Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
KiDoNL schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:04:
[...]

[...]

Jazeker, het zijn drie afleveringen van 22-23 minuten. Ik kan ze kijken via de Halo Channel app, maar heb niet de Digital Deluxe editie, waar hij exclusief voor hoort te zijn, misschien klopt dat niet, maar wellicht de moeite waard dan ;). Je kan de eerste kijken via de Halo Channel app, twee en drie zijn exclusief voor de Digital Deluxe, Limited Edition, Limited Collectors Edition en de speciale Halo 5 Xbox One.
Heb ze alle 3 dan al gezien... ik wil meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hoop echt dat die couch co-op snel gaat komen. Gisteren met zijn 4'en urenlang Halo 3 splitscreen gedaan, fantastisch. Maar toch jammer dat je een 360-game zit te spelen op een next-gen console :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand voor matches arena vanmiddag? Voeg me toe: zerocha0s1234.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:09
Heerlijk spel zeg. Gister en vandaag een aantal uurtjes campaign gedaan met 2 vrienden op legendary. Het is flink moeilijker maar wel leuk. Ondertussen nu ook alle intel en alle skulls gehaald van missie 1 tot en met missie 7.

[ Voor 4% gewijzigd door RickS29 op 01-11-2015 19:28 ]

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zo weinig tijd om dit spel te spelen, vind het echt weer geweldig. Ik wou ook over een paar weken Fallout gaan kopen maar die laat ik maar even zitten. Al m'n gametijd gaat de komende tijd in dit spel zitten denk ik :).

Gisteren ook even SWAT gespeeld. Nu Onyx ook daarin. Iemand anders nog voor SWAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mfreriks schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:54:
Iemand trouwens enig idee hoeveel afleveringen van the fall of reach er zijn?

super dikke serie als je het aan mij vraagt :D
Er staan er 3 op het Halo channel, dus ik denk 3 :P
De 1e kan je gratis bekijken en voor de andere heb je een van de special editions nodig waar het bij inbegrepen zat.

Nvm, was al beantwoord :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 02-11-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik ben er weer vanavond! Ben wel in om de campaign op Legendary te co-open (zit op missie 6 geloof ik), maar arena is ook goed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
  • Laatst online: 21-08 03:48
ThomasXIV schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:34:
Ik ben er weer vanavond! Ben wel in om de campaign op Legendary te co-open (zit op missie 6 geloof ik), maar arena is ook goed :) .
Ik zal je even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Na een weekendje Warzone spelen mis ik toch een paar belangrijke features hoor;

- Ingame geen inzicht in je Spartan Company. Dit belemmerd toch wel erg het samen spelen
- Geen mogelijkheid om ingame fireteams te maken of te joinen (ala BF 4 style)
- En sommige maps (dat sneeuw ding voornamelijk) bieden niet genoeg uitgangen van een basis waardoor je erg makkelijk gevangen kan worden.

Verder bijzonder tof spel en hier ga ik nog heel lang plezier van hebben.

Zijn er mensen die vanavond misschien willen knallen? Liefst Warzone maar ik zoek nog een of twee mensen die de campaign willen meedraaien (op legendary) maar wel via een heeeel los speelschema.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
Yaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:37:

- Ingame geen inzicht in je Spartan Company. Dit belemmerd toch wel erg het samen spelen
- En sommige maps (dat sneeuw ding voornamelijk) bieden niet genoeg uitgangen van een basis waardoor je erg makkelijk gevangen kan worden.

Zijn er mensen die vanavond misschien willen knallen? Liefst Warzone maar ik zoek nog een of twee mensen die de campaign willen meedraaien (op legendary) maar wel via een heeeel los speelschema.
Ik doe wel mee vanavond, je zit al in mijn vriendenlijst dus dat is makkelijk (gt BlackmasterNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:46

Ik zet je voor co-op ook in mijn lijst.
Met mijn honden is een los schema wel prettig.[Ga niet zomaar weg bij een sessie ofzo maar vaste tijden zijn soms moeilijk]

Iedereen mag mij trouwens toevoegen [jeroon707]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed

Campaign prima! vanaf het begin? kan ik gelijk mijn elite controller testen:) heb er al 1 of 2 op co-op gedaan maar dat was vanaf missie 3:) kunnen we missie 3 gelijk de skull regelen! (forerunner vliegtuig neerknallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mfreriks schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:58:
[...]

Campaign prima! vanaf het begin? kan ik gelijk mijn elite controller testen:) heb er al 1 of 2 op co-op gedaan maar dat was vanaf missie 3:) kunnen we missie 3 gelijk de skull regelen! (forerunner vliegtuig neerknallen)
Wij zitten nu in missie 3. Ik heb geen probleem om een stapje terug te doen maar ik ga geen stapje vooruit doen. Verhaal eerst even een keer doorlopen en daarna maakt het mij niet uit.

Ik stel voor, vanavond half 8-8 uur. Het is drop-in dus dat moet goed komen. Mochten er meer dan 4 man zijn dan kunnen we gaan warzonen. Met een fireteam die goed samenwerkt is het appeltje eitje! :)

Spelers:
- YazNL (ikzelf)
- Pethora
- jeroon707
- Mitchwe
- BlackmasterNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Yaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:35:
[...]

Wij zitten nu in missie 3. Ik heb geen probleem om een stapje terug te doen maar ik ga geen stapje vooruit doen. Verhaal eerst even een keer doorlopen en daarna maakt het mij niet uit.

Ik stel voor, vanavond half 8-8 uur. Het is drop-in dus dat moet goed komen. Mochten er meer dan 4 man zijn dan kunnen we gaan warzonen. Met een fireteam die goed samenwerkt is het appeltje eitje! :)

Spelers:
- YazNL (ikzelf)
- Pethora
- jeroon707
- Mitchwe
- BlackmasterNL
Stuur maar een party chat invite als je er bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Voeg mij ook maar toe, wil best meedoen aan de campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30

Kalkie

NLMP

Ik ben er vanavond ook met D-Ed (Xwon117), weet nog niet of het co-op of MP wordt. Ik ben wel intens slecht met Warzone nog.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Ik ben rond een uurtje of half 10 pas online gok ik voor wat Warzoning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kalkie schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:22:
Ik ben er vanavond ook met D-Ed (Xwon117), weet nog niet of het co-op of MP wordt. Ik ben wel intens slecht met Warzone nog.
Present vanaf 20.30 uur! Als ik dit zo zie mag er wat mij betreft ook wel een warzone gestart worden :9 Kalkie, no worries over je/onze skills, afgelopen keren alweer de Old school 'Halo fun' ervaren en dat smaakt naar meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukeshell NL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik ben nu ook online aan het Warzonen. Voeg me maar toe als er Warzone gespeeld gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
*edit, niet meer relevant.. Heerlijke game ;)

[ Voor 73% gewijzigd door D-Ed op 03-11-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
[...]

Spelers:
- YazNL (ikzelf)
- Pethora
- ThomasXIV
- Mitchwe
Gister toch wel weer lekker weggeschoten! waar geindigd? 8 of 9? vanavond helaas niet zo heel veel tijd maar zou toch wel lekker de campaign weer verder lopen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mfreriks schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:26:
[...]

Gister toch wel weer lekker weggeschoten! waar geindigd? 8 of 9? vanavond helaas niet zo heel veel tijd maar zou toch wel lekker de campaign weer verder lopen! :9
Ging helemaal goed! Jullie wisten iets te goed waar alles lag waardoor het zoeken (vind ik leuk) wat minder was maar het was sowieso dikke pret! :D

Vanavond heb ik geen tijd. Woensdag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Yaz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:27:
[...]

Ging helemaal goed! Jullie wisten iets te goed waar alles lag waardoor het zoeken (vind ik leuk) wat minder was maar het was sowieso dikke pret! :D

Vanavond heb ik geen tijd. Woensdag weer.
Eigenlijk was alleen missie 4 (meest laffe missie ooit trouwens) voor mij bekend, de rest was voor mij ook zoeken!! Oja, en skull missie 3 had ik ook al eens voorbij zien komen dus vandaar dat ik die ook wist te vinden...

Neemt niet weg dat het 'zoeken' ook wel eens mis wil gaan... 8)7 iets van een pikzwarte skull op een spierwitte plaat _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mfreriks schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:47:
[...]

Neemt niet weg dat het 'zoeken' ook wel eens mis wil gaan... 8)7 iets van een pikzwarte skull op een spierwitte plaat _/-\o_ O-)
Ik ben ook blind voor dat soort dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Yaz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:56:
[...]

Ik ben ook blind voor dat soort dingen :D
Woensdag met alle plezier trouwens! aan het einde moeten we nog wel een keer missie 1 en 2 doen!! anders geen chievo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand voor potjes Arena vandaag? Ben vanaf nu ongeveer online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Gisteren na 10 potjes Onyx in swat, kwam toch wat makkelijk over aangezien ik het een paar potjes bar slecht had gedaan (K/D van 1.0 of lager en een loss).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Aardig onderweg ook met de intel/skulls trouwens :) 74/117 en 7/13! sommigen zijn toch best lastig te vinden!! Missies met lock is het wel ideaal dat die intel een eigen bolletje om zich heen krijgen als je gaat scannen, evenals het fluitje wat je hoort en de trilling in de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mfreriks schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:54:
Aardig onderweg ook met de intel/skulls trouwens :) 74/117 en 7/13! sommigen zijn toch best lastig te vinden!! Missies met lock is het wel ideaal dat die intel een eigen bolletje om zich heen krijgen als je gaat scannen, evenals het fluitje wat je hoort en de trilling in de controller.
Alleen in sommige missies doet de objective marker hetzelfde wat nogal verwarrend kan zijn :P

De skulls vind ik tot nu toe niet heel lastig, ze liggen in principe gewoon ergens zonder dat er voorwaarden aan zijn verbonden (op 2 na voor zo ver ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
mfreriks schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:16:
[...]

Woensdag met alle plezier trouwens! aan het einde moeten we nog wel een keer missie 1 en 2 doen!! anders geen chievo :+
Weet niet of er ook nog een achievement is voor alle intel, dan moeten we nog door een aantal missies heen inderdaad (en missie 8 opnieuw met de mantis, en in die grot had ik de phaeton moeten laten staan :p).

Ik wil vanavond trouwens wel verder met missie 9, voor wie er online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ThomasXIV schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:50:
[...]

Weet niet of er ook nog een achievement is voor alle intel, dan moeten we nog door een aantal missies heen inderdaad (en missie 8 opnieuw met de mantis, en in die grot had ik de phaeton moeten laten staan :p).

Ik wil vanavond trouwens wel verder met missie 9, voor wie er online is.
vanavond ook niet zo heel veel tijd. wellicht loop ik de missie wel mee maar even zien:) anders knal ik morgen lekker door:) Ook even de lijst met commandations nagekeken... nog best veel te doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:31
Na de hele Halo hype een beetje gemist te hebben, wist niet eens dat Halo een dezer dagen uit is gekomen heb ik 'm toch maar binnengehaald.
Heb tenslotte uren en uren in H2/3/reach MP zitten. Daarna begon het gamen beetje af te zakken en nu weer begonnen.

Had helemaal niets meegekregen wat er in H5 anders zou zijn. Na de SP doorgerend te zijn (mwa) de MP maar eens aangeslingerd.
Direct viel me een (voor mij) onbekende gamemode op; Warzone.
Begonnen met spelen na een paar min had ik door wat er allemaal de bedoeling was.
Mijn god wát een toffe mode zeg! Hoewel we het eerste potje keihard geraped werden en binnen no time klem zaten in de spawn, ging het tweede potje al een heel stuk beter en werd het een spannende strijd tot het einde welke we wonnen met 1000-980.

Ik ben weer helemaal hooked!

Mochten er mensen in zijn voor wat gezamelijk MP of de SP op legendary halen, voeg me gerust toe:
GT: Flix57 NL.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ik deel je mening over Warzone. Echt leuk gedaan, vooral het snel punten scoren als er wat AI's bijkomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
GustavSan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:25:
Ik deel je mening over Warzone. Echt leuk gedaan, vooral het snel punten scoren als er wat AI's bijkomen :).
Ja inderdaad!
Wij hadden aan onze kant van de map een VIP target terwijl de score 900-700 was.
Wij flink damage op 'm doen, dacht oh dit hebben we wel in de zak.
Kwam iemand van Red team met een Scorpion aanzetten en blaast de VIP op. 150 punten voor Red.
En ineens was de score 920-860. Toen werd het nog goed spannend ook.
Erg leuke dynamiek waardoor het dus tot de laatste minuut iedere kant op kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Rare vraag, maar kunnen we nog een review verwachten van deze game op Tweakers? Duurt nu toch redelijk lang. En ben stiekem wel benieuwd wat Tweakers van deze game vind.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Flix20 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:36:
[...]

Ja inderdaad!
Wij hadden aan onze kant van de map een VIP target terwijl de score 900-700 was.
Wij flink damage op 'm doen, dacht oh dit hebben we wel in de zak.
Kwam iemand van Red team met een Scorpion aanzetten en blaast de VIP op. 150 punten voor Red.
En ineens was de score 920-860. Toen werd het nog goed spannend ook.
Erg leuke dynamiek waardoor het dus tot de laatste minuut iedere kant op kan gaan.
Het enige wat echt ontzettend vervelend is is wanneer je met 4-5 man op een target aan het schieten bent, komt een vijandelijke ghost aan ik die schiet toevallig de laatste kogel op het target. Bye bye punten ;w

Zou het eerlijker vinden als het team dat de laatste 3-5 seconden de meeste damage heeft gedaan alle punten krijgt. Zo kan je waarschijnlijk nog steeds met een scorpion of wraith de kill stelen, maar niet meer met kleine wapens/voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
[...]

Spelers:
- YazNL (ikzelf)
- Pethora
- jeroon707
- Mitchwe
- BlackmasterNL
Ik heb het weer gemist volgende keer als jullie weer een party hebben stuur een inv :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ereaser schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:38:
[...]

Het enige wat echt ontzettend vervelend is is wanneer je met 4-5 man op een target aan het schieten bent, komt een vijandelijke ghost aan ik die schiet toevallig de laatste kogel op het target. Bye bye punten ;w

Zou het eerlijker vinden als het team dat de laatste 3-5 seconden de meeste damage heeft gedaan alle punten krijgt. Zo kan je waarschijnlijk nog steeds met een scorpion of wraith de kill stelen, maar niet meer met kleine wapens/voertuigen.
Ik zag laatst zelfs een ghost wachten tot het target bijna gekilled was...goaltjesdief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
GustavSan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:37:
[...]

Ik zag laatst zelfs een ghost wachten tot het target bijna gekilled was...goaltjesdief...
Jups. Een van de grootste nadelen van H5 Warzone vind ik. Bosses zijn moeilijk te verslaan en om dan de punten verdeling af te laten hangen van de last shot, beetje jammer.

Zelfde overigens ook met PvP kills. Ook daar is laatste shot bepalend en dat is toch wel erg jammer, zeker omdat assist in Warzone niet op de eindlijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Yaz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:31:
[...]

Jups. Een van de grootste nadelen van H5 Warzone vind ik. Bosses zijn moeilijk te verslaan en om dan de punten verdeling af te laten hangen van de last shot, beetje jammer.

Zelfde overigens ook met PvP kills. Ook daar is laatste shot bepalend en dat is toch wel erg jammer, zeker omdat assist in Warzone niet op de eindlijst staat.
Zo af en toe is het goaltjesdief principe niet verkeerd :+ gister bij toeval (na een kill) een spartan laser opgepakt, vervolgens vanuit compleet andere zeide map, een legendary boss uit de lucht geschoten^^ daarvoor niets van de boss meegemaakt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mfreriks schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:39:
[...]

Zo af en toe is het goaltjesdief principe niet verkeerd :+ gister bij toeval (na een kill) een spartan laser opgepakt, vervolgens vanuit compleet andere zeide map, een legendary boss uit de lucht geschoten^^ daarvoor niets van de boss meegemaakt xD
een Spartan laser doet ook focking veel schade. En jou team heeft misschien ook het een en ander er van mee gekregen. Ik vind bosses een team effort. Mogen van mij nog meer damage kunnen opvangen (en wat minder uitdelen). In PvP vind ik echt dat de kill moet gaan naar hem die het meeste damage heeft gedaan ala BF4 (75% done is kill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
[...]

Opzich vind ik het niet zo'n probleem. Dit geeft extra motivatie om een gebied echt te controleren.
En dat is al moeilijk genoeg zonder zo'n bos die rond loopt te banjeren.
Naast dat die bosses mega veel health hebben, zijn ze ook nog eens echt sterk is me opgevallen. 2/3 shot van sommige killed je gewoon.

Máár, het zou neit zo moeten zijn dat wanneer je als team zijnde een zone weet te behouden, heel veel damage op de boss weet te krijgen en dat één of andere kamikaze piloot van de tegenstander naar binnen komt stormen en net de laatste paar % van de boss weet te burnen en daardoor de kill krijgt.
Je mag er best wat punten voor krijgen, maar wanneer het andere team 75>% v/d damage doet moeten die daar ook zeker punten voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:13
[...]

Er is toch geen 1 team die daar voordeel van heeft? Je kan er zelf juist ook een slaatje uit slaan door een goed wapen uit te kiezen en de kill te gieren. Assists tellen overigens mee voor je KDA ratio dus zijn niet waardeloos voor de stats.

Het is natuurlijk leuker om zelf de kill te maken maar het is niet altijd feest...

Blijft heerlijk om te doen!!

[ Voor 25% gewijzigd door Beltoni op 04-11-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Beltoni schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:36:
[...]

Er is toch geen 1 team die daar voordeel van heeft? Je kan er zelf juist ook een slaatje uit slaan door een goed wapen uit te kiezen en de kill te gieren.
Tuurlijk kan je ook zelf daar het voordeel uit zoeken maar het blijft niet eerlijk voelen. Verder vind ik Warzone erg leuk om te spelen maar het mist echt een paar features die een noodzaak zijn voor een teambased playlist.

Ik irriteer me echt aan zaken als dat ik een fireteam kan samenstellen tijdens het spelen en dat je niet kan spawnen op een fireteam lid. Als dat laatste mogelijk was kon je echt tactisch gaan spelen. Nu ga je dood en kom je ergens terug daar waar de rest van jou team niet is. Dit zorgt ervoor dat je alleen maar cowboys gaat krijgen en geen samenspel. En dat vind ik bijzonder jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Yaz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:47:
[...]

Tuurlijk kan je ook zelf daar het voordeel uit zoeken maar het blijft niet eerlijk voelen. Verder vind ik Warzone erg leuk om te spelen maar het mist echt een paar features die een noodzaak zijn voor een teambased playlist.

Ik irriteer me echt aan zaken als dat ik een fireteam kan samenstellen tijdens het spelen en dat je niet kan spawnen op een fireteam lid. Als dat laatste mogelijk was kon je echt tactisch gaan spelen. Nu ga je dood en kom je ergens terug daar waar de rest van jou team niet is. Dit zorgt ervoor dat je alleen maar cowboys gaat krijgen en geen samenspel. En dat vind ik bijzonder jammer.
Dat kan inderdaad een stuk beter. Het is erg lastig om mensen van je fire team te vinden soms. Waar ik soms ook last van heb is dat ik op middelgrote afstand niet kan zien of het een vijand is of niet. Er staat geen gamertag boven en als ze een gele gloed om zich heen hebben zie ik het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:46
Hebben meer mensen last dat je na een potje Warzone geen stats krijgt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Laatst online: 12:57
jori040 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:57:
Hebben meer mensen last dat je na een potje Warzone geen stats krijgt ???
Daar heb ik gisteravond inderdaad last van. Direct even op mobiel gekeken online of hij het nog wel deed, aangezien ik een killer potje had en mijn stats wel wilde hebben natuurlijk :9 Maar stond netjes online, maybe a bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Zo na een week spelen begin ik er eindelijk weer wat gevoel voor te krijgen.

Eerste paar dagen was me KDA ver onder de 1.0 Na gisteren boven de 1.0 kunnen krijgen :P Ook nog 1 potje die begon 3vs4. Andere 2 teammaten zagen de bui al hangen en waren ook pleite.. 4vs1.. Uiteindelijke score was nog 24 vs 27 geworden en met een positieve kda afgesloten :P. Laatste 5 minuten van het potje heel vies in hoekjes zitten campen. Radar in de gaten houden en gewoon je AR clip legen in iemands rug zelfs nog een paar double kills uitgehaald >:)

Klopt het trouwens dat sinds gisteren de map diversiteit een stuk beter is geworden? Voor gisteren speelde ik eigenlijk op dezelfde 2/3 maps. Gisteren een stuk of 4 nieuwe maps gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
jadouber schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:55:
[...]

Daar heb ik gisteravond inderdaad last van. Direct even op mobiel gekeken online of hij het nog wel deed, aangezien ik een killer potje had en mijn stats wel wilde hebben natuurlijk :9 Maar stond netjes online, maybe a bug?
Klopt hadden wij gisteren ook last van, lang niet zo vervelend als wanneer de REQ services het niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:45

RawChild

PSN: Rawchild

Verxx schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:03:
Zo na een week spelen begin ik er eindelijk weer wat gevoel voor te krijgen.

Eerste paar dagen was me KDA ver onder de 1.0 Na gisteren boven de 1.0 kunnen krijgen :P Ook nog 1 potje die begon 3vs4. Andere 2 teammaten zagen de bui al hangen en waren ook pleite.. 4vs1.. Uiteindelijke score was nog 24 vs 27 geworden en met een positieve kda afgesloten :P. Laatste 5 minuten van het potje heel vies in hoekjes zitten campen. Radar in de gaten houden en gewoon je AR clip legen in iemands rug zelfs nog een paar double kills uitgehaald >:)

Klopt het trouwens dat sinds gisteren de map diversiteit een stuk beter is geworden? Voor gisteren speelde ik eigenlijk op dezelfde 2/3 maps. Gisteren een stuk of 4 nieuwe maps gezien.
Zelfde verhaal hier, Gaat sinds deze week ook eindelijk lekker, in Arena dan, Warzone is nog steeds kut. zal wel komen omdat het op Battlefield lijkt, word van alle kanten door teveel mensen beschoten. Erger me daar dood aan, letterlijk. doe mij maar lekker 4 vs 4

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Toch fijn om te lezen dat Halo nog steeds records breekt: http://www.ign.com/articl...unch-in-franchise-history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
God o god, wat een opluchting. Heb ein-de-lijk een goede button layout gevonden waar ik mee kan spelen. Mijn k/d is ontzettend ver onder 0 volgens mij :X Maar daar gaat vanaf nu verandering in komen, heb nu layout Fishstick genomen.

Ik kon maar niet wennen aan de controls, waarschijnlijk omdat ik altijd CoD en BF heb gespeeld en nooit Halo MP.

En naast de controls is het echt een totaal andere shooter. Ik word finaal ingemaakt, maar beleef er toch plezier aan. Nu maar hopen dat mijn skills wat omhoog, want dit is echt te triest voor woorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
K/D gister dramatisch gezakt... van +- 2 K/D overall nu naar 1.0 door een avondje dramatisch te spelen -_- gister wel platinum 5 geworden ^^ jeeej !! K/D ratio is opzich nog wel aardig op te schroeven in Warzone als je slim speelt!! bij boss takedowns niet boss killen maar spartans xD

Daarnaast heb ik nog wat moeite met friendly fire... gister serieus een x of 5 a 6 gewoon gekilled door teamgenoten, zelfs mensen van tweakers xD en nee, dan rijden ze me niet plat xD

meerdere malen een melee charge en nades etc... :+

[ Voor 29% gewijzigd door mfneed op 05-11-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hehe, sorry Mitch :p.

Ik ben nu Platinum 3, hoop dat het de komende tijd goed gaat zodat ik op Diamond uitkom, geen zin om weer naar Platinum 1 af te zakken. Wel lekker gespeeld gisteren trouwens! Heel wat goede potjes in Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuff schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:18:
God o god, wat een opluchting. Heb ein-de-lijk een goede button layout gevonden waar ik mee kan spelen. Mijn k/d is ontzettend ver onder 0 volgens mij :X Maar daar gaat vanaf nu verandering in komen, heb nu layout Fishstick genomen.

Ik kon maar niet wennen aan de controls, waarschijnlijk omdat ik altijd CoD en BF heb gespeeld en nooit Halo MP.

En naast de controls is het echt een totaal andere shooter. Ik word finaal ingemaakt, maar beleef er toch plezier aan. Nu maar hopen dat mijn skills wat omhoog, want dit is echt te triest voor woorden :+
Wat is er anders aan de fishstick?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mfreriks schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:11:
K/D gister dramatisch gezakt... van +- 2 K/D overall nu naar 1.0 door een avondje dramatisch te spelen -_- gister wel platinum 5 geworden ^^ jeeej !! K/D ratio is opzich nog wel aardig op te schroeven in Warzone als je slim speelt!! bij boss takedowns niet boss killen maar spartans xD

Daarnaast heb ik nog wat moeite met friendly fire... gister serieus een x of 5 a 6 gewoon gekilled door teamgenoten, zelfs mensen van tweakers xD en nee, dan rijden ze me niet plat xD

meerdere malen een melee charge en nades etc... :+
Volgens mij kan je in warzone alleen door het plat rijden gekilled worden door team mates?
Melee in ieder geval niet want nadat we de eerste base hebben overgenomen en naar de 2e lopen vind ik het nog wel eens leuk om rugby te spelen met mijn team mates :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ereaser schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:50:
[...]

Volgens mij kan je in warzone alleen door het plat rijden gekilled worden door team mates?
Melee in ieder geval niet want nadat we de eerste base hebben overgenomen en naar de 2e lopen vind ik het nog wel eens leuk om rugby te spelen met mijn team mates :+
Is ook Arena modus :)

@Thomas, idd aardig wat lekkere potjes arena gedaan!:) wordt nog wel wat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ah ok, dan loop je vast in de weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
ThomasXIV schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:57:
Hehe, sorry Mitch :p.

Ik ben nu Platinum 3, hoop dat het de komende tijd goed gaat zodat ik op Diamond uitkom, geen zin om weer naar Platinum 1 af te zakken. Wel lekker gespeeld gisteren trouwens! Heel wat goede potjes in Arena.
En één keer raden aan wie je dat had te danken :*) "Everybody, join Xwon (want die zit op level brons)!!' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
:p.

Net ook nog wat mooie potjes gespeeld met zerocha0s1234 en Derlux NL :p. Enkele keer verloren, nu ook Platinum 3 in Team Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:34:
[...]

Wat is er anders aan de fishstick?
De Fishstick heeft identieke button layout die ik gewend ben op cod. Dus linker trigger zoomen, L3 sprint, R3 melee, Rechter trigger schieten en rechter button granaat. Ik was altijd maar granaten aan het gooien terwijl ik wilde aimen haha :+

[ Voor 3% gewijzigd door Fuff op 05-11-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Bohhh net even een heerlijk potje Warzone Assault. Normaal slaat hij elk potje op in theater alleen deze natuurlijk niet. Helaas ging ik in de laatste 10 seconde van het potje dood. Ground pound is wel sterk als je defense speelt op Array. Wel voor het eerst weer kill frenzy gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lapO1/3c7743ee3c.png

[ Voor 18% gewijzigd door Beltoni op 05-11-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:50:
Bohhh net even een heerlijk potje Warzone Assault. Normaal slaat hij elk potje op in theater alleen deze natuurlijk niet. Helaas ging ik in de laatste 10 seconde van het potje dood. Ground pound is wel sterk als je defense speelt op Array. Wel voor het eerst weer kill frenzy gehaald :)

[afbeelding]
Veel in voertuigen gezeten zeker?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Martinspire schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:32:
[...]

Veel in voertuigen gezeten zeker?
Alles gewoon te voet. Van mijn kills waren er 8 met assault rife, 3 waren ground bumps en nog een random kill. Hoop dat ik ooit de replay nog in mijn theater krijg, was best een leuke match. Nog 2 gunners van een warthog gekilled die boven op de spire reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Laatst online: 17-08 22:55
ThomasXIV schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:35:
:p.

Net ook nog wat mooie potjes gespeeld met zerocha0s1234 en Derlux NL :p. Enkele keer verloren, nu ook Platinum 3 in Team Arena.
Ja was weer lachen ;) Zat daarvoor ook nog lekker met Zero te spelen, gng echt heeeel chill. Iets van 4/5 matches breakout achter elkaar gewonnen. We gingen echt intens lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vreemd dit, ik sta dus op brons 3.. Maat van me moest nog qualify'n en komt binnen op gold 2 na tien Slayer matches... Terwijl hij er nog echt in moet komen en nog geen gold zou moeten zijn.. Weet iemand hoe dit kan want we worden nu in bijna onmogelijke matches gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Hier het filmpje dat hoort bij het scoreboard dat ik hierboven plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Gister toch weel een goeie evaring gehad met die promethean nades! zie video ^^

http://xboxdvr.com/gamer/Mitchwe/video/12568593

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
D-Ed schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:59:
Vreemd dit, ik sta dus op brons 3.. Maat van me moest nog qualify'n en komt binnen op gold 2 na tien Slayer matches... Terwijl hij er nog echt in moet komen en nog geen gold zou moeten zijn.. Weet iemand hoe dit kan want we worden nu in bijna onmogelijke matches gezet..
Ranking systeem lijkt een beetje bugged. Ik zit ben Onyx in swat terwijl ik helemaal niet zo geweldig speelde in mijn qualifying matches. (Speel het nu niet meer omdat swatnums te vaak voorbij komt en ik daar echt een hekel aan heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.halowaypoint....ist-updates-and-additions

Orion uit alle maproulaties. Shotty snipers morgen als weekend playlist en uitgebreidere maproulaties in Slayer. Kijk, dat wou ik zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
Pfoe, had een mooie CTF pot, 2-2 in points, schiet op het laatste moment de carrier van de tegenstander voordat ze hem konden droppen en paar tellen later dropt die van ons hem binnen. Perfect timing, jammer dat ik eerst te lang aan het juichen was en ik niet eraan dacht het op te slaan haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
jadouber schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:12:
Pfoe, had een mooie CTF pot, 2-2 in points, schiet op het laatste moment de carrier van de tegenstander voordat ze hem konden droppen en paar tellen later dropt die van ons hem binnen. Perfect timing, jammer dat ik eerst te lang aan het juichen was en ik niet eraan dacht het op te slaan haha :P
Je kan het via theater mode terug kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
Ereaser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:28:
[...]

Je kan het via theater mode terug kijken ;)
Oh? En die heeft die 'opnames' allemaal nog of had ik dat in dezelfde sessie moeten doen?

Ken deze feature niet (althans nooit gebruikt) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
jadouber schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:57:
[...]

Oh? En die heeft die 'opnames' allemaal nog of had ik dat in dezelfde sessie moeten doen?

Ken deze feature niet (althans nooit gebruikt) O-)
Je kan altijd de laatste 20+ matches terugzien. Misschien wel nog meer maar daar heb ik niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:00:
[...]

Je kan altijd de laatste 20+ matches terugzien. Misschien wel nog meer maar daar heb ik niet op gelet.
Super, dan ga ik vanavond maar eens koekeloeren of ik hem terug kan vinden :9 , thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ereaser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:19:
[...]

Ranking systeem lijkt een beetje bugged. Ik zit ben Onyx in swat terwijl ik helemaal niet zo geweldig speelde in mijn qualifying matches. (Speel het nu niet meer omdat swatnums te vaak voorbij komt en ik daar echt een hekel aan heb).
Aha, lees het nu ook ergens anders idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Mensen zin in wat casual potjes arena of warzone atm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Fuff schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:04:
Mensen zin in wat casual potjes arena of warzone atm?
Yep, Join maar, edit: invité is naar je verzonden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door D-Ed op 06-11-2015 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
I see! Krijg die party niet werkend, joepie leuk die NAT restrictions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Komt goed, we wachten wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nu nog wat potjes? Geen zin om alleen te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijk bekennen dat het lijkt alsof ik geen deukje in een pakje boter kan schieten in H5 Slayer. In MCC bij H:CE en H4 max rank. SWAT gaat me wel prima af. K/D gemiddeld 1.3. Echter in normale Slayer/Team Slayer K/D < 0.8.

Iemand anders die dit ook merkt, het lijkt wel alsof de aim anders is / andere hit boxes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:13:
Ik moet eerlijk bekennen dat het lijkt alsof ik geen deukje in een pakje boter kan schieten in H5 Slayer. In MCC bij H:CE en H4 max rank. SWAT gaat me wel prima af. K/D gemiddeld 1.3. Echter in normale Slayer/Team Slayer K/D < 0.8.

Iemand anders die dit ook merkt, het lijkt wel alsof de aim anders is / andere hit boxes heeft.
Ja aimen is anders dan in voorgaande games voor zover ik weet. Er schijnen ook wat bugs in de aim assist te zitten, ik heb daar niets van gemerkt.

https://www.halowaypoint....posts/november-sneak-peek onder het kopje Halo 5 aiming & controllers kun je lezen dat ze er wel mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DakuGosuto schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:49:
[...]

Ja aimen is anders dan in voorgaande games voor zover ik weet. Er schijnen ook wat bugs in de aim assist te zitten, ik heb daar niets van gemerkt.

https://www.halowaypoint....posts/november-sneak-peek onder het kopje Halo 5 aiming & controllers kun je lezen dat ze er wel mee bezig zijn.
Ah, dat verklaart wel het een en ander. Kwestie van oefenen en hopen op een fix.

Wat ik wel een fijne verandering vind Is het feit dat de SMG nu eindelijk, na 4x ruk te zijn geweest, goed is. Close combat + H5 SMG = een genot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Na weer een aantal potjes Warzone begin ik het toch leuker te vinden. Het is me nu iig duidelijk wat de bedoeling is, + dat ik een belachelijke hoeveelheid req packs heb en dus eigenlijk constant met fijne wapens en leuke voertuigen rondloop/scheur :P. Al een aantal keer tegen de 2000 punten (individueel) gehaald :P. Vind het hier en daar toch wat stroefjes, denk dat het met een groot fireteam leuker is en beter werkt dan als je met random gasten speelt. Ben eerlijk gezegd super benieuwd naar de Big Team Battle modus, want voertuigen online zijn toch wel heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ThomasXIV schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
Na weer een aantal potjes Warzone begin ik het toch leuker te vinden. Het is me nu iig duidelijk wat de bedoeling is, + dat ik een belachelijke hoeveelheid req packs heb en dus eigenlijk constant met fijne wapens en leuke voertuigen rondloop/scheur :P. Al een aantal keer tegen de 2000 punten (individueel) gehaald :P. Vind het hier en daar toch wat stroefjes, denk dat het met een groot fireteam leuker is en beter werkt dan als je met random gasten speelt. Ben eerlijk gezegd super benieuwd naar de Big Team Battle modus, want voertuigen online zijn toch wel heel erg leuk.
Probleem is een beetje dat er vaak een hele hoop mensen gewoon voor kills gaan en pve/base capture een beetje links laten liggen... zo werkt het bij mij nu juist anders om dan wat jij zegt... begon echt top aan warzone, vond het echt leuker... nu vind ik juist arena leuker mede door de chat natuurlijk...

laatste 3 matches in warzone volgens mij ook kansloos verloren... wellicht in een fireteam dat het beter te doen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
mfreriks schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:54:
[...]

Probleem is een beetje dat er vaak een hele hoop mensen gewoon voor kills gaan en pve/base capture een beetje links laten liggen... zo werkt het bij mij nu juist anders om dan wat jij zegt... begon echt top aan warzone, vond het echt leuker... nu vind ik juist arena leuker mede door de chat natuurlijk...

laatste 3 matches in warzone volgens mij ook kansloos verloren... wellicht in een fireteam dat het beter te doen is
Arena vind ik ook leuker, maar Warzone is een wat meer casual type, wil in Arena graag m'n rang hoog houden en met random spelers vind ik het dan te riskant. Free For All is dan nog wel een optie. Zou fijn zijn als 343 ook unranked arena games toevoegt, zodat je daar niet op hoeft te letten als er even niemand online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook inderdaad. Een potje CoD ofzo ga je nog wel in je eentje doen maar als ik Halo opstart en er is niemand online haak ik alweer af. Wanneer je op Diamondniveau komt is het niet meer grappig om Arena te doen zonder team, je wordt kei en keihard afgemaakt op dat niveau omdat al die gasten met premade teams spelen. Gelukkig zijn er regelmatig gasten online. Ik hoop dat deze game lang gespeeld blijft worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
ThomasXIV schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
Had hetzelfde. Aan het begin is het alleen maar chaos maar als je eenmaal doorhebt hoe het in elkaar steekt en wanneer je wat moet doen is het wel geinig. Teamwork gebeurt helaas nog te weinig. Laatste tijd iets meer Warzone Assault gespeeld, ook een erg leuke game-mode maar vind de map Summit echt verschrikkelijk.

Zometeen Halo maar weer eens even opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Beltoni schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:54:
[...]

Had hetzelfde. Aan het begin is het alleen maar chaos maar als je eenmaal doorhebt hoe het in elkaar steekt en wanneer je wat moet doen is het wel geinig. Teamwork gebeurt helaas nog te weinig. Laatste tijd iets meer Warzone Assault gespeeld, ook een erg leuke game-mode maar vind de map Summit echt verschrikkelijk.

Zometeen Halo maar weer eens even opstarten.
Warzone Assault is echt hit or mis. Soms wordt je helemaal overlopen en spawn je ver van de base die je moet verdedigen en soms spawn je erin en is het makkelijk te verdedigen. Vooral de map met die spire heeft dat bij de spire zelf in het midden van de map (1e checkpoint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Nog mensen die vanavond een potje willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
ThomasXIV schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:03:
Nog mensen die vanavond een potje willen doen?
Ik denk ik, tussen 22:00 en 00:00 denk ik, maar kan het niet met zekerheid zeggen, moet nog wat afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Iemand die vanavond nog wat online wil knallen met iemand die niet van het hoogste niveau is maar toch ook liever niet alleen knalt, voeg me dan gerust toe (Nosferatu 360NL) sinds kort de one plus deze game, en nu eindelijk wat gewend (normaal speelde ik alleen cod en battlefield)
Maar aangezien al mijn "vrienden" op de PS4 zitten ben ik dat alleen spelen nu ook wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ik ben wel down voor wat potjes. Alweer paar dagen niet gespeeld. Begin al afkickverschijnselen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Gisteren in breakout een superfecta (winnen in een 1 vs 4 situatie) gehaald :D
Ik begin breakout een stuk leuker te vinden dan slayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ereaser schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:16:
Gisteren in breakout een superfecta (winnen in een 1 vs 4 situatie) gehaald :D
Ik begin breakout een stuk leuker te vinden dan slayer :)
Speelde gisteren voor het eerst Breakout op Altitude, werd bijna duizelig van die map. Bij Breakout is het nog belangrijker om de map te leren kennen en daar liep ik echt rond als een kip zonder kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:43:
[...]

Speelde gisteren voor het eerst Breakout op Altitude, werd bijna duizelig van die map. Bij Breakout is het nog belangrijker om de map te leren kennen en daar liep ik echt rond als een kip zonder kop.
Klopt ja. Het zijn maar een paar maps en ze zijn klein en symetrisch, dus heel lastig is het niet.
Ook is communicatie ontzettend belangrijk, als een enemy achter je kan komen ben je zo 2 team mates kwijt voordat je het door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Beltoni schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:55:
Ik ben wel down voor wat potjes. Alweer paar dagen niet gespeeld. Begin al afkickverschijnselen te krijgen.
Vanavond na de 11 november drukte (potje starten rond dit tijdstip is kansloos kom ik weer online. Vind je het goed als ik je toevoeg?
Iemand anders die vanavond nog wat slayer of iets anders wil doen? ---> Nosferatu 360NL verwacht geen pro play. just for fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
In Free For All Diamond behaald, wel maf want ik heb veel potjes heel slecht gespeeld (was dan wel tegen Onyx/Diamond lui, maar goed). Vind FFA wel lachen, behalve dat de spawns soms verschrikkelijk zijn. Komt te vaak voor dat je direct van je sokken wordt geblazen als je spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
RawChild schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:34:
[...]

Vanavond na de 11 november drukte (potje starten rond dit tijdstip is kansloos kom ik weer online. Vind je het goed als ik je toevoeg?
Iemand anders die vanavond nog wat slayer of iets anders wil doen? ---> Nosferatu 360NL verwacht geen pro play. just for fun :)
Natuurlijk. Als je me Halo ziet spelen mag je me altijd een invite sturen!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste