloof me, hoe vaker je het speelt hoe beter je word:)

Misschien een idee om eerst de single player te spelen zodat je de feeling een beetje krijgt.

Bij het begin bakte ik er ook niks van, maar nu sta ik bijna na elk potje 1e (maar ik spel halo al vanaf het begin)

Misschien wel een leuke tip voor als je de andere delen nog nooit gespeeld hebt:

http://www.cdkeys.com/xbo...chief-collection-xbox-one

voor 7 euro heb je daar de master chief collection.
Op deze collection staan de volgende games:

halo combat evolved
halo 2
halo 3
en halo 4

zowel single als multiplayer

zo kan je de hele serie door spelen:)
Malandro schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:37:
Sinds kort een Gamer.... XBOX One met HALO 5 en Forza Horizon 3 en ook maar een Live Gold account. Nog geen spijt! Maar wat is het moeilijk!

HALO 5 online gaat nog te snel voor mij, hoe kunnen mensen zo makkelijk richten met een controller? Ik krijg het nauwelijks voor elkaar. Of zijn het allemaal toetsenbord en muis spelers?

Hoe kom je eigenlijk aan die eerder besproken code voor dat voertuig in Forza? Ik heb beide spellen.... Zou leuk zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Pff, ik snap er niets van. Gister weer wat potjes online gespeeld. Hoewel leuk, lukt het me nog niet om echt iets te winnen...

Hoe kan het dat wanneer ik voluit op een speler schiet er weinig gebeurd, maar als diegene 1 of 2x op mij schiet ik al af ben?

Passen jullie de controller settings eigenlijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
waarschijnlijk headshots.

Wanneer je bijvoorbeeld met je pistol een headshot maakt heft dan veel meer damage dan wanneer je met je rifle iemand in zijn been of buik schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
Hoi allemaal, heb na een tijdje weer eens halo 5 opgepakt, en besloten toch maar een achievements te gaan hunten. Als iemand het leuk lijkt om mee te doen, voeg me gerust toe ;) Derlux NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Ondertussen Doom, Titanfall 2 en Battlefield 1 geprobeerd, maar Halo blijft. de rest is alweer weg. alleen nu zijn er extra stemmen waar een season pass voor nodig is?

ik dacht niet dat Halo die had, kan het ook niet in de store vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

soldier wolf schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:04:
waarschijnlijk headshots.

Wanneer je bijvoorbeeld met je pistol een headshot maakt heft dan veel meer damage dan wanneer je met je rifle iemand in zijn been of buik schiet.
Dit. Ben zelf ook wat actiever met Halo de laatste tijd, begint al aardig goed te gaan :) Toch vaak wel de 1ste/2de plaats in een match. Speel het liefst in teamverband (Stronghold, CTF, ...).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Malandro schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:43:
Ondertussen Doom, Titanfall 2 en Battlefield 1 geprobeerd, maar Halo blijft. de rest is alweer weg. alleen nu zijn er extra stemmen waar een season pass voor nodig is?

ik dacht niet dat Halo die had, kan het ook niet in de store vinden..
Het is ook geen een season pass, maar gewoon een voice pack. Hij staat vooraan als je naar het menu gaat waar je req's kunt kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Dat weet ik, maar als ik die selecteer krijg ik een season pass error. in de atore zelf kan ik het pack niet vinden, vandaar mijn veaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Halo5/Xbox One X:

Volgens mij zit er een bug in deze update.Na de intro van de SP is er geen voice audio meer.

Kan iemand die in bezit is van Halo 5 & de nieuw X eens een check doen ?

Game ziet er in 4k super uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:56:
Halo5/Xbox One X:

Volgens mij zit er een bug in deze update.Na de intro van de SP is er geen voice audio meer.

Kan iemand die in bezit is van Halo 5 & de nieuw X eens een check doen ?

Game ziet er in 4k super uit. :)
Hier hetzelfde xbox one x en geen voice audio!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste