Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:13
ThomasXIV schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:01:
[...]

Heb zelf solo al missie 1 t/m 3 gedaan op heroic, dat was vrij makkelijk ja, legendary is echt lastig, zeker met meerdere "echte" spelers, daar worden de vijanden ook sterker van.
Dat klinkt wel logisch. Wij begonnen gisteren om 0:00 met 2spelers omdat 1 beunhaas hem in de Amerikaanse store had gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:29

RawChild

PSN: Rawchild

RawChild schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:58:
[...]

Ik heb de one ook net geïnstalleerd. dat was 20 minuten of zo.

nu de 9 gig update, die download ik trouwens via UTP. De systeem update was wel via wifi

42 procent ondertussen, dus valt me mee..
En klaar, here we go :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 15:59
Iemand ook het probleem om het op te starten? Ik heb hem al een maand pre-installed op mijn xbox one staan en nu start ik hem op en krijg titelscherm te zien en dan pats terug naar home in de xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Helaas, het installeren van de update gaat vanaf 83 procent ineens ongelooflijk traag.. dus moet nog wachten.

Maar de mensen die al wel spelen, bevalt ie wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Bevalt hier goed.

Nog mensen zin om co-op campaign te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
je merkt dat sommige het spel nog niet echt kunnen:P
van de 4potjes(2arena en 2warzone) nog gene een gewonnen:(
want eent arena telde niet mee...
Maarja ik weet geneens meer hoe ik een vehicle moet boarden:P

[ Voor 9% gewijzigd door Kleynus op 27-10-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warzone lijkt toch wel wat meer op Battlefield dan ik dacht. Ook wel wat met Titanfall met al die bots e.d.
Toch maar eens kijken of ik die met wat mensen samen kan doen want vind hem toch wel cool

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 13:33

Mikayu

.srt

Ik heb hem ook gekocht. Helaas systeem update en downloaden van de game... Gaat hem vanavond niet meer worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:09:
Warzone lijkt toch wel wat meer op Battlefield dan ik dacht. Ook wel wat met Titanfall met al die bots e.d.
Toch maar eens kijken of ik die met wat mensen samen kan doen want vind hem toch wel cool
Kies mij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:48

Bozznl

GT: The Bozzz88

en mij 😁. nu kan ik alleen niet

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
hebben een paar mensen interesse in team arena? of een andere arena playlist?

ben zelf in team arena diamond 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:09
Ik moet zeggen dat Warzone mij echt bevalt. nu na 3 potjes een mooie KD van 1.47 waarmee ik mezelf verras. en al 56 kills not bad in 1 uurtje.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet hier zelf nog wel inkomen. Vind het vooral lastig om alleen zonder party online te spelen. Merk al snel dat je echt samen moet lopen met iemand, wil je lang genoeg blijven leven. Ben niet zo'n fan van de schildjes, doe mij maar zonder. Alleen hoeft het nou ook weer niet hardcore/swat van mij, alleen die schildjes pleite zou ik al fijn vinden (ben ook andere shooters gewend).
Verder moet ik nog weten hoe je het beste met bepaalde wapens om kunt gaan en wat voor tactieken je kunt/moet gebruiken. Of dat je tegen een party van 4 bij arena eigenlijk amper kans maakt.
Nog tips?

Oja en Warzone, wat is daar precies de puntentelling? Want soms hebben we alle vlaggen maar dan winnen we niet/amper. Andere keer hebben we bijna geen vlaggen, maar winnen we wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2015 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Er spawnen vijanden die 25 tot wel 150 punten opleveren.

Ik moet zeggen tof spel, maar ik ben slecht. Warezone gaat nog wel, maar arena moet ik echt nog wel ff oefenen.

Moet je voor iedere gametype je kwalificeren? Alleen slayer gespeeld, daar nog 5 games nodig totdat ik mijn rank heb, en de rest moet ik nog 10 spelen. dacht dat je rank voor alles zou zijn.

En waar is ctf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ThomasXIV schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:30:
Net even met crzyhiphopazn missie 2 gedaan op Legendary, was lachen! Vanavond gaan we waarschijnlijk nog even door, dus als iemand straks mee wil doen dan kan dat :).
Ja was lachen als je iemand meeneemt die nog geen legendary heeft gedaan 😂
Ik ben namelijk op Legendary begonnen.
Van missie 3 met Mfreriks erbij gedaan tot en met missie 5.
Wat een klote stuk was het einde.
80x opnieuw gedaan ofzo 😑

Wat een meeslepend verhaal en die cutscenes 😱😍😁👀
DubbelU schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:27:
Iemand ook het probleem om het op te starten? Ik heb hem al een maand pre-installed op mijn xbox one staan en nu start ik hem op en krijg titelscherm te zien en dan pats terug naar home in de xbox one.
Als je game niet 55GB is moet je het opnieuw downloaden.
Het kan zijn dat je de verkeerde stub file hebt gepreload vanuit de 343 servers

[ Voor 26% gewijzigd door crzyhiphopazn op 27-10-2015 23:29 . Reden: Typo's ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Campaign is lachen, missie 5 inderdaad super vaak opnieuw moeten doen :P. Nog een rondje Warzone gespeeld, vind dat niet zo geweldig, is me wat chaotisch, maar denk dat het vooral wennen is aangezien ik geen flauw idee heb hoe alles werkt en die maps in elkaar zitten. Net een rondje team slayer gedaan, 4 tegen 4, was lekker intens. Zaten wel met een groep vreemden tegen een party, dus uiteindelijk verloren, maar erg leuk om te doen :).

Nog een geinige video gecaptured van een domme Tanaka AI die i.p.v. reviven lekker blijft staan in de vuurlinie.

[YouTube: https://youtu.be/i1299Z0lIwc]
Heb je even toegevoegd op de xbox. Vind arena nu verreweg het leukst, dus als mensen lekker samen willen knallen ben ik daar zeker voor in.

[ Voor 33% gewijzigd door Thomas op 28-10-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil er nog een paar potjes spelen? Voeg me toe: zerocha0s1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLoch
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-07 23:21
Na nu tien missies te hebben gespeeld moet ik zeggen dat ik het een enorm tof spel vindt, maar de moeilijkheidsgraad is naar mijn ervaring een beetje unbalanced.

De eerste twee missies deden we op Legendary, dit was uitdagend maar net iets te meedogenloos voor ons doen. We hebben de afgelopen maand als voorbereiding elke Halo game op Legendary uitgespeeld dus dachten we deze ook wel te kunnen, mooi niet dus. Bij de derde missie geswitched naar Heroic, maar dit is dan weer veel te simpel en onuitdagend.. :/

Het lijkt in zekere zin wel alsof de Heroic difficulty eigenlijk de Normal difficulty is, maar misschien ligt dit aan mij. Voor de rest echt een top spel, geweldig verhaal ook. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

Ja was lachen als je iemand meeneemt die nog geen legendary heeft gedaan 😂
Ik ben namelijk op Legendary begonnen.
Van missie 3 met Mfreriks erbij gedaan tot en met missie 5.
Wat een klote stuk was het einde.
80x opnieuw gedaan ofzo 😑

Wat een meeslepend verhaal en die cutscenes 😱😍😁👀
Zo, was we lache!:D de rest binnenkort ook maar doen dacht ik zo!! (alleen om even af te maken moeten we na de laatste missie, missie 1 en 2 nog doen:P anders geen chievo.) probleem is alleen, je moet legendary ook nog alleen finishen voor de achievements.. dat wordt weer een ander verhaal als ik gister zo bekeek xD Stap van heroic naar legendary is volgens mij best groot :+ Moet wel zeggen dat ik me met legendary net iets meer vermaak dan met Heroic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
Arena lukt nog wel om in je eentje te spelen, het is lastig maar gaat goed.
Warzone is in je eentje niet echt te doen...behalve de boss kills stealen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik moet zeggen dat Halo heerlijk weg speelt met de nieuwe Elite controller :D. Ik zal vanavond eens met de rest van de Tweakers hier mee komen spelen! Ik heb gisteren helaas maar tijd gehad voor 1 mission en 1 warzone match. Hoop vanavond wat meer tijd te hebben :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren warzone gespeeld met een party van 6 tot 8 mensen en moet zeggen dat het wel een leuke game mode is.
Heb wel wat puntjes van kritiek:
- De spawns zijn af en toe slecht in deze game mode waardoor je vaak vanuit de spawn direct gekilled word, daar gaat je active requisition ;w
- De legendary enemies geven naar mijn mening te veel RP punten, hierdoor is het team dat de eerste killt ver in het voordeel. Aangezien deze ook in de middelste basis spawnt begin je meteen met het capturen van deze basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Nog mensen die co-op wilt proberen? Voeg me maar toe :) Chibii Azn

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:46
Chibi2k schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:50:
Als ik de SP alleen uit heb wil ik dat zeker.

Wat een plezier geeft deze game zeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:50:
Gisteren warzone gespeeld met een party van 6 tot 8 mensen en moet zeggen dat het wel een leuke game mode is.
- De spawns zijn af en toe slecht in deze game mode waardoor je vaak vanuit de spawn direct gekilled word, daar gaat je active requisition ;w
- De legendary enemies geven naar mijn mening te veel RP punten, hierdoor is het team dat de eerste killt ver in het voordeel. Aangezien deze ook in de middelste basis spawnt begin je meteen met het capturen van deze basis.
Mja aantal keer gemerkt dat er op den duur weinig meer gebeurd om de vlaggen heen en dat het dan vooral gaat om de enemies killen. Wat ik liever had gehad is dat je dan meer bots of voertuigen of whatever tot je beschikking krijgt als bonus voor het killen van een dergelijke bot, maar dat het nog steeds draait om de vlaggen.
Nu al een paar keer gezien dat je rustig alle vlaggen kunt verliezen, zolang je maar die legendary enemies gaat killen. Ook is nog geen enkel potje geëindigd door de powercore van de enemy te slopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:07:
[...]
Mja aantal keer gemerkt dat er op den duur weinig meer gebeurd om de vlaggen heen en dat het dan vooral gaat om de enemies killen. Wat ik liever had gehad is dat je dan meer bots of voertuigen of whatever tot je beschikking krijgt als bonus voor het killen van een dergelijke bot, maar dat het nog steeds draait om de vlaggen.
Nu al een paar keer gezien dat je rustig alle vlaggen kunt verliezen, zolang je maar die legendary enemies gaat killen. Ook is nog geen enkel potje geëindigd door de powercore van de enemy te slopen.
Het zijn van die dingen die je nu veel leest op het web maar je kan niet verwachten dat 343 na een dag al een oplossing klaar heeft liggen.Ik maak me er niet zo druk want het zal de komende weken wel beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mfreriks schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:31:
[...]

Zo, was we lache!:D de rest binnenkort ook maar doen dacht ik zo!! (alleen om even af te maken moeten we na de laatste missie, missie 1 en 2 nog doen:P anders geen chievo.) probleem is alleen, je moet legendary ook nog alleen finishen voor de achievements.. dat wordt weer een ander verhaal als ik gister zo bekeek xD Stap van heroic naar legendary is volgens mij best groot :+ Moet wel zeggen dat ik me met legendary net iets meer vermaak dan met Heroic!
Haha Solo zal vast wel lukken.
Hoe meer mensen in co op mee doen hoe moeilijker Legendary wordt.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

jori040 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Als ik de SP alleen uit heb wil ik dat zeker.

Wat een plezier geeft deze game zeg. :)
Lekker Legendary modus dan doen :P

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Chibi2k schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Lekker Legendary modus dan doen :P
Jazeker.
Gebruik jij een headset want die van mij is kwijt ?[Speel veel coop games zonder set maar als men hier dat wel graag wil hebben dan ga ik er een kopen]

Ik laat weten als ik klaar ben met de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Man man man, wat een game! Gistermorgen om 00.01 begonnen met spelen, vanwege de wekker de volgende ochtend niet lang door kunnen gaan, maar stoppen was weer moeilijk. Gisteren van half 1 's middags 1 tot half 1 's nachts in de week geweest en vandaag zal het precies zo zijn. Met drie vrienden de Legendary Co-op uitgeprobeerd, zijn bij missie 11 geraakt, volgens mij bijna klaar.

Ik moet wel zeggen dat ze de omgevingen en voertuigen weer heerlijk hebben vormgegeven, en de campaign is weer als vanouds intens, zeker op Legendary, dat toch een stuk meer uitdaging bied dan ik had verwacht. Vele malen gewiped met zijn allen, je moet echt nadenken over wapenkeuzes etc.

Solo Legendary is trouwens nog goed te doen, maar het verschil met Heroic is (vooral in co-op) wel enorm.

Online 1 match geprobeerd, wil eerst de campaign volledig uit hebben voordat ik daar in verdwaald ga raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al iets bekend over nieuwe multiplayer playlists/weekend? Ik mis odd ball namelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Een hoop beunhazen in warzone, en gister een fijne kerel in slayer gehad... mij ong. 5x gekilled... eigen team -_- Eerste officiele dag buiten Europa was toch beter... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
Wardens op legendary zijn echt kuuuuuuuuuuuut :(

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Weet iemand toevallig of de regio waarop je Xbox staat invloed heeft op de servers waarop je komt te spelen? Ik heb mijn Xbox altijd op US staan en vraag me af of ik nu ook op US servers kom te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:07:
[...]
Klopt ja, maar als de enemy alle bases heeft kan je haast onmogelijk in het midden komen waar de legendary spawnt dus wat dat betreft hebben de bases wel grote invloed. Het is ook vrij onmogelijk om een base te cappen zodra de enemy hem heeft en het is de voorste basis van de enemy (iedereen spawnt er dicht bij in de buurt by default).

In assault gisteren wel een paar keer de power core gesloopt, maar dat is daar ook het main objective in gewoon assault hebben we zelfs een keer dik verloren maar nooit dat er iemand bij onze core in de buurt is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Iemand nog zin om de campaign op Legendary te co-op'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Warezone is best cool. maar die punten capturen is bijna kansloos, je kan beter die vijanden pakken die spawnen.
Maar is het nou echt zo dat als team Red hem 95 slacht maar team Blue de laatste 5 procent dat blue alle punten krijgt?

Verder moet ik echt wat aan mijn aim en tactiek doen in de MP. vind het een heerlijk spel, maar soms bak ik er niks van. Dit spel is wel echt puur skills hoor.

Aim snel of traag? ik heb hem op 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hier ook op 4. Hoger ben je sneller maar minder precies. Ik denk dat je 'm lekker moet laten staan en het op die sensitivity moet leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ja denk het ja. 10 potjes slayer gedaan en ben in de silver divisie terecht gekomen. Nou prima, daar zijn hopelijk meer van die amateurs net als ik. kan ik beetje oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:19
Eindelijk tijd gehad om Halo 5 uit te proberen. Eerste irritatiepunt, visor neemt als teveel screenspace op. Leuk en aardig, maar je mist een hoop. Ik zit nog bij missie 1, dus weet niet of het bij chief ook zo is.

En daaammmn Veteran solo is moeilijk, lekker weer een uitdaging sinds Halo: Reach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Vandaag met Kalkie en 2 anderen nog even de eerste missie en een deel van de tweede missie doorlopen op Legendary, kwamen we deze glitch tegen na het respawnen :+ :

[YouTube: https://youtu.be/p3qPrKTKh8w]

Ook nog 2 potjes Warzone gedaan (en eerder nog wat slayer), vind dat toch wel geinig! Zeker met wat leuke Req voertuigen is het best lachen, had uit een random ultra rare vehicle een Warthog met rail gun gehad, en ook een zeldzame Wraith laten spawnen die makkelijk gehakt maakte van standaard Scorpions :+. Met een Banshee rondvliegen is ook leuk trouwens, iedereen lijkt het te druk te hebben met elkaar afmaken om veel aandacht aan jou te schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Merk toch echt wel dat je Arena modus eigenlijk met een party moet joinen... dan gaat het al stukke beter dan solo... Speelt ook veel leuker weg! Nu is mijn ervaring met solo matches joinen ook wel erg dramatisch... teamkillers en leavers+afk... 1 match stond ik alleen tegenover 4 man... andere was er een mannetje uit mn team die mij steeds killde om niets/om sniper... -_-

Warzone ook echt heerlijk, maar wekt af en to wel wat frustraties op xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik vind het echt een toffe game, ik speel samen met een maatje de co-op en we gaan vanavond verder met missie 14. Is er trouwens een GoT groep? Zo ja, kan ik die joinen?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Partypooper schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:52:
Ik vind het echt een toffe game, ik speel samen met een maatje de co-op en we gaan vanavond verder met missie 14. Is er trouwens een GoT groep? Zo ja, kan ik die joinen?
Die is er zeker :)

https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/got

voeg je zelf maar even toe! Afgelopen 2 dagen redelijk wat popups gehad in mn scherm met mensen die mij toegevoegd hebben :) veel halo gamers in mijn lijst nu :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ThomasXIV schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 01:56:
Vandaag met Kalkie en 2 anderen nog even de eerste missie en een deel van de tweede missie doorlopen op Legendary, kwamen we deze glitch tegen na het respawnen :+ :

[video]

Ook nog 2 potjes Warzone gedaan (en eerder nog wat slayer), vind dat toch wel geinig! Zeker met wat leuke Req voertuigen is het best lachen, had uit een random ultra rare vehicle een Warthog met rail gun gehad, en ook een zeldzame Wraith laten spawnen die makkelijk gehakt maakte van standaard Scorpions :+. Met een Banshee rondvliegen is ook leuk trouwens, iedereen lijkt het te druk te hebben met elkaar afmaken om veel aandacht aan jou te schenken.
Zo dat was me de sessie wel idd, eindelijk een keer mogen proeven van Legendary :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
mfreriks schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:03:
[...]

Die is er zeker :)

voeg je zelf maar even toe! Afgelopen 2 dagen redelijk wat popups gehad in mn scherm met mensen die mij toegevoegd hebben :) veel halo gamers in mijn lijst nu :9~ :9~
Aah zit er al in, had mezelf al toegevoegd kennelijk :') voor mensen die een keertje willen spelen die kunnen me adden: TheBelsn1ckel

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
RawChild schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:28:
Maar is het nou echt zo dat als team Red hem 95 slacht maar team Blue de laatste 5 procent dat blue alle punten krijgt?

Aim snel of traag? ik heb hem op 4...
Ja, gisteren 2x mee gemaakt dat de enemy snel onze kill jat door de laatste 2 seconden er ook op te schieten, terwijl wij er al met 4-5 op aan het schieten waren en de enemy met 1 of 2. Vrij irritante mechanic.

En ik speel nu op 6 of 7, kon echt niet tegen dat langzame aimen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
Eindelijk legendary uitgespeeld! langer over gedaan dan verwacht maar echt soms te veel enemys en te weinig ammo :(

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30

Kalkie

NLMP

ThomasXIV schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 01:56:

[video]

Was gezellig en intens. Speel meestal SP games, Halo op normal vond ik voorheen al moeilijk genoeg, co-op op legendary geeft een heel andere dimensie. Warzone is wennen, ik word continu aan gort geschoten. Wanneer gaan we weer :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Misschien handig! Als warzone je main multiplayer wordt ga dan voor Gold req packs, als je zo snel mogelijk alle cosmetische items wil kun je het beste silver req packs spammen!

http://attackofthefanboy....req-packs-and-req-points/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Hmmm, binnenkort maar even wat Silver packs halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Heeft iemand een handig linkje met uitleg rond die packs etc? Heb ik dit nodig om 'beter' te worden, of is het allemaal puur voor de show?

Ik vind het kopen van packs etc geen probleem, maar dan moet het wel nut hebben :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 13:38
Kalkie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

Was gezellig en intens. Speel meestal SP games, Halo op normal vond ik voorheen al moeilijk genoeg, co-op op legendary geeft een heel andere dimensie. Warzone is wennen, ik word continu aan gort geschoten. Wanneer gaan we weer :)
Was erg tof idd gisteren met een party de co-op doen. Maakt het nog epischer vond ik.
Volgende keer hopelijk met een beter werkende party-chat zodat ik ook rechtstreeks met ThomasXIV kan praten :P

Xbox Live ID: Omega78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
GustavSan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:07:
Heeft iemand een handig linkje met uitleg rond die packs etc? Heb ik dit nodig om 'beter' te worden, of is het allemaal puur voor de show?

Ik vind het kopen van packs etc geen probleem, maar dan moet het wel nut hebben :).
Packs zijn met ingame currency ook te kopen hoor:) de inhoud van de packs is cosmetisch en voor warzone:) Er zitten kaarten in die packs, met die kaarten kun je bijv. boosts, wapens en voertuigen halen in een warzone match:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
mtouw78 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Was erg tof idd gisteren met een party de co-op doen. Maakt het nog epischer vond ik.
Volgende keer hopelijk met een beter werkende party-chat zodat ik ook rechtstreeks met ThomasXIV kan praten :P

Xbox Live ID: Omega78
Gaf de chat ook wel een extra sfeer zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alamont
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 13:05
Ik heb mezelf perongeluk toegevoegd aan de got Company zonder iets in te vullen dus bij deze: mijn gamertag Is logmaor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Hier ook geen gamertag erbij vermeld voor de company, dus bij deze: Axagrinder2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:10
Ook maar even aangemeld, gamertag Crowntjens.

Ben gisteren begonnen met de SP op legendary. Het is toch best pittig! Eerste 2 lvl's doorgekomen maar niet zonder enig gevloek.. Je gaat zo snel dood en op je team kan je ook lang niet altijd rekenen, wat een slechte AI.. jammer genoeg. Ze gaan gewoon vol in de vuurlinie's staan om je te rezzen of blijven gewoon staan kijken als jij volop in gevecht bent. Maar verder wel een hele vette SP tot nu toe.

MP natuurlijk ook even gedaan, speelt héél erg lekker weg. Ben groot fan van SWAT en dat heb ik dan ook uitgebreid geprobeerd. Enigste minpuntje daar is de grote hoevelheid swatNUMS potjes wat ik krijg, speel toch liever met een BRF/DMR. Warzone vind ik ook errrg vet, kan wel erg chaotisch zijn en soms beetje onduidelijk wat nou precies de bedoeling is.. Zal wel een stukje gewenning zijn.
All-in-all, geslaagde game tot nu toe.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
  • Laatst online: 21-08 03:48
Nog niet echt de tijd gehad om echt multiplayer te spelen, zijn er nog mensen die ook nog moeten beginnen. voeg me toe BlackmasterNL kunnen we met een party spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Gisteravond de Campaign afgemaakt, einde was een beetje een tegenvaller. Verder was het een leuke campaign en op legendary waren sommige stukken best pittig. Moet alleen de eerste 2 levels nog opnieuw op legendary spelen voor de achievements. Daarnaast ook nog een hoop skulls die we missen en 15 intel pieces. Kwamen er halverwege het spel af dat je gewoon met d-pad down (of up?) het gebied kan checken of er nog intel dingen waren. Daardoor duurde het in het begin best lang om de gebieden te checken.

Daarna nog even een paar potjes online gespeeld. Als ik er lekker in zit kan het best goed gaan maar als het slecht gaat dan gaat het ook echt slecht. Wat een drama was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Xdoos 1 met halo 5 ook binnen dus vanaf vanavond ben ik ook op halo 1-2-3-4-5 (XBO) te vinden.
Waar kan ik me eigenlijk aan de GoT groep toevegen?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:15:
. Kwamen er halverwege het spel af dat je gewoon met d-pad down (of up?) het gebied kan checken of er nog intel dingen waren. Daardoor duurde het in het begin best lang om de gebieden te checken.
dat is nieuw voor mij xD goeie tip!

Edit: worden skulls ook weergegeven?

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 30-10-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

dat is nieuw voor mij xD goeie tip!

Edit: worden skulls ook weergegeven?
Skulls moet je wel gewoon zoeken en die zijn best lastig. Als ze werden gevonden gebeurde het door iemand anders. Misschien ben ik er ooit wel langs een gelopen maar ik wist niet hoe ze eruit zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
timmie271 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:15:
Xdoos 1 met halo 5 ook binnen dus vanaf vanavond ben ik ook op halo 1-2-3-4-5 (XBO) te vinden.
Waar kan ik me eigenlijk aan de GoT groep toevegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Skulls moet je wel gewoon zoeken en die zijn best lastig. Als ze werden gevonden gebeurde het door iemand anders. Misschien ben ik er ooit wel langs een gelopen maar ik wist niet hoe ze eruit zagen.
Zijn als het goed is gewoon doodshoofdjes die weleens op de meest rare plekken liggen :+.

Bij Halo CE Anniversary op de 360 had je een granaat nodig die je omhoog duwde zodat je hem kon pakken.. Heb daar een truck gekregen wat niet helemaal hoorde te kunnen eigenlijk 8)7. Mijn neef en ik zijn het toen uiteindelijk gelukt na bijna 40 pogingen O-).
Bedankt :).

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 30-10-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
timmie271 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

Zijn als het goed is gewoon doodshoofdjes die weleens op de meest rare plekken liggen :+.

Bij Halo CE Anniversary op de 360 had je een granaat nodig die je omhoog duwde zodat je hem kon pakken.. Heb daar een truck gekregen wat niet helemaal hoorde te kunnen eigenlijk 8)7. Mijn neef en ik zijn het toen uiteindelijk gelukt na bijna 40 pogingen O-).

[...]

Bedankt :).
Ja weet inmiddels hoe ze eruit zien. Minuscule zwarte schedeltjes. In ieder geval een hele uitdaging om te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Gisteren nog even gespeeld, lekker intense matches in de team arena playlist. Had wel een baalmomentje aan het einde van een CTF match;

[YouTube: https://youtu.be/uuY_hfqQamQ]

Net te laat met m'n assassination :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Ja weet inmiddels hoe ze eruit zien. Minuscule zwarte schedeltjes. In ieder geval een hele uitdaging om te vinden.
Ze waren altijd wit.. Dus dat word weer een leuke klus om al die skulls te vinden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ThomasXIV schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:15:
Gisteren nog even gespeeld, lekker intense matches in de team arena playlist. Had wel een baalmomentje aan het einde van een CTF match;

[video]

Net te laat met m'n assassination :( .
zag hem inderdada voorbij komen! moest lachen xD vanavond weer wat potjes aanslingeren? moet die 5 matches chievo ook nog bij verschillende modi! wellicht dat een andere modi beter gaat als gister xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Bohhh Breakout is wel vet. Speelde net mijn 1e potjes met een paar random mensen. Staan snel met 0-4 achter maar winnen uiteindelijk met 5-4 :o

Kan niet wachten om op alle modes 10 matches te doen zodat je in een bepaalde klasse bent geplaatst. Zit nu soms wel erg veel verschil tussen verschillende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

IK verlies 8 van de 10 gunfights, soms wat lucky headshots, of ik schiet van afstand op een gropeje dat met elkaar in gevecht is.
Nog tips om hier goed in te worden? het is toch wel meer dan alleen aim skills hebben...hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Toch wel skills vooral, maar het juiste wapen op het juiste moment kiezen en gebruik maken van melee helpt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
RawChild schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:10:
IK verlies 8 van de 10 gunfights, soms wat lucky headshots, of ik schiet van afstand op een gropeje dat met elkaar in gevecht is.
Nog tips om hier goed in te worden? het is toch wel meer dan alleen aim skills hebben...hoop ik :P
oefenen. oefenen. oefenen :P En soms gewoon net dat ene beetje extra risico nemen want de kans is vaak groot dat wanneer je iemand killt in battle en net overleefd iemand anders je erna zo neer maait dus soms ff die jump doen of granaat gooien, even die extra ammo verspillen die je wilde bewaren of ability die je wilde sparen.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
ThomasXIV schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:28:
Toch wel skills vooral, maar het juiste wapen op het juiste moment kiezen en gebruik maken van melee helpt ook mee.
Zo zou ik het ook zeggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
RawChild schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:10:
Halo 5 is voor mij heel erg wennen, vooral omdat het lang duurt voordat je je schild terug hebt na een gun fight. Ik heb nog wel eens dat ik verwacht mijn schild terug te hebben, maar dat dit niet zo is omdat ik aan het sprinten ben geweest en dan de regen niet start.

Veel van de thruster pack gebruik maken om kogels te ontwijken of snel achter een muurtje te verstoppen.

Je radar zal ik niet te veel op letten aangezien die range echt belachelijk klein is, is wel handig om te zien of iemand nu de hoek om komt of wegrent en om hoogte verschillen te zien. Als iemand je vanachter charged, je ziet het op de radar en draait om ben je al geassasinate of ben je in je rug geboost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
Zo, weer eens wat matchmaking gedaan

Team Arena ben ik diamond en in free for all / swat ben ik allebij onyx :)

op naar ooit eens champion in een playlist! =0

[ Voor 17% gewijzigd door vooviro op 30-10-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Je schild laten rechargen is inderdaad iets waar je op moet letten, anders ben je direct de lul als je een vijand tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
iemand anders zin in matchmaking / arena? die rond diamond / onyx is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dennisjehz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:48:
Zo, weer eens wat matchmaking gedaan

Team Arena ben ik diamond en in free for all / swat ben ik allebij onyx :)

op naar ooit eens champion in een playlist! =0
heb je dan zoveel geluk met de teams die je krijgt? hier al een match of 5 met problemen gezien... leavers, afkers of teamkillers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:12:
[...]

heb je dan zoveel geluk met de teams die je krijgt? hier al een match of 5 met problemen gezien... leavers, afkers of teamkillers...
Wel echt irritant als mensen leaven.. 3v4 ben je gelijk zo erg in het nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:12:
[...]

welke playlist bedoel je? in team arena zit inderdaad de meeste leavers of mensen die afk staan, maar meestal dan op een of andere manier krijg ik het toch voor elkaar om nog te winnen doordat de mensen die blijven goed samenwerken (voip)

swat blijven mensen 9 van de 10 keer gewoon evenals free for all

maar als je wilt dat mensen niet leaven waarom gaan we niet gewoon samen spelen ? :)

[ Voor 7% gewijzigd door vooviro op 30-10-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dennisjehz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:15:
[...]

welke playlist bedoel je? in team arena zit inderdaad de meeste leavers of mensen die afk staan, maar meestal dan op een of andere manier krijg ik het toch voor elkaar om nog te winnen doordat de mensen die blijven goed samenwerken (voip)

swat blijven mensen 9 van de 10 keer gewoon evenals free for all

maar als je wilt dat mensen niet leaven waarom gaan we niet gewoon samen spelen ? :)
Doel hier dan ook vooral op slayer... Daar aardig wat pech gehad als ik een match solo join... in team meer geluk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:17:
[...]

Doel hier dan ook vooral op slayer... Daar aardig wat pech gehad als ik een match solo join... in team meer geluk:)
Ah oke, maarja zoals ik al zei ik vind het geen slecht idee om samen te gaan spelen als we nog twee kunnen regelen die ook rond diamond / onyx niveau zitten.

ben zelf in slayer nog niet ranked maar team arena ben ik diamond en swat / free for all allebij onyx

[ Voor 11% gewijzigd door vooviro op 30-10-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dennisjehz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:18:
[...]

Ah oke, maarja zoals ik al zei ik vind het geen slecht idee om samen te gaan spelen als we nog twee kunnen regelen die ook rond diamond / onyx niveau zitten.

ben zelf in slayer nog niet ranked maar team arena ben ik diamond en swat / free for all allebij onyx
afgelopen dagen met thomas en Zerochaos1234 wat matches weggespeeld:) zitten wel wat lager nivea... Ben rond half7/7u thuis, als je nog online bent spring ik misschien wel bij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:23:
[...]

afgelopen dagen met thomas en Zerochaos1234 wat matches weggespeeld:) zitten wel wat lager nivea... Ben rond half7/7u thuis, als je nog online bent spring ik misschien wel bij:)
Ah zerochaos komt me bekend voor!

heeft me al een paar keer geinvite maar toen zat ik al met een andere party bezig helaas, eventueel nu wel als ik niet met andere mensen speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hier met random spelers altijd wel aardige games. Wij zitten trouwens op platinum qua rang. Moet zeggen dat je soms erg goede gold spelers tegenkomt en ook wel eens zwakke diamond tegenstanders.

Ik vind het trouwens helemaal niet erg als iemand weggaat, gisteren middag zat ik met een random team nog maar met 2 tegen 4 op Orion, met gemak gewonnen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
ThomasXIV schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:28:
Hier met random spelers altijd wel aardige games. Wij zitten trouwens op platinum qua rang. Moet zeggen dat je soms erg goede gold spelers tegenkomt en ook wel eens zwakke diamond tegenstanders.

Ik vind het trouwens helemaal niet erg als iemand weggaat, gisteren middag zat ik met een random team nog maar met 2 tegen 4 op Orion, met gemak gewonnen :P.
Bwah gister avond hadden we toch wel een pittig stroeve sessie te pakken met een aantal diamonds :+ Wie is hier overigens zerochaos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:17:
[...]

Gisteren zat ik anders een team met 2 vrienden, gaat redelijk gelijk op en opeens is onze team mate weg. Nog wel weten te winnen, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Laatst online: 12:15

Punkrocker

Mostly harmless

Ereaser schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:50:

Juist vanwege die slechte spawns heeft mijn zoon hem alweer te koop gezet...
Net zo irritant als spelers die in een hoekje gaan zitten met een sniper-gun (in BF4)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Punkrocker schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:48:
[...]

Juist vanwege die slechte spawns heeft mijn zoon hem alweer te koop gezet...
Net zo irritant als spelers die in een hoekje gaan zitten met een sniper-gun (in BF4)
Haha wat zijn die jonkies toch allemaal verwend. Ik ben al blij als ik überhaupt spawn!

Maar als hij niet tegen campers/snipers kan dan vrees ik dat shooters niets voor hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Laatst online: 12:15

Punkrocker

Mostly harmless

Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:10:
[...]

Haha wat zijn die jonkies toch allemaal verwend. Ik ben al blij als ik überhaupt spawn!

Maar als hij niet tegen campers/snipers kan dan vrees ik dat shooters niets voor hem zijn.
8)

In BF4 beleeft hij nog genoeg lol in snipers afmaken.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Vandeweek ook de singleplayer uitgespeel. Moet zeggen leuke wending en jammer dat het weer zo lang gaat duren voor deeltje 6 :P

Alleen pffff wat zijn die Wardens toch vreselijk irritant... op een gegeven moment richting het eind ben ik toch wel even een uurtje bezig geweest om daar voorbij te komen op Heroic.

Ik denk dat ik voorlopig de Legendary maar even aan mij voorbij laat gaan :+

Zondag avond maar eens echt aan de Warzone gaan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik speel met 2 vrienden Legendary co-op. Tot nu gaat het best aardig, we gaan wel heel vaak dood. Maar ik geniet van de extra uitdaging. Al lees ik wel veel dat het vanaf missie 5 een stuk lastiger begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
Zijn er nog mensen die arena willen knallen in een party ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand trouwens enig idee hoeveel afleveringen van the fall of reach er zijn?

super dikke serie als je het aan mij vraagt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Chibi2k schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:50:
Heb de SP uit dus ben er klaar voor.

Mensen die co-op willen spelen voeg me maar toe.[jeroon707]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Jaguar645 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:41:
Vandeweek ook de singleplayer uitgespeel. Moet zeggen leuke wending en jammer dat het weer zo lang gaat duren voor deeltje 6 :P

Alleen pffff wat zijn die Wardens toch vreselijk irritant... op een gegeven moment richting het eind ben ik toch wel even een uurtje bezig geweest om daar voorbij te komen op Heroic.

Ik denk dat ik voorlopig de Legendary maar even aan mij voorbij laat gaan :+

Zondag avond maar eens echt aan de Warzone gaan beginnen!
Missie 14 heeft mij drie avonden en meer dan 100 pogingen gekost op Legendary, maar vannacht om 1 uur heb ik het dan toch gehaald, de 100G achievement was het waard, maar wat een hel was dat zeg..

Warzones zijn tof, ik heb er gisteren even 4 of 5 gedaan. Vind de assault minder dan de reguliere, maar beide waren goed te doen :-). Nog ff 10 matches overal halen voor die rankings, nog helemaal niet mee bezig geweest :-P.

Mochten er mensen zijn die co-op nog eens willen halen op Legendary, ik hou me aanbevolen, zit op missie 9/10 met mijn huidige groepje, maar die spelen niet veel meer dit weekend.
mfreriks schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:54:
Iemand trouwens enig idee hoeveel afleveringen van the fall of reach er zijn?

super dikke serie als je het aan mij vraagt :D
Jazeker, het zijn drie afleveringen van 22-23 minuten. Ik kan ze kijken via de Halo Channel app, maar heb niet de Digital Deluxe editie, waar hij exclusief voor hoort te zijn, misschien klopt dat niet, maar wellicht de moeite waard dan ;). Je kan de eerste kijken via de Halo Channel app, twee en drie zijn exclusief voor de Digital Deluxe, Limited Edition, Limited Collectors Edition en de speciale Halo 5 Xbox One.

[ Voor 23% gewijzigd door KiDoNL op 31-10-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug uit de Verenigde Staten en bracht mee:

Halo 5 voor XBOX in verpakking

Hallo5 edit XBOX controller

Stuur me een bericht indien interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij of is er nergens te zien als je voertuig bijna stuk is (behalve vlammen oid, maar dat geeft niet aan hoeveel je nog kunt hebben). Vond het in de SP wat lastig toen ik met een tank moest rijden en wat schade had, dat ik nergens wist hoeveel ie nog kon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
trouwens ook zwaar vervelend dat de helft van de tijd mute niet werkt
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste